×

Revista presei -- Data și ora publicării: 07.09.2021 12:53:11

REVISTA PRESEI / 7 sep 2021 /



...
CNA atrage atenția asupra obligației de a trata cu „decență și responsabilitate” a subiectelor de presă privind decesele lui Ivan Patzaichin și Ion Caramitru
După 20 de ani! Pro TV a schimbat OFICIAL publicul comercial: nu mai este 18-49 de ani
AUDIENŢE RADIO. Bilanţul verii. Cele mai ascultate radiouri: ZU e primul în Bucureşti, iar Kiss are ţara şi oraşele
Australian Open la Eurosport până în 2031
Telekom Mobile închiriată 4.500 mp de birouri în proiectul @Expo construit de Atenor în zona Romexpo
Protecţia datelor în era muncii hibride. Lecţiile primului an de pandemie. Ovidiu Neghină, Cisco România
Protecţia datelor în era muncii hibrid. Lecţiile primului an de pandemie Vasile Voicu, security solutions manager, Telekom: Dispozitivele personale şi cele de muncă trebuie să respecte aceleaşi reguli pentru a ne apăra de atacurile cibernetice
Deutsche Telekom îşi consolidează prezenţa în SUA şi vinde divizia din Olanda
Ericsson: Numărul global de abonamente 5G a ajuns la 380 de milioane în al doilea trimestru
Costurile ascunse ale digitalizării. Sgâncă, Counsel Group Frankfurt: „Va creşte cererea pentru specialiști în cloud și vor scădea poziţiile de suport și mentenanță”
O singură ofertă pentru centru de date al Universității București de la Sinaia
AUDIENŢE. Pro TV, lider detaşat cu noile sezoane Las Fierbinţi şi Vlad. Antena 1, pe doi şi trei cu X Factor. Cum arată cifrele pe noul comercial?
Când începe dating show-ul „Femeia alege” de pe Pro 2. Va fi de trei ori pe zi
In memoriam Ion Caramitru. O săptămână dedicată regretatului actor, la Radio România Cultural
FILMUL „DUNE” A FOST OVAȚIONAT ȘAPTE MINUTE, ÎN PICIOARE, LA FESTIVALUL DE FILM DE LA VENEȚIA
NOUL SEZON DIN LAS FIERBINȚI ÎNCEPE ASTĂZI LA PRO TV
CINE SUNT CONCURENȚII DE LA ”PUTEREA DRAGOSTEI”, SEZONUL 4
CE GRUPURI VOR AVEA JURAȚII LA X FACTOR SEZON 10
"Toți pentru 1, 1 pentru toți", oferta toamnei la Digi Mobil

...
CNA atrage atenția asupra obligației de a trata cu „decență și responsabilitate” a subiectelor de presă privind decesele lui Ivan Patzaichin și Ion Caramitru

Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) au atras atenția asupra tratării cu „decență și responsabilitate” a subiectelor de presă referitoare la decesele multiplului campion olimpic la canoe, Ivan Patzaichin și actorului Ion Caramitru. „Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului deplâng trecerea în nefiinţă a celor două personalităţi ale vieţii sportive şi culturale, decoraţi cu cea mai înaltă distincţie a statului român Ordinul Naţional «Steaua României», în grad de Cavaler. (…) Consiliul Naţional al Audiovizualului adresează posturilor de televiziune şi de radio rugămintea de a trata cu decenţă şi responsabilitate orice subiect referitor la aceste decese, cu atât mai mult cu cât pe parcursul întregii vieţi, Ivan Patzaichin şi Ion Caramitru au fost de o discreţie absolut”, a transmis, luni, Biroul de Informare şi Relaţii Publice al CNA. Totodată, instituția reamintește tuturor radiodifuzorilor că au obligația de a respecta drepturile și libertățile fundamentale ale omului, cum ar fi dreptul la viață privată, inclusiv pentru familiile îndoliate ale celor două personalități.
https://www.g4media.ro/cna-atrage-atentia-asupra-obligatiei-de-a-trata-cu-decenta-si-responsabilitate-a-subiectelor-de-presa-privind-decesele-lui-ivan-patzaichin-si-ion-caramitru.html

După 20 de ani! Pro TV a schimbat OFICIAL publicul comercial: nu mai este 18-49 de ani

SCHIMBARE după 20 de ani! Pro TV şi-a modificat oficial publicul comercial, după mai bine de două decenii în care vânzarea de publicitate s-a făcut pe categoria telespectatorilor între 18 şi 49 de ani, din mediul urban. Oficial, noul public pe care vinde Pro TV (despre care Paginademedia.ro a scris în exclusivitate aici) a intrat în vigoare la începutul lunii septembrie.
Agenţiile şi clienţii au fost anunţaţi de schimbare, săptămâna trecută, alături de un clip filmat la lansarea grilei Pro TV, pe care Paginademedia.ro îl prezintă în continuare. Noul public comercial al staţiei este dat de telespectatorii între 21 şi 54 de ani, de la nivelul întregii ţări (nu numai urban, ca până acum).
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/pro-tv-schimbare-public-comercial-20385512

AUDIENŢE RADIO. Bilanţul verii. Cele mai ascultate radiouri: ZU e primul în Bucureşti, iar Kiss are ţara şi oraşele

AUDIENŢE RADIO 2021 | VARĂ. Care au fost cele mai ascultate radiouri ale verii? ZU a fost primul în Bucureşti, iar Kiss FM şi-a menţinut poziţia de lider în ţară şi la oraşe. În Capitală, Radio ZU a revenit pe primul loc (faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut), iar Kiss FM în top trei. Europa FM, deşi a avut cifre constante, a coborât pe patru, iar Rock FM pe şase, faţă de locul cinci în valul similar de anul trecut (tot cu cifre constante). Cu toate acestea, Rock FM şi Europa FM au bifat creşteri importante la nivel naţional. Cele două staţii au numărat 140.000, respectiv 110.000 de ascultători în plus. Pe de altă parte, ZU a stat foarte bine în clasament - primul loc pe Bucureşti şi locul doi în ţară şi la oraşe - deşi cifrele sale au fost în scădere. De notat că sondajul acoperă patru luni, dintre care două luni - iulie şi august - sunt de extrasezon, iar matinalele posturilor (practic "locomotivele" de audienţă) sunt în vacanţă.
https://www.paginademedia.ro/audiente-radio/audiente-radio-2021-vara-zu-kiss-rock-20385476

Australian Open la Eurosport până în 2031

- Discovery Sports și-a asigurat drepturi exclusive pentru a difuza Australian Open până în 2031. Tennis Australia și Eurosport își extind astfel parteneriatul început în 1995
Turneul va fi transmis în România pe Eurosport și Eurosport Player. Mats Wilander (S) și Barbara Schett (D) prezintă completeaza transmisiunile Eurosport de la Australian Open (Imagine: Eurosport) Discovery Sports a anunțat astăzi printr-un comunicat remis către HD Satelit că a ajuns la un acord cu Tennis Australia pentru a transmite Australian Open în direct și exclusiv la nivel paneuropean până în 2031. Acordul pe termen lung intră în vigoare în 2022 și include toate drepturile liniare și digitale. Parteneriatul se va extinde astfel la peste 30 de ani, după ce Eurosport a difuzat pentru prima dată Australian Open în 1995. Ca parte a acordului pe următorii 10 ani, Discovery va folosi canalele, platformele și brandurile sale globale, inclusiv Eurosport și platformele sale de streaming pentru a prezenta Australian Open unui public din ce în ce mai mare. Pe lângă etalarea tenisului de clasă mondială, Discovery va colabora cu Tennis Australia pentru a crea o gamă largă de conținut de lifestyle și divertisment care va urmări povești din turneu și care va permite telespectatorilor să descopere cât mai mult din culisele acestui sport. Eurosport va deține, de asemenea, drepturi exclusive la nivel paneuropean pentru competiții premergătoare Australian Open, precum turneul ATP Adelaide International, care oferă jucătorilor un prilej excelent de antrenament înaintea Grand Slam-ului de la Melbourne.
https://www.hdsatelit.com/2021/09/australian-open-la-eurosport-pana-in.html

Telekom Mobile închiriată 4.500 mp de birouri în proiectul @Expo construit de Atenor în zona Romexpo

Telekom Romania Mobile Communications, fostul Cosmote, a închiriat 4.500 mp de birouri în proiectul @Expo dezvoltat de belgienii de la Atenor lângă Romexpo, potrivit datelor companiei de consultanţă imobiliară Knight Frank. Tranzacţia implică birourile diviziei de telefonie mobilă, nu şi cea fixă. Divizia de servicii fixe a fost preluată de Orange, iar în acel caz birourile rămân cele din proiectul Matei Millo de pe Calea Victoriei. În cel de-al doilea trimestru al acestui an piaţa de birouri a crescut cu 35% faţă de trimestrul anterior. Aproape 72.000 mp de birouri au fost tranzacţionaţi în Q2 2021, faţă de 53.000 mp în Q1, ceea ce duce volumul total din prima jumătate la 125.000 mp de birouri. Proiectul @Expo are în total 49.000 mp de birouri. „Proiectul @Expo îndeplineşte cerinţele companiei pentru un nou început. Spaţiul va fi unul pentru lucru, întâlniri şi networking şi va susţine dezvoltarea inovaţiei”, a spus Nicolas Mahler, CFO Telekom Romania.
https://www.zf.ro/constructii-imobiliare/telekom-mobile-inchiriata-4-500-mp-de-birouri-in-proiectul-expo-20254908

Protecţia datelor în era muncii hibride. Lecţiile primului an de pandemie. Ovidiu Neghină, Cisco România:
Principala provocare este lipsa forţei de muncă în zona de securitate cibernetică, iar asta se vede şi în adopţia şi folosirea soluţiilor dedicate. Companiile vor să devină mai sigure şi să folosească tehnologia, dar avem o problemă în ceea ce priveşte resursa umană

Deficitul de resurse umane din zona de securitate cibernetică repre¬zintă pricipala problemă a com¬paniilor care în contextul pande¬miei încearcă să îmbună¬tăţească securi¬tatea infrastructu-rilor şi reţe¬lelor, având în vedere şi integrarea muncii de la distanţă, a spus Ovidiu Neghină, Cybersecurity Sales Specialist al Cisco România, unul dintre cei mai mari producători de echipamente şi servicii de reţelistică din lume. ”Lipsa de resurse umane este o mare problemă şi asta se vede şi în faptul cum se foloseşte tehnologia. Făcând o comparaţie - se cumpără o maşină care nu prea e folosită, să spunem, în principal din lipsa resurselor umane şi e important să avem servicii de tip managed security response prin care utilizatorii să poată accesa resurse bine pregătite în securitatea cibernetică. Toată lumea e receptivă, toată lumea vrea să devină mai sigură şi să folosească tehnologia dar avem o problemă în ceea ce priveşte resursa umană, atât în România cât şi la nivel global”,, a spus Ovidiu Neghină în cadrul videoconferinţei Cyberse¬curity Trends 2021. Protecţia datelor în era muncii hibride. Lecţiile primului an de pandemie.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/protectia-datelor-era-muncii-hibride-lectiile-primului-an-pandemie-20254078

Protecţia datelor în era muncii hibrid. Lecţiile primului an de pandemie Vasile Voicu, security solutions manager, Telekom: Dispozitivele personale şi cele de muncă trebuie să respecte aceleaşi reguli pentru a ne apăra de atacurile cibernetice

„Dacă dispozitivul personal funcţionează mai greu trebuie să iau legătura cu cineva din echipa de IT a companiei şi să accept ca dispozitivul să fie scanat şi problema remediată” „Putem avea partiţii separate pe hard disk, ar trebui să avem accesul la resursele companiei prin VPN securizat, autentificare prin mai muţi paşi – în momentul în care am trecut pe adresa companiei.” În contextul muncii de la distanţă, trend ce s-a dezvoltat accelerat în urma crizei sanitare, angajaţii trebuie să facă o diferenţă clară între dispozitivele pe care le folosesc pentru a-şi desfăşura activitatea ca salariat şi cele personale, iar toate device-urile folosite trebuie să fie securizate, a spus Vasile Voicu, security solutions manager în cadrul Telekom România, prezent la evenimentul online Cybersecurity Trends 2021. Protecţia datelor în era muncii hibrid. Lecţiile primului an de pandemie. „Trebuie făcută diferenţa clară între dispozitivele pe care le folosim pentru a ne relaxa şi a ne simţi bine şi cele pentru muncă. În plus, dispozitivele personale şi cele de muncă trebuie să respecte aceleaşi reguli. Aici vorbim despre reguli minime de securitate pe care trebuie să le respectăm. Sunt şi soluţii automate care pot proteja într-o mare măsură utilizatorul, dar el trebuie să conştientizeze că trebuie să urmeze acel cadru impus de companie”, a spus Vasile Voicu.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/protectia-datelor-era-muncii-hibrid-lectiile-primului-an-pandemie-20255349

Deutsche Telekom îşi consolidează prezenţa în SUA şi vinde divizia din Olanda

Grupul german de telefonie Deutsche Telekom a anunţat marţi un schimb de acţiuni cu grupul japonez SoftBank Group Corp. pentru a-şi creşte participaţia la divizia sa T-Mobile din SUA şi în paralel a informat că şi-a vândut divizia din Olanda, T-Mobile Netherlands, pentru 5,1 miliarde euro, informează Reuters. Ca urmare a celor două acorduri anunţate marţi, Deutsche Telekom îşi va majora participaţia la T-Mobile US cu 5,3%, până la 48,4%, ceea ce îl aduce pe directorul general Tim Hoettges mai aproape de obiectivul său vizând obţinerea controlului la operatorul american de telecomunicaţii cu o valoare de piaţă de 170 de miliarde de dolari. La rândul său, gigantul japonez SoftBank Group Corp. va obţine o participaţie directă 4,5% la Deutsche Telekom, în schimbul acţiunilor sale la T-Mobile US, scrie Agerpres.
https://www.economica.net/deutsche-telekom-isi-consolideaza-prezenta-in-sua-si-vinde-divizia-din-olanda_530334.html

Ericsson: Numărul global de abonamente 5G a ajuns la 380 de milioane în al doilea trimestru

Producătorul suedez de echipamente de telecomunicaţii Ericsson a estimat marţi că, în cel de-al doilea trimestru al anului 2021, numărul abonamentelor 5G a crescut cu 84 de milioane, ajungând la un total de 380 de milioane, conform datelor din Ericsson Mobility Report pentru perioada aprilie - iunie 2021. Conform acestui raport, în cel de-al doilea trimestru al anului 2021, creşterea numărului de abonamente pentru servicii 5G a depăşit-o, la nivel global, pe cea a abonamentelor 4G. În timp ce numărul abonamentelor 5G (de la nivel global) care includ şi un dispozitiv compatibil cu această tehnologie (5G) a crescut cu 84 de milioane (ajungând la un total de 380 de milioane), numărul abonamentelor 4G au crescut cu 71 milioane, până la 4,8 miliarde, reprezentând 59% din totalul abonamentelor mobile. În acelaşi timp, abonamentele de tip WCDMA/HSPA au scăzut cu 46 milioane, iar abonamentele de tip GSM/EDGE cu 52 de milioane.
https://www.economica.net/ericsson-numarul-global-de-abonamente-5g-a-ajuns-la-380-de-milioane-in-al-doilea-trimestru_530348.html

Costurile ascunse ale digitalizării. Sgâncă, Counsel Group Frankfurt: „Va creşte cererea pentru specialiști în cloud și vor scădea poziţiile de suport și mentenanță”

Digitalizarea este unul dintre efectele pozitive rezultate din contextul pandemic, care a atras după sine dezvoltarea serviciilor digitale și, ulterior, o cerere mai mare a forței de muncă specializată, spune Alexandru Sgâncă, Business Unit Manager EAI & Country Manager al Counsel Group Frankfurt, companie specializată în specializată în furnizarea de servicii și soluții software. Cu birouri în Bucureşti şi Iaşi și, fondată în 2018, CGF este o organizație specializată în furnizarea de servicii și soluții software. CGF Romania operează prin cinci unități de business: Project & Service Delivery Management, Application Management Services, Application Operations Center, Enterprise Application Integration și Technology Services. Pentru acest an, ținteşte o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, adică o creștere de 40% față de 2020.
https://www.economica.net/costurile-ascunse-ale-digitalizarii-sganca-counsel-group-frankfurt-va-creste-cererea-pentru-specialisti-in-cloud-si-vor-scadea-pozitiile-de-suport-si-mentenanta_527032.html

O singură ofertă pentru centru de date al Universității București de la Sinaia

Asocierea formată din S&T România (lider) și Tema Energy a depus singura ofertă pentru amenajarea unui centru de date al Universității București în Sinaia, destinat găzduirii în condiții de siguranță și de disponibilitate maximă a infrastructurii necesare funcționării proiectului "Întărirea capacității de cercetare ecosistemică și biodiversitate a Universității din București prin e-știință și tehnologie - Lifewatch România". Cu o durată de 12 luni, contractul a fost estimat la 6,13 milioane de lei, fără TVA. "Acest data center se va constitui într-un Laborator de cercetare pentru volume mari de date - High Performance Computing, care va asigura și un cloud privat al Universității București destinat rulării aplicațiilor cu volum mare de date, în proiecte de cercetare bazate pe inteligență artificială, machine learning, aplicații geospațiale, aplicații specifice analizelor climatice etc", se arată în caietul de sarcini al licitației.
https://www.profit.ro/stiri/o-singura-oferta-pentru-centru-de-date-al-universitatii-bucuresti-de-la-sinaia-20382097

AUDIENŢE. Pro TV, lider detaşat cu noile sezoane Las Fierbinţi şi Vlad. Antena 1, pe doi şi trei cu X Factor. Cum arată cifrele pe noul comercial?

AUDIENŢE. Start pentru grile de toamnă, cu noi sezoane Las Fierbinţi şi Vlad pe Pro TV şi cu X-Factor pe Antena 1. Cum au stat cifrele? Pro TV a dominat seara, cu noile episoade Las Fierbinţi şi Vlad. Antena 1, în schimb, a fost toată seara pe locurile doi şi trei cu debutul X Factor. De notat şi care sunt cifrele pe noul public comercial pe care Pro TV vinde publicitate. Noul public comercial al staţiei este dat de telespectatorii între 21 şi 54 de ani, de la nivelul întregii ţări (nu numai urban, ca până acum).
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-debut-las-fierbinti-sezon-19-vlad-sezon-patru-20386162

Când începe dating show-ul „Femeia alege” de pe Pro 2. Va fi de trei ori pe zi

A doua parte a lunii septembrie aduce debutul noului dating show de pe Pro 2. Concret, emisiunea „Femeia Alege” prezentată de Majda Aboulumosha va începe luni, 20 septembrie.
Producţia filmată în Turcia se va difuza de luni până duminică. Va fi de trei ori pe zi: de la 13:00, 19:00 şi 22:30. Emisiunea „urmăreşte poveştile unor femei frumoase, care sunt în căutarea bărbatului perfect”, spun cei de la Pro TV. „Femeia alege” este prima producţie proprie a Pro 2 din ultimii ani.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/cand-incepe-dating-show-femeia-alege-pro-2-20386083

In memoriam Ion Caramitru. O săptămână dedicată regretatului actor, la Radio România Cultural

In memoriam Ion Caramitru. Radio România Cultural anunţă o săptămână dedicată regretatului actor. Va difuza o înregistrare în care Ion Caramitru şi Mircea Dinescu rememorează evenimentele trăite împreună la Revoluţia din decembrie 1989. Înregistrarea realizată de George Gâlea în anul 2019, la trei decenii de la acele momente. Va putea fi ascultată vineri, 10 septembrie, de la ora 22:10. În săptămâna dedicată lui Ion Caramitru, Ema Stere şi Atila Vizauer vor programa o ediţie în memoriam a emisiunii Vorba de cultură, în care Ion Caramitru povesteşte despre proiectele şi credinţele sale artistice. Programul va fi difuzat zilnic, de luni până vineri de la ora 12:00. De asemenea, seara, după Jurnalul orei 22:00, Radio România Cultural va difuza înregistrări cu câteva dintre rolurile memorabile realizate de Ion Caramitru în studiourile Teatrului Naţional Radiofonic, dar şi fragmente din poeziile recitate de marele actor la Radio România.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/in-memoriam-ion-caramitru-20385256

FILMUL „DUNE” A FOST OVAȚIONAT ȘAPTE MINUTE, ÎN PICIOARE, LA FESTIVALUL DE FILM DE LA VENEȚIA

„Dune”, mult-așteptata ecranizare a lui Denis Villeneuve după celebra saga SF omonimă, scrisă de Frank Herbert, a avut premiera la Veneția pe 3 septembrie și s-a bucurat de un succes imens, scrie deadline.com. Filmul regizat de Denis Villeneuve a avut premiera internațională în Sala Grande de la Lido, la veteranul festival venețian, iar publicul l-a întâmpinat cu o căldură extraordinară, aplaudând timp de șapte minute, în picioare, la final. După cum relatează Deadline, care a caracterizat filmul drept „o versiune spectaculoasă și definitorie a seriei SF cult apărute în 1965”, aplauzele au încetat abia când regizorul Dennis Villeneuve a indicat, cu modestie, că e timpul ca echipa să se retragă.
https://www.tvmania.ro/filmul-dune-a-fost-ovationat-sapte-minute-in-picioare-la-festivalul-de-film-de-la-venetia-308553

NOUL SEZON DIN LAS FIERBINȚI ÎNCEPE ASTĂZI LA PRO TV

Las Fierbinți revine cu mai multe episoade! Din această seară, începe un nou sezon în care cele mai îndrăgite personaje își continuă poveștile, inspirate din viața reală, cu mult umor. Săptămâna aceasta, serialul fenomen vine cu episoade noi în fiecare seară de luni, marți miercuri și joi. Săptămâna premierei vine cu mai multă comedie pentru telespectatori, așa că cei de acasă au parte de întâmplări comice luni, marți, miercuri și joi, de la 20:30. Sezonul 19 va continua, începând de săptămâna următoare, în fiecare luni, marți și joi, imediat după Știrile PRO TV. Actorii sunt pe platourile de filmare și conturează întâmplările din noul sezon, fac față unor noi provocări pe care personajele lor le vor avea și pun la cale noi situații care să aducă zâmbete dincolo de ecran. Gianina vrea să se mărite, Bobiță este în continuare la cârma propiei afaceri, iar Giani nu va renunța nici sezonul acesta la combinații.
https://www.tvmania.ro/noul-sezon-din-las-fierbinti-incepe-astazi-la-pro-tv-308568

CINE SUNT CONCURENȚII DE LA ”PUTEREA DRAGOSTEI”, SEZONUL 4

7fete și 7 băieții sunt noii concurenți ai reality show-ului ”Puterea Dragostei”, care a început luni pe Kanal D. Sezonul 4 se arată incendiar cu povești de dragoste care te vor impresiona și povești de viață pe măsura lor. Dar să descoperim cine sunt cei 14 participanți. Cristian Marinescu si Alexandra, câștigătorii sezonului 3 Puterea dragostei, au povestit ce se întâmplă în cadrul emisiunii și ce înseamnă de fapt să te afli acolo.
https://www.tvmania.ro/concurenti-puterea-dragostei-sezonul-4-308588

CE GRUPURI VOR AVEA JURAȚII LA X FACTOR SEZON 10

Concurenți de excepție încep să se dezvăluie începând din această seară, la Antena 1, în cel de-al zecelea sezon X Factor, iar jurații vor afla ce grupe vor primi! Suprizele se țin lanț atât pentru jurați, cât și pentru cei de acasă, care vor avea parte în această săptămână de o dublă premieră - astăzi și vineri -, de la ora 20.30, la Antena 1! Prezentatorii Răzvan și Dani au pregătite o mulțime de surprize, iar o parte dintre ele vor începe să se dezvăluie chiar din această seară. Prima ediție X Factor din acest sezon va fi deschisă cu un moment artistic legendar susținut de Andrada Precup, Dragoș Moldovan, Lorelai Bratu, Jeni Ion, Anamaria German și Vlad Negoiță, însă acesta este doar începutul.
https://www.tvmania.ro/x-factor-sezon-10-grupuri-jurati-308571

"Toți pentru 1, 1 pentru toți", oferta toamnei la Digi Mobil

„Toți pentru 1, 1 pentru toți” aduce, la DIGI, oferta toamnei pentru utilizatorii de telefonie mobilă. În perioada 6 septembrie – 30 noiembrie, DIGI oferă 50% reducere pentru serviciul de telefonie mobilă pentru o perioadă de 4 luni. Oferta este destinată clienților existenți și clienților noi, care contractează orice tip de abonament DIGI Mobil, pentru o perioadă de 24 de luni, anunță operatorul printr-un comunicat remis către HD Satelit România. "Toamna vine la DIGI cu o campanie pentru clienții de telefonie mobilă care aleg să fie „Toți pentru 1, 1 pentru toți”, în perioada 6 septembrie – 30 noiembrie. Campania aduce împreună clienții existenți și clienții noi care optează pentru orice tip de abonament DIGI Mobil, pentru că ofertele sunt mereu mai bune atunci când se împărtășesc fără limite. „Toți pentru 1, 1 pentru toți”, oferta toamnei, răsplătește cu 50% reducere din valoarea abonamentului, timp de 4 luni, toți clienții – noi și existenți – care aleg să se porteze în rețeaua națională DIGI și optează pentru unul sau mai multe abonamente de telefonie mobilă, pentru o perioadă de 24 de luni", explică operatorul in comunicat.
https://www.hdsatelit.com/2021/09/toti-pentru-1-1-pentru-toti-oferta.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL