×

Revista presei -- Data și ora publicării: 06.06.2017 14:52:28

REVISTA PRESEI / 6 iun 2017 /




Rețeaua Digi din România măsoară peste 22.000 de km de fibră optică
NBC a cumpărat un sfert din Euronews. Un nou brand media global ia naştere: Euronews NBC
Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – luna MAI 2017
Televiziunile cu cele mai mari ratinguri în luna MAI 2017 – URBAN
Audiențele televiziunilor de filme și seriale – MAI 2017
Primul episod din „UMBRE II” va avea avanpremiera la TIFF
Pro TV difuzează prima ediţie „Gospodar fără pereche“, iar restul la toamnă
Ce mai pregateste trustul Intact in 2017: Schimbari la Zu TV, promovarea Antena Play in strainatate
Finala „Te cunosc de undeva!“: cine sunt câştigătorii sezonului 11 al show-ului transformărilor de la Antena 1
Ce audienţe a înregistrat finala „Românii au talent“: Pro TV a fost lider, dar cifrele sunt mult mai mici faţă de anul trecut
Ce audienţe au făcut televiziunile în luna mai, în prime-time: Kanal D se ridică, Pro TV şi Antena 1 pierd telespectatori
AUDIENȚE Finala Champions League, Juventus - Real. Un sfert din românii care au stat la TV s-au uitat la meci
Antena 3 şi Digi 24, cu echipe de filmare la Belgrad, după Sebastian Ghiţă. Doar Antena 3 a prezentat imagini cu faţa fostului deputat
În Iunie. Observatorul va fi mai scurt cu jumătate de oră. Antena 1 va avea serialul lui Bendeac aproape în fiecare seară
Octavia Geamănu revine la Antena 1 cu un proiect special de vară
Audiența lui Pătraru în săptămâna conflictului cu Prelipceanu: Starea Nației, cea mai urmărită pe comercial din toate stațiile de știri
National Geographic a documentat prima escaladare solitară fără coardă a stâncii El Capitan şi o va transforma în film
INTERVIU - Michael Mosley, despre experimentul ”Meet the Humans” care va avea premiera la BBC Earth
Primul episod din cel de-al doilea sezon al serialului ”Umbre” va fi prezentat în avanpremieră la TIFF
Ultimul episod al celui de-al 11-lea sezon ”Las Fierbinţi” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public
Serialul de televiziune “Today Will Be Different”, cu Julia Roberts în rolul principal, este dezvoltat de HBO

IT...ONLINE...MOBILE...
Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook domină TOP 100 cele mai valoroase branduri la nivel mondial
845 de site-uri care difuzau conținut piratat au fost blocate în 2016, în Europa
OFICIAL. Google va avea propriul Ad Blocker pe browserul Chrome
ANCOM menține tarifele de terminare a apelurilor în rețelele de telefonie fixe și mobile
Asesoft Technologies, în etapa falimentului, s-a împrumutat cu peste 60 milioane euro în ultimii ani (două treimi de la Sebastian Ghiță) și a creditat cu 70 milioane euro
CINEMA...
Marcel Iureş a primit Premiul de Excelenţă la FestCO
TIFF 2017. Armand Assante: Încerc să conving oamenii să vină în România şi să investească în cinematografie. Ce spune actorul despre Donald Trump


Rețeaua Digi din România măsoară peste 22.000 de km de fibră optică
Rețeaua de fibră optică RCS & RDS / Digi din România are peste 22.000 de km, acoperă aproximativ 4,7 milioane de case și 76% din lungime este aeriană, potrivit raportului anual pe 2016 publicat de companie după listarea la bursă, informează MEDIA EXPRES. Rețeaua rezidențială și de business acoperă Bucureștiul și toate cele 41 capitale de județe. Fibra optică oferă conexiuni bidirecționale și arhitectura acestea permite o acoperire de aproximativ 84% cu servicii FTTB/FTTH având la bază tehnlogii de tip GPON sau comparabile, restul fiind localizată în zonele rurale fiind rețele hibride fibră optică -cablu coaxial. RCS & RDS se laudă cu cel mai mare procent de fibră optică din totalul rețelei în rândul operatorilor de cablu similari din Europa. Compania oferă serviciile de televiziune prin cablu, internet, servicii de date și telefonie fixă prin rețeaua de fibră optică internetul fiind accesat în primul rând prin conexiuni FTTB / FTTH utilizând GPON sau tehnologii comparabile, ce pot atinge viteze de transfer asimetrice de până la 1 Gbps și până la 500 Mbps la încărcare. Abonații sunt conectați la rețea prin utilizarea protocolului Point-to-Point (Protocol Point-to-Point) prin sesiuni Ethernet.
http://www.forbes.ro/reteaua-digi-din-romania-masoara-peste-22-000-de-km-de-fibra-optica-85178

NBC a cumpărat un sfert din Euronews. Un nou brand media global ia naştere: Euronews NBC
NBC News, parte din gigantul media NBC Universal, a cumpărat un sfert din acţiunile consorţiului media Euronews, potrivit Bloomberg. Tranzacţia face parte din planul companiei americane de a-şi extinde aria de acoperire la nivel global. Achiziţia va duce la apariţia unui nou brand pe piaţa media globală, Euronews NBC, scrie Variety. NBC a plătit 30 de milioane de dolari pentru 25% din acţiunile Euronews. Achiziţia îi va permite gigantului american să îşi extindă aria de difuzare la încă 277 de milioane de gospodării din Europa, Africa şi Orientul Mijlociu. Deborah Turness, preşedintele diviziei americane de ştiri a NBC, va conduce divizia de ştiri internaţionale a companiei, în parteneriat cu şeful executiv al Euronews, Michael Peters. Deborah Turness a ajuns la NBC de la postul public britanic ITV şi a deţinut poziţia de şef peste divizia de ştiri din America timp de trei ani. În locul ei, la conducerea diviziei americane de ştiri a NBC va veni realizatorul emisiunii “Today”, Noah Oppenheim. Ambii îi vor raporta preşedintelui diviziei de ştiri a reţelei, Andrew Lack.
https://www.paginademedia.ro/2017/06/nbc-a-cumparat-un-sfert-din-euronews-un-nou-brand-media-global-ia-nastere-euronews-nbc

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – luna MAI 2017
Deși a fost mai ploioasă decât în alți ani, luna mai abia încheiată a marcat scăderea numărului de telespectatori, urmând tendința sezonului cald. Ploile n-au putut să oprească scăderea ratingului general pe piața TV. Audiența medie a televiziunii Pro TV a pierdut 74.000 de persoane la nivel național, față de aprilie, ajungând în mai la o medie de 642.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences (copyright: ARMADATA S.R.L.). Este cea mai mare scădere de audiență generală de pe piața TV în luna mai, dar poziția de lider nu-i este amenințată. Pe poziția secundă în topul general a urcat Kanal D, care a câștigat 19.000 de persoane, cu o medie de 409.000 telespectatori pe minut. Kanal D depășește la nivel național televiziunea Antena 1, care a suferit o scădere a ratingului de 60.000 de persoane față de aprilie, având un rating lunar de 399.000 de persoane pe minut. Kanal D este singura televiziune care a avut o creștere importantă de audiență în luna mai.
http://www.forbes.ro/televiziunile-cu-cele-mai-mari-audiente-la-nivel-national-luna-mai-2017-85195

Televiziunile cu cele mai mari ratinguri în luna MAI 2017 – URBAN
TVR 1 a avut o audiență medie în luna mai de 34.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban, conform măsurătorilor Kantar Media. Este un rating de 10 ori mai mic decât cel întregistrat de Pro TV, liderul pieței TV. În luna mai, audiența medie a televiziunii de stat TVR 1 a scăzut cu 2.000 de orășeni față de aprilie. TVR 1 ocupă locul 10 în topul audienței în urban, după Digi24 (35.000 de telespectatori pe minut), dar înaintea a trei televiziuni cu același rating (33.000): Acasă TV, B1 TV, TVR 2. Kanal D este singura televiziune care a obținut o creștere notabilă a audienței în această lună față de aprilie (7.000 de persoane). Creșteri minore au avut Acasă TV (1.000) și Antena Stars (2.000). Sezonul cald a influențat ratingurile televizinilor, scăderile înregistrându-se în majoritatea cazurilor: Pro TV (-24.000), Antena 1 (-26.000), Antena 3 (-13.000), România TV (-15.000), Prima TV (-6.000), Național TV (-1.000), Digi24 (-1.000), B1 TV (-2.000), TVR 2 (-3.000), DigiSport 1 (-15.000), Disney Junior (-8.000).
http://www.forbes.ro/televiziunile-cu-cele-mai-mari-ratinguri-luna-mai-urban-2017-85207

Audiențele televiziunilor de filme și seriale – MAI 2017
În ultima lună de primăvară, când sezonul cald își pune amprenta mai accentuat asupra audiențelor programelor TV, cele 12 televiziuni de filme au avut o cotă totală de piață de 6,06% la nivel național și de 6,58% în urban, conform măsurătorilor Kantar Media. Pe segmentul foarte aglomerat al televiziunilor de filme, lupta pentru supremație se poartă între Pro Cinema și AXN. La nivel național, Pro Cinema a fost lider în mai, cu o medie de 45.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), fiind urmat de AXN, cu un rating mediu de 39.000 de persoane pe minut. În urban, AXN a ocupat prima poziție cu o audiență medie de 28.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), iar Pro Cinema a ocupat a doua treaptă, cu un rating mediu de 21.000 de persoane pe minut. Față de luna precedentă, Pro Cinema a pierdut 13.000 de telespectatori pe național și 16.000 în urban. AXN a pierdut 11.000 în universul național, dar a câștigat 10.000 în urban.
http://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-de-filme-si-seriale-mai-2017-85227

Primul episod din „UMBRE II” va avea avanpremiera la TIFF
Primul episod al serialului „Umbre”, produs în întregime în România de HBO Europe, va avea avanpremiera pe 8 iunie, la Cluj-Napoca, la Festivalul Internațional de Film Transilvania, sala Florin Piersic, de la ora 20:30, informează Media Expres. Cel de-al doilea sezon este scris de scenaristul și regizorul Bogdan Mirică, câștigător al premiilor FIPRESCI și Gopo pentru lungmetrajul său de debut, „Câini”. Regia celor șase episoade ale sezonului al doilea este semnată de Bogdan Mirică și Igor Cobileanski. Actorul Șerban Pavlu joacă în rolul principal, Relu Oncescu. La vizionarea primului episod în cadrul Festivalului Internațional de Film Transilvania vor fi prezenți regizorii Bogdan Mirică și Igor Cobileanski, producătorii HBO și Multi Media Est, precum și o parte din actorii serialului, Șerban Pavlu, Maria Obretin, Andreea Vasile, Sergiu Costache, Doru Ana, Mădălina Craiu, Gabriel Huian, Silvana Mihai.
http://www.forbes.ro/primul-episod-din-umbre-ii-va-avea-avanpremiera-la-tiff-85223

Pro TV difuzează prima ediţie „Gospodar fără pereche“, iar restul la toamnă
În această seară, de la ora 20.30, debutează noua emisiune a postului Pro TV, „Gospodar fără pereche“, prezentată de Anamaria Prodan Reghecampf.  În primul episod, telespectatorii îi vor cunoaşte pe cei 13 bărbaţi care îşi caută jumătatea. Fiecare dintre ei ştie foarte bine ce înseamnă viaţa la ţară, munca, agricultura şi au cu toţii un punct în comun: au ajuns la concluzia că viaţa lor nu o să fie niciodată completă dacă nu vor avea pe cineva cu care să împărtăşească tot ce au reuşit să obţină, o femeie alături de care să îşi întemeieze o familie.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/pro-tv-difuzeaza-editie-gospodar-pereche-restul-toamna-video-1_593670955ab6550cb8d4cd54/index.html

Ce mai pregateste trustul Intact in 2017: Schimbari la Zu TV, promovarea Antena Play in strainatate
O repozitionare a postului Zu TV ca "prima statie interactiva din Romania" si promovarea platformei video Antena Play in strainatate se numara printre planurile trustului Intact pentru acest an, potrivit raportului anual al grupului media, adresat partenerilor de afaceri si publicat recent. Aceasta editie a raportului, dedicata anului 2016, evita sa mentioneze orice fel de informatii financiare - fie rezultatele anului trecut (asa cum s-a intamplat la precedenta editie), fie informatii cum ar fi contributiile la bugetul de stat (cum s-a intamplat cu doua editii in urma). Intact mentioneaza aproape exclusiv informatii referitoare la performantele de audienta si la schimbarile tehnologice prin care a trecut in ultimul an. Pe langa proiecte lansate deja in primele luni ale anului - serialul filmat exclusiv cu telefonul mobil (Happy Channel), portalul Jobzz.ro, platforma GSP Live - raportul mai mentioneaza doua noutati pentru anul in curs: transformarea Zu TV in "prima statie interactiva din Romania", despre care grupul nu a oferit inca detalii. promovarea platformei video Antena Play pentru comunitatea romaneasca din Europa, SUA si Canada.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-21795983-mai-pregateste-trustul-intact-2017-schimbari-promovarea-antena-play-strainatate.htm

Finala „Te cunosc de undeva!“: cine sunt câştigătorii sezonului 11 al show-ului transformărilor de la Antena 1
Show-ul „Te cunosc de undeva!“, de la Antena 1, şi-a ales câştigătorii sezonului cu numărul 11, în urma finalei de sâmbătă seara. Liviu Vârciu şi Andrei Ştefănescu au câştigat sâmbătă seara finala celui de-al unsprezecelea sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!“. Cei doi le-au imitat pe solistele de la Salt-N-Pepa, într-o emoţionantă şi spectaculoasă gală finală a show-ului transformărilor prezentată de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi şi jurizată de Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Andrei Aradits şi Aurelian Temişan, transmite Antena 1 într-un comunicat. „Nu m-am aşteptat absolut deloc să câştigăm, de aceea nici n-am ştiut cum să reacţionăm atunci cand Cosmin Seleşi ne-a anunţat drept câştigători. Am crezut că e o glumă, că face mişto de noi. Da, sunt fericit că am câştigat! După foarte multe ediţii de muncă, de chin, de încercări pe care le-am făcut ca să distrăm publicul de acasă, dar si pentru cât suflet am pus, cred că meritam să câştigăm «Te cunosc de undeva!». Pentru că nu m-am aşteptat deloc, bucuria a fost cu atât mai mare!“, a spus Andrei Ştefănescu. „Eu nu înţeleg de ce nu se aştepta nimeni ca noi să câştigăm... (Râde) Sincer acum, chiar nu ne aşteptam să câştigăm! Sunt foarte fericit!“, a adăugat şi Liviu Vârciu. 
http://adevarul.ro/entertainment/tv/finala-te-cunosc-undeva-castigatorii-sezonului-11-show-ului-transformarilor-antena-1-1_5933cb675ab6550cb8c49043/index.html

Ce audienţe a înregistrat finala „Românii au talent“: Pro TV a fost lider, dar cifrele sunt mult mai mici faţă de anul trecut
Cifrele de audienţă pentru finala „Românii au talent“ au fost afectate de mini-vacanţa de 1 iunie şi de Rusalii. Astfel că ultimul act din 2017 al show-ului de la Pro TV a avut cifre sub cele de anul trecut. La nivel naţional, a şaptea finală „Românii au talent“ a fost urmărită, în fiecare minut, de 1,6 milioane de români (anul trecut media a fost de 2,1 milioane), arată paginademedia.ro. În top au urmat Kanal D, cu puţin peste un milion de telespectatori şi Antena 1 cu 421.000 de telespectatori, arată aceeaşi sursă citată. Vârful naţional al finalei a fost de 2,4 milioane de telespectatori, la ora 22.55 (13,5 rating şi 37% cotă de piaţă). La nivel urban, finala „Românii au talent“ a avut o medie de 972.000 de telespectatori. Audienţa a fost cu aproape jumătate de milion de telespectatori sub finala de anul trecut. Pe de altă parte, audienţa Românii au talent a fost, în mediul urban, de două ori mai mare decât cea a Kanal D (457.000 de telespectatori) şi de peste patru ori mai mare decât a Antenei 1 (220.000 de telespectatori), arată aceeaşi sursă citată.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/ce-audiente-inregistrat-finala-romanii-talent-pro-tv-fost-lider-cifrele-mai-mici-fata-anul-trecut-1_5932956d5ab6550cb8bc24aa/index.html

Ce audienţe au făcut televiziunile în luna mai, în prime-time: Kanal D se ridică, Pro TV şi Antena 1 pierd telespectatori
Kanal D a înregistrat o creştere semnificativă a telespectatorilor în ceea ce priveşte segmentul de prime-time, fiind pe locul secund în topul audienţelor din luna mai la nivel naţional, în timp ce Pro TV îşi menţine poziţia de lider. Kanal D a câştigat 100.000 de telespectatori într-o lună, având în mai o medie de 1,1 milioane de privitori în fiecare minut de prim-time, potrivit Paginademedia.ro. Deşi a pierdut 250.000 de privitori în luna mai, Pro TV reuşeşte să se menţină pe primul loc în topul audienţelor cu 1,2 milioane de telespectatori. Pierderi a suferit şi Antena 1, care vine pe locul trei, de la 960.000 de telespectatori în luna aprilie ajungând la o medie de 774.000 de privitori în luna mai. Locul al patrulea în prime-time-ul din luna mai este ocupat de postul National TV, cu o medie de 371.000 de telespectatori, urmat de Antena 3, care, cu 320.000 de privitori, reuşeşte să devanseze România TV, care în mai a pierdut aproape 60.000 de telespectatori, având o medie de 304.000.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/ce-audiente-facut-televiziunile-luna-mai-prime-time-kanal-d-ridica-pro-tv-antena-1-pierd-telespectatori-1_593055c25ab6550cb8acfd3f/index.html

AUDIENȚE Finala Champions League, Juventus - Real. Un sfert din românii care au stat la TV s-au uitat la meci
Meciul Juventus - Real, din finala Champions League, a ținut românii în fața televizoarelor. Un sfert din românii cu televizoarele deschise au urmărit finala celei mai importante competiții intercluburi. De menționat însă că sâmbătă consumul TV a fost mai mic decât de obicei întrucât mulți români au fost plecați în minivacanța de 1 iunie/Rusalii. NAȚIONAL. Partida de fotbal a obținut o medie de audiență de aproape 1,8 milioane de privitori în fiecare minut de difuzare (10 rating). Pro TV, postul care a transmis partida, a obținut o cotă de piață de 25,4%, ceea ce înseamnă că un sfert din românii cu televizoarele deschise la acel moment era pe Pro TV. Antena 1 a fost pe locul al doilea, cu finala Te cunosc de undeva. Postul a avut o medie de 1,1 milioane de privitori. 
https://www.paginademedia.ro/2017/06/audiente-finala-champions-league-juventus-real

Antena 3 şi Digi 24, cu echipe de filmare la Belgrad, după Sebastian Ghiţă. Doar Antena 3 a prezentat imagini cu faţa fostului deputat
Antena 3 şi Digi 24 au fost singurele posturi de ştiri din România care au difuzat imagini de la Belgrad, unde Sebastian Ghiță, fondatorul România TV, este sub control judiciar. Ambele posturi au transmis din Serbia, însă doar Antena 3 a difuzat, până la această oră, imagini cu faţa lui Sebastian Ghiţă. Digi 24 a dat în buclă doar imagini cu maşina în care se afla omul de afaceri, demarând în trombă.
https://www.paginademedia.ro/2017/06/antena-3-si-digi-24-cu-echipe-de-filmare-la-belgrad-dupa-sebastian-ghita-numai-antena-3-a-prezentat-imagini-cu-fata-fostului-deputat

În Iunie. Observatorul va fi mai scurt cu jumătate de oră. Antena 1 va avea serialul lui Bendeac aproape în fiecare seară
Antena 1 va avea în iunie program de vară. Postul a programt luna aceasta, de duminică până vineri, serialul lui Mihai Bendea, Băieți de oraș, de la 20.00, la 20.30. Este vorba de o redifuzare a epsioadelor difuzate anul trecut. Ceea ce înseamnă că Observatorul de la 19.00, care până acum era difuzat până la 20.30, va fi mai scurt cu 30 de minute.
https://www.paginademedia.ro/2017/06/grila-in-iunie-observatorul-va-fi-mai-scurt-cu-jumatate-de-ora-ce-intra-in-loc

Octavia Geamănu revine la Antena 1 cu un proiect special de vară
Octavia Geamănu revine la Observator. După o absență de jumătate de an, pauză pe care și-a luat-o după ce a devenit mămică, Octavia Geamănu se întoarce la Observator, ca parte dintr-o campanie „Vara de 100 de zile”, în care sunt promovate cele mai frumoase locuri din România.  „Revin cu gânduri multe și ancorate în realitatea redacției de azi, care s-a schimbat puțin de când am intrat eu în concediu. Și, în același timp, mă bucur că pot să fiu din nou alături de telespectatori, de care mi-a fost dor. „Vara de 100 de zile” este proiectul care mă readuce în fata telespectatorilor. Sunt ambasadorul acestei campanii, în cadrul Observatorului. Mi se potrivește de minune rolul ăsta de, dacă vrei, ambasador al bunei dispoziții. De pe 1 iunie, timp de 100 de zile, o să vedeți cele mai frumoase locuri din România cu oameni care știu să aprecieze ce le-a dat natura, o să vă arătăm destine de film, o să vă arătăm cum să vă umpleți timpul liber într-o manieră de neuitat, o să facem ca aceste 100 de zile să fie pentru voi un fel de "time of your life", spune Octavia Geamănu.
https://www.paginademedia.ro/2017/05/octavia-geamanu-revine-la-antena-1-cu-un-program-special-de-vara

Audiența lui Pătraru în săptămâna conflictului cu Prelipceanu: Starea Nației, cea mai urmărită pe comercial din toate stațiile de știri
Ce audiențe a avut Starea Nației cu Dragoș Pătraru, în săptămâna criticilor dure aduse pe post lui Cosmin Prelipceanu și politicii editoriale a Digi 24? Dar cu o săptâmână înainte? Datele de audiență arată că, în topul celor mai urmărite emisiuni de pe posturile de știri, Starea Nației are primele locuri pe publicul comercial în săptămâna 22-26 mai. Un amănunt interesant: breaking news-ul cu Klaus Iohannis la Bruxelles (cu care Digi 24 a întrerupt emisiunea Starea Nației în pline zile de tensiune) a fost chiar peste emisiunea pe care a întrerupt-o.
https://www.paginademedia.ro/2017/05/audienta-lui-patraru-in-saptamana-conflictului-cu-prelipceanu-starea-natiei-cea-mai-urmarita-pe-comercial-din-toate-statiile-de-stiri

National Geographic a documentat prima escaladare solitară fără coardă a stâncii El Capitan şi o va transforma în film
National Geographic a documentat prima escaladare solitară fără coardă a stâncii El Capitan din Yosemite National Park şi va realiza un film bazat pe reuşita alpinistului Alex Honnold, informează The Hollywood Reporter.
https://www.news.ro/cultura-media/national-geographic-a-documentat-prima-escaladare-solitara-fara-coarda-a-stancii-el-capitan-si-o-va-transforma-in-film-1922412104342017061217018219

INTERVIU - Michael Mosley, despre experimentul ”Meet the Humans” care va avea premiera la BBC Earth
Jurnalistul şi producătorul de televiziune Michael Mosley vorbeşte, într-un interviu acordat Agenţiei de presă News.ro, despre cel mai nou proiect al său - un experiment prin care a cercetat comportamentul uman şi care va fi difuzat de BBC Earth începând cu 13 iunie. ”Meet the Humans” pune comportamentul uman sub microscop, iar o descoperire făcută de Mosley împreună cu experţi psihologi a fost aceea că oamenii sunt foarte imprevizibili. Primul sezon al ”Meet the Humans” - cinci episoade a câte 50 de minute - va fi difuzat, din 13 iunie, de la ora 22.00. Serialul este regizat de Tom Holland. O casă ţărănească luxoasă este dotată cu camere de supraveghere şi un grup de subiecţi neavizaţi sunt invitaţi să participe la diverse activităţi de grup, de la o noapte de flirt la un weekend ciudat de team building.
https://www.news.ro/cultura-media/interviu-michael-mosley-despre-experimentul-meet-the-humans-care-va-avea-premiera-la-bbc-earth-1922400503002017061017016387

Primul episod din cel de-al doilea sezon al serialului ”Umbre” va fi prezentat în avanpremieră la TIFF
Primul episod din cel de-al doilea sezon al serialului original HBO ”Umbre”, produs în întregime în România, va avea avanpremiera pe 8 iunie, la Cluj-Napoca, la Festivalul Internaţional de Film Transilvania, înainte de premiera de la HBO şi HBO GO care va avea loc în toamnă. La vizionare vor fi prezenţi regizorii Bogdan Mirică şi Igor Cobileanski, producătorii HBO şi Multi Media Est, precum şi o parte din actorii care alcătuiesc distribuţia.
https://www.news.ro/entertainment/primul-episod-din-cel-de-al-doilea-sezon-al-serialului-umbre-va-fi-prezentat-in-avanpremiera-la-tiff-1922400502002017061817016369

Ultimul episod al celui de-al 11-lea sezon ”Las Fierbinţi” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public
Ultimul episod din sezonul al 11-lea al serialului de comedie ”Las Fierbinţi” a fost joi lider de audienţă pe toate categoriile de public, fiind urmărit de 1.501.000 de telespectatori la nivel naţional, pe întregul interval de difuzare, între 20.31 şi 21.36, informează Pro TV.
https://www.news.ro/cultura-media/ultimul-episod-al-celui-de-al-11-lea-sezon-las-fierbinti-a-fost-lider-de-audienta-pe-toate-categoriile-de-public-1922414402352017061217015890

Serialul de televiziune “Today Will Be Different”, cu Julia Roberts în rolul principal, este dezvoltat de HBO
Serialul de televiziune “Today Will Be Different”, primul în care va juca actriţa Julia Roberts, căreia îi va reveni rolul principal, este dezvoltat de HBO, informează Variety.
https://www.news.ro/entertainment/serialul-de-televiziune-today-will-be-different-cu-julia-roberts-in-rolul-principal-este-dezvoltat-de-hbo-1922412702042017061017015660

IT...ONLINE...MOBILE...
Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook domină TOP 100 cele mai valoroase branduri la nivel mondial
Giganţii din tehnologie, Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook, ocupă primele 5 poziţii în Topul BrandZTM 2017 al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, dat publicităţii astăzi de către WPP şi Kantar Millward Brown. Amazon înregistrează cea mai mare creştere în valoare nominală dintre brandurile din Top 100, ajungând printr-un plus de 40,3 miliarde de dolari (+41%) la o valoare de 139,3 miliarde de dolari, care îi asigură locul 4 în clasament. Gigantul din retail a continuat să se concentreze asupra ecosistemului său tehnologic construit pentru a răspunde unei varietăţi de nevoi ale consumatorilor, cum ar fi cele de cumpărare online, livrare rapidă şi entertainment, şi a introdus noi servicii bazate pe inteligenţă artificială cum ar fi livrarea alimentelor şi Asistentul Personal Inteligent Alexa.
http://www.forbes.ro/google-apple-microsoft-amazon-si-facebook-domina-top-100-cele-mai-valoroase-branduri-la-nivel-mondial-85263

845 de site-uri care difuzau conținut piratat au fost blocate în 2016, în Europa
845 de site-uri care difuzau filme și seriale piratate au fost blocate în 2016 pe teritoriul Uniunii Europene, anunță publicația Variety. Informația a fost dezvăluită de Chris Dodd, președintele Motion Picture Assn din America, o organizație ce reprezintă interesele celor mai mari studiouri de film de la Hollywood.  „În Europa, am avut succes în blocarea accesului la mari site-uri ce difuzează conținut piratat”, a spus Dodd. Acesta a făcut declarațiile la o întrunire care a avut loc la Roma și în cadrul căreia s-a menționat că tot în 2016, o treime din italienii cu vârste peste 15 ani s-a uitat la filme și seriale piratate.
https://www.paginademedia.ro/2017/06/845-de-site-uri-pirat-inchise

OFICIAL. Google va avea propriul Ad Blocker pe browserul Chrome
Google vrea să învingă programele de tip Ad Block cu propriile arme. Gigantul digital, care a adunat venituri de peste 21 de miliarde de dolari din publicitate, în primul trimestru din 2017, va avea propriul program de Ad Blocking pe Google Chrome. „Intenționăm să nu mai afișăm reclame în Chrome, inclusiv cele deținute sau difuzate de Google, pe site-uri care nu respectă raportul 'Standardele pentru reclame mai bune' (Better Ads Standards), începând cu anul 2018”, a anunţat compania pe blogul oficial.
https://www.paginademedia.ro/2017/06/google-confirma-din-2018-va-avea-propriul-ad-blocker-pe-browserul-chrome

ANCOM menține tarifele de terminare a apelurilor în rețelele de telefonie fixe și mobile
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) lansează în dezbatere publică un set de măsuri de reglementare a piețelor serviciilor de terminare a apelurilor la puncte fixe și mobile în rețelele de telefonie, propunând menținerea tarifelor reglementate valabile de la 1 aprilie 2014. În urma unei analizei pe piața serviciilor de terminare a apelurilor de telefonie fixă, autoritatea a identificat 35 de companii cu putere semnificativă, scrie News.ro Autoritatea a propus menținerea tarifului maxim pentru terminarea apelurilor la puncte fixe la nivelul de 0,14 eurocenți/minut, fără TVA, valabil de la 1 aprilie 2014.
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/ancom-mentine-tarifele-de-terminare-a-apelurilor-in-retelele-de-telefonie-fixe-si-mobile-17020952

Asesoft Technologies, în etapa falimentului, s-a împrumutat cu peste 60 milioane euro în ultimii ani (două treimi de la Sebastian Ghiță) și a creditat cu 70 milioane euro
Asesoft Technologies, companie aflată în insolvență din iunie 2016 și intrată recent în procedura falimentului, a contractat în perioada martie 2013 – iunie  2016 împrumuturi în sumă totală de 284,2 milioane de lei, din care a rambursat 272,5 milioane de lei, potrivit unui document consultat de Profit.ro. Cele mai mari sume au fost împrumutate de la Sebastian Ghiță – 194,4 milioane de lei, Asesoft International – 63,9 milioane de lei și Sunsmart Integrare IT – 21,8 milioane de lei.
https://www.profit.ro/stiri/asesoft-technologies-in-etapa-falimentului-s-a-imprumutat-cu-peste-60-milioane-euro-in-ultimii-ani-doua-treimi-de-la-sebastian-ghita-si-a-creditat-cu-70-milioane-euro-17018597

CINEMA...
Marcel Iureş a primit Premiul de Excelenţă la FestCO
FestCO, ediţia a XV-a, a avut un final fulminat la Gala Comediei Româneşti. Festivalul Comediei Româneşti a acordat Premiul de excelenţă actorului Marcel Iureş. Amfitrionii Galei de duminică de la Teatrul de Comedie au fost Alexandru Bogdan, Bogdan Cotleţ, Lucian Ionescu şi Dan Rădulescu. Premiile au fost înmânate de Virginia Mirea (actriţă a Teatrului de Comedie), Delia Nartea (actriţă a Teatrului de Comedie), Radu Iacoban (actor şi regizor), George Mihăiţă (Directorul Teatrului de Comedie) şi de personalităţi ale lumii teatrale invitate la festCO 2017: Savas Patsalidis (directorul Festivalului Internaţional de Teatru de la Salonic, Grecia şi redactor şef al prestigioasei reviste de teatru: Critical Stages), Bernice Chan (Director General al AICT Hong King) şi Michel Vaïs (Canada - Secretarul General al AICT). Oaspeţii străini au fost prezenţi la Bucureşti cu ocazia Conferinţei Asociaţiei Internaţionale a Criticilor de Teatru (AICT), moderată de Margareta Sörenson (Preşedinte al AICT) şi Octavian Saiu (Preşedinte al Secţiei Române AICT – Teatrologie).
http://adevarul.ro/cultura/teatru/marcel-iures-primit-premiul-excelenta-festco-1_593662f85ab6550cb8d476c0/index.html

TIFF 2017. Armand Assante: Încerc să conving oamenii să vină în România şi să investească în cinematografie. Ce spune actorul despre Donald Trump
Actorul american Armand Assante a declarat că încearcă, din anii 2.000, după prima sa vizită, să convingă oamenii să vină în România şi să investească în industria cinematografică, considerând că ţara noastră este una ”complexă”, transmite corespondentul MEDIAFAX. Armand Assante a declarat, luni, la Cluj-Napoca la o întâlnire cu publicul în cadrul TIFF că România seamănă cu Italia, iar românii, prin temperamentul lor, cu italienii. „Îmi place să fiu aici. Avem un film care are premiera, The Wanderers. Îmi place ţara voastră din foarte, foarte multe motive, în special datorită generozităţii oamenilor de aici. Cunosc România de prin anii 2000 când am fost invitat atunci la un concurs de frumuseţe. De atunci încerc să conving oamenii să vină în România şi să investească în industria cinematografică de aici. România este o ţară complexă, seamănă cu Italia. Temperamentele de aici se aseamănă, intelectul oamenilor se aseamănă. Am găsit unele scrieri ale românilor foarte interesante, în special pe Cioran, care m-a uimit cu modul în care funcţiona mintea lui”, a spus Assante. Potrivit acestuia, la nivel mondial sunt multe probleme care ar putea să devină subiecte de cinema, susţinând că multe dintre secretele lumii pot fi dezvăluite prin intermediul cinematografiei.
http://www.mediafax.ro/cultura-media/tiff-2017-armand-assante-incerc-sa-conving-oamenii-sa-vina-in-romania-si-sa-investeasca-in-cinematografie-ce-spune-actorul-despre-donald-trump-16408747
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL