×

Comunicaţii -- Data și ora publicării: 17.05.2022 13:03:06

Digi a ajuns la aproape 5,2 milioane de abonați la cablu și DTH potrivit bilanțului pe T1 2022



București (MEDIA EXPRES) / 17 mai 2022 / Digi a raportat la 31 martie venituri din România de 243,4 milioane euro, o creștere de 13,4% comparativ cu 214,6 milioane euro pentru perioada de trei luni încheiată la 31 martie 2021.

În bilanțul publicat la 17 mai, Digi pune creșterea veniturilor în România în principal ca rezultat al creșterii serviciilor de telecomunicații mobile, TV prin cablu și internet fix și abonaților de date în primul trimestru, ca urmare a creșterii organice.

Venitul mediu pe abonat (ARPU) din România a fost afectat de deprecierea monedei din primul trimestru (cursul de schimb RON/EUR a crescut cu 1,4% în T1 2022 față de T1 2021), precum și de mixul de pachete vândute în perioadă.

Televiziunea cu plată (TV prin cablu și DTH) a crescut de la aproximativ 4,870 milioane de abonați la 31 martie 2021 la aproximativ 5,185 milioane la 31 martie 2022, reprezentând o creștere de aproximativ 6,5%, iar abonații la internet și date fixe au crescut de la aproximativ 3,440 milioane la 31 martie 2021 la aproximativ 3,875 milioane la 31 martie 2022, o creștere de aproximativ 12,6%.

Aceste creșteri au fost obținute atât organic, în primul rând datorită investițiilor în extinderea rețelei fixe de fibră optică, cât și a pachetelor atractive de internet fix și de date, explică Digi în bilanț.

Abonații la serviciile de telecomunicații mobile au crescut de la aproximativ 3,796 milioane la 31 martie 2021 la aproximativ 4,348 milioane la 31 martie 2022, o creștere de aproximativ 14,5 %.

Alte venituri includ în principal vânzările de echipamente și veniturile din publicitate, dar compania nu a specificat ponderea celor două din totalul categoriei. Vânzările de echipamente includ în principal telefoane mobile și alte echipamente.

Singurul loc de scădere a fost telefonie fixă, ​de la aproximativ 1,027 milioane de abonați la 31 martie 2021 ajungând la aproximativ 969.000 la 31 martie 2022, o scădere de aproximativ 5,6%, ca urmare a tendinței generale de îndepărtare de la telefonia fixă ​​către mobil.

Cheltuielile de exploatare în România pentru perioada de trei luni încheiată la 31 martie 2022 au crescut la 137,3 milioane de euro, comparativ cu 113,1 milioane pentru perioada de trei luni încheiată la 31 martie 2021, o creștere de 21,4%. Aceasta se datorează în principal creșterii cheltuielilor cu utilitățile și întreținerea rețelei pe parcursul perioadei, dar Digi notează că "în general, cheltuielile de exploatare sunt în concordanță cu creșterea afacerii".
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL