×

Revista presei -- Data și ora publicării: 03.01.2024 17:10:32

REVISTA PRESEI / 03 ian 2024 /



Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – DECEMBRIE 2023
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – DECEMBRIE 2023
Cablul TV a ajuns la 6,7 milioane de abonați iar DTH a scăzut la 1 milion
Un milion de la PNL pentru site-ul Digi24, bani publici
Filme din seria "Romantism de iarnă", în fiecare duminică din ianuarie, la DIVA
Samsung îşi va prezenta noua seriei de flagship-uri în ianuarie
Snoop Dogg, în echipa de comentatori şi consultaţi a NBC pentru JO de la Paris 2024
Aproape 2 milioane de români au urmărit programul de Revelion de la Pro TV
Noi episoade ale unor serii captivante, din ianuarie la Crime+Investigation
History Channel prezintă din ianuarie cercetări, enigme şi curiozităţi relatate de actorii Paul Ipate, Marcel Iureş şi William Shatner
Warner TV difuzează „Supergirl”. Serialul are premiera în 3 ianuarie
Poveşti noi la National Geographic - Secretele oraşelor dispărute, în culisele unuia dintre cele mai aglomerate aeroporturi din emisfera sudică sau care sunt cele mai bogate insule în biodiversitate de pe planetă
Noutăţi în 2024 pe Disney+: „Shōgun" de la FX, serialele originale „Renegade Nell", „Star Wars: The Acolyte", „Agatha: Darkhold Diaries" de la Marvel Studios
Noutăţile Netflix în ianuarie - „Griselda”, cu Sofia Vergara, „Society of the Snow”, filmul selectat să reprezinte Spania la Premiile Oscar, şi „Break Point”: Sezonul 2
Universal devansează Disney şi devine studioul cu cele mai mari încasări la Box Office în 2023
"Wonka" câştigă bătălia încasărilor de Anul Nou cu 29,5 milioane de dolari, iar vânzările interne de bilete pentru 2023 au depăşit 9 miliarde de dolari
Lia şi Camera 609 vin cu sezoane noi la Antena 1, la început de ianuarie. Când sunt programate producţiile
Serialul „Groapa” va avea sezonul al doilea. Pro TV pregăteşte continuarea. Primele detalii
AUDIENŢE REVELION 2024. Miezul nopţii pe TV: Cei mai mulţi români, pe Pro TV şi pe Antena 1
„Lia – soţia soţului meu” și „Lasă-mă, îmi place! Camera 609” revin cu noi sezoane la Antena 1. Când vor fi difuzate serialele
Peste jumătate dintre europeni au un televizor conectat la Internet. Experţii avertizează asupra riscurilor de securitate cibernetică
Orange Romania absoarbe fosta Romtelecom, Guvernul României va deține 20% din noua entitate
Ericsson: Numărul abonamentelor 5G la nivel global va ajunge 1,6 miliarde la finele lui 2023
Warner Bros. Discovery cumpără un serviciu de streaming din Turcia, similar cu Netflix

YouTube va afișa reclame mai puține… dar mai lungi


...


Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – DECEMBRIE 2023

Orășenii au profitat de vremea neobișnuit de caldă din decembrie și au fost preocupați de pregătirile pentru sărbătorile de iarnă. Astfel, atenția acordată programelor TV (consumul pe telecomandă) a fost mai redusă decât în luna precedentă. Marile televiziuni au pierdut audiență în decembrie. În topul 15 televiziuni cu cele mai mari audiențe în mediul urban, doar patru au reușit să-și mărească numărul de telespectatori comparativ cu luna noiembrie: România TV (+20.010), Antena Stars (+5.070), Film Cafe (+3.440) și TVR 1 (5.370). Cele trei mari televiziuni generaliste – Pro TV (-7.930 telespectatori), Antena 1 (-14.520) și Kanal D (-9.220) – au înregistrat pierderi de audiență într-o lună în care, de obicei, consumul TV (pe telecomandă) era mai mare decât în lunile de toamnă. Totuși, cota cumulată de piață a acestor trei mari jucători a fost de 40%. Adică, 40% dintre românii din mediul urban care s-au uitat la televizor au urmărit una dintre cele trei televiziuni (din 87 de stații monitorizate de Kanal D). Alte televiziuni care au pierdut telespectatori în decembrie: Antena 3 CNN (-6.970 telespectatori), Happy Channel (-4.270), Digi 24 (-1.570), DigiSport 1 (-5.000), DIVA (-5.650), Pro Cinema (-2.750) și Prima TV (-3.900).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-urban-decembrie-2023-367556

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – DECEMBRIE 2023

În ultima lună a anului 2023, Pro TV, România TV, Antena Stars și TVR 1 au înregistrat cele mai mari creșteri de audiență comparativ cu noiembrie. Antena 1 și Kanal D au suferit pierderi de audiență, dar acestea nu le-au afectat pozițiile în topul celor mai urmărite televiziuni. Pro TV a câștigat 23.820 de telespectatori față de luna precedentă, ajungând la o medie de 669.790 de persoane pe minut, la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media. La rândul său, România TV a obținut o majorare de 44.560 de persoane, cea mai mare creștere de pe piața TV, consolidându-și poziția a patra în topul național de audiență. Antena Stars a urcat pe locul 6 în topul audienței, câștigând 12.580 de telespectatori față de noiembrie. Ratingul său a atins 100.570 de indivizi pe minut (toată ziua). TVR 1 ocupă locul 13 cu un rating mediu de 52.070 de telespectatori pe minut, la jumătate cât Antena Stars. A câștigat 11.380 de persoane comparativ cu luna precedentă. Și televiziunea Film Cafe a câștigat audiență: 8.860 de persoane. Televiziuni care au înregistrat pierderi de audiență comparativ cu noiembrie: Antena 1 (-21.300 telespectatori), Kanal D (-10.870), Antena 3 CNN (-3.800), Happy Channel (-2.680), DigiSport 1 (-4.940), Digi24 (-2.340), Pro Cinema (-5.330), Prima TV (-3.720) și DIVA (-8.460).
https://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-national-decembrie-2023-367537?fbclid=IwAR29scZFGINRR5UA6Hr-OlapmryfW2lwwr5n6zugheJDXaR8o6E9aNnpSAw_aem_ATp-sJLJJhC_wj9zNIU39fC8nPRRs9F3zKjl-FIBxGCejskhXT2ku5_5ycyS5o1PjNM

Cablul TV a ajuns la 6,7 milioane de abonați iar DTH a scăzut la 1 milion

Numarul abonatilor la servicii TV se mentine la valoarea de 7,8 milioane în România, cu o continuă migrare a utilizatorilor către serviciile de retransmisie prin cablu (+2%, până la 6,7 milioane de abonați), în defavoarea serviciilor prin satelit / DTH (-14%, 1 milion), potrivit raportului ANCOM la jumătatea anului 2023. În funcție de numărul total de abonați la distribuția TV, RCS & RDS avea o cotă de piață de 71%, grupul Orange avea 15% iar Vodafone deținea o cotă de 10%. Veniturile din sectorul telecom au înregistrat o scădere de 2,3% în prima jumătate a anului 2023, depăşind 8,3 miliarde de lei (1,7 miliarde de euro), notează Media Expres. Creșterea veniturilor din internet fix și mobil nu a fost suficientă pentru compensarea scăderii veniturilor cu ridicata (wholesale) din telefonia mobilă. Internetul (fix și mobil) a generat 37% din totalul veniturilor, telefonia mobilă 30%, retransmisia programelor TV 15%, telefonia fixă 9%, iar celelalte tipuri de reţele/servicii 9%. În funcție de veniturile obținute din comunicaţii electronice, primii trei furnizori erau: grupul Orange (39%), RCS&RDS (25%) și Vodafone (24%).
https://www.forbes.ro/cablul-tv-a-ajuns-la-67-milioane-de-abonati-iar-dth-a-scazut-la-1-milion-365494

Un milion de la PNL pentru site-ul Digi24, bani publici

Un milion de euro din bani publici de la PNL pentru site-ul Digi24. Banii veniți de la buget au fost plătiți de PNL site-ului Digi24.ro prin intermediul unei agenții de publicitate, după ce în fruntea partidului au ajuns Nicolae Ciucă și Lucian Bode, arată o investigație făcută de Libertatea. Articolele nu au fost marcate cu semnul P–publicitate, dar au fost trimise pentru plată la partid. „Practic, prin publicitate mascată încasată de la un singur partid, un site câștigă cât iau alte site-uri din economia privată sau de la public, în mod transparent. Iar site-urile TV încasează de la mai multe partide. În realitate, tarife atât de mari pe net se explică într-un singur fel: aceștia sunt bani pentru protecție politică pe televiziuni, iar site-ul nu este decât un vehicul care maschează adevăratul destinatar: televiziunea”, a explicat, sub condiția confidențialității, pentru Libertatea, un om de publicitate la curent cu sistemul.
https://www.presshub.ro/un-milion-de-la-pnl-pentru-site-ul-digi24-bani-publici-299758/

Filme din seria "Romantism de iarnă", în fiecare duminică din ianuarie, la DIVA

O nouă serie de filme - "Romantism de iarnă" - debutează în ianuarie, la DIVA. Producţiile sunt programate în perioada 7-28 ianuarie, în fiecare duminică. Premierele din seria "Romantism de iarnă" sunt: „Palatul de iarnă” („The Winter Palace”, 2022, difuzat pe 7 ianuarie, de la 15:55) şi „Majordomi îndrăgostiţi” („Butlers in Love”, 2022, programat pe 28 ianuarie, de la 16:00). În primul film, scriitoarea Emily Miller (Danica McKellar) caută inspiraţia într-un castel părăsit, unde se angajează ca îngrijitoare. La faţa locului se trezeşte pe cap cu proprietarul, prinţul Henry (Neal Bledsoe), care îşi aduce cu el şi anturajul. În a doua poveste TV protagoniştii Emma (Stacey Farber) şi Henry (Corey Cott) participă la un instructaj sever în cadrul unei academii de majordomi regali şi se îndrăgostesc iremediabil.
https://www.news.ro/cultura-media/filme-din-seria-romantism-de-iarna-in-fiecare-duminica-din-ianuarie-la-diva-1922400103182024011121449352

Samsung îşi va prezenta noua seriei de flagship-uri în ianuarie

Din ceea ce pare a fi mai degrabă o greşeală, Samsung a confirmat data la care va realiza prezentarea oficială a noii serii de smartphone-uri Galaxy S24. Samsung Australia a publicat pe X o postare în care anunţă că seria Galaxy S24 va fi prezentată pe 18 ianuarie (17 ianuarie pentru România). Doar că, între timp, postarea a dispărut, indicând faptul că a fost publicată din greşeală, înainte de un anunţ oficial al companiei coreene în acest sens. 17 ianuarie este şi data vehiculată anterior pe surse, astfel că, prin postarea făcută din greşeală, Samsung confirmă zvonurile care au circulat până acum.
https://www.news.ro/economic/samsung-isi-va-prezenta-noua-seriei-de-flagship-uri-in-ianuarie-1922404603022024010821449192

Snoop Dogg, în echipa de comentatori şi consultaţi a NBC pentru JO de la Paris 2024

Rapperul american Snoop Dogg a anunţat că s-a alăturat echipei de comentatori şi consultanţi a NBC, difuzorul american al Jocurilor Olimpice de la Paris din această vară. "Am crescut urmărind Jocurile Olimpice şi sunt foarte încântat de perspectiva de a putea urmări toţi aceşti atleţi incredibili la Paris", a declarat el. "Competiţia va fi extraordinară şi, bineînţeles, eu voi aduce marca "Snoop" la toate acestea. Vor fi nişte Jocuri Olimpice epice", a mai spus el.
https://www.news.ro/sport/snoop-dogg-in-echipa-de-comentatori-si-consultati-a-nbc-pentru-jo-de-la-paris-2024-1922401202322024011221448555

Aproape 2 milioane de români au urmărit programul de Revelion de la Pro TV

Programul de Revelion de la Pro TV a fost lider de audienţă. Aproape 2 milioane de români au urmărit programul alături de Raluka şi Pavel Bartoş. Petrecerea a început cu un moment pus în scenă de gazdele emisiunii şi câteva dintre cele mai iubite vedete Pro TV: Andreea Esca, Andi Moisescu, Andra, Theo Rose, Irina Rimes, Smiley şi Horia Brenciu. Andreea Marin şi Florin Răducioiu au cântat "L`Appuntamento" - Ornella Vanoni, Monica Bârlădeanu şi Andi Moisescu au făcut şi ei senzaţie cu o interpretare a melodiei "September – Earth, Wind & Fire", iar Anisia Gafton, Alex Bogdan, Mihai Rait şi Drăcea au susţinut momente de stand-up comedy şi roast incredibil de amuzante. Mai mult decât atât, Carmen Tănase, Emily Burghelea, Francisca, Lucian Ghimişi, Paul Ipate şi mulţi alţii au acceptat invitaţia lui Cabral de a lua parte la cele mai nebune jocuri.
https://www.news.ro/cultura-media/aproape-2-milioane-de-romani-au-urmarit-programul-de-revelion-de-la-pro-tv-1922403001472024011521448034

Noi episoade ale unor serii captivante, din ianuarie la Crime+Investigation

Crime+Investigation anunţă în ianuarie noi episoade ale seriei „Filmat la tribunal", emisiunea „Mi-am cunoscut ucigaşul pe internet", şi cazuri care pot fi rezolvate doar cu ajutorul tehnologiei de ultimă oră în „Crime misterioase ale secolului XXI". „Filmat la tribunal”, Sezonul 5B, premiera vineri, 5 ianuarie, de la ora 23.00. Seria „Filmat la tribunal" realizează o analiză complexă a unora dintre cele mai emoţionante momente din sălile de judecată, surprinse de camerele de supraveghere. Astfel, publicul va putea asista la momente tensionate, care includ reacţii neaşteptate ale unor judecători furioşi, confruntări directe iscate în timpul procesului sau chiar încercări de evadare ale unor acuzaţi.
https://www.news.ro/cultura-media/noi-episoade-ale-unor-serii-captivante-din-ianuarie-la-crime-investigation-1922400001002024011221447064

History Channel prezintă din ianuarie cercetări, enigme şi curiozităţi relatate de actorii Paul Ipate, Marcel Iureş şi William Shatner

History Channel propune în luna ianuarie seria de programe „Iarna Misterelor" pentru a descoperi misterele lumii noastre. Actorul Paul Ipate şi exploratoarea Simina Cernat prezintă „Misterul Aurului Dacic" în căutarea comorilor dacice pierdute, iar Marcel Iureş cercetează o serie de enigme fără răspuns în „Enigmele României". Actorul William Shatner explorează necunoscutul în seria „Inexplicabil", iar fraţii Lagina prezintă un nou sezon din „Blestemul Insulei Oak". „Misterul aurului dacic” (Parte din Iarna Misterelor), din 1 ianuarie, lunea de la ora 21.00. În urmă cu aproximativ 2000 de ani, romanii au cucerit Dacia, un ţinut în care se putea găsi aur literalmente oriunde: de la albia râurilor până la defileurile întortocheate şi vârfurile împădurite.
https://www.news.ro/cultura-media/history-channel-prezinta-din-ianuarie-cercetari-enigme-si-curiozitati-relatate-de-actorii-paul-ipate-marcel-iures-si-william-shatner-1922400001002024011121447043

Warner TV difuzează „Supergirl”. Serialul are premiera în 3 ianuarie

Serialul american de televiziune „Supergirl”, creat de Ali Adler, Greg Berlanti şi Andrew Kreisberg, va avea premiera la Warner TV în 3 ianuarie, la ora 16:50. Bazat pe personajul DC Comics cu acelaşi nume, serialul a fost lansat în 2015 şi are şase sezoane. Pe parcursul a 126 de episoade sunt prezentate aventurile ei în lupta pentru a proteja planeta adoptivă. Warner TV va difuza, de luni până vineri, câte două episoade, de la ora 16:50.
https://www.news.ro/cultura-media/warner-tv-difuzeaza-supergirl-serialul-are-premiera-in-3-ianuarie-1922400001002024011021446986

Poveşti noi la National Geographic - Secretele oraşelor dispărute, în culisele unuia dintre cele mai aglomerate aeroporturi din emisfera sudică sau care sunt cele mai bogate insule în biodiversitate de pe planetă

Documentare noi, poveşti din natură şi momente captivante din lumea sălbatică vor fi din ianuarie la National Geographic şi National Geographic Wild. „Misterele Egiptului Antic”, din 1 ianuarie, în fiecare luni, de la ora 20.00. Călătoriţi în timp către lumea fascinantă a faraonilor, piramidelor şi secretele unei civilizaţii uimitoare. În aceste episoade epice, veţi explora misterele şi legendele unei culturi care a trecut testul timpului. Pregătiţi-vă pentru o aventură captivantă şi pentru a dezvălui secretele unei epoci străvechi cu episoade din ”Egiptul văzut de sus”, ”Regele Tutankhamon în culori”, ”Regatul mumiilor” şi ”Comori pierdute ale Egiptului”.
https://www.news.ro/cultura-media/povesti-national-geographic-secretele-oraselor-disparute-culisele-unuia-dintre-cele-aglomerate-aeroporturi-emisfera-sudica-cele-bogate-insule-biodiversitate-planeta-1922401001002024010921446977

Noutăţi în 2024 pe Disney+: „Shōgun" de la FX, serialele originale „Renegade Nell", „Star Wars: The Acolyte", „Agatha: Darkhold Diaries" de la Marvel Studios

Printre titlurile confirmate de Disney+ în 2024 se numără adaptarea originală a bestsellerului lui James Clavell, „Shōgun" de la FX, povestea imersivă a unuia dintre cei mai mari designeri „Cristóbal Balenciaga", Renegade Nell, realizată de producătoarea premiată Sally Wainwright. Mult aşteptatele seriale Marvel Studios „Echo" şi „Agatha: Darkhold Diaries" vor ajunge pe platformă, precum şi „Star Wars: The Acolyte" de la Lucasfilm, care va explora mistere întunecate din ultimele zile ale erei Marii Republici. De asemenea, vor exista noi sezoane din „Futurama", „The Bear" şi „Welcome to Wrexham", precum şi multe alte producţii.
https://www.news.ro/cultura-media/noutati-in-2024-pe-disney-sh-gun-de-la-fx-serialele-originale-renegade-nell-star-wars-the-acolyte-agatha-darkhold-diaries-de-la-marvel-studios-1922400001002024010921441853

Noutăţile Netflix în ianuarie - „Griselda”, cu Sofia Vergara, „Society of the Snow”, filmul selectat să reprezinte Spania la Premiile Oscar, şi „Break Point”: Sezonul 2

„Griselda”, o miniserie venită de la creatorii Narcos, inspirată din viaţa priceputei şi ambiţioasei Griselda Blanco, cea care a creat unul dintre cele mai profitabile carteluri din istorie, cu Sofía Vergara în rolul principal; „Society of the Snow”, filmul selectat să reprezinte Spania la Premiile Oscar în 2024, o relatare fascinantă despre o tragedie din Anzi, regizată de J. A. Bayona; şi „Lift”, unde o echipă internaţională de hoţi vrea să fure 500 de milioane de dolari în aur dintr-un avion în zbor, sunt câteva dintre filmele noi care vor fi difuzate de Netflix din ianuarie. Pe lângă acestea, vor intra pe platformă şi „The Brothers Sun”, un serial plin de comedie şi acţiune, cu Michelle Yeoh în rolul principal; „Good Grief”, o călătorie de regăsire după moartea neaşteptată a soţului, cu Daniel Levy şi Luke Evans; şi „Break Point”: Sezonul 2, un nou sezon care documentează viaţa din teren şi din afara lui a unor jucători de tenis de top. În plus, filmele „Downton Abbey: A New Era”, „Still Alice” şi „Spider-Man: No Way Home” vor putea fi văzute pe platformă de la începutul lui 2024.
https://www.news.ro/entertainment/noutatile-netflix-in-ianuarie-griselda-cu-sofia-vergara-society-of-the-snow-filmul-selectat-sa-reprezinte-spania-la-premiile-oscar-si-break-point-sezonul-2-video-1922400001002024010721433173

Universal devansează Disney şi devine studioul cu cele mai mari încasări la Box Office în 2023

Universal Pictures s-a clasat pe primul loc în topul studiourilor cu cele mai mari încasări la box-office în 2023, potrivit Variety. Portofoliul companiei - o gamă de 24 de filme care a inclus "The Super Mario Bros. Movie", "Oppenheimer" şi "M3GAN" - a adunat 4,907 miliarde de dolari în vânzări de bilete la nivel mondial. Victoria Universal este notabilă deoarece este prima dată din 2015 încoace când Disney nu este liderul box office-ului mondial.
https://www.news.ro/entertainment/universal-devanseaza-disney-si-devine-studioul-cu-cele-mai-mari-incasari-la-box-office-in-2023-1922404003052024010821449144

"Wonka" câştigă bătălia încasărilor de Anul Nou cu 29,5 milioane de dolari, iar vânzările interne de bilete pentru 2023 au depăşit 9 miliarde de dolari

"Wonka", o fantezie muzicală care a fost cel mai mare succes al sezonului de sărbători, a ajuns în fruntea box office-ului în noaptea de Anul Nou, încheind bine anul 2023. Filmul, în care joacă Timothée Chalamet în rolul unui Willy Wonka mai tânăr, a avut încasări de 22,7 milioane de dolari în weekend şi o estimare de 29,5 milioane de dolari pentru cele patru zile de sărbătoare. Astfel, încasările interne au ajuns la 140,2 milioane de dolari, un rezultat solid pentru producţia de 125 de milioane de dolari. La nivel global, producţia Warner Bros. se situează în jurul valorii de 400 de milioane de dolari, potrivit Variety.
https://www.news.ro/entertainment/wonka-castiga-batalia-incasarilor-de-anul-nou-cu-29-5-milioane-de-dolari-iar-vanzarile-interne-de-bilete-pentru-2023-au-depasit-9-miliarde-de-dolari-1922400302002024010921448465

Lia şi Camera 609 vin cu sezoane noi la Antena 1, la început de ianuarie. Când sunt programate producţiile

Antena 1 începe anul cu sezoane noi ale serialelor produse de Ruxandra Ion, Lia şi Camera 609. Când încep? Serialul Lia – soţia soţului meu şi comedia romantică Lasă-mă, îmi place! Camera 609 se întorc pe TV cu noile sezoane începând din 11 şi 12 ianuarie, în fiecare joi şi vineri, de la 20:30. Ana Bodea, interpreta Liei, despre noul sezon al proiectului: „Vă mulţumim că ne sunteţi alături în fiecare seară de joi, la Antena 1. Sezonul trei revine în forţă, cu noi intrigi şi un suspans din ce în ce mai mare. Rămâne să aflăm împreună dacă Petru şi Lia vor divorţa sau dacă Gianni va afla vreodată adevărul despre Lia. Eu nu pot decât să le fiu recunoscătoare celor care au crezut în mine şi mi-au oferit şansa să progresez, să cresc şi să mă dezvolt alături de o echipă minunată!”.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/sezoane-noi-lia-camera-609-antena-1-21449524

Serialul „Groapa” va avea sezonul al doilea. Pro TV pregăteşte continuarea. Primele detalii

Informaţii în premieră despre continuarea serialului „Groapa – Familia e totul!” realizat de Pro TV pentru platforma de streaming afiliată, VOYO. Se lucrează deja la sezonul al doilea. Unul dintre scenariştii producţiei, Gabriel Gheorghe, a dezvăluit, în exclusivitate pentru Paginademedia.ro, că proiectul va avea parte de un al doilea sezon. Serialul „Groapa” a debutat la Pro TV în data de 16 septembrie. Primele trei episoade au fost difuzate şi pe TV, apoi producţia a fost disponibilă doar pe platforma VOYO. Primul sezon are 13 episoade. Ultimul episod din seria 1 a fost lansat pe VOYO în data de 4 decembrie.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/serial-groapa-sezonul-2-pro-tv-voyo-21445084

AUDIENŢE REVELION 2024. Miezul nopţii pe TV: Cei mai mulţi români, pe Pro TV şi pe Antena 1

AUDIENŢE REVELION 2024. Cum au trecut românii în noul an? Pe ce posturi se uitau la miezul nopţii? La trecerea din 2023 în 2024, erau în faţa televizoarelor, doar pe primele 15 posturi de televiziune, peste şase milioane de români. La ce televiziuni? Cu cine au "numărat" intrarea în Noul An? Din cei şase milioane de români, aproape patru milioane erau pe Pro TV şi pe Antena 1. Cei mai mulţi români aveau televizoarele deschise pe Pro TV (2,3 milioane), la Protevelionul cu Pavel Bartoş şi cu Raluka, în timp ce la Antena 1 (cu Loredana la miezul nopţii) era în jur de un milion şi jumătate de români. Aproape un milion de români urmăreau Revelionul la România TV la miezul nopţii (intervalul 23.55-00.05). Anul trecut, miezul nopţii era disputat, la mică distanţă, de Antena 1 (2,08 milioane) şi de Pro TV (1,98 milioane). Audienţe Revelion 2023. Miezul Nopţii: Ţara a trecut în noul an mai mult cu Antena 1, oraşele mai mult cu Pro TV. La ce televiziuni s-au uitat cei de la oraşe la miezul nopţii? Cei mai mulţi orăşeni au trecut în 2024 cu Pro TV (aproape 1,1 milioane) şi cu Antena 1 (730.000). Anul trecut, Pro TV şi Antena 1 erau foarte aproape la miezul nopţii, la oraşe: 960.000 de telespectatori la Pro TV şi 915.000 la Antena 1. La nivelul întregului program de Revelion, cei mai mulţi români s-au uitat la Protevelion (o medie de aproape două milioane de telespectatori pe minut) şi la Antena 1 (aproximativ 1,3 milioane).
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-revelion-2024-miezul-noptii-21447988

„Lia – soţia soţului meu” și „Lasă-mă, îmi place! Camera 609” revin cu noi sezoane la Antena 1. Când vor fi difuzate serialele

Serialul „Lia – soţia soţului meu” şi comedia romantică „Lasă-mă, îmi place! Camera 609”, cele mai noi proiecte tv ce poartă semnătura echipei conduse de Ruxandra Ion, revin cu noi sezoane, începând din 11 şi 12 ianuarie, în fiecare joi şi vineri, de la 20:30, la Antena 1. Încă din toamna trecută, #JoiVin au devenit seri de super seriale româneşti, la Antena 1. Proiectele care ţin milioane de telespectatori în fața micilor ecrane, Lia – soţia soţului meu şi Lasă-mă, îmi place! Camera 609 revin la Antena 1 şi îşi continuă poveştile, în fiecare joi şi vineri, de la 20.30, la Antena 1. „Vă mulţumim că ne sunteţi alături în fiecare seară de joi, la Antena 1. Sezonul trei revine în forţă, cu noi intrigi şi un suspans din ce în ce mai mare. Rămâne să aflăm împreună dacă Petru şi Lia vor divorţa sau dacă Gianni va afla vreodată adevărul despre Lia. Eu nu pot decât să le fiu recunoscătoare celor care au crezut în mine şi mi-au oferit şansa să progresez, să cresc și să mă dezvolt alături de o echipă minunată!”, dezvăluie Ana Bodea, interpreta Liei, despre noul sezon al proiectului.
https://www.libertatea.ro/entertainment/lia-sotia-sotului-meu-si-lasa-ma-imi-place-camera-609-revin-cu-noi-sezoane-la-antena-1-cand-vor-fi-difuzate-serialele-4764623

Peste jumătate dintre europeni au un televizor conectat la Internet. Experţii avertizează asupra riscurilor de securitate cibernetică

Mai mult de jumătate dintre europeni folosesc, în prezent, un televizor conectat la Internet, în timp ce un sfert (26%) utilizează ceasuri inteligente şi alte dispozitive de acest fel, iar o cincime (20%) sunt fani ai dispozitivelor de jocuri conectate la Internet, relevă datele centralizate de către specialiştii Eset. În acest context, experţii avertizează asupra faptului că, deşi despachetarea unui nou gadget în perioada de sărbători va aduce bucurie, „lucrurile se pot înrăutăţi rapid dacă dispozitivul şi datele conţinute nu sunt securizate corespunzător”. „În sezonul festiv în toi, cu toţii aşteptăm cu nerăbdare să primim cadouri de la prieteni şi familie. Din ce în ce mai mult, darurile primite vor consta într-un nou gadget sau tehnologie în vogă. Acestea ar putea fi un tracker de fitness, un laptop, un smartphone sau chiar un sistem de monitorizare audio-video pentru copii. Concluzia este că suntem cu toţii utilizatori entuziasmaţi de dispozitive inteligente. De exemplu, mai mult de jumătate dintre europeni folosesc în prezent un televizor conectat la internet, un sfert (26%) folosesc ceasuri inteligente şi alte dispozitive purtabile, iar o cincime (20%) sunt fani ai dispozitivelor de jocuri conectate la internet. Dar, odată cu adoptarea plină de avânt a dispozitivelor inteligente, vine şi un risc suplimentar. Este posibil ca cei dragi să nu fi fost prea atenţi la textul cu litere mici atunci când au apăsat butonul „cumpără” pentru a achiziţiona cadourile. Aşadar, este de datoria noastră să ne asigurăm că darul nostru este protejat”, notează Phil Muncaster, unul dintre specialiştii Eset, într-un articol publicat pe blogul companiei de securitate cibernetică.
https://www.economica.net/peste-jumatate-dintre-europeni-au-un-televizor-conectat-la-internet-expertii-avertizeaza-asupra-riscurilor-de-securitate-cibernetica_715840.html

Orange Romania absoarbe fosta Romtelecom, Guvernul României va deține 20% din noua entitate

Orange SA a anunțat astăzi că a semnat un acord cu Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) în vederea fuzionării Orange România S.A. (ORO) și Orange Romania Communications S.A. (OROC, fosta Romtelecom, la bază), arată un comunicat de presă al companiei. Cei doi acționari confirmă astfel intenția de a crea un operator de telecomunicații complet convergent prin absorbția OROC de către ORO. Finalizarea tranzacției este așteptată în prima jumătate a anului 2024. Acest acord vine ca urmare a achiziționării de către Orange a unei participații de 54% în OROC (fost Telekom Romania Communications) în septembrie 2021. Conform acestui nou acord, ambele părți au convenit asupra unei structuri în care Orange va deține 80% din capitalul social și 80% din drepturile de vot în entitatea rezultată, în timp ce MRID va deține 20% din capitalul social și 20% din drepturile de vot, arată comunicatul. Tranzacția va genera sinergii importante, ce provin în principal din valorificarea bazei comune de clienți ORO și OROC, optimizarea conținutului, a costurilor rețelei fixe și IT și simplificarea guvernanței corporative ORO și OROC.
https://www.economica.net/orange-romania-absoarbe-fosta-romtelecom-guvernul-romaniei-va-detine-20-din-noua-entitate_715595.html

Ericsson: Numărul abonamentelor 5G la nivel global va ajunge 1,6 miliarde la finele lui 2023

Producătorul suedez de echipamente de telecomunicaţii Ericsson estimează că, până la sfârşitul anului 2023, aproape unul din cinci abonamente de telefonie mobilă la nivel global va fi cu servicii 5G. Potrivit celei mai recente ediţii a raportului Ericsson Mobility Report, publicat luni, această creştere se dovedeşte a fi una stabilă, în ciuda provocărilor economice continue şi a tulburărilor geopolitice de pe unele pieţe. De asemenea, raportul citat mai arată că numărul de abonamente 5G noi, deschise în 2023, este de 610 milioane – în creştere cu 63% faţă de 2022. Astfel, totalul lor ajunge la 1,6 miliarde la nivel global, cu aproximativ 100 de milioane mai mult decât se preconiza anterior.
https://www.economica.net/ericsson-numarul-abonamentelor-5g-la-nivel-global-va-ajunge-16-miliarde-la-finele-lui-2023_713172.html

Warner Bros. Discovery cumpără un serviciu de streaming din Turcia, similar cu Netflix

Warner Bros. Discovery (WBD) cumpără BluTV, un serviciu de streaming video pe bază de abonament din Turcia. Serviciul de video la cerere, similar cu Netflix, furnizează atât conținut original, cât și producții internaționale. Tranzacția vine după trei ani de parteneriat extins, care a început în 2021 cu lansarea Discovery+ pe BluTV și o investiție a Discovery care a făcut compania noastră să devină acționar cu 35% din BluTV. Una dintre componentele parteneriatului a fost opțiunea de a investi în continuare în BluTV, ceea ce a dus acum la achiziția serviciului video on-demand, care se află în creștere rapidă.
https://www.profit.ro/insider/companii/warner-bros-discovery-cumpara-un-serviciu-de-streaming-din-turcia-similar-cu-netflix-21445707

YouTube va afișa reclame mai puține… dar mai lungi

YouTube va schimba modul în care afișează reclame pe televizoare, urmând a se inspira, încă o dată, de la posturile tradiționale de televiziune. Platforma video deținută de Google a început să testeze un nou stil de afișare a reclamelor, care încep să arate din ce în ce mai mult precum calupurile de publicitate de la TV. Astfel, utilizatorii vor fi întrerupți de mai puține ori pentru a le fi afișate reclame, însă, pauzele de publicitate vor fi mai lungi.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/youtube-va-afisa-reclame-mai-putine-dar-mai-lungi-21449248

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL