×

Revista presei -- Data și ora publicării: 29.03.2023 16:13:09

REVISTA PRESEI / 29 mar 2023 /



Cine este Alexandru Kansou, noul director al Societății Naționale de Radiocomunicații. Compania strategică, pe mâna unui apropiat al Gabrielei Firea
Agenția de Dezvoltare Sud-Vest Oltenia, condusă de fratele baronului PSD Paul Stănescu, cumpără servicii de publicitate în media
Analiză MediaTrust: G4Media e cea mai citată publicație online / Digi 24 este cea mai citată sursă media din țară
Cât va plăti STS pentru securitatea cibernetică a cloud-ului privat guvernamental / Ce alte achiziții pregătește
Raport: Google a blocat peste 5 miliarde de reclame înșelătoare în 2022
Disney închide și divizia de metavers, ca parte a planului său de reduceri de cheltuieli
De la campanii de distrugere țintite, până la hărțuirea cibernetică de gherilă. Cum a schimbat războiul din Ucraina peisajul atacurilor informatice – raport
Ogilvy România este partenerul oficial de comunicare pentru Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în 2023
După rolul din Vlad de la Pro TV, Andrei Aradits se întoarce la Antena 1 pentru serialul Lia
Audienţe Chefi la Cuţite. Bucătarii de pe Antena 1 au pornit peste Survivor, de pe Pro TV
Clotilde Armand obține în apel daune morale mai mari de la Oana Lovin
Primăvara iubirii continuă la DIVA
România Tv a început să emită în rezoluție HD
În luna aprilie, la HISTORY Channel
Serialelele "Bosch" şi "Recrutul" (sezonul 5), la AXN din 27 martie 2023
Serialul "NCIS: Hawaii", din 5 aprilie la AXN
Sezonul trei din "The Kardashians" are premiera pe 25 mai la Disney+
Festivalul Canneseries: "Tour de France", "Buffy", "Tapie" şi Rachel Weiz, pe Croazetă
Adolescenţii pasionaţi de film, fotografie sau editare video se pot înscrie în programul Let’s Go Digital! din cadrul TIFF
CE SURPRIZE A PREGĂTIT PAUL SURUGIU-FUEGO PENTRU NOUL SEZON „DRAG DE ROMÂNIA MEA!”. CÂND E PREMIERA PE TVR 2





Cine este Alexandru Kansou, noul director al Societății Naționale de Radiocomunicații. Compania strategică, pe mâna unui apropiat al Gabrielei Firea

În urmă cu trei ani Alexandru-Hazem Kansou era auditor la Compania Apă Canal Ilfov, însă astăzi el conduce una din societățile strategice ale țării. Alexandru-Hazem Kansou a devenit faimos când, în timpul campaniei electorale din 2020, alături de viceprimarul Aurelian Bădulescu a deturnat o conferință de presă a lui Nicușor Dan bruscându-l pe acesta din urmă. La începutul acestui an Alexandru-Hazem Kansou a fost numit director general al Societății Naționale de Radiocomunicații, companie strategică a statului și unul dintre principalii furnizori de rețele și servicii de comunicații electronice din România. Compania aflată în subordinea Ministerului Comunicațiilor operează pe piaţă sub numele comercial RADIOCOM SA, iar în anul 2021 a avut o cifră de afaceri de 271 de milioane de lei, reușind să obțină un profit de 19 milioane. Compania are datorii de aproape 150 de milioane de lei, însă capitalul companiei depășește suma de 700 de milioane lei. SNR are peste 1.200 de angajați. Cu un salariu lunar de peste 13.000 de lei pentru această funcție, Alexandru Kansou va putea adăuga această nouă funcție publică la cele pe care le ocupă deja. În prezent acesta este și consilier județean la Ilfov, de unde încasează 78.000 de lei pe an, director executiv la Serviciul de Transport Voluntari, unde primește un salariu de 102.000 lei. Acesta mai este și directorul executiv al companiei Publivol Creativ SA, companie în domeniul publicitar din Voluntari, înființată în anul 2019 și care în 2021 avea o cifră de afaceri de aproape 10 milioane de lei și pierderi de 3,8 milioane, plus datorii cumulate în trei ani de 8,8 milioane de lei. Principalul acționar al companiei este Consiliul Local Voluntari, orașul condus de Florentin Pandele din anul 2000.
https://www.fanatik.ro/cine-este-alexandru-kansou-noul-director-al-societatii-nationale-de-radiocomunicatii-compania-strategica-pe-mana-unui-apropiat-al-gabrielei-firea-20347714

Agenția de Dezvoltare Sud-Vest Oltenia, condusă de fratele baronului PSD Paul Stănescu, cumpără servicii de publicitate în media

Agenția de Dezvoltare Sud-Vest Oltenia, condusă de Alexandru Stănescu, fratele baronului PSD Paul Stănescu, a scos la licitație în SICAP un contract de 288.000 lei pentru derularea unei campanii media în presa online, social media și TV care are ca scop promovarea muncii echipei ADSV. Mai precis, „angajații ADR SV Oltenia din cadrul AM PR SV Oltenia, potențialii beneficiari, beneficiari, publicul intern și partenerii care vor asigura promovarea programului prin utilizarea și expunerea permanentă sau ocazională a acestora”. Achiziția este împărțită în patru loturi și acoperă șapte luni din 2023, după cum urmează: campanii de promovare online&comunicate de presa online, campanii media TV, campanii media radio și promovare outdoor (prin spoturi publicitare). Cei mai mulți bani – 230.000 de lei sunt alocați pentru online și TV. Pentru partea de promovare online, iată ce ar trebui să facă prestatorul: „5 bannere web, 5 publireportaje, 3 animatii video, 5 postari pe Facebook, 20 comunicate de presă”. La TV, vor fi realizate și difuzate cinci spoturi publicitare, precum și un reportaj. Ofertele se deschid în 18 aprilie iar departajarea lor se face în funcție de prețul cel mai scăzut. Finanțarea etse din fonduri europene Alexandru Stănescu a câștigat anul trecut, în septembrie, selecția organizată pentru postul de director general al Agenției de Dezvoltare Regională Sud-Vest „Oltenia”, instituție care gestionează peste 1 miliard de euro, fonduri europene. Stănescu nu avea anterior nici o experiență în domeniul fondurilor europene, în condițiile în care instituția pe care o conduce gestionează fonduri europene de 1,2 miliarde de euro.
https://economedia.ro/agentia-de-dezvoltare-sud-vest-oltenia-condusa-de-fratele-baronului-psd-paul-stanescu-cumpara-servicii-de-publicitate-in-media.html.ZCKognZByUk

Analiză MediaTrust: G4Media e cea mai citată publicație online / Digi 24 este cea mai citată sursă media din țară

Un studiu sociologic realizat în luna februarie de MediaTrust arată că site-ul G4media.ro este lider în topul celor mai citate surse online. ”În februarie, G4media.ro a fost lider în topul celor citate surse online, cu 256 de referințe. Pe locul al doilea, cu un rezultat ușor mai mic, de 238 de referințe, s-a situat stiripesurse.ro. Podiumul este închis de hotnews.ro, citat de alte surse media din țară de 172 de ori. Următorul loc îi aparține site-ului ziare.com, citat în 163 de materiale jurnalistice în media din România. Site-ul spynews.ro a înregistrat 129 mențiuni în media, ocupând locul 5 în clasament”, se precizează într-un comunicat de presă transmis de MediaTrust. Analiza privind frecvența celor mai citate surse media a fost efectuată pe baza a 6.157 materiale ale publicațiilor de presă, a emisiunilor de știri de televiziune și radio și a materialelor de pe site-urile web care au apărut în perioada 01 februarie – 28 februarie 2023, în media din România. În cel mai recent TOP 10 al celor mai citate surse media din luna februarie, cea mai mare pondere este deținută de televiziuni: Digi 24, Antena 3 CNN, Digi Sport și Pro TV. Presa scrisă și online este reprezentată în mod egal în top, fiecare tip de media fiind prezent cu câte trei redacții: Fanatik, Adevărul, Libertatea, respectiv g4media.ro, stiripesurse.ro, hotnews.ro. În același timp, posturile de radio nu sunt prezente în TOP 10 Cele mai citate surse media. Clasamentul general din februarie al celor mai citate surse media din România este deschis de Digi 24. Potrivit MediaTRUST, postul a fost citat de 597 de ori de alți jurnaliști din țară. În februarie, cele mai preluate subiecte ale postului au fost în contextul lucrărilor de dragare a canalului Bâstroe făcute de Ucraina, precum și știrile legate de seria de cutremure din județul Gorj. Pe locul doi se clasează Antena 3 CNN cu 548 de referințe.
https://www.g4media.ro/analiza-mediatrust-g4media-e-cea-mai-citata-publicatie-online-digi-24-este-cea-mai-citata-sursa-media-din-tara.html

Cât va plăti STS pentru securitatea cibernetică a cloud-ului privat guvernamental / Ce alte achiziții pregătește

Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) vrea să cumpere echipamente, licențe și soluții specializate pentru securitatea cibernetică a viitorului cloud privat guvernamental, platforma IT care va găzdui sistemele informatice ale instituțiilor publice centrale și va furniza servicii electronice către populație. Cloud-ul privat guvernamental reprezintă cea mai mare investiție în digitalizarea statului cu bani din PNRR, având o finanțare de peste 560 milioane de euro (fără TVA), platformă IT care va fi gestionată de Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) în colaborare cu Serviciul de telecomunicații Speciale (STS) și Serviciul Român de Informații (SRI). 81 de instituții și autorități publice își vor migra sistemele IT în viitorul cloud guvernamental, potrivit unei Hotărâri de Guvern adoptate săptămâna trecută de Guvern. STS a demarat recent o licitație deschisă pentru achiziția soluțiilor de securitate cibernetică pentru cele 4 centre de date care vor găzui infrastructura de cloud privat guvernamental, potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice. Licitația este împărtiță pe 5 loturi, iar valoarea estimată a contractelor este de 124,5 milioane de lei (fără TVA).
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-26168457-achizitii-estimate-124-5-milioane-lei-cum-vrea-sts-asigure-securitatea-cibernetica-cloud-ului-privat-guvernamental.htm

Raport: Google a blocat peste 5 miliarde de reclame înșelătoare în 2022

În 2022, Google a eliminat peste 5,2 miliarde de reclame, în creștere cu 2 miliarde față de 2021, potrivit raportului anual privind siguranța în publicitatea online Google Ads Safety Report 2022, care arată ce măsuri a luat compania pentru a preveni publicitatea înșelătoare și pentru a asigura un ecosistem sigur pentru oameni, afaceri și instituții media. Anul trecut Google a adăugat sau actualizat aproape 30 de politici pentru advertiseri și publicații. Compania a extins protecția pentru adolescenți și a consolidat politicile pentru anunțurile electorale. Mai mult, în 2022 Google a lansat și Centrul meu de anunțuri, prin care utilizatorii pot să-și personalizeze experiența publicitară și să afle mai multe informații despre advertiseri și reclamele pe care le văd online. Miercuri, compania a anunțat și lansarea Centrului de transparență a anunțurilor, o arhivă în care utilizatorii pot căuta informații despre toți advertiserii verificați de Google. Raportul mai arată că în 2022, Google a restricționat alte peste 4,3 miliarde de reclame și suspendat 6,7 milioane de conturi ale advertiserilor.
https://www.startupcafe.ro/finantari/raport-google-blocare-miliarde-reclame-2022.htm

Disney închide și divizia de metavers, ca parte a planului său de reduceri de cheltuieli

Pentru gigantul media Disney, realitatea „adevărată” este mult mai complicată decât cea virtuală. Compania a eliminat divizia care trebuia să construiască aplicații pentru metavers, ca parte a unui amplu plan de reducere a cheltuielilor. Mark Zuckerberg de la Meta este printre puținii care cred că metaversul va putea face bani și va avea succes. Publicația Wall Street Journal a scris ca Disney închide divizia creată pentru a dezvolta strategii pentru acest univers virtual care va fi accesibil prin intermediul unor căști VR. Divizia avea 50 de angajați care aveau ca sarcină să găsească metode de a crea povești interactive, pe baza uriașei librării video a grupului. Disney a anunțat recent că va începe săptămâna aceasta disponibilizările, în prima dintre cele trei runde de concedieri care vor avea loc înainte de începutul verii, rezultatul fiind eliminarea a 7.000 de locuri de muncă.
https://economie.hotnews.ro/stiri-it-26170755-disney-inchide-divizia-metavers-parte-planului-sau-reduceri-cheltuieli.htm

De la campanii de distrugere țintite, până la hărțuirea cibernetică de gherilă.
Cum a schimbat războiul din Ucraina peisajul atacurilor informatice – raport

Se schimbă peisajul „cyber” european și, de la un război cibernetic concentrat pe Ucraina și Rusia trecem către un război cibernetic hibrid de mare intensitate, care vizează cu precădere Polonia, țările baltice și țările nordice, arată un raport al companiei Thales. Sunt vizate tot mai multe sectoare cheie ale societății civile, inclusiv aviație, energie, sănătate, servicii bancare și servicii publice. Raportul Thales analizează un an de incidente și atacuri cibernetice în Europa, în contextul războiului din Ucraina. La începutul conflictului, cele mai multe incidente au afectat doar Ucraina (50,4% față de 28,6% în trimestrul al treilea din 2022), dar în ultimele șase luni, țările din Europa au înregistrat o creștere bruscă a incidentelor legate de conflict (46,5% dintre atacurile globale vs. 9,8% în prima jumătate a anului 2022). De la campanii de distrugere țintite, până la hărțuirea cibernetică de gherilă, hacktiviștii pro-ruși folosesc atacuri DDoS pentru a face serverele inaccesibile temporar și pentru a perturba diverse servicii. Aceste atacuri fac parte din strategia Rusiei de a se angaja în războiul informațional, ca o modalitate de a epuiza organizațiile publice și private.
https://economie.hotnews.ro/stiri-it-26170826-campanii-distrugere-tintite-pana-hartuirea-cibernetica-gherila-cum-schimbat-razboiul-din-ucraina-peisajul-atacurilor-informatice-raport.htm

Ogilvy România este partenerul oficial de comunicare pentru Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în 2023

Ogilvy România a câștigat pitch-ului de comunicare strategică și de media (prin agenția Mindshare) pentru cea mai importantă mișcare culturală a anului, Programul Cultural Național Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în 2023. Sub conceptul umbrelă „Timișoara oraș liber, spirit liber”, agenția va construi comunicarea strategică și creativă pentru unul dintre cele mai complexe programe culturale, la nivel european, Timișoara devenind, astfel, un ambasador al României, la nivel internațional. Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România: „Pentru noi, programul Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în 2023 a fost din prima secundă un proiect altfel. Nota relațiilor personale și colective pe care le avem cu Timișoara ne-a obligat la un discurs credibil, puternic, care nu îți rămâne indiferent. Astfel, ideea noastră transpune creativ ethosul unui oraș care nu s-a mulțumit niciodată cu norma, care a fost punct de start pentru idei noi, transformatoare. Am apelat la execuții complete, rotunde, care vorbesc împreună și separat despre spiritul unui oraș pe care îl iubim cu toții.” Ovidiu Megan, Director Executiv Asociația Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii: „”Dată fiind importanța strategică a proiectului Capitalei Europene a Culturii 2023 pentru România și pentru Europa, Timișoara avea nevoie de un partener profesionist, cu experiență și reputație, care să realizeze strategia de comunicare și procesul creativ al acestui proiect la standarde pe măsură.
https://www.forbes.ro/ogilvy-romania-este-partenerul-oficial-de-comunicare-pentru-timisoara-capitala-europeana-a-culturii-in-2023-321703

După rolul din Vlad de la Pro TV, Andrei Aradits se întoarce la Antena 1 pentru serialul Lia

Andrei Aradits se alătură distribuţiei serialului Lia - şotia soţului meu, de la Antena 1. Ce personaj va interpreta acesta în serialul produs de Ruxandra Ion? Producţia este bazată după drama turcească Asla Vazgecmem (Niciodată nu renunţ) şi a fost difuzată la noi pe Happy Channel. Serialul Lia poate fi urmărit în fiecare zi de joi, de la 20.30, la Antena 1.Andrei Aradits îşi va face apariţia în episodul difuzat în această săptămână. Andrei Aradits îl va interpreta pe Gianni Rocca, un mafiot arestat, la care a contribuit şi Petru Vornicu (Ştefan Floroaica) şi care vrea să se răzbune cu orice preţ pe acesta.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/andrei-aradits-joaca-serial-lia-21080105

Audienţe Chefi la Cuţite. Bucătarii de pe Antena 1 au pornit peste Survivor, de pe Pro TV

AUDIENŢE debut Chefi la cuţite. Reality-ul culinar de pe Antena 1 a debutat în 2023 pe primul loc în audienţe. Luni seara, la concurenţă directă cu Survivor, show-ul cu Sorin Bontea, Cătălin Scărlătescu şi Florin Dumitrescu a fost prima opţiune pentru români. Survivor a ocupat locul al doilea pe toate segmentele, distanţa mai mare în urma Chefilor fiind înregistrată la oraşe (aproape 100.000). NAŢIONAL. Prima ediţie Chefi la cuţite din 2023 a fost urmărită de aproape 1,4 milioane de români în fiecare minut. Pro TV a fost pe locul al doilea, la aproape 70.000 de telespectatori distanţă. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu peste un milion de români la serialul turcesc Totul pentru familia mea. URBAN. Diferenţa dintre Antena 1 şi Pro TV a fost ceva mai mare la oraş: 720.000 de telespectatori pentru emisiunea prezentată de Gina Pistol, cu aproape 100.000 mai mulţi decât Survivor. Şi aici, Kanal D a fost pe poziţia a treia.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-chefi-la-cutite-debut-21079333

Clotilde Armand obține în apel daune morale mai mari de la Oana Lovin

Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, va obține daune morale mai mari, după apelul formulat la Curtea de Apel București, în procesul de calomnie pe care l-a intentat Oanei Lovin, fosta videochatistă și realizatoare de emisiuni de la Metropola TV, apoi de la Inedit TV: Solutia pe scurt: Respinge apelul principal ca nefondat. Admite apelul incident. Schimbă în parte sentinţa civilă apelată în sensul că obligă pârâta la plata către reclamantă a sumei de 10.000 lei, reprezentând daune morale. Obligă pârâta la plata către reclamantă a sumei de 6.000 lei, cu titlu de cheltuieli de judecată diminuate. Menţine în rest sentinţa civilă apelată. Obligă apelanta-pârâtă să achite apelantei-reclamate suma de 3.050 lei, cu titlu de cheltuieli de judecată diminuate. Cu drept de recurs, în termen de 30 de zile de la comunicare. Recursul se depune la Curtea de Apel Bucureşti. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei astăzi, 20.03.2023. Instanța de fond – Tribunalul București – a decis, în martie anul trecut, că Oana Lovin a încălcat „dreptul la imagine, demnitate si reputatie al reclamantei” și a obligat-o pe aceasta să plătească primarului Sectorului 1 daune morale în suma de 5.000 de lei. De asemenea, dacă soluția va rămâne definitivă, Oana Lovin va trebui să elimine de pe Facebook următoarele postări denigratoare la adresa lui Clotilde Armand: Clotilde Armand vinovată de moartea unui muncitor din subordinea ei, din vremea când aceasta era director Distrigaz? Clotilde Armând agent de influenţă? De ce insistă doamna Clotilde ca lucrări din banii publici româneşti să fie făcute de companii franţuzeşti recomandate de Ambasada Franţei? Clotilda Armanda milionăreasa, candidata la primăria Sectorului 1, singurul copil alb din Guadalupe, cea care a încasat 50 mii euro pentru autostrada Bechtel, îşi bate joc de cei care o votează; Nici nu vă puteţi imagina câţi bani are agenta Clotilde Armând şi soţul, agent şi el; LA CASA DE BECHTEL – Una dintre multe case ale fă Clocotildei 5 – 6.000.000 EUR.
https://justnews.ro/clotilde-armand-obtine-in-apel-daune-morale-mai-mari-de-la-oana-lovin/

Primăvara iubirii continuă la DIVA

În luna aprilie, DIVA va continua seria sa de filme romantice difuzate în fiecare duminică după-amiază la ora 16:00. Primăvara iubirii aduce cu sine titluri noi, însă stilul cinematografic rămâne fidel tradiției: protagonista se află într-o situație neobișnuită, de obicei într-un loc fermecător sau un oraș mic de provincie, iar obstacolele din poveste o apropie de un erou care se dovedește a fi bărbatul potrivit pentru ea, anunță televiziunea printr-un comunicat remis către HD Satelit România. Prima peliculă pe care o veți vedea începând din 2 aprilie se numește „Farul lui Moriah” („Moriah's Lighthouse”, 2022), în care eroina interpretată de Rachelle Lefevre este o artistă care lucrează manual lemnul și care dorește să restaureze farul local. Planurile îi sunt încurcate de arhitectul american Ben (Luke Macfarlane). Apoi, veți urmări „Romanța pe râu” („Riverfront Romance”, 2021): călătorește bloggerița Cara (Tammy Gillis) care își folosește economiile pentru a-și achiziționa casa visurilor sale, dar care se confruntă cu amenințarea unui hidrobaraj construit de inginerul Riley (Morgan David Jones). Pe 9 aprilie, va fi rândul filmului „Dragoste și glamping” („Love & Glamping”, 2020), în care Katie (Emilie Ullerup, care era însărcinată în 4 luni la momentul filmărilor) trebuie să scrie un articol despre un resort de glamping de lux. Cum reușește să treacă peste reticența legată de ideea de camping în aer liber? Cu ajutorul lui Will (Christopher Russell). Russell revine apoi în „Cascadele iubirii” („Chasing Waterfalls”, 2021), unde interpretează rolul ghidului unei fotografe care caută o cascadă celebră – Amy (Cindy Busby) – și care descoperă ceva mult mai valoros în timpul călătoriei lor.
https://www.hdsatelit.com/2023/03/primavara-iubirii-continua-la-diva.html

România Tv a început să emită în rezoluție HD

După mai mult de 11 ani de la lansare, televiziunea România Tv a început să emită în rezoluție HD și, desigur, în format 16:9. Deocamdată, în grilele furnizorilor de servicii TV cu plată, modificarea nu este vizibilă (cu excepția operatorului INES IPTV, care deja oferă versiunea HD) decât în privința raportului de aspect 16 9. Însă transmisia tv live în High Definition poate fi deja vizionată online în România, precum si la nivel internațional, prin intermediul website-ului propriu (romaniatv.net/live) al televiziunii menționate, începând din 25 martie 2023. Pachetul grafic a fost adaptat de asemenea la rezoluția HD 16:9, iar studioul este unul nou, dintr-un sediu nou. Sigla nu include acronimul HD. De altfel, încă din luna ianuarie, Roxana Niculescu, reprezentanta televiziunii România TV, a făcut o declarație importantă în timpul unei întâlniri cu membrii la Consiliului Național al Audiovizualului (CNA). Ea a explicat la acel moment că televiziunea intenționează să facă o serie de schimbări, începând cu mutarea din actuala locație, Casa Presei, într-un alt sediu si cu trecerea la HD. Aceste schimbări ar fi doar prima etapă a planului de transformare, iar cedarea din acel moment a licenței Ridzone Computers către RTV HD SRL va avea un impact semnificativ asupra modului în care România TV își desfășoară activitatea în viitor.
https://www.hdsatelit.com/2023/03/romania-tv-inceput-sa-emita-in.html

În luna aprilie, la HISTORY Channel

În luna aprilie, HISTORY Channel aduce noi producții ce explorează misterele istoriei cu ajutorul celebrului actor Laurence Fishburne într-un nou sezon al seriei "Cele mai mari mistere ale istoriei". De asemenea, se analizează fenomenul comerțului cu antichități și opere de artă furate în "Istorii Furate", se investighează efectele îngrijorătoare ale încălzirii globale în documentarul special "+2 grade Celsius: Fără cale de întoarcere" și se urmăresc cei mai buni sculptori cu drujba din lume în competiția inedită "Maeștrii lemnului". În plus, Rick Harrison și compania pornesc într-o nouă aventură în "Așii Amanetului cutreieră America" în căutarea de noi comori. Pentru mai multe detalii, consultați comunicatul remis către HD Satelit. Serialul documentar "Cele mai mari mistere ale istoriei" găzduit și moderat de celebrul actor Laurence Fishburne, revine la HISTORY Channel cu sezonul 4, prezentând 10 episoade de investigații speciale care aduc în prim plan mistere istorice ale lumii. Prin dovezi, investigații și interviuri inedite, publicul va descoperi perspective noi și informații surprinzătoare despre evenimente istorice celebre. Printre întrebările la care se caută răspunsuri se numără: Ce s-a întâmplat cu Chivotul Legământului și ar putea noi indicii să ne ajute să-l găsim? Ce concluzii vor oferi documentele recent declasificate în cazul asasinării președintelui John F. Kennedy? Este posibil ca noile dovezi și tehnologii să descifreze codul ucigașului Zodiac și să ne dezvăluie identitatea acestuia? Unde se află comoara pierdută a lui Barbă Neagră? În cele din urmă, vom reuși să înțelegem adevăratul scop al piramidelor egiptene? Alături de experți, istorici și analiști, Laurence Fishburne va încerca să aducă lumină asupra acestor mistere istorice.
https://www.hdsatelit.com/2023/03/in-luna-aprilie-la-history-channel.html

Serialelele "Bosch" şi "Recrutul" (sezonul 5), la AXN din 27 martie 2023

Începând de azi, în fiecare seară de luni, telespectatorii pot urmări pe AXN aventurile lui John Nolan din Recrutul și ale lui Harry Bosch din serialul cu același nume, în timp ce aceștia își duc la bun sfârșit misiunile de prindere a infractorilor din Los Angeles, anunță televiziunea printr-un comunicat remis către HD Satelit România. La ora 21.00, cel mai experimentat recrut al poliției din Los Angeles, interpretat de Nathan Fillion în serialul procedural Recrutul (The Rookie), se întoarce în cel mai recent sezon al show-ului. În primul episod al sezonului cinci, ofițerul Nolan se confruntă din nou cu Rosalind, o criminală în serie periculoasă care este hotărâtă să continue lupta dintre ei. Pe lângă asta, după ce a folosit toată experiența sa de viață, hotărârea și umorul pentru a-și depăși colegii cu două decenii mai tineri, este timpul ca John să-și asume responsabilitatea pregătirii noii generații de recruți. Acțiunea se petrece în continuare în Orașul Îngerilor, începând cu ora 22.00, când AXN difuzează primele două episoade din serialul polițist Bosch, inspirat de romanele celebrei scriitoare Michael Connelly. Cu Titus Welliver în rolul principal al lui Harry Bosch și o distribuție de personaje complexă, inclusiv Jamie Hector, Lance Reddick, Amy Aquino, Mimi Rogers și Paul Calderón, seria prezintă o serie de cazuri de omucidere pe care Bosch le investighează cu determinarea celui care nu renunță niciodată să fie fidel propriului cod etic. Codul lui Bosch este foarte clar: "Fiecare viață contează sau nicio viață nu contează".
https://www.hdsatelit.com/2023/03/serialelele-bosch-si-recrutul-sezonul-5.html

Serialul "NCIS: Hawaii", din 5 aprilie la AXN

În ultimii ani, fanii televiziunii AXN au fost obișnuiți să urmărească echipele NCIS în misiuni pline de adrenalină, prin serialele de miercuri: NCIS: Anchetă militară, NCIS: Los Angeles și NCIS: New Orleans. Dar din 5 aprilie, telespectatorii vor fi introduși într-un nou univers din această franciză, NCIS: Hawaii, care va fi difuzat în România pe AXN în fiecare miercuri, în porții duble, începând cu ora 21:00, anunță televiziunea printr-un comunicat remis către HD Satelit România. Acțiunea serialului se va desfășura pe insulele Hawaii, cu Jane Tennant (interpretată de Vanessa Lachey) la conducerea operațiunilor Pearl Harbor Field Office. Aceasta este prima femeie care conduce o echipă NCIS și va jongla între slujba solicitantă și responsabilitățile de mamă, crescând singură cei doi copii adolescenți. Alături de Jane, membrii echipei NCIS vor investiga crime cu miză înaltă, care implică personalul militar și securitatea națională, dar și misterele insulei. Pe lângă personajele principale, serialul va introduce și o varietate de personaje locale și sosiți noi pe insulă, care au ales să își găsească liniștea pe malul Pacificului.
https://www.hdsatelit.com/2023/03/serialul-ncis-hawaii-din-5-aprilie-la.html

Sezonul trei din "The Kardashians" are premiera pe 25 mai la Disney+

Disney+ a lansat teaserul celui de-al treilea sezon al serialului "The Kardashians", anunţând că acesta va avea premiera pe 25 mai, doar la Disney+, cu episoade noi în fiecare joi. Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall şi Kylie invită telespectatorii să revină în vieţile lor, în timp ce se confruntă cu provocările maternităţii, creşterii copiilor în comun şi îşi construiesc propriile imperii. Legătura lor va fi pusă la încercare şi vor apărea tensiuni, dar, ca o familie, vor rămâne unite în timpul furtunii.
https://www.news.ro/cultura-media/sezonul-trei-din-the-kardashians-are-premiera-pe-25-mai-la-disney-video-1922401728362023031321079135

Festivalul Canneseries: "Tour de France", "Buffy", "Tapie" şi Rachel Weiz, pe Croazetă

Festivalul Canneseries, care se va desfăşura în perioada 14-19 aprilie la Cannes, a dezvăluit marţi programul celei de-a şasea ediţii bogate în celebrităţi şi serii de evenimente, în special documentare, precum „Tour de France”, „Tapie”, sau adaptări ale filmelor „Fatal Attraction” şi „Dead Ringers”. Principala noutate: apariţia unei categorii de concurs pentru seriale documentare, gen popularizat de platformele de video-on-demand, potrivit AFP. Şase producţii vor fi în desfăşurare, inclusiv una despre căderea în dizgraţie a fostului rege spaniol Juan Carlos, o anchetă despre uciderea lui Chevaline, precum şi despre dezastrul feroviar de la Lac-Mégantic în Canada. În afara competiţiei, primele episoade din „Tour de France: au coeur du peloton”, un nou serial documentar sportiv de la Netflix, şi din „Pourquoi on se bat”, despre topirea gheţarilor, vor fi prezentate în avanpremieră. La categoria format lung vor fi în competiţie zece serii. Printre acestea, „Faux-semblants”, adaptare după filmul omonim de David Cronenberg, cu actriţa premiată cu Oscar Rachel Weisz în rolul principal. Ea va concura cu filmul biografic „Tapie”, care urmează să fie difuzat de Netflix, cu Laurent Lafitte în rolul omului de afaceri francez, şi „Spinners”, primul serial african selectat la Canneseries, despre universul bandelor din Johannesburg şi „spinning”, rodeo auto extrem.
https://www.news.ro/entertainment/festivalul-canneseries-tour-de-france-buffy-tapie-si-rachel-weiz-pe-croazeta-1922404729162023030821079890

Adolescenţii pasionaţi de film, fotografie sau editare video se pot înscrie în programul Let’s Go Digital! din cadrul TIFF

Adolescenţii pasionaţi de film, fotografie sau editare video sunt aşteptaţi să se înscrie într-unul dintre cele mai longevive programe dedicate lor din ţară: Let’s Go Digital! din cadrul Festivalului Internaţional de Film Transilvania (9 - 18 iunie 2023). Înfiinţat acum peste 20 de ani, Let’s go digital! este un atelier de creaţie care le oferă şansa tinerilor de a explora lumea filmului, sub îndrumarea experţilor din industrie. Până pe 24 aprilie 2023, liceenii cu vârste cuprinse între 14 şi 18 ani sunt invitaţi să se înscrie în această aventură completând formularul disponibil pe site-ul TIFF: tiff.ro/lgd/formular-inscriere. Participarea este gratuită, costurile pentru cazare, masă şi acreditare la festival fiind acoperite de organizatori. Ajuns la ediţia cu numărul 21, Let’s Go Digital! reprezintă o rampă de lansare pentru tinerii creativi, interesaţi să dezvolte o carieră în industria cinematografică. De la momentul lansării programului şi până astăzi, peste 420 de liceeni s-au bucurat de experienţa Let’s Go Digital!. Cei mai mulţi dintre aceştia au absolvit ulterior studii în domeniu şi au cariere solide în industrie.
https://www.news.ro/entertainment/adolescentii-pasionati-de-film-fotografie-sau-editare-video-se-pot-inscrie-in-programul-let-s-go-digital-din-cadrul-tiff-1922401628332023031521079233

CE SURPRIZE A PREGĂTIT PAUL SURUGIU-FUEGO PENTRU NOUL SEZON „DRAG DE ROMÂNIA MEA!”. CÂND E PREMIERA PE TVR 2

Paul Surugiu - Fuego dă startul sezonului 10 „Drag de România mea!”, cu o ediţie de gală. Totul e nou: platoul, genericul, melodiile si momentele. Nu vor lipsi marile vedete ale muzicii românești, actori, nume de referință ale folclorului, dar și tineri extrem de talentați. Revine publicul spectator, dar și duetele de senzație, interpretate live alături de trupa emisiunii, „Supermarket”. În fiecare duminică, telespectatorii TVR 2 se vor bucura de gale cu spectacol, muzică, culoare, dinamism şi poveşti interesante, așa cum Paul Surugiu-Fuego și echipa sa pregătesc de aproape cinci ani. „Drag de România mea!” a pregătit deja cele 10 gale şi sunt multe noutăți. Revine publicul spectator, un look fresh în „sufrageria” nou-nouță, iar colecția de tablouri realizate de Paul Surugiu-Fuego, expuse în premieră, au fost încadrate cu o ramă în lait-motivul studioului de către scenograful și regizorul artistic, Dan Manoliu.
https://www.tvmania.ro/ce-surprize-a-pregatit-paul-surugiu-fuego-pentru-noul-sezon-drag-de-romania-mea-cand-e-premiera-pe-tvr-2-410001-

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL