×
Media Expres nr. 1
/ ianuarie 2023
Rasfoieste Anuarul
2022-2023
Media Expres nr. 12
/ decembrie 2022
Media Expres nr. 11
/ noiembrie 2022
Media Expres nr. 10
/ octombrie 2022
Media Expres nr. 9
/ septembrie 2022
Media Expres nr. 8
/ august 2022
Media Expres nr. 7
/ iulie 2022
Media Expres nr. 6
/ iunie 2022
Media Expres nr. 5
/ mai 2022
Media Expres nr. 4
/ aprilie 2022
Media Expres nr. 3
/ martie 2022
Media Expres nr. 2
/ februarie 2022
Media Expres nr. 1
/ ianuarie 2022
Rasfoieste Anuarul
2021-2022
Media Expres nr. 12
/ decembrie 2021
Media Expres nr. 11
/ noiembrie 2021
Media Expres nr. 10
/ octombrie 2021
Media Expres nr. 9
/ septembrie 2021
Media Expres nr. 8
/ august 2021
Media Expres nr. 7
/ iulie 2021
Media Expres nr. 6
/ iunie 2021
Media Expres nr. 5
/ mai 2021
Media Expres nr. 4
/ aprilie 2021
Media Expres nr. 3
/ martie 2021
Media Expres nr. 2
/ februarie 2021
Media Expres nr. 1
/ ianuarie 2021
Rasfoieste Anuarul
2020-2021
Powered by deep web learning from:
Complete Web Developer in 2023: Zero to Mastery
Login
Creează cont
Data de astăzi:
04.02.2023
; Data ultimei știri:
03.02.2023 14:29:17
REVISTA MEDIA EXPRES
TV LIVE ROMÂNIA
ULTIMELE ȘTIRI
Autorităţi
Cinema
Comunicaţii
ECO
Editorial
Externe
LEARN TO CODE
Legislaţie
MUZICĂ
ONG
ONLINE VOD OTT
Profil
Programe TV
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber
Cine suntem
Abonamente
Publicitate in MEDIA EXPRES
Confidentialitate
Contact
Pentru
Adria
/ Za Adria Kliknite ovdje:
Adria
© 2001 - 2023 Media Expres S.R.L. 
Publicitate
-- Data și ora publicării:
15.07.2020 19:49:59
JAZZ-CAMPANIE-ING / ING Bank România lansează ‘do your thing’ cu Jazz Communications
București (MEDIA EXPRES) / 15 iul 2020 / Agenția Jazz Communications a realizat și implementează de luni, 13 iulie, noua direcție de brand din marketingul și comunicarea ING Bank România, cu elemente de brand noi precum un stil diferit de fotografie, un logo audio și semnarea tuturor materialelor de promovare cu sloganul ‘do your thing’.
Campania va fi desfășurată pe parcursul mai multor luni prin TV, radio, outdoor, online și presă.
Noua direcție de brand face parte din strategia „Think Forward” a băncii, un concept condensat în trei cuvinte care are la bază ideea că oamenii sunt liberi să facă ce contează cel mai mult pentru ei atât în viața personală, cât și în cea profesională, banca eliminând grijile privind banii și banking-ul.
Jazz Communications a produs trei spoturi video intitulate „Piscina”, „Balconul” și „Maratonul” pentru campanie, cu povești construite în jurul ofertei băncii pentru noul pachet de salariu, care oferă ”și, și, și”, adică „și plăți mobile, și un curs valutar avantajos disponibil non-stop, și taxe zero la orice bancomat”, pentru clienții care „își aduc salariul la ING”.
Spoturile pot fi vizionate online la adresele:
Piscina: https://www.youtube.com/watch?v=jSzOAeu2oZQ
Balconul: https://www.youtube.com/watch?v=qcSD46shUF8
Maratonul: https://www.youtube.com/watch?v=oWbet_uBXjU
Spoturile TV au fost create cu ajutorul regizorului danez Sune Sorensen, care a folosit filmarea dintr-un singur cadru (single-shot), pentru o acțiune naturală și fluidă, iar la ilustrarea sonoră au fost folosite piesele trupei românești „We singing colors”.
Din partea Jazz Communications responsabilii pentru campanie au fost Irina Pencea, Managing Partner și Director de Strategie Jazz Communications și Valentin Suciu, Creative Partner Jazz Communications, iar din partea băncii Silvia Mihăilescu, Director Marketing, Communicare și CSR ING Bank Romania.
ING Bank România, înființată în 1994, este a cincea bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci, având peste 1,4 milioane de clienți din trei segmente de business: 1. persoane fizice (retail), 2. companii IMM-uri și Mid-Corporate și 3. Wholesale Banking.
Jazz Communication este o agenție de publicitate înființată în 2012 de către Irina Pencea (partener), Valentin Suciu (partener si creative director) si Diana Benko (partener si BTL director), trei publicitari avand peste 15 ani experienta în industrie. Primii clienți ai agenției în 2012 au fost Danone, Lay’s, Star Krax și Ciuc Radler.
(MEDIA EXPRES)
Vă mulțumim că ați citit până aici. Acum vă învățăm un mic secret:
Abonamentele
vă oferă acces la
News Alerts pe e-mail
și zilnic la
REVISTA PRESEI
, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine.
Abonament
click aici
Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click:
Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2022-2023 este online!
Gratuit online, doar un click:
Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES
va oferă acces la
Alerta Știri!
pe e-mail,
Anuarul Media Expres
și zilnic la
REVISTA PRESEI
, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului.
Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente
click aici
© 2001 - Media Expres SRL