×

Publicitate -- Data și ora publicării: 29.12.2022 15:12:28

Warner Bros. Discovery a renunțat la comunicarea prin intermediul agenției GRF+, fostă Graffiti PR



București (MEDIA EXPRES) / 29 dec 2022 / Agenția GRF+ a anunțat, printr-un e-mail adresat redacțiilor, că, de la 1 ianuarie 2023, nu va mai fi partener de comunicare al televiziunilor din portofoliul Warner Bros. Discovery - Discovery, TLC, HGTV, Eurosport.

Comunicările brandurilor vor fi făcute direct de către departamentul de PR al Warner Bros. Discovery, se mai arată în mesaj.

Persoanele de contact indicate în continuare, pentru relația cu Warner Bros. Discovery, sunt: Ofelia Năstase, PR Manager Romania @ Warner Bros. Discovery, și Ioana Plopeanu, Sr. Publicity Manager Romania, Hungary, Czech Republic & Slovakia @ Warner Bros. Discovery.

E-mailul GRF+ este semnat de Dan Dracea, PR Consultant Sports & Sponsorship.

Colaborarea dintre GRF+ și Discovery a început la 1 ianuarie 2018, pe când agenția se numea Graffiti PR și era parte a Graffiti BBDO.

Între timp, grupul Graffiti BBDO s-a desființat, din anul 2019, GRF+ fiind anunțat public ca brand în 2022, și, potrivit site-ului propriu, ca membru afiliat exclusiv al grupului Ketchum. Compania prin care operează acest brand se numește în continuare Graffiti Public Relations SRL. În lipsa motivației încetării colaborării, putem presupune că renunțarea nu are legătură cu prestația agenției, ci mai degrabă cu restructurarea Warner Bros. Discovery.

Menționăm că Discovery a cumpărat recent Warner Bros., formând, de la 8 aprilie 2022, gigantul media Warner Bros. Discovery, aflat într-un proces masiv de restructurare, care a inclus, printre altele, de exemplu, închiderea din 2022 a producțiilor europene pentru brandul HBO, inclusiv din România (brand pentru care Ofelia Năstase era comunicator).

De asemenea, restructurarea a inclus în România mutarea sediilor Discovery-Eurosport, dar și Turner, parte a Warner Bros., din București, str. Maria Rosetti, în str. Buzești, acolo unde are sediul HBO.

În noiembrie 2022, paginademedia.ro anunța că televiziunile Boomerang, Cartoon Network, Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, HGTV, TLC, Travel Channel şi Warner TV au același vânzător de publicitate, fosta echipă a Discovery, biroul intern preluând publicitatea pentru Cartoon Network, Boomerang şi Warner TV de la regia Thematic Channels.
C(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL