×

Revista presei -- Data și ora publicării: 26.07.2021 12:45:33

REVISTA PRESEI / 26 iul 2021 /



...
Topul agențiilor care furnizează servicii de publicitate – anul 2020Vodafone România a obţinut venituri din servicii de peste 190 de milioane de euro în al doilea trimestru
SCHIMBARE. Cozmin Guşă nu mai apare ca acţionar la Realitatea Plus! „E imposibil", spune el. Cine deţine acum staţia în acte?
Protecţia datelor în era muncii hibrid. Lecţiile primului an de pandemie.
Vodafone a avut în trimestrul încheiat în iunie venituri din servicii de 191 mil. euro, plus 1%, şi 11,2 milioane de clienţi
Digi atacă pe segmentul B2B cu reduceri de 50% la factură pentru o jumătate de an
Sezonul secund al serialului Baron Noir, din 26 iulie la Focus Sat TV
#împreunăprinfilm la Gala de deschidere TIFF 2021
Germania va permite operatorilor de telefonie să trimită mesaje de alertă
Uniunea Europeană vrea o cotă mai mare din piața globală de microcipuri
Netflix înregistrează o încetinire dramatică a numărului de abonați, după un an record în pandemie
OnePlus Nord 2 5G se lansează în România
Catherine Zeta-Jones, Sean Connery, Meg Ryan, Tom Hanks şi Brad Pitt, în august la TNT
Warner Bros va continua să lanseze filme direct pe HBO Max şi în 2022
Facebook a lansat în SUA o funcţie pentru rugăciuni
Sezonul şapte "Bravo, ai stil! Celebrities", din această toamnă la Kanal D
Facebook îşi lansează serviciul de jocuri pe dispozitivele Apple
Toate lucrurile bune se termină! Netflix a anunțat data premierei ultimului sezon al serialului „Lucifer”
Schimbare la Antena Stars! Ce se întâmplă cu emisiunea „Star Matinal” prezentată de Nasrin Ameri şi Dima Trofim
Pete Browngardt: „Am vrut să facem din noul serial «Looney Tunes» o scrisoare de dragoste pentru scurtmetrajele clasice” | INTERVIU
Mircea Diaconu vine marți la “40 de întrebări cu Denise Rifai”. “De ce nu ați jucat în telenovele?”
Cartoon Network anunță noi episoade cu Victor și Valentino. Când e premiera
Probleme cu sediul Realitatea. Proprietarul clădirii de unde emite staţia: „Emite în lipsa unui contract de închiriere”
Antena 1 anunţă show-urile din toamnă. Asia Express, X Factor, iUmor şi o emisiune de stand-up
Antena Stars mută două emisiuni la mare, în august
Kanal D pregăteşte un nou sezon „Bravo, ai Stil”. Din toamnă
Vacanţă pentru matinalul Pro FM. Cine se aude în locul echipei Veve-Coţofană până la finalul verii
Masked Singer şi-a luat „tiktokeri” în echipă. Ce vor face în show-ul de la Pro TV

...
Topul agențiilor care furnizează servicii de publicitate – anul 2020
În anul pandemic 2020, cifra totală de afaceri a celor 44 de agenții de creație și strategie de comunicare, monitorizate de „Forbes România”, a fost de 107,01 milioane de euro, în scădere cu 18,7% față de anul 2019. Profitul net cumulat s-a ridicat la 8,87 milioane de euro, în creștere cu 2,6% față de anul precedent, conform datelor de bilanț, apărute la Ministerul Finanțelor Publice.
Deși am ajuns la jumătatea anului 2021, este bine să aruncăm o privire asupra primului an de pandemie, mai precis pe cifrele de bilanț ale agențiilor de publicitate, ca să știm ce-am trăit, ca să nu fim victimele unor „mituri”, fake news-uri sau alte „legende” atât de prizate de piața publicității din România.
Hotărât lucru, agențiile creație și strategie de comunicare au dus-o rău în 2020. Asta arată bilanțurile financiare de la Ministerul Finanțelor Publice.
Cifrele de afaceri au scăzut simțitor la majoritatea marilor agenții, comparatv cu 2019. Greu mai găsești o agenție care și-a mărit cifra de afaceri în 2020.
Acest segment din industria comunicării a dus-o mai prost decât agențiile de media și agențiile de comunicare digitală, deși multe agenții au componenta de media și digitală, și, pe alocuri, a dus-o și mai rău decât agențiile de PR. Sunt destule agenții care au suferit scăderi ale cifrelor de afaceri mai mari de 50%, lucru care nu s-a întâmplat în industria de PR.
Conform bilanțurilor financiare apărute recent la Ministerul Finanțelor Publice, prelucrate de „Forbes România” la cursul mediu BNR de 4,83 lei/euro, a rezultat o cifră de afaceri totală de 107,01 milioane de euro, în scădere cu 18,7% față de anului 2019. Este o contracție majoră pentru această piață.
Totuși, profitul net cumulat a fost de 8.873.376 euro, consemnând o creștere de 2,6% față de 2019.
Rata profitului pentru piața agențiilor de publicitate din 2020 a fost de 8,3%.
În topul celor 44 de companii monitorizate, doar patru au raportat pierderi la finalul anului 2020. De asemenea, 20 de agenții au raportat cifre de afaceri mai mari de peste un milion de euro.
Firma Lion Communication Services S.A., deținută în România de rețeaua internațională Publicis Groupe, a raportat o cifră de afaceri de 27,2 milioane de euro, în scădere cu 10,6% față de 2019. Profitul net s-a ridicat la 1,47 milioane euro, mai mare decât în 2019 (1,16 milioane de euro).
Lion Communication Services S.A. operează mai multe entități din domeniul comunicării, care nu au personalitate juridică: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice (PR) și toate diviziile lor. Toate activitățile și raportările acestor divizii se fac pe firma Lion Communication Services S.A.
În top nu a fost inclusă agenția full-service B.V. McCann-Erickson, aceasta figurând în topul agențiilor de media 2020, pentru că divizia de creație McCann/Creative Services (fără personalitate juridică) are o pondere mai redusă în cifra de afaceri decât divizia de media Universal McCann (fără personalitate juridică). B.V. McCann-Erickson a raportat în 2020 o cifră de afaceri de 41,2 milioane de euro (scădere de 28,4%) și un profit net de 954.673 euro.
Agenția Centrade Integrated (cu un business de peste 70% în marketingul digital) a fost inclusă în topul agențiilor de comunicare digitală. Vezi topul digital AICI.
Cele 44 de agenții au avut în total 1.076 de angajați.
Agenții care au suferit scăderi ale cifrelor de afaceri față de 2019: Ogilvy&Mather Advertising (13%), Mercury 360 Communications (-17,3%), FCB Bucharest (-27%), Propaganda Creative Services (-22,6%), Tonica Group (-17,6%), Cohn&Jansen Advertising (-11,5%), DDB Advertising (-13,6%), Mullen Lowe (-30,8%), Vitrina Advertising (-9,8%), Tempo Advertising (-43,4%), Godmother (-70%), Friends TBWA (-35,6%), GMP Advertising (-40,2%), GAV (-73%), Brands Talk Communication (-77,3%), Minio Studio (-42,2%), AMM Design (-42%), Hello Communication (-48,3%) și 23 Communications Ideas (-77,8%).
Printre agențiile care au înregistrat creșteri ale cifrelor de afaceri față de anul 2019 se numără: Jazz Communication (37%), Propaganda Marketing Resource (22,7%), Headvertising (72,8%), Papaya Advertising (56%), Rusu+Borțun Brand Growers (63,7%), Pastel (11%), Havas Worldwide (29,7%) și Bloom Communication (67,3%).
Geometry Global România și-a conservat afacerile din 2019, înregistrând o scădere minoră de 0,9%.https://www.forbes.ro/topul-agentiilor-care-furnizeaza-servicii-de-publicitate-anul-2020-224234

Vodafone România a obţinut venituri din servicii de peste 190 de milioane de euro în al doilea trimestru
Vodafone România a obţinut venituri din servicii de 190,9 milioane de euro în al doilea trimestru al anului, în uşoară creştere faţă de 2020. Baza de clienţi a Vodafone România a atins valoarea de 11,2 milioane de clienţi la 30 iunie 2021. „Vodafone România a înregistrat performanţe bune, în ciuda contextului dificil din trimestrul încheiat la 30 iunie 2021. Veniturile din servicii se află la valoarea de 190,9 milioane de euro şi continuă să fie stabile pe evoluţia trimestrială”, se arată într-un comunicat al companiei. „Vom continua să ne consolidăm poziţia de lider în inovaţie şi reţele excelente de comunicaţii electronice pentru a oferi tuturor clienţilor şi partenerilor cea mai bună experienţă de utilizare şi servicii complet convergente. În acelaşi timp, ne vom concentra pe extinderea contribuţiei noastre la eforturile de digitalizare ale României. Beneficiile digitale pot fi exploatate în întregime doar prin intermediul accesului la infrastructura potrivită, alături de conexiuni rapide şi fiabile. Reducerea decalajului digital va fi o prioritate importantă pentru noi şi va trebui să lucrăm împreună pentru a ne asigura de faptul că toată lumea este conectată şi că nimeni nu este lăsat în urmă. De asemenea, este misiunea noastră să conectăm pentru un viitor mai bun prin facilitarea accesului la educaţie în zonele defavorizate. Am încredere că, împreună cu echipa de profesionişti a Vodafone România, vom dezvolta proiecte semnificative care vor avea un impact pozitiv pentru aceste domenii şi, în cele din urmă, pentru întreaga societate românească”, a declarat Achilleas Kanaris, directorul general al Vodafone România.
https://www.economica.net/vodafone-romania-a-obtinut-venituri-din-servicii-de-peste-190-de-milioane-de-euro-in-al-doilea-trimestru_523536.html

SCHIMBARE. Cozmin Guşă nu mai apare ca acţionar la Realitatea Plus! „E imposibil", spune el. Cine deţine acum staţia în acte?
Cozmin Guşă a fost scos din schemă în ceea ce priveşte acţionariatul Realitatea Plus. Nu se mai numără printre proprietarii staţiei, iar modificarea de acţionariat a fost făcută fără acordul CNA. Pentru acest lucru, Realitatea s-a ales cu o somaţie din partea forului audiovizual.
În acte - după cum a descoperit acum CNA, noul proprietar al postului este Bertalan Alexandra Beatrice (99,75%) - fata lui Maricel Păcuraru (cel care a fost acţionar al staţiei mult timp, alături de Guşă). Restul de 0,25% din Geopol International, firma care operează licenţa Realitatea Plus, este deţinută acum de compania Strategies - Research - Investments International SA (companie deţinută în mod egal de Guşă şi Păcuraru). Până acum, situaţia era exact invers: Strategies Research (firma lui Guşă şi a lui Păcuraru) avea 99%, iar fata lui Maricel Păcuraru - 1%. Contactat de Paginademedia.ro, Cozmin Guşă a declarat că "e imposibil aşa ceva" şi că "nu am cunoştinţă de nicio modificare". Totuşi, actele de la Registrul Comerţului arată clar noua structură de proprietate, cu 99,75% la fata lui Maricel Păcuraru. Într-un interviu acordat Paginademedia.ro, Cozmin Guşă spunea, anul trecut, că nu mai este „patron”, ci doar „acţionar”. Tot el explica: „Pe structura de la Realitatea Plus, eu şi Maricel Păcuraru avem 49,5% fiecare, iar Alexandra Păcuraru are 1%. Eu am decis ca, din decembrie 2019, să nu mă mai ocup de Realitatea din punct de vedere editorial, după opt ani de zile. Din acel moment, s-a ocupat partenerul meu, Maricel Păcuraru."
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/gusa-scos-din-schema-realitatea-20309786

Protecţia datelor în era muncii hibrid. Lecţiile primului an de pandemie.
Vasile Voicu, security solutions manager la Telekom: În faţa unui atac cibernetic resursa umană este cea mai importantă. În 2020, jumătate din atacuri au avut „succes“ pentru că angajaţii nu erau pregătiţi şi nu au ştiut cum să se apere
„Unele atacuri cibernetice ar putea fi evitate dacă am folosi nume de utilizator diferite pentru e-mail-ul personal şi cel de la locul de muncă.“ Pe parcursul anului trecut, atacurile cibernetice de tip phishing au reprezentat aproximativ 80% din totalul atacurilor, iar în ultimii doi ani, numărul de atacuri cibernetice s-a triplat, a spus Vasile Voicu, security solutions manager în cadrul Telekom România, care consideră că în contextul generat de criza medicală resursa umană pregătită ar putea fi un avantaj în faţa atacurilor cibernetice. „Resursa umană este extrem de importantă, precum şi conştientizarea şi cunoştinţele angajaţilor despre cum se pot proteja. Mai mult de jumătate dintre reuşitele acestor atacuri cibernetice se datorează faptului că oamenii nu au fost pregătiţi sau nu au ştiut să se apere. Este important să avem partea de conştientizare, dar şi mecanisme de protecţie, de monitorizare şi care să implementeze securizarea stratificată“, a spus Vasile Voicu în cadrul evenimentului online Cybersecurity Trends 2021. Protecţia datelor în era muncii hibrid. Lecţiile primului an de pandemie.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/protectia-datelor-era-muncii-hibrid-lectiile-primului-an-pandemie-20201716

Vodafone a avut în trimestrul încheiat în iunie venituri din servicii de 191 mil. euro, plus 1%, şi 11,2 milioane de clienţi
Compania a scăzut pe abonamente de telefonie mobilă, dar a câştigat peste 260.000 de utilizatori de cartele. Numărul de clienţi pe internet fix a scăzut cu 18.000 la 686.000. Vodafone România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, care şi-a consolidat poziţia în industrie prin preluarea companiei de cablu UPC, a înregistrat în trimestrul încheiat în iunie (primul din anul fiscal al grupului) venituri din servicii de 191 mil. euro, mai mari cu 1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform datelor companiei. Subsidiara locală a gigantului britanic Vodafone nu oferă detalii despre veniturile totale, care include şi încasările din comercializarea de telefoane, accesorii şi alte echipamente.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/vodafone-a-avut-in-trimestrul-incheiat-in-iunie-venituri-din-20201710

Vodafone raportează venituri din servicii de 191 mil. euro în trimestrul încheiat la 30 iunie 2021, şi o bază de clienţi de 11,2 milioane de contracte. “Veniturile din servicii continuă să fie stabile pe evoluţia trimestrială”
Vodafone, unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa locală de comunicaţii fixe şi mobile, care în august 2019 a preluat şi fostul operator de cablu UPC, a înregistrat în trimestrul care s-a încheiat la 30 iunie 2021 venituri din servicii de 190,9 mil. euro. "Veniturile din servicii continuă să fie stabile pe evoluţia trimestrială", spun reprezentanţii companiei într-un comunicat. Totodată, baza de clienţi a atins valoarea de 11,2 milioane de contracte. „Reducerea decalajului digital va fi o prioritate importantă pentru noi şi va trebui să lucrăm împreună pentru a ne asigura de faptul că toată lumea este conectată şi că nimeni nu este lăsat în urmă”, spune Achilleas Kanaris, CEO Vodafone România. Grecul Achilleas Kanaris a preluat de la 1 iulie conducerea operaţiunilor locale ale grupului britanic Vodafone, după ce Murielle Lorilloux care şi-a încheiat mandatul de patru ani în România, a fost promovată director pentru divizia de business pentru 10 ţări din Europa, Turcia şi Egipt.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/vodafone-raporteaza-venituri-servicii-191-mil-euro-trimestrul-20200292


Digi atacă pe segmentul B2B cu reduceri de 50% la factură pentru o jumătate de an
Digi, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, a lansat o nouă campanie prin care vizează atragerea de clienţi din segmentul business, care include, printre altele, pentru clienţii companii care îşi portează numărul la Digi, o reducere de 50% din valoarea facturii, în primele 6 luni, la contractarea tipului de abonament Business Nelimitat, pentru o perioadă de 24 de luni. Oferta se adresează atât clienţilor noi, cât şi celor existenţi. Cu Business Nelimitat, clienţii primesc un pachet care include: trafic de internet nelimitat, minute nelimitate în orice reţea naţională fixă şi mobilă, 1.000 de minute internaţionale în principalele reţele mobile din SUA, Canada, China şi UE, SMS-uri nelimitate în reţeaua DIGI. În funcţie de numărul de pachete contractate, preţurile integrale pe care clienţii le plătesc lunar per abonament variază între 3,3 euro (fără TVA) pentru 1-5 abonamente, 2,9 euro (fără TVA) pentru 6-19 abonamente şi 2,5 euro (fără TVA) pentru mai mult de 20 de abonamente. Campania este valabilă în perioada 22 iulie - 31 august 2021. Reţeaua mobilă Digi are o acoperire de 99,5% din populaţia ţării cu servicii în tehnologia 3G (2G Ă 4G în anumite zone) şi de peste 98,1% din populaţie, la standarde 4G. Din 2019, DIGI a început dezvoltarea reţelei 5G, în marile aglomerări urbane şi în mai multe zone cu trafic intens.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/digi-ataca-pe-segmentul-b2b-cu-reduceri-de-50-la-factura-pentru-o-20199598

Sezonul secund al serialului Baron Noir, din 26 iulie la Focus Sat TV
Sezonul secund al serialului „Baron Noir”, producţie Canal+ Création Originale, va fi difuzat de Focus Sat TV începând cu 26 iulie, potrivit news.ro. Primul sezon „Baron Noir”, thriller politic semnat de Eric Benzekri şi Jean-Baptiste Delafon („Maison Close”) şi regizat de Ziad Doueiri („L’Attentat”), s-a încheiat cu răsturnarea peisajului politic din Franţa. Plin de acţiune şi răsturnări de situaţie, noul sezon din „Baron Noir” aduce un Philippe Rickwaert şi mai concentrat şi implicat în jocuri de culise şi mai hotărât ca oricând să obţină influenţă. Lansat în 2018, sezonul al doilea este regizat de Ziad Doueiri şi Antoine Chevrollier şi îi are în rolurile principale pe Kad Merad (Philippe Rickwaert), Anna Mouglalis (Amélie Dorendeu), Hugo Becker (Cyril Balsan), Pascal Elbé (Stephane Thoringny), Astrid Whettnall (Veronique Bosso) şi François Morel (Michael Vidal).
https://www.stiripesurse.ro/sezonul-secund-al-serialului-baron-noir-din-26-iulie-la-focus-sat-tv_1910464.html

#împreunăprinfilm la Gala de deschidere TIFF 2021
Proiecția în premieră a comediei spaniole Dineu cu vecinii de sus/ Sentimental (r. Cesc Gay), organizată simultan în 20 de localități din țară, a deschis oficial, vineri seară, cea de-a 20-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania. În Piața Unirii din Cluj-Napoca, peste 1500 de spectatori s-au bucurat de surprizele incluse în programul Galei de deschidere TIFF 2021. Dacii din spotul oficial al ediției aniversare i-au întâmpinat pe cinefili pe covorul roșu, iar evenimentul a debutat cu un concert de muzică de film susținut de trupa Amadeus. Președintele TIFF, Tudor Giurgiu, a deschis seara cu un discurs despre amploarea pe care a luat-o festivalul în ultimii ani, declarându-se emoționat de revederea cu publicul. ,,De multă vreme nu am mai văzut Piața Unirii atât de plină și mă bucur că revenim la normal’’, a subliniat acesta. ,,Festivalul arată altfel, Clujul arată altfel, dar pentru mine, acești 20 de ani au însemnat faptul că am reușit să schimbăm destine. Au trecut prin festival sute de voluntari, membri ai echipei, copii care au participat la proiecții sau la proiectele dedicate lor. Faptul că ei au crescut și au ales să urmeze facultăți de film, faptul ca orașul în care ne-am dezvoltat în ultimele două decenii are astăzi un profil cu totul diferit față de prima ediție a festivalului - aceasta mi se pare cea mai mare victorie a TIFF-ului în ani’’, a continuat Tudor Giurgiu. Despre importanța unui eveniment de anvergura TIFF-ului pentru orașul Cluj-Napoca a vorbit și primarul Emil Boc, care a sosit la eveniment alături de colonelul Valeriu Gheorghiță, coordonatorul campaniei naționale de vaccinare.
https://jurnalul.ro/cultura/impreunaprinfilm-la-gala-de-deschidere-tiff-2021-878054.html

Germania va permite operatorilor de telefonie să trimită mesaje de alertă
Germania va permite operatorilor de telefonie mobilă să trimită mesaje text de avertizare în anumite regiuni geografice, o tehnologie care există de mai multe decenii dar care în Germania a fost restricționată pentru protejarea vieții private, transmite Reuters. Guvernul de la Berlin este în prezent presat să permită această tehnologie, după inundațiile catastrofale de săptămâna trecută care au provocat decesul a cel puțin 180 de persoane. Unele voci susțin că mesajele de alertă ar fi crescut șansele ca oamenii să ajungă la timp într-o zonă de siguranță, scrie Agerpres. Ministrul german de Interne, Horst Seehofer, a declarat pentru postul public de televiziune ARD că a emis ordinul pentru introducerea sistemului care va permite trimiterea de mesaje de avertizare către toate telefoanele mobile conectate la o antenă dintr-o zonă. "Avertizările către populație trebuie să ajungă pe toate canalele", a spus Horst Seehofer, adăugând însă că scurtele mesaje text se vor adăuga actualului sistem de avertizare în situații de urgență care există în Germania, care include sirene, o aplicație pe smartphone denumită NINA și radioul. "Dacă ești trezit în timpul nopții trebuie să știi imediat ce s-a întâmplat și ce ai de făcut", a spus ministrul de Interne.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/germania-va-permite-operatorilor-de-telefonie-sa-trimita-mesaje-de-alerta-20313257

Uniunea Europeană vrea o cotă mai mare din piața globală de microcipuri
Bruxelles-ul a anunțat că Uniunea Europeană vrea o cotă de 20% din piața globală pentru microcipuri, până în 2030, și a creat o alianță în încercarea de a spori capacitatea industrială a continentului în domeniul semiconductorilor, informează Euronews. Piața este dominată de Asia, dar recentele probleme de aprovizionare au determinat Comisia Europeană să acționeze, arată Agerpres. "Avem ca obiectiv 20% din cota globală de piață în următorii zece ani. Este suficient pentru necesitățile noastre. Statele Unite încearcă să ajungă la 30%", a afirmat comisarul european pentru piața internă, Thierry Breton.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/uniunea-europeana-vrea-o-cota-mai-mare-din-piata-globala-de-microcipuri-20309248

Netflix înregistrează o încetinire dramatică a numărului de abonați, după un an record în pandemie
După un an record în care Netflix a adăugat 36 de milioane de abonați în 2020, cel mai popular serviciu de streaming video din lume a înregistrat o încetinire semnificativă a creșterii numărului de abonați în primele șase luni din 2021. Potrivit celui mai recent comunicat al companiei, Netflix a adăugat doar 5,5 milioane de abonați în prima jumătate a anului, comparativ cu peste 25 de milioane în aceeași perioadă a anului trecut. În cele trei luni încheiate la 30 iunie, gigantul american de streaming a adăugat doar 1,5 milioane de abonați plătitori la nivel mondial, marcând cel mai mic câștig trimestrial din al doilea trimestru al anului 2013. „Deși acest lucru poate părea alarmant la prima vedere, nu este nevoie să apăsăm încă butonul de panică pentru Netflix”, spun analiştii Statista. Potrivit propriei evaluări, compania a devenit o victimă a succesului de anul trecut, când o avalanșă de oameni s-a abonat pe fondul pandemiei și al opțiunilor limitate de petrecere a timpului liber. Mulți dintre acei abonați s-ar fi putut abona altfel în acest an, creând ceea ce compania numește „o oarecare fluctuație în creșterea numărului de membri” în raportul său către acționari.
https://www.economica.net/netflix-inregistreaza-o-incetinire-dramatica-a-numarului-de-abonati-dupa-un-an-record-in-pandemie_523678.html

OnePlus Nord 2 5G se lansează în România
OnePlus a lansat OnePlus Nord 2 5G, cel mai nou membru al liniei de smartphone-uri mai accesibile a companiei, OnePlus Nord. Nord 2 oferă un upgrade consistent de la primul Nord, de la cameră și performanță la tehnologia de încărcare și design. OnePlus Nord 2 oferă elemente hardware de tip flagship, precum o cameră triplă AI de 50 MP cu un senzor Sony IMX766 și stabilizare optică a imaginii (OIS), Warp Charge 65 și procesorul flagship MediaTek Dimensity 1200-AI, dar și software-ul OnePlus OxygenOS pentru o experiență rapidă și fluidă. „Prin lansarea OnePlus Nord 2 5G ne întărim angajamentul de a oferi tehnologii extraordinare,” a declarat Pete Lau, fondatorul OnePlus. „Prin progresele tehnologice existente chiar și la nivelul smartphone-urilor din gama medie de preț, acum putem oferi experiențe premium pe dispozitive mai accesibile. Suntem încrezători că Nord 2 este un succesor demn al primului OnePlus Nord.”
https://www.economica.net/oneplus-nord-2-5g-se-lanseaza-in-romania_523686.html

Catherine Zeta-Jones, Sean Connery, Meg Ryan, Tom Hanks şi Brad Pitt, în august la TNT
Catherine Zeta-Jones, Sean Connery, Meg Ryan, Tom Hanks şi Brad Pitt sunt protagoniştii filmelor de acţiune şi romantice îndrăgite de publicul larg şi apreciate de critici care vor fi difuzate de TNT în luna august. „Capcană pentru hoţi/ Entrapment”, regizat de Jon Amiel, îi are în prim-plan pe Catherine Zeta-Jones şi Sean Connery. Ea este un agent de asigurări, el e un versat hoţ de opere de artă. Trimisă de compania la care lucrează să îl găsească şi să ajute la prinderea lui, seducătoarea Gin cade victimă propriului joc şi se implică emoţional în misiune. Întreaga aventură va putea fi urmărită pe 11 august, de la ora 20:15. Cei doi actori au primit EFA People's Choice Award la gala premiilor Academiei europene de film din 1999.
https://www.news.ro/entertainment/catherine-zeta-jones-sean-connery-meg-ryan-tom-hanks-si-brad-pitt-in-august-la-tnt-1922400326522021071020315304

Warner Bros va continua să lanseze filme direct pe HBO Max şi în 2022
Pandemia pare să fi schimbat definitiv şi modelul de business al celor de la Warner Bros, care vor lansa în 2022 10 filme direct pe serviciului de streaming HBO Max. Warner Bros a anunţat că va continua să meargă pe planul actual, de a lansa unele din filmele produse direct pe HBO Max, fără să mai aştepte difuzarea acestora în cinematografe. Dacă până acum lansarea direct pe streaming era forţată de dispariţia oamenilor din cinematografe, din cauza pandemiei, acum motivaţia principală vine din dorinţa de a creşte numărul de abonaţi ai HBO Max.
https://www.news.ro/economic/warner-bros-va-continua-sa-lanseze-filme-direct-pe-hbo-max-si-in-2022-1922404124002021070820311235

Facebook a lansat în SUA o funcţie pentru rugăciuni
Facebook a lansat o nouă funcţie dedicată rugăciunilor, utilizată deocamdată în Statele Unite, potrivit Reuters. Funcţia de rugăciune face parte din comunicarea recentă şi concertată a Facebook către comunitatea religioasă. Compania vede credincioşii ca pe o comunitate vitală pentru a stimula implicarea pe cea mai mare platformă de socializare din lume. Încă din 2017, CEO-ul Mark Zuckerberg dădea exemplu bisericile pentru a conecta compania cu lumea prin crearea unei echipe axată pe "parteneriate de credinţă”. Covid a reprezentat o nouă provocare, a declarat pentru Reuters şefa echipei, Nona Jones, într-un interviu. Sistemul de rugăciune de pe Facebook a apărut după ce compania a văzut o creştere a numărului de oameni care îşi cereau reciproc rugăciuni în timpul pandemiei, a spus Jones, care este şi pastor în Florida.
https://www.news.ro/cultura-media/facebook-a-lansat-in-sua-o-functie-pentru-rugaciuni-1922404824002021071120311535

Sezonul şapte "Bravo, ai stil! Celebrities", din această toamnă la Kanal D
"Bravo, ai stil! Celebrities", reality show din România despre stil şi atitudine, revine la Kanal D din această toamnă. Ilinca Vandici le va prezenta pe cele nouă concurente. Admirate de fani, cele nouă concurente se pregătesc pentru o bătălie a stilului, dar şi pentru o experienţă în care se vor redescoperi şi vor evolua stilistic sub îndrumările atente şi provocările lansate de juraţi. Ilinca Vandici, prezentatoarea "Bravo, ai stil! Celebrities", a spus: "Sunt foarte fericită şi de abia aştept reîntâlnirea cu telespectatorii. Cu siguranţă, va fi un sezon cu multe surprize, pe care le veţi descoperi odată cu debutul celui mai iubit show de modă din România! Am emoţii uriaşe, aştept şi eu cu nerăbdare să descoperim cine sunt concurentele care au răspuns afirmativ provocării de a face parte din "Bravo, ai stil! Celebrities".
https://www.news.ro/cultura-media/sezonul-sapte-bravo-ai-stil-celebrities-din-aceasta-toamna-la-kanal-d-1922400024362021070820311113

Facebook îşi lansează serviciul de jocuri pe dispozitivele Apple
Serviciul de jocuri al Facebook este, în sfârşit, disponibil în cadrul ecosistemului Apple, sub forma unei aplicaţii web. Facebook anunţă disponibilitatea serviciului său de gaming pe dispozitivele Apple, serviciu care a trebuit proiectat şi dezvoltat conform regulilor impuse de producătorul iPhone-ului. Astfel, la fel ca şi Microsoft sau Amazon, Facebook a trebuit să se conformeze şi să-şi lanseze serviciul sub forma unei aplicaţii web, disponibile în browser-ele web, în locul unei aplicaţii tradiţionale, ce putea fi descărcată din App Store.
https://www.news.ro/economic/facebook-isi-lanseaza-serviciul-de-jocuri-pe-dispozitivele-apple-1922405124522021070720311152

Toate lucrurile bune se termină! Netflix a anunțat data premierei ultimului sezon al serialului „Lucifer”
De fapt este a treia oară când se anunță finalul serialului „Lucifer' (2016), cu Tom Ellis în rolul Lucifer Morningstar. După ce a fost anulat de Fox (producătorul inițial, care-a făcut trei sezoane), a fost preluat de Netflix, care-a anunțat că sezonul 5 va fi ultimul, iar acum spune că sezonul 6 va fi ultimul. O mai fi loc de negocieri? Serialul „Lucifer' a avut o evoluție destul de neobișnuită. Primul sezon a primit cronici mixte, audiențele, la fel, nu erau constante. Singurul lucru cu care părea că toată lumea este de acord era interpretarea lui Tom Ellis, pe care cea mai mare parte a criticilor o lăudau. Dar după primul sezon, audiențele au început să scadă și părea că nu se mai opresc din declin, așa că Fox a anunțat anularea serialului după trei sezoane. La numai o lună de la vestea cea proastă, Netflix a preluat producția și a făcut sezonul la patrulea. Noile episoade au entuziasmat deopotrivă fanii și criticii, ceea ce a dat curaj gigantului de streaming pentru încă un sezon. Al cincilea, care-a fost împărțit în două părți (una cu premiera în august 2020, a doua, în mai 2021), a fost anunțat din start ca fiind ultimul, dar, surprize-surprize!, în iunie 2020, „Lucifer' a mai primit încă un sezon, al șaselea, despre care ni se spune iarăși că va fi ultimul, care va avea doar 10 episoade și a cărei premieră va fi pe 10 septembrie 2021.
https://tvmania.ro/netflix-a-anuntat-data-premierei-ultimului-sezon-al-serialului-lucifer-302666.html

Schimbare la Antena Stars! Ce se întâmplă cu emisiunea „Star Matinal” prezentată de Nasrin Ameri şi Dima Trofim
Dimineți pline de culoare și o atmosferă de vacanță, asta promite gașca veselă a matinalului de la Antena Stars, care din 31 iulie, în fiecare zi, de luni până duminică, începând cu ora 09:00 va transmite live, de la malul mării, de pe plaja din Saturn. Concursuri, muzică în aer liber, o mulţime de provocări și invitați care vor da startul distracției alături de matinalii Antena Stars, toate acestea vor face ca diminețile telespectatorilor să fie cu totul și cu totul speciale. Tot din 31 iulie, emisiunea Star la mare fitză se vede şi ea live, de la ora 16:00. Nasrin Ameri şi Dima Trofim, prezentatorii Star Matinal, îi vor întâmpina pe telespectatori cu multă energie pozitivă și nenumărate surprize de pe litoralul românesc. „Sunt nerăbdătoare să începem sezonul estival. Asta pentru că ne vom distra pe cinste şi vom avea din nou ocazia să ne întâlnim cu telespectatorii noştri, nu doar prin intermediul televizorului. Îi aşteptăm într-un număr cât mai mare pe plaja din Saturn, acolo unde îşi vor putea întâlni artistii preferati, vom dansa, vom lansa provocări si vom face multe jocuri. Surpriza de-abia acum vine. Vom fi împreună atât dimineaţa, de la ora 09:00, cât si după-amiază, de la ora 16:00, în cadrul emisiunii Star la mare fitză. Din 31 iulie, începe show-ul!', a declarat Nasrin Ameri, prezentatoarea Antena Stars.
https://tvmania.ro/schimbare-la-antena-stars-ce-se-intampla-cu-emisiunea-star-matinal-prezentata-de-nasrin-ameri-si-dima-trofim-302669.html

Pete Browngardt: „Am vrut să facem din noul serial «Looney Tunes» o scrisoare de dragoste pentru scurtmetrajele clasice” | INTERVIU
Bugs Bunny, Daffy Duck, Porky Pig și întreaga gașcă Looney Tunes s-au reîntors cu noi aventuri la Boomerang, în serialul animat „Lumea Looney Tunes', în original „Looney Tunes Cartoons' (2019). Personajele din „Looney Tunes' se îndreaptă cu pași vioi spre sărbătorirea centenarului. Prima animație sub acest nume apărut în 1930 și de-atunci Bugs Bunny, Daffy Duck, Porky Pig și prietenii lor nu s-au odihnit deloc: au câștigat două Oscaruri (pentru „For Scent-imental Reasons', din 1949, și „Knighty Knight Bugs', din 1958), au jucat baschet alături de cel mai faimos baschetbalist al tuturor timpurilor, Michael Jordan (în „Space Jam', din 1996), și, în general, au încântat telespectatorii, și mai mari și mai mici, din toată lumea. Iar replica lui Bugs Bunny „Care-i treaba, moșule?' („What’s up Doc?', pentru cei care vedeam odată desenele animate cu subtitrare) a devenit celebră pe toată planeta. Acum, îndrăgitul serial animat a fost adus în prezent. Avem același Bugs Bunny, dar cu aventuri și personaje noi, cum ar fi Renul Iernii sau Iepurele sumbru. Noul show este pentru toate vârstele, oferindu-le adulților ocazia de a le prezenta „Looney Tunes' copiilor lor. Spectacolul are un ritm rapid și este plin de glume. Poveștile vibrante din punct de vedere vizual pun faimoasele personaje în ipostaze inedite. Toate astea i se datorează producătorului Pete Browngardt, mare fan al desenului clasic, după cum el însuși declară în interviul pe care l-am obținut prin intermediul Cartoon Network România.
https://tvmania.ro/pete-browngardt-am-vrut-sa-facem-din-noul-serial-looney-tunes-o-scrisoare-de-dragoste-pentru-scurtmetrajele-clasice-interviu-302661.html

Mircea Diaconu vine marți la “40 de întrebări cu Denise Rifai”. “De ce nu ați jucat în telenovele?”
Mircea Diaconu, unul dintre cei mai iubiți și îndrăgiți actori ai generației de aur a scenei românești, vine marți, 27 iulie, la 40 de întrebări cu Denise Rifai', emisiune difuzată la ora 22:30, la Kanal D. Debutul sau în cinematografie a avut loc în 1971, cu filmul Nuntă de piatră', iar de-a lungul vastei cariere acesta a jucat pe scena celor mai mari teatre din București – Național, Bulandra și Nottara, în cel din urmă ocupând și funcția de director vreme de 10 ani. De asemenea, printre rolurile memorabile care l-au consacrat în cinematografie amintim Filantropica', unul dintre cele mai cunoscute filme românești de după Revoluție. Mircea Diaconu a avut o carieră interesantă și în politică, a fost senator, ministru al culturii, europarlamentar și candidat la Președinția României.
https://tvmania.ro/mircea-diaconu-vine-marti-la-40-de-intrebari-cu-denise-rifai-de-ce-nu-ati-jucat-in-telenovele-302610.html

Cartoon Network anunță noi episoade cu Victor și Valentino. Când e premiera
Începând de luni, 26 iulie 2021, îndrăgiții frați, Victor și Valentino se întorc la Cartoon Network în episoadele de premieră din sezonul 2, precum și în episodul special, „Prin cele nouă tărâmuri ale lui Mitclan'. Băieții se vor întâlni din nou cu prietena lor fantomă Cristina. Fata strălucește în întuneric și levitează! Băieții și prietena lor vor fi atât de prinși în jocurile lor încât vor uita de trenul pentru plecarea Cristinei către lumea interlopă. Dar fata de dincolo trebuie să se întoarcă la familia ei. Victor și Valentino decid să meargă cu ea prin cele opt dimensiuni ale lumii interlope pentru a ajunge la a noua dintre ele, unde o așteaptă rudele ei.
Episoadele de premieră care povestesc despre vacanțele fraților vitregi în micul oraș Monte Macabre vor arăta, de asemenea, o altă față a coiotului HueHue, care va fi ultima soluție pentru eroi. Aceștia vor elibera accidental personaje rău intenționate și numai coiotul HueHue îi poate ajuta. De asemenea, frații vor organiza o petrecere aniversară, dar își dau seama că nu sunt buni organizatori atunci când petrecerea merge complet greșit.
https://tvmania.ro/cartoon-network-anunta-noi-episoade-cu-victor-si-valentino-cand-e-premiera-302069.html

Probleme cu sediul Realitatea. Proprietarul clădirii de unde emite staţia: „Emite în lipsa unui contract de închiriere”
Probleme pentru Realitatea Plus. Proprietarul clădirii în care funcţionează staţia de ştiri acuză că postul emite în lipsa unui contract de închiriere. Într-o plângere către CNA, cei care deţin clădirea de unde funcţionează Realitatea Plus spun că: „S-a constatat faptul că o televiziune emite din Clădirea Acarta în lipsa unui contract valabil de închiriere”, după cum au spus reprezentanţii Acarta Construct SRL (proprietarii clădirii WillBrook Platinum, de unde emite Realitatea). Aceştia menţionează că amenzile date de CNA către Realitatea ajung la adresa din Clădirea Acarta, însă subliniază că „Geopol International SRL (firma care operează licenţa Realitatea) nu are nici sediul şi nici puncte de lucru în Clădirea Acarta”.
https://www.paginademedia.ro/cna/probleme-spatiu-realitatea-plus-20309540

Antena 1 anunţă show-urile din toamnă. Asia Express, X Factor, iUmor şi o emisiune de stand-up
Antena 1 îşi anunţă show-urile din toamnă prin intermediul unui promo care rulează pe post de câteva zile. Postul Intact va aduce în prime-time X Factor, iUmor, Stand-Up Revolution, Asia Express, Preţul Cel Bun şi un nou sezon al serialului Adela. De asemenea, pe promo apar şi show-urile consacrate ale postului din day-time: Acces Direct, Mireasa şi Super Neatza cu Răzvan şi Dani. Grila de toamnă a Antenei 1 are şi câteva noutăţi: Show-ul „Stand-Up Revolution” va avea primul sezon. Şerban Copoţ şi Ilona Brezoianu vor fi cei doi prezentatori, iar în juriu sunt comedianţii Teo, Vio, Costel, dar şi Dan Badea.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/antena1-grila-toamna-2021-20315389

Antena Stars mută două emisiuni la mare, în august
Două emisiuni ale postului Antena Stars se vor transmite live de la mare, din staţiunea Saturn. Este vorba de Star Matinal şi Star la mare fitză. Cele două producţii se difuzează de la mare din 31 iulie. Nasrin Ameri şi Dima Trofim vor realiza Star Matinal de la mare de luni până duminică, începând cu ora 09:00. Cei doi se vor ocupa şi de emisiunea Star la mare fitză, de la ora 16:00. “Sunt nerăbdătoare să începem sezonul estival. Asta pentru că ne vom distra pe cinste şi vom avea din nou ocazia să ne întâlnim cu telespectatorii noştri, nu doar prin intermediul televizorului. Îi aşteptăm într-un număr cât mai mare pe plaja din Saturn, acolo unde îşi vor putea întâlni artistii preferati, vom dansa, vom lansa provocări si vom face multe jocuri.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/antena-stars-emisiuni-live-de-la-mare-20315494

Kanal D pregăteşte un nou sezon „Bravo, ai Stil”. Din toamnă
Se anunţă un nou sezon al show-ului „Bravo, ai stil! Celebrities”. Emisiunea difuzată de postul Kanal D va reveni cu sezonul şapte în toamnă, însă în acest moment nu se cunosc mai multe detalii în legătură cu zilele de difuzare. Nu se cunosc nici numele celor nouă concurente. „Cu siguranţă, va fi un sezon cu multe surprize. Am emoţii uriaşe, aştept şi eu cu nerăbdare să descoperim cine sunt concurentele care au răspuns afirmativ provocării de a face parte din Bravo, ai stil! Celebrities”, spune prezentatoarea Ilinca Vandici. Sezonul trecut de „Bravo, ai stil” a fost difuzat în două „reprize”, în 2020. Emisiunea a început primăvara, însă filmările au fost oprite din cauza pandemiei. Totul a fost reluat în august.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/sezon-sapte-bravo-ai-stil-20309900

Vacanţă pentru matinalul Pro FM. Cine se aude în locul echipei Veve-Coţofană până la finalul verii
Mădălina Petre (fosta Veveriţă din echipa lui Măruţă) şi Sebastian Coţofană, matinalii obişnuiţi de la PROFM, intră în vacanţă. În locul lor, emisiunea va fi realizată în finalul lunii iulie şi în august de Raluca Cojocaru şi Călin Olah, anunţă reprezentanţii postului. Schimbarea se va face din 26 iulie, susţin cei de la PROFM. De asemenea, PROFM anunţă şi premii pentru ascultători: vacanţe în Egipt sau Turcia şi vouchere pentru articole sportive. „Vara asta ne bem cafeaua împreună! Promit că va fi una tare bună, fresh, cu un strop consistent de soare, relaxare şi good mood. Adică mixul potrivit cât să alunge invidia care te roade, pentru că tu nu ai plecat încă în vacanţă şi trebuie să suporţi multe story-uri ale prietenilor, din tot felul de ţări exotice.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/veve-cotofana-vacanta-matinali-noi-profm-20309877

Masked Singer şi-a luat „tiktokeri” în echipă. Ce vor face în show-ul de la Pro TV
Masked Singer România, show-ul de pe Pro TV, are doi influenceri de pe TikTok în echipă. Este vorba de Lorena Vişan şi Louis Florea, cei care vor fi tiktokerii oficiali ai sezonului 2, scrie protv.ro. Cei doi vor oferi indicii despre măşti, momente amuzante şi imagini din culise pe contul de TikTok al show-ului. Lorena Vişan - Are peste 400.000 de urmăritori pe Instagram şi peste 690.000 pe TikTok. A terminat Liceul de Actorie din Bucureşti şi apoi s-a apucat de blogging. Cel mai viral clip al Lorenei a adunat 11 milioane de vizualizări, iar postările ei de pe TikTok au însumat peste 28 milioane de vizualizări. Louis Florea - Dansator şi creator de conţinut online pe Instagram şi TikTok. El a devenit viral pe reţelele sociale datorită clipurilor sale în care dansează. Florea are peste 742.000 de urmăritori pe TikTok şi peste 41 de milioane de aprecieri.

https://www.paginademedia.ro/stiri-media/masked-singer-influenceri-tik-tok-20309812
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL