×

Revista presei -- Data și ora publicării: 23.02.2017 13:14:19

REVISTA PRESEI / 23 feb 2017 /




Antena Group va avea o nouă structură executivă de la 1 martie: Claudia Ion, numită Channel Manager Antena 1, iar Catinca Marinescu, Head of Marketing & Communication
Schimbari in conducerea Antena Group: Claudia Ion - channel manager Antena 1, Catinca Marinescu - sefa marketingului la nivel de grup
Sosirea vedetelor pe covorul roşu la gala premiilor Oscar va fi transmisă de E!, Digi 24 şi Digi Film
Stăpânii telecomenzilor în 2016
Afacerile Orange Romania au crescut cu 4,2% în 2016, la 987 milioane de euro. Operatorul a depășit în premieră pragul de 5 milioane de abonați
Surse: Jurnalistul Claudiu Lucaci de la TVR, luat in calcul pentru functia de purtator de cuvant al Guvernului
Decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului de a publica pe site motivele lipsei de cvorum, nerespectată
Televiziunea Română a amenajat un nou studio HD, cu ecran LED, destinat în special divertismentului
INTERVIU Inna, Moga şi Andra, în lupta pentru trofeul „Vocea României Junior“: ce spun antenorii despre experienţa de a lucra cu copii talentaţi
Cine sunt actorii care completează distribuţia primului serial românesc filmat cu telefonul, de la Happy Channel
Revine „Jocuri de celebritate“ cu Bobonete, Strunilă şi Ipate: cine sunt invitaţii şi care sunt probele primei ediţii
„MasterChef“, mutat la altă oră din cauza „bătăii“ primite de la „Chefi la cuţite“: ce audienţe au avut emisiunile culinare
„Uite cine dansează!“: Lili Sandu intră în competiţia de la Pro TV
Aneta Sîngeorzan se întoarce în televiziune. Va fi pe post la B1 TV
Cozmin Gușă, scuze „în buclă” lui Doru Bușcu pentru că l-a făcut consultanul lui Liviu Dragnea
ZAPPING. TVR, burtiere ironice la adresa președintelui: Iohannis, Dr. House. Cine-mparte, case-și face
CNA a prelungit cu noua ani licenta postului Kiss FM din Barlad
Cum îi recunoaște România TV pe oamenii lui Iohannis? Este doar o licență poetică. Membru CNA: Pe astfel de licenţe poetice s-a dus naibii presa

IT...ONLINE...MOBILE...
Febra publicității a crescut în online
Giganţii IT care au primit undă verde pentru ajutoare de stat în 2013/2014 au recrutat 4.781 de oameni
Valentin Stănescu a preluat oficial poziţia de şef al Dell EMC România
Directorii din sectorul tech susţin introducerea unui venit universal, dar Parlamentul European respinge ideea
Vodafone România lansează campania de brand de 20 de ani și anunță internet gratuit și nelimitat pe 24 februarie

CINEMA...
Primele filme confirmate la TIFF 2017
Atelier de actorie, susţinut de Mihaela Mihuţ, membru al celebrului The Actors Studio New York, şi Cristina Iacob regizorul comediei de succes “#Selfie69”


Antena Group va avea o nouă structură executivă de la 1 martie: Claudia Ion, numită Channel Manager Antena 1, iar Catinca Marinescu, Head of Marketing & Communication
Antena Group va avea o nouă structură executivă de la 1 martie, Claudia Ion, care a ocupat până în prezent funcţia de Director Comercial al tuturor televiziunilor din portofoliul Intact fiind numită Channel Manager Antena 1, iar Catinca Marinescu urmând să devină noul Head of Marketing & Communication al instituţiei media.
http://www.news.ro/cultura-media/antena-group-va-avea-o-noua-structura-executiva-de-la-1-martie-claudia-ion-numita-channel-manager-antena-1-iar-catinca-marinescu-head-of-marketing-communication-1922412122002017021816663908

Schimbari in conducerea Antena Group: Claudia Ion - channel manager Antena 1, Catinca Marinescu - sefa marketingului la nivel de grup
Claudia Ion, pana acum director comercial al statiilor TV detinute de trustul Intact, preia pozitia de channel manager Antena 1, urmand sa coordoneze si departamentul de vanzari, potrivit unui comunicat al grupului media. Totodata, Catinca Marinescu devine noua sefa peste marketingul si comunicarea Antena Group. Noua structura executiva va fi valabila de la 1 martie 2017. Claudia Ion va continua sa coordoneze vanzarile Intact impreuna cu Adina Peicu si Madeleine Ion. La conducerea Antena 1, ea preia pozitia detinuta de Isabella Carmu pana cand aceasta a preluat functia de general manager la nivel de grup, in urma condamnarii lui Sorin Alexandrescu in dosarul de santaj Antena-RCS&RDS. Tot de la 1 martie, Catinca Marinescu se va ocupa, din functia de head of marketing&communication al Antena Group, de "dezvoltarea strategiei de branding si comunicare" pentru posturile acestei companii, anume Antena 1, Antena Stars, Happy Channel si Zu TV. Catinca Marinescu a fost, de-a lungul carierei, strategic planner la Tempo Advertising, director de marketing la Pro TV, vicepresedinte de marketing la compania-mama a Pro TV, CME.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-21627092-schimbari-conducerea-antena-group-claudia-ion-channel-manager-antena-1-catinca-marinescu-sefa-marketingului-nivel-grup.htm

Sosirea vedetelor pe covorul roşu la gala premiilor Oscar va fi transmisă de E!, Digi 24 şi Digi Film
Sosirea vedetelor pe covorul roşu la gala premiilor Oscar va fi transmisă de E!, Digi 24 şi Digi Film, în noaptea de duminică spre luni. Cea de a 89-a ediţie a ceremoniei de înmânare a premiilor Academiei Americane de Film va avea loc la Los Angeles. Postul de televiziune E! va începe transmisiunea la ora 00.30. Ryan Seacrest şi Giuliana Rancic vor fi prezenţi pe covorul roşu al galei premiilor Oscar, în emisiunea ”Live From The Red Carpet: The 2017 Academy Awards”. Miercuri, de la ora 22.00, în emisiunea ”Fashion Police: The 2017 Academy Awards”, Melissa Rivers, Giuliana Rancic, Brad Goreski şi invitaţii lor revin pentru a-şi exprima părerile despre ţinutele alese de vedete la ceremonia de decernare a premiilor Academiei Americane de Film din 2017. Sosirea vedetelor pe covorul roşu din faţa Dolby Theatre din Hollywood, interviurile, ţinutele şi gala Oscar prezentată de Jimmy Kimmel se văd în noaptea de duminică spre luni, la Digi24 şi Digi Film, de la ora 02.00 şi până în jurul orei 06.30.
http://www.news.ro/entertainment/sosirea-vedetelor-pe-covorul-rosu-la-gala-premiilor-oscar-va-fi-transmisa-de-e-digi-24-si-digi-film-1922400523422017021216665321

Stăpânii telecomenzilor în 2016
Piața de televiziune din România s-a polarizat. Cinci televiziuni controlează ratingurile. Audiențele care le scapă acestor „stăpâni” printre degete sunt „ciugulite” de alte 54 de stații. Sondajele de audiență TV ale anului 2016 au fost dominate în prime time, la nivel național, de trei televiziuni private generaliste (Pro TV, Kanal D și Antena 1) și două canale de știri (Antena 3 și România TV). Divertismentul și știrile au menținut atenția românilor, în ultimul an, în intervalul de maximă audiență (orele 19:00 – 24:00). Anul 2016 n-a adus schimbări importante în comportamentul de consum al publicului autohton. Audiențele TV au scăzut ușor, urmând tendința din ultimii ani. Astfel, audiența medie pentru piața TV monitorizată de Kantar Media (59 de stații) a fost de 7.499.000 de telespectatori pe minut, în prime time, la nivel național, în scădere cu 392.000 de persoane față de anul 2015. Scăderea are mai multe explicații: plecarea românilor din țară, creșterea consumului de internet, distribuția deficitară a unor stații pe rețelele de cablu și, nu în ultimul rând, o anumită stare de plictiseală pe segmente de telespectatori cu educație înaltă și venituri mari. Dacă în comportamentul de consum n-au intervenit modificări notabile, în schimb, concurența între principalii jucători de pe piața TV a cunoscut un grad ridicat față de anul precedent. Kanal D și-a luat în serios rolul de stație favorită în prime time, mai ales pentru publicul feminin cu vârste ridicate, amenințând ratingurile Pro TV și Antena 1. Așa încât, în anul abia încheiat, Kanal D a devenit a doua stație generalistă în prime time, cu o medie de 994.000 de telespectatori pe minut la nivel național, după Pro TV (1.348.000), luând locul Antenei 1 (958.000), care părea să fie bătută în cuie pe vecie pe acestă poziție secundă. Kanal D a înregistrat cea mai mare creștere de audiență în prime time de pe piața TV, câștigând 157.000 de persoane pe național, față de 2015. Antena 1 a câștigat 82.000 de persoane, în timp ce liderul Pro TV a suferit o pierdere minoră (-11.000). În fapt, cele trei televiziuni generaliste controlează autoritar zona de divertisment în prime time, având poziții confortabile față de Național TV, Prima TV, Acasă TV și televiziunea publică TVR1. De altfel, Acasă TV și TVR 1 au suferit pierderi majore în prime time, la nivel național: 138.000, respectiv 95.000 de persoane. Principalul canal public pare resemnat, trăind numai din amintiri (programe din „Arhiva de Aur” a televiziunii). Ediția 2016 a Jocurilor Olimpice de la Rio n-a avut niciun efect în sondajele de audiență, ca și cum nici n-ar fi existat în grila de programe a TVR. Antena 3 și România TV își împart pensionarii. Anul electoral 2016 nu a crescut audiențele de pe nișa televiziunilor de știri. De parcă românii nici n-au fost interesați de alegerile locale și parlamentare.
http://www.forbes.ro/articles/stapanii-telecomenzilor-2016-78107

Afacerile Orange Romania au crescut cu 4,2% în 2016, la 987 milioane de euro. Operatorul a depășit în premieră pragul de 5 milioane de abonați
Veniturile Orange România au atins anul trecut 986,8 milioane de euro, în creștere cu 4,2% față de 2015, iar baza de clienți s-a extins cu 2%, la 10,38 milioane, potrivit datelor operatorului, liderul pieței locale de telefonie mobilă. În intervalul octombrie-decembrie, opertorul a realizat o cifră de afaceri de 259,7 milioane de euro, în creștere cu 3,8% față de perioada similară a anului trecut, acesta fiind al șaptelea trimestru consecutiv de creștere a veniturilor. Potrivit datelor companiei, numărul de abonați a depășit în premieră pragul de 5 milioane din totalul de clienți. În 2016, Orange a devenit și furnizor de servicii fixe în zona urbană, în urma acordului încheiat cu Telekom Romania, completând portofoliul existent de servicii de voce și internet mobil, televiziune prin satelit și internet fix prin tehnologia 4G cu servicii fixe de internet de mare viteză prin fibră și televiziune prin cablu. Serviciile de televiziune prin satelit și cablu, Orange Home TV, au înregistrat în total 333.000 de abonați, cu o creștere de 20,9% în T4 2016 comparativ cu perioada similară a anului anterior. Numărul de descărcări și actualizări ale Orange TV Go, aplicația care oferă acces la o gamă variată de conținut, direct pe telefon sau pe tabletă, a depășit pragul de 2 milioane la final de decembrie, în creștere cu 31% față de anul anterior. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go aproape s-a dublat în T4 2016 față de T4 2015, urmând trendul ascendent de utilizare a serviciilor video pe dispozitivele mobile.
http://www.profit.ro/stiri/afacerile-orange-romania-au-crescut-cu-4-2-in-2016-la-987-milioane-de-euro-operatorul-a-depasit-in-premiera-pragul-de-5-milioane-de-abonati-16665010

Surse: Jurnalistul Claudiu Lucaci de la TVR, luat in calcul pentru functia de purtator de cuvant al Guvernului
Jurnalistul Claudiu Lucaci este luat in calcul de premierul Sorin Grindeanu pentru functia de purtator de cuvant al Guvernului, au declarat pentru News.ro surse oficiale. Lucaci a avut o discutie in acest sens, saptamana trecuta, la Palatul Victoria, cu seful Executivului, insa nu a fost luata o decizie finala. Jurnalistul Claudiu Lucaci a avut, saptamana trecuta, o discutie la Guvern cu premierul Sorin Grindeanu pentru a ocupa functia de purtator de cuvant, au declarat pentru News.ro surse oficiale. Potrivit acestora, in urma discutiilor nu s-a luat o decizie finala. Claudiu Lucaci a mai fost purtator de cuvant in guvernul Adrian Nastase. De asemenea, el a fost consul al Romaniei la New York si consul general la Los Angeles, in guvernarea PSD. Lucaci lucreaza la TVR din 1994, iar in 2009 a fost detasat de la Televiziunea Romana la Ministerul Tineretului si Sporturilor, condus atunci de Monica Iacob Ridzi, in functia de director de comunicare. In 2012 Claudiu Lucaci a fost numit in functia de director de stiri la Televiziunea publica, functie din care a fost demis in primavara lui 2015, dupa ce a picat examenul de reevaluare. Initial, el obtinuse punctaj de trecere, dar Stelian Tanase, presedinte director general la acea vreme la TVR, a decis reevaluarea lui Lucaci in urma unei contestatii prin care unul dintre membrii din Consiliul de Administratie l-a acuzat pe Lucaci ca a plagiat lucrarea unei colege. El a contestat demiterea in instanta si a castigat.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-21626891-surse-jurnalistul-claudiu-lucaci-tvr-luat-calcul-pentru-functia-purtator-cuvant-guvernului.htm

Decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului de a publica pe site motivele lipsei de cvorum, nerespectată
Decizia Consiliului Naţional al Audiovizualului de a publica pe site, cu o zi înainte de şedinţele programate, motivele neîntrunirii cvorumului nu a fost respectată, iar şedinţa tehnică de miercuri nu s-a desfăşurat, patru membri ai forului absentând ”motivat”.
http://www.news.ro/cultura-media/decizia-consiliului-national-al-audiovizualului-de-a-publica-pe-site-motivele-lipsei-de-cvorum-nerespectata-1922413122442017021316662776

Televiziunea Română a amenajat un nou studio HD, cu ecran LED, destinat în special divertismentului
Televiziunea Română a amenajat un nou studio HD, cu ecran LED, destinat în special divertismentului, despre care Irina Radu, preşedintele-director general (PDG) al Societăţii Române de Televiziune (SRTv), a spus că este necesar, pentru că instituţia era nevoită să închirieze până în prezent un astfel de spaţiu.
http://www.news.ro/cultura-media/televiziunea-romana-a-amenajat-un-nou-studio-hd-cu-ecran-led-destinat-in-special-divertismentului-1922414022002017021216662537

INTERVIU Inna, Moga şi Andra, în lupta pentru trofeul „Vocea României Junior“: ce spun antenorii despre experienţa de a lucra cu copii talentaţi
Noul show de la Pro TV, „Vocea României Junior“, începe din 26 februarie, de la ora 20.30. Inna, Marius Moga şi Andra, artiştii care vor juriza tinerele voci ale României, au vorbit pentru „Adevărul“ despre noua provocare care îi aşteaptă atât pe ei, cât şi pe copii talentaţi. Începând cu 26 februarie, serile de duminică vor fi dedicate marilor talente muzicale ascunse în micile voci ale României. După succesul înregistrat de „Vocea României“, Pro TV lansează varianta pentru copii a emisiunii, iar cei mici au şansa acum să se facă remarcaţi în faţa a milioane de români. Show-ul este prezentat de actorul Mihai Bobonete, care a vorbit pentru „Adevărul“ despre noua ipostază, şi magicianul Robert Tudor, cunoscut publicului pentru participarea la „Românii au Talent“. Împreună, cei doi vor fi alături, în culise, de susţinătorii concurenţilor şi îi vor încuraja pe cei mici indiferent de decizia juriului, format din unii dintre cei mai îndrăgiţi artişti din România. Antrenorii Inna, Marius Moga şi Andra îşi vor concentra energia şi timpul în îndrumarea concurenţiilor spre marele premiu. Cei trei artişti au vorbit despre experienţa de a lucra cu cei mici şi cum au făcut faţă emoţiilor din timpul audiţiilor pe nevăzute.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/interviu-inna-moga-andra-lupta-trofeul-vocea-romaniei-junior-spun-antenorii-despre-experienta-lucra-copii-talentati-1_58adb5595ab6550cb8b713b4/index.html

Cine sunt actorii care completează distribuţia primului serial românesc filmat cu telefonul, de la Happy Channel
iSerialul „Când mama nu-i acasă“, din distribuţia căruia mai fac parte Carmen Tănase, Cristina Ciobănaşu, Vlad Gherman şi Rapha,Virginia Rogin va avea premiera în curând, la Happy Channel. Noi actori cunoscuţi s-au alăturat producţiei. Ioana Ginghină, Virginia Rogin, Andreas Petrescu, Silviu Mircescu şi Tatiana Şelaru fac parte din distribuţia iSerialului „Când mama nu-i acasă“, primul serial din România filmat integral cu telefonul mobil, realizat de Ruxandra Ion, după scenariul Simonei Macovei şi în regia lui Radu Grigore.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cine-actorii-completeaza-distributia-primului-serial-romanesc-filmat-telefonul-happy-channel-1_58adac275ab6550cb8b6d181/index.html

Revine „Jocuri de celebritate“ cu Bobonete, Strunilă şi Ipate: cine sunt invitaţii şi care sunt probele primei ediţii
În această seară, de la 22.30, Mihai Bobonete, Octavian Strunilă şi Paul Ipate revin la Pro TV cu un nou sezon „Jocuri de celebritate“. În ediţia din această seară, Octavian Strunilă îşi scoate asul din mânecă şi îl cheamă în echipa lui pe Cătălin Neamţu, unul dintre cei mai buni oameni din industria show-urilor de improvizaţie din România. Echipa lui Strunilă se completează cu Doiniţa Oancea şi cu prietena ei, Majda. De cealaltă parte, Paul Ipate răspunde la provocarea lui Octavian, avându-i în echipă pe actorul Cosmin Natanticu, pe Roxana Ionescu, cunoscută drept „Mama natură“ şi invitatul acestora, Hara.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/revine-jocuri-celebritate-bobonete-strunila-ipate-invitatii-probele-primei-editii-1_58ada1bf5ab6550cb8b68882/index.html

„MasterChef“, mutat la altă oră din cauza „bătăii“ primite de la „Chefi la cuţite“: ce audienţe au avut emisiunile culinare
„MasterChef“ urmează să aibă doar o ediţie de săptămâna viitoare, Pro TV mutând emisiunea de la o altă oră după ce „Chefi la cuţite“ a reuşit să fie mereu pe primul loc în audienţe. Debutul noului sezon „MasterChef“ în audienţe a determinat conducerea Pro TV să recurgă la altă tactică. Astfel, „MasterChef“ va fi difuzat o singură dată săptămâna viitoare şi nu de la ora 20:30, ci de la 22.15, Pro TV programând filme în locul difuzării obişnuite a show-ului culinar, arată paginademedia.ro. Mutarea vine în contextul în care emisiunea culinară de la Pro TV s-a clasat sub „Chefi la cuţite“, de la Antena 1, în audienţe. Astfel, în seara de luni, la a treia confruntare directă dintre cele două show-uri de cooking, Antena 1 a fost peste Pro TV la nivel naţional. Aproximativ 1,6 milioane de români pe minut s-au uitat la „Chefi la cuţite“, faţă de puţin peste 900.000 la Pro TV, care a fost pe locul al treilea, sub Kanal D. În minutul de maximă audienţă, de la 21:46, peste 2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe „Chefi la cuţite“.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/masterchef-mutat-alta-ora-cauza-bataii-primite-chefi-cutite-audiente-avut-emisiunile-culinare-1_58ad92605ab6550cb8b6101e/index.html

„Uite cine dansează!“: Lili Sandu intră în competiţia de la Pro TV
Din 6 martie, actriţa şi cântăreaţa Lili Sandu (37 de ani) îi va surprinde pe români cu entuziasmul, energia şi graţia ei la „Uite cine dansează!“, competiţia în care este hotărâtă să dea totul şi să creeze un spectacol de zile mari împreună cu partenerul ei de dans. Lili Sandu este determinată să îşi scrie povestea în ringul de dans: „Sunt bucuroasă să încep această primăvară în paşi de dans, într-un nou proiect la Pro TV. Sunt pregătită să învăţ să dansez şi sper că publicul mă va susţine şi îmi va da energia de care am nevoie să reuşesc să transform această provocare într-un spectacol de care să ne bucurăm împreună!“.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/uite-danseaza-lili-sandu-intra-competitia-pro-tv-1_58ad62755ab6550cb8b4a82a/index.html

Aneta Sîngeorzan se întoarce în televiziune. Va fi pe post la B1 TV
Aneta Sîngeorzan revine în televiziune după ce în vara anului trecut a părăsit Realitatea TV. Ea vine la B1 TV, pe weekend, potrivit unui anunț al acesteia, postat pe pagina de Facebook. „Mă întorc în televiziune. După mai bine de jumătate de an de pauză, revin pe micile ecrane. Sunt onorată să fac parte, de câteva zile, din colectivul B1 TV. Vă aştept în weekend, în special pe cei care, în toată această perioadă, nu m-aţi uitat şi mi-aţi trimis zeci de mesaje de "come back", a scris jurnalista pe Facebook.
http://www.paginademedia.ro/2017/02/aneta-singeorzan

Cozmin Gușă, scuze „în buclă” lui Doru Bușcu pentru că l-a făcut consultanul lui Liviu Dragnea
Scuze la 15.36, la 16.35, scuze și la 17.33, la 18.13 dar și la 18.35. De cinci ori în patru ore a difuzat Realitatea TV știri cu Cozmin Gușă, acționar la Realitatea TV, prezentând scuze publice lui Doru Bușcu, redactorul-șef de la Cațavencii. Motivul scuzelor? Pe 20 februarie, Cozmin Gușă a spus pe post că Doru Bușcu ar fi consultantul lui Liviu Dragnea. Cozmin Gușă: „Îmi cer scuze eu personal în faţa lui Doru Buşcu pe care l-am pomenit aseara ca fiind inspiratorul acţiunilor grobiane ale lui Liviu Dragnea din ultima perioadă, acţiuni îndreptate inclusiv împotriva Realităţii TV, împotriva partenerului meu Maricel Păcuraru şi împotriva mea, a lui Rareş Bogdan. L-am sunat şi i-am cerut scuze personal şi aşa cum se face îi cer scuze şi public, pentru că am convingerea că Doru Buşcu nu a stat la originea acestor strategii ale lui Liviu Dragnea de demantelare a Realității TV. Aşa este corect să îmi cer scuze public" El a prezentat scuze și celor de la B1 TV, pentru că au fost citicați în emisiunile lui Rareş Bogdan. „Îmi cer scuze, aşa ceva nu se face în presă. Fiecare are strategia lui editorială şi dreptul de a învita pe oricine atât timp cât telespectatorii sunt mulţumiţi şi nu se încalcă legile”, a mai spus Gușă.
http://www.paginademedia.ro/2017/02/cozmin-gusa-scuze-in-bucla-lui-doru-buscu-pentru-ca-l-a-facut-consultanul-lui-liviu-dragnea

ZAPPING. TVR, burtiere ironice la adresa președintelui: Iohannis, Dr. House. Cine-mparte, case-și face
BURTIERĂ LA MINUT. TVR sau RTV? Ce arată un zapping "pe mute" între posturile de știri și informare? Ce se vede fără sonor? Ploaie de burtiere ironice, pe TVR 1, la adresa președintelui Klaus Iohannis, după ce acesta a pierdut o casă în instanță. Câteva din burtierele de la emisiunea România 9, moderată de Ionuț Cristache: Iohannis, Dr. House, Cine-mparte, case-și face, Numai cinci sunt norocoase, Pas cu pas, casă cu casă (trimitere la cartea Pas cu Pas, scrisă de președintele Iohannis), Săracul președinte bogat, Ghinion! Iohannis a pierdut o casă. Subiectul procesului piedut de familia Iohannis a fost abordat și de B1 ("Iohannis: primul fals"). Antena 3 îl avea în studio pe liderul PSD Liviu Dragnea ("Noi nu vom ceda"), după care a abordat și subiectul casei lui Iohannis, cu burtiere mai moderate decât cele afișate de postul public: "Decizie definitivă: președintele Iohannis pierde a doua casă" sau "Dezvăluiri despre casa cea mai valoroasă a președintelui".
http://www.paginademedia.ro/2017/02/zapping-tvr-burtiere-ironice-la-adresa-presedintelui-iohannis-dr-house-cine-mparte-case-si-face

CNA a prelungit cu noua ani licenta postului Kiss FM din Barlad
Consiliul National al Audiovizual a votat azi prelungirea cu noua ani a licentei audiovizuale pentru postul de radio Kiss FM din Barlad. Licenta de emisie a statiei locale Kiss FM din Barlad urma sa expire pe data de 10 martie 2017. Postul emite in Barlad pe frecventa 88.00 FM. Solicitarea a fost votata in unanimitate de cei opt membri prezenti la sedinta CNA de azi: VIorel Vasile Buda, Monica Gubernat, Laura Georgescu, Gabriel Tufeanu, Radu Herjeu, Dorina Rusu, Rasvan Popescu si Radu Calin Cristea. De la sedinta CNA de azi lipsesc trei membri: Florin Gabrea, Valentin Jucan si Orsolya Eva Borsos. Potrivit informatiilor primite de la reprezentanti ai Consiliului, cei trei sunt in concediu pana la sfarsitul saptamanii.
http://www.paginademedia.ro/2017/02/cna-a-prelungit-cu-noua-ani-licenta-postului-kiss-fm-din-barlad

Cum îi recunoaște România TV pe oamenii lui Iohannis? Este doar o licență poetică. Membru CNA: Pe astfel de licenţe poetice s-a dus naibii presa
DE CE NE AMENDAȚI? Schimb de replici la CNA, între un membru al forului și reprezentantul postului România TV: “S-a spus pe post că printre oamenii din stradă sunt şi oamenii lui Iohannis. Deci se face o distincţie clară. Cum se recunosc Iohanniştii de ceilalţi?” Răspunsul: “E o licenţă poetică”. Valentin Jucan: “Pe astfel de licenţe poetice s-a dus naibii presa din România.” Dialogul a avut loc marți, când România TV s-a declarat nedumerită după ce postul a fost amendat. Informațiile difuzate s-au dovedit a fi adevărate, a susținut reprezentantul postului. Contraargumentele CNA: "În general, au fost sancţionate neintervenţia moderatorului şi neprobarea informaţiilor". Practica de a înlocui adevărul cu un “întreg fals” este “o inversare a tot ce înseamnă jurnalism”, i-a reproșat un membru CNA reprezentantului România TV. Roxana Niculescu, România TV: “Ţinând cont că până acum am fost sancţionaţi pentru opinii ale politicienilor, ale liderilor politici, ale analiştilor, ale comentatorilor, toate emisiunile pe care le-aţi văzut sunt emisiuni in care inteleg ca avem probeleme cu opiniile unora. Aşa că eu nu am absolut nimic de completat.
http://www.paginademedia.ro/2017/02/cum-ii-recunoaste-romania-tv-pe-oamenii-lui-iohannis-este-doar-o-licenta-poetica-membru-cna-pe-astfel-de-licente-poetice-s-a-dus-naibii-presa

IT...ONLINE...MOBILE...
Febra publicității a crescut în online
Investițiile în publicitatea online, în 2016, au crescut cu 12,2% față de anul precedent. Dar digitalul mai are „multă pâine de mâncat” în România până va amenința bugetele de publicitate ale televiziunilor. Toate rapoartele și analizele despre piața de publicitate din România oferă în primele rânduri aceeași idee: crește publicitatea pe online! Estimările raportului Media Fact Book 2016, actualizate de Initiative România la începutul lunii decembrie 2016, arată că bugetul total de publicitate consumat în mediul digital s-a ridicat la 64 de milioane de euro, în creștere cu 12,2% față de anul precendent. Este cea mai mare creștere procentuală dintre cele cinci suporturi monitorizate (televiziune, print, radio, outdoor și online). Acest buget net reprezintă 18% din volumul total de publicitate investit în România. Televiziunea are o cotă de piață de 65%. Așadar, va trece foarte mult timp până când internetul va concura de la egal la egal cu televiziunea, așa cum se întâmplă în prezent în mai multe țări occidentale. Totuși, este important de notat dezghețul rapid al bugetelor de promovare pe internet. De la un volum net de 41 milioane de euro în 2012 (an de criză economică!), publicitatea online este estimată să ajungă de Media Fact Book la 74 milioane de euro în acest an. O creștere de 80,4% în ultimii cinci ani. Poate nu este o creștere explozivă, așa cum își doresc publicitarii români, dar cifra procentuală este consistentă. Cât de pregătiți au fost oamenii de publicitate pentru această majorare, prin calitatea serviciilor acordate clienților, asta este o altă chestiune! Este evident că marii consumatori de publicitate, în special multinaționalele, și-au consolidat investițiile de comunicare în digitalul autohton.
http://www.forbes.ro/articles/febra-publicitatii-crescut-online-78118

Giganţii IT care au primit undă verde pentru ajutoare de stat în 2013/2014 au recrutat 4.781 de oameni
Finanţele au plătit până la finele anului 2016 ajutoare de stat de 33 mil. euro din cele 101 mil. euro aprobate pentru proiectele depuse de 14 companii în anii 2013 şi 2014 Dintre cele 14 companii, doar subsidiara germanilor de la SAP nu îşi acoperise integral ţinta de recrutări. Companiile care au primit de la Ministerul Finanţelor Publice (MFP) în perioada 2013 / 2014 ajutoare de stat pentru a crea locuri de muncă care să presupună utilizarea de noi tehnologii înfiinţaseră până la finele anului 2016 un număr de 4.781 de joburi din cele 4.804 asumate în faţa autorităţilor, conform unui raport publicat de MFP în legătură cu stadiul de implementare a finanţărilor aprobate prin HG 797 pe anul 2012. Toate acordurile de finanţare, care presupun acordarea unor ajutoare de stat în valoare totală de 100,67 mil. euro, au fost aprobate în perioada cabinetului condus de Victor Ponta. Cea mai mare parte a companiilor care au luat finanţare sunt subsidiare ale unor giganţi globali din industrii precum telecom, servicii de IT sau software, care au folosit pachetul de „stimulente” pentru a extinde sau crea centrele de servicii sau de dezvoltare de soft din România. Dintre cele 14 companii, doar subsidiara germanilor de la SAP nu îşi acoperise integral ţinta de recrutări, potrivit datelor publicate de MFP. Mai exact subsidiara producătorului german de aplicaţii software recrutase 184 din cele 210 persoane asumate prin proiectul depus la Finanţe. Cel mai mare număr de recrutări realizat printr-un proiect finanţat prin schema de ajutor de stat 797 / 2012 este cel realizat de subsidiara companiei americane IBM, care a angajat 900 de persoane, dintre care 200 pe durata anului 2016.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/gigantii-it-care-au-primit-unda-verde-pentru-ajutoare-de-stat-in-2013-2014-au-recrutat-4-781-de-oameni-16169160

Valentin Stănescu a preluat oficial poziţia de şef al Dell EMC România
Valentin Stănescu, fostul şef al operaţiunilor din România al americanilor de la EMC, a preluat la începutul lunii februarie poziţia de country general manager pentru operaţiunile noii entităţi formate din fuziunea cu Dell, un business cu câteva sute de angajaţi pe plan local, care include şi un centru de servicii care lucrează pentru clienţi internaţionali. Noul şef al Dell EMC România a lucrat începând cu anul 2004 pentru mai multe companii de IT de pe piaţa locală, printre care Star Storage şi IBM, şi a fost promovat şef al operaţiunilor locale ale EMC în 2009, după ce fusese timp de aproape patru ani director de vânzări. Pe plan local, EMC Corporation, specializată în furnizarea de echipamente pentru şi soluţii software pentru infrastructura IT – stocare, securitate etc. –, avea o reprezentanţă de vânzări, compania adresându-se în principal jucătorilor mari din industriile telecom, financiar-bancară, petrolieră şi din sectorul public. EMC avea pe plan local o reţea formată din 4-5 parteneri strategici, plus încă 30 de parteneri activi.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/valentin-stanescu-a-preluat-oficial-pozitia-de-sef-al-dell-emc-romania-16169146

Directorii din sectorul tech susţin introducerea unui venit universal, dar Parlamentul European respinge ideea
Este anul 2067, iar roboţii au desfiinţat milioane de locuri de muncă, inteligenţa artificială s-a dezvoltat puternic, iar şomajul este în creştere. Companiile din sectorul tehnologiei şi directorii acestora au devenit inamicii publici numărul unu. Exact un astfel de scenariu încearcă directorii din sectorul de tehnologie să evite alăturându-se susţinătorilor ideii introducerii unui venit universal de bază (UBI), scrie CNBC. „Vor exista reacţii dure din partea industriilor când va veni vorba de locurile de muncă“, spune Sayatan Ghosal, profesor de economie la Universitatea Glasgow. CEO-ul Tesla, Elon Musk, susţine ideea introducerii UBI. „Există şanse mari ca din cauza automatizării să ajungem la un venit universal de bază sau la ceva de acest gen“, a declarat Musk. Marc Benioff, CEO al Salesforce, a avertizat că inteligenţa artificială creează „refugiaţi digitali şi a avertizat că „nu există claritate“ cu privire la modul în care se poate soluţiona problema viitoare a pierderii locurilor de muncă. Specialiştii spun că industria tech devine din ce în ce mai conştientă de rolul pe care-l va juca în această problemă, iar companiile din această industrie nu vor să devină centrul nemulţumirii muncitorilor.
http://www.zf.ro/business-international/directorii-din-sectorul-tech-sustin-introducerea-unui-venit-universal-dar-parlamentul-european-respinge-ideea-16169064

Vodafone România lansează campania de brand de 20 de ani și anunță internet gratuit și nelimitat pe 24 februarie
Vodafone România lansează o nouă campanie de brand, construită în jurul mesajului „Ai puterea să-ți faci viitorul”, prin care marchează aniversarea de 20 de ani de activitate pe piața din România. Spotul TV prezintă povestea unui copil dintr-un sat izolat din România, al cărui drum către împlinirea visului de a fi profesor este marcat de momente-cheie în care a fost ajutat de inovațiile în materie de tehnologie și de servicii oferite de Vodafone România pe parcursul celor 20 de ani. Copilul, devenit acum profesor, revine în satul natal și pregătește noile generații de elevi pentru viitor, oferindu-le chiar și lecții pe mobil cu ajutorul soluțiilor de transmisiune live, atunci când aceștia nu pot ajunge la școală din cauza unor situații neprevăzute. Campania se va desfășura în mediile TV, radio, print, digital și outdoor.
http://www.forbes.ro/vodafone-romania-lanseaza-campania-de-brand-de-20-de-ani-si-anunta-internet-gratuit-si-nelimitat-pe-24-februarie-78058

CINEMA...
Primele filme confirmate la TIFF 2017
Cele mai bune filme de peste an vin în 2017 la Festivalul Internaţional de Film Transilvania, a cărui ediţie cu numărul 16 va avea loc între 2 şi 11 iunie. Premiate în marile festivaluri sau incluse în topurile de sfârşit de an ale criticilor, primele titluri anunţate din programul festivalului prefigurează o selecţie eclectică, din care nu vor lipsi filme ce abordează teme fierbinţi ale momentului - politică, religie, societate - , dar şi filme de gen cu cârlig la marele public. În best of-ul anual din secţiunea Supernova vor intra producţii lansate la Cannes, Veneţia, Berlin, Locarno, Karlovy Vary sau Toronto, unele propuse la Oscar. Printre primele titluri confirmate se află Neruda, de Pablo Larraín (No, El Club, Jackie), care va rula în premieră la Cluj-Napoca. Selecţionat în Quinzaine des Réalisateurs la Cannes, propus de Chile la Oscar, nominalizat la Globul de Aur şi distribuit în România de Independenţa Film, Neruda este o biografie neconvenţională inspirată de povestea reală a poetului premiat cu Nobel, Pablo Neruda, persecutat de regimul comunist al lui Gabriel González Videla, după ce l-a criticat public, în 1948, cu un Gael Garcia Bernal de zile mari.
http://adevarul.ro/cultura/arte/video-primele-filme-confirmate-tiff-2017-1_58ade2695ab6550cb8b83e46/index.html

Atelier de actorie, susţinut de Mihaela Mihuţ, membru al celebrului The Actors Studio New York, şi Cristina Iacob regizorul comediei de succes “#Selfie69”
Profesoara de actorie Mihaela Mihuţ, alături de Cristina Iacob, regizorul comediei “#Selfie69”, care a adus un număr record de peste 150.000 de spectatori la cinema, organizează între 6-11 martie, la Teatrul UNTEATRU, Acting Master Class with a Goal, un master class de actorie intensiv. Profesoara de actorie Mihaela Mihuţ, membră a uneia dintre cele mai mari şcoli de actorie din lume, celebrul The Actors Studio New York, alături de Cristina Iacob, regizorul succesului de public #selfie69 organizează master class-ul de actorie intensiv, Acting Master Class with a Goal, ce are un scop precis: pregătirea unei piese de teatru. Cursul va dura şase zile, de luni, 6 martie, până sâmbătă, 11 martie, şi va avea loc la Teatrul UNTEATRU, între orele 14 – 19. Vor fi selectaţi maxim 15 participanţi, iar preţul este de 1.000 ron. Pentru înscriere, este necesar un CV şi o scrisoare de intenţie, trimise la adresa masterclasszazu@gmail.com. Mihaela Mihuţ este acting coach şi profesor de actorie la una dintre cele mai respectate şcoli de film din lume, School of Visual Arts, din New York. Ea a fost acting couch-ul actorilor din #selfie69. “Locuind în New York de foarte mulţi ani şi lucrând cu mulţi actori, ca actriţă, dar mai ales ca profesoară de actorie, sunt impresionată de talentul imens din România“, spune Mihaela Mihuţ. Atelierul are ca bază concretă tehnica Metodei, creată de Lee Strasberg şi folosită la The Actors Studio din New York. “Am înţeles ce înseamnă munca actorului, sau mai bine zis, munca împreună cu actorul, abia când am ajuns la The Actors Studio, în New York“, spune regizorul Cristina Iacob. “Acolo am descoperit Metoda, şi am întâlnit-o pe Mihaela Mihuţ, româncă, actriţă, profesor şi membru al faimosului Studio, unde au studiat mari actori precum Al Pacino, Ellen Burstyn, Robert De Niro, Jack Nicholson, Marlon Brando etc.”
http://www.mediafax.ro/cultura-media/atelier-de-actorie-sustinut-de-mihaela-mihut-membru-al-celebrului-the-actors-studio-new-york-si-cristina-iacob-regizorul-comediei-de-succes-selfie69-16169627
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL