×

Revista presei -- Data și ora publicării: 22.04.2021 13:35:31

REVISTA PRESEI / 22 apr 2021 /




National Geographic difuzează în premieră documentarul „Perpetual Planet: Eroii Oceanelor”
Orange România a avut afaceri de 264 mil. euro în trim. 1, plus 3%, susţinute de vînzările mai bune de telefoane şi alte echipamente
Netcity despre reţeaua subterană de fibră optică din Bucureşti: Operatorii de telecom înregistrează întârzieri ce depăşesc 2 ani în migrarea reţelelor proprii în subteran şi dezafectarea cablurilor aeriene
Orange şi Politehnica din Bucureşti au dechis primul laborator de cercetare în tehnologia 5G din România, o investiţie de 0,5 mil. Euro
Moment istoric pentru industria de IT din România: UiPath, un start-up tech pornit într-un apartament din Bucureşti, s-a listat la New York, pe cea mai puternică bursă din lume
Cine este femeia care conduce o companie de 1 miliard de euro, cu mii de angajaţi în România şi care este cel mai important lucru învăţat de ea în perioada pandemiei
Campania „Paşaport de vacanţă”, cu informaţii despre călătoriile românilor în pandemie, la ştirile Focus de la Prima TV
„Perpetual Planet: Eroii Oceanelor”, premiera joi la National Geographic
Disney a încheiat un acord major cu Sony Pictures
„Masked Singer Romania” - Pro TV a început producţia celui de-al doilea sezon
Sezonul secund din „Ragnarok”, lansat la finalul lunii mai
Orange: 56.000 de locuitori din 143 de noi localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G
Facebook va implementa protocoale noi pentru publicitate, în urma lansării de către Apple a sistemului de operare iOS 14.5
Lavinia Pârva, parte din echipa „Vorbește lumea” (Pro TV). Ce rubrică va prezenta
Simona Halep, gata de start la WTA Stuttgart, în direct la Digi Sport
Pro TV anunță noi ediții speciale ale emisiunii „Ce spun românii”. Andreea Esca, Neti Sandu și Horia Brenciu printre invitați
Vodafone colaborează cu Ericsson pentru a implementa cea mai mare rețea comercială 5G Standalone din Europa
Seidler l-a spulberat pe Dan Voiculescu în direct la Antena 3: "Vorbiți de funie în casa spânzuratului". Deputatul USR-PLUS a fost dat afară din emisiune
AUDIENŢE. iUmor n-a fost mai sus de locul doi, miercuri seara. Tinerii au salvat „leii” Pro TV-ului. Kanal D şi-a adjudecat ţara şi oraşele
OFICIAL. Dan Finţescu este noul director de programe Kiss FM, după plecaea Ralucăi Opreanu
FOTO. De Paşte. Emisiunea lui Cabral de pe Pro TV, ediţii speciale cu vedete. Esca, Caragea, Brenciu, Ionuţ Rusu, printre invitaţi
Pro TV pregăteşte un nou sezon de Masked Singer, show câştigat de „Garcea” Mugur Mihăescu
AUDIENŢE. Românii, între Las Fierbinţi şi Chefi la Cuţite. Câţi oameni s-au uitat?
Oficial. Netflix şi-a anunţat bugetul pentru anul 2021


National Geographic difuzează în premieră documentarul „Perpetual Planet: Eroii Oceanelor”
National Geographic anunță premiera programului „Perpetual Planet: Eroii Oceanelor”, joi, 22 aprilie, de la 22:00, despre povestea legendarei oceanografe, Sylvia Earle, care luptă pentru a proteja oceanele împreună cu un grup de oameni de știința pasionați, informează Media Expres. Salvarea oceanului este o luptă pe mai multe fronturi și comunitatea puternică de oameni de știință demonstrează că orice este posibil, dacă există pasiune și devotament, notează Media Expres. Prezentăm câteva puncte principale din acest documentar: aflată la marea Barieră de Corali, Dr. Emma Camp dezvăluie cum o pepinieră de corali și coralii care trăiesc în condiții extreme oferă speranță recifurilor vulnerabile din întreaga lume. În Antarctica, profesorul Michel André instalează o nouă tehnologie inovativă pentru a asculta în timp real zgomotul oceanului, ajutând astfel la protejarea acestuia în fată poluării fonice. În Peru, Dr. Kerstin Forsberg valorifică forța educației pentru a salva Manta Rays, în timp ce în Australia de Vest, Dr. Brad Norman folosește urmărirea electronică pentru a proteja rechinii-balenă. În adâncurile fiordurilor Patagoniei, Dr. Vreni Häussermann a lucrat fără încetare pentru a afla cât mai multe lucruri despre speciile ascunse înainte ca acestea să dispară, folosind mini-submersibile pentru a ajunge în adâncimi la care nu s-a mai ajuns niciodată.
https://www.forbes.ro/national-geographic-difuzeaza-premiera-documentarul-perpetual-planet-eroii-oceanelor-212051

Orange România a avut afaceri de 264 mil. euro în trim. 1, plus 3%, susţinute de vînzările mai bune de telefoane şi alte echipamente
Orange, liderul pieţei locale de telecom, a înregistrat în primul trimestru din acest an o cifră de afaceri în valoare de 264 milioane de euro, în creştere cu 2,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. “Evoluţia este determinată în continuare de o creştere a vânzărilor de echipamente, înregistrată în contextul mutării în mediul digital a multor activităţi economice”, a precizat compania. La 31 martie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.640.000 de clienţi, în creştere cu 1,8% comparativ cu finalul trim. 1 2020. Serviciile fixe de internet aveau 418.000 de clienţi, în creştere cu 14% faţă de aceeaşi perioadă din 2020. “Am început un nou an cu multă energie şi motivaţie, ingrediente atât de necesare acestei perioade prin care trecem. S-au dovedit a fi elemente-cheie pentru noi şi ne-au ajutat în primul trimestru al anului 2021 să înregistrăm în continuare rezultate în creştere, în linie cu trendul ascendent din ultima parte a anului trecut. Conectivitatea a rămas acelaşi pilon solid cu rol extrem de important în economia naţională, lucru văzut şi în creşterea serviciilor în zona B2B sau în consumul de date mobile. Ne bucură, totodată, faptul că zona de digital este într-o continuă creştere şi că facilităţile pe care le oferă sunt din ce în ce mai uşor integrate în viaţa consumatorilor interesaţi de astfel de servicii. În acest context, deşi parcurgem o perioadă încă plină de incertitudini, rămânem în continuare dedicaţi oferirii unor servicii moderne şi inovatoare, de cea mai bună calitate, adaptate nevoilor şi dorinţelor unei palete largi de consumatori,” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/orange-romania-a-avut-afaceri-de-264-mil-euro-in-trim-1-plus-3-20051864
Netcity despre reţeaua subterană de fibră optică din Bucureşti: Operatorii de telecom înregistrează întârzieri ce depăşesc 2 ani în migrarea reţelelor proprii în subteran şi dezafectarea cablurilor aeriene
(Titlu modificat de Media Expres) Netcity Telecom, compania care administrează Netcity - reţeaua subterană de fibră optică din Bucureşti - şi care este parte a grupului local E-INFRA, susţine că operatorii de comunicaţii au întârzieri semnificative în migrarea de la cablurile aeriene spre infrastructura îngropată şi dezafectarea cablurilor aeriene. „Discuţiile despre migrările în subteran ale cablurilor aeriene deţinute de operatorii de telecomunicaţii se referă la cei peste 500 de km de reţea Netcity complet funcţională, construită începând cu 2018, pentru care operatorii înregistrează întârzieri ce depăşesc 2 ani în migrarea reţelelor proprii în subteran şi dezafectarea cablurilor aeriene. Întârzierea acestor migrări, peste termenul maxim de 4 luni prevăzut legal, îngreunează extinderea proiectului Netcity şi expune bucureştenii la riscul întreruperii serviciilor. (…) Din cei peste 1.750 km de canalizaţie subterană, pentru circa două treimi, cablurile aeriene au fost deja dezafectate de pe stâlpi, îmbunătăţind aspectul urban al majorităţii arterelor Capitalei, incluzând atât bulevarde centrale, precum Unirii, Magheru, Kiseleff, dar şi căi majore de acces în oraş, precum Iuliu Maniu, Giurgiului sau Petricani“, au precizat reprezentanţii companiei.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/operatorul-netcity-reteaua-subterana-fibra-optica-bucuresti-20051303

Orange şi Politehnica din Bucureşti au dechis primul laborator de cercetare în tehnologia 5G din România, o investiţie de 0,5 mil. Euro
Orange, liderul pieţei locale de telecom, şi Institutul de Cercetare CAMPUS din cadrul Universităţii Politehnice din Bucureşti (UPB) au deschis primul laborator 5G din România, un hub în care mediul academic, startup-urile şi companiile pot să inoveze şi să testeze soluţiile bazate pe tehnologia 5G, ca rezultat al unei investiţii de 0,5 mil. euro. „Primul laborator 5G din România reprezintă o investiţie de o jumătate de milion de euro într-un program de co-inovare pentru a ajuta la definirea, dezvoltarea şi implementarea de modalităţi de utilizare a tehnologiei 5G care vor ajuta companiile în strategiile lor comerciale. Este un spaţiu unde pot fi realizate colaborări valoroase cu alte industrii şi alte laboratoare, este un cadru deschis pentru orice cercetător, companie sau start-up să vină ca să-şi testeze soluţiile pe baza 5G. Este cea mai recentă arhitectură 5G care a fost instalată aici în România, care este acum disponibilă în laborator“, a declarat în cadrul unui eveniment online Emmanuel Chautard, directorul de tehnologie al Orange România.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/orange-si-politehnica-din-bucuresti-au-dechis-primul-laborator-de-20049657

Moment istoric pentru industria de IT din România: UiPath, un start-up tech pornit într-un apartament din Bucureşti, s-a listat la New York, pe cea mai puternică bursă din lume
Producătorul de roboţi software a strâns peste 1,3 mld. $ de la investitori la un preţ de 56$ pe acţiune. Analiştii estimau că acţiunile vor deschide la minimum 62-64$ şedinţa de tranzacţionare. Visul pe care l-au avut mai multe generaţii de antreprenori din IT din România a devenit ieri realitate odată cu listarea UiPath, cel mai valoros produs al industriei de IT din România, pe cea mai puternică bursă din lume, cea din New York - evenimentul fiind marcat de prezenţa la bursă a unei echipe conduse de cofondatorii Daniel Dines şi Marius Tîrcă. Dines a devenit primul român care a sunat clopoţelul bursei de la New York pentru a marca listarea propriei companii. Ascensiunea UiPath într-un gigant care domină piaţa globală în plină explozie a roboţilor software care automatizează sarcinile repetitive din companii este cu atât mai spectaculoasă cu cât industria de IT din România este una care lucrează în principal la export, dezvoltând componente de aplicaţii pentru companii străine, şi nu pentru dezvoltarea de produse proprii.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/moment-istoric-pentru-industria-de-it-din-romania-uipath-un-start-up-20051246

Cine este femeia care conduce o companie de 1 miliard de euro, cu mii de angajaţi în România şi care este cel mai important lucru învăţat de ea în perioada pandemiei
Liudmila Climoc - CEO Orange România. ifră de afaceri (2020): >1 mld. euro • Număr de angajaţi: 3.600. Cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o în pandemie: Am deprins nu o singură lecţie importantă din criza sanitară, ci mai multe: că în perioadele de criză este nevoie de «caring leaders» care să fie flexibili, adaptabili, open-minded, gata să se schimbe, dar să şi rămână aproape de oameni, având grijă de moralul lor şi păstrând echipa motivată; că empatia, transparenţa, flexibilitatea, dar şi asumarea responsabilităţii sunt foarte importante atât la nivel personal, cât şi la nivel de echipă; şi că în vremurile de criză este mai important ca niciodată să fim aproape de oameni şi să le demonstrăm că, prin angajamentele luate faţă de ei, orice provocare poate fi depăşită. Cea mai importantă decizie pe care am luat-o în ultimul an: La nivel de business, decizia de a achiziţiona pachetul majoritar de acţiuni ale Telekom Romania Communications SA reprezintă, cu siguranţă highlightul decizional al ultimului an. Pe de altă parte, cea mai importantă decizie la nivel personal a fost să-mi protejez echipa, trecând foarte repede la munca remote şi evitând şomajul tehnic. Work from home sau de la birou? Am trecut încă de la începutul pandemiei în modul de lucru remote, iar azi în continuare 85% din angajaţii Orange lucrează cu succes de acasă. Modul remote s-a dovedit eficient, asigură flexibilitate şi răspunde nevoilor majorităţii colegilor. Dar, pentru că sunt multe componente din viaţa profesională care în online s-au dovedit greu încercate, soluţia de viitor va fi un hibrid între remote work şi office work. Cuvintele cheie vor fi, în acest caz, calibrare, agilitate şi flexibilitate, căci vom testa acest mod de lucru şi îl vom adapta permanent.
https://www.businessmagazin.ro/business-hi-tech/cine-este-femeia-care-conduce-o-companie-de-1-miliard-de-euro-cu-mii-20037752

Campania „Paşaport de vacanţă”, cu informaţii despre călătoriile românilor în pandemie, la ştirile Focus de la Prima TV
Campania „Paşaport de vacanţă”, cu reportaje şi cele mai noi informaţii despre călătoria în siguranţă a românilor pe timp de pandemie, va debuta joi la ştirile Focus de la Prima TV. Ştirile Focus vin cu toate detaliile despre vacanţele pe care românii le pot face anul acesta, transmite postul de televiziune. Din 22 aprilie, în fiecare zi, Focus va difuza reportaje cu toate destinaţiile şi informaţiile utile legate de călătoria în siguranţă pe timp de pandemie. La ştirile Focus, în fiecare zi de la ora 18.00, de luni până joi de la ora 14.00 şi 22.00, cât şi în matinalul Focus la prima oră, de luni până vineri, de la ora 07.00 la 10.00, telespectatorii pot afla, în campania „Paşaport de vacanţă”, tot ce trebuie să ştie despre locurile unde pot merge vara aceasta. Săptămânal vor fi prezentate destinaţii populare din Turcia, Grecia, Bulgaria şi România, cu informaţii utile despre litoralul românesc şi Delta Dunării plus pensiunile montane. Nu vor fi ocolite nici destinaţiile exotice ca Maldive, Caraibe, Dubai, Thailanda, Indonezia şi Zanzibar. Toate informaţiile se pot găsi şi pe site-ul focusprimatv.ro, în secţiunea Paşaport de vacanţă.
https://www.news.ro/cultura-media/campania-pasaport-de-vacanta-cu-informatii-despre-calatoriile-romanilor-in-pandemie-la-stirile-focus-de-la-prima-tv-1922402422562021040920131944

„Perpetual Planet: Eroii Oceanelor”, premiera joi la National Geographic
Documentarul „Perpetual Planet: Eroii Oceanelor”, în cadrul căruia este expusă povestea legendarei oceanografe Sylvia Earle, care luptă pentru a proteja oceanele împreună cu un grup de oameni de ştiinţa la fel de pasionaţi, va avea premiera la National Geographic joi, la ora 22:00. Salvarea oceanului este o luptă pe mai multe fronturi şi comunitatea de oameni de ştiinţă demonstrează că orice este posibil, dacă există pasiune şi devotament. Aflată la marea Barieră de Corali, dr. Emma Camp dezvăluie cum o pepinieră de corali şi coralii care trăiesc în condiţii extreme oferă speranţă recifurilor vulnerabile din întreaga lume.
https://www.news.ro/cultura-media/perpetual-planet-eroii-oceanelor-premiera-joi-la-national-geographic-1922402722462021041120132317

Disney a încheiat un acord major cu Sony Pictures
Disney a încheiat un acord major cu Sony Pictures pentru Statele Unite, astfel că filmele „Spider-Man” şi alte producţii Marvel vor fi disponibile pe platforma Disney Plus începând cu programul lansărilor Sony din 2022. Acordul amplu, care va fi în vigoare până în 2026, prevede şi ca titlurile Sony să fie disponibile pe platformele de streaming şi lineare ale Disney, acoperind Disney Plus, Hulu, FX Networks, ABC, Disney Channels şi Freeform. El include şi un număr important de titluri care vor fi propagate pe diverse entităţi. Hulu va avea acces, începând cu luna iunie, la ceea ce Disney descrie ca „număr semnificativ” de titluri din librăria sa.
https://www.news.ro/entertainment/disney-a-incheiat-un-acord-major-cu-sony-pictures-1922403322002021041020132046

„Masked Singer Romania” - Pro TV a început producţia celui de-al doilea sezon
Pro TV a anunţat miercuri că a demarat etapa de producţie a celui de-al doilea sezon al emisiunii concurs „Masked Singer Romania”. Douăsprezece vedete au intrat anul trecut în competiţia populară la nivel global şi au reuşit să îşi ţină ascunsă identitatea timp de opt săptămâni. Emisiunea este produsă în peste 20 de ţări de pe 4 continente. Anul acesta, „Masked Singer România” va reveni cu un sezon „mai intens, în care mai mult mai multe măşti şi cele mai neaşteptate vedete din România vor impresiona prin abilitatea lor de a-i încurca pe detectivi şi a-şi ţine adevărata identitate ascunsă”, se arată într-un comunicat remis News.ro. Participă cântăreţi, actori, sportivi, influenceri şi oameni de afaceri.
https://www.news.ro/cultura-media/masked-singer-romania-pro-tv-a-inceput-productia-celui-de-al-doilea-sezon-1922403421082021041120129661

Sezonul secund din „Ragnarok”, lansat la finalul lunii mai
Cel de-al doilea sezon din serialul „Ragnarok” va fi lansat de Netflix, la nivel global, pe 27 mai, potrivit unui comunicat remis News.ro. Serviciul de streaming a lansat miercuri primele imagini din sezonul secund al „Ragnarok”, o dramă pe tema maturizării, care construieşte şi contribuie la un unghi nou şi surprinzător asupra mitologiei nordice. Acţiunea celui de-al doilea sezon continuă povestea lui Magne, care trebuie să accepte că acum, când este pregătit pentru luptă, duşmanii lui sunt prea mulţi şi prea puternici. Conflictul devine mai dur, răul devine mai concentrat şi alegerile şi mai disperate. În mijlocul tuturor acestor lucruri, Magne se confruntă cu întrebarea fundamentală: cât de departe eşti dispus să mergi pentru a-ţi salva familia?
https://www.news.ro/entertainment/sezonul-secund-din-ragnarok-lansat-la-finalul-lunii-mai-1922402921422021041020129473

Orange: 56.000 de locuitori din 143 de noi localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G
Orange, cel mai mare operator local de comunicații mobile, a anunțat joi realizarea unei cifre de afaceri de 264 milioane de euro în primul trimestru din acest an, în creștere cu 2,5% față de perioada similară a anului trecut. Compania spune că la finele lunii martie 2021 furniza servicii fixe și mobile pentru peste 10,6 milioane de utilizatori, în creștere cu 1,8% față de periuoada similară a anului trecut și că în primele trei luni și-a extins acoperirea rețelei 4G în 143 de localități din mediul rural. "Serviciile fixe în bandă largă aveau 418.000 de clienți, în creștere cu 14% față de aceeași perioadă din 2020. Nevoia ridicată de conectivitate a fost extrem de prezentă în rândul clienților Orange și în primul trimestru al anului în curs, ceea ce a dus la o creștere de 30% a consumului de date mobile în T1 2021, comparativ cu T1 2020. Pe parcursul T1 2021, 56.000 de locuitori din 143 de noi localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, în timp ce 447 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+.", se arată în comunicatul companiei. În privința serviciilor financiare mobile, compania a anunțat o creștere de 40% a bazei totale de clienți ai serviciul Orange Money în primul trimestru din 2021 comparativ cu același trimestru al anului anterior, aceasta depășind 274.000 de clienți la 31 martie 2021.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-24753741-orange-56-000-locuitori-din-143-noi-localitati-din-mediul-rural-primit-acces-conectivitate-4g.htm

Facebook va implementa protocoale noi pentru publicitate, în urma lansării de către Apple a sistemului de operare iOS 14.5
Facebook a anunțat că va implementa protocoale noi pentru publicitate, în urma lansării de către Apple a sistemului de operare iOS 14.5, care va include schimbări ale modului în care firmele și instrumentele de publicitate apar pe platforma de socializare. Apple va aplica o regulă nouă legată de notificările privind confidențialitatea datelor, despre care firmele care oferă servicii de publicitate digitală au avertizat că le va afecta vânzările, scrie News.ro. Notificările vor deveni obligatorii atunci când sistemul de operare iOS 14.5 va deveni disponibil, în următoarele săptămâni, dar Apple nu a oferit o dată exactă. Aceste notificări, care vor fi făcute o singură dată, vor cere dezvoltatorilor de aplicații să ceară permisiunea utilizatorilor înainte ca o aplicație să le urmărească activitățile, între aplicațiile și site-urile altor companii. Experții în industria publicității au afirmat că avertismentul ar putea să îi determine pe mulți utilizatori să refuze să își dea acordul.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/facebook-va-implementa-protocoale-noi-pentru-publicitate-in-urma-lansarii-de-catre-apple-a-sistemului-de-operare-ios-14-5-20131776

Lavinia Pârva, parte din echipa „Vorbește lumea” (Pro TV). Ce rubrică va prezenta
Lavinia Pârva are un nou job. Soția lui Ștefan Bănică va lucra la Pro TV, în cadrul emisiunii „Vorbește lumea', unde va prezenta o rubrică săptămânală. Deși afirma recent că nu mai are timp deloc din cauza noii sale afaceri – un site unde vinde haine, propriile creații, lansat în plină pandemie – și a creșterii lui Alexandru, fiul ei și al lui Ștefan Bănică, Lavinia acceptat totuși o colaborare cu postul Pro TV. Ea va apărea în fiecare săptămână în emisiunea „Vorbește lumea': va prezenta propria rubrică, una pentru părinți.
https://tvmania.ro/lavinia-parva-parte-din-echipa-vorbeste-lumea-pro-tv-ce-rubrica-va-prezenta-290584.html

Simona Halep, gata de start la WTA Stuttgart, în direct la Digi Sport
Simona Halep va debuta joi la WTA Stuttgart 2021 și o va înfrunta pe învingătoarea dintre Marie Bouzkova (56 WTA) și Marketa Vondrousova (20 WTA). Românca a recunoscut că nu este în cea mai bună formă, dar pe de altă parte are bye în primul tur și ar avea doar patru meciuri de jucat pentru primul titlu din 2021. Digi Sport transmite în direct și în exclusivitate turneul WTA Stuttgart, care se desfășoară până pe 25 aprilie 2021. Simona Halep va evolua la Stuttgart în primul turneu pe zgură din 2021, este favorita cu numărul 2 din competiție și beneficiază, astfel, de un tur liber. În runda a doua a turneului, Halep o va întâlni pe câștigătoarea meciului dintre două sportive din Cehia: Marie Bouzkova și Marketa Vondrousova. Partida Simonei cu învingătoarea din duelul cehoaicelor va avea loc joi și va fi transmisă în direct, pe Digi Sport 2.
https://tvmania.ro/simona-halep-gata-de-start-la-wta-stuttgart-in-direct-la-digi-sport-290529.html

Pro TV anunță noi ediții speciale ale emisiunii „Ce spun românii”. Andreea Esca, Neti Sandu și Horia Brenciu printre invitați
Vin din lumi diferite, sunt adversari naturali, dar se luptă cu o singură armă: părerea lor. Din 26 aprilie, Cabral invită telespectatorii la dueluri cu grupuri în emisiunea Ce spun românii, într-o serie de episoade speciale, de luni până vineri, de la ora 18:00, la PRO TV. Dacă am fi întrebat 100 de români cum ar arăta un duel interesant, cu siguranță ne-ar fi răspuns că unul cu oameni din lumi diferite. Începând de luni, 26 aprilie, la Ce spun românii începe o serie de ediții speciale cu: mămici vs. tătici, populari vs. rapperi, modele vs. bucătari, TV vs. online, ardelence vs. moldovence, stiliști vs. fashioniști, luptători MMA vs. dansatori. Totul pentru a descoperi cum gândesc românii și care sunt cele mai populare răspunsuri la întrebările lui Cabral.
https://tvmania.ro/pro-tv-anunta-noi-editii-speciale-ale-emisiunii-ce-spun-romanii-andreea-esca-neti-sandu-si-horia-brenciu-printre-invitati-290476.html

Vodafone colaborează cu Ericsson pentru a implementa cea mai mare rețea comercială 5G Standalone din Europa
Ericsson, Vodafone, OPPO și Qualcomm colaborează cu scopul de a valorifica întregul potențial al tehnologiei 5G prin implementarea unei rețele 5G Standalone (SA), începând cu marile orașe din Germania, inclusiv Frankfurt. În afara beneficiilor pe care le va aduce la nivelul diferitelor industrii, precum și guvernelor și companiilor care sunt interesate de oportunitățile generate de Industry 4.0, tehnologia 5G va aduce noi experiențe pentru utilizatorii rezidențiali, precum viteze de transfer de date foarte mari, capacitate crescută și latență scăzută a rețelelor. Funcționând independent de tehnologia 4G (LTE), rețeaua 5G SA facilitează o latență mai mică decât actualele rețele 5G non-standalone și permite mai multor persoane și dispozitive conectate să utilizeze simultan date mobile. Rețeaua Vodafone va facilita segmentarea rețelelor, pentru a obține o flexibilitate mai mare, având în vedere că diferite părți ale rețelei și resursele asociate, pot fi alocate pentru diverse scenarii de utilizare specifice. Pe lângă oportunitățile de inovație, prin intermediul rețelei 5G Standalone, consumul de energie al dispozitivelor mobile este redus cu aproape 20%, iar acest lucru se datorează faptului că dispozitivul nu mai trebuie să se conecteze simultan și la rețeaua 5G și la cea de tip LTE.
https://www.economica.net/vodafone-colaboreaza-cu-ericsson-pentru-a-implementa-cea-mai-mare-retea-comerciala-5g-standalone-din-europa_506357.html

Seidler l-a spulberat pe Dan Voiculescu în direct la Antena 3: "Vorbiți de funie în casa spânzuratului". Deputatul USR-PLUS a fost dat afară din emisiune
Deputatul USR-PLUS Cristian Seidler a fost dat afară miercuri din emisiunea moderată de soția senatorului PSD Daniel Zamfir la Antena 3. Într-o discuție aprinsă cu Mirel Curea (evz) pe tema informatorilor la DNA, deputatul USR-PUS Cristian Seidler a replicat "vorbiți de funie în casa spânzuratului", fiind o referire la faptul că mogulul care se află în spatele trustului de televiziune, Dan Voiculescu, a fost informator al Securității comuniste. Astfel, moderatoarea Oana Zamfir l-a întrerupt pe Cristian Seidler, căruia i-a spus că oricând pot avea o discuție despre informatori. Cu toate acestea, Oana Zamfir nu a stat la discuția promisă deputatului USR-PLUS, tăindu-i legătura telefonică.
https://podul.ro/articol/14190/video-seidler-l-a-spulberat-pe-dan-voiculescu-in-direct-la-antena-3-vorbii-de-funie-in-casa-spanzuratului-deputatul-usrplus-a-fost-dat-afar-din-emisiune

AUDIENŢE. iUmor n-a fost mai sus de locul doi, miercuri seara. Tinerii au salvat „leii” Pro TV-ului. Kanal D şi-a adjudecat ţara şi oraşele
AUDIENŢE. Când se duelează Antena 1 şi Pro TV, câştigă Kanal D. Cel puţin ţara şi oraşele, pentru că tinerii „trag” în continuare la Pro TV. A fost o seară împărţită miercuri, când marile generaliste au pus la bătaie producţii ca iUmor (Antena 1), Imperiul Leilor (Pro TV) şi serialul turcesc Hercai (Kanal D). Vorbim, bineînţeles, despre lupta în audienţe dată după ora 20:00. Marii câştigători ai serii au fost Kanal D şi Pro TV. Tinerii s-au uitat toată seara în număr mare la postul din Pache, în schimb postul Dogan şi-a adjudecat ţara şi oraşele atât pe intersecţia directă cu Imperiul Leilor, cât şi pe cea cu iUmor. Pe de altă parte, Antena 1 nu a urcat mai sus de locul doi cu emisiunea iUmor, jurizată de Delia, Cheloo şi Bendeac. Postul Intact a fost pe doi la nivel naţional şi pe segmentul comercial, dar s-a clasat pe trei în mediul urban. Când vine vorba strict de Imperiul Leilor, Pro TV s-a poziţionat pe trei în ţară, pe doi la oraşe şi pe primul loc la tineri. Înainte de emisiunea cu antreprenori, Pro TV a fost cel mai urmărit post TV cu Ştirile de la ora 19:00, indiferent de target.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-iumor-imperiul-leilor-hercai-20132114

OFICIAL. Dan Finţescu este noul director de programe Kiss FM, după plecarea Ralucăi Opreanu
Kiss FM îl anunţă, oficial, pe Dan Finţescu ca nou director de programe. Mutarea vine în contextul plecării Ralucăi Opreanu, despre care Paginademedia.ro a scris în exclusivitate, ieri. Finţescu preia rolul pe care în ultimii şapte ani l-a ocupat Raluca Opreanu. Dan Finţescu este DJ Kiss FM din 2008 şi a fost implicat în dezvoltarea digitală a brandului Kiss FM din 2018. De asemenea, a ocupat poziţia de project manager pentru dezvoltarea aplicaţiei Soundis - portalul agregator care reuneşte toate staţiile grupului de radio AG Radio Holding - Kiss FM, Magic FM şi Rock FM. A lucrat timp de 16 ani ca producător, realizator şi prezentator în televiziune, la Prima TV. Timp de un an a fost director de programe la UTV. Tot el este şi creatorul Murdar, primul podcast de ficţiune din România.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/dan-fintescu-nou-director-programe-kiss-fm-20130555

FOTO. De Paşte. Emisiunea lui Cabral de pe Pro TV, ediţii speciale cu vedete. Esca, Caragea, Brenciu, Ionuţ Rusu, printre invitaţi
Cabral vine cu ediţii speciale ale emisiunii „Ce spun românii” de pe Pro TV. Mai multe vedete sunt invitate în emisiunea care îşi schimbă formatulpentru perioada Sărbătorilor de Paşti. Concret, ediţiile speciale se vor vedea începând de luni, 26 aprilie, de la ora 18:00.
Seriile de ediţii speciale cuprind „dueluri” precum: : mămici vs. tătici, populari vs. rapperi, modele vs. bucătari, TV vs. online, ardelence vs. moldovence, stilişti vs. fashionişti, luptători MMA vs. dansatori.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/cabral-ce-spun-romanii-editii-speciale-esca-brenciu-caragea-20130281

Pro TV pregăteşte un nou sezon de Masked Singer, show câştigat de „Garcea” Mugur Mihăescu
Masked Singer se mai vede un sezon. Pro TV anunţă sezonul doi al show-ului, pentru care a început producţia. Momentan nu se ştie când va fi difuzat noul sezon, dar cu siguranţă va fi anul acesta. Nu se ştie nici dacă se vor produce schimbări la nivelul juriului. Primul sezon al emisiunii prezentate Jorge, cu Ana Morodan, Inna, Horia Brenciu şi Codin Maticiuc în juriu, a fost difuzat în toamna anului trecut. Anul trecut, 12 celebrităţi au apărut mascate, din cap până în picioare, pe scena emisiunii. Vedetele au oferit indicii care să-i ajute pe juraţi să ghicească cine se ascunde sub mască. Până la final a rezistat o singură mască, cea care a şi câştigat primul sezon. A fost vorba despre „Corb” - Mugur Mihăescu.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/masked-singer-sezon-doi-20129572

AUDIENŢE. Românii, între Las Fierbinţi şi Chefi la Cuţite. Câţi oameni s-au uitat?
Audienţe. Programele preferate ale românilor în seara de marţi? Las Fierbinţi de pe Pro TV şi Chefi la Cuţite, emisiunea culinară a Antenei 1. Cele două posturi TV au condus clasamentele audienţelor de aseară. Cum s-a împărţit seara de marţi în audienţe: - Pro TV a fost pe primul loc cu Ştirile şi s-a păstrat aceeaşi tendinţă şi cu Las Fierbinţi. Serialul de comedie nu a avut rival pe cele trei segmente de public. Problema Pro TV-ului a fost după terminarea Las Fierbinţi. Cu Şef sub acoperire era pe ultima treaptă a podiumului pe naţional şi urban, iar pe comercial prindea locul secund. - Antena 1 a stat pe doi cât erau ştirile şi Las Fierbinţi (plus un loc trei pe naţional), dar pe intervalul Chefilor a reuşit să câştige pe urban şi comercial, în timp ce la nivel naţional se afla tot pe trei. - Kanal D a dat un nou episod din Hercai şi a scos cifre bune doar în ţară. La oraşe şi pe intervalul tinerilor era pe trei.
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-las-fierbinti-chefi-la-cutite-20-aprilie-20129570

Oficial. Netflix şi-a anunţat bugetul pentru anul 2021
Netflix şi-a anunţat bugetul de investiţii pentru producţiile din 2021: 17 miliarde de dolari. Cheltuielile serviciului de streaming vor creşte faţă de 2020, atunci când din cauza pandemiei s-au cheltuit „doar” 11,7 miliarde de dolari, scrie Variety. „Aşa cum am anunţat anterior, întârzierile producţiilor în 2020 a dus la cheltuieli ceva mai mici, dar în 2021 vom avea un buget mai mare. Continuăm să producem conţinut pe toate pieţele importante, cu excepţia Braziliei şi Indiei. Vom cheltui peste 17 miliarde de dolari pentru conţinutul de anul acesta şi vom continua să oferim o gamă uimitoare de titluri pentru abonaţii noştri, cu mai multe titluri originale decât anul trecut”, au spus cei de la Netflix, potrivit Variety.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/care-este-bugetul-netflix-2021-20129497
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL