×

Revista presei -- Data și ora publicării: 12.05.2017 12:16:30

REVISTA PRESEI / 12 mai 2017 /



...
DIGI Communications a anunțat preţul Ofertei Publice: 40 lei pe acţiune
Adrian Diţă a fost votat de Parlament preşedinte al Autorităţii de Reglementare în Comunicaţii până în 2023
Surpriza în oferta Digi: preţul a fost stabilit în marja de jos deşi a existat o suprasubscriere de 27 de ori pe retail
Digi intră în top zece cele mai valoroase companii de la BVB, cu 3,7 mld. lei capitalizare
Dramatismul din noaptea de după listarea Digi. Intermediarii au mutat iniţial 1,5 milioane de acţiuni dinspre instituţionali spre retail, s-au răzgândit, au şters documentul şi au dat cu 400.000 de acţiuni mai puţin
Boom neaşteptat pentru investiţiile Telekom România în trimestrul 1: plus 71%, la 61 milioane de euro. Susţinut de segmentul business şi proiectele IT&C, fostul Romtelecom a raportat venituri şi un profit mai mare
eMAG a avut vânzări de peste 2 miliarde de lei anul trecut. În 2017, cifra se va dubla
România s-a calificat în finala Eurovision 2017
Speculaţiile s-au încheiat: Gigantul telecom Vivendi a făcut o ofertă de achiziţie de 2,3 mld dolari pentru compania de comunicaţii Havas
Care sunt cele mai urmărite emisiuni de divertisment din România
Cine o va înlocui pe Iulia Vântur la „Ferma Vedetelor“
Ce audienţe a înregistrat TVR cu prima semifinală Eurovision 2017
Monica Bîrlădeanu, prezentatoare la Ferma vedetelor
Insula iubirii, de la Antena 1, rămâne cu doar o difuzare pe săptămână
Știrile Pro TV în aprilie, audiență dublă față de Observator 19.00. România TV, șapte programe în Top 20
A pus sau a ...luat mâna? Pro TV, somat de CNA din cauza unui promo la un film de comedie
Morgan Freeman spune „Povestea lui Dumnezeu”, la TVR 1
Orange România pierde procesul de hărțuire morală a unui fost angajat. Operatorul va plăti daune de 10.000 euro, plus cheltuielile de judecată
Nimic nou pe frontul portabilității în aprilie. Doar RCS&RDS a crescut la clienți mobili atrași prin portarea numerelor de telefon
Câţi bani câştigă Zoltan Teszari şi ceilalţi acţionari din vânzarea a 25% din Digi

....
DIGI Communications a anunțat preţul Ofertei Publice: 40 lei pe acţiune
Compania Digi RCS RDS a fost listată la bursă, iar oferta publică inițială a acțiunilor de tip B a fost dezvăluită recent. Preţul stabilit în Oferta Publică de vânzare a acţiunilor Digi Communications este de 40 lei/acţiune, potrivit unui anunţ al companiei. Un număr de 23.918.519 acţiuni de clasa B au fost oferite spre vânzare, reprezentând 25,6% din numărul total de acţiuni emise de Societate, cu excepţia acţiunilor proprii deţinute, fiind prezumată exercitarea opţiunii de supra-alocare de 10%, imediat după Admitere, conform companiei. Serghei Bulgac, CEO al DIGI, a declarat: „Suntem foarte mulţumiţi de răspunsul puternic venit din partea investitorilor de retail şi instituţionali, încă de la momentul la care am făcut anunţul cu privire la Intenţia de Listare pe Bursa de Valori Bucureşti. Această Ofertă Publică Iniţială reprezintă un pas important pentru evoluţia DIGI, investitorii obţinând astfel acces la un lider atractiv în industrie, cu o creştere structurală stabilă. Suntem de părere că sprijinul puternic venit din partea investitorilor reprezintă un testimonial cu privire la soliditatea activităţilor noastre existente şi a perspectivelor noastre de creştere pe viitor. Aşteptăm cu nerăbdare admiterea la tranzacţionare preconizată pentru data de 16 mai.” Se preconizează că tranzacţionarea necondiţionată a acţiunilor de clasă B a Societăţii va începe pe Bursa de Valori Bucureşti la data de 16 mai 2017.
http://www.forbes.ro/digi-communications-anuntat-pretul-ofertei-publice-40-lei-pe-actiune-83415

Adrian Diţă a fost votat de Parlament preşedinte al Autorităţii de Reglementare în Comunicaţii până în 2023
Adrian Diţă, 52 de ani, un manager cu o experienţă de 15 ani în industria de telecom dintre care 4 ani în vânzări către sectorul public şi 11 ani pe segmentul de relaţii guvernamentale, a fost votat de plenul reunit al Parlamentului cu 236 de voturi „pentru” şi 10 voturi „împotrivă” preşedinte al puternicei Autorităţii de Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) pentru o perioadă de 6 ani de zile. De la finele anului 2015 Adrian Diţă lucra pentru grupul Telekom România, unde activa în subordinea Mihaelei Ioniţă, director juridic, de relaţii şi conformitate în cadrul grupului Telekom. El devine astfel cel de-al cincilea preşedinte al ANCOM, după Ion Smeeianu, Dan Georgescu, Liviu Nistoran şi Cătălin Marinescu. Adrian Diţă a fost propus marţi la vârful ANCOM după ce fostul preşedinte Cătălin Marinescu a demisionat iar instituţia nu mai avea conducere de luna trecută. Guvernul a modificat legea de organizare a instituţiei prin ordonanţă de urgenţă pentru a putea numi conducerea ANCOM fără implicarea preşedintelui României. Modificarea legislativă deschide însă şi calea unor schimbări ale conducerii înainte de termen, în condiţiile în care din procedura de numire a fost eliminat Preşedintele României. Guvernul nu a propus oameni şi pentru cele două poziţii de vicepreşedinte prevăzute în organigrama ANCOM. PNL se va adresa oficial Comisiei Europene cu privire la schimbările făcute de Guvernul prin OUG privind procedura de numire a conducerii ANCOM, a declarat preşedintele interimar al PNL, Raluca Turcan, afirmând că ANCOM a fost „parazitată de PSD”.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/adrian-dita-a-fost-votat-de-parlament-presedinte-al-autoritatii-de-reglementare-in-comunicatii-pana-in-2023-16290364

Surpriza în oferta Digi: preţul a fost stabilit în marja de jos deşi a existat o suprasubscriere de 27 de ori pe retail
Miercuri seară consorţiul de intermediere a listării Digi a stabilit preţul pe o acţiune la 40 de lei, ceea ce a provocat o surpriză neplăcută în piaţă având în vedere faptul că preţul este cu doar 5% peste pragul minim de 38 de lei, iar asta în condiţiile în care cererea de acţiuni Digi a depăşit de câteva ori oferta. Pentru că au vândut la preţul de 40 de lei, vânzătorii Carpathian Cable Investments - Celest Limited, ING Bank, Yarden Mariuma, Dorina Schelean, Nicuşor Dorel Schelean, Sirian Radu-Traian şi Zoltán Teszár - au pierdut circa 300 mil. lei, dar preţul de 40 de lei se poate dovedi favorabil pe termen mediu posttranzacţionare. Faţă de preţul minim de 38 de lei, acţionarii vânzători au luat cu 70 mil. lei mai mult.  Analiştii de pe piaţa de capital au păreri diferite faţă de preţul de ofertă de 40 de lei pentru o acţiune Digi, în condiţiile în care interesul investitorilor de retail a fost unul extrem de mare cu o suprasubscriere de 27 de ori, a existat o realocare de 1,1 milioane de acţiuni dinspre instituţionali spre retail, dar chiar în toiul ofertei a apărut şi o anchetă a DNA.
http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/surpriza-in-oferta-digi-pretul-a-fost-stabilit-in-marja-de-jos-desi-a-existat-o-suprasubscriere-de-27-de-ori-pe-retail-16290298

Digi intră în top zece cele mai valoroase companii de la BVB, cu 3,7 mld. lei capitalizare
La un preţ de 40 de lei pe acţiune şi la circa 93 milioane de acţiuni Digi, rezultă că valoarea de piaţă a companiei fondate de antreprenorul orădean Zoltan Teszari este de 3,7 mld. lei, adică în top 10 cele mai mari de la bursa românească. Spre comparaţie, pe locul şapte este Transgaz cu 4,6 mld. lei capitalizare, iar pe nouă se poziţionează Rompetrol Rafinare. Oferta de vânzare de acţiuni Digi Communications s-a încheiat miercuri la ora 17:00 după ce s-a desfăşurat pe parcursul a opt zile lucrătoare, fiind puse spre vânzare 21,7 milioane de acţiuni. La preţul de 40 de lei pe acţiune, rezultă că valoarea ofertei publice iniţiale este de 870 mil. lei, cea mai mare de la cea de la Electrica, de 1,95 mld. lei, din 2014, încoace.
http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/digi-intra-in-top-zece-cele-mai-valoroase-companii-de-la-bvb-cu-3-7-mld-lei-capitalizare-16290018

Dramatismul din noaptea de după listarea Digi. Intermediarii au mutat iniţial 1,5 milioane de acţiuni dinspre instituţionali spre retail, s-au răzgândit, au şters documentul şi au dat cu 400.000 de acţiuni mai puţin
În seara zilei în care s-a încheiat oferta de vânzare de acţiuni Digi, a cărei valoare s-a ridicat la 860 mil. lei, adică cea mai mare vânzare de acţiuni a unei companii private, intermediarii ofertei de listare au mutat 1,1 milioane de acţiuni de pe tranşa investitorilor instituţionali către cea de retail şi au majorat astfel rata de alocare pe segmentul de retail negarantat de la circa 3,6% la 5,1%. Iniţial însă intermediarii deciseseră să mute 1,5 milioane de acţiuni, de unde rezulta o rată de alocare de 5,6%, însă ulterior, după ora 23:30, s-au răzgândit şi-au redus tranşa cu 400.000 de acţiuni. Documentul semnat de Raiffeisen a fost şters la scurt timp de pe site-ul BVB, în locul său fiind publicat cel cu 1,1 milioane de acţiuni, care pare a fi cea mai recentă variantă întrucât a fost disponibilă şi la ora redactării acestei ştiri.
http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/dramatismul-noaptea-dupa-listarea-digi-intermediarii-au-mutat-initial-1-5-milioane-actiuni-dinspre-institutionali-spre-retail-s-au-razgandit-au-sters-documentul-au-dat-400-000-actiuni-putin-16290000

Boom neaşteptat pentru investiţiile Telekom România în trimestrul 1: plus 71%, la 61 milioane de euro. Susţinut de segmentul business şi proiectele IT&C, fostul Romtelecom a raportat venituri şi un profit mai mare
Grupul Telekom România, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, a realizat în primul trimestru din acest an cele mai mari investiţii din ultimii ani în reţelele fixe şi mobile - în sumă totală de 61,4 mil. euro, respectiv o creştere de 71% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, arată datele publicate de grupul elen OTE, prin intermediul căruia nemţii de la Deutsche Telekom controlează operaţiunile locale. Investiţiile în reţeaua fixă au fost de 43 mil. euro, mai mari cu 67%, iar cele în reţeaua mobilă de 18 mil. euro, mai mari cu 83%, potrivit sursei citate. Grupul a raportat venituri de 230 mil. euro, mai mici cu 1,5% şi un profit operaţional de 37 mil. euro, în scădere cu 4%. Majorarea investiţiilor vine chiar dacă Telekom România a avut venituri şi un profit operaţional mai mici în primul trimestru în condiţiile în care grupul a demarat un proces amplu de restructurare concomitent cu o repoziţionare din punct de vedere comercial - un plan agreat de CEO-ul Miroslav Majoros cu Srini Gopalan, noul membru în boardul Deutsche Telekom care coordonează afacerile europene ale grupului german. „Grupul investeşte în îmbunătăţirea şi extinderea reţelelor de fibră optică şi 4G din România - care sunt elemente-cheie în strategia de pe această piaţă“, au spus reprezentanţii OTE.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/boom-neasteptat-investitiile-telekom-romania-trimestrul-1-plus-71-61-milioane-euro-sustinut-segmentul-business-proiectele-it-c-fostul-romtelecom-raportat-venituri-profit-mare-16290318

eMAG a avut vânzări de peste 2 miliarde de lei anul trecut. În 2017, cifra se va dubla
Retailerul online eMAG a avut vânzări cu 45% mai mari anul trecut, în România, ajungând la o cifră de afaceri de 2,02 miliarde de lei. Potrivit reprezentanților eMAG, avansul se datorează investițiilor realizate în tehnologie și dezvoltării eMAG Marketplace. Anul trecut, eMAG a realizat investiții totale de 50 de milioane de euro: 24 de milioane de euro în tehnologie, 23 de milioane de euro în dezvoltarea internațională, 1 milion de euro în logistică și 2 milioane de euro în pregătirea angajaților. La nivelul întregului grup (România, Bulgaria, Ungaria și Polonia – n.red.), eMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 3,12 miliarde de lei. „eMAG a devenit o destinație atât pentru clienți, cât și pentru orice comerciant și pentru oameni talentați. Acționăm într-o piață globală și suntem conectați la tendințele globale, în care regula jocului este să inovezi mereu pentru a fi relevant. Asta presupune o investiție constantă, prin care le oferim clienților o experiență foarte bună de shopping, angajaților un loc care le pune în valoare talentul și partenerilor o platformă prin care își pot crește   businessul într-o economie care se schimbă rapid”, a declarat  șeful retailerului, Iulian Stanciu.
http://www.forbes.ro/emag-avut-vanzari-de-peste-2-miliarde-de-lei-anul-trecut-2017-cifra-se-va-dubla-83393

România s-a calificat în finala Eurovision 2017
Ilinca şi Alex Florea, reprezentanţii României la Eurovision Song Contest 2017, s-au calificat în finala competiţiei muzicale, care va avea loc sâmbătă la Kiev, după ce au participat, joi seară, la cea de-a doua semifinală a concursului, informează NEWS.RO. Celelalte nouă ţări care s-au calificat în finală, joi, au fost: Bulgaria, Belarus, Croaţia, Ungaria, Danemarca, Israel, Norvegia, Olanda şi Austria. Ţările finaliste au fost anunţate în ordine aleatorie. Finaliştii au fost desemnaţi de telespectatorii din ţările participante în cea de-a doua semifinală şi ai celor din Franţa, Germania şi Ucraina, care au avut la dispoziţie aproximativ 20 de minute pentru a îşi exprima voturile, dar şi de juriile de specialitate din cele 21 de ţări – votul lor contând în proporţie de 50%, la fel ca cel al publicului.
http://www.forbes.ro/romania-s-calificat-finala-eurovision-2017-83448

Speculaţiile s-au încheiat: Gigantul telecom Vivendi a făcut o ofertă de achiziţie de 2,3 mld dolari pentru compania de comunicaţii Havas
. Familia de miliardari Bollore controlează ambele firme, iar şeful Havas este chiar fiul preşedintelui Vivendi
Vincent Bollore, preşedintele Vivendi şi acţionarul dominant, doreşte consolidarea imperiului şi a făcut o ofertă de 2,3 miliarde de dolari cash pentru achiziţia unei participaţii de 60% în compania de comunicaţii Havas, de la holdingul familiei sale. Tranzacţia în doi paşi ar urma să fie efectuată întâi prin achiziţia de către Vivendi a participaţiei Groupe Bollore în Havas, pentru 9,25 euro per acţiune, cu 8,8% peste preţul de închidere al Havas de miercuri. Presupunând că tranzacţia primeşte undă verde, Vivendi atunci va căuta să cumpere restul acţiunilor Havas de la acţionarii publici, la acelaşi preţ. ”Pentru multă vreme, povestea Vivendi a fost de simplificare. Acum pare că lucrurile s-au inversat la 180 de grade”, a spus Tom Singlehurst, şeful diviziei europene de capital de la Citi. ”Aceasta fiind practice o achiziţie a unui grup controlat de Bollore, de la un alt grup controlat de Bollore, ceea c ear duce la un outflow de cash semnificativ chiar către Grupul Bollore, tranzacţia în sine fiind îngrijorătoare”. Miliardarul Vincent Bollore controlează peste 20% din Vivendi şi are drepturi de votare duble. Oferta de achiziţie vine după luni de speculaţii d acă Vivendi va cumpăra Havas, unde Yannick Bollore, fiul lui Vincent Bollore, este CEO.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/speculatiile-s-au-incheiat-gigantul-telecom-vivendi-facut-oferta-achizitie-2-3-mld-dolari-compania-comunicatii-havas-familia-miliardari-bollore-controleaza-ambele-firme-iar-seful-havas-fiul-16292237

Care sunt cele mai urmărite emisiuni de divertisment din România
„Românii au talent“ este de departe cea mai urmărită emisiune, reuşind să înregistreze cifre aproape duble în comparaţie cu producţia ce ocupă locul secund în topul audienţelor din luna aprilie.  Fiecare ediţie a sezonului 7 „Românii au talent“ a fost urmărită, în medie, de aproape 2,5 milioane de telespectatori din întreaga ţară, ocupând locul fruntaş în topul audienţelor înregistrate în luna aprilie de programele de divertisment, potrivit site-ului Paginademedia.ro. Show-ul culinar „Chefi la cuţite“ este cea mai urmărită emisiune a Antenei 1, cu peste 1,3 milioane de privitori la fiecare ediţie. Podiumul este completat de „Roata Norocului“, de la Kanal D, care a reuşit să strângă 1,3 milioane de telespectatori. Topul 10 al celor mai urmărite emisiuni de divertisment din luna aprilie este dominat de programele posturilor Pro TV şi Antena 1, fiecare având câte patru show-uri, în timp ce Kanal D reuşeşte să ocupe două poziţii, cu „Roata Norocului“ şi „Ochii din umbră“. Românii au talent (Pro TV) – 2,452 milioane Chefi la cuţite (Antena 1) – 1,338 milioane Roata Norocului (Kanal D) – 1,333 milioane Vocea României Junior (Pro TV) – 1,294 milioane Ochii din umbră (Kanal D) – 1,294 milioane Uite cine dansează (Pro TV) – 1,251 milioane iUmor (Antena 1) – 1,122 milioane Te cunosc de undeva (Antena 1) – 1,115 milioane Ce spun românii (Pro TV) – 1,085 milioane Next Star (Antena 1) – 1,036 milioane.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/care-cele-mai-urmarite-emisiuni-divertisment-romania-1_5914b5505ab6550cb803ac4c/index.html

Cine o va înlocui pe Iulia Vântur la „Ferma Vedetelor“
Noul sezon al reality show-ului „Ferma Vedetelor“ va avea o nouă prezentatoare, Iulia Vântur alegând să se dedice proiectelor din India. Al treilea sezon al emisiunii „Ferma Vedetelor“ de la Pro TV va fi prezentat de Monica Bîrlădeanu, scrie Libertatea şi Paginademedia.ro, care citează surse apropiate producţiei. Contactaţi de Adevărul, reprezentanţii postului nu au dorit să comenteze informaţia.  Totuşi, Iulia Vântur, care a prezentat primele sezoane ale show-ului, a confirmat că va fi înlocuită de Monica Bîrlădeanu, motivând că are mai multe proiecte în India pe care nu le-a putut amâna.  „Cu mare părere de rău a trebuit să renunţ, pentru o vreme, la proiectele din România, pentru că cele din India erau deja în derulare. Am lansat trei piese, urmează să lansez alte trei videoclipuri cu artişti importanţi din India, ce erau deja programate exact în perioada filmărilor pentru «Fermă». Mi-a fost imposibil să lipsesc pentru trei luni, deşi am încercat să găsesc o soluţie. Apreciez faptul că Pro TV a înţeles şi mi-a susţinut decizia. Nu mi-a fost uşor, pentru că sunt foarte implicată emoţional în ceea ce am făcut în Pro TV, dar cred că vom mai avea ocazia să lucrăm împreună. Ştiu că am lăsat «Ferma» pe mâini bune şi mă bucur că tot o moldoveancă stă în capul mesei acolo. Monica tot ieşeancă e. Sunt alături de ei cu sufletul“, a declarat Iulia Vântur pentru Click!.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cine-inlocui-iulia-vantur-ferma-vedetelor-1_59147e9f5ab6550cb80201f0/index.html

Ce audienţe a înregistrat TVR cu prima semifinală Eurovision 2017
Prima semifinală a Eurovision Song Contest 2017, care a avut loc la Kiev, marţi seară, a fost urmărită de 188.000 de telespectatori, la nivel naţional, pe postul TVR 1, care a difuzat competiţia muzicală în direct în intervalul 22.00 - 00.13, informează News.ro. La nivel naţional, evenimentul transmis de TVR 1 a înregistrat 1% rating şi 3% cotă de piaţă, situându-se pe locul al optulea în clasamentul audienţelor. Pe acest segment de public, în acelaşi interval orar, topul a fost condus de Kanal D, cu 7,5% rating şi 21,2% cotă de piaţă, potrivit datelor de audienţă obţinute de Agenţia de presă News.ro. Pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, prima semifinală Eurovision a înregistrat, la TVR 1, 1% rating şi 3,1% cotă de piaţă, ocupând locul al patrulea în acest top, care a fost condus de Antena 1, cu 6,6% rating şi 20,8% cotă de piaţă.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/ce-audiente-inregistrat-tvr-semifinalaeurovision-2017-1_59131e085ab6550cb8f84724/index.html

Monica Bîrlădeanu, prezentatoare la Ferma vedetelor
Prezentatoare nouă la Ferma Vedetelor. Emisiunea de pe Pro TV care o avea ca gazdă pe Iulia Vântur are o nouă prezentatoare. Ferma vedetelor va fi prezentată de Monica Bîrlădeanu, scrie ziarul Libertatea. Schimbarea vine în contextul în care Iulia Vântur, notează ziarul, "a dat curs proiectelor de la Bollywood". Informația legată de Monica Bîrlădeanu a fost confirmată pentru Paginademedia.ro de surse apropiate producției. Pro TV are în pregătire două proiecte cu "fermieri": Primul este Ferma vedetelor, cu Monica Bîrlădeanu prezentator, show pe care l-a difuzat și în anii trecuți. Cel de-al doilea este un show nou: Gospodar caut pereche (practic formatul Fermier, caut nevastă, care a rulat pe Prima TV). "Gospodarul" o va avea ca prezentatoare pe Ana Maria Prodan – Reghecampf.
https://www.paginademedia.ro/2017/05/monica-barladeanu-prezentatoare-la-ferma-vedetelor

Insula iubirii, de la Antena 1, rămâne cu doar o difuzare pe săptămână
SCHIMBARE după doar o săptămână. Reality show-ul Insula iubirii rămâne cu doar o difuzare pe săptămână. Astfel, din 15 mai, Insula iubirii, care abia a început la Antena 1, va avea doar o ediție pe săptămână, lunea. Marțea, în locul reality show-ului, Antena 1 a programt filme. Săptămâna viiotare, marți, pe 16 mai, va fi filmul de comedie Denis, pericol public.
https://www.paginademedia.ro/2017/05/insula-iubirii-nu-va-mai-fi-marti

Știrile Pro TV în aprilie, audiență dublă față de Observator 19.00. România TV, șapte programe în Top 20
Podiumul emisiunilor de știri din aprilie e dat de programele informative ale Pro TV: Știrile de la ora 19.00, Știrile de la ora 5 și cele de dimineață. La orașe, Știrile Pro TV de la ora 19.00 au o medie de peste 800.000 de telespectatori. Observator 19.00, de pe Antena 1, principalul concurent pe interval, are o audiență la jumătate. În aprilie 2016, media Știrilor Pro TV era sub de rezultatele de acum (puțin peste 700.000 de telespectatori la orae, față de peste 800.000 acum și 1,2 milioane la nivelul întregii țări, comparativ cu peste 1,4 milioane acum). Observatorul Antenei 1 avea în 2016 cifre mai bune decât în aprilie 2017 și era pe locul doi: o medie de aproape 600.000 de telespectatori la orașe (față de aproape 400.000 acum) și peste un milion la nivelul întregii țări (față de 780.000 acum).
https://www.paginademedia.ro/2017/05/stirile-pro-tv-in-aprilie-audienta-dubla-fata-de-observator-1900-romania-tv-sapte-programe-in-top-20

A pus sau a ...luat mâna? Pro TV, somat de CNA din cauza unui promo la un film de comedie
A PUS SAU ...A LUAT MÂNA? CNA a sancţionat cu somaţie postul Pro TV pentru promo-ul filmului de comedie "Cred că îmi iubesc nevasta", difuzat în luna decembrie. O sancțiune discutată la cele mai mici detalii între membrii CNA și oficialii Pro TV. Telespectatorul care a trimis sesizarea la CNA a reclamat "un gest foarte obscen şi pornografic", referindu-se la o scenă din promo în care apăreau un bărbat şi o femeie întinşi pe un pat, îmbrăcaţi, iar bărbatul a pus mâna pe unul din sânii femeii. Oficialul Pro TV s-a apărat spunând că situația a stat exact invers: în promo, filmul a fost pe reverse, iar bărbatul nu a pus, ci a luat mâna. Potrivit raportului de monitorizare întocmit de CNA, promo-ul a fost difuzat la Pro TV pe 15 decembrie, la orele 08.20, 09.43, 12.39, 21.37 şi 00.22. Membrii Consiliului au considerat că spotul, care promova un film interzis minorilor cu vârsta sub 15 ani şi care, la rândul lui, avea semnul de avertizare "15", a încălcat legislaţia referitoare la protecţia minorilor.
https://www.paginademedia.ro/2017/05/a-pus-sau-a-luat-mana-pro-tv-somat-de-cna-din-cauza-unui-promo-la-un-film-de-comedie

Morgan Freeman spune „Povestea lui Dumnezeu”, la TVR 1
„Povestea lui Dumnezeu” e la TVR. Postul public va difuza, începând de vineri, seria documentară "Povestea lui Dumnezeu - relatată de Morgan Freeman" (The Story Of the God With Morgan Freeman, SUA, 2016). Seria prezintă modul în care religia influenţează mersul istoriei, dar şi ce înseamnă Dumnezeu pentru oameni. Primul din cele şase episoade ale primului sezon din serie, "Facerea", va fi vineri, de la ora 21.00, la TVR 1. În acest episod, Morgan Freeman străbate globul pentru a afla răspuns la întrebările: De unde venim şi ce s-a întâmplat „la început”? Am fost creaţi după chipul lui Dumnezeu sau suntem doar rezultatul unei singularităţi de acum 13,8 milioane de ani?
https://www.paginademedia.ro/2017/05/morgan-freeman-spune-povestea-lui-dumnezeu-la-tvr-1

Orange România pierde procesul de hărțuire morală a unui fost angajat. Operatorul va plăti daune de 10.000 euro, plus cheltuielile de judecată
Curtea de Apel București (CAB) a respins apelul înaintat de Orange România împotriva unei sentințe a Tribunalului București din iunie 2016, care a hotărât că operatorul și-a hărțuit moral la locul de muncă un fost angajat al companiei. De asemenea, instanța a obligat liderul pieței de telefonie mobilă să plătească daune morale de 45.000 de lei, plus 8.000 de lei cheltuieli de judecată. În iunie 2016, Tribunalul București a admis cererea înaintată de Radu Teodor Popescu, care și-a acuzat fostul angajator de hărțuire morală timp de mai multe luni. În iulie 2016, Costel Gâlcă, avocatul fostului angajat Orange România, a declarat News.ro că Popescu a fost hărțuit și șicanat 22 de luni de către fostul angajator. “Cererea de chemare în judecată are 67 de pagini, alte 300 de pagini fiind aduse ca probe. În esență, clientul meu a fost tras pe linie moartă la locul de muncă. Mă bucur că, pentru prima data în România, s-a dovedit existența hărțuirii morale la locul de muncă. Decizia de astăzi (30 iunie 2016 – n.r.) ne spune că angajatorul nu are voie să își bată joc de un angajat. La locul de muncă nu se vine ca la război”, a spus avocatul la începutul lunii iulie.
https://www.profit.ro/stiri/orange-romania-pierde-procesul-de-hartuire-morala-a-unui-fost-angajat-operatorul-va-plati-daune-de-10-000-euro-plus-cheltuielile-de-judecata-16970900

Nimic nou pe frontul portabilității în aprilie. Doar RCS&RDS a crescut la clienți mobili atrași prin portarea numerelor de telefon
Aproape 330.000 de clienți de telefonie fixă și mobilă și-au mutat numărul în altă rețea în primele patru luni ale acestui an, în creștere cu 10,1% față de cifrele din intervalul ianuarie - aprilie 2016, reiese din analiza datelor Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), analizate de Profit.ro. Peste 95% dintre numerele portate (operațiunea prin care un client își schimbă operatorul păstrându-și numărul de telefon) provin din rețele de telefonie mobilă. Potrivit datelor ANCOM, dintr-un total de 313.341 numere de telefonie mobilă portate în primele patru luni, RCS&RDS a reușit să-și adjudece mai mult de jumătate, respectiv 178.546, în urcare cu 30,2% față de intervalul ianuarie – aprilie 2016.
https://www.profit.ro/stiri/nimic-nou-pe-frontul-portabilitatii-in-aprilie-doar-rcs-rds-a-crescut-la-clienti-mobili-atrasi-prin-portarea-numerelor-de-telefon-16970460

Câţi bani câştigă Zoltan Teszari şi ceilalţi acţionari din vânzarea a 25% din Digi
Listarea Digi Communications NV, compania mamă a RCS & RDS, la Bursa de Valori Bucureşti va avea loc la un preţ de 40 de lei pe acţiune. Antreprenorul Zoltan Teszari şi ceilalţi acţionari ai Digi au vândut la Bursă peste 25% din acţiunile companiei şi vor câştiga, presupunând exercitarea opţiunii de supraalocare, 956,74 de milioane de lei (aproximativ 212 milioane de euro). Oferta publică iniţială a Digi a avut ca scop vânzarea de acţiuni de către acţionari; compania nu va dobândi câştiguri financiare de pe urma operaţiunii. Titlurile scoase la vânzare sunt acţiuni de Clasa B, care vin cu drept de participare la profit (dividende), dar nu şi cu drepturi de vot în acţionariat. Fondatorul RCS & RDS, Zoltan Teszari, va păstra astfel controlul asupra companiei, pe care îl exercită prin firma RCS Management, precum şi printr-o participaţie directă. Teszari a vândut 491.000 de acţiuni în cadrul ofertei, pachet care, la preţul de 40 de lei pe acţiune, are o valoare de 19,64 milioane de lei (4,36 milioane de euro). Principalii câştigători ai ofertei sunt însă fondurile de investiţii Carpathian Cable Investments (Luxemburg), Celest Limited (Cipru) şi banca ING Bank NV (Olanda). Cele două fonduri şi-au rezervat şi posibilitatea exercitării unor opţiuni consistente de supra-alocare după admiterea la tranzacţionare pe Bursă.
http://www.economica.net/cati-bani-castiga-actionarii-digi-care-au-vandut-25prc-din-companie-prin-oferta-publica-la-bursa_137686.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL