×

Revista presei -- Data și ora publicării: 31.05.2017 11:52:48

REVISTA PRESEI / 31 mai 2017 /




Guvernul renunţă la introducerea cotei zero de TVA la tranzacţii imobiliare. Dragnea: Situaţia, similară şi în ceea ce priveşte domeniul publicităţii
HBO difuzează în premieră la TV „Fixeur” de Adrian Sitaru
Cum merg marile companii în România. Orange, profitul a crescut cu 46% în 2016, la 383 milioane lei
Digi este implicat într-un proces cu oameni de afaceri americani care cer daune de 1,8 milioane dolari
Happy Channel pregăteşte sezonul 2 al iSerialului „Când mama nu-i acasă“: ce actori se alătură distribuţiei
HBO a lansat primul trailer pentru al doilea sezon al serialului românesc „Umbre“: „Bucură-te! Nu te bucuri? Asta e opera ta“
RCS vs Intact, o telenovelă în procese. Povestea, „spusă” în raportul financiar al Digi
RAPORT FINANCIAR DIGI. Veniturile din reclamele de pe posturile Digi, publicate la comun cu vânzarea de decodoare şi telefoane
CONCURS Radio CNA: 387 de dosare depuse pentru 30 de frecvențe. Guerrilla, Kiss, Smart FM și Virgin Radio, printre posturile care vor intra în concurs
Liviu Dragnea: Renunțăm la proiectul TVA zero pentru publicitate
Rareș Bogdan: se uită la noi 1,3 milioane de români! Care e realitatea? O mică omisiune
Televiziunea Română va lansa, pe 1 iunie, o campanie împotriva obezităţii infantile şi solicită introducerea orelor de nutriţie în şcoli
Veniturile DIGI in Romania au crescut cu 14% pana la 164,9 milioane euro in primele trei luni din acest an/La cati abonati a ajuns si ce evenimente au urmat listarii la bursa

IT...ONLINE...MOBILE...
Prima lovitură în grupul controlat de Sebastian Ghiță: Asesoft Technologies intră în faliment !
Vodafone a câștigat contractul ASF, inclusiv pentru telverde, pe următorii 2 ani
Telekom România execută silit un fost director de business marketing al Romtelecom, pentru 24.000 de lei
UE va aloca 120 de milioane de euro pentru dezvoltarea de Wi-Fi gratuit

CINEMA...
Un semnal de alarmă: ne mor filmele în arhive


Guvernul renunţă la introducerea cotei zero de TVA la tranzacţii imobiliare. Dragnea: Situaţia, similară şi în ceea ce priveşte domeniul publicităţii
Liderul PSD, Liviu Dragnea, a anunţat marţi că Guvernul renunţă la introducerea cotei zero de TVA la tranzacţii imobiliare, situaţia fiind similară şi în ceea ce priveşte domeniul publicităţii, transmite Mediafax. Întrebat, marţi, dacă se va renunţa la TVA zero pentru imobiliare şi pentru publicitate, Dragnea a răspuns afirmativ. „Da, este adevărat, pentru că de asta am şi lungit-o atât de mult. Cei din domeniul publicităţii şi din zona presei au spus că această măsură, chiar dacă poate avea efecte bune, poate avea şi efecte perverse, în sensul că ar trebui să aştepte mult la rambursarea de TVA, şi cei din zona de construcţii de locuinţe la fel”, a spus Dragnea. „Din moment cei ei, cei care erau beneficiarii, nu sunt de acord, rămânem doar cu zero la input-urile în agricultură pentru că acolo situaţia este inversă. Ei sunt obligaţi să vândă cu TVA zero produsele, în schimb input-urile intră cu TVA şi tot aşa aşteaptă un an sau doi până se rambursează TVA”, a adăugat Dragnea. Întrebat dacă, în aceste condiţii, nu se mai respectă programul de guvernare, Dragnea a răspuns: „Aţi tras o concluzie foarte deşteaptă, doar că toate promisiunile erau pentru beneficiari. Dacă beneficiarii spun că această măsură îi deranjează….”.
http://www.forbes.ro/guvernul-renunta-la-introducerea-cotei-zero-de-tva-la-tranzactii-imobiliare-dragnea-situatia-similara-si-ceea-ce-priveste-domeniul-publicitatii-85079

HBO difuzează în premieră la TV „Fixeur” de Adrian Sitaru
Televiziunea HBO România difuzează în premieră, pe canalul linear distribuit prin cablu, filmul regizorului Adrian Sitaru „Fixeur”, despre traficul de persoane și etica în domeniul presei, duminică 4 iunie, de la ora 20:00, informează Media Expres. Filmul are un rating 15, nefiind recomandat sub această vârstă și va fi difuzat timp de aproximativ o lună pe canalul linear al televiziunii prin cablu, în total de opt ori, ultima difuzare fiind pe 9 iulie, de la ora 21:55. „Fixeur” a avut premiera pe marile ecrane în toamna 2016 la TIFF Toronto în Canada și a intrat în cinematografele din România din 27 ianuarie 2017. Filmul este programat de asemenea la Cluj la TIFF 2017 în cadrul evenimentului Zilele Filmului Românesc în perioada 8-11 iunie. Filmul a primit o critică pozitivă în revista franceză „Paris Match” în luna martie 2017, fiind remarcate finețea psihologică a portretului unui antierou confruntat cu o dilemă morală, rigoarea punerii în scenă aproape invizibilă și extrem de precisă, cu secvențe elaborate care lasă loc dialogurilor și un filon de actori care pare inepuizabil.
http://www.forbes.ro/hbo-difuzeaza-premiera-la-tv-fixeur-de-adrian-sitaru-85057

Cum merg marile companii în România. Orange, profitul a crescut cu 46% în 2016, la 383 milioane lei
Profitul net al Orange, liderul pieţei locale de comunicaţii, a crescut anul trecut cu 46,3%, la 383,6 mil. lei (85,4 mil. euro), revenind astfel aproape de nivelul înregistrat în 2014, conform datelor raportate de companie la Ministerul Finanţelor Publice. Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 4,92 mld. lei (1,095 mld. euro), în creştere cu 7,2% faţă de anul precedent, conform sursei menţionate. Numărul mediu de angajaţi al Orange a scăzut anul trecut cu 15 persoane, la 2.371, în timp ce datoriile totale ale companiei la data de 31 decembrie 2016 se ridicau la 2,8 mld. lei (633,9 mil. euro), în creştere cu 22,3% faţă de anul anterior. Anul trecut compania a câştigat peste 200.000 de abonaţi noi depăşind astfel pentru prima oară pragul de 5 milioane de contracte de abonament - un record pentru piaţa locală de telefonie mobilă, conform rezultatelor financiare publicate de companie.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/cum-merg-marile-companii-in-romania-orange-profitul-a-crescut-cu-46-in-2016-la-383-milioane-lei-16394515

Digi este implicat într-un proces cu oameni de afaceri americani care cer daune de 1,8 milioane dolari
RCS&RDS, RCS Management şi DIGI Communications sunt noile nume introduse într-un litigiu de executare şi solicitare despăgubiri iniţiat de un grup de cetăţeni americani, care cer daune de 1,8 milioane de dolari, se arată în raportul trimestrial al Digi. Cele trei companii au calitate de pârât. Grupul de oameni de afaceri americani a formulat pe 2 mai cererea de chemare în judecată în faţa unui tribunal din statul Virginia (SUA) împotriva lui Laszlo Borsy, i-TV Digitalis Tavkozlesi Zrt. (pârâţii iniţiali) şi DIGI Tavkozlesi es Szolgaltato kft, RCS & RDS SA, RCS Management SA, DIGI Communications N.V. (pârâţi nou introduşi). „Obiectul acestei cereri este executarea unei hotărâri judecătoreşti care a fost emisă în favoarea reclamanţilor împotriva pârâţilor iniţiali de către instanţele din statul Virginia, prin care pârâţii iniţiali au fost obligaţi la plata unei sume de aproximativ 1,8 mil. dolari ca urmare a unor sume nerambursate reclamanţilor în legătură cu investiţii şi participaţii la capitalul social al societăţii i-TV Digitalis Tavkozlesi Zrt.“, se arată la pagina 23 a raportului trimestrial al Digi.
http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/digi-este-implicat-intr-un-proces-cu-oameni-de-afaceri-americani-care-cer-daune-de-1-8-milioane-dolari-16394438

Happy Channel pregăteşte sezonul 2 al iSerialului „Când mama nu-i acasă“: ce actori se alătură distribuţiei
Ieri, 29 mai, au început repetiţiile pentru sezonul 2 din iSerialul „Când mama nu-i acasă“, primul serial din România filmat integral cu telefonul mobil. O parte din actorii din distribuţie: Ioana Ginghină, Criss (Cristina Ciobănaşu), Vlad Gherman, Rapha Tudor, Silviu Mircescu, Bubu (Mihai Cernea) şi Tatiana Şelaru s-au reîntâlnit cu Ruxandra Ion (producătoare), Simona Macovei (scenaristă) şi Radu Grigore (regizor) pentru primele repetiţii ale celui de-al doilea sezon din „Când mama nu-i acasă“.  Sezonul 2 va fi difuzat exclusiv online şi va continua acţiunea primului sezon. În plus, va duce personaje noi, interpretate de doi actori cunoscuţi publicului pentru rolurile în telenovelele româneşti: Doiniţa Oancea şi Augustin Viziru.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/happy-channel-pregateste-sezonul-2-iserialului-cand-mama-nu-i-acasa-actori-alatura-distributiei-1_592d76f65ab6550cb89a5b18/index.html

HBO a lansat primul trailer pentru al doilea sezon al serialului românesc „Umbre“: „Bucură-te! Nu te bucuri? Asta e opera ta“
HBO a publicat pe pagina de Facebook primul trailer al celui de-al doilea sezon al serialului „Umbre“, arătând frânturi din viitoarele aventuri ale personajului Relu. „Bucură-te! Nu te bucuri? Joacă pe mese, pe capete, pe ce te simţi tu mai bine. Asta e opera ta!“, este o replică a trailerul care anunţă cel de-al doilea sezon al serialului „Umbre“, produs de HBO, şi care îl are din nou în prim plan pe Relu, personajul interpretat de Şerban Pavlu. Premiera noului sezon este anunţată pentru toamna acestui an. „Umbre“, o adaptare a serialului australian „Small Time Gangster“, a avut premiera în luna decembrie a anului 2014 şi s-a bucurat de un real succes, fiind cel de-al treilea serial produs de HBO în România, după „În derivă“ şi „Rămâi cu mine“. Actorul Şerban Pavlu a fost protagonistul primului sezon, alături de Maria Obretin, Andreea Vasile, Dan Hurduc, Mădălina Craiu, Gabriel Huian, Doru Ana, Dorel Vişan, Ştefan Velniciuc, Sergiu Costache, Andi Vasluianu, Gabriel Spahiu, Diana Cavallioti şi Sorin Cociş. 
http://adevarul.ro/entertainment/tv/hbo-lansat-trailer-doilea-sezon-serialului-umbre-bucura-te-nu-bucuriu-e-opera-ta-video-1_592d88555ab6550cb89aca94/index.html

RCS vs Intact, o telenovelă în procese. Povestea, „spusă” în raportul financiar al Digi
O istorie de procese între RCS și Intact. Pagini întregi din raportul financiar al Digi Communications, publicata stăzi, sunt dedicate litigiilor dintre RCS și grupul Intact. Există chiar două capitole pe acest subiect: procesele deschide de Intact împotriva RCS, dar și cele deschise de RCS contra Intact. „Intact Media Group a initiat o serie de actiuni in justitie impotriva noastra. Desi consideram ca litigiul cu Intact Media Group este, cel putin in mare parte, abuziv si jignitor, daca aceste cereri formulate in instanta au succes, acestea vor genera efecte adverse semnificative asupra modelului nostru de finantare, management si afaceri.”, se menționează în documentul de pe Bursă. Povestea cu năbădăi dintre cele două companii a început în 2011. De atunci datează primul proces, cel în care Intact a dat RCS în judecată pentru a-l obliga să respecte principiul must carry și să introducă GSP TV în grilă. Câștigător a ieșit Intactul. Au urmat apoi alte procese în care Intact cerea daune de zeci de milioane de euro. Multe dintre ele sunt încă în desfășurare sau decizii care nu sunt definitive.
https://www.paginademedia.ro/2017/05/rcs-vs-intact-o-telenovela-in-procese-povestea-spusa-in-raportul-financiar-al-digi

RAPORT FINANCIAR DIGI. Veniturile din reclamele de pe posturile Digi, publicate la comun cu vânzarea de decodoare şi telefoane
Digi Communications, compania-mamă a RCS, a raportat pentru România venituri totale de 164,9 milioane de euro, în primele trei luni ale acestui an. Țara noastră a adus cele mai consistente venituri pentru compania cu operațiuni în zona de telefonie, televiziune prin cablu și DTH și media. Per total, Digi Communication a atras în primul trimestru venituri de 226,7 milioane de euro, potrivit raportului financiar depus la Bursă în țările în care este prezentă: România, Ungaria, Spania și Italia.  Partea de media a companiei este tratată fugitiv în raportul financiar al Digi. Veniturile din publicitatea posturilor de radio şi TV ale Digi au fost prezentate la comun cu veniturile din vânzarea telefoanelor şi decodoarelor, dar și a conținutului propriu. Astfel veniturile din vânzarea telefoanelor plus veniturile din vânzarea de decodoare și cele din publicitatea la posturile TV și radio au rezultat 25,5 milioane de euro în primele trei luni ale acestui an.
https://www.paginademedia.ro/2017/05/veniturile-din-reclamele-de-pe-posturile-digi-publicate-la-comun-cu-vanzarea-de-decodoare-si-telefoane

CONCURS Radio CNA: 387 de dosare depuse pentru 30 de frecvențe. Guerrilla, Kiss, Smart FM și Virgin Radio, printre posturile care vor intra în concurs
Concurs radio 2017. 47 de societăți din București și din țară au depus 387 de dosare pentru concursul de radio pe care Consiliul Național al Audiovizualului îl va organiza din 19 iunie. CNA va scoate la concurs 30 de frecvențe FM și două AM. Printre posturile care vor intra în concurs se numără Kiss FM, Magic FM, Virgin Radio, Rock FM, Radio Guerrilla, Smart FM, postul lui Marius Tucă, Europa FM, RFI, Radio Trinitas, Romantic FM sau National FM.   Cele mai disputate licență sunt cele din Iași - 98,6 FM și 100,4 FM - pentru care s-au depus 26, respectiv, 24 de proiecte. 
https://www.paginademedia.ro/2017/05/concurs-radio-cna-2017-387-de-dosare-depuse-pentru-30-de-frecvente

Liviu Dragnea: Renunțăm la proiectul TVA zero pentru publicitate
Liviu Dragnea a anunțat astăzi că a renunțat la proiectul din programul de guvernare care propunea TVA zero pentru locuințe și publicitate, scrie HotNews. Liderul PSD a invocat declarațiile unor publicitari la această propunere, care "au spus că această masură poate avea și efecte perverse". Liviu Dragnea: "Din moment ce ei, care erau beneficiarii, nu erau de acord, ramanem doar cu zero la inputurile din Agricultură", a spus şeful PSD, potrivit sursei citate. În luna februarie, Liviu Dragnea a depus un proiect de lege în Parlament pentru modificarea Codului Fiscal, care prevedea TVA zero la livrarea de bunuri și servicii, printre care livrarea locuințelor către persoane fizice, livrarea de clădiri destinate a fi case de copii sau cămine de batrani, servicii de difuzare de publicitate prin mass-media, dar și livrarea de îngrășăminte și de pesticide.
https://www.paginademedia.ro/2017/05/liviu-dragnea-renuntam-la-proiectul-tva-zero-pentru-publicitate

Rareș Bogdan: se uită la noi 1,3 milioane de români! Care e realitatea? O mică omisiune
"La ora asta, la Realitatea se uită 1,3 sau 1,4 milioane de oameni!", a spus aseară Rareș Bogdan. Adică o audiență de Pro TV! Așa să fie? De unde această cifră? Pe ce date s-a uitat Rareș Bogdan? Cât e departe de realitate? Audiențele medii arată altceva: media emisiunii de aseară a fost de 75.000 de români în fiecare minut. Dintre aceștia, 46.000 au fost de la orașe și 15.000 din segmentul comercial 18-49 de ani. Și atunci cum a ajuns Rareș Bogdan la 1,3-1,4 milioane? Răspunsul este într-un alt indicator de audiență decât cel folosit în mod obișnuit: telespectatorii unici (reach-ul). Cu alte cuvinte, câți români au văzut cel puțin un minut din emisiune. Aseară, toată emisiunea a avut un reach de 1,2 milioane de români. 1,2 milioane au văzut cel puțin un minut din emisiune. Sunt telespectatorii unici, diferiți, lucru pe care Rareș Bogdan nu l-a precizat în program. Dar media pe fiecare minut a fost 75.000 de telespectatori. În mod obișnuit, topurile se fac nu după reach, ci după audiența medie pe minut - adică ratingul, cel mai relevant indicator al audienței unei stații sau emisiuni TV. Același indicator - ratingul (și nu reach-ul) - este luat în calcul și de agențiile de publicitate, tot din motive de relevanță.
https://www.paginademedia.ro/2017/05/rares-bogdan-se-uita-la-noi-13-milioane-de-romani-care-e-realitatea-o-mica-omisiune

Televiziunea Română va lansa, pe 1 iunie, o campanie împotriva obezităţii infantile şi solicită introducerea orelor de nutriţie în şcoli
Televiziunea Română va lansa, joi, 1 iunie, o campanie împotriva obezităţii infantile în România, intitulată ”Copii cu greutate”, care va cuprinde reportaje ce vor putea fi urmărite pe tot parcursul lunii, de luni până vineri, în ”Telejurnalele” TVR 2 şi TVR 1, de la ora 19.00, respectiv de la ora 20.00, dar şi dezbateri în alte programe ale TVR 1. Campania va fi însoţită de o petiţie pentru introducerea orelor de nutriţie în şcoli. Potrivit TVR, statisticile arată că România ocupă locul al doilea în Europa la obezitate infantilă, iar specialiştii avertizează că peste 11% din populaţia ţării este afectată de diabet. Una dintre principalele cauze este aceea că în România lipseşte educaţia nutriţională.
https://www.news.ro/cultura-media/televiziunea-romana-va-lansa-pe-1-iunie-o-campanie-impotriva-obezitatii-infantile-si-solicita-introducerea-orelor-de-nutritie-in-scoli-1922405430432017051617010509

Veniturile DIGI in Romania au crescut cu 14% pana la 164,9 milioane euro in primele trei luni din acest an/La cati abonati a ajuns si ce evenimente au urmat listarii la bursa
DIGI Communications, compania mama a RCS&RDS, a raportat venituri in valoare de 164,9 milioane euro, in primele trei luni din acest an, in Romania, in crestere cu 14% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ca urmare a cresterii numarului de abonati la serviciile TV prin cablu, internet si comunicatii mobile. In perioada de referinta, RCS&RDS a ajuns la peste 3,3 milioane de conturi de abonati (RGU) la serviciile de comunicatii mobile (in crestere cu 16,4%), la 2,89 milioane de conturi de abonati TV prin cablu (in crestere cu 5,1%) si la peste 2,03 milioane conturi de internet fix (crestere cu 6,4%). Pe de alta parte, numarul de conturi TV prin satelit (DTH) a scazut cu 6% pana la 626.000, iar numarul conturilor de telefonie fixa a scazut cu 6,5% pana la 1,18 milioane.
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-21793432-veniturile-digi-romania-crescut-14-pana-164-9-milioane-euro-primele-trei-luni-din-acest-cati-abonati-ajuns-evenimente-urmat-listarii-bursa.htm

IT...ONLINE...MOBILE...
Prima lovitură în grupul controlat de Sebastian Ghiță: Asesoft Technologies intră în faliment !
Asesoft Technologies, controlată indirect de Sebastian Ghiță și aflată in insolvență din iunie anul trecut, intră în faliment. Decizia a fost semnată de judecători, compania mai având șansa unui apel în maximum o săptămână. Falimentul este însă declanșat chiar la cererea administratorului judiciar.  Decizia judecătorilor este clară: dizolvarea societății și sigilarea bunurilor din avere.
https://www.profit.ro/stiri/prima-lovitura-in-grupul-controlat-de-sebastian-ghita-asesoft-technologies-intra-in-faliment-17010855

Vodafone a câștigat contractul ASF, inclusiv pentru telverde, pe următorii 2 ani
Vodafone Romania, al doilea jucător local de telefonie mobilă, a câștigat licitația organizată de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) pentru servicii de telefonie mobilă (voce și date), telefonie fixă, internet mobil și date fixe (internet, VPN), precum și pentru servicii de telefonie tip “telverde” (taxare inversă). Cu o durată de 2 ani, contractul a fost atribuit pentru 261.406 lei, fără TVA, de la un estimat de 595.140 lei, fără TVA. La licitație au depus ofertă Orange Romania (subcontractant UPC Romania) și Telekom Romania Communications și RCS&RDS. În cazul ultimilor doi operatori, ofertele au vizat lotul 2 al licitației, respectiv servicii telverde.
https://www.profit.ro/stiri/vodafone-a-castigat-contractul-asf-inclusiv-pentru-telverde-pe-urmatorii-2-ani-17005046

Telekom România execută silit un fost director de business marketing al Romtelecom, pentru 24.000 de lei
Telekom România Communications (fosta Romtelecom), parte a grupului german Deutsche Telekom, îl execută silit pe fostul director de marketing Steve Gardiner, fost director de marketing în companie, pentru o sumă de 24.000 de lei (5.300 de euro) plus dobândă. Gardiner a plecat din Romtelecom acum cinci ani. El trebuie să plătească Telekom România suma de 24.057,72 lei, considerată ca fiind încasată necuvenit, plus dobânda începând din 18 iunie 2012 şi până la data plăţii efective a sumei. Instanţa a încuviinţat executarea silită împotriva fostului director Telekom, decizia fiind definitivă. Gardiner a fost business marketing director în cadrul Telekom România (fosta Romtelecom) din octombrie 2008 şi până în iulie 2012, funcţie care i-a conferit repsonsabilitatea comercială pentru direcţia strategică şi planificarea tactică a operaţiunilor destinate clienţilor corporate, potrivit profilului managerului de pe reţeaua de socializare LinkedIn.
http://www.economica.net/telekom-romania-executa-silit-un-fost-director-de-marketing-al-romtelecom_138621.html

UE va aloca 120 de milioane de euro pentru dezvoltarea de Wi-Fi gratuit
Comisia Europeană, Parlamentul European şi Consiliul au ajuns la un acord pentru a ajuta municipalităţile să ofere Wi-Fi gratuit în locurile publice precum parcuri, biblioteci sau spitale din întreaga Europă, a anunţat marţi Executivul comunitar, transmite AFP. Acordul politic convenit între negociatorii europeni include un angajament al celor trei instituţii pentru ca o sumă de 120 de milioane de euro să fie alocată pentru finanţarea de echipamente pentru Wi-Fi gratuit în 6.000 până la 8.000 de muncipalităţi din toate statele membre.
http://www.economica.net/ue-va-aloca-120-de-milioane-de-euro-pentru-dezvoltarea-de-wi-fi-gratuit_138643.html

CINEMA...
Un semnal de alarmă: ne mor filmele în arhive
Arhiva Naţională de Filme (ANF) a devenit un loc unde filmele sunt lăsate să moară, se arată într-un comunicat semnat de mai mulţi cunoscuţi cineaşti. Recent, Ordonanţa de urgenţă 91/2016, care propune o serie de modificări la Legea cinematografiei, a fost respinsă de plenul Camerei Deputaţilor. O parte dintre prevederile OUG 91/2016 privesc Arhiva Naţională de Filme (ANF), a cărei funcţionare are imperios nevoie de reformare – iar Ministerul Culturii şi Identităţii şi Parlamentul sunt primele chemate să poarte o discuţie despre schimbările (de management şi legislative) necesare. Arhiva are nevoie să devină un loc viu, un spaţiu destinat (şi dedicat) conservării, restaurării, digitalizării şi accesibilizării informaţiei vizuale, nu un depozit în care urmele filmelor adeseori se pot pierde. 
http://www.mediafax.ro/cultura-media/un-semnal-de-alarma-ne-mor-filmele-in-arhive-16394065
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL