×

Revista presei -- Data și ora publicării: 24.03.2017 12:43:18

REVISTA PRESEI / 24 mar 2017 /




Cătălin Marinescu a demisionat din funcția de președinte ANCOM
Cătălin Marinescu, puternicul preşedinte al ANCOM, instituţia care reglementează piaţa telecom, şi-a dat demisia
Fostul preşedinte al ANCOM va prezenta luni bilanţul celor opt ani la conducerea instituţiei
Parlament: Bugetul de venituri și cheltuieli al ANCOM pe anul 2017, aprobat
Piața de distribuție TV din Republica Moldova a scăzut în 2016
Cine și-a promovat cel mai mult serviciile și produsele financiar-bancare în ONLINE? Iată clasamentul investitorilor!
Premiera serialului turcesc „Dragoste infinită“, în umbra producţiilor de comedie de la Pro TV: ce audienţe s-au înregistrat
Emma Zeicescu se mută cu emisiunea „Perfect Imperfect“ la o altă oră: „Mi-era dor de breaking news şi de atmosfera plăcută a ştirilor de dimineaţă“
Filmul experimental revine în festival: BIEFF, înainte de a şaptea ediţie
DERAPAJ. B1 TV, martie 2017. În plămânii victimelor de la Colectiv s-a găsit un amestec de gaze de luptă
Dorin Chioţea va prezenta matinalul TVR 1 începând din cea de-a doua zi de Paşti
Fostul coleg de bancă al lui Mihai Gâdea conduce o nouă televiziune online
Vodafone România a mai adus 4,5 mil. lei la capitalul furnizorului de plăți de pe mobil. Infuziile de capital în M-Pesa se aproprie de 50 milioane de lei
eMAG a deschis al doilea showroom din București, în Galeriile Titan
Network One Distribution, cel mai mare distribuitor IT&C de pe piața locală, controlat de șeful eMAG, închiriază un spațiu de depozite în CTPark Bucharest West


Cătălin Marinescu a demisionat din funcția de președinte ANCOM
Cătălin Marinescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), şi-a dat demisia de la conducerea instituţiei, urmând să preia o funcție în același domeniu într-o instituție internațională, informează AGERPRES. Cătălin Marinescu a lucrat, începând cu 1990, în sectorul comunicațiilor, atât pentru furnizorii de servicii de comunicații, cum ar fi Romtelecom (15 ani), cât și pentru instituții publice. Între 2005 și 2007, a fost președintele Inspectoratului General pentru Comunicații și Tehnologia Informației, organismul administrației publice responsabil cu gestionarea spectrului de frecvențe radioelectrice, supravegherea și controlul tehnic în radiocomunicații și cu managementul proiectelor de e-guvernare, care a fuzionat mai târziu cu Autoritatea Națională de Reglementare în Comunicații, devenind în anul 2009 ANCOM. De asemenea, a fost pentru o perioadă administrator al hub-ului IT al Consiliului General al Municipiului București.
http://www.forbes.ro/catalin-marinescu-demisionat-din-functia-de-presedinte-ancom-80126

Cătălin Marinescu, puternicul preşedinte al ANCOM, instituţia care reglementează piaţa telecom, şi-a dat demisia
Cătălin Marinescu, puternicul preşedinte al ANCOM, instituţia care reglementează piaţa comunicaţiilor din România, va pleca de la conducere, urmând să preia o poziţie la nivelul Comisiei Europene, au declarat pentru ZF surse din piaţă. Cătălin Marinescu este unul dintre cei mai experimentaţi oficiali români pe această piaţă. Sub conducerea lui s-a desfăşurat una dintre cele mai mari licitaţii din istoria României, prelugirea licenţelor pe piaţa de telefonie mobilă, unde statul a încasat peste 700 milioane euro. Pentru putenicii operatori telecom din piaţă, Marinescu a fost o "nucă" extrem de tare. În timpul mandatului guvernului Ponta, PSD a dorit să îl schimbe cu Alexandru Petrescu, actualul ministrul al IMM-urilor, dar operaţiunea a eşuat după alegerea lui Klaus Iohannis ca preşedinte al României. Preşedintele ANCOM este nominalizat de premier, dar trebuie să fie aprobat şi de preşedintele României.
http://www.zf.ro/zf-24/catalin-marinescu-puternicul-presedinte-al-ancom-institutia-care-reglementeaza-piata-telecom-si-a-dat-demisia-16206779

Fostul preşedinte al ANCOM va prezenta luni bilanţul celor opt ani la conducerea instituţiei
Cătălin Marinescu, preşedintele ANCOM, instituţia care reglementează piaţa comunicaţiilor din România, urmează să prezinte bilanţul celor opt ani la conducerea ANCOM, după ce şi-a dat demisia pentru a ocupa o poziţie la nivelul Comisiei Europene. Cătălin Marinescu a fost numit preşedinte al ANCOM în data de 2 aprilie 2009, pentru un mandat de şase ani, care a fost prelungit ulterior. ”Pentru a prezenta rezultatele celor 8 ani la conducerea autoritatii, acesta va sustine o conferinta de presa luni, potrivit unui anunţ al ANCOM.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/fostul-presedinte-al-ancom-va-prezenta-luni-bilantul-celor-opt-ani-la-conducerea-institutiei-16207013

Parlament: Bugetul de venituri și cheltuieli al ANCOM pe anul 2017, aprobat
Plenul Parlamentului a adoptat, miercuri, proiectul de hotărâre pentru aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli al Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) pe anul 2017. "ANCOM pune în aplicare politica națională în domeniul comunicațiilor electronice, comunicațiilor audiovizuale și al serviciilor poștale, inclusiv reglementarea pieței și reglementarea tehnică în aceste domenii. Finanțarea cheltuielilor curente și de capital ale ANCOM se asigură integral prin venituri proprii, iar sumele încasate se rețin cu titlu permanent la dispoziția instituției și se folosesc în conformitate cu prevederile bugetului de venituri și cheltuieli. Veniturile totale estimate pentru anul 2017 în sumă de 358.683 mii lei înregistrează o creștere procentuală cu 5% față de prevederile anului 2016, în principal datorită alocării unui nou bloc de frecvență aferentă titularului RCS&RDS. Cheltuielile totale prevăzute în proiectul de buget pe anul 2017 se ridică la 358.683 mii lei, din care cea mai mare parte — 47% o reprezintă cheltuieli de capital (...), cheltuieli de personal 29%, cheltuieli cu bunuri și servicii reprezintă aproximativ 18% din totalul cheltuielilor", a spus, în plenul comun al Parlamentului, președintele ANCOM, Cătălin Marinescu. Plenul Parlamentului și-a însușit raportul comun al Comisiei pentru tehnologia informației și comunicațiilor din Camera Deputaților și Comisiei economice din Senat.
http://www.agerpres.ro/politica/2017/03/22/parlament-bugetul-de-venituri-si-cheltuieli-al-ancom-pe-anul-2017-aprobat-12-40-20

Piața de distribuție TV din Republica Moldova a scăzut în 2016
Piața de distribuție TV din Republica Moldova a scăzut pentru al treilea an consecutiv, în 2016, potrivit Broadband TV News care citează un raport al autorității de reglementare în comunicații din Republica Moldova, ANRCETI, informează Media Expres. La sfârșitul anului 2016, potrivit datelor publicate de către ANRCETI, existau 269.900 de abonați la televiziunea cu plată, cu 1,9% (5.300), mai puțin decât în anul anterior. În același timp, veniturile din serviciile de distribuție a televiziunii cu plată au scăzut cu 3,2% (5 milioane de lei moldovenești (LM), sau 233.000 euro) până la 151,7 milioane LML. Reducerea numărului de abonați de televiziune cu plată a fost determinată de scăderea clienților la cablu, cu 14.600 (-7.1%) mai puțini, până la cifra de 191.800. În același timp, numărul de abonați IPTV a crescut cu 9.300 (13,6%), până la peste 78.000. La sfârșitul anului 2016 existau un număr total de 108 furnizori activi de servicii de televiziune cu plată. Majoritatea abonaților (71%) au fost înregistrați la cablu, restul (28,9%) la serviciile IPTV. Mai mult de jumătate (55,4%) din abonamente erau încă pe sistemul analogic, cu 44,6% în digital. Operatorii de cablu au înregistrat venituri în scădere cu 10,6 milioane de ML (-10.8%), până la 88 de milioane, în timp ce veniturile operatorilor IPTV au crescut cu 5.6 milioane ML (+ 9,7%), până la 63.7 milioane. ARPU (venitul mediu pe abonat, n.red. Media Expres) pentru serviciile de televiziune cu plată a scăzut cu 1.19 lei (-2.5%), până la 46.7 ML.
http://www.forbes.ro/piata-de-distributie-tv-din-republica-moldova-scazut-2016-80115

Cine și-a promovat cel mai mult serviciile și produsele financiar-bancare în ONLINE? Iată clasamentul investitorilor!
Volumul brut de publicitate online, consumat de sectorul financiar-bancar în primele două luni și jumătate ale acestui an, a scăzut cu 31,3% față de aceeași perioadă a anului trecut, arată monitorizările BRAT. În același timp, vizibilitatea reclamelor online din acest sector (numărul de afișări) s-a micșorat cu 33%. În perioada 1 ianuarie – 15 martie 2017, volumul brut de publicitate investit în online de instituțiile financiar-bancare s-a ridicat la 593.093 euro (rate card), arată studiul „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Online” (MIPO), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Bugetul, calculat la tarifele-listă de publicitate (rate card), este mai mic cu 31,3% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, numărul total de afișări pentru reclamele online a fost de 37.192.272, în scădere cu 33% față de primele două luni și jumătate din 2016. Aceste cifre arată o „crispare severă” a sectorului financiar-bancar pentru promovarea serviciilor în mediul digital.
http://www.forbes.ro/cine-si-promovat-cel-mai-mult-serviciile-si-produsele-financiar-bancare-online-uite-clasamentul-investitorilor-80076

Premiera serialului turcesc „Dragoste infinită“, în umbra producţiilor de comedie de la Pro TV: ce audienţe s-au înregistrat
Premiera serialului turcesc „Dragoste infinită“ a fost umbrită de cele două seriale de la Pro TV, „Las Fierbinţi“ şi „Atletico Textila“, care au pus Kanal D în spatele Pro TV în topul audienţelor. Pro TV a dominat seara de miercuri, după ce „Las Fierbinţi“ a avut o medie de 2,4 milioane de telespectatori, iar „Atletico Textila“ a fost urmărit de 1,5 milioane de telespectatori, arată paginademedia.ro. Pe intervalul cu „Las Fierbinţi“, Kanal D a fost pe locul doi, la nivelul întregii ţări, cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori. Locul trei pentru Antena 1 cu cifre de aproape patru ori mai mici decât Pro TV: 632.000, media, arată aceeaşi sursă citată. La nivel urban, serialul de la Pro TV a avut 1,1 milioane de telespectatori, iar Kanal D 736.000 de telespectatori. Antena 1 a avut şi aici locul trei, cu cifre de trei ori mai mici decât ale liderului, adică 363.000 de telespectatori. La nivel comercial, pe palierul publicului cu vârste între 18 şi 49 de ani, Pro TV a avut 580.000 de telespectatori, Kanal D 240.000 de telespectatori, iar Antena 1 185.000 de telespectatori.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/premiera-serialului-turcesc-dragoste-infinita-umbra-productiilor-comedie-pro-tv-audiente-s-au-inregistrat-1_58d3ffac5ab6550cb89c63a3/index.html

Emma Zeicescu se mută cu emisiunea „Perfect Imperfect“ la o altă oră: „Mi-era dor de breaking news şi de atmosfera plăcută a ştirilor de dimineaţă“
Emma Zeicescu va putea fi urmărită pe alt tronson orar din luna aprilie, după ce emisiunea pe care o moderează, „Perfect Imperfect“ se va vedea în intervalul 10.00 - 12.00, imediat după matinalul postului public, scrie paginademedia.ro. Imediat după Emma Zeicescu, de la 12.00 la 14.00 va intra Alina Stancu, jurnalista care prezenta jurnalul de la ora 17.00, cu o nouă emisiune. Contactată de ziarul „Adevărul“, Emma Zeicescu a confirmat mutarea. „Eu sunt un om matinal, aşa că pentru mine întoarcerea la cafeaua de dimineaţă este o mare bucurie. Mai ales că mi-era dor de Breaking News şi de atmosfera aia plăcută a ştirilor de dimineaţă. E o energie care mie mi se potriveşte mănuşă. Veţi avea parte de o emisiune «Perfect Imperfect», mai dinamică şi plină de informaţii noi. Abia aştept să ne bem cafeaua împreună“, a declarat ea pentru sursa citată.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/emma-zeicescu-muta-emisiunea-perfect-imperfect-alta-ora-mi-era-dor-breaking-news-atmosfera-placuta-stirilor-dimineata-1_58d3f8435ab6550cb89c32fd/index.html

Filmul experimental revine în festival: BIEFF, înainte de a şaptea ediţie
Ajuns la cea de-a şaptea ediţie, Festivalul Internaţional de Film Experimental Bucureşti BIEFF revine anul acesta, între 28 martie şi 2 aprilie, la Cinema Muzeul Ţăranului şi Cinema Elvire Popesco, prezentând în premieră românească cele mai inovatoare experimente cinematografice ale ultimului an, cu un focus special asupra lucrărilor semnate de artişti vizuali proeminenţi. Creată sub semnul salutului antic al civilizaţiei Maya In lak’ech ala k’in – care se traduce prin Tu eşti un alt eu – ediţia de anul acesta invită publicul la un exerciţiu de empatie, punând în discuţie abilitatea fiecăruia dintre noi de a ne transpune în pielea semenilor noştri. O bună parte din filmele prezentate anul acesta de BIEFF ne confruntă cu istoriile personale care se ascund în spatele ştirilor adesea senzaţionaliste şi superficiale ce ne asaltează în ultimul timp, ştiri ce creează o atmosferă generală de anxietate şi respingere. Supunând dezbaterii noţiunea de graniţă – exterioară versus interioară, geografică versus socio-politică şi culturală, conceptuală versus stilistică – selecţia de anul acesta incită publicul la o negare a barierelor, atât a celor dintre oameni, cât şi a celor de limbaj cinematografic, invitând spectatorul să internalizeze tragedia aproapelui său şi să privească lumea prin ochii acestuia.
http://adevarul.ro/cultura/arte/filmul-experimental-revine-festival-adevarul-live-ora-1400-1_58d396475ab6550cb899478f/index.html

DERAPAJ. B1 TV, martie 2017. În plămânii victimelor de la Colectiv s-a găsit un amestec de gaze de luptă
DERAPAJ. Teoriile conspirației în cazul Colectiv sunt dezbătute în direct, la B1 TV, la un an și jumătate de la tragedie. Totul sub umbrela supratitlului: "Colectiv a fost accident sau atac terorist?" "Doi specialiști români și un rus susțin că a fost terorism chimic", titrează B1 TV, în timp ce realizatorul Tudor Barbu susține subiectul: "în lagărele de concentrare naziste, îi băgau pe săracii oameni la dușuri și pe acolo se băga un gaz, Cyclon B. Acel gaz conținea acid cianhidric. Exact același tip de gaz era și în plâmânii victimelor". În direct au intrat telespectatori, spunând că "incediul a fost pus de cei care guvernau țara" sau că "a fost un atentat", s-a dat cu spray.
https://www.paginademedia.ro/2017/03/derapaj-b1-tv-martie-2017-in-plamanii-victimelor-de-la-colectiv-s-a-gasit-un-amestec-de-gaze-de-lupta

Dorin Chioţea va prezenta matinalul TVR 1 începând din cea de-a doua zi de Paşti
Dorin Chioţea, jurnalistul care a fost suspendat de la Realitatea TV pe o perioadă nederminată pentru că a lăudat transmisia Antenei 3 de la parada de Ziua Naţională, va prezenta un nou matinal la postul public TVR 1, alături de Maria Linda Grejdan, fostă prezentatoare a rubricii meteo la Antena 3, începând din cea de-a doua zi de Paşti, când se vor schimba toate grilele, potrivit declaraţiei producătorului general al TVR, Cristian Zgabercea, pentru Agenţia de presă News.ro.
https://www.news.ro/cultura-media/dorin-chiotea-va-prezenta-matinalul-tvr-1-incepand-din-cea-de-a-doua-zi-de-pasti-1922412224052017031016857157

Fostul coleg de bancă al lui Mihai Gâdea conduce o nouă televiziune online
Cornel Dărvăşan, fostul coleg de bancă al lui Mihai Gâdea, directorul Antena 3, la Facultatea de Teologie, este directorul general al unui nou post de televiziune generalist exclusiv online lansat duminică. A7 TV este numele postului TV condus de Cornel Dărvăşan, pe care acesta îşi propune să îl treacă pe cablu "după minimum 6 luni". Televiziunea are în grilă 19 emisiuni, realizate în două studiouri cu multiple variante de platou şi sunt difuzate în direct pe Facebook, Youtube şi pe site-ul oficial al postului. Despre finanțare. Potrivit realizatorului TV, proiectul este sprijinit financiar de o firmă de imobiliare din Braşov, Maurer Imobiliare, o companie deținută de Simon Maurer. Televiziunea nu atrage fonduri din publicitate momentan, însă “plănuim atragerea de fonduri din publicitate după cel puțin o lună de la demarare. Dorinţa mea este ca in 5 ani sa ne descurcam pe cont propriu”, a declarat Cornel Dărvăşan.
https://www.paginademedia.ro/2017/03/fostul-coleg-de-banca-al-lui-mihai-gadea-de-la-teologie-conduce-o-noua-televiziune-online
Vodafone România a mai adus 4,5 mil. lei la capitalul furnizorului de plăți de pe mobil. Infuziile de capital în M-Pesa se aproprie de 50 milioane de lei
Vodafone România, al doilea mare jucător pe piața telefoniei mobile, a majorat cu 4,5 milioane de lei, la 49,19 milioane de lei, capitalul social al Vodafone România M-Payments, furnizorul de plăți de pe telefonul mobil M-Pesa, lansat în martie 2014. Serviciul M-Pesa nu presupune existența unui cont bancar sau a unei conexiuni la net și poate fi folosit și de pe telefoane simple, nu doar de pe terminale inteligente (smartphone-uri). Contul clientului este asociat numărului de mobil, iar acesta este activat după prezentarea unui act de identitate. Activiarea serviciului nu este taxată, iar utilizarea M-Pesa nu presupune plata unei taxe lunare, dar operațiunile efectuate sunt comisionate.
https://www.profit.ro/stiri/vodafone-romania-a-mai-adus-4-5-mil-lei-la-capitalul-furnizorului-de-plati-de-pe-mobil-infuziile-de-capital-in-m-pesa-se-aproprie-de-50-milioane-de-lei-16856188

eMAG a deschis al doilea showroom din București, în Galeriile Titan
eMAG, cel mai mare retailer online local, își continuă dezvoltarea și în offline și deschide al doilea showroom din București, în cadrul Galeriilor Titan. Noul showroom este primul pe care eMAG îl deschide în acest an, iar extinderea va continua și în țară. Noul showroom va fi deservit de 70 de angajați și va avea în stoc peste 10.000 de produse. “Am ales să deschidem un nou showroom în cel mai populat sector al Bucureștiului pentru a veni mai aproape de clienți cu o experiență foarte bună de shopping, care îi va convinge chiar și pe cei care nu au mai comandat până acum să facă primul pas în comerțul online. Estimăm că peste 150.000 de comenzi vor fi livrate anual aici. În plus, ne așteptăm ca, în cel mult doi ani, acest showroom să depășească vânzările celui din Crângași și să devină cel mai mare din acest punct de vedere”, a declarat Sorin Dinu, Retail Director eMAG într-un comunicat remis Profit.ro.
https://www.profit.ro/stiri/foto-emag-a-deschis-al-doilea-showroom-din-bucuresti-in-galeriile-titan-16855612

Network One Distribution, cel mai mare distribuitor IT&C de pe piața locală, controlat de șeful eMAG, închiriază un spațiu de depozite în CTPark Bucharest West
Network One Distribution (NOD) și CTP au semnat un contract de închiriere pentru un spațiu de depozite de peste 30 000 metri pătrați în CTPark Bucharest West. NOD, deținută integral de Iulian Stanciu, șeful eMAG, desfășoară operațiuni pe piețele din România și Republica Moldova, are o bază de clienți formată din peste 3.000 revânzători și este un furnizor important al rețelelor de retail locale. Compania a încheiat anul trecut cu afaceri de 930,9 milioane de lei, cu 0,06% mai mult față de 2014, în timp ce profitul net a scăzut cu 26%, la 7,67 milioane de lei. CTP, unul dintre cei mai mari investitori în spații logistice și industriale din România, a preluat Park Bucharest West de la Prologis în 2015, într-o tranzacție estimată la 60 milioane de euro. Parcul este situat la circa 23 kilometri de București, în Bolintin-Deal.
https://www.profit.ro/must-read/network-one-distribution-cel-mai-mare-distribuitor-it-c-de-pe-piata-locala-controlat-de-seful-emag-inchiriaza-un-spatiu-de-depozite-in-ctpark-bucharest-west-16856103
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL