×

Revista presei -- Data și ora publicării: 16.06.2022 18:48:53

Cele mai importante știri despre audiovizual, TV, comunicații, cinema și conținut online apărute joi, 16 iunie 2022



...
Topul agențiilor de Public Relations în anul 2021
CUM S-AU RĂZBOIT ÎN JUSTIȚIE TELEVIZIUNILE KANAL D ȘI CANAL+ PENTRU TERMENUL “CANAL”
Microsoft renunță la Internet Explorer, după 27 de ani de la lansare
UEFA EURO U19 - Meciurile României vor fi transmise la TVR 1 şi TVR 2
Netflix caută candidaţi pentru un joc "Squid Game" în viaţa reală
TIFF 2022 - Secţiunea "Va urma/ Coming Up Next", dedicată pasionaţilor de binging, prezintă comedii savuroase şi poveşti inspirate din întâmplări reale
Proiect european de 26,5 mil. lei pentru achiziţia de echipamente IT pentru şcolile din municipiul Braşov
Piața mondială de publicitate va crește cu 8,4% în acest an
Spațiul și apărarea devin cele mai noi domenii de interes pentru companiile din IT. NATO și Comisia Europeană sunt cei mai mari investitori
Timiş: ''Caravana filmului românesc - Cartea şi filmul'', la Jimbolia
Cozmin Gușă susține că ar exista un „dosar de evaziune fiscală de proporții” la B1 TV: Bobby Păunescu l-ar fi „turnat” pe asociatul său Sorin Oancea
„CLANUL”, SERIAL NOU LA PRO TV. CÂND E PREMIERA SERIALULUI ROMÂNESC
LIANA STANCIU, O NOUĂ EMISIUNE LA TVR 2. CÂND ÎNCEPE „ÎN DIRECT CU VIAȚA”
AUDIENŢE. Cum a jucat România are Roast, în horă cu Las Fierbinţi şi Dan Negru? O seară cu doi lideri
OFICIAL. Andrei Ciobanu şi Ionuţ Rusu şi-au luat rămas bun de la Kiss FM
ABSURD. Când birocraţia învinge jurnalismul. Cum a pierdut Adelin Petrişor o deplasare la vizita lui Macron din motive ...de acte

...
Topul agențiilor de Public Relations în anul 2021

2021 este cel mai bun an pentru piața agențiilor de Public Relations din România. Poate părea o afirmație hazardată, grăbită, făcută „pe colțul mesei”, o declarație în spiritul optimismului necondiționat al oamenilor de comunicare, dar se bazează pe cifre. Anul 2021 a fost chiar mai bun decât 2019! Cele 46 de agenții de PR, monitorizate de „Forbes România”, au înregistrat anul trecut o cifră totală de afaceri de 55 milioane de euro (mai precis 55.008.627 euro), conform bilanțurilor apărute recent la Ministerul Finanțelor, în creștere cu 26,2% față de anul (de groază) 2020. Afacerile sunt mai mari și decât cele din anul 2019 (51,43 milioane de euro). Meritul aparține atât clienților, care au înțeles să comunice într-un an dificil, nelipsit de restricțiile pandemice, dar mai cu seamă oamenilor de PR, care au strâns din dinți și și-au văzut de treabă (vaccinați sau nevaccinați). Toate agențiile cuprinse în monitorizare au raportat profituri. Majoritatea firmelor au înregistrat creșteri ale cifrele de afaceri, unele dintre acestea chiar spectaculoase, de peste 50%.
https://www.forbes.ro/topul-agentiilor-de-public-relations-in-anul-2021-269888

CUM S-AU RĂZBOIT ÎN JUSTIȚIE TELEVIZIUNILE KANAL D ȘI CANAL+ PENTRU TERMENUL “CANAL”

În februarie 2020, prin cererea înregistrată pe rolul Tribunalului București, Secția a IV-a Civilă, reclamantul GROUPE CANAL + SA, prin mandatar Cabinet Enpora Intellectual Property SRL, a formulat contestație împotriva Hotărârii nr. 134 din 19.03.2019 pronunțată de Comisia de Contestații Mărci din cadrul OSIM în Dosarul CCM 280/2018 prin care a fost admisă contestația depusă de DOGAN MEDIA INTERNATIONAL SA împotriva Deciziei de respingere a înregistrării cererii de marcă după opoziție, comunicată cu Nr.1038680 / 27.09.2018 prin care a fost respinsă la înregistrare cererea de marcă individuală combinată M 2018 pentru serviciile protejate în clasele 35, 37, 38,41 si 42. Potrivit reclamantului, Comisia de Contestații din cadrul OSIM a realizat o analiză insuficientă a semnelor aflate în conflict. Astfel, la nivelul mărcilor aduse în conflict riscul de similaritate este ridicat, cuvântul de colizie fiind termenul „CANAL”, ce ar reprezenta partea principală a mărcii. Ca atare, riscul creării de confuzii la nivelul publicului consummator era ridicat. În opinia reclamantului, Comisia de Contestații a apreciat în mod greșit că elementul dominant în cadrul cererii de marcă și care ar fi „observat si reținut de către publicul consumator” este litera D. Reclamantul consideră că acest element nu este cu nimic diferit vizual față de elementul „CANAL”, atâta timp cât ocupă poziția secundară în ansamblul mărcii, în continuarea acestuia, in același chenar si având același caractere si același culori ca și primul cuvânt, respectiv „CANAL”. În plus, după cum a consemnat rolii.ro, ar exista similaritate la nivel auditiv între mărcile de analizat, dată fiind reproducerea în mod identic a elementului verbal principal „CANAL” prin care debutează expresiile. Astfel acestea vor avea o pronunție foarte asemănătoare: „canal plus” si „canal direct” față de „canal d”. Mai mult decât atât, comparând cererea de marcă cu marca anterioară „CANAL +” se observă că elementele verbale adiționale au fiecare o singura silabă, ceea ce face ca similaritatea fonetică să fie și mai ridicată. Comisia de Contestații Mărci din cadrul OSIM a replicat, apreciind că mărcile în litigiu CANAL D/CANAL+ sunt diferite ca semne, serviciile solicitate din clasele 35, 37, 38, 41, 42 sunt identice/similar și că prin urmare nu există risc de confuzie sau asociere. La rândul său, DOGAN MEDIA INTERNATIONAL SA a apreciat că în mod corect s-a stabilit că mărcile nu sunt similare din punct de vedere vizual si nici fonetic si conceptual, întrucât, în ciuda elementului comun identic – Canal – au în componentă, fiecare, câte o particulă distinctă, aptă să diferențieze semnele în conflict și prin urmare, să asigure distinctivitate.
https://justnews.ro/cum-s-au-razboit-in-justitie-televiziunile-kanal-d-si-canal-pentru-termenul-canal/

Microsoft renunță la Internet Explorer, după 27 de ani de la lansare

Browserul Internet Explorer va fi retras din folosință începând de astăzi, la aproape 27 de ani de când a fost lansat de către Microsoft. În urmă cu un an, Microsoft a anunțat că Internet Explorer va fi abandonat în 15 iunie 2022, împingând utilizatorii către browserul său Edge, care a fost lansat în 2015, scrie AP. Microsoft a lansat prima versiune a Internet Explorer în 1995, iar acesta a juns să fie unul dintre cele mai detestate browsere de către utilizatori, din cauza problemelor de operare.
https://www.forbes.ro/microsoft-renunta-la-internet-explorer-dupa-27-de-ani-de-la-lansare-270045

UEFA EURO U19 - Meciurile României vor fi transmise la TVR 1 şi TVR 2

Toate partidele din grupa A a Campionatului European UEFA U19, precum şi cele două semifinale şi finala vor fi transmise în direct de TVR 1 şi TVR 2, în perioada 18 iunie - 1 iulie. Rapidistul Rareş Ilie, starul echipei, şi Nicolas Popescu, fiul lui Gică Popescu, sunt printre jucătorii Naţionalei U19. Campionatul European UEFA U19 revine, după ce a fost anulat în ultimele două sezoane din cauza pandemiei. Slovacia va găzdui competiţia. Comentariul va fi asigurat de jurnaliştii Marian Olaianos, Emil Hossu-Longin, Cristian Mîndru, Narcis Şelaru. De asemenea, vor fi studiouri speciale „EuroFotbal U19", cu comentarii şi analize, moderate de Tudor Furdui şi Cristian Mîndru. „O şansă foarte bună pentru echipa României U19 să ajungă, după o pauză de 41 de ani, la Campionatul Mondial U20, care va avea loc anul viitor, în Indonezia. Condiţia e să terminăm pe primele două locuri în grupe, ceea ce înseamnă automat şi calificarea în semifinale. O şansă de calificare avem şi de pe locul al III-lea, pentru că ocupantele acestei poziţii din cele două grupe intră la baraj, iar câştigătoarea va fi echipa cu numărul 5 în semifinalele UEFA EURO U19, dar şi la CM FIFA U20", explică desfăşurarea competiţiei Marian Olaianos, jurnalistul TVR care se va deplasa în Slovacia pe perioada campionatului.
https://www.news.ro/cultura-media/uefa-euro-u19-meciurile-romaniei-vor-fi-transmise-la-tvr-1-si-tvr-2-1922404516552022061320742516

Netflix caută candidaţi pentru un joc "Squid Game" în viaţa reală

Platforma Netflix a lansat un casting pentru o adaptare TV reality a serialului fenomen sud-coreean "Squid Game" în viaţa reală, potrivit AFP. "La finalul celui mai mare apel de casting din istoria reality TV, 456 de concurenţi reali vor lua parte la joc, în căutarea unui jackpot de 4,56 milioane de dolari care poate schimba o viaţă", scrie platforma pe un site special creat pentru a recruta candidaţii acestui joc care se va numi "Squid Game: The Challenge". Organizatorii săi caută "participanţi anglofoni ce vin din orice parte a lumii".
https://www.news.ro/entertainment/netflix-cauta-candidati-pentru-un-joc-squid-game-in-viata-reala-1922403116132022060720742076

TIFF 2022 - Secţiunea "Va urma/ Coming Up Next", dedicată pasionaţilor de binging, prezintă comedii savuroase şi poveşti inspirate din întâmplări reale

După succesul primei ediţii, secţiunea "Va urma/ Coming Up Next", dedicată devoratorilor de seriale, revine în acest an cu opt titluri noi care au avut succes în Finlanda, Israel, Norvegia, Polonia, Portugalia, Serbia, Statele Unite ale Americii şi Suedia. Spectatorii prezenţi la cea de-a 21-a ediţie a Festivalului Internaţional de Film Transilvania (17 - 26 iunie) vor avea ocazia să urmărească primele episoade ale poveştilor care au cucerit deja milioane de fani din întreaga lume, într-un cadru rezervat de obicei filmelor de cinema. Biletele se pot cumpăra online de pe tiff.eventbook.ro. Nominalizat anul acesta la MTV Movie + TV Awards, "Pam & Tommy" urmăreşte povestea de dragoste plină de suişuri şi coborâşuri dintre Pamela Anderson şi Tommy Lee, toboşarul formaţiei Mötley Crüe, interpretat de superstarul de origine română Sebastian Stan. Totul începe în 1995, când cei doi se căsătoresc la doar 96 de ore după ce au făcut cunoştinţă. La TIFF, spectatorii vor urmări în premieră în România primele două episoade ale serialului regizat de Craig Gillespie, care va fi difuzat ulterior pe Disney+.
https://www.news.ro/entertainment/tiff-2022-sectiunea-va-urma-coming-up-next-dedicata-pasionatilor-de-binging-prezinta-comedii-savuroase-si-povesti-inspirate-din-intamplari-reale-1922401216192022061120742297

Proiect european de 26,5 mil. lei pentru achiziţia de echipamente IT pentru şcolile din municipiul Braşov

Primăria Braşov a accesat o finanţare europeană de 26,5 mil. lei (5,4 mil. euro) pentru achiziţa de echipamente IT pentru unităţile de învăţământ preuniversitar de stat din municipiu. Proiectul presupune achiziţia de table interactive, proiectoare şi ecrane de proiecţie, camere web, laptopuri, tablete grafice şi desktopuri. ’’Este un proiect în valoare de 26,5 milioane de lei, un proiect pe care l-am depus spre finanţare la începutul anului trecut şi care vine să ofere tablete elevilor dar, şi mai important, toată infrastructura IT necesară unui act de educaţie modern în şcolile braşovene - proiectoare, table inteligente, laptopuri şi toate instrumentele de care profesorii au nevoie pentru un act educaţional digital de calitate’’, a spus Allen Coliban, primarul municipiului Braşov, într-un comunicat de presă.
https://www.zf.ro/zf-transilvania/proiect-european-de-26-5-mil-lei-pentru-achizitia-de-echipamente-it-20920849

Piața mondială de publicitate va crește cu 8,4% în acest an

Industria mondială de publicitate ar urma să înregistreze în acest an o creștere de 8,4%, în pofida evoluțiilor geopolitice la nivel global și a îngrijorărilor privind o recesiune, arată un raport publicat de agenția de publicitate GroupM, o divizie a grupului britanic WPP, transmite Reuters. Cifra de 8,4% exclude impactul publicității politice din SUA, care ar urma să ajungă la venituri de 13 miliarde de dolari în acest an, de la 12 miliarde de dolari în 2020, susține GroupM. Piața de publicitate, care în mod normal oglindește starea generală de sănătate a economiei, începe să își revină după vârfurile atinse în 2021, când a fost impulsionată de revenirea solidă a economiilor și a consumului personal, scrie Agerpres. Printre motoarele de creștere din 2022 se numără: creșterea numărului de noi firme mici, care este posibil să își facă publicitate la un nivel mai mare decât firmele pe care le înlocuiesc, firmele de publicitate din "noua economie" finanțată de fondurile speculative care caută să crească, precum și publicitatea peste hotare a firmelor chineze, susțin autorii raportului. În schimb, așteptata încetinire a sectorului de e-commerce precum și majorarea dobânzilor vor fi factori care vor frâna avansul pieței de publicitate. "Deși economia pe ansamblu și contextul este mai negativ acum decât era în decembrie, la nivel general, oamenii din industria noastră și cred că mulți experți sunt excesiv de pesimiști cu privire la performanțele economiei pe ansamblu" a declarat Brian Wieser, președintele GroupM.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/piata-mondiala-de-publicitate-va-creste-cu-8-4-in-acest-an-20739582

Spațiul și apărarea devin cele mai noi domenii de interes pentru companiile din IT. NATO și Comisia Europeană sunt cei mai mari investitori

Invazia Ucrainei de către Rusia a forțat guvernele și mediul enterprise să regândească strategiile de investiții în industriile de apărare și aerospațială, un accent important punându-se acum pe digitalizare, inovare și pe identificarea de noi soluții împotriva amenințărilor de orice fel: militar, cibernetic, biologic, chimic, nuclear etc. Mai mult, creșterea bugetelor pentru apărare alocate de NATO și Comisia Europeană atrage și mai mult atenția companiilor dezvoltatoare de software, industriile de apărare și aerospațială fiind acum unele dintre cele mai importante domenii pentru dezvoltare în care companiile de tehnologie își vor aduce aportul.
https://www.economica.net/spatiul-si-apararea-devin-cele-mai-noi-domenii-de-interes-pentru-companiile-din-it-nato-si-comisia-europeana-sunt-cei-mai-mari-investitori_591180.html

Timiş: ''Caravana filmului românesc - Cartea şi filmul'', la Jimbolia

Cea de-a X-a ediţie a "Caravanei filmului românesc - Cartea şi filmul" ajunge în Piaţeta Sfântul Florian din Jimbolia, în perioada 16 - 18 iunie, unde, pe parcursul a trei seri, copiii, părinţii şi bunicii sunt invitaţi să vizioneze unele dintre cele mai frumoase filme clasice româneşti. "Caravana filmului românesc - Cartea şi filmul" îşi propune să contribuie, prin acţiunile sale, la apropierea tuturor de cuceritoarea artă a filmului şi, în mod special, de cea a filmului românesc, pentru că, după cum spunea Jean Cocteau, un film nu este altceva decât "o scriere în imagini", transmit partenerii culturali din Jimbolia ai evenimentului, într-un comunicat remis, miercuri, AGERPRES.
https://www.agerpres.ro/cultura/2022/06/15/timis-caravana-filmului-romanesc-cartea-si-filmul-la-jimbolia--934827

Cozmin Gușă susține că ar exista un „dosar de evaziune fiscală de proporții” la B1 TV: Bobby Păunescu l-ar fi „turnat” pe asociatul său Sorin Oancea

Cozmin Gușă afirmă într-un editorial difuzat de Gold Fm că la B1 Tv ar fi avut loc o „evaziune fiscală de proporții” și că un „document ANAF” care ar menționa acest lucru a fost trimis de unul din acționarii postului, Bobby Păunescu, către zeci de jurnaliști. B1 Tv este deținut în cote egale de Sorin Oancea și familia Păunescu reprezentată de Bobby Păunescu, dar managementul este la Oancea. Gușă mai afirmă că dosarul de evaziune fiscală ar fi fost „folosit” pentru anumite poziționări ale postului tv și că principalul „vinovat” ar fi Sorin Oancea. Sorin Oancea și Bobby Păunescu nu au comentat deocamdată afirmațiile lui Gușă. B1 TV a avut un profit de peste 2 milioane de euro în an electoral, acesta scăzând însă apoi, dar postul tv este în continuare pe profit. Audiențele însă îl situează pe ultimul loc între posturile de știri.
https://flux24.ro/video-cozmin-gusa-sustine-ca-ar-exista-un-dosar-de-evaziune-fiscala-de-proportii-la-b1-tv-bobby-paunescu-l-ar-fi-turnat-pe-asociatul-sau-sorin-oancea/

„CLANUL”, SERIAL NOU LA PRO TV. CÂND E PREMIERA SERIALULUI ROMÂNESC

Pro TV a anunțat în mod oficial că pregătește o a doua adaptare după un serial turcesc. Folosind aceeași rețetă, postul a înregistrat un succes uluitor cu serialul „Vlad”. Când încep filmările pentru remake-ul autohton la „Içerde”. Postul Pro TV a anunțat joi, 16 iunie, achiziționarea și startul filmărilor pentru un nou serial. Este vorba de „un clasic… care aduce acel twist mereu surprinzător”, se arată în comunicatul remis redacției noastre. Așa cum TVmania a anunțat la finalul lunii trecute, filmările au început deja, iar de proiectul care va fi difuzat în toamnă se ocupă Anghel Damian, pe care îl știm din „Vlad”, unde a avut dublă ipostază: pe de o parte a fost actor (Vlad la tinerețe), pe de altă parte scenarist și chiar regizor al episoadelor finale.
https://www.tvmania.ro/clanul-serial-nou-la-pro-tv-358666

LIANA STANCIU, O NOUĂ EMISIUNE LA TVR 2. CÂND ÎNCEPE „ÎN DIRECT CU VIAȚA”

Liana Stanciu va prezenta o nouă emisiune la TVR 2. Prima ediție „În direct cu viața” este programată pe 20 iunie. Programul „În direct cu viața” e construit ca o agendă a celor mai interesante evenimente – fie că sunt culturale, sportive, educative etc. și a fost gândit cu scopul de a fi un reper pentru telespectatori. Emisiunea „În direct cu viața” va fi difuzată de TVR 2, de luni până joi, de la ora 17:00. Începând de pe 20 iunie, telespectatorii TVR 2 sunt invitaţi să să evadeze din agitația cotidiană şi să se bucure de timpul liber sau de vacanţă urmărind un program de infotainment difuzat în direct 100%. Gazda emisiunii va fi Liana Stanciu, moderator, influencer, om de televiziune şi radio care şi-a câştigat credibilitatea cu o mare experiență în presă și o cariera de necontestat în domeniul entertainment-ului și transmisiunilor în direct.
https://www.tvmania.ro/liana-stanciu-o-noua-emisiune-la-tvr-2-cand-incepe-in-direct-cu-viata-358623

AUDIENŢE. Cum a jucat România are Roast, în horă cu Las Fierbinţi şi Dan Negru? O seară cu doi lideri

România are Roast, emisiunea cu stand-uperi de la Antena 1, joacă după cum îi cântă concurenţa. Ce cifre a avut pe interval cu Las Fierbinţi şi Jocul cuvintelor? România are Roast a fost „luată la rost“, din nou, de concurenţă. Într-o seară de miercuri în faţa televizorului, românii au ales Las Fierbinţi, ca de obicei, iar apoi emisiunea lui Dan Negru. Atât serialul de comedie de pe Pro TV, cât şi game show-ul de pe Kanal D au fost lideri de audienţă pe toate targeturile, fiecare pe propriul interval, bineînţeles. Naţional. Aproape un milion şi jumătate de români au ales să se uite la Las Fierbinţi, ducând Pro TV pe primul loc în topul audienţelor. Zuleyha a fost următoarea în clasament, serialul turcesc de la Kanal D fiind urmărit de peste 1,1 milioane de fani. Cu cifre de trei-patru ori mai mici decât Las Fierbinţi, show-ul România are Roast de la Antena 1 a fost pe locul trei. Emisiunea de stand-up a fost urmărită de 380.000 de români din întreaga ţară, adică de trei ori mai puţini decât cei care s-au uitat la Zuleyha.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-15-iunie-las-fierbinti-jocul-cuvintelor-20742420

OFICIAL. Andrei Ciobanu şi Ionuţ Rusu şi-au luat rămas bun de la Kiss FM

Matinalii Andrei Ciobanu şi Ionuţ Rusu şi-au luat, oficial, rămas bun de la Kiss FM, printr-o postare pe Facebook. Nicoleta Creciunesc a fost cea care a luat locul matinalilor la microfon din această săptămână, după cum a relatat Paginademedia ieri, 14 iunie. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, contractele cu Ionuţ Rusu şi cu Andrei Ciobanu s-au încheiat mai devreme şi nu au fost prelungite.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/andrei-ciobanu-ionut-rusu-kiss-fm-mesaj-20741603

ABSURD. Când birocraţia învinge jurnalismul. Cum a pierdut Adelin Petrişor o deplasare la vizita lui Macron din motive ...de acte

Poveşti din TVR. O chestiune de ...încadrare sau când birocraţia învinge jurnalismul. Adelin Petrişor a ratat la mustaţă o deplasare la baza Mihail Kogălniceanu, acolo unde preşedintele Emmanuel Macron tocmai aterizase. Din informaţiile Paginademedia.ro, (aproape) totul era pregătit. Doar o mică chestiune de birocraţie l-a oprit pe reporterul TVR să se urce în maşină. Ce l-a împiedicat? De ce nu a a putut urca să meargă la Kogălniceanu? Deplasarea lui Adelin Petrişor nu a fost semnată pentru că încadrarea jurnalistului s-a schimbat, de când s-a întors de la Euronews. Până să plece la Euronews, Adelin Petrişor era angajat cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Când a revenit la TVR, acum câteva săptămâni, jurnalistul a fost încadrat pe drepturi de autor. Potrivit legislaţiei, un colaborator pe drepturi de autor nu poate folosi mijloacele instituţiei pentru care produce conţinut. Adelin Petrişor a rămas în Bucureşti şi a acoperit evenimentul pe larg, cu intervenţii şi cu prezenţe în studio. Adelin Petrişor nu a comentat situaţia. A declarat doar că: "Din punct de vedere jurnalistic, eu mi-am facut treaba fără nicio problemă. Am fost prezent în toate ediţiile speciale ale TVR: am fost ieri seară invitatul lui Radu Andrei Tudor, la venirea preşedintelui Macron şi azi, am participat o oră şi ceva la ediţia specială moderată de Eugen Rusu."
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/adelin-petrisor-tvr-macron-20741286
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL