×

Profil -- Data și ora publicării: 25.08.2021 15:28:21

NEM DUBROVNIK 2021 a anunțat programul complet pentru evenimentul din septembrie



București (MEDIA EXPRES) / 25 aug 2021 / NEM Dubrovnik 2021 a anunțat recent agenda completă a evenimentului din 6-9 septembrie care va reuni, sub un nou concept, liderii din industria TV globală și europeană, televiziuni, companii de telecomunicații, de streaming sportiv, distribuitori și producători.

Cea mai mare parte a programului se va desfășura în aer liber, în conformitate cu măsuri de prevenție epidemiologice specifice, și include trei seri care fac parte dintr-un nou concept, pregătit de NEM Dubrovnik pentru prima dată.

Timp de patru zile, de la 6 până la 9 septembrie 2021, evenimentul găzduit de Hotel Dubrovnik Palace, include prezentări despre conținutul de televiziune, formate, tehnologii și tendințe care creează viitorul acestei industrii dinamice. Programul din acest an include o expoziție, prelegeri, paneluri și proiecții și mai multe întruniri de peste zi și nocturne.

Prima zi se deschide cu un discurs de bun venit al lui Pavel Stantchev, CEO al celui mai mare grup media maghiar - TV2 Media Group (și cunoscut în România ca primul CEO din istoria HBO România). Acesta este urmat de panelul „Următoarea generație a televiziunii EON: de la televizor la platforma de divertisment” a principalului furnizor de servicii de telecomunicații și mass-media din fosta Iugoslavie - Grupul United. Ziua se va închide cu prezentarea și proiecția unui grup de televiziune rus, ce include o rețea în domeniul divertismentului - GPM Entertainment Television (Gazprom). Prima seară se va închide pe acoperișul Hotelului Dubrovnik Palace, cu vedere la apusul soarelui.

A doua zi începe cu TV Tech Showcase, unde Synamedia, SeaChange, Whip Media și Bitmovin își vor prezenta soluțiile tehnologice TV. După aceea, Peter Parmenter, SVP Business Development la DAZN, cel mai mare serviciu de streaming sportiv din lume, va ține discursul principal și o prezentare. Lider de televiziune prin internet în Germania, Elveția și Austria - Zattoo va susține ulterior o prezentare.

Unul dintre cele mai actuale subiecte din industria TV nu va trece pe lângă NEM Dubrovnik - la panelul „Streaming-ul este viitorul sportului?” se va vorbi despre streaming ca un mijloc prin care vom urmări mai des evenimentele sportive în viitor. De asemenea, „Age of Streamers: ce solicită publicul? Cât de important este conținutul original local pentru streaming?” va găzdui discuții despre formatele TV care răspund cel mai bine publicului actual și cât de important este conținutul local. Ziua este urmată de relaxare în rețea cu cocktailuri sponsorizate de Play Premium (RTL Croația) și de o petrecere de seară sponsorizată de Prva TV.

Ziua a treia începe cu panelul „De ce iubim industria TV”, în cadrul căruia liderii de multă vreme și cu experiență vor vorbi despre pasiunea lor pentru industria TV. După aceea, „Bătălia pentru globii oculari - Cum noile modele de distribuție de astăzi creează oportunități pentru noii furnizori de servicii”, sponsorizat de NAGRA, divizia companiei Kudelski Group specializată în securitate digitală pentru televiziune și sisteme media pentru furnizarea conținut digital și interactiv.

Urmează panelul „Premiere sau conținut bine cunoscut?” sponsorizat de televiziunea Prva TV, despre diferența de succes și rentabilitate a conținutului TV premium și recunoscut de către utilizatorul final.

Participanții vor urmări de asemenea prezentări ale companiei media globală SPI, ale cărei numeroase televiziuni și servicii digitale online sunt disponibile pe șase continente, ale companiei franceze de tehnologie Broadpeak și a croaților de la Atlantic Grupa, printr-o prezentare a descoperirilor și practicilor lor privind păstrarea atenției grupurilor țintă.

O parte importantă a fiecărui NEM Dubrovnik este prezentarea exclusivă a conținutului TV nou. În cadrul primei Beta Night din acest an, în frumoasa locație de pe malul mării, seria criminală „The Silence” produsă de Drugi Plan și HRT în colaborare cu Beta Film și Star Media, va sărbători premiera mondială în prezența actriței Kseniya Mishina. În plus, va fi prezentat serialul de thriller rus „Dead Mountain - The Dyatlov Pass Incident” al 1-2-3 Production, urmat de un Q&A cu câștigătorul Berlinale Silver Bear și codirectorul Pavel Kostomarov.

În 2020, compania germană de producție, finanțare și distribuție Beta Film a achiziționat cea mai populară companie croată de producție - Drugi Plan, responsabilă cu producția seriei „The Silence” (Šutnja). Beta Film se ocupă de vânzările internaționale pentru ambele serii.

A patra și ultima zi este rezervată pentru impresii și bilanțul noilor cunoștințe și experiențe. Ca în fiecare an, o parte esențială a experienței NEM Dubrovnik sunt întâlnirile cu băuturi de bun venit, pauze de cafea și petrecerile în parteneriat cu unii dintre cei mai proeminenți parteneri ai târgului NEM Dubrovnik 2021, prezentați pe pagina oficială a evenimentului la adresa https://neweumarket.com/dubrovnik/companies-2021/.

NEM Dubrovnik este un eveniment B2B, care se concentrează în fiecare an pe dezvoltarea industriei TV din regiunea CEE. Vizitatorii obișnuiți sunt managerii televiziunilor cu plată, a televiziunilor Free To Air, serviciilor de streaming, operatorilor de telecomunicații și altor furnizori de servicii pentru televiziune, dar și actori, producători, regizori, scriitori și alți contribuitori la industria audiovizuală.

Anul acesta, Dubrovnik va găzdui, de asemenea, finala concursului de scriere de scenarii NEM Network, unde apar potențiali parteneri, cumpărători și / sau investitori din industrie.

De la înființare și până în prezent, NEM Dubrovnik a fost susținut de peste 180 de companii influente la nivel global și local, dintre care principalele sunt Eutelsat, Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, United Group, Comcast, Irdeto, Global Agency și HBO Adria, precum și BBC Studios, ViacomCBS, All3Media International, NBCUniversal, Warner Bros., Fremantle, Sony Pictures Television, Pickbox, MGM, ITV Studios Global Entertainment, Viasat World, Telekom Srbija Group, ZDF, BETA Film, HRT, Nova TV, RTL Croația, RTL Ungaria și multe altele.

New Europe Market (NEM) este un nume colectiv pentru mai multe evenimente organizate de agenția de marketing și industria TV Mediavision. După NEM Dubrovnik tradițional în iunie 2019, a fost inaugurată o ediție de iarnă numită NEM Zagreb, dedicată laturii creative a industriei TV. În timpul provocatorului 2020 târgul fizic nu a mai avut loc, fiind introdusă noua platformă NEM Network, astfel încât profesioniștii să poată rămâne conectați, indiferent de restricțiile fizice de călătorie.

Toate informațiile despre eveniment și costurile de participare sunt publicate pe site-ul oficial NEM Dubrovnik 2021 la adresa https://neweumarket.com/dubrovnik/.

Media Expres este partener media al evenimentului.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL