×

Profil -- Data și ora publicării: 21.02.2007 02:17:00

ARBOmedia-STRATEGIE / ARBO media şi-a anunţat strategia pe 2007



Bucureşti (MEDIA EXPRES) / 20 feb 2007 / ARBOmedia, parte ARBOGroup, şi-a anunţat strategia pe anul 2007, orientată către două direcţii: diversificarea paletei de servicii oferite atât clienţilor cât si partenerilor media, şi creşterea calităţii serviciilor.

Structura de personal a companiei s-a adaptat noii strategii şi politici. Echipei de sales management, formată din Miruna Bitar (National Print Sales Director), Liviana Ionescu (TV Sales Director), Aurelia Abrudan (Local Print Sales Director), coordonată de Călin Rotaruş – Sales Director i s-a adaugat Madeleine Ion, Advertising Services Director. În ultima lună s-au alăturat echipei nouă colegi noi.

Unul din proiectele de viitor este extinderea în teritoriu, printr-o reţea de regii locale.

„Compania ARBOmedia îşi va păstra orientarea actuală. Suntem în negocieri cu noi televiziuni tematice, atât local cât şi în reţea, cu încă cel puţin 6 – 7 mandate de presă locală, publicaţii cu audienţă feminină, de business, lifestyle, comunicaţii şi un cotidian central, mandate cu care ne vom îmbogăţi portofoliul în această primăvară. Dorim să diversificăm şi îmbunătăţim serviciile oferite clienţilor prin noi tipuri de media – avem în vedere în special mobile media, outdoor, radio şi indoor” – a declarat Silviu Ispas, Managing Director ARBOmedia, EMI Deutchland şi European Media Invest.

Compania ARBOmedia este parte ARBOGroup, din care mai fac parte European Media Invest, ARBOvision şi ARBOevents, companie lansată la 20 februarie. ARBOmedia are 12 ani de experienţă pe piaţa românească, ca filială a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotată la Bursa din Frankfurt şi reprezentată în şapte ţări europene: Germania – sediul central, Cehia, Polonia, România, Slovacia, Spania şi Turcia.

ARBOmedia România gestionează în prezent spaţiul publicitar a peste 200 de vehicule media: reţeaua naţională de print local, televiziunile tematice Hallmark şi Jetix, 17 publicaţii naţionale (Şapte Seri, grupul Egmont), peste 180 de website-uri.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL