×

Revista presei -- Data și ora publicării: 02.04.2021 15:13:37

REVISTA PRESEI / 2 apr 2021 /




Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – MARTIE 2021
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – MARTIE 2021
Efectul „Colectiv”: Pro TV negociază să ia Gala Oscar, după ce anul trecut n-a transmis-o nimeni
Digi Mobil a atras 100.000 de clienţi noi din alte reţele în primele două luni ale anului 2021 şi are în plan să crească în continuare numărul acestora prin reducerea preţurilor la abonamente
Dizi (Timeless Dizi Channel România) difuzează un nou serial turcesc, „A opta zi”, cu Burcu Biricik în rolul principal
Televiziunea Română schimbă grila de programe. Va fi difuzat un program în memoria lui Nelu Ploieșteanu
Program special de Paştele catolic, la TVR 2
Pro TV anunță un nou sezon al emisiunii „Visuri la cheie”. Ce spune Dragoș Bucur
„Românii au talent”. Omagiu adus lui Amza Pellea în ediția de vineri seară
Gabriel Dorobanţu, invitat special sâmbătă, la „Te cunosc de undeva!”
Dan Bittman, invitatul de duminică al lui Mircea Dinescu la „Poezie şi delicateţuri”
Senzori de alertă privind atacurile cibernetice ar urma să se instaleze la Poștă, Loterie, AEP și zeci de primării. Valoarea estimată a sistemului IT - aproape 70 milioane de lei
Povestea aici.gov.ro, o platformă IT pusă la dispoziție statului pro bono în pandemie, dar care ulterior a generat cheltuieli publice: Ce costuri are statul acum și cât de folosită este
Ediţia „Supernanny” de sâmbătă, dedicată celor care simt că pierd controlul în faţa propriilor copii
Documentare despre justiţie, democraţie şi demnitate umană, la One World Romania #14
Împărțirea TVR și a radioului public între PNL, USRPLUS și UDMR: apar noi posturi, deci noi sinecuri
SONDAJ. Cote dramatice de neîncredere! Românii și mai ales tinerii nu cred nici știrile TV, nici pe cele online. Cei în vârstă au altă percepție
AUDIENȚE Prime-Time. Chefii readuc Antena 1 peste Kanal D în top. Pro TV, liderul serilor de martie
MEDIA PE ZI. Televiziunile, „lovite” de astenie în martie. Fără schimbări notabile în audiențele de peste zi
TRAFIC. Cresc marile site-uri. Digi24 sare de 100 de milioane de afișări. Căderea lunii: Capital iese din top 20
„S-au râs”: Păcăleală de 1 aprilie de la Adrian Sârbu. "Bossul" Aleph a lansat o petiție „fake”, la care a reacționat Șoșoacă
DERAPAJ. La România TV parcă vine revoluția. Burtiere dramatice pe imagini de arhivă date ca direct
Trends: ce filme și seriale se poartă primăvara asta | Aprilie pe Netflix
Programatorii români câștigă cu până la 25% mai mult decât specialiștii IT din regiune
Ionela Buta este noul Chief Operations Officer al McCann Worldgroup România
Târgul virtual de carte LibFest a strâns peste un milion de vizualizări 14
Guvernul Olandei intenţionează să permită publicului accesul la concursul muzical Eurovision


Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – MARTIE 2021
În prima lună a primăverii, telespectatorii (cu telecomenzile în mâini) s-au mai rărit față de cei din luna precedentă. Marile televiziuni au pierdut audiență la nivel național, cu o excepție: Antena 1.
În martie, audiența Antena 1 a câștigat 9.000 de persoane la nivel națională față de februarie, ajungând la o medie de 615.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.
Antena 1 s-a detașat de Kanal D (560.000), care îi amenințase poziția secundă în topul audienței generale, în cursul lunii februarie, dar se află la mare distanță de liderul Pro TV (778.000).
Pro TV a pierdut 17.000 de telespectatori față de februarie, în timp ce Kanal D a suferit o pierdere consistentă de 40.000 de persoane.
Demnă de remarcat este prezența pe locul 9 în topul audienței naționale a televiziunii Happy Channel, parte a grupului Intact, cu o audiență generală peste Prima TV, TVR 2 și Realitatea Plus.
Alte televiziuni care au suferit pierderi de audiență față de februarie: România TV (-9.000), Antena 3 (-9.000), Digi24 (-2.000), Prima TV (-9.000), DigiSport 1 (-16.000), Pro Cinema (-7.000), Antena Stars (-7.000) și Realitatea Plus (-5.000).
Televiziuni care au înregistrat creșteri de audiență: TVR 1 (1.000), Happy Channel (2.000) și DIVA (4.000).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-national-martie-2021-209538


Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – MARTIE 2021
Audiența la nivel urban a televiziunii Antena 1 a crescut cu 24.000 de telespectatori în martie față de luna precedentă. Televiziunea grupului Intact este singura stație din grupul marilor jucători care a înregistrat o majorare a ratingului urban în prima lună a primăverii.
Antena 1 a avut un rating mediu de 308.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban, în luna martie, conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 24.000 de persoane față de luna februarie. Este cea mai creștere de audiență urbană de pe piața TV care i-a consolidat a doua poziție în topul lunii martie, după Pro TV.
Pro TV a obținut un rating mediu de 369.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 6.000 de persoane față de februarie.
Kanal D a ocupat a treia poziție în top, cu o medie de 232.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 14.000 de persoane față de februarie.
Happy Channel, televiziune deținută de grupul Intact, ocupă locul 8 în topul audienței urbane, înaintea televiziunilor Prima TV, Național TV și Realitatea Plus, în ciuda faptul că a pierdut 1.000 de orășeni față de luna precedentă.
Televiziuni care au obținut creșteri de audiență față de februarie: TVR 1 (3.000 de persoane), DIVA (1.000) și Național TV (4.000).
Televiziuni care au suferit pierderi: România TV (-6.000), Antena 3 (-4.000), DigiSport 1 (-11.000), Prima TV (-3.000), Realitatea Plus (-4.000), Antena Stars (-4.000) și B1TV (-3.000).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-urban-martie-2021-209620
Efectul „Colectiv”: Pro TV negociază să ia Gala Oscar, după ce anul trecut n-a transmis-o nimeni
(titlu modificat de Media Expres)
Cea de-a 93-a gală de decernare a Premiilor Oscar va avea loc pe 25 aprilie la Los Angeles. Gala va fi transmisă în direct în peste 225 de ţări din întreaga lume. „Îmi doresc ca în acest an televiziunile din România să transmită Gala Premiilor Oscar”, a fost prima reacție pe care criticul de film, Irina Margareta Nistor a avut-o după ce documentarul românesc „Colectiv” a fost nominalizat la două categorii în acest an. Anul trecut niciun post de televiziune nu a transmis evenimentul în România, după ce contractul pe care l-a avut Digi 24, post deținut de RCS&RDS, a expirat. „Au avut un contract de exclusivitate în România pentru cinci ani. Înțelegere ce a expirat după difuzarea Galei din 2019, iar din acel moment n-au mai fost interesați să transmită evenimentul”, au explicat surse media din piață. Conform informațiilor Libertatea, Digi24 nu este interesată să difuzeze Gala din acest an, oficialii postului nepurtând niciun fel de discuții cu producătorii show-ului de pe 25 aprilie. În schimb, cei de la PRO TV au demarat discuții pentru achiziționarea evenimentului din Los Angeles, imediat după ce documentarul „Colectiv” a fost nominalizat la două categorii (Film internațional și Documentar). „Există discuții pentru a transmite gala, dar în acest moment nu există o înțelegere clară. Există un interes pentru cei de la PRO TV, dar abia săptămâna viitoare se vor ști mai multe detalii, atunci când se poate semna contractul de retransmisie în România”, au mai precizat surse media, pentru ziar.

https://www.libertatea.ro/entertainment/efectul-colectiv-ce-televiziune-negociaza-sa-ia-gala-oscar-dupa-ce-anul-trecut-n-a-transmis-o-nimeni-3481558

Digi Mobil a atras 100.000 de clienţi noi din alte reţele în primele două luni ale anului 2021 şi are în plan să crească în continuare numărul acestora prin reducerea preţurilor la abonamente

Digi Mobil, numărul patru pe piaţa locală în ceea ce priveşte mărimea bazei de clienţi, a înregistrat în primele două luni ale anului în curs un număr de 100.000 de noi numere de telefonie mobilă, prin portare (clienţi care vin de alte companii cu tot cu numărul de telefon - n. red.), ajungând astfel la un număr de aproximativ 2,5 milioane de clienţi atraşi de-a lungul timpului prin portare de la Orange, Vodafone şi Telekom. „Avansul cu 7% al unităţilor generatoare de venituri, pe segmentul de telefonie mobilă, în 2020, se datorează investiţiilor constante în creşterea acoperirii reţelei. Optimizările făcute în ultimele luni la principalul canal de e-commerce al grupului, DIGI.ro, au contribuit la consolidarea relaţiei cu clienţii şi au facilitat diversificarea experienţei acestora, atât în faza de comandă şi contractare, cât şi în privinţa administrării serviciilor, facturilor, contului personal”, a spus Emil Jugaru, directorul Departamentului Vânzări şi Relaţii cu clienţii în cadrul Digi Mobil. Compania a pornit un plan de consolidare pe piaţa de telefonie mobilă, astfel că, şi la începutul anului 2021, reprezentanţii au anunţat lansarea pe piaţă a unei oferte prin care îşi dorea să atragă noi clienţi în acest segment.

https://www.zf.ro/business-hi-tech/digi-mobil-a-atras-100-000-de-clienti-noi-din-alte-retele-in-primele-20009479

Dizi (Timeless Dizi Channel România) difuzează un nou serial turcesc, „A opta zi”, cu Burcu Biricik în rolul principal

O nouă dramă turcească începe la postul Dizi (Timeless Dizi Channel România) din 12 aprilie, este vorba de „A opta zi', în original „8. Gün'. Producție Ay Yapım din 2018, îi are pe Burcu Biricik, Musa Uzunlar, Buğra Gülsoy și Ceyda Düvenci în rolurile principale. Așteptat cu interes la lansarea din 2018, noul serial „A opta zi', care începe la Dizi luni, 12 aprilie, la 17.45, și-a ținut cu sufletul la gură fanii de la început până la sfârșit. Producția, un amestec de thriller cu poveste de dragoste, oferă numeroase surprize și răsturnări de situație. Dar să trecem la subiect: Bahar (Burcu Biricik, pe care am văzut-o „În numele fericirii', la Pro 2) este o femeie tânără și frumoasă, care are tot ce-și poate dori, un soț care o iubește, Ahmet (Yigit Kirazci), o viață îndestulată, plus că este însărcinată cu primul copil. Însă viața perfectă a lui Bahar se termină brusc atunci când mama ei, Sehnaz (Ceyda Düvenci), inginer IT la o companie de prestigiu, moare într-un accident de avion.

https://tvmania.ro/postul-dizi-timeless-dizi-channel-romania-difuzeaza-un-nou-serial-turcesc-a-opta-zi-cu-burcu-biricik-in-rolul-principal-287823.html

Televiziunea Română schimbă grila de programe. Va fi difuzat un program în memoria lui Nelu Ploieșteanu

În semn de omagiu adus artistului Nelu Ploieșteanu, care ne-a părăsit joi noapte, la vârsta de 87 de ani, Televiziunea Română schimbă grila de programe de duminică, 4 aprilie, pentru a difuza un emisiuni care îl au în centru pe regretatul artist. Astfel, duminică seară, TVR 1 a scos din grilă Festivalul „Lucreția Ciobanu', dar și emisiunea Garantat 100%, care va fi difuzată pe 11 aprilie.

https://tvmania.ro/televiziunea-romana-schimba-grila-de-programe-va-fi-difuzat-un-program-in-memoria-lui-nelu-ploiesteanu-287935.html

Program special de Paştele catolic, la TVR 2

Transmisiuni în direct, documentare şi lansarea unor sezoane noi ale emisiunilor consacrate alcătuiesc programul special TVR 2 din weekendul în care este sărbătorit Paştele catolic. TVR 2 va difuza programe dedicate Sărbătorii Pascale şi va transmite în direct ceremoniile religioase de la Catedrala Sfântul Iosif din Bucureşti şi de la Vatican. Sfârşitul de săptămână va aduce sezoane noi ale unor emisiuni precum „Gala umorului” (din 2 aprilie, ora 20:00), „Femei de 10, bărbaţi de 10” (din 3 aprilie, ora 15:00), „Distracţiile lui Cazacu” (din 3 aprilie, de la ora 18:00), „Zile cu stil” (din 3 aprilie, ora 18:30) şi „Cap compas” (din 3 aprilie, ora 12:30), „Drag de România mea!” (din 4 aprilie, ora 15:00), iar cel mai longeviv program, „D-ale lu' Mitică”, împlineşte 22 de ani şi noul sezon debutează pe 4 aprilie, la ora 17:00.

https://www.news.ro/cultura-media/program-special-de-pastele-catolic-la-tvr-2-1922400601002021041620091133

Pro TV anunță un nou sezon al emisiunii „Visuri la cheie”. Ce spune Dragoș Bucur

Echipa „Visuri la cheie' a reușit să aducă bucurie în sufletele multor oameni, iar dorința de a face bine îi ghidează să meargă mai departe și anul acesta. Stă în puterea noastră să îndeplinim Visuri la cheie, dar orice ajutor contează. Dacă vreți să faceți parte din echipă, ajutați-ne să găsim familiile care au nevoie de noi și înscrieți poveștile pe visurilacheie.protv.ro. „Sunt bucuros că avem parte de un nou sezon Visuri la cheie și suntem pregătiți să cunoaștem noi familii care merită să devină modele de curaj și bunătate pentru România. Lumea se schimbă sub ochii nostri, dar Visuri la cheie merge mai departe', a spus Dragoș Bucur.

https://tvmania.ro/pro-tv-anunta-un-nou-sezon-al-emisiunii-visuri-la-cheie-dragos-bucur-287917.html

„Românii au talent”. Omagiu adus lui Amza Pellea în ediția de vineri seară

Mai spectaculos, mai neașteptat, mai greu de uitat! Este sezonul 11 Românii au talent și în această seară revine cu o nouă ediție care le va oferi celor de acasă ocazia de a-și găsi relaxarea și bucuria necesară pentru a încheia săptămâna cu zâmbetul pe buze. Și de această dată concurenții se vor întrece în momente neașteptate pentru a-i convinge pe jurați că merită să treacă în următoarea etapă. Direct de la Timișoara, un concurent îi va aduce lui Amza Pellea un omagiu surprinzător. 'Îmi place când lumea mă strigă Nea Mărin', va spune acesta înainte de a urca pe scenă. Taximetristul, ajuns la o vârstă înaintată, are un singur regret în viață: că nu a mai putut să se bucure de viața de artist. Să fie această seară un nou început, o nouă șansă pentru el? Descoperim în câteva ore.

https://tvmania.ro/romanii-au-talent-omagiu-adus-lui-amza-pellea-in-editia-de-vineri-seara-287887.html

Gabriel Dorobanţu, invitat special sâmbătă, la „Te cunosc de undeva!”

Maratonul transformărilor continuă, în această sâmbătă, de la ora 20:00, la Antena 1, cu o gală dedicată muzicii de dragoste. Artişti unul şi unul vor urca pe scena transforming show-ului în cea de-a noua ediţie Te cunosc de undeva!, care va fi deschisă de omul care a transformat o gară mică într-un hit mare – Gabriel Dorobanţu. Apariţia sa pe scena transforming show-ului de la Antena 1 i-a emoţionat pe juraţi: „Dacă ar fi să facem o listă a titlurilor de succes din repertoriul lui Gabi, ne-ar lua o emisiune! Eşti o minune de om!', i-a mărturisit Aurelian Temişan artistului. „Sunteţi o apariţie rară şi foarte specială, ne-ar plăcea să veniţi mai des pe la noi, poate să şi concuraţi la un moment dat!', i-a spus şi Andreea Bălan.

https://tvmania.ro/gabriel-dorobantu-invitat-special-sambata-la-te-cunosc-de-undeva-287667.html

Dan Bittman, invitatul de duminică al lui Mircea Dinescu la „Poezie şi delicateţuri”

Cântăreţul Dan Bittman, cunoscut ca solist al trupei Holograf, este invitatul ediţiei de duminică a emisiunii „Poezie şi delicateţuri” realizată de Mircea Dinescu şi difuzată de Prima TV de la ora 14:00. Poetul Mircea Dinescu şi Bittman au gătit şi au cântat la Cetate. Au fost gătite chifteluţe în prapor de ied, o combinaţie de carne de ied şi de porc, cu măcriş, ardei şi năut. Dan Bittman a fost pus la încercare în bucătărie şi a trecut testul cu brio, dar a dat cu adevărat un examen în faţa Tarafului Iancu Jianu. Au cântat împreună o melodie din repertoriul lui Mihai Mărgineanu, o versiune a cântecului „Duru-Duru”, iar Dinescu li s-a alăturat.

https://www.news.ro/entertainment/dan-bittman-invitatul-de-duminica-al-lui-mircea-dinescu-la-poezie-si-delicateturi-video-1922402302372021041320092823

Senzori de alertă privind atacurile cibernetice ar urma să se instaleze la Poștă, Loterie, AEP și zeci de primării. Valoarea estimată a sistemului IT - aproape 70 milioane de lei

Un sistem național de avertizare în timp real a persoanelor fizice și juridice vizate de atacuri cibernetice ar urma să fie implementat în perioada următoare de către CERT-RO (Centrul național de răspuns la incidente de securitate cibernetică) și Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), proiect cu o valoare estimată la aproape 70 milioane de lei, din care finanțarea UE nerambursabilă este de peste 58 milioane de lei, a anunțat miercuri CERT-RO. O licitație pentru achiziția de echipamente hardware și software a și fost lansată în toamna anului trecut, fiind depuse 13 oferte. CERT-RO a prezentat miercuri într-o videoconferință un proiect IT pentru dezvoltarea unui sistem național de avertizare în timp real a persoanelor fizice și/sau juridice vizate de atacuri cibernetice și/sau afectate de incidente cibernetice, precum și pentru informarea și cooperarea cu autoritățile competente. Valoarea estimată a proiectului, 'sistem de alertă timpurie și informare în timp real - RO-SAT' este de peste 69,6 milioane de lei (inclusiv TVA), care va fi finanțat din fonduri UE nerambursabile de peste 58.6 milioane de lei, precum și fonduri de la bugetul de stat de peste 10,8 milioane de lei.

https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-24704562-senzori-alerta-privind-atacurile-cibernetice-urma-intaleze-posta-loterie-aep-zeci-primarii-valoarea-estimata-sistemului-aproape-70-milioane-lei.htm

Povestea aici.gov.ro, o platformă IT pusă la dispoziție statului pro bono în pandemie, dar care ulterior a generat cheltuieli publice: Ce costuri are statul acum și cât de folosită este

În primăvara anului trecut, în contextul stării de urgență și al stării de alertă generate de pandemia COVID-19, Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) a lansat platforma aici.gov.ro, prin care a acordat ajutorul de şomaj tehnic pentru angajații companiilor afectate de criza economică. 'Totul este pro bono', anunța atunci Sabin Sărmaș (PNL), președintele ADR, care acum este președinte al Comisiei IT în Camera Deputaților. Ulterior însă, autoritatea a făcut achiziții directe, fără licitație, pentru mentenanța și hosting-ul acestei soluții IT, chiar de la firmele care au furnizat gratuit inițial platforma. Cum a fost lansată gratuit platforma aici.gov.ro și ce achiziții directe a făcut ulterior Autoritatea pentru Digitalizarea României. În data de 2 aprilie 2020, în contextul pandemiei de COVID-19, Guvernul, prin Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR), anunța lansarea în parteneriat cu Aurachain, Asociatia pentru Tehnologii Avansate - ATA, BitHat Solutions și Telekom Romania a platformei digitale aici.gov.ro. Ca primă funcționalitate, platforma permitea ca toate firmele să transmită către reprezentanțele județene ale Agenției Naționale pentru Ocuparea Forțelor de Muncă (ANOFM) cererea pentru solicitarea șomajului tehnic potrivit OUG nr. 30/2020 modificată prin OUG nr. 32/2020. Tot atunci, Sabin Sărmaș (PNL), președintele de atunci al Autorității pentru Digitalizarea României (ADR), anunța pe pagina sa de Facebook că "totul este pro bono". ADR nu a anunțat public necesitatea unei astfel de platforme, nu a făcut nicio licitație în acest sens ori vreun concurs de oferte. Pe de altă parte, după câteva luni de utilizare, ADR a achiziționat prin cumpărare directă mai multe servicii de mentenanță și suport chiar de la firmele care au furnizat inițial pro bono această platformă, astfel: 11.05.2020 - achizitie directa de la Aurachain de 135.000 lei fara TVA ("Licență utilizare platforma informatica low-code"). 20.10.2020 - achizitie directă de la Aurachain de 134.000 lei fara TVA ("Portal aici.gov.ro conform descriere furnizor. Se va incheia contract de furnizare propus de ADR."). 02.07.2020 - achizitie directa de la BitHat de 133.280 lei fara TVA ('Servicii de inchiriere infrastructura informatica pentru 4 luni (iulie 2020 -octombrie 2020'). 16.11.2020 - achizitie directa de la BitHat de 73.500 lei fara TVA ("Servicii de migrare a datelor online și testare a datelor din vechiul sistem. Migrarea se va face online pentru toate sistemele de operare suportate de producătorul echipamentului SAN. Furnizorul va asigura și garanta disponibilitatea și integritatea datelor după migrare. Furnizorul are obligația de a stoca in infrastructura certificata MCSI datele migrate, asigurând disponibilitate de 99,98%. Perioada contractuala si termen de executie - o luna"). HotNews.ro a solicitat Autorității pentru Digitalizarea României (ADR) să ofere explicații privind aceste achiziții, să comunice ce costuri are în prezent statul cu platforma aici.gov.ro și să arate care sunt beneficiile aduse de această soluție IT. "În luna martie 2020, în contextul stării de urgență și al stării de alertă generate de pandemia COVID-19, Guvernul României a căutat o soluţie rapidă și eficientă de a acorda ajutorul de şomaj tehnic pentru toţi angajaţii companiilor afectate de criza economică. Ca răspuns la solicitarea Guvernului, Autoritatea pentru Digitalizarea României a iniţiat demersul de identificare a unor parteneri pentru punerea în funcţiune a unui sistem online naţional, pe care solicitanţii să îl poată utiliza pentru a aplica pentru ajutorul de șomaj tehnic. Astfel, portalul aici.gov.ro a fost realizat și livrat foarte rapid.

Compania Aurachain, împreună cu alţi parteneri (Asociaţia pentru Tehnologii Avansate, Telekom, Boboc & Asociaţii Consulting, ulterior şi Bithat), au oferit ajutorul pentru implementarea rapidă a unei platforme digitale pentru procesarea automată şi de la distanţă a cererilor de şomaj tehnic. Soluţia a fost pusă în producţie în aproximativ o săptămână, asigurând până astăzi ajutoare de şomaj de peste 1 miliard de euro. La acest moment, în platformă sunt înrolate trei autorităţi publice – ANOFM, ANPIS şi MFP, fiind implementate 18 proceduri.

https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-24702963-povestea-aici-gov-platforma-pusa-dispozitie-statului-pro-bono-pandemie-dar-care-ulterior-generat-cheltuieli-publice-costuri-are-statul-acum-cat-folosita-este.htm

Ediţia „Supernanny” de sâmbătă, dedicată celor care simt că pierd controlul în faţa propriilor copii

Ediţia de sâmbătă a emisiunii „Supernanny” difuzată de Prima TV, de la ora 20.00, va fi dedicată celor care simt că pierd controlul în faţa propriilor copii. Părinţii vor afla cum să abordeze un copil încăpăţânat care are argumente şi răspunsuri la orice. Expertul în parenting Urania Cremene ajunge în comuna tulceană Cerna, la o familie româno-italiană. Copilul, Matteo (în vârstă de 7 ani), este definiţia universală a încăpăţânării şi găseşte argumente pentru orice zid ridicat între el şi părinţii lui.

https://www.news.ro/cultura-media/editia-supernanny-de-sambata-dedicata-celor-care-simt-ca-pierd-controlul-in-fata-propriilor-copii-1922403601282021041520091031

Documentare despre justiţie, democraţie şi demnitate umană, la One World Romania #14

Opt documentare din diferite colţuri ale lumii au fost selectate în secţiunea „Când tancurile plâng în locul nostru” a celei de-a 14-a ediţii a festivalului One World Romania, care va avea loc cu prezenţă fizică, la Bucureşti, între 21 şi 30 mai, şi online, în perioada 31 mai - 6 iunie. Filmele din această secţiune vorbesc despre variile încălcări ale justiţiei, ale democraţiei şi ale demnităţii umane care au loc peste tot în lume şi despre persoanele sau grupurile care încearcă restabilirea acestora. Secţiunea este susţinută de Fundaţia Konrad Adenauer prin Programul Statul de Drept Europa de Sud Est. Vanina Vignal şi Andrei Rus, directorii artistici ai festivalului, au transmis: „Anul trecut a fost marcat de numeroase lupte pentru drepturile civile, de amplificarea revendicărilor cu privire la egalitatea de gen, de problematizarea legitimităţii folosirii puterii de către stat, fie şi în situaţii de criză. Filmele alese vorbesc despre zone geografice sau categorii de populaţie care trec de obicei neobservate de radarul mass-media”. „Responsabilidad Empresarial”, filmul cineastului argentinian Jonathan Perel, vorbeşte despre represiunea muncitorilor în timpul dictaturii militare din Argentina în perioada 1976-1983.

https://www.news.ro/cultura-media/documentare-despre-justitie-democratie-si-demnitate-umana-la-one-world-romania-14-1922400802242021041120092582

Împărțirea TVR și a radioului public între PNL, USRPLUS și UDMR: apar noi posturi, deci noi sinecuri

Împărțirea TVR și a radioului public între PNL, USRPLUS și UDMR se apropie de final, cele trei formațiuni fiind de acord să înființeze câte un post de director general, la fiecare dintre instituții, care să fie numit politic, de Parlament. Potrivit unor surse politice, PNL va primi posturile de director general al TVR și de președinte al Consiliului de Administrație al radioului public. UDMR va desemna președintele Consiliului de Administrație al TVR, iar USR va nominaliza directorul general al radioului public. Negocierile nu sunt însă finalizate, în pachet cu numirile de la radioul și televiziunea publică se discută și viitorul Avocat al Poporului. În plus, coaliția majoritară vrea să schimbe legea de organizare a radioului și televiziunii publice înainte de a trece la respingerea rapoartelor de activitate ale acestor instituții, ceea ce duce la demiterea actualelor consilii de administrație. În ceea ce privește delimitarea atribuțiilor președinților consiliilor de administrație de cele ale viitorilor directori generali, în principiu CA-urile vor gestiona chestiunile financiare, iar directorul general va controla politica editorială. Dacă însă ambele funcții vor fi ocupate prin votul Parlamentului, înseamnă că vor apare doi centri de putere atât în TVR, cât și în radioul public. Potrivit unui proiect de modificare a legii de organizare a TVR și a radioului public, directorul general va raporta în fața consiliului de administrație, dar nu este clar dacă CA-ul îl poate demite, de vreme ce va fi numit de Parlament. Atât președinții celor două CA-uri, cât și directorii generali vor fi asimilați funcției de ministru și vor avea un salariu egal cu membrii Guvernului.

https://newsweek.ro/politica/impartirea-tvr-si-a-radioului-public-intre-pnl-usrplus-si-udmr-apar-noi-sinecuri

SONDAJ. Cote dramatice de neîncredere! Românii și mai ales tinerii nu cred nici știrile TV, nici pe cele online. Cei în vârstă au altă percepție

SONDAJ. Diferențe majore între cum văd tinerii din România și persoanele mai în vârstă știrile TV, dar și pe cele din online. Cote de încredere dramatic de scăzute și pentru știrile de pe TV, dar și pentru știrile din online. Și mai mici pentru Facebook și alte rețele sociale. Oricum, ce dau posturile de televiziune se "bucură" de o credibilitate scăzută în general: 60% spun că nu cred ce văd la TV! Adică doar unul din trei români are încredere în ce vede pe micul ecran. Și dintre aceștia, cei mai mulți care le cred sunt în vârstă. Persoanele în vârstă sunt majoritare și în publicul posturilor TV în general, și a celor de știri în special. Tinerii cu un nivel de educație mai ridicat privesc însă cu îndoială știrile date de televiziuni. Tendința se observă și în online, unde procentele de încredere sunt și mai dramatice! Aproape 70% dintre români nu cred ce citesc pe site-urile de știri. Adică 2 din 3 români nu au încredere în aceste surse! Și aici sunt diferențe pe categorii de vârstă. Deși tinerii sunt mai conștienți că sunt bombardați de știri false decât persoanele în vârstă, tot tinerii sunt cei care cred cel mai puțin în ceea ce văd pe paginile oficiale ale canalelor mass-media. Pentru rețele sociale, acolo unde se împrăștie cele mai multe teorii ale consiprației, "barometrul" (ne)încrederii se duce spre maximum: 75% dintre români, trei sferturi adică, nu au încredere în Facebook, Instagram, Youtube sau TikTok. Rezultatele de mai sus sunt explicabile, câtă vreme românii sunt de părere că au fost expuși la multe știri false și dezinformări în online, în ultimele luni. Datele sunt obținute în urma unui sondaj de opinie numit „Neîncrederea publică: Vest vs. Est, ascensiunea curentului naționalist în era dezinformării și fenomenului știrilor false” și realizat de INSCOP Research în parteneriat cu Verifield. - 55% dintre oamenii care au participat la sondaj sunt de părere că, în foarte mare și mare măsură, au fost expuși în ultimele luni la știri false. 42,6% spun că au fost expuși în mică măsură sau foarte mică măsură/deloc, iar 2,5% nu știu sau nu au răspuns la această întrebare. Analiza socio-demografică: persoanele sub 44 de ani, cu un nivel de educație mai ridicat, au fost de părere că sunt expuși la știrile false, iar cei de peste 45 de ani cu nivel de educație mai scăzută au răspuns contrar. Sondajul s-a realizat în perioada 1- 12 martie 2021, fiind împărțit în patru capitole. Al patrulea capitol a fost dedicat percepției populației cu privire la știrile false și dezinformările din online. Datele au fost culese în perioada 1 -12 martie 2021 prin metoda CATI (interviuri telefonice). Volumul eșantionului multistadial stratificat a fost de 1100 de persoane, reprezentativ pe categoriile socio-demografice semnificative (sex, vârstă, ocupație) pentru populația neinstituționalizată a României, cu vârsta de 18 ani și peste. Eroarea maximă admisă a datelor este de ± 2,95% la un grad de încredere de 95%.

https://www.paginademedia.ro/2021/04/sondaj-romani-stiri-false/

AUDIENȚE Prime-Time. Chefii readuc Antena 1 peste Kanal D în top. Pro TV, liderul serilor de martie

AUDIENȚE TV | PRIME-TIME MARTIE. Mai puțini români în fața televizoarelor în prima lună de primăvară. Asta s-a simțit și în audiențele din prime-time de luna trecută. Pro TV a câștigat topul, în timp ce Antena 1 a reușit să depășească Kanal D pe două segmente de public. După două luni în care se afla pe locul trei, Antena 1 a recuperat puternic audiență în mediul urban și la nivel comercial. „Motorul” postului Intact a fost emisiunea Chefi la Cuțite, care a debutat pe 28 februarie. Pentru Kanal D au început scăderile după ce a început anul în forță cu show-ul Survivor. Asta în timp ce Pro TV și-a menținut poziția de lider pe toate segmentele de public, dar cu scăderi față de februarie. România TV și Antena 3 rămân cele mai urmărite stații de știri, în timp ce Happy Channel reușește să mai urce în top pe național și urban datorită serialelor turcești pe care le difuzează în prime-time.

https://www.paginademedia.ro/2021/04/audiente-prime-time-martie-2021/

MEDIA PE ZI. Televiziunile, „lovite” de astenie în martie. Fără schimbări notabile în audiențele de peste zi

AUDIENȚE după MEDIA PE ZI | MARTIE. Astenia de primăvară „s-a simțit” și în audiențele posturilor TV, în timpul zilei. Cifrele nu au suferit schimbări notabile față de luna februarie. Mai mult, pe alocuri, cifrele au scăzut ușor. Și unde au existat creșteri situația nu a fost remarcabilă, în sensul că nu au existat răsturnări de clasament. Posturile TV, marile generaliste în principal, și-au păstrat pozițile pe care le-au ocupat în top și în luna februarie. De pildă, Pro TV și Kanal D au avut cu câteva mii de telespectatori mai puțin, ziua, în martie atât la nivel național, cât și în mediul urban și pe segmentul tânăr. Pe de altă parte, Antena 1 a numărat tot câteva mii de telespectatori, dar de acestă dată în plus, indiferent despre care segment de public vorbim. Nici pe zona de știri nu s-au produs schimbări importante. În continuare, cel mai urmărit post de știri, chiar și cu cifre în scădere, este România TV.

https://www.paginademedia.ro/2021/04/audiente-zi-martie-2021/

TRAFIC. Cresc marile site-uri. Digi24 sare de 100 de milioane de afișări. Căderea lunii: Capital iese din top 20

TRAFIC SITE-URI | MARTIE 2021. Prima lună de primăvară vine cu creșteri masive pentru cele mai citite site-uri din România. În luna recent încheiată nu numai că am avut schimbări în clasament, dar și căderea bruscă a site-ului Capital.ro, care nu se mai regăsește în top 20. Digi24.ro a rămas lider atât după numărul de afișări, cât și după unici. Site-ul RCS-RDS a avut o creștere masivă și a depășit 100 de milioane de afișări, în luna martie. Gsp.ro a depășit digisport.ro la afișări și a devenit cel mai citit site de sport. Rocadă între adevărul.ro și libertatea.ro la unici. Căderea lunii: Capital.ro. Nu se mai regăsește în top 20 nici la afișări, nici la unici. Explicația? Google a lansat un noul algoritm și „a penalizat” Capital. Google nu permite mai multe tipuri de conținut în aplicația Discovery și nu recomandă site-urile de tip click-bait.

https://www.paginademedia.ro/2021/04/trafic-site-uri-martie-2021/

Emisiunea de călătorii a lui Cristi Tabără revine cu un nou sezon. Pe TVR

Televiziunea Publică anunță un nou sezon al emisiunii de călătorii prezentată de Cristi Tabără - „Exclusiv în România”. Prima ediția se va vedea duminică, 4 aprilie, de la ora 17:00, pe TVR 1. Primele expediții ale noului sezon vor avea loc în zona Buzăului. Tabără și echipa sa vor merge în localitatea Pietroasele, pentru a afla istoria tezaurului „Cloșca cu puii de aur”.
Apoi va cunoaște povestea lui Dumitru Dan, cel despre care se spune că, la începutul secolului al XX-lea, a parcurs pe jos peste 100.000 de kilometri, rupând aproape 500 de opinci, într-o călătorie în jurul lumii, care a durat 6 ani. Tot la Pietroasele, Cristi Tabără stă de vorbă cu Ion Moacă, un sculptor local și va afla cum se fac cârnații de Pleșcoi.

https://www.paginademedia.ro/2021/04/emisiune-cristi-tabara-tvr-sezon-nou/

„S-au râs”: Păcăleală de 1 aprilie de la Adrian Sârbu. "Bossul" Aleph a lansat o petiție „fake”, la care a reacționat Șoșoacă

„S-au râs”! Adrian Sârbu, părintele Pro TV și fondatorul stației de știri Aleph News, a încercat o păcăleală de 1 Aprilie. Ieri, pe Aleph News și pe site-urile din grupul Mediafax, a apărut următoarea știre: „Un cunoscut ONG a lansat campania Fără români în funcții publice” - după cum a scris chiar un material publicat pe agenția de știri Mediafax. "Petiția" din ștriea "fake" era susținută și de coordonatorul editorial Ziarul Financiar, Cristian Hostiuc. "Eu aș semna o asemenea petiție. Ar fi un lucru interesant pentru România, nu spun „bun” pentru că acest lucru ar putea fi văzut la final", spunea el. În știre era menționat că oficialii ONG-ului vor detalia subiectul într-un interviu la Aleph News. Supriză! În spatele „pețitiei” s-a aflat chiar fostul șef Pro TV, Adrian Sârbu. „Petiția a prins”, a spus Sârbu la Aleph News. "S-a viralizat!" Nu a spus însă unde și la cine a prins. Acesta continuă: „Ca orice tragedie națională, totul a început de la o glumă la o cafea. Peste asta, a existat și o frumoasă oportunitate, aceasta fiind ziua de 1 aprilie. Această zi este cea mai frumoasă pentru jurnaliști: este ziua în care aceștia pot deveni autori de ficțiune. Și, prin urmare, s-a născut această ficțiune care se numește „Fără români în funcții publice”, a explicat Adrian Sârbu. De asemenea, tot în știrea inițială, existau poziții obținute de oameni precum Sorina Matei, Radu Mihaiu (primarul sectorului 2), Ion Cristoiu, Sever Voinescu și Iulian Bulai de la USR. Diana Șoșoacă a fost, de asemenea, printre puținii politicieni care au reacționat. Aceasta a spus că Barna și Iohannis sunt în spatele demersului, după cum a scris Mediafax. „Inițiativa” a fost preluată și de câteva site-uri: Mediafax, Playtech, Businessmagazin, Evz, DCNews, Ortodox.info și Gândul.

https://www.paginademedia.ro/2021/04/s-au-ras-pacaleala-de-1-aprilie-de-la-adrian-sarbu/

DERAPAJ. La România TV parcă vine revoluția. Burtiere dramatice pe imagini de arhivă date ca direct

DERAPAJ. Burtieră la minut. Ce înțelegea cineva dacă trecea la prânz pe la România TV, fără sonor? "Oamenii revoltați aduși în Capitală", titra azi România TV, în jurul prânzului. "Mobilizare totală pentru cel mai mare protest", urma pe ecran. "Cine pregătește bătăi și atacuri la proteste", era o altă burtieră. Plus "Protestatarii vor fi verificați până la piele". În timpul acestor burtiere, pe ecran pe ecran rulau imagini cu oameni protestând. Pe ecran scria DIRECT când, în fapt, erau imagini de zilele trecute. E drept că, din cele trei segmente în care era împărțit ecranul în unele cadre, două erau în direct: prezentatoarea din studio și un reporter în stradă.

https://www.paginademedia.ro/2021/04/derapaj-romania-tv-burtiere-dramatice-proteste/

Trends: ce filme și seriale se poartă primăvara asta | Aprilie pe Netflix

Așa cum ne-am obișnuit, sezonul de primăvară vine cu noi tendințe din care ne putem inspira pentru a crea ținute originale, numai bune de stat în vârful patului și dat play la încă un episod din serialul preferat. Uite ce se poartă luna asta: poți începe cu Thunder Force, o comedie cu superrăufăcători și aproape eroi, cu Melissa McCarthy și Octavia Spencer în rolurile principale; Shadow and Bone, o producție fantastică și încărcată cu magie, bazată pe romanele semnate de Leigh Bardugo; Sexify, cea mai nouă serie originală poloneză, unde trei prietene încearcă să creeze o aplicație despre sex.

https://jurnalul.ro/cultura/film/trends-ce-filme-si-seriale-se-poarta-primavara-asta-aprilie-pe-netflix-869593.html

Programatorii români câștigă cu până la 25% mai mult decât specialiștii IT din regiune
Deficit de 15.400 programatori și din cauza emigrării. Peste 6.000 experți muncesc de la distanță pentru firme de IT din străinătate. TABELUL salariilor

Programatorii din România câștigă mai bine cu până la 25% comparativ cu specialiștii IT din statele vecine, însă decalajele față de salariile din Vest se mențin la un nivel ridicat, chiar și atunci când salariile sunt ajustate la costurile de trai, indică date analizate de Profit.ro. Cu un salariu estimat de 13.000 de euro pe an pentru un programator fără experiență, România se află pe locul 22 în Europa, în fața unor țări ca Polonia, Ungaria și Slovacia, dar la mare distanță de locurile fruntașe, ocupate de Elveția (66.000 euro/an), Danemarca (58.000 euro) și Germania (42.000 euro). În topul salariilor ajustate la nivelul de trai, România urcă două poziții, până pe locul 20, cu un salariu de 21.000 de euro pe an, relevă un studiu realizat de școala de programare Codecool. Studiul se bazează pe date privind salariile programatorilor junior, middle level și senior din 29 țări publicate pe site-uri de specialitate, precum Glassdoor, PayScale și Pay Lab. Salariile ajustate au fost calculate folosind indexul cost of living al site-ului Numbeo, care ia în calcul costurile de zi cu zi și prețurile alimentelor, utilităților și serviciilor din țara respectivă.

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/programatorii-romani-castiga-pana-25-mult-specialistii-it-regiune-deficit-15-400-programatori-cauza-emigrarii-peste-6-000-experti-muncesc-distanta-firme-it-strainatate-tabelul-salariilor-20091263

Ionela Buta este noul Chief Operations Officer al McCann Worldgroup România
Cu o experiență de peste 18 ani în industria publicității digitale, dintre care 9 ani ca parte a echipei agenției MRM România, Ionela Buta este promovată că Chief Operations Officer al McCann Worlgroup România, ea continuând să supervizeze în continuare și operațiunile de business ale MRM România, din poziția de CEO.
Absolventă a Universității Politehnice București, Ionela Buta a intrat în lumea publicității digitale în 2003.
A făcut parte din echipa de management a primei agenții digitale din România, Kinecto, contribuind la dezvoltarea acesteia timp de 8 ani. În 2012, s-a alăturat agenției MRM România, mai întâi în calitate de Client Service Director, trei ani mai târziu devenind Deputy CEO, iar din 2016 este CEO-ul companiei.
În MRM România Ionela Buta a avut un rol activ în reorganizarea și creșterea agenției, a creat capabilități noi și a extins businessul agenției pe segmentul B2B, a dezvoltat un departament de conținut, a creat un centru de tehnologie la București, MRM România făcând parte din cele 5 birouri globale ale McCann Worldgroup în zona de voice excellence.
Timp de cinci ani, MRM România a fost agenția digitală a anului în România și a fost inclusă în top 50 agenții Digitale din lume (WARC 2020).
La nivel de creștere a business-ului, în 2019, MRM România a înregistrat o creștere de 80% a cifrei de afacere comparativ cu anul precedent.
Echipa de management a McCann Worldgroup este condusă de Sagit Tzur-Lahav, Chief Executive Officer, care îi are alături pe Beatrice Iftimi – Head of Business & Chief Growth Officer, Ruxandra Moscu – Chief Financial Officer, Cătălin Dobre – Chief Creative Officer și Mihai Trandafir – Managing Director, UM România.
Ionela Buta, Chief Operations Officer McCann Worldgroup România și Chief Executive Officer MRM România: „Aproape întreagă mea carieră a fost în publicitate, în digital, deci se poate spune că am “crescut” în acest context și cred că asta m-a ajutat foarte mult.
Comportamentul acestui mediu m-a învățat și m-a ajutat și în business. Mediul digital este în permanentă schimbare, tehnologia având cea mai accelerată creștere în istoria omenirii iar noi a trebuit să ne adaptăm mereu, să căutăm ce e nou, să aplicăm și să ne pregătim pentru what’s next.
În rolul de COO pe McCann Worldgroup România vin pregătită cu tot ce am învățat și aplicat până acum, doar că vorbim de o scară mai mare, care pentru mione este o proocare binevenită. Voi fi implicată în operațiunile grupului, care vor avea că rezultânt eficientizare, consistentă în tot ceea ce facem și excelență în inițiativele și obiectivele agențiilor din cadrul grupului.
Cred foarte tare în oameni și în identificarea superputerilelor fiecăruia și chiar asta vrea să fac: să folosim aceste superputeri la nivel de grup pentru a veni cu un offering ancorat în provocările actuale și un process agil.
Îmi propun să inovăm procesele, să descoperim moduri noi de a lucra și să continuăm să ne depășim cu fiecare campanie pe care o vom lansa”.
https://www.forbes.ro/ionela-buta-este-noul-chief-operations-officer-al-mccann-worldgroup-romania-209523

Târgul virtual de carte LibFest a strâns peste un milion de vizualizări
LibFest, târg virtual de carte și experiențe culturale, a strâns peste un milion de vizualizări în cadrul celor 100 de ore de eveniment.
Peste 240.000 de români au trecut pragul virtual al LibFest – târg de carte și experiențe culturale, organizat de Libris.ro în perioada 25-28 martie. Aceștia au achiziționat peste 60.000 de volume, cu o medie de 5,5 cărți pe comandă. Valoarea medie a achizițiilor a fost 150 de lei, în creștere cu 30% față de o zi obișnuită, a anunțat compania.
Din topul celor mai vânduți 5 autori fac parte trei scriitori români: Ioana Chicet-Macoveiciuc, Petronela Rotar și Dumitru Constantin Dulcan.
De asemenea, au fost organizate 130 de lansări și evenimente culturale care s-au desfășurat online. Cele mai urmărite au fost cele ale autorilor Radu Paraschivescu, Maia Morgenstern, Ana Blandiana, Ioana Chichet-Macoveiciuc, Mircea Cărtărescu, respectiv Timothy Caulifield, Irvin Yalom și Eric Emmanuel Schmitt.
“Ne-am bucurat să vedem un interes atât de mare pentru maratonul de lansări și dialoguri din cadrul LibFest. Este un semn că românilor le e dor de târgurile de carte, unde experiența culturală era definită tocmai de această interacțiune cu autorii. De asemenea, titlurile noi pregătite și numărul mare de cărți cu autograf dedicate achizițiilor din cadrul acestui eveniment au adus pe site un număr mare de vizitatori”, a declarat Laura Țeposu, CEO Libris.ro.
Cei mai mulți clienți au cumpărat volume de beletristică (28%), topul categoriilor fiind completat de cărțile pentru copii (15%) și dezvoltare personală (15%).
Cea mai aglomerată zi din cadrul târgului a fost duminică, perioadă în care media comenzii a fost de 150 de lei, mai mare cu 30% față de o zi obișnuită, fiind asemănătoare cu Black Friday sau perioada de Crăciun. Cele mai multe comenzi au fost făcute din București, Cluj Napoca și Timișoara.
Fondată în 2009, librăria online Libris.ro este o afacere 100% românească.
https://www.forbes.ro/targul-virtual-de-carte-libfest-strans-peste-un-milion-de-vizualizari-209546

Guvernul Olandei intenţionează să permită publicului accesul la concursul muzical Eurovision
Guvernul Olandei intenţionează să folosească concursul muzical Eurovision pentru a testa cum industria muzicală s-ar putea deschide în siguranţă în timpul pandemiei, informează RADOR.
Autorităţile olandeze vor permite un număr limitat de spectatori la evenimentul care va avea loc pe Arena Ahoy din Rotterdam, în luna mai, notează RADOR.
Circa 3.500 de fani vor putea intra pentru a viziona repetiţiile, semifinalele şi finalele de pe 22 mai. Evenimentul va fi supravegheat de Field Lab, acelaşi grup care a realizat teste pentru prezenţa în siguranţă într-o sală de concert, pe un stadion de fotbal şi la un festival muzical. Toţi participanţii vor trebui să prezinte un rezultat negativ la testul pentru coronavirus înainte de a putea intra.
La finalul lunii aprilie, guvernul olandez va decide dacă este posibil ca evenimentul să se desfăşoare în acest fel fără ca el să reprezinte un pericol pentru public.
https://www.forbes.ro/guvernul-olandei-intentioneaza-sa-permita-publicului-accesul-la-concursul-muzical-eurovision-209597
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL