×

Revista presei -- Data și ora publicării: 28.09.2023 18:07:51

REVISTA PRESEI / 28 sep 2023 /



Focus Sat TV difuzează în exclusivitate în România serialul „Brigada” produs de CANAL+ Original
Închideți portița prin care primarii pot sifona milioane de euro fără licitație / De ce investește primarul Negoiță 6 milioane de euro în propagandă
EXCLUSIV Primăria Sectorului 3 a atribuit fără licitație un contract de 6 milioane de euro pentru propagandă / Banii sunt împărțiți de o firmă subordonată, înființată să administreze o hală / Ce publicații și televiziuni s-au abonat la banii lui Robert Negoiță
Ce spune CNA când românii sunt mințiți de televiziuni pe banii lor
Viceprimarul USR din Sector 3 va sesiza Curtea de Conturi pentru cele 6 milioane de euro pentru publicitate electorală / ”Cetăţenii din Sectorul 3 sunt lăsaţi cu buza umflată”
EXCLUSIV Cum se vinde presa: știri fără marcaj publicitar despre realizările primarului Robert Negoiță / Ofertele mai multor redacții către primăria Sectorului 3 / Dan Marinescu, redactor-șef Adevărul: ”Ne faultăm între noi!?”
TVR Cultural difuzează în premieră spectacolul „Regele moare” cu Victor Rebengiuc și Mariana Mihuţ
Românul Adrian Stoica a câştigat America's Got Talent şi a luat 1.000.000 de dolari!
Studiu: X este rețeaua de socializare care conține cea mai mare cantitate de dezinformare / Instrumente de protecție au fost înlăturate după preluarea companiei de către Elon Musk
Ciolacu, după ce o autoritate a statului a vrut să cumpere șase iPhone 15: Nesimțire, atât îi duce capul! Au anulat licitația!
Cisco face cea mai mare achiziție din istoria sa: va plăti 28 miliarde dolari pentru o companie de cybersecurity
Intel, amendă de peste 376 milioane EUR de la UE, pentru practici anticoncurențiale
Facebook a lansat o „flotă” de chatboți de toate felurile, inclusiv unii care conversează precum celebritățile
DECIZIE la nivel de grup: 100 de artişti şi influenceri români de la Global vor marca obligatoriu postările publicitare. Selly: "E un pas sănătos pentru industrie". Denis Matros: "E o chestie normală şi corectă"
Încă o amendă pentru Naşul TV. S-au făcut afirmaţii despre barajul din Ucraina, NATO şi regimul comunist. Membru CNA: „Afirmaţiile sunt atât de halucinante. Moderatoarea stă şi ascultă”
Digi24 ia încă un om de la Romania TV. Radu Şerbănescu a părăsit, după 12 ani, televiziunea fondată de Sebastian Ghiţă
RECORD de audienţă pe Disney+ la premiera filmului Elementar
„Ascultă 5 minute de muzică clasică”, în spaţii neconvenţionale şi în şcolile din România
EXCLUSIV Contract STS cu dedicație pentru viitorul cloud guvernamental: 21 de milioane de euro pentru primul pas se duc la un afacerist care în 2022 a avut cifră de afaceri de nouă milioane

...


Focus Sat TV difuzează în exclusivitate în România serialul „Brigada” produs de CANAL+ Original

Începutul lunii octombrie aduce la Focus Sat TV și în aplicația Focus Sat o nouă premieră: serialul polițist francez „Brigada” („BRI”, 2023), cea mai de succes lansare CANAL+ Original din 2019 și până în prezent, în Franța. Programul de lansări tradițional săptămânal (difuzarea a câte 2 episoade noi în zilele de luni și joi) pe care Focus Sat TV l-a avut până acum pentru producțiile în premieră va fi înlocuit, începând din luna octombrie, de lansările tip binging – difuzarea zilnică a unor noi episoade. În perioada 9 – 12 octombrie, se vor difuza câte două noi episoade din serialul „Brigada” în fiecare zi de luni până joi, începând de la ora 21:30. În aplicația Focus Sat vor fi disponibile toate cele opt episoade chiar din ziua premierei, 9 octombrie, notează Media Expres. Scris și regizat de Jérémie Guez (cunoscut pentru filmele „Bluebird In My Heart” și „The Sound of Philadelphia” ca și pentru serialul „A French Case”), acțiunea serialului „Brigada” are loc în Paris și dezvăluie investigațiile neobișnuite și arestările spectaculoase din palmaresul unei trupe de elită a Poliției Naționale Franceze, care luptă împotriva crimei organizate și terorismului.
https://www.forbes.ro/focus-sat-tv-difuzeaza-in-exclusivitate-in-romania-serialul-brigada-produs-de-canal-original-351187

Închideți portița prin care primarii pot sifona milioane de euro fără licitație / De ce investește primarul Negoiță 6 milioane de euro în propagandă

O portiță legislativă le permite primarilor să risipească din bugetul public milioane de euro pentru propagandă, ocolind procedura licitației. Pentru a eluda legea, primăria atribuie contractul cadru de publicitate unei companii din subordine. Compania, la rândul ei, contractează serviciile de publicitate în presă fără licitație. O modificare legislativă operată la legea achizițiilor publice în urmă cu zece ani a scos regiile autonome și companiile de stat din categoria autorităților obligate să organizeze licitație la achiziția de bunuri sau servicii. Acesta este mecanismul prin care zeci de milioane de lei se scurg în mod arbitrar în presă. Cu mâna angajaților din subordine, primarul dirijează banii către anumite publicații sau televiziuni, în funcție de interesele sale. Cetățenii sunt astfel mințiți pe banii lor. Sub sintagma „servicii de promovare media” se ascunde cu totul altceva. Primarul își cumpără liniștea. Nu veți vedea nicio știre negativă, anchetă sau critică în publicațiile cumpărate pe banii voștri. Primarul mai cumpără ceva complet interzis în presă: conținut editorial, adică articole care nu sunt marcate ca fiind publicitare. Cititorii sunt astfel înșelați, crezând că citesc articole redactate după rigorile jurnalistice, însă ele sunt simple materiale propagandistice camuflate în interviuri, reportaje sau articole care par a fi realizate profesionist. Ultimul caz documentat în exclusivitate de G4Media.ro este cel al primarului Sectorului 3, Robert Negoiță. Primăria Sectorului 3 a atribuit, în vara acestui an, fără licitație, un contract-cadru de 6 milioane de euro pentru „servicii de promovare instituțională” valabil până în decembrie 2027. Contractul a ajuns la o societate subordonată Primăriei, Algorithm Construcții S3 SRL, fondată în 2017 de edilul Robert Negoiță pentru a administra o hală industrială. După cum rezultă din activitatea ei, compania nu deține nici experiență, nici know-how pentru a gestiona un astfel de contract. Însă pentru a avea o acoperire legală, cu două săptămâni înainte de redactarea primelor documente aferente acestei proceduri, Algorithm Construcții S3 SRL și-a introdus printre obiectele secundare „activități ale agențiilor de publicitate”. Condusă de un om de încredere al primarului Negoiță, compania a încheiat fără licitație contracte cu șapte organizații de presă: Adevărul, Gândul, Puterea, Antena 3, România TV, Realitatea Plus și Gold FM. Așa cum a arătat investigația G4Media.ro, cei mai mulți au difuzat materialele publicitare despre acțiunile primarului Robert Negoiță fără a avertiza publicul că are de-a face cu propagandă, nu cu materiale informative. Contractul cadru în valoare de 6 milioane de euro (30 de milioane de lei) ridică mai multe semne de întrebare. De ce angajează primăria o sumă atât de mare din bani publici chiar înainte de alegeri? Evident, pentru viitoarea campanie electorală a primarului Negoiță, însă acest lucru este ilegal. El este în primul rând beneficiarul direct al propagandei. Dacă vrea să-și facă publicitate electorală, primarul Negoiță nu are decât să o facă din banii lui sau ai partidului care-l va susține în alegeri, nu pe banii cetățenilor.
https://www.g4media.ro/inchideti-portita-prin-care-primarii-pot-sifona-milioane-de-euro-fara-licitatie-de-ce-investeste-primarul-negoita-6-milioane-de-euro-in-propaganda.html

EXCLUSIV Primăria Sectorului 3 a atribuit fără licitație un contract de 6 milioane de euro pentru propagandă / Banii sunt împărțiți de o firmă subordonată, înființată să administreze o hală / Ce publicații și televiziuni s-au abonat la banii lui Robert Negoiță

Cu un an înainte de cele patru rânduri de alegeri din 2024, Primăria Sectorului 3 a atribuit, în vara acestui an, fără licitație, un contract-cadru de 6 milioane de euro pentru ”servicii de promovare instituțională”. Contractul a ajuns la o societate subordonată Primăriei, Algorithm Construcții S3 SRL, fondată în 2017 de edilul Robert Negoiță pentru a administra o hală industrială. Administrată de o persoană de încredere a primarului, Algorithm împarte direct banii către canale media alese să popularizeze realizările Primăriei și ale lui Negoiță. O sursă G4Media.ro a dezvăluit faptul că, până în prezent, Algorithm a cerut oferte pentru a încheia șapte contracte în valoare de aproape 4 milioane de lei, valabile pe acest an. Beneficiare: posturile de televiziune Antena 3, Realitatea și România TV, postul de radio Gold FM, ziarele Puterea și Adevărul și trustul din care face parte publicația Gândul. În ciuda unor demersuri care s-au întins pe durata mai multor zile și din care au făcut parte adrese oficiale, apeluri și mesaje telefonice, primarul Robert Negoiță, Primăria Sectorului 3 și societatea Algorithm Construcții S3 SRL nu au răspuns întrebărilor legate de atribuirea acestui contract. În cazul în care le vom primi, le vom insera în acest articol. În ședința de Consiliu Local a Primăriei Sectorului 3 din București din 6 iulie 2023 a fost votat un proiect prin care instituția condusă de edilul Robert Negoiță a primit aprobarea să încheie cu firma Algorithm Construcții S3 SRL, fără licitație, un acord-cadru în valoare de aproape 30 de milioane de lei, inclusiv TVA, pentru ”servicii de promovare instituțională”. Durata contractului: până pe 31 decembrie 2027.
https://www.g4media.ro/exclusiv-primaria-sectorului-3-a-atribuit-fara-licitatie-un-contract-de-6-milioane-de-euro-pentru-propaganda-media-banii-sunt-impartiti-de-o-firma-subordonata-infiintata-sa-administreze-o-hala-ce.html

Ce spune CNA când românii sunt mințiți de televiziuni pe banii lor

Primăria Sectorului 3, condusă de Robert Negoiță, a semnat un contract de 6 milioane de euro cu o firmă pentru ca, mai departe, firma să cumpere „articole” și „emisiuni” despre ce face primăria. Înțelegerea a început să funcționeze, dintre televiziuni la Antena 3, a descoperit G4Media. Dar nu sunt știri. E o minciună. Legea audiovizualului garantează „libertatea editorială” și susține că „sunt interzise ingerinţe de orice fel în conţinutul” realizat de redacții. Ce înseamnă, concret? Șefii trusturilor de presă, partidele, companiile, Guvernul sau propriile departamente de publicitate ale televiziunilor nu au voie să comită ingerințe în activitatea liberă a redacțiilor. În România, s-a ajuns ca această prevedere care este garantată de lege, în cazul canalelor TV și a radiourilor, să fie încălcată, la vedere: Prin contracte în alb și negru. Încălcarea legii este finanțată cu bani publici. În CNA a ajuns această discuție de mai multe ori. În 2021, când presa a publicat faptul că partidele cumpără pe bani publici propagandă mascată drept știri, unul dintre membrii forului audiovizual, Răsvan Popescu (foto), a atras atenția colegilor săi că nu înțelegerile și comportamentul publicitar al televiziunilor stau în puterile Consiliului. „Problema nu e la CNA”, a spus el, citat de Europa Liberă. Răsvan Popescu este de 23 de ani în Consiliul CNA. A fost membru, vicepreședinte, președinte, membru. Multe dintre lucrurile care merg în CNA se datorează efortului și logicii sale democratice, la care n-a renunțat în vremuri mai tulburi decât cele de astăzi. În același timp, faptul că niciodată CNA n-a abordat chestiunea zecilor de milioane de euro care favorizează partidele și televiziunile, dar înșală telespectatorii, trădează o anume școală de gândire. O lipsă de implicare. A venit momentul schimbării? E posibil? Răspunsul îl vor da membrii CNA, în exercițiul autonomiei lor. Cert e că niciodată lucrurile nu au fost atât de întinse în nocivitate. Nu e treaba CNA să se bage în contractele de publicitate, dar aici nu e vorba de publicitate, ci de cumpărare ilicită de știri. Iar aceasta este, fără niciun dubiu, responsabilitatea majoră a CNA. „Ar trebui să vedem contractele, iar acestea nu ni se arată, pentru că sunt confidențiale”, a spus, la anterioara dezbatere, Răsvan Popescu. Le-a aflat presa. Le aveți. Acum nu mai e decât întrebarea dacă vreți să le vedeți.
https://www.libertatea.ro/opinii/ce-spune-cna-cand-romanii-sunt-mintiti-de-televiziuni-pe-banii-lor-4673907

Viceprimarul USR din Sector 3 va sesiza Curtea de Conturi pentru cele 6 milioane de euro pentru publicitate electorală / ”Cetăţenii din Sectorul 3 sunt lăsaţi cu buza umflată”

Lucian Judele, viceprimar USR Sector 3, anunță că va sesiza Curtea de Conturi şi cere explicaţii publice de la primarul Negoiţă despre cele 6 milioane de euro pentru publicitate electorală fără organizarea unei licitaţii. Judele a sesizat şi Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice. Primăria Sectorului 3, condusă de primarul Negoiţă, a acordat un contract de 6 milioane de euro pentru „servicii de promovare instituţională”.
https://www.g4media.ro/viceprimarul-usr-din-sector-3-va-sesiza-curtea-de-conturi-pentru-cele-6-milioane-de-euro-pentru-publicitate-electorala-cetatenii-din-sectorul-3-sunt-lasati-cu-buza-umflata.html

EXCLUSIV Cum se vinde presa: știri fără marcaj publicitar despre realizările primarului Robert Negoiță / Ofertele mai multor redacții către primăria
Sectorului 3 / Dan Marinescu, redactor-șef Adevărul: ”Ne faultăm între noi!?”

G4Media.ro publică, în exclusivitate, mai multe oferte făcute în luna iulie de către redacții mari către Primăria Sectorului 3, condusă de Robert Negoiță, din care rezultă că unele redacții sunt dispuse să-și vândă conținutul editorial, adică articole sau interviuri fără a fi marcate ca materiale publicitare, fapt care s-a și întâmplat ulterior semnării contractelor. Această practică reprezintă publicitate mascată și o încălcare a eticii jurnalistice, după cum au explicat pentru G4Media.ro experți media. O monitorizare G4Media.ro despre aparițiile primarului Robert Negoiță în publicațiile și televiziunile cu care primăria Sector 3 a încheiat contracte arată că o mare parte dintre articole au fost publicate fără marcajul publicitar P, Advertorial sau orice alt indiciu că este vorba de publicitate. Altfel spus, cititorul nu este avertizat că apariția materialului a fost plătită. Publicul crede că citește un articol redactat după rigori pur redacționale, nu un material propagandistic. Contactați de G4Media.ro, reprezentanții trusturilor media au avut poziții oscilante sau au declarat că nu știu despre ce este vorba. G4Media.ro a dezvăluit, luni, că în luna iulie Primăria Sectorului 3 a atribuit, fără licitație, unei firme subordonate, un contract de aproape 6 milioane de euro pentru servicii de promovare a realizărilor acestei primării.
https://www.g4media.ro/exclusiv-cum-se-vinde-presa-stiri-fara-marcaj-publicitar-despre-realizarile-primarului-robert-negoita-ofertele-mai-multor-redactii-catre-primaria-sectorului-3-dan-marinescu-redactor-se.html

TVR Cultural difuzează în premieră spectacolul „Regele moare” cu Victor Rebengiuc și Mariana Mihuţ

Televiziunea Română și Teatrul Național București aduc în atenția telespectatorilor producția teatrală „Regele moare”, într-o interpretare magistrală a marilor actori Victor Rebengiuc şi Mariana Mihuţ, în rolurile principale. TVR Cultural va difuza acest spectacol sâmbătă, 30 septembrie a.c, începând cu ora 20:00. Scrisă în limba franceză de Eugène Ionesco şi tradusă în limba română de Vlad Russo și Vlad Zografi, piesa este considerată una dintre creațiile remarcabile ale dramaturgului și este o explorare a temelor legate de moarte și existență. Spectacolul „Regele moare” este regizat de Andrei și Andreea Grosu și reprezintă o experiență teatrală intensă.
https://www.forbes.ro/tvr-cultural-difuzeaza-in-premiera-spectacolul-regele-moare-cu-victor-rebengiuc-si-mariana-mihut-351111

Românul Adrian Stoica a câştigat America's Got Talent şi a luat 1.000.000 de dolari!

Adrian Stoica şi câinele său, Hurricane, au câştigat America's Got Talent, cel mai mare concurs de talente din lume. Românul a obținut premiul de un milion de dolari și șansa de a avea propriul spectacol în Las Vegas. În etapa finală, Stoica și câinele său, Hurricane, au prezentat un act despre o cină romantică. Câinele a interpretat rolul „ajutorului îndrăgostitului”, în timp ce Adrian Stoica s-a pregătit pentru o scenă de cină romantică fictivă cu Sofia Vergara. „A fost ca şi cum câinele a jucat într-o piesă de teatru. Chiar noaptea trecută m-am uitat la Beverly Hills Chihuahua, iar Hurricane este mai bun decât orice câine din filmul ăla. În vârstă de 45 de ani, Adrian Stoica este originar din Brașov, dar s-a mutat în Italia în urmă cu aproximativ 20 de ani. Adrian Stoica este un fost cascador care acum este antrenor de câini şi instructor Disc Dog.
https://jurnalul.ro/timp-liber/spectacole/romanul-adrian-stoica-hurricane-america-s-got-talent-944179.html

Studiu: X este rețeaua de socializare care conține cea mai mare cantitate de dezinformare / Instrumente de protecție au fost înlăturate după preluarea companiei de către Elon Musk

X, fostul Twitter, are cea mai mare proporție de dezinformare dintre cele șase mari rețele sociale, potrivit unui studiu susținut de Comisia Europeană. Acesta a analizat peste 6.000 de postări unice pe rețelele de socializare de pe Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, X și YouTube. „Mesajul meu pentru [X] este: trebuie să respectați legea. Vom urmări ceea ce faceți”, a avertizat comisarul european pentru valori și transparență Vera Jourova, citată de BBC. Studiul privind dezinformarea care a determinat comentariile doamnei Jourova a vizat Spania, Polonia și Slovacia, țări care riscă să fie vizate de dezinformare din cauza alegerilor sau a apropierii de războiul din Ucraina. Platforma cu cel mai mult conținut care dezinformează a fost Twitter. YouTube a avut cea mai mică, a sugerat studiul.
https://www.g4media.ro/studiu-x-este-reteaua-de-socializare-care-contine-cea-mai-mare-cantitate-de-dezinformare-instrumente-de-protectie-au-fost-inlaturate-dupa-preluarea-companiei-de-catre-elon-musk.html

Ciolacu, după ce o autoritate a statului a vrut să cumpere șase iPhone 15: Nesimțire, atât îi duce capul! Au anulat licitația!

Premierul Marcel Ciolacu a catalogat drept „nesimțire” intenția Autorității Aeronautice Civile Române (AACR) de a cumpăra cele mai recente telefoane iPhone 15. „Au anulat licitația. Nu vreau să vă spun dialogul meu cu secretarul de stat care în subordine autoritatea. Nu e unul de spus la televizor.”, a spus acesta. „Autoritatea aeronautică a anulat licitația. Nu vreau să vă spun dialogul meu cu secretarul de stat care în subordine autoritatea. Nu e unul de spus la televizor. Nesimțire, atât îi duce capul! Am zis și ieri în Parlament: putem legifera orice, bunul simț îl avem din familie.”, a declarat miercuri Marcel Ciolacu într-un interviu la Digi 24.
https://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-26565416-ciolacu-dupa-autoritate-statului-vrut-cumpere-sase-iphone-15-nesimtire-atat-duce-capul-anulat-licitatia.htm

Cisco face cea mai mare achiziție din istoria sa: va plăti 28 miliarde dolari pentru o companie de cybersecurity

Compania de rețelistică Cisco Systems va cumpăra cu 28 miliarde dolari o companie de cybersecurity denumită Splunk. Prețul este cu 31% peste cotația cea mai recentă a acțiunilor Splunk. Cele două companii discutaseră și în trecut, dar nu se concretizase nimic. Splunk furnizează soluții de securitate cibernetică pentru companii, astfel încât clienții să descopere și să rezolve cât mai rapid problemele tehnice. Cisco este faimoasă pentru echipamentele telecom și de rețea, dar este puternică și pe software. Cisco Systems are o capitalizare de piață de 225 miliarde dolari, iar Splunk are o capitalizare de 20 miliarde dolari.
https://economie.hotnews.ro/stiri-it-26550661-cisco-face-cea-mai-mare-achizitie-din-istoria-plati-28-miliarde-dolari-pentru-companie-cybersecurity.htm

Intel, amendă de peste 376 milioane EUR de la UE, pentru practici anticoncurențiale

Compania americană Intel a fost amendată cu peste 376 milioane euro de Uniunea Europeană pentru abuzul de poziție dominantă din anii 2002-2006. Intel a primit o amendă de 376,36 milioane euro de la Comisia Europeană pentru practici anticoncurențiale, care au constat în plăți către trei companii de calculatoare pentru anularea sau întârzierea lansării de dispozitive cu cipuri ale competitorilor săi, între anii 2002 și 2006. „Prin decizia de astăzi, Comisia a reimpus o amendă companiei Intel, doar pentru practicile sale de restricții directe. Amenda nu se referă la practicile de reduceri condiționate ale Intel. Suma amenzii, care se bazează pe aceiași parametri ca decizia Comisiei din 2009, reflectă domeniul de aplicare mai restrâns al încălcării, în comparație cu acea decizie”, a scris Comisia Europeană pe site-ul oficial.
https://www.startupcafe.ro/taxe/intel-amenda-euro-uniunea-europeana.htm

Facebook a lansat o „flotă” de chatboți de toate felurile, inclusiv unii care conversează precum celebritățile

Facebook (Meta) a prezentat o serie de chatboți de multe tipuri cu care speră să-i atragă pe tineri și să-i facă să stea mai mult timp pe Instagram, pe Facebook și pe toate produsele sale. Sunt 28 de asistenți conversaționali. Unii chatboți vor vorbi precum celebritățile, cum ar fi Paris Hilton, Jane Austen sau Snoop Dogg. Meta spune că asistentul conversațional Meta AI se va găsi în multe forme pe WhatsApp, Messenger și Instagram și are la bază modelele extinse de limbaj și un parteneriat cu motorul de căutare Bing. Compania a lansat 28 de chatboți cu cea mai nouă versiune de AI care vor vorbi precum celebritățile (de exemplu Snoop Dogg, Tom Brady, Kendall Jenner, Paris Hilton și Naomi Osaka).
https://economie.hotnews.ro/stiri-it-26566890-facebook-lansat-flota-chatboti-toate-felurile-inclusiv-unii-care-converseaza-precum-celebritatile.htm

DECIZIE la nivel de grup: 100 de artişti şi influenceri români de la Global vor marca obligatoriu postările publicitare. Selly: "E un pas sănătos pentru industrie". Denis Matros: "E o chestie normală şi corectă"

Toţi artiştii şi influencerii români de la Global - adică 100 de nume cu peste 50 de milioane de abonaţi îşi vor marca obligatoriu postările publicitare, după o decizie luată la nivel de companie. Decizia vine în contextul în care, spun influencerii, sunt, inclusiv la nivel european, cerinţe în ceea ce priveşte semnalarea conţinutului publicitar în online. Cum se marchează exact publicitatea? Ce spune şeful Global Talent United, Claudiu Ilioiu despre această decizie? Dar influenceri precum Selly, Cezara Cristescu sau Denis Matros? Detalii, în continuare: "Ştim ca la nivel european discutiile cu privire la reglementarea publicitatii social media sunt avansate si ca in cel mai scurt timp urmeaza ca actul normativ (sub forma unui Regulamanet cu aplicare imediata si obligatorie) sa fie adoptat", a declarat pentru Paginademedia.ro Claudiu Ilioiu, Head of Global Talent. "Fiind permanent la curent atat cu evolutia pietei cat si cu legislatia, am "simtit" tendintele inerente ale reglementarii acestui domeniu aflat intr-o expasiune similara cu aceea a evolutiei tehnice", a continuat el.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/influenceri-marcare-publicitate-global-21327443

Încă o amendă pentru Naşul TV. S-au făcut afirmaţii despre barajul din Ucraina, NATO şi regimul comunist. Membru CNA: „Afirmaţiile sunt atât de halucinante. Moderatoarea stă şi ascultă”

Naşul TV a primit din nou o amendă (a doua din septembrie) de la Consiliul Naţional al Audiovizualului pentru două emisiuni cu senatoarea Diana Şoşoacă, difuzate în luna iunie. Postul Naşul TV trebuie să plătească 50.000 de lei (aproximativ 10.000 de euro) pentru mai multe afirmaţii despre barajul din Ucraina, NATO şi regimul comunist. La emisiunea Să vorbim despre tine, moderată de Gabriela Caliţescu în data de 7 iunie, au fost prezenţi invitaţii Diana Şoşoacă (senatoare, partidul SOS România), Mihai Rapcea (avocat) şi Iulian Şerban (doctor, partidul SOS România, prin Skype). A fost redată o declaraţie făcută în Parlament, a senatoarei Şoşoacă, despre reprezentanţi ai NATO şi ai ambasadei Statelor Unite ale Americii şi despre o aşa-zisă distrugere a vieţii oamenilor.
https://www.paginademedia.ro/cna/amenda-nasul-tv-cna-21327323

Digi24 ia încă un om de la Romania TV. Radu Şerbănescu a părăsit, după 12 ani, televiziunea fondată de Sebastian Ghiţă

După aproape 12 ani la Romania TV, jurnalistul Radu Şerbănescu a schimbat tabăra. Şerbănescu este, de săptămâna trecută, unul dintre prezentatorii ştirilor Digi24. Jurnalistul a intrat pe post începând din acest weekend, sâmbătă, la jurnalele de ştiri ale Digi24. Radu Şerbănescu are aproape 20 de ani de experienţă în presă, dintre care cei mai mulţi petrecuţi la Romania TV, post la care a lucrat aproape de lansare. De-a lungul timpului, el a mai lucrat ca reporter la Prima TV şi la Realitatea TV. Tot recent, tot de la Romania TV, s-a alăturat postului Digi24 şi Liliana Ruse. Şi ea a apărut deja pe post şi ca invitat în emisiuni, dar şi cu o nouă emisiune, Briefing, difuzată duminica, în prime-time, pe tronsonul 20.00 - 22.00.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/radu-serbanescu-digi24-21326409

RECORD de audienţă pe Disney+ la premiera filmului Elementar

Debut „incendiar” pentru filmul Elementar pe platforma Disney+. Animaţia Pixar este cea mai vizionată premieră de film din acest an pe Disney+ şi se află în Top 10 premiere cinematografice din toate timpurile, obţinând 26,4 milioane de vizualizări în primele cinci zile de streaming. Lungmetrajul original are acţiunea plasată în Oraşul Elementelor, unde locuiesc împreună locuitorii de foc, apă, aer şi pământ. Lungmetrajul o prezintă pe tânăra Flamă, a cărei prietenie cu un tip amuzant şi naiv pe nume Şuvoi îi pune la încercare convingerile despre lumea în care trăieşte.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/elementar-record-audienta-disney-plus-21326578

„Ascultă 5 minute de muzică clasică”, în spaţii neconvenţionale şi în şcolile din România

Marea muzică a tuturor timpurilor se va auzi în fiecare zi a lunii octombrie, în cadrul proiectului „Ascultă 5 minute de muzică clasică”, în hipermarketuri, mall-uri, librării, muzee, sedii de firme, anunţă Radio România Muzical. Programul s-a desfăşurat fără întrerupere începând cu anul 2010. Celebre lucrări muzicale devin parte a ambientului sonor propus de partenerii proiectului, toate, în interpretarea unor prestigioşi interpreţi români: majoritatea, înregistrări recente din stagiunile Orchestrei Naţionale Radio şi a Orchestrei de Cameră Radio. Proiectul „Ascultă 5 minute de muzică clasică” are o istorie neîntreruptă de 13 ani în spaţii neconvenţionale din întreaga ţară. Prima ediţie a avut loc în octombrie 2010 şi de atunci, pe parcursul lunilor martie şi octombrie, în fiecare zi, publicul a avut şansa de a descoperi sau redescoperi marile opusuri ale muzicii clasice, în spaţii neaşteptate, audiţii întâmpinate pozitiv atât de clienţii, cât şi de angajaţii partenerilor proiectului. În cadrul aceluiaşi proiect, de-a lungul timpului au fost organizate şi concerte cu muzicieni români, care s-au bucurat de un deosebit succes de public.
https://www.news.ro/cultura-media/asculta-5-minute-de-muzica-clasica-in-spatii-neconventionale-si-in-scolile-din-romania-1922400028002023091021329321

EXCLUSIV Contract STS cu dedicație pentru viitorul cloud guvernamental: 21 de milioane de euro pentru primul pas se duc la un afacerist care în 2022 a avut cifră de afaceri de nouă milioane

Cloud guvernamental – contract STS cu dedicație. România a prevăzut în Planul Național de Redresare și Reziliență alocarea unei finanțări de peste 561 de milioane de euro, bani europeni, pentru realizarea cloud-ului guvernamental. Această platformă informatică va fi gestionată de Autoritatea pentru Digitalizarea României în colaborare cu două servicii de informații secrete: Serviciul de Telecomunicații Speciale și Serviciul Român de Informații. Ideea realizării unui „cloud guvernamental” a apărut în primăvara anului 2017. Augustin Jianu, ministrul Comunicațiilor din acea perioadă, voia ca acest sistem să fie construit printr-un parteneriat public – privat. Un an mai târziu, Guvernul condus de Viorica Dăncilă a decis ca proiectul să fie integral al statului, pentru a reduce costurile cu zona IT. Atunci, costurile totale au fost estimate la 45 de milioane de euro, bani asigurați din fonduri europene și bugetul de stat. Trei ani mai târziu, în vara anului 2021, același proiect avea să fie estimat la minimum 500 de milioane de euro.
https://defapt.ro/cloud-guvernamental-contract-sts-cu-dedicatie/

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover



Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici



© 2001 -  Media Expres SRL