Primul site de știri despre industria de cablu și televiziune din România. Scriem despre
audiovizual din anul 2001.
Advertisement

  Login    Creează cont

Data:21.08.2017
Data ultimei ştiri: 18.08.2017 13:22:59
Cine suntem | Abonamente | Publicitate in MEDIA EXPRES | Confidenţialitate | Contactaţi-ne


English
Index ştiri
__Editorial____
__Televiziune
_Comunicaţii
_Legislaţie
Autorităţi
Cinema
ONG
Profil
Publicitate
Radio
Revista presei
Timp liber



Căutare avansată


Apasa coperta
de deasupra!
Index Anuar
Operatori Cablu
Televiziuni
Radio
DTH
Echipamente
Glosar


 __Televiziune 15.06.2017 17:27:06
EUROSPORT-TENIS-AUDIENȚĂ / Record de audiență Eurosport în România în timpul Roland Garros
București (MEDIA EXPRES) / 15 iun 2017 / Eurosport a anunțat o creştere record de audienţă în timpul Roland Garros, de 18% faţă de anul anterior, iar în România a înregistrat o creştere de 47% a audienţei faţă de 2016, potrivit unui comunicat difuzat de agenția Grayling.

Eurosport 1 România a raportat al doilea cel mai bun program din istoria sa, cu peste 780.000 de telespectatori care au urmărit întâlnirea din semifinală dintre Simona Halep şi Karolina Pliskova, din Cehia. Cele două jucătoare au făcut ca acesta să fie şi cel mai urmărit meci din întregul turneu (cu o medie de 2.942.000 de telespectatori).

Cifrele medii de audienţă au depăşit un milion de telespectatori care au urmărit meciurile de tenis transmise în direct, dar şi programele cum sunt „Game Schett & Mats”, “The Coach”, prezentate de antrenorul Patrick Mouratoglou, şi episoadele umoristice din “Commissioner of Tennis”, cu John McEnroe.

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: “Într-un moment în care sentimentul general este că numărul celor care urmăresc evenimentele sportive transmise în direct la TV este în declin, Eurosport contrazice această convingere obţinând o creştere a audienţei de 18% pentru Roland Garros, un adevărat record, care, la rândul lui, contribuie cu o creştere de 9% a numărului total de telespectatori pentru Eurosport 1, anul acesta.”

Creşteri de două şi trei cifre înregistrate pe mai multe pieţe, faţă de anul 2016

+123% în Danemarca
+60% în Spania
+47% în România
+20% în Germania
+20% în Suedia
+18% în Norvegia
+15% în Italia

În cadrul ediţiei din acest an, Nadal şi-a asigurat La Decima – cel de-al 10-lea titlu al său pentru French Open – astfel că Eurosport 1 Spania a înregistrat cele mai bune cote de audienţă pentru Roland Garros din istoria sa, cu o creştere de 60% faţă de anul trecut şi o audienţă medie de 62.000 de persoane pe durata turneului, spulberând astfel recordul anterior de 41.000 din 2012. În plus, 407.000 de fani ai tenisului au urmărit cum şi-a etalat Nadal măiestria în finala masculină de simplu, contra lui Stan Wawrinka.

Rezultatul a fost cel mai bun program din istoria televiziunii, întrecut numai de întâlnirea memorabilă dintre Roger Federer şi Nadal la Australian Open, derulată în luna ianuarie a acestui an.

Colaborarea cu Boris Becker, care a prezentat cele mai importante secvenţe din transmisiunea de la Roland Garros pentru Eurosport Germania, a generat cifre de audienţă mai mari cu 20% în Germania, faţă de 2016, deşi a existat un singur jucător german care a trecut dincolo de prima rundă de calificări (la tenis masculin şi feminin).

Eurosport Norvegia (o creştere de18% faţă de 2016), Italia (+15% faţă de 2016) şi Suedia (+20%) au înregistrat toate creşteri de două cifre. Pe de altă parte, datorită lui Caroline Wozniacki, care a ajuns până în sferturile de finală pentru meciurile de simplu, Eurosport Danemarca a înregistrat o creştere impresionantă a cifrelor sale de audienţă: 123% faţă de acum 12 luni.

La sfârşitul lunii iunie, Eurosport va transmite turneul de tenis de la Wimbledon în 34 de ţări din Europa.
(MEDIA EXPRES)



MEDIA EXPRES
pe Android și IOS




Rasfoiește Anuarul 2016




Click aici pentru comenzi online





www.e-Ziare.ro


© 2001 - 2017    Media Expres S.R.L.