×

Programe TV -- Data și ora publicării: 31.07.2017 14:28:43

PROTV-BILANȚ SEMESTRIAL / Pro TV a făcut cu un milion de dolari mai mult din abonamente în trimestrul al doilea 2017



București (MEDIA EXPRES) / 31 iul 2017 / Pro TV a terminat jumătatea anului 2017 cu venituri nete de 87,5 milioane de dolari, cu peste șase milioane mai mult decât în perioada corespunzătoare a anului trecut, dintre care un milion în plus vin doar din abonamentele la cablu, dar a încasat mai puțin cu peste 300.000 de dolari în trimestrul al doilea (48,5 milioane de dolari) față de anul trecut (48,9 milioane de dolari).

Veniturile din abona­mente ale televiziunilor Pro TV în România au fost de 11,4 milioane de dolari în trimestrul al doilea 2017, cu un milion mai mare ca în perioada corespunzătoare a anului trecut, și de 21,5 milioane de dolari în primele șase luni ale anului.

Creșterile sunt puse pe seama creșterii publicității televizate în piețele în care operează CME cu un procent total de 6%, la curs constant, în primele șase luni 2017 față de 2016. Publicitatea la televiziunile grupului CME a crescut semnificativ în România în primele trei luni ale anului, dar și în Cehia, Slovenia și Bulgaria în toată prima jumătate a anului 2017.

Taxele din abona­mente au crescut la nivel de companie din cauza mai multor contracte de distribuție prin cablu, satelit și tele­viziune prin internet ("IPTV") în Slovacia și în Slovenia din ianuarie 2017, numărul de abonați pe platformele de distribuție TV fiind în creș­tere.

Televiziunile din gru­pul Pro TV mai sunt men­ționate în raportul CME prin faptul că investițiile în programe au fost făcute cu condiția ca audiența crescută să aducă recuperarea cheltuielilor.

Piața TV a început să crească din al doilea trimestru 2016, fapt ce a determinat creșterea în GRP-uri vândute și a prețurilor medii în prima jumătate a anului 2017. În al doilea trimestru din 2016, Pro TV a difuzat campionatul european de fotbal. Dând la o parte încasările din acest eve­niment special, CME esti­mează că în România tele­viziunile Pro TV au crescut cu 6% la nivel anual în al doilea trimestru din 2017 și cu 16% în prima jumătate a anului 2017. Previziunile pentru 2017 sunt însă negative pentru a doua jumătate a anului, inclusiv din cauza comparației cu anul trecut, care a beneficiat de un vârf de încasări legate de retransmisia campionatului european de fotbal.

La nivel macroe­conomic raportul CME notează în dreptul României, pentru primele șase luni ale anului, o creștere a PIB de 4,6% (real) – cea mai mare din piețele unde operează compania americană, o creștere a consumului privat de 5,8% (real) și o creștere netă a pieței de publicitate TV de 14% (cea mai mare creștere în piețele din portofoliul CME, în contrast cu Croația care a scăzut cu 4%.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL