×

Revista presei -- Data și ora publicării: 14.07.2017 13:34:19

REVISTA PRESEI / 14 iul 2017 /




Extratereștrii revin la History cu două sezoane noi
Două sezoane noi din „Dosarele extratereştrilor“, difuzate în exclusivitate pe canalul History
Grupul Pro, cea mai importantă schimbare de la înfiinţare: denumiri şi identităţi noi din toamnă. Cum ar putea arăta cele şase posturi
Serialul turcesc „Bahar: Viaţă furată“ revine la Kanal D: care este povestea noului sezon
Lista nominalizărilor Emmy 2017: House of Cards, Westworld, The Crown sau Stranger Things în competiția pentru cel mai bun serial
Antena 1 pregătește un reality matrimonial cu Ana Morodan prezentatoare
AUDIENȚE. Câți români au văzut ultimul episod Dragoste infinită de pe Kanal D
SERIALE IUNIE. Las Fierbinți și Dragoste infinită, cele mai urmărite seriale
AUDIENȚE. Divertismentul în ultima lună de sezon: Românii au talent, Te cunosc de undeva, Insula iubirii
Will, serial dramatic despre tinerețile lui William Shakespeare, de astăzi pe TNT
Grupul Pro schimba denumirea canalelor Sport.ro, Acasa TV si Acasa Gold 5
Netflix și HBO însumează peste 200 de nominalizări la premiile Emmy
Pro TV a cerut la OSIM înregistrarea a 10 noi sigle, toate bazate pe brandul PRO, pentru o rebranduire. Care vor fi noile denumiri ale posturilor Pro TV

IT...ONLINE...MOBILE...
O industrie de 4 miliarde de euro. Top 10 cele mai mai puternice creşteri din software ale antreprenorilor locali.
Grupul Telekom a rămas fără managerul de comunicare externă şi relaţii cu media
Mai multe companii din IT au dus al doilea imobil din ansamblul Openville din Timişoara la 80% grad de ocupare

CINEMA...
HiFilm din România, între cele 69 de companii finanțate cu peste 12 milioane de euro prin programul Europa Creativă


Extratereștrii revin la History cu două sezoane noi
History transmite în premieră două sezoane noi din serialul „Dosarele extratereştrilor” care investighează documente publicate în SUA ce dovedesc existenţa extratereştrilor. Noile episoade urmează să fie difuzate în fiecare vineri, din 14 iulie, de la ora 21:00. În 2011, numeroase dosare secrete au fost puse la dispoziţia publicului datorită legii libertăţii de informare. Printre acestea, se află şi Proiectul Cartea Albastră (Blue Planet Project) care conţine sute de rapoarte despre apariţii de farfurii zburătoare şi activităţi extraterestre pe care autorităţile americane nu au vrut să le facă publice. Acum, serialul „Dosarele extratereştrilor” cercetează aceste documente şi reexaminează dovezi-cheie care urmăresc piste în desfăşurare despre apariţii importante de farfurii zburătoare, răpiri de persoane, muşamalizări guvernamentale şi ştiri de ultimă oră din toată lumea despre extratereştrii. De asemenea, serialul va prezenta cum pot să fie trucate imaginile din spaţiu, valoarea Wikileaks şi rolul canalelor de socializare în poveştile despre extratereştrii.
http://www.forbes.ro/extraterestrii-revin-la-history-cu-doua-sezoane-noi-88491

Două sezoane noi din „Dosarele extratereştrilor“, difuzate în exclusivitate pe canalul History
History transmite în premieră două sezoane noi din serialul „Dosarele extratereştrilor“ care investighează documente publicate în SUA care dovedesc existenţa extratereştrilor.  Noile episoade urmează să fie difuzate în fiecare vineri, din 14 iulie, de la ora 21.00, transmite postul de televiziune într-un comunicat. În 2011, numeroase dosare secrete au fost puse la dispoziţia publicului datorită legii libertăţii de informare. Printre acestea, se află şi Proiectul Cartea Albastră (Blue Planet Project) care conţine sute de rapoarte despre apariţii de farfurii zburătoare şi activităţi extraterestre pe care autorităţile americane nu au vrut să le facă publice. Acum, serialul „Dosarele extratereştrilor“ cercetează aceste documente şi reexaminează dovezi-cheie care urmăresc piste în desfăşurare despre apariţii importante de farfurii zburătoare, răpiri de persoane, muşamalizări guvernamentale şi ştiri de ultimă oră din toată lumea despre extratereştrii.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/doua-sezoane-dosarele-extraterestrilor-difuzate-exclusivitate-canalul-history-1_59677f6c5ab6550cb811344e/index.html

Grupul Pro, cea mai importantă schimbare de la înfiinţare: denumiri şi identităţi noi din toamnă. Cum ar putea arăta cele şase posturi
Cele şase televiuni ale grupului Pro urmează să treacă prin cea mai important schimbare de la înfiinţare până în prezent, oficiali postului făcând precizări în acest sens. Astfel, grupul pregăteşte, pentru această toamnă, schimbarea denumirilor celor şase televiziuni din trust, sub umbrela aceluiaşi univers Pro, în acest sens înregistrând deja anumite mărci şi identităţi vizuale la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM). „În această toamnă, universul Pro îşi propune să reunească toate canalele TV din grup sub acelaşi concept grafic, vizual, dar şi la nivel de denumiri“, spun oficialii postului într-un comunicat de presă. Grupul Pro va avea o singură identitate, un singur concept, în lumina căruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor şase canale TV, adică Pro TV, Acasă TV, Acasă Gold, Pro TV Internaţional, Sport.ro şi Pro Cinema.  „Până în acest moment, fiecare dintre canalele noastre secundare era perceput ca o entitate distinctă. Din această toamnă, ne dorim ca universul Pro să devină mai mare, mai puternic, iar grupul Pro să fie perceput ca un întreg. Avem canale secundare foarte puternice, cu o istorie bogată şi ne dorim ca fiecare dintre acestea să funcţioneze sub aceeaşi umbrelă Pro. În două cuvinte, suntem Pro“, a declarat şi Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV, în comunicatul de presă. Pentru această schimbare, Pro TV a înregistrat deja mai multe mărci la OSIM. Printre acestea se numără Pro 2, Pro X şi Pro Gold, potrivit extraselor de la OSIM consultate şi publicate pe blogul lui Paul Nistor, citat de paginademedia.ro. Pe lângă aceste nume noi, la OSIM sunt înregistrate şi mai multe variante grafice pentru brandul umbrelă Pro. 
http://adevarul.ro/entertainment/tv/grupul-pro-cea-mai-importanta-schimbare-infiintare-denumiri-identitati-toamna-putea-arata-cele-sase-posturi-foto-1_596743335ab6550cb80ee5bb/index.html

Serialul turcesc „Bahar: Viaţă furată“ revine la Kanal D: care este povestea noului sezon
Kanal D anunţă că serialul turcesc „Bahar: Viaţă furată“ revine cu un nou sezon, astăzi, de la ora 20.00, fiind difuzată de luni până vineri. Începând de azi, 13 iulie, unul dintre cele mai îndrăgite seriale turceşti, „Bahar: Viaţă furată“ (titlul original: „O Hayat Benim“), debutează cu un nou sezon, la Kanal D. Producţia se va difuza de luni până vineri, de la ora 20.00. Telespectatorii vor putea urmări continuarea fascinantei poveşti de dragoste a celor doi protagonişti, Bahar (Ezgi Asaroglu) şi Ates (Keremcem), condimentată cu noi intrigi şi răsturnări de situaţie, menite să ţină telespectatorii cu sufletul la gură.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/serialul-turcesc-bahar-viata-furata-revine-kanal-d-povestea-noului-sezon-1_596736115ab6550cb80e6cbe/index.html

Lista nominalizărilor Emmy 2017: House of Cards, Westworld, The Crown sau Stranger Things în competiția pentru cel mai bun serial
House of Cards, Westworld, Veep, The Crown sau Stranger Things printre nominalizările pentru cel mai bun serial dramatic pentru premiile Emmy 2017. În această seară au fost anunțate nominalizările pentru premiile Emmy 2017, ce recompensează cele mai bune producții de pe TV. Producții marca HBO, Netflix, Hulu sau AMC se regăsesc între nominalizații acestui an. Printre absenți se numără Gilmore Girls, cele patru episoade speciale, lansate de Netflix la finele anului trecut, dar și serialul marca HBO, The Leftover, care a fost îndelung aclamat și comentat. Premiile vor fi anunțate pe 18 septembrie.
https://www.paginademedia.ro/2017/07/nominalizari-premii-emmy-2017

Antena 1 pregătește un reality matrimonial cu Ana Morodan prezentatoare
Antena 1 pregătește un nou reality show, Nuntă cu scântei. Show-ul va fi prezentat de bloggerița Ana Morodan. Emisiunea va debuta pe 31 iulie, de luni până vineri de la ora 14.00. Emisiunea vine pe tronosnul ocupat în prezent de emisiunea 2k1, prezentată de Mirela Boureanu Vaida. Nuntă cu scântei va fi realizată de Sinevizyon, producătorul emisiunilor Mireasă pentru fiul meu și Noră pentru mama. Despre format: cum să organizezi pas cu pas și în timp record - doar o săptămână - o nuntă perfectă. Astfel, dacă la începutul ediției de luni publicul face cunoștintă cu viitorii miri, dar și cu familiile acestora, în ediția de vineri participă deja la nunta lor. Cuplurile participante care ajung în faţa altarului vor avea parte de organizarea nunții la care visează, în doar o săptămână. Cu o singură condiţie: să lase întregul control al nunţii in mâinile mamelor lor.
https://www.paginademedia.ro/2017/07/antena-1-pregateste-un-reality-matrimonial-cu-ana-morodan-prezentatoare

AUDIENȚE. Câți români au văzut ultimul episod Dragoste infinită de pe Kanal D
Un final tragic, urmărit de peste 1,5 milioane de persoane. Serialul Dragoste infinită de pe Kanal D, producția care a dus postul turcesc pe locul al doilea în audiențe, în prime-time pe luna iunie, a ajuns miercuri seara la final. Spre dezamăgirea fanilor, serialul nu s-a terminat ca orice telenovelă tradițională cu personajele principale care rămân împreună până la adânci bătrâneți, ci cu decesul unuia dintre îndrăgostiți. Câți oameni au urmărit ultimul episod? Kanal D a fost lider de audiență la nivelul întregii țări și la orașe, iar pe publicul comercial a fost al doilea, după Pro TV, dar peste Antena 1. Dragoste infinită a avut, în medie, 1,5 milioane de privitori la nivelul întregii țări, de trei ori mai mulți decât a avut Antena 1, pe același interval.  Cifre bune pentru Kanal D și la orașe, unde a fost tot lider. Postul a avut 770.000, media de telespectatori, la mică distanță de locul al doilea, ocupat de Pro TV. Însă, față de Antena 1, Kanal D a avut cifre mai mult decât duble. Comercialul a fost dominat de Pro TV, cu o medie de 343.000 de privitori, în timp ce Kanal D a fost pe doi, cu 288.000, media. Și aici, Antena 1 a avut cifre la jumătate față de Kanal D.
https://www.paginademedia.ro/2017/07/audiente-cati-romani-au-vazut-ultimul-episod-dragoste-infinita-de-pe-kanal-d

SERIALE IUNIE. Las Fierbinți și Dragoste infinită, cele mai urmărite seriale
Las Fierbinți și serialele turcești domină cele mai urmărite seriale ale lunii iunie. Reluări ale unor episoade din sezonul nouă Las Fierbinți au avut cele mai bune cifre ale lunii trecute. De menționat că topul pe iunie cuprinde multe redifuzări ale Las Fierbinți și Băieși de oraș, întrucât Pro TV și Antena 1. Practic, Pro TV a acoperit cu Las Fierbinți aproape fiecare seară, de luni până joi, de la 20.30. În plus, Antena 1 a scurtat cu o oră Observatorul de seară, tronson acoperit cu redifuzări ale serialului Băieți de oraș și În puii mei. Luna trecută s-a încheiat sezonul cu numărul 11 al Las Fierbinți. Comedia a atras, la orașe, o medie de 860.000 de privitori. Episoade mai vechi, din seonul nouă al serialului, au scos cifre puțin peste cele la prima difuzare. Dragoste infinită, serialul turcesc de pe Kanal D, un vector important ce a pus postul pe locul al doilea în audiențe, în prime-time, a avut o medie de 707.000 de telespectatori de la orașe. Seria Pistruiatul, difuzată de Antena 1, a adus, în medie 220.000 de telespectatori de la orașe postului TV.
https://www.paginademedia.ro/2017/07/seriale-iunie-2017

AUDIENȚE. Divertismentul în ultima lună de sezon: Românii au talent, Te cunosc de undeva, Insula iubirii
Luna iunie a marcat sfârșitul sezonului de primăvară: toate marile show-uri s-au terminat în prima lună de vară. La ce s-au uitat românii? Topul audiențelor de divertisment din iunie are în top câteva emisiuni: Românii au talent, Te cunosc de undeva, Gospodar fără pereche (cu o singură difuzare, restul va fi la toamnă), Ce spun românii, Roata norocului. De notat Ochii din umbră, cu Ernest (Kanal D), pe un loc doi pe național și Insula Iubirii (Antena 1) care intră în top 3 pe comercial, deși pe național nu prinde nici top 10. NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, cea mai urmărită a fost, în iunie, Românii au talent (cu finala în vacanța de Rusalii). Media: 1,6 milioane de români. Un loc secund pentru Ochii din Umbră, cu Ernest, de pe Kanal D (cu un milion și jumătate de români media) și poziția a treia pentru Gospodar fără pereche. "Gospodarul", program prezentat de Anamaria Prodan, a avut o singură difuzare, un de prezentare a "burlacilor", restul showului urmând să intre la toamnă. În top 10 național au mai intrat Roata norocului, Te cunosc de undeva, Acces Direct, Ce spun românii, Se strigă darul, WowBiz și ZaZa Sing. URBAN. Schmbări de top la orașe, unde preferințele au fost diferite. Românii au talent e pe primul loc, dar situația se schimbă în restul topului. Pe poziția a doua este Te cunosc de undeva, urmat de Gospodar fără pereche, Ce spun românii, Roata norocului. Dacă la nivel național era pe doi, la orașe Ernest este pe locul șase. Poziție mai bună la orașe și pentru Insula Iubirii (care pe național nu prinde top zece).
https://www.paginademedia.ro/2017/07/audiente-ultima-luna-de-sezon

Will, serial dramatic despre tinerețile lui William Shakespeare, de astăzi pe TNT
Postul TNT, prezent și în România, va difuza serialul Will, o dramă neconvențională care urmărește povestea celei mai faimoase personalități din lume, William Shakespeare. Serialul ce surprinde tinerețea lui Shakespeare va avea premiera în România, azi, 13 iulie, de la ora 22.00, la TNT. De-a lungul celor zece episoade, serialul, care are acțiunea în perioada elisabetană, prezintă viața agitată și plină de ispite a tânărului William Shakespeare, un adevărat rockstar al secolului al XVI-lea.
https://www.paginademedia.ro/2017/07/will-incepe-astazi-la-tnt

Grupul Pro schimba denumirea canalelor Sport.ro, Acasa TV si Acasa Gold
Grupul Pro TV pregateste schimbarea denumirilor canalelor TV Sport.ro, Acasa TV si Acasa Gold, pentru prima data de la infiintarea statiilor, scrie paginademedia.ro. "In aceasta toamna, universul PRO isi propune sa reuneasca toate canalele TV din grup sub acelasi concept grafic, vizual, dar si la nivel de denumiri", spun oficialii canalului. Grupul Pro va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV, adica Pro TV, Acasa TV, Acasa Gold Pro TV International, Sport.ro si Pro Cinema, noteaza sursa citata. Pentru schimbarea de nume, Pro TV a inregistrat la OSIM mai multe marci. Este vorba de Pro 2, Pro X si Pro Gold. Extrasele de la OSIM au fost publicate de blogul PaulNistor.ro.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-21894449-grupul-pro-schimba-denumirea-canalelor-sport-acasa-acasa-gold.htm

Netflix și HBO însumează peste 200 de nominalizări la premiile Emmy
Ediția cu numărul 69 a premiilor Emmy va aduce în față rivalitatea celor mai importante servicii de streaming, Netflix și HBO Go. HBO este, în mod tradițional deja, unul dintre numele grele care sunt reprezentate în fiecare an în cadrul premiilor Emmy. Astfel, cele 110 nominalizări primite anul acesta nu constituie o surpriză foarte mare. În schimb, creșterea rapidă din acest punct de vedere a rivalilor de la Netflix, este cu adevărat surprinzătoarele. Netflix a primi anul acesta pentru conținutul său original nu mai puțin de 93 de nominalizări. Este o creștere extrem de rapidă a celor de Netflix, care anul trecut aveau 54 de nominalizări Emmy, față de cele 94 primite de HBO, iar în urmă cu 5 ani doar 14, comparativ cu 108 nominalizări pentru HBO la aceeași ediție.
https://www.profit.ro/app-telekom/timp-liber/netflix-si-hbo-insumeaza-peste-200-de-nominalizari-la-premiile-emmy-17089318

Pro TV a cerut la OSIM înregistrarea a 10 noi sigle, toate bazate pe brandul PRO, pentru o rebranduire. Care vor fi noile denumiri ale posturilor Pro TV
Pro TV, controlat de Central European Media Enterprises (CME), a cerut Oficiului de Stat pentru Invenții și Mărci acordul pentru înregistrarea a 10 noi sigle, toate bazate pe brandul PRO, mișcare care sugerează o apropiată rebranduire a tuturor posturilor de televiziune operate de companie. Astfel, a fost cerut acordul OSIM pentru înregistrarea siglelor PRO.TV International, PRO.TV, PRO.2, PRO.Cinema, PRO.X, PRO.Gold, PRO, PRO, PRO. CME este prezent pe 6 piețe din regiune, cele mai importante fiind Cehia și România.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/foto-pro-tv-a-cerut-la-osim-inregistrarea-a-10-noi-sigle-toate-bazate-pe-brandul-pro-pentru-o-rebranduire-care-vor-fi-noile-denumiri-ale-posturilor-pro-tv-17088135

IT...ONLINE...MOBILE...
O industrie de 4 miliarde de euro. Top 10 cele mai mai puternice creşteri din software ale antreprenorilor locali.
Companiile din top au un business cumulat de peste 1 mld. lei şi peste 3.000 de angajaţi. Centrul de cercetare al retailerului eMAG, compania Softvision din Cluj şi Netopia - unul dintre pionierii plăţilor online cu cardul - conduc topul celor mai mari companii locale de software cu acţionari români după rata de creştere a cifrei de afaceri din 2016, arată datele raportate de companii la Finanţe şi Registrul Comerţului şi analizate de ZF. Lista celor 10 jucători cu cea mai mare creştere reflectă peisajul divers din industria locală de software şi creşterea puternică din ultimii ani a domeniului: în top este prezent şi gigantul Bitdefender, controlat de familia Florin şi Măriuca Talpeş - ale cărui origini se trag din Softwin, firmă înfiinţată la începutul anilor ’90, dar şi studioul independent de jocuri Amber, înfiinţat în 2013, şi care deja s-a apropiat de un rulaj de 7 mil. euro şi a trecut de 200 de oameni anul trecut.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/industrie-4-miliarde-euro-top-10-cele-mai-puternice-cresteri-software-antreprenorilor-locali-companiile-top-au-business-cumulat-peste-1-mld-lei-peste-3-000-angajati-16585902

Grupul Telekom a rămas fără managerul de comunicare externă şi relaţii cu media
Diana Iosu, managerul de comunicare externă şi relaţii cu media al Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, un business de un miliard de euro pe an, va părăsi grupul de operatori de comunicaţii. „Mă retrag din grupul Telekom”. Ea lucra pentru grupul Telekom de 8 ani de zile, iniţial ca manager în cadrul operatorului de telefonie mobilă Cosmote, începând cu anul 2009. Ulterior, în anul 2013, când Cosmote şi Romtelecom şi-au integrat echipele de top management, ea a preluat poziţia similară la nivelul întregului grup, inclusiv pentru fosta companie Romtelecom. Grupul Telekom este jucătorul de pe piaţa locală de comunicaţii cu cea mai complexă structură de acţionariat de pe piaţă, în care intră statul român, grecii de la OTE şi nemţii de la Deutsche Telekom, şi singurul în cadrul căruia sunt active mai multe sindicate, reprezentând astfel o provocare din punctul de vedere al activităţii de comunicare şi relaţii publice. Înainte de a fi recrutată de Telekom, Diana Iosu a lucrat pentru Vodafone (fostul Connex), al doilea jucător de pe piaţa de profil, în perioada 1998-2009, la plecare fiind manager de relaţii cu media. Următorul pas va fi lansarea unui business propriu - consultanţa în zona de relaţii publice, sub brandul Lalique PR, a precizat Diana Iosu.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/grupul-telekom-a-ramas-fara-managerul-de-comunicare-externa-si-relatii-cu-media-16585871

Mai multe companii din IT au dus al doilea imobil din ansamblul Openville din Timişoara la 80% grad de ocupare
Investiţia totală în ansamblul Openville este de 220 de mil. euro, iar la final acesta va cuprinde 594.000 de metri pătraţi. A doua clădire din ansamblul mixt Openville, pe care omul de afaceri Iulian Dascălu îl construieşte în Timişoara, a ajuns la un grad de ocupare de 80%, după ce a închiriat mai multe contracte cu firme specializate în IT. „În clădirea UBC 1, Atos (furnizor internaţional de servicii IT - n. red.) a închiriat 6.000 de metri pătraţi, însă am semnat şi alte contracte pe care le vom anunţa în perioada următoare. Este vorba tot despre companii din IT. Avem semnate contracte inclusiv pentru clădirea UBC 3“, spune Laurenţiu Manea, manager office buildings la Openville. Imobilul UBC 1 este programat să fie finalizat în luna august şi va avea în total 13.000 de metri pătraţi, dintre care compania franceză Atos ocupă aproape jumătate. Între timp, Atos are birourile în primul imobil finalizat în cadrul Openville, UBC 2, unde stă provizoriu, până când UBC 1 va fi dat în folosinţă. Clădirea UBC 2 este prima finalizată din ansamblu, ea fiind dată în folosinţă în prima parte a acestui an, având drept chiriaşi companii precum Ness Software Engineering (IT), Autoliv România (auto), PwC România (consultanţă) şi Bitdefender (IT).
http://www.zf.ro/companii/mai-multe-companii-din-it-au-dus-al-doilea-imobil-din-ansamblul-openville-din-timisoara-la-80-grad-de-ocupare-16585701

CINEMA...
HiFilm din România, între cele 69 de companii finanțate cu peste 12 milioane de euro prin programul Europa Creativă
HiFilm din România se află printre cele 69 de companii de producție finanțate cu 12.210.831 de euro prin programul Europa Creativă pentru dezvoltarea de proiecte de film și televiziune în 2017. Pentru această sesiune au fost primite 163 de aplicații din 24 de țări, potrivit screendaily.com. Compania HiFilm Productions SRL, în palmaresul căreia se regăsec filme ca ”Felicia înainte de toate”, de Răzvan Rădulescu și Melissa de Raaf, ”Aferim!”, de Radu Jude, ”Toni Erdmann”, de Maren Ade, și ”Ouăle lui Tarzan”, de Alexandru Solomon, se regăsește în lista publicată joi cu o finațare de 103.900 de euro, scrie News.ro. Cea mai mare sumă acordată de UE prin acest program a fost de 210.000 de euro, iar Franța a avut cele mai multe companii de producție - 13 - care au primit fonduri. În listă se mai află Germania, cu nouă companii, Olanda, cu șase, Marea Britanie, Belgia și Italia, cu câte patru. Programul Europa Creativă are un buget pentru șapte ani, începând din 2014, de 1,46 miliarde de euro.
https://www.profit.ro/insider/actualitate/hifilm-din-romania-intre-cele-69-de-companii-finantate-cu-peste-12-milioane-de-euro-prin-programul-europa-creativa-17088362
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL