×

Revista presei -- Data și ora publicării: 07.01.2022 13:44:40

REVISTA PRESEI / 7 ian 2021 /



...
Cum și-a bătut joc statul român de 40 milioane de euro, cu care a îndopat presa de casă în loc să asigure spitalizarea a 5.000 de pacienți la ATI
Exclusiv! Societatea Națională de Radiocomunicații este prăduită contract cu contract!
Topul bugetelor de publicitate investite pe nișa televiziunilor de știri în anul 2021
Investitorii ascunși din presă. PSD ține informațiile la secret, deși plătește milioane pe lună
Costel Alexe face o „Cântare a României” de 170.000 de lei, cu 60 de oameni de la TVR veniți pe bani, cazare și masă
Ce spune Dan Capatos despre emisiunea lui Florin Călinescu de la Prima TV: „Așa iese când nu ai bani”
FILME LA TV AZI, 7 IANUARIE: „ALITA: ÎNGERUL RĂZBOINIC”, „KING ARTHUR: LEGENDA SABIEI”, „A FOST ODATĂ ÎN AMERICA”, „CUM S-O DAI SĂ FIE BINE”
Noutăți CNA: ComedyEst devine CinemaEst. Acordarea licenței CinemaAsia, amânată
Primul loc pe Netflix, în România: Complet necunoscuţi, filmul lui Octavian Strunilă
AUDIENŢE ZI | 2021. Fără surprize. Pro TV, Antena 1 şi Kanal D rămân cele mai urmărite staţii TV şi în 2021. România TV, primul la ştiri
Filmul „Don’t Look Up”, record de vizionare pe Netflix
Nume SURPRIZĂ, în cărți pentru postul de ministru al Digitalizării. Ce a anunțat premierul Nicolae Ciucă
Amazon anunță o creștere spectaculoasă a vânzărilor stick-urilor de video streaming Fire TV

...
Cum și-a bătut joc statul român de 40 milioane de euro, cu care a îndopat presa de casă în loc să asigure spitalizarea a 5.000 de pacienți la ATI
Eșuați și îmbuibați cu bani publici, propagandiștii statului se văicăresc că i-a învins ”Șoșoacă”. Concluziile profesorului Dragoș Paul Aligică

Profesorul Dragoș Paul Aligică explică pe înțelesul tuturor, pe contul de MeWe al domniei sale, cum a irosit statul român nu mai puțin de 40 milioane euro, cu care a îndopat toată presa mainstream, numeroase organizații și o armată de influenceri, pentru a împroșca propaganda statului prin toate gurile de foc posibile, toate aceste instituții/organizații/persoane eșuând puțin spus caraghios, potrivit tuturor datelor existente, actualmente văicărindu-se de dimineața până noaptea târziu că au fost învinse de ”Șoșoacă” și ”șoșocari”, deși, repetăm, au fost și sunt îndopați cu bani publici, în tot acest circ pe care-l cauzează și-l întrețin. Dragoș Paul Aligică punctează că 40 de milioane de euro ar fi asigurat spitalizarea a 5.000 de pacienți la ATI, timp de 10 zile fiecare. ”Adică: 50.000 cinci zeci de mii zile spitalizare (sau 7.140 de săptămâni sau 136 de ani!!!!) spitalizare ATI pentru pacienții români au fost irosite. Pentru ce?!”, întreabă profesorul, analizând rușinoasa decizie a statului de a îmbuiba toată presa cu bani publici, presă care nu doar că a eșuat jenant, dar s-a remarcat și printr-o serie de derapaje cu obiective liberticide. Dincolo de toate aceste, văicărelile propagandiștilor plătiți din banii noștri sunt cel puțin penibile.
https://podul.ro/articol/16495/cum-i-a-btut-joc-statul-roman-de-40-milioane-de-euro-cu-care-a-indopat-presa-de-cas-in-loc-s-asigure-spitalizarea-a-5000-de-pacieni-la-ati-euai-i-imbuibai-cu-bani-publici-propaganditii-statului-se-vicresc-c-i-a-invins-ooac-concluziile-profesorului-drago-paul-aligic

Exclusiv! Societatea Națională de Radiocomunicații este prăduită contract cu contract!
Pe fondul schimbării Guvernului, tot mai mulți decidenți de la companiile de stat au aranjat licitații sau atribuiri directe de contracte. Ne vom ocupa în câteva articole de Societatea Națională de Radiocomunicații, în cadrul căreia se dau tunuri mari zilele acestea. Primul pas pentru aceste hoții a fost făcut în octombrie 2021, când planul de investitii a fost modificat. Ca urmare, au fost incluse achiziții de echipamente de emisie FM în valoare de 3,3 milioane lei și echipamente de emisie în AM în valoare de 7 milioane lei. Pasul doi a fost evaluarea achizițiilor. Echipamentele de emisie FM au fost evaluate la peste 300.000 lei/set. În mod straniu conducerea SNR nu a observat că a achiziționat în 2020 fix aceleași tipuri de echipamente și în aceeași configurație, de la un producător francez, la prețul de 152.000 lei/set. De ce și-a propus conducerea SNR să cumpere în 2021 la preț dublu? Desi producătorul de echipamente câștigător anul trecut a participat și anul acesta la licitație, de data aceasta a fost eliminat din procedura de achiziție, din motive complet subiective. Cică ar fi transmis oferta tehnica neparolată.. Cât despre echipamentele de emisie AM, acestea au fost evaluate la 1,4 milioane lei, la puteri de până la 50kW, deși în urmă cu doi ani au fost primite oferte de la o firmă din Europa la circa 500.000 lei bucata. De ce și-a propus conducerea SNR să cumpere în 2021 la preț triplu, de data aceasta? Mai trebuie menționat că, deși Strategia de radio digital nu a fost aprobată încă la nivelul Guvernului României ăi acordul cadru existent între Societatea Națională de Radiocomunicații și Societatea Română de Radiodifuziune nu prevede tarife pentru emisie în format digital, Caietul de sarcini conține și componenta de emisie digitală, care ridică prețul echipamentului în mod nejustificat cu peste 20%. Desigur că există posibilitatea ca această componentă digitală să fie adăugată fără probleme de natură tehnică și mai târziu, după obținerea tuturor aprobărilor. Graba aceasta nejustificată înseamnă însă costuri suplimentare în acest moment. La ambele achiziții, deși au încercat să participe la proceduri mai mulți ofertanți, în competiție a rămas un singur ofertant, același ofertant și la FM, și la AM. Frumoasă coincidență… Este ca în cântecul lui Pittiș, des difuzat la radio. Conducerea SNR și-a luat din nou planul și, spre seară, s-a întors cu tunul dat. Adică, din nou planul de investiții a fost modificat în octombrie 2021, fiind incluse achiziții de echipamente de transport radio în valoare de 1,75 milioane lei, evaluarea fiind de circa 220.000 lei/set. La fel ca-n celălalt caz, în cadrul Proiectului DVB-T2, finalizat la 31.12.2020, au fost achizitionate echipamente similare la o valoare de… 100.000 lei/set. Deci iar un tun, prin dublarea prețului. Vă întrebați cine este trăgătorul din spatele acestor tunuri. Datele noastre îl indică la acest moment pe Silviu Radu, un prieten bun al Directorului General, Dragoș Preda, cum însuși se declară, fiindu-i și șef de cabinet. Orice mișcă în companie este luat la țintă de acesta. Metodele sale de impunere a punctului de vedere și a unor prețuri umflate pornesc cu atitudinea sfidătoare față de angajații cu responsabilități. Aceștia sunt tratați ca niște sclavi, care nu trebuie să gândească, ci doar să execute așa cum consideră acest domn. Oricine are o altă opinie, fie și foarte întemeiată, este amenințat sau chiar executat prin schimbarea din funcție. Apropo de vânătorul din cântecul lui Pittiș și de tragerile cu repetiție ale lui Silviu Radu, pe directorul economic îl cheamă… Lupu. Toate serviciile achiziționate se fac cu presiuni maxime, „ofertanții” fiind trimiși la Departamentul Achiziții pentru a discuta metodele de câștigare a achiziției. Se evită la maxim achizițiile prin SEAP deoarece, așa cum a fost transmis de către Silviu Radu în cercuri intime, ar fi riscul să vină cineva cu un preț mai mic. Că tot este pandemie, acest Silviu Radu a fost șef al Ambulanței Brăila, fiind în exprimările publice un fel de justițiar scârbit de medicii cu care lucra: „Nu pot să accept că astfel de animale există printre noi! Javre, ignoranți. Tratați pacienții ca pe o masă de insecte de care vă e scârbă”. Se pune întrebarea ce simte domnul acesta despre sine, despre cum tratează societatea de stat unde lucrează, despre cum își bate joc de banii statului. Se consideră pe sine o „javră” sau chiar mai rău? Cine are curiozitatea să afle mai multe despre acest Silviu Radu poate căuta pe internet. Fost secretar general al PDL Brăila, a fost pus cap de listă la alegerile locale pentru Consiliul Județean din iunie 2012. Silviu Radu era la acea vreme deja la al doilea mandat de consilier județean, deținând în continuare și funcția de manager la Serviciul de Ambulanță, până în 2013, deși la concursul pentru post din 2011 obținuse o notă de 4.00 (patru). Se cheamă cumva că domnul Silviu Radu era un „ignorant”? La finalul acestui articol facem un apel la premierul României de a ruga DSV-ul să facă un control la SNR, pentru a stabili ce fel de „animale” vânează contractele din banii statului, cu preț mult umflat.
https://plusinfo.org/exclusiv-societatea-nationala-de-radiocomunicatii-este-praduita-contract-cu-contract/

Topul bugetelor de publicitate investite pe nișa televiziunilor de știri în anul 2021
Nișa televiziunilor de știri a suferit, în al doilea an de pandemie, o erodare a volumului de audiență livrată clienților publicitari pentru reclamele difuzate. Realitatea Plus (-24,4%) și B1TV (-44%) au înregistrat cele mai mari scăderi de audiență față de anul 2020. Segmentul televiziunilor de știri a furnizat clienților publicitar un volum total de audiență de 242.011 GRP’30 target comercial, în scădere cu 15,5% față de anul precedent. Acest volum reprezintă 11% din totalul audienței pe care piața TV (76 de televiziuni) a livrat-o clienților publicitari în 2021. Televiziunea Digi24 a livrat cel mai mare volum de audiență pentru reclamele difuzate în cursul anului 2021: 78.882 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), conform monitorizărilor Kantar Media. Volumul este mai mic cu 11,6% față de anul precedent. Totuși, Digi24 ocupă locul 4 în topul general al televiziunilor cu cele mai mari bugete de publicitate difuzată în 2021. România TV a înregistrat cea mai mică scădere procentuală a bugetului de audiență: -8,1%, ocupând locul secund pe nișa știrilor cu 75.765 GRP’30 pe targetul comercial. Audiența televiziunii Antena 3 a scăzut cu 18%, atingând un volum de 61.069 GRP’30 pe targetul comercial. Volumele de audiență ale televiziunilor Realitatea Plus și B1TV au scăzut față de 2020 cu 24,4%, respectiv 44%. Aleph News, televiziunea de știri deținută de Adrian Sârbu, a livrat clienților publicitari doar 514 GRP’30 pe targetul comercial, un volum de 153 de ori mai mic decât cel de la Digi24 (stația de știri cu cel mai mare volum de audiență).
https://www.forbes.ro/topul-bugetelor-de-publicitate-investite-pe-nisa-televiziunilor-de-stiri-anul-2021-242930

Investitorii ascunși din presă. PSD ține informațiile la secret, deși plătește milioane pe lună
Partidele tind să devină cei mai mari investitori în presa din România, cu bani încasați de la bugetul de stat. Sumele au crescut într-un ritm alert în ultimii ani, dar lipsa de transparență, mai ales în cazul PSD, blochează accesul la informații. Unde ajung banii și pentru ce? „Este un cerc vicios”, spune un lider din Parlamentul României. Partidele au majorat substanțial suma pe care o încasează de la bugetul de stat, dar, totodată, au pompat și mai mulți bani în presa online, Facebook și televiziuni. Facturile au crescut permanent pentru că unii reprezentanții din mass-media au remarcat că vistieria de partid se umple în fiecare an. Astfel, în timpul campaniilor electorale, prețul unui minut de promovare electorală a depășit 10.000 de euro. Problema este că și partidele au învățat că fondurile primite de la stat pot contribui la promovarea ușoară a mesajului. Partidele votează anual să primească mulți bani ca subvenție, peste 45 milioane de euro, apoi ele plătesc spații în mass-media. Costurile cresc pentru că și mass-media cere mai mulți bani pentru promovarea formațiunilor politice, iar partidele revin și își realimentează anual conturile. Acesta este cercul vicios, în care cotizația de partid aproape a dispărut, iar toată finanțarea se bazează pe banii publici. Dacă în anii electorali era de înțeles de ce partidele folosesc mulți bani pentru promovare, noutatea o reprezintă 2021. Este anul în care partidele au dat cei mai mulți bani pentru promovare în presă și propagandă. PNL și PSD au depășit împreună pragul de 10 milioane de euro, fără luna decembrie. De precizat că, în timpul crizei politice din lunile octombrie și noiembrie, cele două partide au aruncat în piață aproape 20 de milioane de lei (4 milioane de euro). PSD, condus de tandemul Marcel Ciolacu – Paul Stănescu, ține la secret toate informațiile legate de sumele pe care le plătește pentru promovare și propagandă. Europa Liberă a trimis în ultimele luni mai multe solicitări pe acest subiect către PSD, însă nu am primit niciodată un răspuns complet, ci simpla precizare că partidul informează Autoritatea Electorală Permanentă. PSD a pierdut în instanță două procese legate de accesul liber la informațiile de interes public, judecătorii au arătat că legea nu a fost respectată, dar Marcel Ciolacu și Paul Stănescu refuză în continuare să prezinte informațiile care ar trebui să fie publice. Procesele au fost deschise de Ovidiu Vanghele, Centrul pentru Investigații Media, Centrul pentru Inovare Publică și Ovidiu Voicu.
https://romania.europalibera.org/a/investitorii-din-presa-ciolacu-st%C4%83nescu-tin-informatiile-la-secret/31642342.html

Costel Alexe face o „Cântare a României” de 170.000 de lei, cu 60 de oameni de la TVR veniți pe bani, cazare și masă
În contract, Consiliul Județean cere Televiziunii Române să asigure spectacolului o audiență de minim 5.000 de telespectatori, tot atât cât faci cu o postare pe Facebook filmată cu telefonul. Iuliana Tudor va fi plătită cu 2.000 de euro, plus avion dus-întors. Echipa gigant de la TVR va sta 4 zile la Iași pentru un spectacol de muzică populară de o oră și 40 de minute. Costel Alexe visează la muzică populară ca formă de promovare a Iașului de Ziua Unirii – 24 Ianuarie. Spectacolul are un nume demn de anii ’80: „Unire-n gând și-n veșnicie”, frate Bălcescu! Cheltuielile sunt aiuritoare: la ținta de audiență propusă revin 7 euro/telespectator. Comparativ, la un show PRO TV, chetuielile pentru o ediție, la 500.000 audiență, sunt de 7 cenți/telespectator. La început de an, Consiliul Județean (CJ) Iași a alocat o sumă uriașă pentru un concert de muzică populară care ar urma să aibă loc pe 23 ianuarie. În bugetul evenimentului sunt 172.525 de lei, iar cea mai mare sumă revine echipei TVR de 60 de oameni care ar urma să aibă o transmisie de 100 de minute de la Iași: 102.900 de lei. Consiliul Județean are propriul ansamblu folcloric, cu zeci de oameni, înființat de fostul președinte Maricel Popa. Costel Alexe, noul șef de la Județ, nu l-a tăiat de la finanțare
Sunt bani pentru cazarea celor 60 de oameni, pentru plata prezentatoarei Iuliana Tudor, pentru autocar, avion și cheltuieli de producție. Tot pentru spectacol mai sunt alocați bani pentru închirierea Casei Studenților pentru două zile, închirierea unor ecrane LED, alte onorarii pentru actori și soliști. Cei mai puțini bani sunt pentru orchestra invitată – „Mugurel” de la Chișinău: 14.400 de lei pentru 36 de oameni care stau două zile la Iași, iar orchestra CJ nu este remunetară suplimentar față de salarii. „Cea mai mare sumă merge către TVR. Știam asta de la colegi din țară. Acestea sunt costurile ca să transmită televiziunea publică și nu ar fi fost mai mici nici cu o televiziune de muzică populară comercială. Aceste prețuri ne-au fost comunicate de la TVR București, oricum urma o negociere”, ne-a spus Petru Șușu, managerul Ansamblului Artistic Profesionist „Constantin Arvinte”, al CJ Iași. Suma oricum a fost aprobată de președintele Consiliului Județean, Costel Alexe.
https://www.reporteris.ro/component/k2/item/111626-costel-alexe-face-o-%E2%80%9Ec%C3%A2ntare-a-rom%C3%A2niei%E2%80%9D-de-170-000-de-lei,-cu-60-de-oameni-de-la-tvr-veni%C8%9Bi-pe-bani,-cazare-%C8%99i-mas%C4%83.html

Ce spune Dan Capatos despre emisiunea lui Florin Călinescu de la Prima TV: „Așa iese când nu ai bani”
De 17 ani, Dan Capatos prezintă late-night show-ul de la Antena 1, care de ceva vreme s-a mutat pe Antena Stars. Invitat în podcastul lui Codin Maticiuc, prezentatorul a spus ce crede despre show-ul lui Florin Călinescu de la Prima TV. Cu o vechime de aproape două decenii în televiziune, Dan Capatos continuă să facă audiență cu emisiunea pe care o prezintă. Mai întâi s-a numit „Un show păcătos”, apoi numele emisiunii a fost schimbat în „Xtra Night Show”. De aproximativ un an, show-ul lui Dan Capatos a fost mutat de la Antena 1 la Antena Stars. În timp ce alte emisiuni cu același format și difuzate la aceeași oră au fost scoase din grila de programe, cum ar fi „WowBiz”, el a rămas în continuare în topul preferințelor telespectatorilor. Dan Capatos recunoaște că nici show-ul pe care îl prezintă la Antena Stars nu mai este la fel ca înainte. Poate că puțini știau însă Florin Călinescu a fost idolul vedetei de la Antena. După ce a plecat de la „Românii au talent”, Florin Călinescu are propriul late-night show la Prima TV. Invitat în cadrul podcastului lui Codin Maticiuc, Dan Capatos a vorbit despre emisiunea colegului său de breaslă, însă a încercat să fie cât se poate de reținut în a își da cu părerea.
https://www.libertatea.ro/entertainment/dan-capatos-despre-emisiunea-lui-florin-calinescu-de-la-prima-tv-3915757

FILME LA TV AZI, 7 IANUARIE: „ALITA: ÎNGERUL RĂZBOINIC”, „KING ARTHUR: LEGENDA SABIEI”, „A FOST ODATĂ ÎN AMERICA”, „CUM S-O DAI SĂ FIE BINE”
Filmele serii de azi, vineri, 7 ianuarie 2022. Vezi ce filme poți urmări astăzi pe micile ecrane. Pe lângă filmele zilei, pe TvMania găsești zilnic programele TV și emisiunile preferate și ești la curent în permanență cu tot ce e important la tv. Când Alita se trezeşte fără să-şi amintească cine este, într-o lume din viitor pe care nu o recunoaşte, ea este luată de Ido, un medic binevoitor care îşi dă seama că undeva în acest corp de cyborg abandonat se află inima şi sufletul unei tinere cu un trecut extraordinar. În timp ce Alita învaţă să-şi trăiască noua viaţă pe străzile rău famate ale oraşului Iron, Ido încearcă să o protejeze de trecutul ei misterios, în timp ce noul ei prieten Hugo o ajută să-şi recapete memoria. Dar atunci când forţele mortale şi corupte care conduc oraşul vin după Alita, ea descoperă un indiciu din trecutul ei – că are abilităţi unice de luptă încât nimic nu o va putea opri. Dacă ar putea stăpâni aceste abilităţi, ar putea fi salvarea prietenilor, a familiei şi lumii în care a crescut.
https://www.tvmania.ro/filme-tv-azi-7-ianuarie-2022-329604

Noutăți CNA: ComedyEst devine CinemaEst. Acordarea licenței CinemaAsia, amânată
S.C. DIPLOMATIC DIGITAL SRL București a solicitat în cadrul ședinței CNA de astăzi modificarea licenței audiovizuale (TV-C 847/27.03.2018) și a deciziei de autorizare inițiale (2168.0/28.08.2018 - schimbare amplasament studio) pentru serviciul de programe ComedyEst / ComedyEst HD. În urma aprobării în unanimitate a solicitării, televiziunea de filme va avea denumirea de CinemaEst / CinemaEst HD. Licența este valabilă până pe 28 august 2027. Zona de difuzare aprobată este națională (în România), dar și internațională (Australia, Austria, Belgia, Bulgaria, Canada, Cehia, China, Cipru, Croația, Danemarca, Elveția, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Israel, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Moldova, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, SUA, Suedia și Ungaria). Momentan, televiziunea ComedyEst este în grila de cablu a operatorului RCS RDS. A fost modificată și structura serviciului de programe: servicii de programe produce proprie 10% ( anterior 16,96 %), producții audiovizuale ale altor producători 90% (anterior 83,04%).
https://www.hdsatelit.com/2022/01/noutati-cna-comedyest-devine-cinemaest.html

Primul loc pe Netflix, în România: Complet necunoscuţi, filmul lui Octavian Strunilă
Complet Necunoscuţi, primul film regizat de Octavian Strunilă, a stârnit curiozitatea românilor. La nici o săptămână de la intrarea pe Netflix, pelicula a ajuns rapid în topul celor mai vizualizate în ţara noastră. Titlul apare chiar pe primul loc astăzi, într-un top zilnic publicat de Netflix. A fost sus şi zilele trecute, peste titluri ca Don't Look Up, cu Leonardo DiCaprio, sau The Lost Daughter. Clasamentul se schimbă zilnic pe platformă. În Complet Necunoscuţi regăsim şi actori din Las Fierbinţi: Leonid Doni (Robi, din Las Fierbinţi) şi Anca Dumitra (Gianina, din acelaşi serial). E un film savuros, „cu telefoanele pe masă!". Scenariul, pe scurt: Într-o seară la un pahar de vin, 7 prieteni (soţ-soţie, iubiţi, amici), intră într-un joc periculos: pun telefoanele pe masă şi hotărăsc ca la tot ce primesc în acea seară, telefoane, mesaje, mail-uri, să răspundă pe speaker sau să citească cu voce tare. De aici... totul o ia razna. Lungmetrajul „Complet Necunoscuţi” este varianta românească a filmului record „Perfetti Sconosciuti”, de Paolo Genovese, ecranizat în peste 20 de ţări. Pe Netflix găsiţi şi varianţa din Franţa, cu titlul "Nimic de ascuns"
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/top-netflix-film-strunila-20539333

AUDIENŢE ZI | 2021. Fără surprize. Pro TV, Antena 1 şi Kanal D rămân cele mai urmărite staţii TV şi în 2021. România TV, primul la ştiri
AUDIENŢE după media ZILNICĂ în 2021. Fără schimbări notabile de la un an la altul. „Trio-ul” Pro TV, Antena 1 şi Kanal D rămâne la putere şi în 2021, după media pe zi. Chiar şi cu mici scăderi de audienţă pe alocuri, Pro TV a fost lider detaşat. Dacă ne raportăm la tabloul general, marile generaliste şi-au menţinut cifrele constante. La fel şi posturile de ştiri. Pe această nişă, cele mai urmărite au fost România TV şi Antena 3. La tineri, Digi24 a pierdut primul loc pe segementul său. De notat, totuşi, că scăderea nu a fost una considerabilă. NAŢIONAL. Cel mai urmărit post în anul care tocmai s-a încheiat, raportat la media pe zi, a rămas Pro TV. Staţia a numărat o medie de 665.000 de telespectatori în fiecare minut în 2021, faţă de aproape 680.000 în 2020. În acelaşi trend s-a înscris şi Antena 1, care a scos o medie de 525.000 de oameni, faţă de 530.000 în 2020. Podiumul a fost completat de Kanal D, care însă a avut câteva mii de persoane în plus. Postul turcesc a ajuns la aproape 450.000 de telespectatori în medie în 2021, faţă de aproape 430.000 cât avea cu un an înainte. România TV a rămas cu o medie constantă de la un an la altul, aproximativ 283.000 de persoane. La fel şi Antena 3, cu 198.000.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-anuale/audiente-tv-zi-2021-20538851

Filmul „Don’t Look Up”, record de vizionare pe Netflix
Filmul „Don’t Look Up”, regizat de Adam McKay, cu Leonardo DiCaprio şi Jennifer Lawrence ca personaje principale, a stabilit un record de vizionare pe Netflix cu peste 150 de milioane de ore. Chiar din a doua săptămână de la lansarea pe platforma de straming, filmul a înregistrat 152,29 de milioane de ore de vizionare, între 27 decembrie şi 2 ianuarie. Astfel,a ajuns cel mai urmărit film în limba engleză pe Netflix la nivel global, scrie Variety. Filmul în care joacă şi Meryl Streep, Cate Blanchett, Jonah Hill şi Timothée Chalamet, a fost lansat în unele cinematografe pe 10 decembrie şi a avut premiera pe Netflix pe 24 decembrie. În primele două zile online, el a înregistrat 111,03 milioane de ore de vizionare. Locul al doilea în săptămâna încheiată pe 2 ianuarie a fost ocupat de „The Unforgivable”, cu Sandra Bullock, care a acumulat 21,3 milioane de ore de vizionare, urmat de „The Lost Daughter”, primul lungmetraj regizat de actriţa Maggie Gyllenhaal, cu 18,3 milioane de ore.
https://www.puterea.ro/filmul-dont-look-up-record-de-vizionare-pe-netflix/

Nume SURPRIZĂ, în cărți pentru postul de ministru al Digitalizării. Ce a anunțat premierul Nicolae Ciucă
Două nume sunt acum pe masa premierului Nicolae Ciucă pentru postul de ministru al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, după ce Florin Roman și-a anunțat demisia, au precizat surse politice pentru PS News. Este vorba despre Iulian Popescu, vicepreşedintele PNL Gorj și Sabin Sărmaș, fost preşedinte al Autorităţii pentru Digitalizarea României. Iulian-Vasile Popescu este liberal din Gorj și a candidat fără succes pentru șefia Consiliului Județean în 2020. Este considerat un apropiat al lui Dan Vîlceanu, ministrul Finanțelor și mâna dreaptă a premierului Florin Cîțu. El este antreprenor, fondator al companiei SC Softtehnica SRL. Potrivit portalului specializat Confidas, Softtehnica SRL a încheiat 26 contracte de achiziții publice in valoare totală de 1,7 milioane de lei. În plus, Iulian-Vasile Popescu a fondat și compania Coral Beauty SRL care derulează activități de ”întreținere corporală”. În 2020, el a fost numit membru în Consiliul de Supraveghere al Complexului Energetic Oltenia (CE Oltenia). Precizăm că pe listă apărea în decembrie și vicepreşedintele PNL, Robert Sighiartău, însă acesta ar fi fost scos din negocierile privind poziția lăsată liberă de Florin Roman, au precizat surse politice. Acesta ar putea fi și unul dintre motivele pentru care Robert Sighiartău a decis să taxeze public numirea reprezentantului PSD Gheorghe-Florin Cârciu în funcţia de secretar de stat la Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, despre care a afirmat public că este „absolut nepotrivită”.
https://psnews.ro/nume-surpriza-in-carti-pentru-postul-de-ministru-al-digitalizarii-ce-a-anuntat-premierul-nicolae-ciuca-612713/

Amazon anunță o creștere spectaculoasă a vânzărilor stick-urilor de video streaming Fire TV
Gigantul american Amazon anunță o creștere spectaculoasă a vânzărilor stick-urilor de video streaming Fire TV, care au depășit cu mult rivalul Roku. Amazon spune că, la finele anului trecut, a depășit 150 de milioane de dispozitive Fire TV vândute, ceea ce reprezintă o creștere spectaculoasă față de 2020. La finele anului 2020, gigantul american anunța că există 50 de milioane de conturi active care folosesc Fire TV. Deși sunt două sisteme diferite de măsurare a vânzărilor, progresul este unul vizibil.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/amazon-anunta-o-crestere-spectaculoasa-a-vanzarilor-stick-urilor-de-video-streaming-fire-tv-20538788
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL