×

Programe TV -- Data și ora publicării: 31.10.2019 15:29:51

TLC-HGTV-BLOC PROGRAME / TLC România extinde blocul de emisiuni despre casă și grădină



București (MEDIA EXPRES) / 31 oct 2019 / Blocul Home and Garden TV (HGTV) de pe TLC a obținut rezultate impresionante de la lansarea sa în România, în mai 2019, Discovery anunțând extinderea difuzării emisiunilor despre renovare, design și "vânătoarea" de case, până la sfârșitul anului.

Toate cele trei emisiuni din portofoliul HGTV difuzate inițial au înregistrat un rating cu 68% mai mare, comparativ cu programele difuzate de TLC în aceeași perioadă a anului trecut, consolidând astfel poziția TLC pe segmentul televiziunilor de lifestyle, se arată într-un comunicat difuzat de Discovery România.

Începând din luna mai, trei emisiuni din portofoliul HGTV, "Specialiști în renovări", "Câștigător la loterie, cumpăr casă" și "Vânătorii de case", au intrat în grila TLC. Grupul țintă al televiziunii, pe care a fost măsurată audiența, este format din femeile între 18 și 49 de ani care trăiesc în zone urbane.

Emisiunile care au înregistrat cea mai mare rată de succes pe segmentul grupului țintă sunt "Vânătorii de case" (0,44 Rating% și 2,10%%) și "Vânătorii internaţionali de case" (0,31 Rating% și 1,58 Share%). Audiențele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, pentru perioada mai-septembrie 2019 și mai-septembrie 2018, intervalul orar 15:00-18:59.

Aceste rezultate consolidează poziționarea unică a HGTV în ceea ce privește oferta de conținut cu emisiuni despre renovare și vânătoare de case și, totodată, încurajează planul de lansare televiziunii în țările europene, se mai arată în comunicatul Discovery.

„Emisiunile din grila HGTV au fost urmărite de un număr foarte mare de telespectatori români odată cu lansarea acestora pe TLC, în luna mai, confirmând faptul că acest tip de conținut, despre casă și grădină, este incredibil de popular și apreciat la nivel local. Vom continua să testăm popularitatea acestui gen, pentru a valida datele de research: acum știm că telespectatorii români sunt pregătiți și doresc să se bucure în continuare de acest tip de conținut. Tocmai de aceea purtăm discuții cu partenerii noștri, cu scopul de a face HGTV complet disponibil pentru piața din România, începând cu 2020.”, a declarat Andrey Stoychev, VP of Business Development, Distribution, Sports and Commercial Operations Discovery CEEMCA.

Odată cu sfârșitul lunii octombrie, TLC va difuza noi titluri din grila HGTV, cum ar fi: "Renovări pe plus sau minus", "Case renovate și salvate", "Vrem o casă mică", după cum urmează:

Luni-Vineri, 14:00 - 15:00
Episoade în premieră din Renovări pe plus sau minus  Flip sau Flop, în perioada 21 octombrie – 30
Episodele în premieră din Case renovate și salvate, în perioada 1 - 31 decembrie

Sâmbătă, bloc de patru ore, 15:00 - 19:00
Episoade în premieră din Case renovate și salvate și Vrem o casă mică , în perioada 26 octombrie – 30 noiembrie

CASE RENOVATE ȘI SALVATE: Karen E. Laine și Mina Starsiak, duo-ul mamă – fiică, își propun să revitalizeze orașul Indianapolis, proprietate cu proprietate. Cumpără locuințe aflate în paragină și le transformă în structuri urbane uimitoare. Folosind cunoștințele imobiliare ale Minei și antecedentele în materie de legislație ale lui Karen, cele două sunt de neoprit în obținerea unei proprietăți pe care și-o doresc, precum și obținerea ajutorului familiei acestora cu schițele și construcția locuințelor. Când vine vorba de case noi și interesante din orașul Indianapolis, totul se rezumă la Case renovate și salvate.

VREM O CASĂ MICĂ: Urmărește căutătorii de case din Statele Unite ale Americii în încercarea de a găsi case cât mai mici. În fiecare episod, protagoniștii vizitează trei case cu dimensiuni de sub 600mp, urmând să o aleagă pe cea mai potrivită pentru nevoile lor. Când vine vorba de alegerea și ofertarea uneia dintre case, ce vor alege: casa foarte mică sau pe cea cu spații mari și deschise? Telespectatorii vor trăi clipe pline de suspans în așteptarea deciziilor protagoniștilor Vrem o casă mică.

RENOVĂRI PE PLUS SAU MINUS: Emisiunea urmărește aventurile lui Tarek și ale Christinei în timp ce achiziționează proprietăți degradate, uneori chiar fără a le vedea înainte, pe care apoi le renovează și le pun la vânzare. De la emoțiile pe care le presupune câștigarea licitației, renovările, care uneori pot fi de-a dreptul obositoare, ieșirile descurajatoare și vânzarea copleșitoare, cum se vor descurca oare Tarek și Christina?

Anul trecut, Discovery a achiziționat Scripps Networks Interactive, punând bazele celei mai de încredere companii în ceea ce privește portofoliul de emisiuni de familie, dominând spațiul de divertisment cu povești din viața reală. Noua companie include brand-uri cunoscute la nivel global, cum ar fi Discovery Channel, TLC, Food Network, HGTV, Investigation Discovery, Travel Channel și cea mai mare televiziune sportivă, Eurosport.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL