Media Expres
×


Televiziune -- Data și ora publicării: 15.12.2020 13:48:17

PARAMOUNT-TEENNICK-ÎNLOCUIRE / Paramount Channel devine TeenNick din ianuarie 2021 cu modificarea publicului țintă



București (MEDIA EXPRES) / 15 dec 2020 / ViacomCBS Networks Europa Centrală și de Est a anunțat lansarea televiziunii TeenNick cu o grilă dedicată exclusiv adolescenților prin rebrandingul televiziunii de filme Paramount Channel, din 12 ianuarie 2021.

TeenNick este cel mai nou membru al popularei familii de televiziuni Nickelodeon operate de ViacomCBS și se adresează în special adolescenților între 12 și 16 ani. TeenNick vine în completarea programului oferit de Nickelodeon, Nick Jr. și NickToons, concentrându-se pe seriale de acțiune, comedie și dramă pentru adolescenți, produse de Nickelodeon.

TeenNick va difuza unele dintre cele mai populare seriale pentru copii precum „iCarly”, “The Thundermans”, “Noobees”, “I am Frankie”, “School of Rock”, “Victorious” și altele.

În procesul de reajustare a portofoliului, ViacomCBS transformă Paramount Channel România în TeenNick și pune această nouă televiziune la dispoziția distribuitorilor prin înlocuirea treptată a Paramount Channel.

Filmele de lung metraj de pe Paramount, comedii și divertisment vor fi programate începând cu 31 ianuarie 2021, în fiecare duminică de la ora 15:00, pe celelalte televiziuni deținute de ViacomCBS, Comedy Central și Comedy Central HD.

„Observăm o tendință de creștere constantă a popularității televiziunilor noastre pentru copii. De aceea, suntem foarte încântați să adăugăm TeenNick în familia de branduri Nick, care se numără deja printre cele mai vizionate portofolii de programe pentru copii din România. TeenNick oferă conținut specific pentru adolescenți, care lipsește din mixul actual de pe piață și pe care cei mai tineri îl vor îndrăgi cu siguranță, alături de toate serialele și personajele lor preferate”, a declarat Gábor Harsányi, VP, General Manager al ViacomCBS Networks Europa Centrală și de Est.

Potrivit măsurătorii de audiență oficială din România Paramount s-a situat în luna noiembrie 2020 pe locul 30 la nivel național din 71 de stații TV comunicate public de către Asociația Română pentru Măsurarea Audienței (ARMA), fiind depășită de majoritatea televiziunilor de filme în frunte cu Pro Cinema și de toate televiziunile pentru copii, cu excepția Nick Jr. și Nicktoons.

„Prin reajustarea portofoliului nostru pentru a satisface mai bine nevoile publicului, transformăm Comedy Central într-o televiziune axată pe divertisment la nivel premium, care se adresează unei audiențe mai largi, difuzând în continuare cele mai haioase producții de comedie”, a mai spus Gábor Harsányi.

ViacomCBS Networks International, parte din ViacomCBS Inc. (NASDAQ: VIAC), cuprinde unele dintre cele mai cunoscute branduri de televiziune și creație de divertisment din lume: Nickelodeon, MTV, Comedy Central, Network 10, Channel 5, Telefe, Viacom International Studios, BET, Paramount Network și Pluto TV, printre altele. Pe lângă serviciile de streaming și produse video digitale, ViacomCBS Networks International pune la dispoziție soluții de producție, distribuție promovare pentru parteneri de pe cinci continente și din peste 180 de țări.
(MEDIA EXPRES)

Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Da Vinci advertising for educational programs

NEW EUROPE MARKET Dubrovnik 6-9 SEPTEMBER 2021 JOIN LIVE EVENt



Abonamentele la MEDIA EXPRES vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Noi ținem istoria audiovizualului. Nu e nevoie să ne credeți, dar citiți aici probabil prima știre online publicată de mediaexpres.ro în anul 2001: Click aici pentru prima nostră știre online când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la digital și web.
Pentru abonamente click aici














© 2001 -  Media Expres SRL