×

Revista presei -- Data și ora publicării: 19.04.2017 13:22:31

REVISTA PRESEI / 19 apr 2017 /




CNA organizează primul concurs pentru licențe digitale terestre
ANCOM: RCS&RDS şi UPC au luat 85% din clienţii noi pe net fix
Primul zid adevărat pentru Netflix, starul platformelor de filme online: Marile studiouri vor ca filmele să nu mai fie difuzate imediat pe net, pentru a nu omorî business-ul cinematografelor
Sony numeşte un nou Commercial Cluster Head pentru România şi Republica Moldova
AUDIENȚE. Meciul Real Madrid - Bayern Munchen, cel mai urmărit program pe interval
CNA se pregătește pentru un nou concurs radio: 30 de frecvențe FM și două AM
AUDIENȚE. A doua zi de Paști la TV, cu serial turcesc, Chefi și dans. Ce cifre au făcut noile emisiuni TVR
Ce programe au preferat românii în ziua de Paşte şi ce audienţă a înregistrat interviul în care Firea şi Pandele „şi-au deschis sufletul“ în biserică
”Best of X Factor”, de joi, la Antena 1. Juraţii celor şase sezoane, protagonişti ai ediţiilor speciale
AFCN va lansa în luna mai sesiunea de finanţare a proiectelor editoriale, cu un buget de 2 milioane de lei
Show-ul ”Second Wives Club” va avea premiera pe 12 mai la postul de televiziune E!
Ilia, Siveco: Lipsa proiectelor IT finanțate cu bani europeni a redus afacerile în 2016. Compania este profitabilă
Bittnet vrea să preia Gecad Net cu 600.000 euro și să emită obligațiuni de 10 milioane de lei până în decembrie 2018
Telekom Romania intră pe zona bancară
X Factor cu 9 jurați


CNA organizează primul concurs pentru licențe digitale terestre
Interes minim pentru concursul de licențe audiovizuale de televiziune digitală terestră organizat în premieră de CNA la 19 aprilie, cu doar patru televiziuni înscrise, informează Media Expres. Televiziunile care vor să emită digital terestru sunt Unu TV din Piatra Neamț (deținută de compania Euromedia TV SRL), care candidează pentru multiplexul regional ROU028 din Piatra Neamț (operat de Telemold Roman SRL), și TV Sud Est din Râmnicu-Sărat, care candidează cu două dosare de licență pentru multiplexul regional ROU013 din Buzău (operat de aceeași companie care deține televiziunea, TV Sat 2002 SRL). De asemenea, compania Tele Moldova SRL candidează cu Tele Moldova Plus Piatra Neamț pentru multiplexul ROU030 din Iași (operat de compania Radio M Plus SRL) și Quality Media Cert SRL candidează cu Somax TV Botoșani pentru multiplexul ROU031 din Botoșani (operat de Info Total Press SA). Concursul este organizat la limită pentru punerea în funcțiune a multiplexelor acordate de ANCOM la prima licitație și care, dacă nu sunt puse în funcțiune până în luna mai 2017, vor fi pierdute. Printre acestea se numără și două multiplexe naționale pe care compania de stat Radiocom le-a câștigat în paralel cu multiplexul free-to-air destinat retransmisiei televiziunilor publice. Radiocom a plătit 1,02 milioane de euro pentru trei multiplexuri la nivel național, alocate în iunie 2014, la o licitație de la care singurul contraofertant, RCS & RDS s-a retras. Până în prezent, Radiocom nu a pus în funcțiune decât multiplexul free-to-air. O altă companie cu nume sonor din cauza legăturii cu controversatul om de afaceri Sebastian Ghiță, 2K Telecom – în prezent în insolvență, a primit în iunie 2014 cinci multiplexuri regionale (patru în Bucureşti şi unul în Ploieşti), pe care în 2016 le-a cesionat către Ad Net Market Media SRL, potrivit unui aviz consultativ de cesionare emis de ANCOM. Nepunerea în funcțiune a multiplexelor va atrage probabil pierderea licențelor de emisie.
http://www.forbes.ro/cna-organizeaza-primul-concurs-pentru-licente-digitale-terestre-81760

ANCOM: RCS&RDS şi UPC au luat 85% din clienţii noi pe net fix
Piaţa de servicii de internet fix a câştigat în perioada iunie 2014-iunie 2016 un număr de 461.000 de clienţi noi, dintre care 85% au optat pentru companiile de cablu RCS& RDS şi UPC, arată datele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) şi informaţiile publicate de operatori. Al doilea jucător de pe piaţă, grupul Telekom România, a pierdut în schimb în perioada analizată 50.937 de clienţi pe segmentul de internet fix, evoluţie negativă care a continuat şi în ultimele două trimestre ale anului anterior, conform datelor grupului. Fosta companie Romtelecom a revenit, pe fondul acestei scăderi, la numărul de clienţi pe net fix pe care îl înregistra în septembrie 2012.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/ancom-rcs-rds-si-upc-au-luat-85-din-clientii-noi-pe-net-fix-16237293

Primul zid adevărat pentru Netflix, starul platformelor de filme online: Marile studiouri vor ca filmele să nu mai fie difuzate imediat pe net, pentru a nu omorî business-ul cinematografelor
Netflix cheltuie extrem de mulţi bani pentru a produce filme prestigioase, dar executivii par să îşi regândească abordarea la Hollywood cu un ochi îndreptat spre marje mai generoase de profit, scrie Marketwatch. Netflix a publicat luni un rezultat financiar dezamăgitor, adăugând mai puţini noi abonaţi decât se aşteptau analiştii pentru compania de video-on-demand. În timp ce iniţial acţiunile au scăzut, şi-au inversat cursul spre sfârşitul sesiunii de tranzacţionare şi au crescut la preţuri record pentru Netflix. Compania deja se tranzacţiona la un maxim record, după ce a câştigat 10,7% în ultimele trei luni şi 31,9% anul trecut. În aceeaşi perioadă, indicele S&P 500, unde este listată compania, a câştigat 2,9% şi respectiv 11,7%. Netflix a reuşit acele câştiguri în ciuda îngrijorărilor legate de faptul că se cheltuie ”prea mulţi bani” pe conţinut original. CEO-ul companiei, Reed Hastings, a părut confortabil cu nivelul cheltuielilor la Netflix, în condiţiile în care reţeaua încearcă să păstreze avansul obţinut.
http://www.zf.ro/business-international/primul-zid-adevarat-pentru-netflix-starul-platformelor-de-filme-online-marile-studiouri-vor-ca-filmele-sa-nu-mai-fie-difuzate-imediat-pe-net-pentru-a-nu-omori-business-ul-cinematografelor-16236812

Sony numeşte un nou Commercial Cluster Head pentru România şi Republica Moldova
Sony l-a numit pe Gheorghe Mareş în funcţia de Commercial Cluster Head pentru România şi Republica Moldova, începând cu 1 mai, în locul lui Lucian Rădulescu, care preia conducerea Sony Polonia. Lucian Rădulescu deţine în prezent funcţia de Cluster Head şi a condus activitatea Sony în România şi Republica Moldova în ultimii 5 ani. Gheorghe Mareş s-a alăturat echipei Sony România în anul 2000 şi a fost responsabil de coordonarea proceselor de business pentru Sony România şi Republica Moldova (2000-2010), dar şi de dezvoltarea canalelor locale de parteneri Sony (2010-2012). Din 2012, deţine funcţia de National Sales Manager în cadrul Sony România şi Republica Moldova.
http://www.zf.ro/zf-24/sony-numeste-un-nou-commercial-cluster-head-pentru-romania-si-republica-moldova-16237906

AUDIENȚE. Meciul Real Madrid - Bayern Munchen, cel mai urmărit program pe interval
Meciul Real Madrid - Bayern Munchen (scor 4-2), difuzat de Pro TV, a fost cel mai urmărit program TV pe interval. Partida a fost urmărită de aproape un milion și jumătate de români în fiecare minut. Meciul difuzat în intervalul orar 21.45-00.15 i-a adus Pro TV prima poziție pe toate targeturile. Înainte de meci, Pro TV a dat filmul Jumper. Producția a fost pe prima poziție doar pe targetul comercial. La nivel național și la orașe, filmul de pe Pro TV a fost depășit de Kanal D, cu serialul turcesc Dragoste infinită. Serialul Dragoste infinită, de pe Kanal D, ține primul loc la nivelul întregii țări și la orașe. Până să înceapă meciul, Pro TV a avut primul loc pe comercial, urmat de Antena 1, la mică distanță (cu Chefi la cuțite pe cea mai mare parte a intervalului)
https://www.paginademedia.ro/2017/04/audiente-real-madrid-bayern-munchen-pro-tv

CNA se pregătește pentru un nou concurs radio: 30 de frecvențe FM și două AM
Consiliul Național al Audiovizualului va organiza începând cu 19 iunie un concurs de frecvențe radio, la care sunt puse la bătaie 30 de frecvențe FM și două frecvențe AM. Membrii CNA prezenți în ședința de astăzi au votat în unanimitate pentru proiectul de decizie privind concursul de frecvențe.  Potrivit acestuia, data de depunere a dosarelor pentru concursul de frecvențe este 24 mai 2017, urmând ca din 19 iunie să începă prezentarea proiectelor radio.  Totodată, Societatea Română de Radio, care în trecut primea frecvențe fără a intra în concurs, lucru permis de lege, va primi frecvențe la finalul concursului, doar dacă vor mai rămâne libere.
https://www.paginademedia.ro/2017/04/cna-se-pregateste-pentru-un-nou-concurs-radio-30-de-frecvente-fm-si-doua-am

AUDIENȚE. A doua zi de Paști la TV, cu serial turcesc, Chefi și dans. Ce cifre au făcut noile emisiuni TVR
La ce s-au uitat românii în a doua zi de Paști. Românii s-au împărțit între știri, serialul turcesc, emisiunea de dans de pe Pro TV și chefii de la Antena 1. Pe publicul comercial, cel mai urmărit program al zilei a fost dat de Antena 1, cu Chefi la cuțite, care a avut cifre peste Știrile de la ora 19.00, de pe Pro TV. Emisiunea Iulianei Tudor, La masa de Paști, a fost cea mai urmărită de pe TVR 1, în timp ce pe TVR 2 noua emisiune-concurs a lui Virgil Ianțu a avut cele mai bune cifre ale postului , pe ziua de luni. NAȚIONAL. Știrile Pro TV de la ora 19.00 au avut cele mai bune audiențe ale zilei: o medie de 1,7 milioane de privitori din întreaga țară. Serialul turcesc de pe Kanal D a fost al doilea program al zilei cu o medie de 1,5 milioane de persoane, urmat de emisiunile de divertisment Uite cine dansează și Chefi la cuțite. Emisiunea Iulianei Tudo, La masa de Paști, a avut cele mai bune cifre pentru TVR 1: 788.000, media. URBAN. Știrile Pro TV, și aici cel mai urmărit program al zilei de luni. Chefi la cuțite și Dragoste infinită, de pe Kanal D, au mers cot la cot. Uite cine dansează a obținut o medie de aproape 720.000 de persoane, în fiecare minut.  COMERCIAL. Antena 1 a dat cel mai urmărit program al zilei pe publicul comercial al celor cu vârste între 18 și 49 de ani. 455.000 a fost media pe comercial obținută de Chefi la cuțite, emisiune produsă de Mona Segall, cu chefii Florin Dumitrescu, Sorin Bontea și Cătălin Scărlătescu. Știrile Pro TV au avut poziția a doua, cu o medie de 420.000, urmate de Uite cine dansează, cu 350.000. media.
https://www.paginademedia.ro/2017/04/audiente-a-doua-zi-de-pasti-la-tv-cu-serial-turcesc-chefi-si-dans-ce-cifre-au-facut-noile-emisiuni-tvr-1492522550

Ce programe au preferat românii în ziua de Paşte şi ce audienţă a înregistrat interviul în care Firea şi Pandele „şi-au deschis sufletul“ în biserică
Pro TV a fost postul care a ţinut cei mai mulţi români în faţa televizoarelor în prima zi de Paşte, în timp ce interviul acordat de cuplul Firea-Pandele pentru România TV a fost urmărit de peste jumătate de milion de telespectatori, potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro. La nivelul întregii ţări, Ştirile Pro TV de la ora 19.00 a fost cel mai urmărit program duminică, în prima zi de Paşte, cu 1,5 milioane de români în faţa micilor ecrane, în fiecare minut, scrie Paginademedia.ro. Locul doi a fost ocupat tot de Pro TV, cu filmul „Întâlnire explozivă“, vizionat de 1,36 milioane de telespectatori, podiumul fiind completat de Kanal D, cu emisiunea „Roata Norocului“, urmărită de puţin peste un milion de persoane. Din primele zece poziţii, Pro TV ocupă patru („Totul despre tata“ şi „Romania, te iubesc“ - 764.000 de telespectatori), Antena 1 – trei („iUmor“ – 980.000, „Chef de râs“ – 690.000 şi Observator – 627.000), Kanal D are o singură poziţie, la fel ca TVR 1 („O dată-n viaţă“ – 640.000) şi RTV (Newsline – 642.000).
http://adevarul.ro/entertainment/tv/ce-programe-preferat-romanii-ziua-paste-audienta-inregistrat-interviul-firea-pandele-si-au-deschis-sufletul-biserica-1_58f639cc5ab6550cb85d0ba8/index.html

”Best of X Factor”, de joi, la Antena 1. Juraţii celor şase sezoane, protagonişti ai ediţiilor speciale
Seria de emisiuni ”Best of X Factor” va fi difuzată, începând de joi, ora 20.30, la Antena 1, iar juraţii celor şase sezoane ale show-ului românesc de talente vor fi protagoniştii ediţiilor speciale, în care vor fi reluate momente cheie petrecute pe scenă şi în culise. Telespectatorii vor putea revedea cele mai reuşite interpretări ale concurenţilor şi vor afla şi ce au făcut ei şi câştigătorii după încheierea concursului, transmite postul de televiziune.
Nu vor lipsi nici amfitrionii Răzvan şi Dani, cu cele mai amuzante momente petrecute în culisele ”X Factor”.https://www.news.ro/cultura-media/best-of-x-factor-de-joi-la-antena-1-juratii-celor-sase-sezoane-protagonisti-ai-editiilor-speciale-1922400319002017041216913185

AFCN va lansa în luna mai sesiunea de finanţare a proiectelor editoriale, cu un buget de 2 milioane de lei
Administraţia Fondului Cultural Naţional (AFCN) va lansa, pe 2 mai, o nouă sesiune de finanţare destinată proiectelor editoriale, iar bugetul alocat de Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale, în baza legii 186/2003 pentru finanţarea culturii scrise, este de 2.000.000 lei.
https://www.news.ro/cultura-media/afcn-va-lansa-in-luna-mai-sesiunea-de-finantare-a-proiectelor-editoriale-cu-un-buget-de-2-milioane-de-lei-1922414119002017041116913140

Show-ul ”Second Wives Club” va avea premiera pe 12 mai la postul de televiziune E!
Reality show-ul ”Second Wives Club” va avea premiera pe 12 mai, de la ora 22.00, la postul de televiziune E!. În cele 8 episoade a câte o oră, show-ul urmăreşte şase femei măritate sau logodite cu bărbaţi puternici şi bogaţi din Los Angeles, informează postul de televiziune. Shiva Safai, Katie Cazorla, Veronika Obeng, Shawna Craig, Tania Mehra şi Morisa Surrey duc o viaţă luxoasă, dar se confruntă şi cu probleme în care sunt implicaţi copii vitregi şi statutul de a fi a doua, a treia, a patra sau chiar a cincea soţie.
https://www.news.ro/cultura-media/show-ul-second-wives-club-va-avea-premiera-pe-12-mai-la-postul-de-televiziune-e-1922405218352017041616911892

Ilia, Siveco: Lipsa proiectelor IT finanțate cu bani europeni a redus afacerile în 2016. Compania este profitabilă
Lipsa proiectelor IT complexe finanțate cu bani europeni a afectat negativ dinamica business-ului Siveco Romania, unul dintre cei mai mari producători locali de software și integratori de soluții IT, care a înregistrat anul trecut venituri totale de 46,8 milioane de euro, în scădere cu 13,5% față de 2015, a declarat pentru Profit.ro directorul general al companiei, Florin Ilia. “La începutul anului 2016, estimările managementului arătau, în varianta pesimistă, venituri totale de 44 milioane de euro. Dacă s-ar fi reluat finanțările pe fonduri structurate din exercițiul 2014-2020, scenariul optimist, veniturile companiei ar fi depășit 60 milioane de euro. Licitațiile pentru proiecte IT complexe au lipsit și în 2016, a fost secetă de call-uri, așa cum s-a întâmplat și în 2014 și 2015, situație care s-a reflectat în cifrele noastre. Totuși, compania a închis peste cifra variantei pesimiste, afacerile sunt profitabile, deci ne putem felicita pentru performanță”, a spus Ilia, care deține un pachet de acțiuni reprezentând 5,1098% din capitalul social al companiei.
https://www.profit.ro/stiri/exclusiv-ilia-siveco-lipsa-proiectelor-it-finantate-cu-bani-europeni-a-redus-afacerile-in-2016-compania-este-profitabila-16912628

Bittnet vrea să preia Gecad Net cu 600.000 euro și să emită obligațiuni de 10 milioane de lei până în decembrie 2018
Bittnet (BNET), integrator IT&C și furnizor de servicii de training IT, intenționează să preia integral compania Gecad Net pentru 600.000 de euro, finanțarea urmând să fie asigurată din surse proprii sau atrase, împrumuturi bancare sau emisiune de obligațiuni. Gecad Net este un furnizor local de aplicații software și servicii IT integrate și afaceri de 4,2 milioane de euro în 2015, conform celor mai recente date disponibile. Firma este parte a portofoliul de investiții al GECAD Group, deținut de omul de afaceri Radu Georgescu.
https://www.profit.ro/stiri/bittnet-vrea-sa-preia-gecad-net-cu-600-000-euro-si-sa-emita-obligatiuni-de-10-milioane-de-lei-pana-in-decembrie-2018-16911641

Telekom Romania intră pe zona bancară
Semnat în august 2015, parteneriatul Telekom Romania Mobile Communications (fost Cosmote) cu banca poloneză Alior își va produce primele efecte în acest an. Detalii vor fi anunțate foarte curând, a declarat pentru Profit.ro Ladislav Petenyi, directorul executiv Strategie, Transformare și Servicii Wholesale din grupul Telekom Romania. Telekom Romania va servi ca intermediar pentru furnizarea serviciilor financiare ale Alior către clienți persoane fizice și companii, potrivit datelor dintr-un raport publicat de banca poloneză în 2015.
https://www.profit.ro/stiri/exclusiv-telekom-romania-intra-pe-zona-bancara-16907427

X Factor cu 9 jurați
Din 20 aprilie, Antena 1 difuzează în fiecare joi de la 20.30 o serie Best of X Factor cu 6 ediții speciale. Paula Seling, Adrian Sână, Mihai Morar, Dan Bittman, Cheloo, Delia, Ștefan Bănică, Horia Brenciu și Carla’s Dreams, toți cei nouă artiști care au fost, pe rând, jurați în cele șase sezoane difuzate până în prezent revin la Antena 1 în cele mai bune momente ale show-ului, dar și în filmări noi în care povestesc despre cele mai frumoase amintiri ale lor din acest show. Cum la Best of X Factor se vor difuza momente din toate sezoanele, telespectatorii vor putea revedea cele mai reușite interpretări ale sutelor de concurenți din acești ani, se vor delecta cu cele mai amuzante replici ale juraților, dar și cu imagini memorabile desfășurate pe scenă și vor afla și ce au făcut concurenții și câștigătorii după terminarea concursului. Amfitrionii Răzvan și Dani sunt și ei prezenți cu cele mai tari faze din culisele X Factor, astfel că voia bună va fi de asemenea asigurată.
http://jurnalul.ro/cultura/jurnalul-tv/x-factor-cu-9-jurati-740533.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL