×

Revista presei -- Data și ora publicării: 19.02.2021 17:55:27

REVISTA PRESEI / 19 feb 2021 /




Orange a încheiat anul 2020 cu venituri totale de 1,1 mld. euro şi 10,7 milioane de clienţi
Centrele de date ale Vodafone din Bucureşti, Cluj şi Braşov economisesc lunar energie cât consumă în mod obişnuit 350 de gospodării
Licitație de peste 1 milion de euro la STS, după ce a fost desemnat furnizor de semnături electronice gratuite exclusiv pentru personalul autorizat din instituțiile publice
ANCOM intenționează să reia licitația pentru noul sediu. Anul trecut, procedura a fost anulată pentru că singura ofertă a fost neconformă
Bilanț Covid în TVR. Peste 200 de cazuri de la debutul pandemiei: „Respectați regulile, în continuare. Valabil și pentru cei vaccinați cu prima doză”
AUDIENȚE. Românii, între Survivor și Las Fierbinți. Pro TV, primul loc cu serialul de comedie. Kanal D, lider aproape patru ore. Adela tot pe trei
Emisiunea Oanei Cuzino se întoarce cu un nou sezon la Pro TV. Revine și iLike IT
Simona Halep, magnet de audiență pentru Eurosport și Digi Sport. Care a fost cel mai urmărit meci?
Idea Film anunță finalizarea proiectului Transylvania 4k
ANALIZĂ. Căutările pe Google pentru călătorii au scăzut drastic, în 2020. Românii, mai interesați de litoralul românesc
Charlie Ottley, celebrul jurnalist BBC, a început filmările pentru documentarul Wild Danube: „Vom oferi o privelişte a Deltei care nu a fost văzută până acum”
Cîțu, despre taxarea Facebook: Internetul trebuie reglementat, dar nu prin taxare
Șeful Orange, deschis unor parteneriate cu Vodafone și Deutsche Telekom pentru turnurile de antene
„Survivor România”. Plecare neașteptată! Ce faimos a părăsit competiția 6
Când începe noul sezon „Chefi la cuțite” (Antena 1)
Emisiunile „iLike IT” și „Ce se întâmplă, doctore?” revin cu edițiile de weekend, la Pro TV
„Românii au talent”. Ce se va întâmpla în cea de-a cincea ediție a sezonului 11
SPI International lansează serviciul de streaming FilmBox+


Orange a încheiat anul 2020 cu venituri totale de 1,1 mld. euro şi 10,7 milioane de clienţi
Atingerea unui nivel de acoperire 4G a 99,2% din populaţie ne aduce mai aproape de scopul nostru social de reducere a decalajului digital, prin acces la o reţea de calitate, care conectează români din toate zonele
În 2020, veniturile din servicii IT&C, destinate companiilor, au cunoscut o evoluţie constantă cu o creştere de 20% faţă de 2019. Orange, liderul pieţei de telecom din România, subsidiară a grupului francez cu acelaşi nume, a înregistrat în 2020 venituri totale (din vânzarea de servicii, telefoane, accesorii) în valoare de 1,076 miliarde de euro, în scădere uşoară faţă de anul anterior, când acestea s-au situat la 1,112 mld. euro. În intervalul octombrie-decembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 304 milioane de euro, în creştere cu 1,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Această evoluţie este determinată de o creştere a vânzărilor de echipamente, înregistrată în contextul în care multe dintre activităţile economice s-au mutat în mediul digital. La 31 decembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.727.000 de clienţi. Serviciile fixe în bandă largă aveau 403.000 de clienţi, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă din 2019, conform datelor companiei.
https://www.zf.ro/business-hi-tech/orange-incheiat-anul-2020-venituri-totale-1-1-mld-euro-10-7-milioane-19924861

Centrele de date ale Vodafone din Bucureşti, Cluj şi Braşov economisesc lunar energie cât consumă în mod obişnuit 350 de gospodării
Vodafone România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii fixe şi mobile, anunţă că principalele sale centre de date - din Bucureşti, Cluj şi Braşov - pot economisi circa 50 MWh pe lună, cam cât ar consuma peste 350 de gospodării în aceeaşi perioadă de timp. „Ne-am luat angajamentul de a folosi energie 100% verde pentru derularea operaţiunilor şi de a ne reduce la net zero amprenta de Carbon până în 2040. Faptul că am scăzut consumul de energie în principalele centre de date cu 350 MWh în doar şapte luni constituie pentru noi un reper important”, a spus Cătălin Buliga, director de tehnologie în cadrul Vodafone România. Centrele de date consumă energie în special din cauza sistemelor de răcire necesare asigurării temperaturii optime de funcţionare a echipamentelor electronice. Astfel, sistemele de răcire generează între 40% şi 50% din consumul total de energie al unui centru de date. „Am adoptat şi combinat o serie de tehnologii, printre acestea numărându-se Phase Change Material (PCM), Dynamic Thermal Management, cu senzori inteligenţi controlaţi prin Inteligenţă Artificială, şi sistemele pe baza de apă răcită (Chilled Water).”
https://www.zf.ro/business-hi-tech/centrele-de-date-ale-vodafone-din-bucuresti-cluj-si-brasov-19923469

Licitație de peste 1 milion de euro la STS, după ce a fost desemnat furnizor de semnături electronice gratuite exclusiv pentru personalul autorizat din instituțiile publice
Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) vrea să cumpere dispozitive de memorie tip token USB necesare furnizării serviciului de certificare calificată, destinate exclusiv personalului autorizat din cadrul instituțiilor și autorităților publice. Astfel, STS a demarat o licitație restrânsă pentru încheierea unui acord cadru pe 2 ani, contract cu o valoare estimată la 5 milioane lei (fără TVA), potrivit datelor din Sistemul Electronic de achiziții Publice (SEAP). STS a fost desemnat anul trecut furnizor de semnătură electronică, printr-o Ordonanță de urgență dată de Guvernul Orban, în ciuda acuzațiilor de concurență neloială. "Scopul achiziției este încheierea unui acord-cadru în vederea achiziționării de dispozitive de memorie tip token USB. Cantitatile minime - maxime de produse estimate a fi achiziționate în baza acordului-cadru sunt: - min. 20.000 buc - max. 50.000 buc. Cantităţile minime-maxime estimate de produse ce pot face obiectul unui contract subsecvent sunt: - min. 1 buc - max. 10.000 buc. Valolarea estimată a celui mai mare contract subsecvent estimat a fi atribuit in baza acordului cadru este de 1.000.000 lei fără TVA, calculata pe baza cantitatii maxime ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent, respectiv 10.000 buc. Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a contracta cantități diferite de cele minime și maxime estimate pentru acordul cadru, respectiv pentru un singur contract subsecvent. Astfel, cantitățile minime și maxime de produse specificate mai sus sunt estimate, cantitatile efectiv achizitionate urmând a fi mai mici sau mai mari în funcție de nevoile concrete ale autorității contractante de la momentul atribuirii contractelor subsecvente și de asigurarea finanțării acestora. Frecvența și valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimează că se vor atribui 15 contracte subsecvente, 5 în anul 2021, 6 în anul 2022 și 4 în anul 2023.", se arată în anunțul de licitație publicat vineri, 19 febraurie, în SEAP.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-24616827-licitatie-sts-furnizor-semnatura-electronica-gratuit-exclusiv-institutii-publice-concurenta-neloiala.htm

ANCOM intenționează să reia licitația pentru noul sediu. Anul trecut, procedura a fost anulată pentru că singura ofertă a fost neconformă
Autoritatea de reglementare în comunicații (ANCOM) va relua în acest an licitația pentru achiziția unui imobil cu destinația de sediu central al instituției, conform datelor din proiectul de buget aferent acestui an. La prima procedura, organizată în august 2020 și estimată 138,7 milioane de lei, TVA inclusă, s-a înscris un singur ofertant, a cărui documentație a fost însă neconformă cu prevederile caietul de sarcini. În prezent, ANCOM, instituție care reglementează o piață de 4 miliarde de euro, își desfășoară activitatea într-un imobil închiriat situat în sectorul 3 al Capitalei, pe strada Delea Nouă nr. 2. Încheiat în 2007, contractul de închiriere expiră la finele lunii iunie 2021. "Finanțarea proiectului de investiții se realizează din bugetul ANCOM, în limita sumelor anuale aprobate cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii. Valoarea estimată a proiectului este de 141.556 mii lei, inclusiv TVA", se arată în nota de fundamentare a HG 390/2019.
https://www.profit.ro/stiri/ancom-intentioneaza-sa-reia-licitatia-pentru-noul-sediu-anul-trecut-procedura-a-fost-anulata-pentru-ca-singura-oferta-a-fost-neconforma-19983571

Bilanț Covid în TVR. Peste 200 de cazuri de la debutul pandemiei: „Respectați regulile, în continuare. Valabil și pentru cei vaccinați cu prima doză”
Care mai este bilanțul infectărilor cu Covid-19, în TVR? La aproape un an de la declanșarea pandemiei în România, 205 persoane din Televiziunea Publică au fost depistate cu Coronavirus, potrivit unui mesaj intern al TVR obținut de Paginademedia.ro. Dintre acestea, 170 au fost depistate în București și 35 la Studiourile Teritoriale. „Potrivit procedurilor, a fost anunţat medicul de familie şi Cabinetul Medical al instituţiei care au luat măsurile necesare. Persoanele confirmate au avut 362 de contacți apropiaţi. Revenim către dumneavoastră cu rugămintea să respectați în continuare regulile de protecție, pentru a vă proteja, dar și pentru protecția celor din jurul vostru. Apelul rămâne valabil şi pentru colegii care au primit deja prima doză de vaccin anti-COVID. La recomandarea medicilor, regulile de protecţie trebuie menținute şi respectate în condițiile în care numărul maxim de anticorpi apare la o săptămână după cea de a doua doză de vaccin”, notează oficialii TVR în mesajul către angajați. Postul public de televiziune a făcut public primul caz de Covid-19 din instituție în luna iulie, iar la începutul lunii octombrie mai mulți oameni de la secția Știri s-au infectat.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/bilant-tvr-covid-feb-2021/

AUDIENȚE. Românii, între Survivor și Las Fierbinți. Pro TV, primul loc cu serialul de comedie. Kanal D, lider aproape patru ore. Adela tot pe trei
AUDIENȚE. Românii s-au împărțit între Las Fierbinți și Survivor, joi seară. Lupta dintre Kanal D și Pro TV a fost strânsă, ambele posturi revendicând primul loc la un moment dat. Cum au stat lucrurile, într-o seară cu Survivor, Las Fierbinți, Profu', Pe bune și Adela, în continuare. - Kanal D a fost lider cu Survivor, luând în calcul media postului în cele trei ore și jumătate de emisiune. Pro TV a fost pe primul loc timp de o oră, în prima parte a serii, când a avut Las Fierbinți. De notat că Pro TV a pierdut din public după ce s-a terminat serialul de comedie, în condițiile în care Survivor a avut cifre constante toată seara. După Las Fierbinți, postul din Pache Protopopescu a programat serialul Profu' (21:25-22:30) și emisiunea Pe bune (22:30-23:35).
https://www.paginademedia.ro/2021/02/audiente-survivor-las-fierbinti-joi-18-februarie/

Emisiunea Oanei Cuzino se întoarce cu un nou sezon la Pro TV. Revine și iLike IT
Pro TV anunță sezoane noi pentru emisiunile iLike IT și Ce se întâmplă, doctore? din acest weekend. iLike IT, producția prezentată de Iulia Ionescu, debutează cu un nou sezon sâmbătă, de la 10:00, la Pro TV. În prima ediție se vor prezenta cele mai „noi, ciudate, scumpe” telefoane de pe piață, dar și primul centru experimental din România de terapie bazată pe neuroștiință. "În noul sezon iLike IT vom analiza în continuare cele mai noi dispozitive de pe piață, dar nu ne vom limita doar la asta. Îmi doresc foarte mult ca oamenii să vadă și să înțeleagă cât de importantă este tehnologia în știință, medicină, economie, educație și nu numai. Am ajuns într-un punct în care putem spune că nimic nu este imposibil, iar beneficiile reale ale tehnologiei sunt mai presus decât credem. Tehnologia s-a dovedit a fi un adevărat aliat pentru noi în perioada aceasta."
https://www.paginademedia.ro/2021/02/ilike-it-ce-se-intampla-doctore-sezoane-noi-pro-tv/

Simona Halep, magnet de audiență pentru Eurosport și Digi Sport. Care a fost cel mai urmărit meci?
AUDIENȚE. Câți români s-au uitat la meciurile Simonei Halep în acest an? Halep și-a început sezonul cu două turnee în Australia, dar și cu un meci demonstrativ, în ianuarie. Parte din dueluri au fost difuzate în România de Eurosport, altele de Digisport. Meciul de vârf? Cel cu Iga Swiatek, când peste 440.000 de români s-au uitat în fiecare minut la televizor, pe Eurosport. Duelul cu Iga Swiatek a oferit cele mai bune audiențe ale Simonei Halep din 2021. Partida din optimile de la Australian Open (primul Mare Șlem al anului) era dată de Eurosport 1 duminică, 14 februarie. La nivel național, 441.000 de români s-au uitat în fiecare minut. La orașe, a avut 302.000 de telespectatori, iar pe publicul comercial a numărat 91.000.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/audiente-meciuri-simona-halep-eurosport-digisport-2021/

Idea Film anunță finalizarea proiectului Transylvania 4k
Compania Idea Film anunță finalizarea proiectului Transylvania 4k, co-finanțat de Uniunea Europeană. În cadrul proiectului, Idea Film a achiziționat echipamente de ultimă generație, ceea ce a dus la creșterea competitivității companiei pe piață dar și la creearea de noi locuri de muncă. IDEA FILM DISTRIBUTION S.R.L., în calitate de beneficiar, anunţă finalizarea proiectului cu titlul ”Transylvania 4K”, cod SMIS 132343, proiect co-finanţat de Uniunea Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în cadrul Regio - Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/p-1613500074/

ANALIZĂ. Căutările pe Google pentru călătorii au scăzut drastic, în 2020. Românii, mai interesați de litoralul românesc
ANALIZĂ. Pandemia a închis oamenii în casă și a impus restricții de călătorie, astfel că au scăzut drastic căutările în Google pentru călătorii, în 2020, arată o analiză a SDRD Media și Bookingham. Totuși, o parte din românii au fost în concediu peste hotare în anul pandemiei. Au căutat detalii despre țări precum Grecia, Turcia, Spania sau Cipru. Foarte multe căutări au fost pe „turism în Grecia”, însă oamenii au căutat acest termen și pentru a vedea ce restricții sunt din cauza pandemiei, spun autorii studiului.
https://www.paginademedia.ro/2021/02/analiza-cautari-google-calatorii-2020/

Charlie Ottley, celebrul jurnalist BBC, a început filmările pentru documentarul Wild Danube: „Vom oferi o privelişte a Deltei care nu a fost văzută până acum”
Charlie Ottley celebrul realizator de televiziune BBC, a prezentat, la Jurilovca, cel mai nou proiect al său, documentarul „Wild Danube”. Documentarul care prezintă Delta Dunării şi viaţa oamenilor de aici urmează să fie lansat de Ziua Naţională a României. Documentarul va fi filmat în Delta Dunării, în cele patru anotimpuri şi va fi lansat pe 1 Decembrie 2021. Acestaa va fi prezentat la o televiziune naţională iar mai apoi fragmente din documentar vor fi transmise timp de o lună la BBC WORLD. Ulterior se vor produce DVD-uri, care vor fi distribuite în şcoli, cu scopul de a conştientiza faptul că România are ceva unic: Delta Dunării. „Mă simt foarte norocos că sunt astăzi aici şi că putem să anunţăm proiectul nostru, Wild Danube. Am început filmările şi vom surprinde Delta în toate anotimpurile. Vom încerca să redăm toate locurile ascunse, toate bucuriile, toate frumuseţile acestui loc. Vom oferi o privelişte a Deltei care nu a fost văzută până acum. Dorim să prezentăm lumii acest ţinut feeric, aceaste întinderi spectaculoase de apă, să rebrenduim acest loc, ca fiind Amazonul Europei, să atragem cât mai mulţi turişti în această zonă minunată.”, a spus Charlie Ottley.
https://adevarul.ro/entertainment/tv/charlie-ottley-celebruljurnalist-bbc-inceput-filmarile-documentarul-wild-danube-vom-surprinde-delta-anotimpurile-1_602e98775163ec427120b0d8/index.html

Cîțu, despre taxarea Facebook: Internetul trebuie reglementat, dar nu prin taxare
Premierul Florin Cîțu a declarat, cu privire la taxarea Facebook în alte țări, că este nevoie de reglementarea internetului, dar acest lucru nu se poate realiza prin taxare. De ce este important: Compania Facebook a blocat, începând de joi, accesul utilizatorilor australieni la știri pe platforma sa, ca răspuns la un proiect de lege care prevede că giganții tehnologici trebuie să plătească pentru conținutul informativ. De asemenea important: Facebook, Google, Amazon și alte companii de tehnologie sunt criticate pentru că reduc nivelul taxelor prin înregistrarea profiturilor în state cu fiscalitate scăzută, indiferent unde se află consumatorii. Astfel de practici sunt considerate de mulți drept incorecte. ”În ceea ce privește taxarea, știți foarte bine că nu sunt un adept al taxării. Cred că domeniul acesta sau internetul trebuie reglementat, este adevărat, dar nu cred că prin taxare se poate face această reglementare”, a declarat premierul Cîțu, întrebat ce părere are despre taxarea rețelei de socializare.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/citu-despre-taxarea-facebook-internetul-trebuie-reglementat-dar-nu-prin-taxare-19990532

Șeful Orange, deschis unor parteneriate cu Vodafone și Deutsche Telekom pentru turnurile de antene
Directorul general al Orange spune că este deschis ideii de a încheia parteneriate cu Vodafone și Deutsche Telekom pentru administrarea diviziilor de turnuri de telefonie. Compania franceză a finalizat separarea activităților din domeniul infrastructurii pasive de telecomunicații mobile într-o nouă companie, denumită TOTEM, urmând exemplul altor mari operatori telecom. TOTEM va include inițial turnurile de antene din Franța și Spania, însă portofoliul de active ar putea fi extins și cu infrastructura pasivă din alte țări, potrivit companiei.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/seful-orange-deschis-unor-parteneriate-cu-vodafone-si-deutsche-telekom-pentru-turnurile-de-antene-19990757

„Survivor România”. Plecare neașteptată! Ce faimos a părăsit competiția
Seara trecută o plecare neașteptată a avut loc în competiția „Survivor România', difuzată de Kanal D. Alexandra Stan, artista care făcea parte din echipa Faimoșilor a fost nevăită să părăsească competiția din Republica Dominicană din cauza unor probleme de sănătate. Daniel Pavel, prezentatorul show-ului a fost cel care a anunțat plecarea faimoasei din competiție. Medicul care se ocupă de concurenții din emisiune a decis că Alexandra nu mai poate continua din motiv că artista nu mai este aptă nici fizic, nici psihic. De altfel, artista a cedat de multe ori psihic în fața colegilor ei.
https://tvmania.ro/survivor-romania-plecare-neasteptata-ce-faimos-a-parasit-competitia-283935.html



Când începe noul sezon „Chefi la cuțite” (Antena 1)
Una dintre cele mai îndrăgite emisiuni TV ale momentului, „Chefi la cuțite', va reveni pe micile ecrane cu un nou sezon, la trei luni de la finala sezonului cu numărul 8. Potrivit programului primit de la Antena 1, care poate suferi însă modificări, premiera e programată pentru luni, 1 martie, de la 20.30, urmând ca emisiunea să fie difuzată de luni până miercuri, la aceeași oră. „Am avut norocul să nu avem niciun incident legat de coronavirus , dar asta și pentru că au existat încă de la început niște reguli foarte stricte, s-au respectat toate măsurile necesare, iar orice pericol a fost anihilat încă de la început. E un sezon special, dar ne bucurăm că am reușit să îl filmăm pentru că știu că sunt multe proiecte TV care au fost amânate sau care nu au putut filma așa cum o făceau înainte. S-au schimbat niște chestii de tradiție la noi, dar nu aveam cum să filmam altfel. E un sezon intens, cu o luptă aprigă la amulete', a povestit Florin Dumitrescu în luna decembrie pentru TVMania.
https://tvmania.ro/cand-incepe-noul-sezon-chefi-la-cutite-antena-1-283868.html

Emisiunile „iLike IT” și „Ce se întâmplă, doctore?” revin cu edițiile de weekend, la Pro TV
iLike IT, ediția de weekend, revine sâmbăta aceasta, de la ora 10:00, la PRO TV. Cea mai urmărită emisiune de tehnologie și social media din România se întoarce cu informații fresh din domeniu. În prima ediție vor fi prezentate cele mai noi, ciudate, scumpe, dar și performante telefoane de pe piață, iar Iulia Ionescu testează terapia bazată pe neuroștiință și ne prezintă primul centru experimental de acest fel din țara noastră. Cele mai importante minți ale planetei, dar și sportivii de performanță, apelează acum la neurotehnologie pentru a-și antrena puterea de decizie, intuiția sau memoria.
https://tvmania.ro/emisiunile-ilike-it-si-ce-se-intampla-doctore-revin-cu-editiile-de-weekend-la-pro-tv-283907.html

„Românii au talent”. Ce se va întâmpla în cea de-a cincea ediție a sezonului 11
Când talentul este #unusiunu, iar spectacolul la dublu, zilele trec tot mai rapid, iar revederea cu cei mai simpatici prezentatori și jurați este tot mai așteptată. Mâine, de la 20:30, pe scena talentului își vor face simțită prezența contorsioniști care ne vor șoca, cântăreți care ne vor impresiona și dansatori care ne vor purta în povestea lor. 'Scena de la Românii au talent are milioane de ochi ațintiți asupra ta', va spune Andi Moisescu despre locul care transformă visurile în realitate de unsprezece sezoane. Și vinerea aceasta vom avea parte de povești de viață puternice și oameni care au depășit multe provocări pentru a ajunge unde sunt.
https://tvmania.ro/romanii-au-talent-ce-se-va-intampla-in-cea-de-a-cincea-editie-a-sezonului-11-283858.html

SPI International lansează serviciul de streaming FilmBox+
Astăzi, FilmBox+ se lansează la nivel global: un serviciu de streaming nou și îmbunătățit, marca SPI International, care promite să unească digitalul cu liniarul printr-o vastă ofertă de conținut VOD (video on demand) și canale live. FilmBox+ marchează o evoluție semnificativă față de FilmBox Live și funcționează pe o nouă infrastructură care oferă o experiență îmbunătățită a utilizatorului printr-o interfață ușor de utilizat, disponibilitate pe mai multe ecrane și o selecție de conținut special concepută care acoperă filme, seriale TV, documentare și multe altele. Începând de astăzi, consumatorii pot accesa serviciul direct la adresa www.filmbox.com sau prin intermediul aplicației FilmBox+ de pe dispozitivele lor conectate la internet, cum ar fi telefoane inteligente, tablete, televizoare inteligente sau platformele operatorilor parteneri.
https://tvmania.ro/spi-international-lanseaza-serviciul-de-streaming-filmbox-283852.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL