×

Revista presei -- Data și ora publicării: 14.11.2022 17:18:59

REVISTA PRESEI / 14 nov 2022 /



Dogan Media International preia Bucureşti TV, care va deveni Kanal D2
Dan Oros, Head of Marketing Google & YouTube România: ”Să creezi tehnologie la nivel local și să o vinzi la nivel global este cea mai mare oportunitate pentru România”
Cum se va modela piața de media în 2023: reclame pe Netflix și Disney+, shopping direct de la TV cu telecomanda și apariția magazinelor virtuale pe platformele de social media
mediaTRUST: Peste 19.000 de materiale apărute în presă care au făcut referire la Black Friday (1 – 13 noiembrie 2022)
Vodafone România va asigura conexiunea de internet pentru Bucharest Gaming Week, celui mai mare eveniment de gaming din România, la care vor participa peste 10.000 de gameri profesionişti, streameri, creatori de conţinut şi pasionaţi de jocuri video
ZF Digital Summit 2022, ziua a III-a. Vlad Stoica, preşedintele ANCOM: La începutul săptămânii viitoare vom anunţa oficial cât spectru radio au cumpărat operatorii care au participat la licitaţia 5G
Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile: Preţul energiei şi modul în care piaţa energiei se va dezvolta vor avea implicări fundamentale în costul 5G
Liudmila Climoc, CEO Orange România: Competiţia din piaţa telecom este mare, iar calitatea serviciilor oferite clienţilor români este printre cele mai bune din Europa
eMAG a vândut aproape 2,1 milioane de produse în valoare de peste 609 milioane lei până la ora 22:30
Telekom Mobile susține că a câștigat 390.000 de noi clienți într-un an. Câți abonați și utilizatori de cartele preplătite are în România
G4Media: Detalii din rechizitoriul DNA prin care Dragnea a fost trimis în judecată în dosarul Tel Drum: DCNews și Radu Tudor, plătiți de membri ai presupusului grup infracțional
„The Last of Us”, noul serial HBO original, are premiera pe 16 ianuarie
Cupa Mondială FIFA Qatar 2022 - 64 de partide de fotbal, transmise de TVR
Poveştile românilor din Italia, la Televiziunea Română
Eurovision 2023 - Înscrierile pentru Selecţia Naţională încep luni, 14 noiembrie
Tim Burton, regizorul serialului „Wednesday”, pentru urban.ro: „Bucureştiul e un oraş care are multe lucruri de oferit, am folosit locaţii frumoase, Casa Scriitorilor care e un loc foarte special”
„Black Panther: Wakanda Forever” a înregistrat a doua cea mai bună lansare la box office a anului, cu încasări de 180 de milioane de dolari
INTERVIU - Regizorul Paul Negoescu, despre cel mai recent film al său: "Oamenii de treabă suntem noi toţi. Sunt convins că şi Putin se consideră om de treabă"
Google lansează mai multe facilităţi dedicate Campionatului Mondial de Fotbal
Disney intenţionează să îngheţe angajările şi să reducă unele posturi
Astra Film Festival, în premieră la Chişinău
Chris Rock va deveni primul comendiant care va susţine un show live pe Netflix
Google repară o problemă de performanță a router-ului Nest WiFi Pro
Apple pregătește o lume 3D și un serviciu video pentru căștile sale de realitate mixtă
Nuclearelectrica - profitul a explodat. Compania își comandă filme de promovare, inclusiv animații 3D
Guvernul a semnat pentru apariția Comitetului Român de Inteligență Artificială
Dan Negru a fost înlocuit brusc la „Tu urmezi!”. Cine i-a luat locul
Cum se face publicitate mascată în emisiunea pe teme agricole realizată de Vlad Macovei la TVR / Reacția jurnalistului: Grupul Agrointeligența a urmat toate regulile deontologiei profesionale Membru CNA: ”Se califică pentru o sesizare”. Răspunsul sfidător al postului public
„Manifest/Destinația“, serialul care i-a cucerit pe români. A devenit fenomen mondial după ce a fost cumpărat de Netflix
Conglomeratul de publicitate şi marketing Omnicom Group le recomandă clienților să-și suspende promovarea pe Twitter/ Printre cei 5000 de clienți se află și Mc Donald’s sau Apple
Ennio, filmul-tribut al lui Giussepe Tornatore despre genialul compozitor Ennio Morricone, intră în cinematografele din România
Diva - Programul și recomandările lunii decembrie 2022
Rodica Popescu Bitănescu, invitată la emisiunea "Tu urmezi!" de la Kanal D
Ugur Yesil, CEO si Executive Board Member Kanal D si Radio Impuls, premiat aseară la Gala Forbes Life Awards pentru “Leadership în televiziune”
Grupul DIGI a inaugurat trei „Dulapuri Fermecate” pentru 400 de elevi din mediul rural
Orange Business Services lansează raportul Business Internet Security 2022
CINE SUNT ACTORII CARE COMPLETEAZĂ DISTRIBUȚIA SERIALULUI „LIA”, DE LA ANTENA 1
„BRAVO, AI STIL! CELEBRITIES” 2023. ANUNȚUL FĂCUT ACUM DESPRE NOUL SEZON




Dogan Media International preia Bucureşti TV, care va deveni Kanal D2

Dogan Media International îsi continuă evoluţia cu noi investitii în industria media, ca parte a strategiei Grupului de a aduce plusvaloare peisajului media şi de a-şi dezvolta operaţiunile în România. Dogan Media International a obţinut aprobarea CNA pentru preluarea licenţei audiovizuale pentru serviciul de programe Bucureşti TV, post de televiziune generalist cu difuzare HD, inclus în lista must carry a operatorilor de cablu din România, care va fi rebranduit în noul Kanal D2. În aceeaşi sedintă, Dogan Media International a obţinut aprobarea CNA şi pentru preluarea de noi licenţe audiovizuale pentru Radio Impuls. Astfel, Radio Impuls îsi extinde reţeaua şi va fi auzit în curând şi la Ploiesti, Câmpina, Sinaia, repere esenţiale în acoperirea regionala a centrului României, precum şi la Alba Iulia şi Câmpeni. “Kanal D2 şi noile licenţe Radio Impuls reprezintă un pas strategic pentru Dogan Media International în misiunea noastră de a adăuga valoare pieţei media din România. Am demonstrat de-a lungul timpului că suntem inovatori, am creat adevărate trenduri în materie de formate TV şi nu numai, şi ne dorim să facem multe lucruri extraordinare în continuare. Vom aduce un suflu nou pe piaţa media din România şi, în acelaşi timp, vom oferi publicului produse de calitate, prin intermediul celor trei divizii ale Dogan Media International – TV, Radio şi Digital”, a spus Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member Kanal D şi Radio Impuls. Dogan Media International este unul dintre liderii grupurilor media din România şi conectează publicul la informaţii relevante şi divertisment de calitate printr-un pachet media complex, oferind conţinut inovator, atractiv şi o experienţă multiscreen, la standarde de ultimă generaţie. Această viziune a adus un suflu nou pietei media din România şi a diferenţiat Kanal D de competitori. La 15 ani de la lansare, Kanal D, televiziunea care se află în top 3 posturi generaliste din Romania, este un trendsetter în ceea ce priveşte formatele TV şi un reper de profesionalism, inovaţie şi bune practici într-un domeniu extrem de competitiv. Grupul Dogan Media International este reprezentat de trei divizii puternice, complementare: TV (Kanal D), Radio (Radio Impuls, cu 14 licenţe) şi Digital (site-urile kanald.ro, stirilekanald.ro, wowbiz.ro, Kfetele.ro, radioimpuls.ro, canalul de YouTube TheXclusive si WOWnews).
https://www.forbes.ro/dogan-media-international-preia-bucuresti-tv-care-va-deveni-kanal-d2-298688

Dan Oros, Head of Marketing Google & YouTube România: ”Să creezi tehnologie la nivel local și să o vinzi la nivel global este cea mai mare oportunitate pentru România”

România a evoluat puternic în ultimul deceniu în privința competențelor digitale ale indivizilor și companiilor, dar rămâne mult în urma mediei europene. Totodată, numărul specialiștilor IT este destul de redus, iar pentru a se dezvolta, România trebuie să producă local produse IT și tehnologice pe care să le exporte la nivel global. ”În România nu sunt mulți programatori. Este doar o percepție. Numărul persoanelor care lucrează în România nu este în creștere. Să creezi local și să vinzi global este cea mai mare oportunitate pentru România. Până la urmă, suntem o piață relativ mică, deci oricât de mult am vrea să vindem intern, există o limită. Dar, pentru a vinde la nivel global, trebuie să dezvoltăm competențele digitale”, a afirmat Dan Oros, Head of Marketing Google & YouTube România, în cadrul emisiunii Forbes Forward. România a avasat în ultimii cinci sau zece ani din pespectiva digitalizării, dar se află în continuare pe ultimul loc din UE. Odată ce diferența față de statele europene se va diminua, România va avea de câștigat din perspectiva productivității și a creșterii economice. Totuși, există un capitol la care România stă mult mai bine comparativ cu alte state europene, respectiv numărul mare de femei care activează în sectorul IT și care se datorează, potrivit lui Oros, interesului crescut al româncelor față de universitățile tehnice. Cel mai problematic indicator este cel al competențelor digitale de bază, care în România se situează la 28%, mult în urma mediei europene de 54%. Pe locul secund se află numărul de specialiști în IT, de 2,6% față de media europeană de 4,5%. ”Până la urmă, oamenii fac digitalizarea în companii și dacă ei nu au aceste competențe, nu vor ști să utilizeze instrumentele digitale. Nu este vorba despre a fi programator, ci de a înțelege efectiv cum să folosești un instrument pentru a-ți face treaba cât mai bine. Este o oportunitate foarte mare pentru România de a dezvolta tehnologie care să fie apoi utilizată la nivel global”, a adăugat Oros.
https://www.forbes.ro/dan-oros-head-of-marketing-google-youtube-romania-sa-creezi-tehnologie-la-nivel-local-si-sa-o-vinzi-la-nivel-global-este-cea-mai-mare-oportunitate-pentru-romania-298944

Cum se va modela piața de media în 2023: reclame pe Netflix și Disney+, shopping direct de la TV cu telecomanda și apariția magazinelor virtuale pe platformele de social media

Grupul de marketing și comunicare dentsu a lansat raportul „Change and Opportunity. 2023 Media Trends”, prezentând cele mai importante tendințe din peisajul media pentru anul următor. Printre acestea se numără introducerea reclamelor în servicii ca Netflix și Disney+ și apariția tehnologiilor care le permit utilizatorilor să facă cumpărături cu telecomanda direct de la TV. Shopping cu telecomanda, din fața televizorului, dar și direct din platformele de social media; reclame nu doar pe platformele de streaming de filme, ci chiar și în marile magazine online; schimbări în comportamentul consumatorilor, care penalizează companiile percepute ca având un impact social sau de mediu negativ; și, nu în ultimul rând, tranziția către un internet în care informațiile private ale utilizatorilor sunt mai bine protejate. Toate acestea sunt câteva din tendințele majore care vor influența piața de media în anul următor, analizate în raportul „Change and Opportunity. 2023 Media Trends”, recent dat publicității de grupul de marketing și comunicare dentsu, alături de agențiile sale de media de la nivel global – Carat, dentsu X și iProspect. Piața de media se transformă rapid sub influența progreselor tehnologiei, iar tendințele inventariate în raportul dentsu vor deveni cu siguranță vizibile și în România, în viitorul apropiat. Raportul dentsu notează zece astfel de tendințe, grupate în trei mari categorii: conținut, comerț și comunități.
https://www.forbes.ro/cum-se-va-modela-piata-de-media-in-2023-reclame-pe-netflix-si-disney-shopping-direct-de-la-tv-cu-telecomanda-si-aparitia-magazinelor-virtuale-pe-platformele-de-social-media-298987

mediaTRUST: Peste 19.000 de materiale apărute în presă care au făcut referire la Black Friday (1 – 13 noiembrie 2022)

În perioada 1 – 13 noiembrie 2022 au fost publicate peste 19.000 de materiale care au făcut referire la Black Friday. Cele mai multe mențiuni s-au înregistrat în online și social media, 18.616, dintre care 9.012 au fost pe Facebook, arată datele monitorizării companiei mediaTRUST. Posturile de televiziune au difuzat 425 de mențiuni ce au avut ca subiect Black Friday, iar radiourile 105 de materiale. În presa scrisă s-au înregistrat 80 de materiale, în perioada analizată. Antena 3 este televiziunea cu cele mai multe mențiuni despre Black Friday – 59, urmată de Digi24 – 52 și Antena 1 cu 49 de materiale. În online site-urile cu cele mai multe articole publicate despre Black Friday au fost Playtech.ro, cu 88 articole, observatornews.ro – 60, wall-street.ro – 57 și retail.ro – 56 articole. În privința posturilor de radio, Bucuresti FM a difuzat cele mai multe mențiuni cu referire la Black Friday – 37, urmat de Digi FM cu 18 materiale si ProFM cu 13. Ziarul Financiar si Transilvania Expres au publicat câte 8, respectiv 9 articole, iar Nine o’Clock și Obiectiv de Suceava, câte 4 articole în presa scrisă. După cum era de așteptat, vineri, 11 noiembrie, a fost ziua cu cele mai multe menționări pe site-urile de știri, 1.325, în social media – 3.473, TV – 125 iar la radio – 25.
https://www.forbes.ro/mediatrust-peste-19-000-de-materiale-aparute-in-presa-care-au-facut-referire-la-black-friday-1-13-noiembrie-2022-299012

Vodafone România va asigura conexiunea de internet pentru Bucharest Gaming Week, celui mai mare eveniment de gaming din România, la care vor participa peste 10.000 de gameri profesionişti, streameri, creatori de conţinut şi pasionaţi de jocuri video

Vodafone România va asigura conextiunea de internet pentru Bucharest Gaming Week,celui mai mare eveniment de gaming din România, la care vor participa peste 10.000 de gameri profesionişti, streameri, creatori de conţinut şi pasionaţi de jocuri video reuniţi online şi offline în turnee, la workshopuri şi lansări de jocuri. În plus, operatorul telecom va fi prezent la această ediţia cu două standuri în care fanii esports şi ai altor genuri de jocuri video vor putea juca pe desktop şi consolă cele mai apreciate titluri, dar îşi vor putea întâlni şi streamerii favoriţi şi vor putea concura cu cei mai titraţi gameri şi creatori de conţinut în turnee cu premii. Evenimentul se derulează până duminică, 13 noiembrie, şi va culmina cu evenimentele programate la Palatul Parlamentului. „Gamingul strânge în jurul său o comunitate foarte puternică, pasionată şi asigură democratizarea accesului pe câmpul de joc pentru orice jucător, din cel mai îndepărtat colţ de lume, pentru a se confrunta cu cei mai redutabili gameri. Vodafone este deja de câţiva ani parte din această comunitate asigurându-i două elemente esenţiale pentru a creşte şi a face performanţă: conexiunea stabilă şi de încredere la internet şi accesul la tehnologie. Suntem pentru al patrulea an parteneri de conectare la Bucharest Gaming Week, anul acesta şi cu experienţe, turnee şi competiţii la scena centrală şi în cele două standuri dedicate”, a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director, Vodafone România.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/vodafone-romania-asigura-conexiunea-internet-bucharest-gaming-week-21314671

ZF Digital Summit 2022, ziua a III-a. Vlad Stoica, preşedintele ANCOM: La începutul săptămânii viitoare vom anunţa oficial cât spectru radio au cumpărat operatorii care au participat la licitaţia 5G

Autoritatea de Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) va anunţa la începutul săptămânii viitoare care sunt companiile de comu­nicaţii care au cumpărat spectru radio în cadrul licitaţiei 5G, cea mai mare licitaţie organizată de România din 2012 până în prezent. „Suntem în mijlocul licitaţiei 5G şi sper ca luni – marţi, săptămâna viitoare, să anunţăm oficial şi să ştim cine şi ce a cumpărat. Până atunci nu pot să vă dau prea multe detalii. Dacă toate lucrurile merg aşa cum ne propunem, luni avem ultima rundă de alocare, iar la sfârşitul zilei de luni vom ieşi cu comunicatul, acesta este scenariul pozitiv şi sper să se întâmple. A fost şi este o licitaţie organizată într-un context complicat, suntem după o pandemie care a durat doi ani, suntem cu un război la graniţă şi cu o criză a energiei în toată Europa, în toată lumea. Nu este simplu. Însă, eu sper să fie o licitaţie de succes, atât pentru industria de profil, cât şi pentru stat, să fie o licitaţie echilibrată, în care companiile active în acest sector să poată face investiţii, iar noi să beneficiem de servicii cât mai bune la preţuri convenabile“, a spus Vlad Stoica, preşedintele ANCOM. El a fost prezent în cea de-a treia zi a evenimentului ZF Digital Summit 2022, organizat de ZF în parteneriat cu ING Bank, Mastercard, Orange, Vantage Tower, Vodafone, Bitdefender, Ericsson, Corporate Intelligence Agency, Eaton, Telekom, TikTok, AROBS, Bondoc şi Asociaţii, CAPEX, Codecool, Filip & Company, Five Elements Digital, NNDKP, Inform Lykos, SelfPay, S&T şi Trans Spead. Preşedintele ANCOM a adăugat că licitaţia 5G - care a tot fost amânată de către autorităţi timp de patru ani - va aduce investiţii într-o infrastructură care va pune la dispoziţia tuturor celor interesaţi tehnologia 5G - care stă la baza unui transfer de date cu o capacitate foarte mare, ceea ce va însemna că se va simplifica şi procesul de digitalizare a României. „Digitalizarea României se va face mult mai simplu după această licitaţie, având în vedere că ope­ratorii vor dezvolta reţele care vor fi apte să ofere date la o capacitate mult mai mare. Fără 5G nu putem să digitalizăm. Transferul de date şi in­fra­structura pe care operatorii o vor dezvolta în urmă­toarea perioadă va sta la baza transformării digi­tale. Tehnologia 5G va da şansa tuturor indus­trii­lor să se dezvolte şi să fie eficiente. Sper ca această licitaţie să se termine cu un semnal pozitiv, iar în viitorul apropiat să vedem şi rezultatele acest­ei licitaţii, nu doar banii pe care-i va încasa sta­tul român, ci şi partea de investiţii, de preţuri corecte.“
https://www.zf.ro/business-hi-tech/zf-digital-summit-2022-ziua-a-iii-a-vlad-stoica-presedintele-ancom-21312601

Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile: Preţul energiei şi modul în care piaţa energiei se va dezvolta vor avea implicări fundamentale în costul 5G

Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile, spune că evoluţia pieţei energiei şi preţul practicat de jucătorii din piaţă vor influenţa semnificativ costul investiţiilor în dezvoltarea reţelei pentru a fi compatibilă cu 5G. „Este dificilă să facem diferenţa între investiţiile cu 5G şi celelalte investiţii în reţea, pentru că folosim un spectru diferit pentru 5G, care este un consumator de energie foarte mare. Investim foarte mult în orice înseamnă energie alternativă, dar preţul energiei şi modul în care se va dezvolta această piaţă vor avea implicări fundamentale în costul 5G”, spune Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile, în cadrul ZF Digital Summit 2022. Deutsche Telekom nu a depus o ofertă de achiziţie care să-i permită să meargă mai departe în licitaţia 5G organizată de ANCOM. „Când vorbim despre 5G şi licitaţie, nu este acelaşi lucru. Din fericire, în România, avem principiul neutralităţii reţelei şi 5G poate fi lansat pe spectrul disponibil în care operatorii au jumătate. Pentru clienţii din reţeaua noastră nu există niciun beneficiu imediat, de aceea trebuie să diferenţiem licitaţia şi lansarea 5G”, mai spune ea.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/dina-tsybulskaya-ceo-telekom-romania-mobile-pretul-energiei-si-modul-21311359

Liudmila Climoc, CEO Orange România: Competiţia din piaţa telecom este mare, iar calitatea serviciilor oferite clienţilor români este printre cele mai bune din Europa

Liudmila Climoc, CEO Orange România, spune că preţul şi calitatea serviciilor telecom din România sunt printre cele mai bune din Europa. Cu toate că România stă prost la capitolul digitalizare, având printre cele mai scăzute rate din Europa, conectivitatea se află pe primele locuri în ţările europene. „Competiţia e mare în piaţa telecom, calitatea serviciilor şi preţurile oferite clienţilor sunt printre cele mai bune din Europa. Vedem că România este la coada Europei atunci când vine vorba de digitalizare, dar deşi mai sunt lucruri de făcut, conectivitatea este una dintre cele mai bune din Europa”, spune Liudmila Climoc, CEO Orange România, în cadrul ZF Digital Summit 2022. Ea este de părere că 5G va reprezenta o oportunitate pentru businessurile locale, iar cererea consumatorilor se va schimba în viitor. „Este un moment important pentru noi (n.red. licitaţia 5G lansată de ANCOM). Spectrul care a fost licitat reprezintă jumătate din spectrul total existent pe piaţa din România. Este un moment strategic pentru industrie, în care să demonstrăm angajamentul pentru viitor. Este o perioadă în care trebuie să ne asigurăm că avem resurse pentru a dezvolta reţeaua şi a oferi o calitate corespunzătoare. A fost într-adevăr o perioadă dificilă şi constroversată. 5G este o revoluţie a viitorului”, mai spune ea.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/liudmila-climoc-ceo-orange-romania-competitia-din-piata-telecom-este-21311291

eMAG a vândut aproape 2,1 milioane de produse în valoare de peste 609 milioane lei până la ora 22:30

eMAG, cel mai mare retailer online din România, a vândut astăzi, în campania sa de Black Friday, aproape 2,1 milioane de produse în valoare totală de peste 609 milioane lei până la ora 22:30. Peste 527.000 de persoane au făcut cumpărături de la eMAG de Black Friday, aproximativ 46% dintre aceştia fiind clienţi Genius. Cele mai multe produse vândute au fost din categorille “băuturi, băcănie şi petshop”, “jucării şi articole pentru copii” şi “parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice”. 1. Băuturi, băcănie şi petshop: 366.792, 2. Jucării şi articole pentru copii: 350.029, 3. Parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice: 258.001, 4. Mobilă şi casă: 186.931, 5. Electrocasnice mici şi mari: 158.528, 6. Bricolaj, grădină şi auto: 132.442, 7. Telefoane, tablete şi gadget-uri: 132.411, 8. Laptopuri, IT, birotică şi papetărie: 120.518, 9. TV, audio-video, gaming şi cărţi: 111.751, 10. Fashion şi sport: 94.215.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/emag-a-vandut-aproape-2-1-milioane-de-produse-in-valoare-de-peste-21315839

Telekom Mobile susține că a câștigat 390.000 de noi clienți într-un an. Câți abonați și utilizatori de cartele preplătite are în România

Telekom Mobile, operatorul de servicii mobile păstrat de grupul elen OTE după vânzarea operațiunilor fixe către Orange, a anunțat joi că avea 4,08 milioane de abonați și utilizatori de cartele preplătite la data de 30 septembrie, în creștere cu 13,3% față de 30 septembrie 2021, ceea ce echivalează cu o creștere netă cu 390.000 de clienți noi pe parcursul acestui an, dintre care 141.000 numai în trimestrul al treilea. La sfârșitul celui de-al treilea trimestru, Telekom Mobile avea 1,82 milioane de abonați (în creștere cu 6,2% față de anul precedent) și 2,25 milioane de utilizatori prepaid (în creștere cu 19,8% față de anul precedent). În al treilea trimestru din 2022, EBITDA a crescut cu 20,0% față de anul precedent, ajungând la 12,6 milioane de euro, pentru al șaptelea trimestru consecutiv, ca urmare a eforturilor consecvente și continue de creștere a eficienței operaționale și financiare. Pentru perioada de nouă luni, EBITDA a fost de 38 de milioane de euro, în creștere cu 89% față de anul precedent. „Chiar și într-un mediu de piață dificil, am reușit să continuăm să ne creștem baza de clienți și să atingem noi recorduri. Am reușit să facem acest lucru, deoarece ne concentrăm pe deplin pe client. Urmărim fără încetare programul nostru puternic de eficientizare a costurilor și ne adaptăm cu rapiditate la condițiile de business în continuă schimbare.", a declarat Nicolas Mahler, Chief Financial Officer Telekom Romania Mobile. Compania spune că a încheiat trimestrul al treilea cu venituri în valoare totală de 76,8 milioane de euro. Primele nouă luni din acest an s-au încheiat cu o creștere de 0,3%, față de perioada similară a anului trecut, până la 233,4 milioane de euro. În al treilea trimestru, Telekom Mobile a continuat să își îmbunătățească rețeaua, ofertele și experiența clienților. „Oferta de vară, lansată la jumătatea lunii iunie, a adus Telekom Mobile în trimestrul al treilea cel mai mare număr net de noi clienți din acest an și marcarea pragului de 4 milioane de clienți în luna august.”, susține operatorul.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-25894645-telekom-mobile-sustine-castigat-390-000-noi-clienti-intr-cati-abonati-utilizatori-cartele-preplatite-are-romania.htm

G4Media: Detalii din rechizitoriul DNA prin care Dragnea a fost trimis în judecată în dosarul Tel Drum: DCNews și Radu Tudor, plătiți de membri ai presupusului grup infracțional

Procurorii DNA detaliază în rechizitoriul prin care l-au trimis în judecată pe Liviu Dragnea cum a acționat fostul lider PSD pentru a favoriza compania Tel Drum, pe care o deținea prin interpuși. G4Media a consultat cele 1.473 de pagini ale actului acuzării și a aflat cu cât erau plătiți lunar jurnalistul Radu Tudor și publicația DCNews de oamenii lui Dragnea, conform anchetatorilor. Detalii despre legăturile lui Liviu Dragnea cu compania Tel Drum au fost date de fostul premier Victor Ponta și fostul ministru al transporturilor Dan Șova în momentul audierii la DNA. Cel din urmă a spus că în partid toți știau că această companie îi aparținea lui Dragnea. „Noi nu aveam o convingere, noi știam că Tel Drum este al domnului Dragnea, iar domnul Dragnea a spus de mai multe ori personal că această companie este a lui, chiar a formulat «știi că este a mea». Nu se discuta la colțuri că Tel Drum este a lui, asta ar fi fost o legendă urbană, nu… Tel Drum era a dânsului”, a spus Dan Șova în momentul audierii, potrivit rechizitoriului. În schimb, Victor Ponta a spus că avea informație despre companie, dar fără probe concrete. „Dar știu cine e Tel Drum, adică știam, nu trebuiau să îmi comunice cei doi (n.r. Dragnea și Șova), știam că este societatea din Teleorman, că a fost a Consiliului Județean când era domnul Dragnea și cea care practic este singura din Teleorman. Știam cine este Tel Drum, nu am aflat prima dată în 2014 de Tel Drum. Dar nu am elemente juridice mai mult de atât”, a spun fostul premier la audieri. În rechizitoriu apare un contract semnat cu Mihai Slăvescu Putineanu, directorul Agrotrust, despre care procurorii susțin că făcea parte din grupul infracțional organizat coordonat de Liviu Dragnea, cu publicația DCNews. „Se reține și utilizarea fondurilor societăților comerciale controlate de membrii grupului infracțional organizat pentru beneficii politice prin efectuarea de plăți către trusturile media. Acest aspect reiese din plățile efectuate de SC Agrotrust SRL către mai multe publicații, spre exemplu Press Media Electronic SRL, deținător al www.dcnews.ro”, menționează procurorii. Potrivit procurorilor, contractul în valoare de 1.000 de euro/lună prevedea „promovarea beneficiarului pe platforma electronică www.dcnews.ro”. El a fost în vigoare între 31.12.2010 și 31.07.2012. În chip similar, procurorii mai menționează plăți făcute către jurnalistul Radu Tudor de la Antena 3. „Aceleași elemente sunt prezente și în ceea ce privește relația SC Agrotrust SRL cu SC Top Media Acces SRL (actuală SC Atlantic & Strategic SRL), societate aparținând jurnalistului Radu Tudor. În răspunsul formulat de reprezentantul societății prestatoare, după solicitarea unor termene pentru a pune la dispoziție documentele, a reieșit că ar fi existat un contract pentru perioada aprilie 2011 – mai 2012 în valoare de 6.200 de lei/lună, singurele lucruri care au putut fi înaintate fiind niște copii xerox ale facturilor și un raport de lucru, nr. 1/06.2012, nesemnat de beneficiar”, menționează procurorii.
https://www.libertatea.ro/stiri/rechizitoriu-dna-teldrum-liviu-dragnea-4346217

„The Last of Us”, noul serial HBO original, are premiera pe 16 ianuarie

Primul sezon al serialul de nouă episoade „The Last of Us” va avea premiera pe HBO şi HBO Max pe 16 ianuarie. Acţiunea „The last of Us” se petrece la 20 de ani după ce civilizaţia modernă a fost distrusă. Joel, un supravieţuitor îndârjit, este angajat să o scoată ilegal pe Ellie, o fată de 14 ani, dintr-o zonă de carantină opresivă. Ceea ce începe ca o mică slujbă devine în curând o călătorie brutală şi sfâşietoare, deoarece amândoi trebuie să traverseze SUA şi să depindă unul de celălalt pentru a supravieţui.
https://www.news.ro/entertainment/the-last-of-us-noul-serial-hbo-original-are-premiera-pe-16-ianuarie-1922405914032022111520919749

Cupa Mondială FIFA Qatar 2022 - 64 de partide de fotbal, transmise de TVR

Televiziunea Română va transmite în direct şi în exclusivitate, din 20 noiembrie până în 18 decembrie, cele 64 de partide la Cupa Mondială de Fotbal - FIFA Qatar 2022, la TVR 1 şi TVR 2. 32 de echipe, inclusiv cea a ţării gazdă, au un singur obiectiv la primul turneu final de campionat mondial care are loc iarna, dar într-o ţară mereu caldă: să obţină trofeul competiţiei. Opt stadioane, având capacitatea între 40.000 şi 80.000 de spectatori, găzduiesc cele 64 de partide ale Campionatului. „Aşteptăm de peste 4 ani acest eveniment, din 15 iulie 2018, cea mai lungă perioadă dintre ediţii succesive postbelice ale Cupei Mondiale. Va fi, probabil, cel mai bun turneu final, din mai multe motive: e prima oară când un turneu de asemenea anvergură se joacă, practic, într-un oraş, facilitând accesul suporterilor şi scutind deplasările echipelor; nu mai sunt diferenţe de fus orar, de climă, nu mai e nevoie de adaptare de la o partidă la alta; perioada e foarte bună din punct de vedere sportiv, cu jucători aflaţi în formă maximă. În acelaşi timp, pentru români, va fi un spectacol extraordinar. Orele de disputare sunt perfecte, toate meciurile vor fi transmise HD şi vor avea comentariu de la faţa locului, premieră pentru TVR. Vom avea ocazia să-i admirăm, la ultima competiţie majoră, pe corifeii anilor 2000 - Messi, Ronaldo, Modric, Luis Suarez, Cavani, Benzema, Neuer, Thiago Silva, Thomas Muller, Verthongen, Busquets, Bale, Eriksen, dar şi pe giganţii născuţi în acest secol, Mbappe, Vitinha, Bellingham, Pedri, Gavi, Vlahovic, Vinicius, Musiala - câţiva dintre ei. O lună de fotbal de cea mai bună calitate, o experienţă nemaipomenită, un cadou pentru toţi cei care iubesc sportul”, declară comentatorul sportiv Emil Hossu-Longin.
https://www.news.ro/cultura-media/cupa-mondiala-fifa-qatar-2022-64-de-partide-de-fotbal-transmise-de-tvr-1922405014442022110820919328

Poveştile românilor din Italia, la Televiziunea Română

Proiectul editorial dedicat celei mai mari comunităţi româneşti din străinătate, realizat cu sprijinul Departamentului pentru Românii de Pretutindeni, îi aduce în prim plan pe românii care s-au realizat şi integrat în societatea italiană. Timp de 10 seri consecutiv, începând din 11 noiembrie, telespectatorii din toată lumea vor putea urmări poveşti care inspiră la TVR Internaţional. „S-au născut în România, trăiesc în Italia, iar apartenenţa la ambele ţări le-a dat un sentiment al libertăţii. Se simt cetăţeni ai lumii şi Televiziunea Română îi onorează. Sunt românii care scriu istorie, într-un fel sau altul, în diferite domenii. Este misiunea Televiziunii Publice să prezinte reuşitele personalităţilor care s-au integrat în spaţiul cultural din ţările de adopţie, dar în acelaşi timp şi-au păstrat ataşamentul faţă de cultura şi tradiţiile poporului român”, declară Preşedintele-Director General al TVR, Dan Cristian Turturică.
https://www.news.ro/cultura-media/povestile-romanilor-din-italia-la-televiziunea-romana-1922400811472022111120916694

Eurovision 2023 - Înscrierile pentru Selecţia Naţională încep luni, 14 noiembrie

Înscrierile pentru Selecţia Naţională a Eurovision Song Contest (ESC) 2023 încep luni, 14 noiembrie. Compozitorii, români şi/ sau străini, pot aplica până pe 11 decembrie 2022, cu piese originale în primă audiţie, a anunţat Televiziunea Română. Selecţia Naţională Eurovision România aduce o serie de noutăţi pentru ediţia din 2023 a concursului: câştigătorul va fi desemnat exclusiv prin votul publicului, fiecare piesă urmând să fie votată pe durata difuzării acesteia. O altă noutate vizează modalitatea de înscriere: piesele pot avea sau nu interpret. În cazul înscrierii unei piese fără intepret (cu interpret „de studio"), interpretul care va intra în concurs va fi propus de echipa Eurovision România şi ales de comun acord cu autorul/autorii melodiei. Toate informaţiile privind modalitatea de înscriere şi de organizare a concursului sunt disponibile în Regulamentul Selecţiei Naţionale, care poate fi accesat pe site-ul oficial: http://eurovision.tvr.ro/2023/regulament.html. Selecţia Naţională cuprinde etapele de înscriere, preselecţie şi selecţie, în urma cărora se va alege cea mai bună piesă pentru a reprezenta România la Liverpool.
https://www.news.ro/cultura-media/eurovision-2023-inscrierile-pentru-selectia-nationala-incep-luni-14-noiembrie-1922401410532022111720915895

Tim Burton, regizorul serialului „Wednesday”, pentru urban.ro: „Bucureştiul e un oraş care are multe lucruri de oferit, am folosit locaţii frumoase, Casa Scriitorilor care e un loc foarte special”

Tim Burton a acordat un interviu în exclusivitate pentru site-ul urban.ro în care a povestit experienţa sa de pe platourile de filmare din România pentru serialul Netflix „Wednesday”. Serialul care are 8 episoade şi îi are în distribuţie pe Jenna Ortega, Catherine Zeta Jones, Luis Guzmán, Christina Ricci, Gwendoline Christie va avea premiera pe Netflix la 23 noiembrie. Peste 200 de oameni au muncit în echipele care au construit decorurile la Buftea, care au transformat Academia Nevermore în realitate tridimensională, dar dincolo de scenografi, tâmplari, zugravi, costumiere şi make-up artişti, o parte importantă din industria de cinema din România, din partea de producţie, lumini, imagine, sunet şi tot ceea ce ţine de tehnicul unei filmări, a fost implicată în această producţie. Pe genericul final al fiecărui episod vor apărea nume importante din cinematografia noastră: Tudor Lucaciu care aici asigură imaginea pentru o echipă separată (şi care are în portofoliu filme regizate de Radu Muntean sau Răzvan Rădulescu, cu prezenţe la Cannes sau la Berlin: "Marţi, după Crăciun", "Felicia, înainte de toate") şi Liviu Pojoni Jr sunt doar doi dintre cei care au muncit pentru toate cele 8 episoade ale serialului, notează urban.ro.
https://www.news.ro/entertainment/tim-burton-regizorul-serialului-wednesday-pentru-urban-ro-bucurestiul-e-un-oras-care-are-multe-lucruri-de-oferit-am-folosit-locatii-frumoase-casa-scriitorilor-care-e-un-loc-foarte-special-1922405014242022111020919406

„Black Panther: Wakanda Forever” a înregistrat a doua cea mai bună lansare la box office a anului, cu încasări de 180 de milioane de dolari

Filmul „Black Panther: Wakanda Forever”, regizat de Ryan Coogler, a înregistrat a doua cea mai bună lansare a anului la box office-ul nord-american, cu încasări de 180 de milioane de dolari, iar la nivel global a generat venituri de 330 de milioane de dolari, potrivit Variety. Cea mai bună lansare a anului rămâne pentru „Doctor Strange in the Multiverse of Madness” care a generat venituri de 187 de milioane de dolari. Cu toate acestea, deschiderea de 180 de milioane de dolari a „Wakanda Forever” este una uriaşă, fiind cea mai mare înregistrată vreodată pentru luna noiembrie (depăşind cele 158 de milioane de dolari ale „The Hunger Games: Catching Fire”), a doua cea mai mare a anului şi a 13-a din toate timpurile. Succesul său are totuşi un context trist. Asta pentru că realizatorii din spatele sequelului s-au confruntat cu o tragedie chiar înainte ca producţia să înceapă. Actorul Chadwick Boseman, cel care a jucat în „Black Panther” din 2018, a murit în 2020 de cancer la vârsta de 43 de ani. Prin urmare, Ryan Coogler, regizor şi co-scenarist al filmului, a transformat „Black Panther: Wakanda Forever” într-un omagiu adus regretatului actor. În film, regatul Wakanda se confruntă cu moartea regelui T’Challa. Din distribuţie: Letitia Wright, Lupita Nyong'o, Danai Gurira, Angela Bassett.
https://www.news.ro/entertainment/black-panther-wakanda-forever-a-inregistrat-a-doua-cea-mai-buna-lansare-la-box-office-a-anului-cu-incasari-de-180-de-milioane-de-dolari-video-1922403114312022110920919345

INTERVIU - Regizorul Paul Negoescu, despre cel mai recent film al său: "Oamenii de treabă suntem noi toţi. Sunt convins că şi Putin se consideră om de treabă"

Filmul "Oameni de treabă", care va intra pe ecrane din 25 noiembrie, "nu arată cu degetul către nimeni anume, ci mai degrabă către toţi, chiar şi către mine ca autor al filmului sau către spectatori, în cadrul de final al filmului, dar fără să judece", declară într-un interviu, pentru News.ro, regizorul Paul Negoescu. Cineastul invită publicul să vadă filmul în cinematograf "pentru că va pleca satisfăcut, nu va avea tentaţia de a deschide telefonul". „Oameni de treabă/ Men of Deeds”, noul film al regizorului Paul Negoescu, cu Iulian Postelnicu, Vasile Muraru, Anghel Damian şi Crina Semciuc în rolurile principale, va avea premiera pe 25 noiembrie, distribuit de Bold Film Studio. „Oameni de treabă”, cel de-al patrulea lungmetraj regizat de Paul Negoescu („O lună în Thailanda”, „Două lozuri”, „Povestea unui pierde-vară”) combină elemente de comedie neagră şi thriller pentru a spune povestea unui şef de poliţie, Ilie, aflat la mijlocul vieţii, care trăieşte cu presiunea de a-şi face meseria altfel decât şi-ar dori, iar singurul lui vis rămâne acela de a duce o viaţă liniştită despre care crede ar putea începe dacă şi-ar cumpăra o livadă.
https://www.news.ro/entertainment/interviu-regizorul-paul-negoescu-despre-cel-mai-recent-film-al-sau-oamenii-de-treaba-suntem-noi-toti-sunt-convins-ca-si-putin-se-considera-om-de-treaba-1922400012002022111120916983

Google lansează mai multe facilităţi dedicate Campionatului Mondial de Fotbal

Google a implementat o serie de facilităţi în mai multe produse ale companiei prin care utilizatorii se vor putea pune la curent cu evenimentele de la Cupa Mondială 2022 din Qatar. La fel ca şi cazul altor competiţii sportive, la o căutare după „world cup”, motorul de căutare al companiei va afişa informaţii punctuale, precum rezultatele şi programul meciurilor. În plus, utilizatorii se pot abona la notificări pentru meciurile cu care vor să fie la curent. Pentru asta va exista o pictogramă în formă de clopoţel pe care utilizatorii pot da click. În acelaşi fel, pot fi urmărite echipele care participă la turneu. Vor fi primite notificări legate strict de echipele respective. În Chrome pentru Android, utilizatorul poate folosi funcţia „pin live score”. Astfel, rezultatul meciului respectiv va fi afişat în timp real direct pe ecranul principal al telefonului. Scorurile pentru meciurile de la Campionatului Mondial de Fotbal afişate în Google vor fi însoţite de date statistice şi probabilitatea victoriei, pentru cei care joacă la pariuri.
https://www.news.ro/economic/google-lanseaza-mai-multe-facilitati-dedicate-campionatului-mondial-de-fotbal-1922400812522022110920917718

Disney intenţionează să îngheţe angajările şi să reducă unele posturi

Walt Disney Co (DIS.N) intenţionează să îngheţe angajările şi să reducă unele locuri de muncă, în timp ce se străduieşte să treacă serviciul de streaming Disney+ pe profitabilitate pe fondul incertitudinii economice, potrivit unui memo consultat de Reuters vineri. Directorul executiv Bob Chapek a trimis memoriul liderilor Disney, spunând că compania instituie o îngheţare ţintită a angajărilor şi anticipează „nişte mici reduceri de personal”, deoarece încearcă să gestioneze costurile. „În timp ce anumiţi factori macroeconomici sunt în afara controlului nostru, atingerea acestor obiective necesită ca toţi să continuăm să facem ceea ce ţine de noi pentru a gestiona lucrurile pe care le putem controla – în special, costurile noastre”, a scris Chapek în memo. Măsura a venit după ce Disney a ratat estimările de pe Wall Street în ceea ce priveşte câştigurile trimestriale, marţi, deoarece gigantul de divertisment a acumulat mai multe pierderi în zona serviciului de streaming. Acţiunile companiei au scăzut miercuri cu peste 13% în urma anunţării rezultatelor.
https://www.news.ro/economic/disney-intentioneaza-sa-inghete-angajarile-si-sa-reduca-unele-posturi-1922405312072022110620917616

Astra Film Festival, în premieră la Chişinău

Astra Film Chişinău debutează, vineri, cu o proiecţie-eveniment: filmul documentar „Transalpina - Drumul Regilor”, de Dumitru Budrala. Proiecţiile vor continua sâmbătă şi duminică. „Mă bucur din suflet că am reuşit să venim la Chişinău cu cele mai bune filme documentare de la secţiunea românească a festivalului Astra Film şi să arătăm publicului de aici câte ceva din ceea ce a făcut ca festivalul de film documentar de la Sibiu să devină, de-a lungul anilor, un eveniment cultural atât de important. Sunt foarte fericit şi că putem oferi filme dedicate tinerilor, direct din selecţia Astra Film Junior, cel mai îndrăgit şi mai complet program de educaţie prin film documentar din România”, a declarat Dumitru Budrala, director-fondator Astra Film Festival.
https://www.news.ro/entertainment/astra-film-festival-in-premiera-la-chisinau-1922404611432022111420916966

Chris Rock va deveni primul comendiant care va susţine un show live pe Netflix

Netflix va difuza în direct un spectacol al comediantului american Chris Rock, o premieră pentru gigantul de streaming, care doreşte să recâştige abonaţii şi care se confruntă cu concurenţa altor platforme care oferă deja transmisii live. Serialul va fi difuzat la începutul anului 2023, a anunţat joi vicepreşedintele Robbie Praw, care a promis "un moment de neuitat", scrie AFP. Grupul a avut pierderi în primul semestru de 1,2 milioane de abonaţi, ceea ce a determinat diferite măsuri pentru a inversa tendinţa. Din noiembrie, Netflix a oferit un nou abonament lunar, mai ieftin, dar cu publicitate, pentru a atrage noi consumatori şi a obţine venituri suplimentare.
https://www.news.ro/entertainment/chris-rock-va-deveni-primul-comendiant-care-va-sustine-un-show-live-pe-netflix-1922403611412022111120916735

Google repară o problemă de performanță a router-ului Nest WiFi Pro

După ce unii dintre utilizatorii router-ului Nest WiFi Pro s-au plâns că vitezele atinse sunt foarte mici în comparație cu ceea ce ar trebui să permită acesta, Google lansează un update pentru rezolvarea problemei. Disponibil pentru 200 de dolari, router-ul Nest WiFi Pro promite viteze de până la 5,4Gbps atunci când se folosește conexiunea WiFi 6E, însă, unii dintre utilizatori s-au plâns că ating viteze mult mai mici. Pe rețelele sociale mai mulți utilizatori ai router-ului vândut de Google au postat mesaje care arată că au viteze cuprinse între 40Mbps și 90Mbps. Nu doar că acestea sunt mult sub vitezele maxime teoretice, însă, chiar în cadrul aceleiași rețele, versiunea mai veche, WiFi 5 Nest, permorma mai bine. Google spune că a investigat subiectul și a ajuns la concluzia că există într-adevăr o problemă care afectează conexiunile PPPoE, în special în Marea Britanie. Compania a lansat acum un update de software care ar trebui să rezolve această problemă.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/google-repara-o-problema-de-performanta-a-router-ului-nest-wifi-pro-20919298

Apple pregătește o lume 3D și un serviciu video pentru căștile sale de realitate mixtă

Apple pregătește o lume 3D și un serviciu video pentru căștile sale cu realitate mixtă, după cum sugerează anunțurile de angajare publicate recent de companie, relatează Bloomberg. Viitorul produs major al Apple, căștile de realitate mixtă ddespre care speră că vor duce compania într-o nouă eră de computing, nu va fi disponibil până anul viitor, dar anunțuerile de angajare și schimbările de personal oferă o imagine timpurile despre capabilitățile dispozitivului, scrie News.ro
https://www.profit.ro/bloomberg/apple-pregateste-o-lume-3d-si-un-serviciu-video-pentru-castile-sale-de-realitate-mixta-20919318

Nuclearelectrica - profitul a explodat. Compania își comandă filme de promovare, inclusiv animații 3D

Compania de stat Nuclearelectrica (SNN), operatorul centralei nucleare de la Cernavodă, cu proiecte majore pe masă, a înregistrat un profit de 1,93 miliarde lei în primele 9 luni ale anului, cu 202% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Rezultatul este pe fondul creșterii prețului mediu ponderat de vânzare a electricității cu 138%. Cantitatea vândută a fost mai mică, cu circa 4%, iar producția a fost cu circa 2% mai mică, veniturile din vânzare fiind însă duble. Cum a anunțat anterior Profit.ro, Nuclearelectrica, cu proiecte majore pe masă, de la retehnologizarea unității 1 și construirea reactoarelor 3 și 4 ale centralei la colaborarea cu dezvoltatorul american de mini-reactoare modulare (SMR) NuScale, intenționează să lanseze o campanie de promovare a imaginii sale, care să includă și filme corporate, precum și animații 3D. SNN a lansat o procedură de achiziție pentru a contracta servicii de producție video și audio.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/energie/nuclearelectrica-profitul-a-explodat-compania-isi-comanda-filme-de-promovare-inclusiv-animatii-3d-video-foto-20916614

Guvernul a semnat pentru apariția Comitetului Român de Inteligență Artificială

Guvernul a aprobat memorandumul privind înființarea Comitetului Român pentru Inteligență Artificială, care va include un consiliu științific și de etică în inteligență artificială, un consiliu de educație și grupuri de lucru tematice, a declarat ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării, Sebastian Burduja. "Este un cadru umbrelă care, practic, va concentra toate forțele din societate care doresc să gândească viitorul și acest cadru al inteligenței artificiale din România. Va include un consiliu științific și de etică în inteligență artificială, un consiliu de educație inteligență artificială, în colaborare cu Ministerul Educației, și grupuri de lucru tematice", a declarat Sebastian Burduja.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/video-guvernul-a-semnat-pentru-aparitia-comitetului-roman-de-inteligenta-artificiala-20916858

Dan Negru a fost înlocuit brusc la „Tu urmezi!”. Cine i-a luat locul

Dan Negru este un veteran al show-urilor TV, așa că puțini își închipuie că cineva i-ar putea lua locul, însă iată că în timpul uneia dintre edițiile show-ului de succes „Tu urmezi”, pe care îl prezintă la Kanal D, atât publicul cât și celebrul prezentator au avut parte de un moment neașteptat. Dan Negru a fost „săltat” de pe scenă de o pereche de gemene voluptoase, în minijup, chiar în timp ce prezentatorul punea întrebări unei concurente. Atât Negru, cât și concurenta au reacționat total debusolați, iar prezentatorul s-a uitat întrebător la colegii săi din echipa tehnică, în timp ce una dintre gemene îl conducea pe un scaun din public. Negru a murmurat confuz „M-a dat afară”.
https://adevarul.ro/showbiz/vedete/dan-negru-a-fost-inlocuit-brusc-la-tu-urmezi-2219875.html

Cum se face publicitate mascată în emisiunea pe teme agricole realizată de Vlad Macovei la TVR / Reacția jurnalistului: Grupul Agrointeligența a urmat toate regulile deontologiei profesionale Membru CNA: ”Se califică pentru o sesizare”. Răspunsul sfidător al postului public

Mai multe ediții ale emisiunii Agrostrategia de la postul de televiziune TVR1 conțin publicitate mascată pentru afaceri din domeniul agricol, fapt sancționabil prin Legea Audiovizualului. Co-producător al emisiunii este site-ul agrointel.ro deținut de Vlad Macovei, fost redactor-șef al publicației Evenimentul Zilei. Macovei respinge acuzația și spune că ”am respectat și vom continua să respectăm Legea Audiovizualului în toate emisiunile noastre”, vorbind și despre existența, în ultima vreme, a unor ”atacuri mediatice” la adresa grupului său de presă. Într-un răspuns pentru G4Media.ro, postul public a refuzat să răspundă la întrebări, afirmând că un comentariu pe tema publicității mascate de la Agrostrategia nu se încadrează în sfera informațiilor de interes public, așa cum sunt definite acestea de Legea nr. 544/2001. Este cel de-al doilea caz, din acest an, în care într-o emisiune de la un canal al Televiziunii Române există suspiciuni de publicitate mascată. Emisiunea Agrostrategia este difuzată de luni până joi, între orele 10 și 11, în baza unui contract încheiat în prima parte a acestui an, durata acestuia fiind până în decembrie 2022. Co-producător al emisiunii este site-ul cu profil agricol agrointel.ro aparținând jurnalistului Vlad Macovei, cel care prezintă multe dintre ediții. Invocând secretul comercial, postul public a refuzat să divulge suma pe care o încasează de la Macovei în baza acestui contract. O sursă G4Media.ro a dezvăluit, însă, că ar fi vorba de 250 de euro pentru o ediție. O analiză G4Media.ro arată că mulți dintre invitații emisiunii sau afacerile lor au apărut, anterior și ulterior, în texte publicitare, nemarcate, pe site-ul agrointel.ro și/sau au participat la un târg de profil organizat de o asociație a lui Macovei. În edițiile Agrostrategia de la postul public de televiziune, aceștia beneficiază de expunere pentru afacerile lor, fie prin vocea moderatorilor, fie a unor bannere/mash-uri care apar în cadre.
https://www.g4media.ro/cum-se-face-publicitate-mascata-in-emisiunea-pe-teme-agricole-realizata-de-vlad-macovei-la-tvr-reactia-jurnalistului-grupul-agrointeligenta-a-urmat-toate-regulile-deontologiei-profesionale-membru-c.html

„Manifest/Destinația“, serialul care i-a cucerit pe români. A devenit fenomen mondial după ce a fost cumpărat de Netflix

Seria anulată de NBC după trei sezoane a fost „reînviată“ de Netflix și se bucură de o popularitate imensă, inclusiv în România, unde se situează în top 10 cele mai urmărite seriale. „Manifest“ este un serial TV american, genul supranatural și mister, creat de Jeff Rake. A avut premiera pe 24 septembrie 2018, la NBC, iar în serial joacă Melissa Roxburgh, Josh Dallas, Athena Karkanis, J. R. Ramirez, Luna Blaise, Jack Messina și Parveen Kaur. Zborul 828 din Jamaica spre New York trece prin câteva turbulențe severe, iar când aterizează pe aeroportul din New York cei 191 de pasageri și echipajul avionului află că au trecut peste cinci ani și jumătate de când au decolat, timp în care au fost declarați morți. Pe măsură ce încearcă să-și reia viețile, pasagerii încep să se confrunte cu situații paranormale, să audă voci și să aibă viziuni, numite „chemări“.
https://adevarul.ro/showbiz/tv/manifest-destinatia-serialul-care-i-a-cucerit-2219496.html

Conglomeratul de publicitate şi marketing Omnicom Group le recomandă clienților să-și suspende promovarea pe Twitter/ Printre cei 5000 de clienți se află și Mc Donald’s sau Apple

Conglomeratul de publicitate şi marketing Omnicom Group a recomandat clienţilor să-şi întrerupă cheltuielile pe Twitter, pe termen scurt, potrivit unui memoriu intern văzut de Reuters, transmite News.ro. Omnicom deserveşte peste 5.000 de clienţi în 70 de ţări, inclusiv McDonald’s Corp şi Apple. Nota nu a menţionat clienţii după nume şi nu este clar dacă vreunul dintre ei a întrerupt cheltuielile publicitare pe Twitter. Mişcarea, relatată pentru prima dată de site-ul de ştiri tehnologice The Verge, subliniază un scepticism tot mai mare în rândul agenţiilor şi mărcilor cu privire la viitorul site-ului de microblogging de la preluarea de către Elon Musk, în valoare de 44 de miliarde de dolari. CEO-ul Tesla a învinuit grupurile de drepturi civile care fac lobby pe lângă agenţii de publicitate de pe Twitter să boicoteze serviciul până când Musk clarifică modul în care va controla dezinformarea şi discursurile instigatoare la ură asupra serviciului pentru scăderea ”masivă” a veniturilor.
https://www.g4media.ro/conglomeratul-de-publicitate-si-marketing-omnicom-group-le-recomanda-clientilor-sa-si-suspende-promovarea-pe-twitter-printre-cei-5000-de-clienti-se-afla-si-mc-donalds-sau-apple.html

Ennio, filmul-tribut al lui Giussepe Tornatore despre genialul compozitor Ennio Morricone, intră în cinematografele din România

Ennio, filmul-tribut al lui Giussepe Tornatore despre compozitorul Ennio Morricone, intră în cinematografele din România începând cu 18 noiembrie și va fi difuzat la Cineplexx Băneasa, Cineplexx Titan, Cinema Elvire Popesco București, Cinema City Afi Cotroceni, Cinema City Park Lake, Cinema City Sun Plaza, Happy Cinema București, Cinema Victoria Cluj, Cinema Arta Cluj, Cinema Ateneu Iași, Cinema Victoria Timișoara, potrivit unui comunicat de presă. “ENNIO” este un film-omagiu în regia lui Giuseppe Tornatore, portretul cinematografic al lui Ennio Morricone, probabil cel mai popular și prolific muzician al secolului al XX-lea, de două ori câștigător al Premiului Oscar, autor a peste 500 de coloane sonore, reformator al muzicii pop italiene din anii 60-70 dar și autorul unor lucrări clasice remarcabile. În cei cinci ani de filmări pentru filmul “ENNIO”, regizorul Giuseppe Tornatore a călătorit peste tot în lume pentru a intervieva peste șaptezeci de regizori și muzicieni renumiți, de la Wong Kar Wai, Bernardo Bertolucci, Quentin Tarantino, Clint Eastwood, la Oliver Stone, John Williams, Hans Zimmer, Bruce Springsteen. Aceste discuții sunt intercalate cu momente din viața privată a lui Morricone, înregistrări din concertele susținute în timpul turneelor mondiale, clipuri din filmele clasice la care a lucrat. https://www.g4media.ro/video-ennio-filmul-tribut-al-lui-giussepe-tornatore-despre-genialul-compozitor-ennio-morricone-intra-in-cinematografele-din-romania.html

Diva - Programul și recomandările lunii decembrie 2022

Diva a remis către HD Satelit Romania o listă cu recomandările lunii decembrie 2022, care poate fi vizualizată mai jos. De asemenea, si programul lunii decembrie la Diva poate fi consulat mai jos. 2 decembrie 2022 - ora 20.00 - Două inimi și o comoară (Christmas Scavenger Hunt, 2019). Filmul plin de tradiții de sărbători, o aduce pe micile ecrane pe Belinda (Kim Shaw), care se întoarce în orașul ei natal de sărbători și se înscrie în vânătoarea anuală de comori de Crăciun a orașului. Forțată de împrejurări ea face echipă, fără prea multă tragere de inimă, cu fostul ei iubit, Dustin (Kevin McGarry din „When Calls the Heart”). Dar vor putea colabora cei doi? Parte din distribuție este și îndrăgitul actor Tom Arnold, în rolul lui Carl, tatăl Belindei. 4 decembrie 2022 - ora 16.00 - Crăciunul lui Merry (Tis the Season to be Merry, 2021). Rachel Leigh Cook și Travis Van Winkle aduc publicului o poveste despre vremuri noi și iubiri vechi. Căutând o perspectivă nouă pentru o nouă carte, Merry (Rachel Leigh Cook) specialistă în relații, pleacă la Vermont. Înarmată cu un set de reguli și o listă de cerințe, Merry regăsește pasiunea în persoana carismaticului Adam (Travis Van Winkle). Problema este că el nu bifează căsuțele din lista ei de criterii. Cum o să reușească să treacă peste regulile ei pentru a se dedica unei iubiri vedem la DIVA! 6 decembrie 2022 - ora 20.00 - O scrisoare de Crăciun (A Christmas Letter, 2021). Drumul lui David (David Lipper) și al Lesliei (Glenda Braganza) se intersectează atunci când David devine poștaș în zona ei și decide să o ajute pe ea și cei șase copii aflați în plasamentul ei. Ceea ce niciunul dintre ei nu realizează este că acțiunile lor combinate pun în mișcare spiritului Crăciunului, care îi poartă într-o aventură și pe Leslie o aruncă în brațele Dlui. Perfect. 9 decembrie 2022 - ora 20.00 - Crăciun la Cape Cod (A Cape Cod Christmas, 2021). Margot (Katie Leclerc) este o autoare pentru cărți de copii. Ea și familia ei participă la o ultimă cină de Crăciun în casa părintească, înainte să o vândă. Aflată în localitate îl revede pe iubitul ei din copilărie, Christian (Brent Bailey) artist local apreciat. Cei doi fac un pact, el îi va picta un tablou cu casa, iar ea acceptă să pozeze pentru un portret ca în copilăria lor. Și intervine magia Crăciunului care o va ajuta să rămână în locul în care inima ei își dorește.
https://www.hdsatelit.com/2022/11/diva-recomandarile-lunii-decembrie-2022.html

Rodica Popescu Bitănescu, invitată la emisiunea "Tu urmezi!" de la Kanal D

Duminică, de la ora 20:00, se dă start la cultură generală și distracție, odată cu difuzarea unei noi ediții a game show-ului “Tu urmezi!”, la Kanal D! Celebritatea care ajunge de această dată în platoul emisiunii este o legendă vie a teatrului românesc, Rodica Popescu Bitănescu, una dintre cele mai iubite actrițe de teatru și film. Rodica Popescu Bitănescu vine în platoul emisiunii “Tu urmezi!” așa cum o cunoaștem cu toții, încărcată de energie și bună dispoziție, iar prezentatorul celebrului show de cultură generală este vizibil impresionat. ”La fel de tânără, la fel de vivace și … la fel de !”, exclamă Dan Negru la reîntâlnirea cu marea artistă. Celebra actriță a mărturisit că este impresionată de show-ul care a acaparat de milioane de români. “Sunt invitată aici, la emisiune de cultură generală, să râdem … mi se pare extraordinar de frumos! Râsul este foarte important… sunt foarte emoționată! spune Rodica Popescu Bitănescu în cadrul show-ului care a cucerit publicul. Totodată, marea actriță Rodica Popescu Bitănescu, care a adunat în palmares 47 de ani de activitate, face o destăinuire inedită. “Știți ce mi s-a întâmplat mie, din cauza emoțiilor? Mi s-a întâmplat să intru într-un râs interminabil și inexplicabil…mi s-a întâmplat când lucrăm cu marele și regretatul regizor Valeriu Lazarov. Am intrat într-o criză de râs, din cauza emoțiilor, Lazarov s-a speriat, dar mi-a spus: ”, a povestit îndrăgita artistă.
https://www.hdsatelit.com/2022/11/rodica-popescu-bitanescu-invitata-la.html

Ugur Yesil, CEO si Executive Board Member Kanal D si Radio Impuls, premiat aseară la Gala Forbes Life Awards pentru “Leadership în televiziune”

Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member Kanal D şi Radio Impuls, a primit aseară distincţia “Leadership în televiziune” la Gala Forbes Life Awards organizată de prestigioasa publicație Forbes, anunță televiziunea Kanal D printr-un comunicat remis către HD Satelit România. "Premiul este încă o recunoaștere importantă succesului Kanal D, care a fost posibil printr-o strategie de business coerentă, precum şi prin intermediul unui leadership performant, care a pus mereu preţ pe oameni", se precizează in comunicat. “E o onoare să primesc această distincţie, e o reconfirmare a faptului că ceea ce facem este important şi vizibil. Acest premiu a venit într-o zi cu totul specială pentru mine şi echipa mea. Dogan Media International a obţinut aprobarea pentru preluarea licenţei audiovizuale a serviciului de programe Bucureşti TV, care va fi rebrenduit în noul Kanal D2. De asemenea, a primit şi aprobarea pentru preluarea de noi licenţe pentru Radio Impuls. În cei 15 ani de când suntem pe piaţa media am demonstrat că suntem inovatori, am creat adevărate trenduri în materie de formate TV şi ne dorim să facem lucruri extraordinare în continuare. Îi mulţumesc echipei mele pentru toată dedicarea din aceşti ani; fără oamenii Kanal D, succesul nu ar fi fost posibil”, a declarat Ugur Yesil, CEO si Executive Board Member Kanal D şi Radio Impuls.
https://www.hdsatelit.com/2022/11/ugur-yesil-ceo-si-executive-board.html

Grupul DIGI a inaugurat trei „Dulapuri Fermecate” pentru 400 de elevi din mediul rural

DIGI a inaugurat astăzi, într-un nou parteneriat în fapte bune, alături de Asociația Îngeri pentru Suflete, trei DIGI a inaugurat astăzi, în trei școli din comuna Vinga, județul Arad. Astfel, prin intermediul acțiunii de responsabilitate socială, 400 de elevi din satele Vinga, Mailat și Mănăștur vor beneficia, pe parcursul întregului an școlar, de toate resursele educaționale necesare, anunță Digi printr-un comunicat remis către HD Satelit România. În țara noastră, 4 din 10 copii se află în situații vulnerabile, din cauza posibilităților materiale limitate, predominante fiind sărăcia, absenteismul și, mai ales, abandonul școlar. 4 din 10 copii nu cunosc sentimentul de apartenență în mediul școlar, una dintre cauze fiind lipsa rechizitelor, pe care părinții din comunitățile defavorizate nu își permit să le achiziționeze. Asociația Îngeri pentru Suflete este una dintre organizațiile care luptă pentru accesul necondiționat la educație, iar prin proiectul „Dulăpiorul Fermecat”, parte din programul anual „Rechizite pentru viitor”, le oferă copiilor certitudinea că au sprijin pe tot parcursul anului școlar. Dulapurile cu rechizite reprezintă siguranță și o șansă reală la dezvoltare pentru elevii expuși abandonului școlar.
https://www.hdsatelit.com/2022/11/grupul-digi-inaugurat-trei-dulapuri.html

Orange Business Services lansează raportul Business Internet Security 2022

Securitatea cibernetică și amenințările la adresa companiilor și instituțiilor din România, prezentate în raportul Business Internet Security 2022 lansat de Orange Business Services, anunță compania printr-un comunicat remis către HD Satelit România. Orange Business Services lansează raportul Business Internet Security 2022, o analiză detaliată a pieței locale din perspectiva securității cibernetice, pe fondul digitalizării accelerate în toate ariile de business. Aflat la ediția a cincea, raportul abordează și soluțiile de protecție pentru afaceri furnizate de Orange Business Services, în contextul vulnerabilităților aduse de modul de lucru remote, dar și detalii despre cum pot contribui educația, inovația și cercetarea la creșterea capacității de dezvoltare a zonei de cybersecurity, precum și predicții pentru anul 2023. Conform raportului realizat de experții Orange Business Services, ultimul an a continuat tendința de creștere a amenințărilor îndreptate către securitatea cibernetică, un factor determinant fiind regimul de lucru remote sau hibrid adoptat de companii. În 2022, atacurile asupra companiilor private și instituțiilor publice au fost din ce în ce mai numeroase și mai sofisticate, cele de tip DDoS înregistrând o creștere de 21% față de anul trecut, în timp ce atacurile ransomware au fost cu aproape 18% mai multe decât în 2021. S-a observat un interes sporit al atacatorilor către ținte din zona politică și socială, pe fondul războiului din Ucraina, dar și spre instituții media, de sănătate, site-uri și aplicații guvernamentale.
https://www.hdsatelit.com/2022/11/orange-business-services-lanseaza.html

CINE SUNT ACTORII CARE COMPLETEAZĂ DISTRIBUȚIA SERIALULUI „LIA”, DE LA ANTENA 1

Noul serial de ficțiune produs de Ruxandra Ion și Dream Film Production pentru Antena 1, „Lia”, îşi completează distribuţia cu noi nume. Iată despre cine este vorba. Noi nume se alătură distribuţiei celui mai nou serial de ficţiune produs de Ruxandra Ion şi Dream Film Production, Lia. Elena Mogîldea, Roxana Văduva, Bogdan Talaşman şi Mihai Mitiţescu sunt Toni, Moni, Tică şi Rică. Cei patru vor fi pata de culoare în serialul de la Antena 1. Toni (Elena Mogîldea) şi Moni (Roxana Văduva) sunt cele două secretare de la firma lui Petru Vornicu (Ştefan Floroaica). Femei frumoase şi conştiente de calităţile lor, Toni şi Moni ştiu tot ce mişcă în firmă şi totodată sunt persoanele care fac ca veştile să circule repede.
https://www.tvmania.ro/cine-sunt-actorii-care-completeaza-distributia-serialului-lia-de-la-antena-1-384418

„BRAVO, AI STIL! CELEBRITIES” 2023. ANUNȚUL FĂCUT ACUM DESPRE NOUL SEZON

“Bravo, ai stil!”, show-ul inspiraţional despre atitudine şi evolutie, se pregăteşte să-şi redeschidă porţile, la Kanal D! După ce a creat comunitati uriaşe de fani şi a lansat vedete în industria entertainment-ului românesc, dar şi generaţii de influenceri, reality show-ul va readuce în atenţia milioanelor de telespectatori concurente gata să strălucească şi să inspire, aşa cum au facut-o înaintea lor şi alte tinere necunoscute publicului larg şi care au avut un parcurs extraordinar. De-a lungul celor sapte sezoane în care s-a impus ca un adevarat trendsetter, show-ul fenomen a adus publicului larg informaţie din lumea modei, sfaturi utile despre stil şi atitudine, dar, mai presus de orice, i-a inspirat pe cei de acasă şi a fost o adevarată călătorie transformaţională pentru concurente.
https://www.tvmania.ro/bravo-ai-stil-celebrities-2023-kanal-d-a-dat-start-inscrierilor-pentru-show-ul-prezentat-de-ilinca-vandici-384523

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL