×
Media Expres nr. 1
/ ianuarie 2023
Rasfoieste Anuarul
2022-2023
Media Expres nr. 12
/ decembrie 2022
Media Expres nr. 11
/ noiembrie 2022
Media Expres nr. 10
/ octombrie 2022
Media Expres nr. 9
/ septembrie 2022
Media Expres nr. 8
/ august 2022
Media Expres nr. 7
/ iulie 2022
Media Expres nr. 6
/ iunie 2022
Media Expres nr. 5
/ mai 2022
Media Expres nr. 4
/ aprilie 2022
Media Expres nr. 3
/ martie 2022
Media Expres nr. 2
/ februarie 2022
Media Expres nr. 1
/ ianuarie 2022
Rasfoieste Anuarul
2021-2022
Media Expres nr. 12
/ decembrie 2021
Media Expres nr. 11
/ noiembrie 2021
Media Expres nr. 10
/ octombrie 2021
Media Expres nr. 9
/ septembrie 2021
Media Expres nr. 8
/ august 2021
Media Expres nr. 7
/ iulie 2021
Media Expres nr. 6
/ iunie 2021
Media Expres nr. 5
/ mai 2021
Media Expres nr. 4
/ aprilie 2021
Media Expres nr. 3
/ martie 2021
Media Expres nr. 2
/ februarie 2021
Media Expres nr. 1
/ ianuarie 2021
Rasfoieste Anuarul
2020-2021
Powered by deep web learning from:
Complete Web Developer in 2023: Zero to Mastery
Login
Creează cont
Data de astăzi:
04.02.2023
; Data ultimei știri:
03.02.2023 14:29:17
REVISTA MEDIA EXPRES
TV LIVE ROMÂNIA
ULTIMELE ȘTIRI
Autorităţi
Cinema
Comunicaţii
ECO
Editorial
Externe
LEARN TO CODE
Legislaţie
MUZICĂ
ONG
ONLINE VOD OTT
Profil
Programe TV
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber
Cine suntem
Abonamente
Publicitate in MEDIA EXPRES
Confidentialitate
Contact
Pentru
Adria
/ Za Adria Kliknite ovdje:
Adria
© 2001 - 2023 Media Expres S.R.L. 
Publicitate
-- Data și ora publicării:
21.06.2019 10:02:29
PUBLICITATE-CAMPANIE-PREMIU / O campanie pentru rețeaua de sănătate REGINA MARIA a fost premiată cu SILVER la Cannes Lions 2019
București (MEDIA EXPRES) / 20 iun 2019 / „Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidențiat), campania Rețelei de sănătate REGINA MARIA, realizată de McCann PR și McCann Worldgroup a câștigat un premiu Silver la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019 la 19 iunie, la concurență cu 1.857 de înscrieri în categorie, din 67 de țări, dintre care 242 au ajuns pe shortlist-ul anunțat cu o seară înainte de acordarea premiilor.
Un comunicat difuzat de McCann notează că ”Internet’s Residency Exam” (Internet vs. Rezidențiat) a fost o campanie desfășurată în noiembrie-decembrie 2018 și în aprilie 2019, lansând un mesaj de educare și încurajare a comportamentului preventiv în sănătate printr-o propunere creativă și interactivă cu un singur răspuns posibil: pregătirea și experiența unui medic nu pot, sub nicio formă, să fie egalate de un search pe net.
Împreună cu un jurnalist Vice am replicat examenul de Rezidențiat exact în ziua în care acesta a avut loc, adăugând în plus doar o conexiune rapidă la Internet. Rezultatul a fost clar, doar 36 de raspunsuri din 200 au fost corecte, chiar și cu ajutorul căutărilor pe Internet. Anul acesta, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății, am invitat pe toți cei care caută răspunsuri medicale online să treacă ei înșiși printr-un mini-examen de Rezidențiat, online, pe site-ul reginamaria.ro.
Campania s-a propagat cu un real interes atât în media, cât și în social media și în conversațiile spontane. Iar rezultatele înregistrate au fost peste așteptări: 11% dintre voucherele emise prin campania de pe site-ul reginamaria.ro s-au convertit în vizite la medic, REGINA MARIA înregistrând în acest interval o creștere a numărului de programări cu 43,29%.
„Suntem măguliți de premiul prestigios acordat de cel mai mare for internațional din advertising și mândri că am devenit prima companie din domeniul serviciilor de sănătate din România premiată la Cannes. Am susținut cu entuziasm ideea creativă din spatele campaniei și vom continua seria inițiativelor inovatoare în beneficiul pacienților noștri.”, completează Greta Redeleanu, Marketing Director al Rețelei de sănătate REGINA MARIA.
„Am abordat cu îndrăzneală – unii nu s-au ferit să o numească nebunie – o idee care nu putea fi decât radicală. E nevoie de incisivitate pentru a schimba un comportament, iar acum am primit confirmarea că Dr. Google nu locuiește doar în România.”, relatează de la Cannes Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup România.
„Este un vis frumos, muncit mult, dar care s-a îndeplinit. Un premiu de asemenea anvergură spune multe despre standardele la care lucrăm, despre viziunea noastră în categoria de healthcare și ne pozitionează foarte curajos pe plan internațional.”, apreciază Ruxandra Vasilescu, Business Account Director McCann PR.
Echipa care a realizat campania este formată din: Client: Greta Redeleanu – Marketing Director Rețeaua de sănătate REGINA MARIA; Cristiana Vago – Communication Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA; Alina Chelu – Corporate Brand Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA; Simona Teodoroiu – Digital Marketing Manager Rețeaua de sănătate REGINA MARIA; Raluca Stîncescu – Digital Marketing Specialist Rețeaua de sănătate REGINA MARIA; Agenție: Jonay Sosa- Creative Director & Copywriter McCann Worldgroup; Cătălin Dobre- Chief Creative Officer McCann Worldgroup; Ruxandra Vasilescu – Business Director McCann PR; Ruxandra Papuc- Creative Director McCann Worldgroup; Maria Carrillo- Art Director McCann Worldgroup; Lia Bira- Art Director McCann Worldgroup; Mike Rincones- Copywriter McCann Worldgroup; Dragoș Barda- Copywriter McCann Worldgroup; Ana Poiana – PR Account Manager McCann PR; Silvia Parpală – PR Account Manager McCann PR; Andreea Șpilcă- Creative Excellence Executive McCann Worldgroup; Sabina Iancu – PR Account Executive McCann PR; Oana Ioan - Audio/Video Producer McCann Worldgroup; Alexandru Platon- Audio/Video Producer McCann Worldgroup. Agenție media: Media-tique.
Rețeaua de sănătate REGINA MARIA reunește in acest moment peste 5.500 de angajați și colaboratori în cele 65 de locații proprii din Bucureşti şi din țară. REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și a numărului de unități medicale prin intermediul cărora deservește peste 3 milioane de pacienți. Totodată, REGINA MARIA are un portofoliu de peste 500.000 de abonamente medicale. În cifre, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA înseamnă: 65 de locații proprii, 7 spitale, 4 centre cu spitalizare de zi, 4 maternități, 10 campusuri medicale, 27 centre de imagistică, 37 de laboratoare de analize, bancă proprie de celule stem și peste 290 de policlinici partenere în țară.
(MEDIA EXPRES)
Vă mulțumim că ați citit până aici. Acum vă învățăm un mic secret:
Abonamentele
vă oferă acces la
News Alerts pe e-mail
și zilnic la
REVISTA PRESEI
, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine.
Abonament
click aici
Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click:
Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2022-2023 este online!
Gratuit online, doar un click:
Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES
va oferă acces la
Alerta Știri!
pe e-mail,
Anuarul Media Expres
și zilnic la
REVISTA PRESEI
, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului.
Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.
Pentru abonamente
click aici
© 2001 - Media Expres SRL