×

Profil -- Data și ora publicării: 29.06.2021 00:42:41

DIGI continuă campania pentru donare de sânge cu obiectivul de a ajunge la încă 650 de donatori și 5.000 de pacienți ajutați, până la finalul anului



- 450 ml de sânge salvează 3 vieți. - 7 din 10 români au nevoie de sânge o dată în viață. - Lunar, în România, se donează 1.500 de pungi de sânge. Doar în București este nevoie de 1.000 de pungi în mod normal și, în special în această perioadă, de 600 de pungi. - Peste 1.000 de #OameniDigi au salvat 3.150 de pacienți (2019 – 2020).

București (MEDIA EXPRESS) / 29 iun 2021 / Grupul DIGI a reluat campania de donare de sânge începută în 2019, sub titlul „DIGI donează viață”, și își propune ca până la finalul anului să ajungă la circa 5.000 de pacienți ajutați și peste 1.650 de donatori, în cei trei ani de derulare a proiectului.

Pentru a atinge aceste obiective, compania colaborează cu Centrul de Transfuzie Sanguină București, care a deplasat o echipă medicală la sediile DIGI din Capitală pentru a organiza două colecte mobile de sânge, pe 23 și 28 iunie 2021. Peste 130 de donatori au participat la aceste acțiuni, dintre care 108 au fost declarați viabili.
De asemenea, și în țară, până la finalul anului, vor fi organizate campanii locale, unde #OameniiDigi vor dona.

Timișoara este printre primele orașe unde angajații au răspuns solicitărilor Centrelor de Transfuzie Regionale și s-au mobilizat pentru donare 40 de donatori. În perioada următoare, vor avea loc acțiuni similare și în alte localități unde sistemul sanitar face apel la voluntari să se prezinte pentru a dona sânge, deoarece nevoia este în creștere, mai ales în timpul verii.

Pentru a veni în sprijinul voluntarilor, DIGI și asociația HEM, partener al campaniilor de încurajare a donării de sânge, au susținut un webinar în vederea informării și pregătirii angajaților pentru procesul de donare.
Pe parcursul campaniei, jurnaliștii diviziei media a Grupului DIGI vor avea microfoane personalizate cu mesajul „DIGI donează viață” și vor îndemna telespectatorii să doneze și ei sânge, punând accent pe nevoia acută din sistemul sanitar și pe importanța actelor voluntare de donare.

Conform informațiilor Digi24, cea mai mare cerere de sânge este în București. Este nevoie zilnic de cel puțin 600 de pungi, mai ales în contextul în care spitalele care au tratat doar pacienții cu COVID-19 și-au reluat activitatea, iar numărul intervențiilor se apropie treptat de cel normal. De asemenea, sângele pe care îl donează o singură persoană poate salva până la trei vieți. Campania de încurajare a donării de sânge organizată de Grupul DIGI în cadrul sediilor companiei se regăsește în două dintre direcțiile strategice de CSR: #DigiBenefit (voluntariat) și #DigiWell (sănătate și stare de bine).

Conform datelor furnizate de Asociația HEM, donatorii de sânge se bucură de numeroase beneficii atât pentru sănătatea personală, cât și din punct de vedere social/economic: control medical în momentul donării, verificarea hemoglobinei și, dacă este cazul, la indicația medicului se pot verifica și glicemia sau hemoleucograma. De asemenea, grupa sanguină se verifică la prima donare, iar rezultatul tuturor analizelor pentru sângele donat poate fi ridicat de fiecare persoană în cel mult 3 zile lucrătoare. Totodată, este bine de știut că donarea regulată împrospătează sângele, întărește sistemul imunitar și diminuează riscul de boli cardiovasculare, iar cu ocazia unei singure donări se produce arderea a 650 de calorii.

Mai mult, donatorii pot beneficia de o reducere de 50% pentru transportul în comun, o zi liberă de la serviciu, bonuri de masă și posibilitatea de a efectua anual, în mod gratuit, un set complet de analize de sânge la Centrul de Transfuzie Sanguină București.

Grupul DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix, cu 59% cotă de piață și 61% cotă de piață pentru segmentul pay-tv în România, potrivit datelor comunicate de autoritatea de reglementare ANCOM.

Totodată, grupul este unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia (doar ca Mobile Virtual Network Operator – MVNO – pe această piață). Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 9,8 milioane de gospodării în România și Ungaria.

În domeniul serviciilor mobile de voce și date, DIGI a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. DIGI aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL