×

Revista presei -- Data și ora publicării: 14.09.2021 16:12:54

REVISTA PRESEI / 14 sep 2021 /



...
TENSIUNE MAXIMĂ pentru fostul lider PSD Viorel Hrebenciuc - CAB ar putea DECIDE DEFINITIV în dosarul în care acest a fost deja CONDAMNAT
DIGI: toți clienții Fiberlink 300 primesc de azi Fiberlink 500 la același preț
Eurosport Events devine Discovery Sports Events
Din 18 septembrie, meciurile din Liga 1 debutează la Prima tv cu F.C. U Craiova 1948 – FCSB. Televiziunea lansează grila de toamnă cu emisiuni și seriale noi
A fost lansat ChinaSat-9B, un satelit capabil de transmisii 4K si 8K pentru Jocurile Olimpice de iarnă 2022 de la Beijing
La 7 ani de la trecerea de la Cosmote şi Romtelecom la „T“ şi promisiunea de a „cutremura piaţa“, grupul Telekom România este la un pas să fie spart în două
Nu e spaţiu cât e cerere! Publicitarii, interes pentru posturile de nişă: Thematic Channels e "sold out"
BBC realizează un film-documentar care promovează Maramureșul ca destinație turistică
Europa trece printr-un boom al centrelor de date alimentat de pandemie
Serialul BBC „Obsesia Evei”, cu Sandra Oh, difuzat de TVR 1 din 15 septembrie
Emisiunea „Hai cu fetele”, într-o nouă formulă de prezentare
Palmares Astra Film Festival 2021 - „Noi împotriva noastră”, de Andra Tarara, desemnat cel mai bun film al Secţiunii România. Olga Lucovnicova şi Maja Novaković, cele mai bune regizoare
Cristi Brancu revine cu un sezon nou „Exclusiv VIP” la Prima TV. Chef Amalia Bellatoni şi DJ Morris, invitaţi permanenţi
Premiile Emmy - RuPaul şi Bo Burnham, „The Crown” şi „Last Week Tonight with John Oliver”, câştigători ai trofeelor Creative Arts
Primele două filme din franciza „Mortal Kombat”, la TNT
Travel Mix se transformă în canal de teleshopping. Pe un alt canal spune că e gata să emită 8K
X-Factor de luni, lăsat în urmă de Las Fierbinţi şi de Vlad. Şi de serialul turcesc
Revine emisiunea Piaţa Victoriei, la Europa FM. Tudor Chirilă, invitat în prima ediţie a sezonului
Nume noi... şi vechi, la matinalul Radio Impuls. Cine e în locul cuplului Radu Ţibulcă-Orlando Ivan?
AUDIENŢE. Reportaj din Grecia mistuită de flăcări. „România, te iubesc!”, start de sezon pe primul loc
FCSB-Dinamo, văzut de peste un milion de oameni. Când Dinamo pierdea derby-ul la scor, fostul dinamovist Pulhac câştiga Splash
MUZEUL NAȚIONAL DE ISTORIE A ROMÂNIEI (MNIR), „VEDETĂ” LA DIGI WORLD
MEMORIALUL DURERII – EDIŢIE SPECIALĂ, 30 DE ANI DIN „O ISTORIE CARE NU SE ÎNVAȚĂ LA ȘCOALĂ”
DIGI WORLD DIFUZEAZĂ CAVALLERIA RUSTICANA & PAGLIACCI, IN MEMORIAM ION CARAMITRU
NOAPTEA ALBĂ A FILMULUI ROMÂNESC REVINE PE 24 SEPTEMBRIE
„LUX ÆTERNA”, CEL MAI NOU FILM AL LUI GASPAR NOÉ, ŞI „VOCEA UMANĂ”, FILMUL LUI PEDRO ALMODÓVAR CU TILDA SWINTON, ÎN CINEMA DIN 17 SEPTEMBRIE
ALINA LAUFER SE ÎNTOARCE LA KANAL D. CE EMISIUNE VA AVEA
TikTok depăşeşte YouTube pentru timpul mediu de utilizare în SUA şi Marea Britanie

...
TENSIUNE MAXIMĂ pentru fostul lider PSD Viorel Hrebenciuc - CAB ar putea DECIDE DEFINITIV în dosarul în care acest a fost deja CONDAMNAT
Judecătorii Curții de Apel București ar putea stabili, marți, verdictul definitiv în dosarul de mare corupție în care fostul lider al PSD Viorel Hrebenciuc și fosta șefă a CNA, Laura Georgescu au fost condamnați la pedepse cu executare pentru fapte de mare corupție. Curtea de Apel București a amânat, în 20 august, pentru a treia oară, luarea unei decizii definitive în mega-dosarul de corupție denumit „Giga Tv”, în care fostul lider PSD Viorel Hrebenciuc a fost deja condamnat la o pedepasă cu executare. Dezbaterile în acest caz s-au finalizat în 18 mai iar pronuțarea în caz a fost stabilită de către completul de judecată în 25 iunie. În 25 iunie CAB a amânat din nou luarea unei decizii pentru 3 august iar apoi pentru vineri. Vineri, instanța a amânat pentru 14 septembrie luarea deciziei definitive în acest caz. La finalul anului 2019, în ajunul Crăciunului, fostul deputat Viorel Hrebenciuc a fost condamnat, de Tribunalul Bucureşti, la 3 ani închisoare cu executare în dosarul Giga TV. În acelaşi dosar, fosta şefă a Consiliului Naţional al Audiovizualului Laura Georgescu a fost condamnată la 4 ani şi 4 luni închisoare cu executare. De asemenea, fostul primar al municipiului Piatra Neamţ Gheorghe Ştefan a primit 3 ani şi 9 luni închisoare cu executare, iar Narcisa Iorga, fost membru CNA, a fost condamnată la 3 ani închisoare.
https://www.stiripesurse.ro/tensiune-maxima-pentru-fostul-lider-psd-viorel-hrebenciuc-cab-ar-putea-decide-definitiv-in-dosarul-in-care-acest-a-fost-deja-condamnat_1992494.html

DIGI: toți clienții Fiberlink 300 primesc de azi Fiberlink 500 la același preț
- Toți clienții Fiberlink 300 primesc de azi Fiberlink 500; - Clienții Fiberlink 300 vor plăti aceeași sumă lunară, 30 Lei, iar Fiberlink 1000, cu viteză gigabit, va costa tot 40 Lei/lună. Începând de astăzi, 13 septembrie, experiența clienților DIGI atinge un nivel superior, încât, abonații care dețin pachetul Fiberlink 300 prind viteză, fiind upgradați automat la pachetul Fiberlink 500, iar trecerea la pachetul superior vine fără costuri sau eforturi suplimentare din partea acestora. Așadar, abonații netului Fiberlink 300 vor primi de acum viteza Fiberlink 500 la același cost, 30 Lei/lună. "Viteza maximă rămâne la fel de accesibilă, cu Fiberlink 1000 la costul de 40 Lei/lună, iar DIGI rămâne unicul operator de telecomunicații din România care oferă routerul cel mai modern, cu standardul WIFI 6, cu doar 3 Lei/lună, preț valabil tuturor abonaților săi de internet. Pentru DIGI, una dintre prioritățile dintotdeauna a fost dezvoltarea rețelei sale, pentru facilitarea accesului la serviciile de comunicații electronice fixe. Tocmai fiindcă știe cât de importantă este atât stabilitatea, cât și viteza netului de acasă, DIGI oferă clienților chiar mai mult pentru același cost prietenos", se precizează în comunicatul remis către HD Satelit România.
https://www.hdsatelit.com/2021/09/digi-toti-clientii-fiberlink-300.html

Eurosport Events devine Discovery Sports Events
Discovery a anunțat Discovery Sports Events ca noul său brand pentru divizia sa globală de promovare și gestionare a evenimentelor, cunoscut anterior ca Eurosport Events. Divizia face parte din Discovery Sports (grupul care operează portofoliul companiei de mărci, canale și platforme sportive). Tranziția la Discovery Sports Events reflectă evoluția diviziei de evenimente: doar în următorii trei ani, divizia va administra un număr dublu de evenimente, acestea ajungând la 55 pe an, pe cinci continente, inclusiv prin adăugarea de noi active, cum ar fi UCI Track Champions League, FIM Speedway GP și FIA Electric GT.
https://www.hdsatelit.com/2021/09/eurosport-events-devine-discovery.html

Din 18 septembrie, meciurile din Liga 1 debutează la Prima tv cu F.C. U Craiova 1948 – FCSB. Televiziunea lansează grila de toamnă cu emisiuni și seriale noi
Prima Tv, televiziune generalistă a Grupului Clever, a anunțat printr-un comunicat pentru presă că va lansa grila de toamnă, ce cuprinde diverse emisiuni și știri și care mizează pe infotainment. Astfel, vor fi lansate sezoane noi din Cronica Cârcotaşilor, Hai cu fetele, Exclusiv VIP, Insider politic, Ora de profit, Sănătate cu stil și Poezie cu delicatețuri, începând cu 11 septembrie. Printre noutățile toamnei se află un reality, Lumea pe val, Flash! Monden cu un nou co-prezentator, Cove, sitcom-urile Oportuniștii și Secretele Președintelui precum și meciuri din Liga 1. Prima TV transmite, începând din 18 septembrie, meciuri din Liga 1. În fiecare sâmbătă, telespectatorii Prima TV pot urmări desfășurarea celui mai interesant campionat din ultimii ani, care a adunat la start orgoliile echipelor de tradiție din fotbalul românesc și a readus spectacolul suporterilor în tribune. Sâmbătă, 18 septembrie, microbiștii sunt așteptați la Prima TV să urmărească meciul F.C. U Craiova 1948 – FCSB.
https://www.hdsatelit.com/2021/09/din-18-septembrie-meciurile-din-liga-1.html

A fost lansat ChinaSat-9B, un satelit capabil de transmisii 4K si 8K pentru Jocurile Olimpice de iarnă 2022 de la Beijing
China a lansat în data 9 septembrie 2021 satelitul de comunicații ChinaSat-9B (Zhongxing-9B), cu ajutorul unei rachete care a decolat de la Centrul de lansare prin satelit Xichang, din sud-vestul Chinei. China Aerospace Science and Technology Corp (CASC) a anunțat că satelitul ChinaSat-9B, cunoscut și cu denumirea de Zhongxing-9B, a intrat pe orbita în decurs de o oră de la lansare. ChinaSat-9B va oferi servicii de transmisie tv în direct, inclusiv de înaltă definiție 4K și 8K. Utilizând transpondere cu o lățime de bandă special concepută de 54 MHz, va oferi servicii de transmisie în direct de înaltă calitate, inclusiv pentru evenimente importante, cum va fi a XXIV-a ediție a Jocurilor Olimpice din 4 - 20 februarie 2022 de la Beijing, din China.
https://www.hdsatelit.com/2021/09/a-fost-lansat-chinasat-9b-un-satelit.html

La 7 ani de la trecerea de la Cosmote şi Romtelecom la „T“ şi promisiunea de a „cutremura piaţa“, grupul Telekom România este la un pas să fie spart în două
pentru ca operaţiunile fixe să fie preluate de Orange. Şeful Telekom România în 2014: Orange nu mai are unde să crească
Grupul elen OTE a finalizat achiziţia întregului pachet de acţiuni de la Telekom România Mobile, fostul Cosmote, pentru 59 mil. euro; preluarea fostului Romtelecom de către Orange e acum o formalitate. Grupul Telekom România, care se „năştea“ oficial în urmă cu 7 ani de zile odată cu rebrandingul fostului monopol din telefonia fixă RomTelecom şi a companiei de telefonie mobilă Cosmote, este la un pas de a fi din nou spart în două, pentru ca operaţiunile fixe să ajungă sub conducerea Orange, liderii pieţei locale de telecom. Preluarea diviziei fixe a Telekom este la un pas de a deveni realitate după ce la finele săptămânii trecute grupul elen OTE a finalizat preluarea pachetului de 30% din acţiunile de la compania Telekom România Mobile Communications - fostul Cosmote România - devenind astfel proprietarul a aproape 100% din acţiuni. Achiziţia pachetului de 30% din acţiuni deschide calea pentru finalizarea operaţiunii prin care francezii de la Orange vor prelua pachetul majoritar de acţiuni de la fostul Romtelecom - divizia fixă a Telekom România, devenind astfel un gigant cu un business anual de aproape 2 mld. euro şi operaţiuni complete fixe şi mobile. „Hellenic Telecommunications Organisation SA (OTE) anunţă că, la 9 septembrie 2021, achiziţia participaţiei de 30% a Telekom Romania Mobile Communications SA (TKRM), deţinută de Telekom România Communications SA (TKR), a fost finalizată. Ca urmare, OTE controlează acum aproape 100% din TKRM. Contravaloarea finală de cumpărare, care reflectă valoarea capitalului propriu, a fost de 58,9 milioane euro“, conform OTE. Vânzarea de către Telekom Fix (fostul Romtelecom) a participaţiei de 30% la compania „soră“ Telekom Mobile (fostul Cosmote) a fost singura problemă ridicată de Comisia Europeană în analiza tranzacţiei de 268 mil. euro. Trecerea fostului Romtelecom la Orange va marca oficial eşecul planurilor construite în urmă cu şapte ani de zile pentru România de Tim Hottges, CEO al Deutsche Telekom şi Claudia Nemat, pe atunci membru în boardul DT pentru operaţiunile din Europa. Hottges, Nemat şi executivul ales de ei pentru a conduce operaţiunile din România, germanul Nikolai Beckers, au făcut trecerea la brandul „T“ cu promisiuni uriaşe: vom „cutremura“ piaţa, spunea Beckers într-un interviu pentru ZF la acea dată, în timp ce Nemat afirma că grupul are încredere în piaţa din România. „Piaţa din România este una dură, însă credem în ea altfel nu am fi realizat trecerea la «T»“, a spus atunci Nemat, avertizând însă, chiar şi în acel moment, că grupul nu va face investiţii în România dacă veniturile medii pe client nu vor creşte. „Deciziile ţin cont, nu neagă nimeni acest lucru, de nivelul venitului mediu pe utilizator (average revenue per user – ARPU, n.red.) şi de climatul competiţional de pe fiecare piaţă. Un nivel al ARPU de 5 euro nu reprezintă cel mai atractiv motiv pentru a investi în lansarea unui serviciu premium“.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/7-ani-trecerea-cosmote-romtelecom-t-promisiunea-cutremura-piata-20259821

Nu e spaţiu cât e cerere! Publicitarii, interes pentru posturile de nişă: Thematic Channels e "sold out"
Sfârşitul de an vine cu o cerere de publicitate puternică pentru posturile de televiziune. Thematic Channels, companie care vinde publicitate pentru peste 20 de televiziuni, de la Disney Channel la Comedy Central şi National Geographic, anunţă că spaţiul de publicitate este mult sub cerere. Mai exact, spun cei de la Thematic, "cererea de spatiu publicitar este cu 50% mai mare decat inventarul disponibil, un nivel fara precedent pentru aceasta perioada si cu mult peste cel de anul trecut". Pot rămâne "pe dinafară", în această perioadă, 100 de minute pe zi (chiar 180 de minute în ultimele zile). Ce se întâmplă în această situaţie? Cererea mare pentru publicitate va face ca diferenţierea să fie făcută în funcţie de preţ. "Pentru lunile septembrie – decembrie, conditiile de decontare pentru solicitarile noi de spatiu publicitar se vor situa in zona maximală a grilei de CPP si suprataxe din Politica de Vânzări 2021", spun cei de la Thematic.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/publicitari-posturi-nisa-thematic-channels-sold-out-20393066

BBC realizează un film-documentar care promovează Maramureșul ca destinație turistică
Judeţul Maramureş este promovat ca destinaţie turistică de televiziunea BBC, care realizează un film documentar, informează Radio România Actualități. Producătorul executiv Morgan Roberts, asistenta de producţie Amy Jarrold şi actorul Romesh Ranganathan vor filma zilele acestea pe Vârful Igniş, la Mocăniţa, la Cimitirul Vesel din Săpânţa, la Memorialul Victimelor Comunismului din Sighet, la bisericile de lemn din Maramureş, precum şi la alte obiective turistice şi culturale din judeţul Maramureş, notează RRA. Televiziunea britanică BBC realizează un film-documentar prin care doreşte să promoveze locuri frumoase din diferite părţi ale lumii, încurajându-i pe oameni să meargă şi să descopere locuri unice.
https://www.forbes.ro/bbc-realizeaza-un-film-documentar-care-promoveaza-maramuresul-ca-destinatie-turistica-230151

Europa trece printr-un boom al centrelor de date alimentat de pandemie
Oameni din întreaga lume au contabilizat zeci de miliarde de ore pe Zoom, Netflix şi pe tot felul de alte aplicaţii online pentru utilizat de acasă în ultimele 18 luni, scrie Deutsche Welle.
Dar o dezertare în masă către lumea online necesită mult spaţiu în lumea fizică. Aceasta înseamnă centre de date, clădiri şi depozite care stochează informaţii şi diverse aplicaţii critice folosite de companii de diferite dimensiuni şi nu sunt doar de giganţii ai tehnologiei. În întreaga lume, cererea de centre de date este în plină expansiune. Se estimează că piaţa centrelor de date din SUA va creşte cu 14% în 2021 în ceea ce priveşte capacitatea, potrivit CBRE, o companie de consultanţă imobiliară. Şi India are în faţă o creştere uriaşă a cererii pentru centre de date, utilizarea internetului crescând rapid în rândul celor 1,4 miliarde de locuitori. În Europa, piaţa creşte neobişnuit de repede. Primul trimestru al anului 2021 a fost fără precedent în ceea ce priveşte închirierea de spaţiu pentru centre de date, o mare parte parte din tranzacţii fiind pentru spaţii aflate încă în faza de construcţie. "Sectorul este pe o traiectorie de creştere fenomenală din 2016", a declarat Andrew Jay, şeful Data Center Solutions la CBRE.
https://www.zf.ro/business-international/europa-trece-printr-un-boom-al-centrelor-de-date-alimentat-de-20261302

Serialul BBC „Obsesia Evei”, cu Sandra Oh, difuzat de TVR 1 din 15 septembrie
Serialul „Obsesia Evei” (Killing Eve - SUA, Regatul Unit - 2018-2021), având-o în rolul principal pe Sandra Oh, va fi difuzat de miercuri pe TVR 1. Primul episod din sezonul 1 al thrillerului care a adunat deja premii de prestigiu poate fi văzut miercuri şi joi, de la ora 23.00, TVR 1 oferind telespectatorilor săi toate cele trei sezoane filmate până în prezent. Plictisită de rolul ei care n-o solicită suficient în cadrul serviciilor secrete britanice, agenta Eve Polastri devine tot mai interesată de psihologia femeilor-asasin şi de modurile lor de operare. Concediată de MI5 din cauza unei investigaţii neconvenţionale, Eve este recrutată de o divizie secretă din MI6 care o vânează pe Villanelle, o asasină rusoaică, feroce şi extrem de inteligentă. Inevitabil, destinele celor două femei se intersectează, iar Eve descoperă legături surprinzătoare între anturajele lor secrete. Relaţia dintre cele două ajunge să oscileze între poante macabre, violenţă şi atracţie sexuală.
https://www.news.ro/cultura-media/serialul-bbc-obsesia-evei-cu-sandra-oh-difuzat-de-tvr-1-din-15-septembrie-1922404314022021091220394066

Emisiunea „Hai cu fetele”, într-o nouă formulă de prezentare
Emisiunea „Hai cu fetele” revine luni după-amiază, la Prima TV, într-o nouă formulă de prezentare. Giulia, Ioana Petric şi Gabriela Marin abordează teme sensibile şi subiecte de interes despre femeia modernă, despre grijile ei, despre cotidian. „Sunt foarte fericită că oamenii au fost cât se poate de receptivi vizavi de acest format nou, că ne-au urmărit în număr foarte mare chiar şi pe timpul verii, când emisiunea a fost în vacanţă, că nu au încetat să ne scrie şi că şi-au dorit să revenim. Practic, datorită lor mergem mai departe, aşa că le sunt recunoscătoare pentru motivaţia pe care ne-au dat-o să revenim în forţă. Sper ca şi în acest nou sezon să ne ridicăm la nivelul aşteptărilor lor, nu de alta, dar le-am pregătit o grămadă de surprize, de subiecte interesante şi de invitaţi care chiar au ceva de spus. Gata, vacanţa s-a terminat, să înceapă distracţia!”, a transmis Ioana Petric.
https://www.news.ro/entertainment/emisiunea-hai-cu-fetele-intr-o-noua-formula-de-prezentare-1922405013082021091420392943

Palmares Astra Film Festival 2021 - „Noi împotriva noastră”, de Andra Tarara, desemnat cel mai bun film al Secţiunii România. Olga Lucovnicova şi Maja Novaković, cele mai bune regizoare
Zece premii au fost acordate la Astra Film Festival la capătul a opt zile în care spectatorii au avut prilejul să participe la 200 de evenimente culturale. Juriul, alcătuit din personalităţi culturale din România şi din străinătate, a avut de evaluat 41 de filme înscrise în cele patru secţiuni competiţionale - majoritatea prezentate la Sibiu în premieră mondială sau naţională, anunţă organizatorii. „Noi împotriva noastră” (regia Andra Tarara - România, 2021) a fost considerat cel mai bun film al Secţiunii România. Premiul pentru Cel mai bun regizor al Secţiunii România i-a fost acordat Olgăi Lucovnicova autoarea filmului „Nanu Tudor” (Belgia, Ungaria, Portugalia - 2021). Cel mai bun documentar al Secţiunii Voci emergente ale documentarului a fost acordat unei producţii din Burkina Faso, „Creşa de noap-te” (regia Moumouni Sanou, 2021). Cel mai bun documentar al Secţiunii Europa Centrală şi de Est fost ales „Năvala lupilor” (regia Martin Páv - Republica Cehia, 2021).
https://www.news.ro/cultura-media/palmares-astra-film-festival-2021-noi-impotriva-noastra-de-andra-tarara-desemnat-cel-mai-bun-film-al-sectiunii-romania-olga-lucovnicova-si-maja-novakovi-cele-mai-bune-regizoare-1922401313362021091320392801

Cristi Brancu revine cu un sezon nou „Exclusiv VIP” la Prima TV. Chef Amalia Bellatoni şi DJ Morris, invitaţi permanenţi
Cristi Brancu revine luni, la Prima TV, cu un nou sezon al emisiunii „Exclusiv VIP”, în care chef Amalia Bellatoni şi DJ Morris vor fi invitaţi permanenţi. Emisiunea va reveni pe micile ecrane luni, la ora 16:00. Noul sezon va putea fi urmărit, de luni până vineri, de la aceeaşi oră, când Cristi Brancu va avea două ajutoare: pe Chef Amalia Bellantoni şi pe DJ Morris.
Sezonul de toamnă al emisiunii aduce şi o rubrică nouă, „Exclusiv Chef”, în cadrul căreia va fi dat startul unei competiţii pentru trofeul emisiunii. În fiecare zi, o vedetă va fi invitată în platou şi va găti în direct. Reţeta va fi votată de telespectatori, iar la finele anului va fi decernat trofeul „Exclusiv CHEF”.
https://www.news.ro/entertainment/cristi-brancu-revine-cu-un-sezon-nou-exclusiv-vip-la-prima-tv-chef-amalia-bellatoni-si-dj-morris-invitati-permanenti-video-1922405113002021091220392782

Premiile Emmy - RuPaul şi Bo Burnham, „The Crown” şi „Last Week Tonight with John Oliver”, câştigători ai trofeelor Creative Arts
RuPaul cu „Drag Race” şi Bo Burnham cu „Inside”, „The Crown” şi „Last Week Tonight with John Oliver”, „The Queen’s Gambit”, „Saturday Night Live” şi „The Mandalorian” sunt câştigători ai trofeelor Creative Arts Emmy, acordate duminică, în două ceremonii. Una dintre ceremonii a fost centrată pe animaţii şi emisiuni de tip reality, iar cealaltă, pe seriale şi programe bazate pe scenarii. Miniseria „The Queen’s Gambit” intră în cursa pentru Primetime Emmy, acordate duminica viitoare, cu nouă trofee Creative Arts, inclusiv pentru distribuţie. Ea este urmată de „The Mandalorian” şi „Saturday Night Live”, fiecare cu câte şapte trofee. Între reţele, Netflix a dominat cele trei gale Creative Arts, cu 34 de victorii, în timp ce Disney+ a primit deja 13, HBO şi HBO Max - zece, urmate de NBC (7), Apple TV Plus (6) şi VH1 (5).
https://www.news.ro/cultura-media/premiile-emmy-rupaul-si-bo-burnham-the-crown-si-last-week-tonight-with-john-oliver-castigatori-ai-trofeelor-creative-arts-1922401413002021091120392619

Primele două filme din franciza „Mortal Kombat”, la TNT
TNT va difuza în luna octombrie primele două filme din franciza fantasy „Mortal Kombat”, completată anul acesta cu lungmetrajul omonim, lansat pe marile ecrane în luna aprilie. Bazate pe jocul video cu acelaşi nume, filmele din seria „Mortal Kombat” sunt centrate pe un turneu antic în care cei mai buni luptători din diferite tărâmuri luptă între ei. Cel care învinge în zece bătăii poate invada tărâmul învins. În primul film din franciză, trei eroi sunt convocaţi să lupte într-un astfel de turneu nu pentru a prelua un alt teritoriu, ci pentru a apăra Pământul de a fi cucerit de forţe malefice. „Mortal Kombat” (SUA, 1995), regizat de Paul W. S. Anderson, va fi difuzat de TNT pe 10 octombrie, la ora 22:05.
https://www.news.ro/entertainment/primele-doua-filme-din-franciza-mortal-kombat-la-tnt-1922403113002021091020392620

Travel Mix se transformă în canal de teleshopping. Pe un alt canal spune că e gata să emită 8K
MODIFICĂRI. Televiziunea de turism Travel Mix 4K se transformă în post de teleshopping şi îşi schimbă numele. Compania mai are o licenţă cu numele Travel Mix pe care vrea să aducă şi programe 8K. Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat, astăzi, modificările cerute de proprietarii celor două posturi. Pe scurt, acestea constau în: Postul Travel Mix 4K se transformă în Shop on TV HD/4K, din post de turism în post de teleshopping. Staţia Travel Mix (operată pe licenţă separată) se transformă în post 4K şi 8K. Odată cu aprobarea de la CNA, postul spune că ar putea emite 8K. Ar fi primul post cu conţinut 8K de la noi din ţară. Cu toate acestea, programele 8K ar putea întârzia în ţară noastră.
https://www.paginademedia.ro/cna/travel-mix-8k-20393935

X-Factor de luni, lăsat în urmă de Las Fierbinţi şi de Vlad. Şi de serialul turcesc
AUDIENŢE. Show-ul X-Factor, de pe Antena 1, a fost marele învins al serii de luni. A fost bătut clar de Las Fierbinţi şi de Vlad, de pe Pro TV, dar şi de serialul turcesc Doctorul minune de pe Kanal D. Prăpastia a fost mai mare pe serialul Las Fierbinţi, unde pe Pro TV erau aproape două milioane de români, iar pe Antena 1 în jur de 720.000. O distanţă considerabilă între X-Factor şi Antena 1 a fost şi pe intervalul de intersecţie cu Vlad. Şi serialul Doctorul Minune, de pe Kanal D, a fost peste Antena 1. NAŢIONAL. X-Factor s-a întins între 20.30 şi 23.00, adică exact peste Las Fierbinţi şi Vlad. Pe tot intervalul, Pro TV a fost primul loc, cu 1,4 milioane de români, urmat de Kanal D, la 400.000 de telespectatori distanţă. Show-ul de pe Antena 1 a fost pe poziţia a treia, cu 680.000 de români. Cum a evoluat audienţa? Pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV avea peste 1,9 milioane de români pe post, în timp ce la Antena 1 erau 720.000 (între ele era Kanal D, cu peste 1,1 milioane). Pe intervalul Vlad, audienţa Pro TV a scăzut, dar tot au rămas la serial aproape 1,2 milioane de români, faţă de un milion la Kanal D şi 680.00 la X-Factor.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-x-factor-luni-las-fierbinti-vlad-20393931

Revine emisiunea Piaţa Victoriei, la Europa FM. Tudor Chirilă, invitat în prima ediţie a sezonului
Piaţa Victoriei se întoarce din vacanţă, astăzi. Tudor Chirilă va fi primul invitat din noul sezon al emisiunii de la Europa FM. roducţia va fi difuzată de la ora 18:15. Realizatoare va fi Adriana Nedelea. Subiectul principal va fi începutul noului an şcolar, al doilea în pandemie. „Anul trecut, pe vremea aceasta, speram că trece ea toamna, trece şi iarna şi gata, scăpăm de pandemie. Iată că nu e aşa. Cum e în România, ne e bine sau de ce ne este rău, ce ne lipseşte, sunt teme pe care le vom discuta alături de Tudor Chirilă. Vrem să ştim şi cum i-a simţit Tudor pe oameni la concerte”, a spus Adriana Nedelea. Din acest sezon, oamenii pot intra prin telefon, în direct, la emisiunea Piaţa Victoriei. Piaţa Victoriei se va auzi de luni până joi.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/piata-victoriei-revine-la-europa-fm-20393025

Nume noi... şi vechi, la matinalul Radio Impuls. Cine e în locul cuplului Radu Ţibulcă-Orlando Ivan?
Nume noi (dar vechi) se aud la matinalul staţiei Radio Impuls, după ce Radu Ţibulcă şi Orlando Ivan au părăsit staţia. Totodată, emisiunea de dimineaţa are şi un nume nou. Nu se mai numeşte „Scularea”, ci „Dimineaţa nebună”. Prezentatorii sunt Mihai Nicoară (Mişu - n.r.) şi Cosmin Dimăncescu, iar prima ediţie a fost difuzată astăzi. Se aude fiecare zi, de luni până vineri, de la 7:00 la 10:00. Cosmin Dimăncescu a intrat în echipa Radio Impuls în anul 2001, prezentând în toată această perioadă emisiuni diverse. Mihai Nicoară, alias Mişu, a fost una dintre vocile emisiunii „Uzina de Dume”, acesta făcând parte din echipa Radio Impuls de mai bine de un deceniu.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/nume-noi-la-matinalul-radio-impuls-20392884

AUDIENŢE. Reportaj din Grecia mistuită de flăcări. „România, te iubesc!”, start de sezon pe primul loc
AUDIENŢE. Un nou sezon „România, te iubesc!” a început la Pro TV. Emisiunea a fost, din nou, lider detaşat de audienţă. Peste 650.000 de români au urmărit, în fiecare minut, ediţia intitulată „Clima în zodia codului roşu”. Jurnalistul Paul Angelescu a ajuns până Grecia, o ţară grav afectată de incendii vara care tocmai a trecut. Posturile Antena 1 şi Kanal D s-au bătut pentru locurile doi şi trei, cât la TV era „România, te iubesc!”. De notat că, la oraşe, locul trei a fost ocupat de România TV. La ora respectivă, Antena 1 avea reluare din „Preţul cel bun”, iar Kanal D avea Ştirile. Naţional. Debut pe primul loc pentru emisiunea „România, te iubesc!”. Producţia a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, cu o ediţie despre climă în care junaliştii au filmat gravele incendii care au mistuit o bună parte a Greciei în ultimele luni. Peste 650.000 de oameni au urmărit, în fiecare minut, emisiunea de anchete şi reportaje. Locul doi pe interval era ocupat de Kanal D, care înregistra o medie de 446.000 de persoane. Pe trei s-a clasat Antena 1, cu 440.000 de telespectatori pe interval. Urban. Emisiunea Pro TV s-a văzut bine şi la oraşe, unde a adunat o medie de 385.000 de persoane pe minut. Următoarele posturi în top au fost Antena 1, cu 215.000 de telespectatori, România TV care număra 213.000 şi Kanal D care înregistra 197.000 de persoane.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-reportaj-din-grecia-romania-te-iubesc-20392811

FCSB-Dinamo, văzut de peste un milion de oameni. Când Dinamo pierdea derby-ul la scor, fostul dinamovist Pulhac câştiga Splash
AUDIENŢE. În seara în care Dinamo pierdea categoric în faţa rivalei FCSB, fostul dinamovist Cristi Pulhac câştiga show-ul Splash! Vedete la apă de pe Antena 1. Audienţele au fost împărţite aseară. Mulţi oameni s-au uitat la derby-ul FCSB-Dinamo (6-0), aproximativ la fel de mulţi au urmărit finala show-ului de pe Antena 1, iar cei mai mulţi tineri s-au uitat la filmele de pe Pro TV: Furios şi iute 4 şi Thor. Spectaculosul meci dintre FCSB şi Dinamo, încheiat cu un categoric 6-0 pentru echipa lui Edi Iordănescu, a atras mulţi telespectatori. Cei mai mulţi, peste 820.000 aveau televizoarele deschise pe DigiSport 1. Aproximativ 180.000 s-au uitat pe LookSport Plus, iar aproape 70.000 pe Telekom.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-fcsb-dinamo-6-la-0-20392705

MUZEUL NAȚIONAL DE ISTORIE A ROMÂNIEI (MNIR), „VEDETĂ” LA DIGI WORLD
Sezonul nou al emisiunii „Lunea la Muzeu”, de la Digi World, va aduce în prim-plan unul dintre cele mai valoroase muzee bucureștene: Muzeul Național de Istorie a României (MNIR). Producția vizează crearea de repere culturale în societatea românească, iar exponatele prezentate spun istorii, invocă o gamă mare de idei și emoții și oferă comunității o scară de valori a moștenirii colective. În cadrul Muzeului Național de Istorie a României, echipa Digi World a explorat trei zone esențiale ale instituției culturale: Tezaurul istoric, Lapidarium-ul și expoziția temporară Fragment. experiența restaurării.
https://www.tvmania.ro/muzeul-national-de-istorie-a-romaniei-mnir-vedeta-la-digi-world-308937

MEMORIALUL DURERII – EDIŢIE SPECIALĂ, 30 DE ANI DIN „O ISTORIE CARE NU SE ÎNVAȚĂ LA ȘCOALĂ”
Luni, 13 septembrie, de la ora 20:00, TVR 2 a difuzat o ediție specială dedicată împlinirii a 30 de ani de la primul episod semnat de Lucia Hossu-Longin. Au trecut trei decenii de când „Memorialul Durerii” oferă românilor una dintre cele mai complexe și documentate mărturii despre eroii care s-au opus comunismului, dar și despre torționarii lor. Seria, care a pornit cu 6 episoade, numără astăzi în arhiva TVR peste 250 de documentare ce poartă semnătura realizatoarei şi scriitoarei Lucia Hossu-Longin, cu ecou puternic atât în ţară, cât şi în toată Europa, la marile festivaluri de televiziune din lume și în emisiunile consacrate României.
https://www.tvmania.ro/memorialul-durerii-editie-speciala-30-de-ani-din-o-istorie-care-nu-se-invata-la-scoala-308402

DIGI WORLD DIFUZEAZĂ CAVALLERIA RUSTICANA & PAGLIACCI, IN MEMORIAM ION CARAMITRU
Digi World a dedicat seara de sâmbătă, 11 septembrie 2021, regretatului actor de teatru și film și regizor român, Ion Caramitru (1942-2021), prin difuzarea a două opere regizate de acesta în cadrul Operei Naționale București (ONB): Cavalleria Rusticana (într-un act) & Pagliacci (în două acte), de la ora 21:00. Cavalleria rusticana este o operă premiată de Editura Muzicală Sonzogno din Milano în anul 1890 și unul din cele mai aplaudate titluri ale curentului verist, iar Pagliacci este o operă în 2 acte, care figurează în repertoriul permanent al teatrelor lirice. Din distribuția operelor, în regia lui Ion Caramitru, fac parte tenorii Șerban Cristache și Daniel Magdal.
https://www.tvmania.ro/digi-world-difuzeaza-cavalleria-rusticana-pagliacci-in-memoriam-ion-caramitru-308839

NOAPTEA ALBĂ A FILMULUI ROMÂNESC REVINE PE 24 SEPTEMBRIE
Ediția a 12-a a evenimentului Noaptea Albă a Filmului Românesc va avea loc pe 24 septembrie 2021, în peste 10 locații din București și Cluj-Napoca. O noapte în care cinema-ul românesc va fi în centrul atenției, iar câteva dintre cele mai așteptate filme ale anului vor putea fi vizionate pe ecran mare, însoțite de poveștile din culise ale echipelor lor. Programul va include filme precum România sălbatică (r. Dan Dinu, Cosmin Dumitrache), un documentar de anvergură ce dezvăluie frumuseți ascunse ale naturii din țara noastră, premiat cu Premiul Publicului pentru cel mai popular film românesc la TIFF, Spioni de ocazie, foto-documentarul inedit al Oanei Giurgiu despre o poveste cu spioni, puțin cunoscută, din Cel de-al Doilea Război Mondial, Întregalde al lui Radu Muntean, selectat anul acesta la Cannes, în Quinzaine des Réalisateurs, Neidentificat, filmul polițist al lui Bogdan George Apetri distins cu Premiul criticii – FIPRESCI la TIFF, Căutătorul de vânt (r. Mihai Sofronea), în care Dan Bordeianu revine pe ecran într-un rol memorabil.
https://www.tvmania.ro/noaptea-alba-a-filmului-romanesc-revine-pe-24-septembrie-308449

„LUX ÆTERNA”, CEL MAI NOU FILM AL LUI GASPAR NOÉ, ŞI „VOCEA UMANĂ”, FILMUL LUI PEDRO ALMODÓVAR CU TILDA SWINTON, ÎN CINEMA DIN 17 SEPTEMBRIE
„Lux Æterna”, un mediu-metraj de Gaspar Noé, produs de casa de modă Yves Saint Laurent, cu Béatrice Dalle şi Charlotte Gainsbourg în rolurile principale, şi scurtmetrajul „Vocea umană”/ „The Human Voice” de Pedro Almodovar, cu Tilda Swinton purtând haine semnate de Balenciaga, vor fi în cinematografe din 17 septembrie. Lux Æterna”. Considerat drept unul dintre cei mai provocatori cineaști, Gaspar Noé a prezentat la Cannes 2020 noul său film „Lux Æterna”, un mediu-metraj care face parte din proiectul Self al brandului Yves Saint Laurent. Autor al provocatoarelor și controversatelor filme „Irreversible” (2002) și „Enter The Void” (2009), Gaspar Noé își năucește spectatorii cu acestă dramă metaficțională presărată din plin cu lumini stroboscopice și centrată în jurul actrițelor Charlotte Gainsbourg și Béatrice Dalle, care improvizează și se joacă pe ele însele făcând un film despre vrăjitoare. „Vocea umană”/ „The Human Voice” este un one woman show de 30 de minute cu Tilda Swinton, deținătoarea unui premiu Oscar, realizat de Pedro Almodóvar în izolare și pentru care designerul de costume Sonia Grande a folosit vestimentație din cele mai noi colecții Balenciaga.
https://www.tvmania.ro/lux-eterna-vocea-umana-la-cinema-din-17-septembrie-309414

ALINA LAUFER SE ÎNTOARCE LA KANAL D. CE EMISIUNE VA AVEA
Alina Laufer se întoarce la Kanal D și va avea o rubrică în cadrul Știrilor Kanal D. În fiecare joi, îndrăgita vedetă le va împartăși telespectatorilor cele mai simple și delicioase experiențe culinare. Din 16 septembrie, Alina Laufer le aduce telespectatorilor „Rețeta în 5 minute”, în fiecare joi, în cadrul Știrilor Kanal D de la ora 12:00. Îndrăgita vedetă de televiziune, pasionată de arta culinară, își dorește să le ofere telespectatorilor experiența celor mai reușite rețete, realizate rapid, din ingrediente sănătoase. Vedeta va fi un exemplu pentru persoanele active, care își doresc să ofere familiilor lor o experiență culinară desăvârșită, prin feluri de mâncare simplu de realizat, sănătoase și atractive ochiului.
https://www.tvmania.ro/alina-laufer-emisiune-noua-kanal-d-309513

TikTok depăşeşte YouTube pentru timpul mediu de utilizare în SUA şi Marea Britanie
Utilizatorii de aplicaţii din Marea Britanie şi SUA petrec mai mult timp pe TikTok decât pe YouTube, potrivit App Annie, firma de monitorizare a aplicaţiilor, relatează BBC News. App Annie a caracterizat TikTokul ca fiind un fenomen mondial care a „răsturnat mediul social şi online”. Cu toate acestea, YouTube, gigantul video deţinut de Google, are aproximativ două miliarde de utilizatori lunari, în timp ce cele mai recente date sugerează că TikTok avea aproximativ 700 de milioane de utilizatori la mijlocul anului 2020. YouTube este una dintre cele mai utilizate aplicaţii la nivel mondial, având un public masiv format din toate categoriile de vârstă. Conţinutul său „pur şi simplu ajunge la toţi cei care sunt online”. Totuşi, raportul oferit de App Annie a ilustrat doar traficul de pe telefoanele Android. Nici datele din China, ţara în care TikTok este o aplicaţie majoră, nu au fost incluse în raport.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/tiktok-depaseste-youtube-pentru-timpul-mediu-de-utilizare-in-sua-si-20260884
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL