×

Publicitate -- Data și ora publicării: 30.10.2017 15:31:04

BRIDGESTONE-EUROSPORT-SPONSOR / Bridgestone a devenit sponsor al Jocurilor Olimpice de Iarnă transmise de Eurosport



București (MEDIA EXPRES) / 30 oct 2017 / Eurosport a anunțat că producătorul de anvelope Bridgestone a semnat un parteneriat pentru Jocurile Olimpice de Iarnă, devenind astfel “Worldwide Olympic Partner” (Partener Olimpic Mondial). Cu această ocazie, Bridgestone a lansat campania intitulată “Chase Your Dream, No Matter What” (Urmează-ţi visul, orice-ar fi) la nivelul întregii Europe.

Bridgestone este sponsor al Jocurilor Olimpice de Iarnă de la PyeongChang 2018 la nivel pan-european, cu excepția Rusiei, Franței și Norvegiei. O campanie TV va fi difuzată în Franța acolo unde Eurosport este “Gazda Jocurilor Olimpice” în 2022 și 2024. Eurosport este “Official Broadcaster” în Marea Britanie al Jocurilor Olimpice din 2018 și 2020.

În calitate de “Presenting Partner” (Partener Prezentator) al Eurosport pentru PyeongChang 2018, Bridgestone va deține o poziţie privilegiată pe toate platformele Eurosport, de la TV şi on-demand până la reţele de socializare şi servicii digitale, bucurându-se de expunere în faţa a milioane de fani ai Jocurilor Olimpice, în 50 de țări din Europa.

“Eurosport revoluționează modul în care va fi împărtășită povestea Jocurilor Olimpice. Fiecare moment din acest eveniment global va fi transmis pe Eurosport, Eurosport Player şi Eurosport.com, aducându-i pe fani mai aproape ca oricând de tot ce se întâmplă acolo,” a declarat Jonathan Davies, Managing Director, Advertiser Partnerships, Discovery Networks International and Eurosport. “Suntem mândri de oportunitățile pe care le-am identificat împreună cu Bridgestone, astfel încât să integrăm perfect brandul lor într-unul dintre cele mai mari evenimente sportive din 2018, să poată interacționa cu fanii noştri şi să consolidăm legătura dintre Bridgestone şi Jocurile Olimpice.”

“Suntem mândri ca Bridgestone este partener oficial al Jocurilor Olimpice la nivel mondial, celebrând spiritul olimpic, eforturile şi realizările întregii omeniri”, a declarat Thierry Jupsin, Director Brands Marketing, Bridgestone. “Acest parteneriat cu Eurosport se potriveşte excelent cu brandul nostru şi va ridica la un nou nivel asocierea noastră cu Mişcarea Olimpică şi fanii Jocurilor Olimpice din Europa.”

Campania lansată de Bridgestone, “Chase Your Dream, No Matter What” (Urmează-ţi visul, orice-ar fi), celebrează echipa ambasadorilor Bridgestone şi eforturile lor de a-şi îndeplini visurile sportive şi a obţine succese olimpice. Campania va fi lansată luna aceasta, cu spoturi TV difuzate pe Eurosport şi promo-uri în cadrul programului “The Hall of Fame”, pentru PyeongChang 2018 şi referitoare la transmisiunea în direct a Jocurilor Olimpice pe Eurosport şi Eurosport Player.

Bridgestone sponsorizează secţiunea “Home of the Olympics” (Gazdă a Jocurilor Olimpice), ştirile de la PyeongChang şi paginile cu rezultate sportive de pe website-ul şi aplicaţiile mobile Eurosport. În plus, pe reţelele de socializare, Bridgestone va sponsoriza postările Eurosport despre rezultatele zilnice. De asemenea, în cadrul campaniei pentru sporturile de iarnă, Bridgestone este şi sponsor al transmisiunilor Eurosport de la Cupa Mondială de Schi Alpin şi Cupa Mondială de Sărituri cu Schiurile. În Franța, acolo unde Eurosport este “Official Broadcaster” pentru Beijing 2022 și Paris 2024, va fi lansată o campanie ce va promova acordul Bridgestone în vederea susținerii Jocurilor Olimpice.

Eurosport 1, Eurosport 2 şi Eurosportnews au în total 236 de milioane de abonaţi, în 94 de ţări din Europa, zona Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu. Eurosport.com este website-ul de știri de sport nr.1 al Europei, cu o medie de 14,5 milioane de vizitatori unici pe lună. Eurosport Player, serviciul digital ce oferă acces nelimitat la cerere, este disponibil oricând și pe orice dispozitiv, în 52 de ţări. Eurosport Events este divizia specializată în administrarea şi promovarea evenimentelor sportive internaţionale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi corporate.eurosport.com .

Bridgestone Europa, cu sediul central în Belgia, este o subsidiară a Bridgestone Corporation din Tokyo - cea mai mare companie din domeniul anvelopelor şi produselor din cauciuc din lume. Bridgestone Europa operează în peste 60 de ţări şi are mai bine de 18.200 de angajaţi, unde are 14 fabrici de anvelope şi produse conexe, un centru de cercetare și dezvoltare şi o unitate pentru testarea produselor. Anvelopele premium de la Bridgestone Europa se vând în Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi în întreaga lume.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL