×

Publicitate -- Data și ora publicării: 21.03.2018 11:04:40

TURNER-PUBLICITATE DIGITALĂ / Turner International a lansat un serviciu global de publicitate digitală care include și România



București (MEDIA EXPRES) / 21 mar 2018 / Turner a lansat un serviciu de publicitate digitală denumit Turner - T1 care reunește oferta companiei într-o singură divizie, incluzând vânzările de publicitate locale (inclusiv pentru România) cu operațiunile CNN International (CNNIC) din America Latină, Europe Middle East and Africa (EMEA) și Asia-Pacific (APAC).

Obiectivul T1 este acela de a conecta agențiile de publicitate globale din afara Statelor Unite ale Americii cu publicul întregului portofoliu digital Turner - divertisment, copii, știri și sport, inclusiv Bleacher Report, Cartoon Network, Boomerang, CNN, ELEAGUE, TNT, TBS, Great Big Story, Esporte Interativo, dar și COPA90.

T1 oferă brandurilor o gamă largă de soluţii publicitare creative şi baze de date – de la dezvoltarea de parteneriate strategice de anvengură, la crearea de campanii personalizate care includ conţinut original şi plasare de produs, precum şi campanii video de pre-roll sau de afişare pe toate platformele digitale Turner.

Aceste soluţii sunt concepute pentru a dezvolta campanii pentru branduri ce fac parte din game diversificate de produse şi servicii. Aceste campanii se pot desfăşura pe mai multe regiuni, dar pot avea şi un focus specific pe anumite ţări sau pe categorii de public, astfel încât să atingă categorii relevante de public în funcţie de specificaţiile demografice sau a modului acestora de consum.

T1 este susţinută de strategia dezvoltată de CNNIC – o extensie a Turner International care monetizează toate proprietăţiile CNN din afara Statelor Unite ale Americii – pentru a combina soluţii de date şi conţinut care să dezvolte parteneriatul dintre CNN şi agenţiile de publicitate internaţionale. Pe baza acestei strategii, T1 este creat şi condus de Rani Raad, preşedintele CNNIC.

Proiectul aduce împreună o echipă specializată în vânzări, consultanţă şi operaţiuni care lucrează îndeaproape cu echipele de conducere, dar şi cu echipe din domenii tehnologice, publicitare, de produs sau chiar cu echipele editoriale din cadrul Turner International pentru a dezvolta oportunităţile de monetizare din mediile digitale. Operaţiunile T1 sunt monitorizate de Rob Bradley, vicepreşedinte Digital Commercial Strategy şi Digital Advertising Sales pentru CNNIC şi T1.

T1 are la bază o platformă unică de tehnologie publicitară care permite dezvoltarea de campanii creative care pot atinge categorii de public premium foarte bine definite, la o scală impresionantă. Divizia se bazează, de asemenea, pe soluţiile deja existente în cadrul Turner precum Launchpad, un instrument care foloseşte date din mediul digital al companiei, pentru a livra un conţinut personalizat unor grupuri specifice din portofoliul propriu ce cuprinde aproximativ 750 milioane de fani în întreaga lume.

„T1 este întruchiparea filosofiei noastre, care spune că în centrul companiei se află noi modalităţi de a servi cât mai bine publicului nostru şi partenerilor noştri comerciali”, a declarat Rani Raad. „Dezvoltarea acestei divizii deschide un portofoliu digital vast pentru a aduce soluţii noi şi inovative pe piaţă. Având la bază strategii dezvoltate pe platforme multiple care au adus creşteri pentru CNNIC, aşteptăm cu nerăbdare să dezvoltăm parteneriate durabile cu branduri care îşi doresc să depăşească frontierele conţinutului pe care brandurile Turner reuşesc să le dezvolte cu succes în întreaga lume”, a mai adăugat acesta.

Turner International opereză brandurile CNN, TNT, Cartoon Network şi Turner Classic Movies, dar şi reţele în America Latină, Europa, Orientul Mijlociu şi Africa şi Asia Pacific.TBS face parte din familia Time Warner, alături de Warner Bros. şi HBO şi operează 175 de televiziuni, 38 de branduri în 33 de limbi, în mai mult de 200 de ţări. Turner Broadcasting este o companie Time Warner.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL