×

Editorial -- Data și ora publicării: 22.02.2017 14:30:22

Ralf Gabor, VP Distribtion & Business Development Romance TV: „Romance TV oferă telespectatorilor români filme și seriale de calitate și de mare succes în Europa, nevizionate până acum în România”



// interviu de Mihai Pavelescu //
Media Expres a realizat la jumătatea lunii februarie un dublu interviu cu Ralf Gabor, Vice President Distribution & Business Development și Kinga Szentesi, PR & Marketing Manager la Mainstream Networks, compania care tocmai a lansat distribuția Romance TV prin rețeaua UPC. Prezentăm în continuare interviul exclusiv în care cei doi dau detalii despre cum au făcut pentru a lansa o televiziune pe o piață atât de aglomerată, dar și câteva dintre planurile pe termen scurt și mediu.

Reporter: Ce faceți la București pe lângă lansarea prin UPC?
Ralf Gabor: Sărbătorim lansarea pe UPC firesc și continuăm tratativele cu platformele de cablu pentru a realiza o acoperire cât mai extinsă în România.

Dorim să ajungem cu programul în fiecare gospodărie din România, chiar din acest an. Distribuția pe UPC este asigurată în pachetul Maxim. Colaborarea începe cu o „fereastră deschisă” - toți abonații vor avea acces la Romance TV până la sfărșitul lunii martie.

Al treilea motiv important pentru prezenta noastră la București chiar acum este prezentarea colegei noastre Kinga Szentesi, noul director de marketing și PR pe plan internațional al companiei noastre. Prin acest post nou creat acordăm încrederea noastră unei colege talentate cu o experiență vastă în mediul televiziunii tematice din Germania și cu o multilingualitate foarte folositoare pentru piețele locale. (Kinga vorbește ungurește și românește, fiind născută la Cluj și locuind în prezent în Germania, n.red.).

Primul ei proiect este lansarea prin UPC care marcheză începutul poziționării mărcii Romance TV în România. Dorim să ințelegem tot mai bine funcționalitatea piețelor locale.

Rep.: Când deschideți biroul local?
R.G.: Lucrăm împreună cu partenerul nostru Tematic Cable - specialiștii locali în distribuție - care ne sprijină cu mult entuziasm în atingerea obiectivelor noastre. Nu vedem nevoia deschiderii unui birou în România acum, dar suntem flexibili și ne orientăm după creșterea afacerii locale.

Rep.: Aveți planuri pentru extindere pe internet, OTT?
R.G.: În privința ofertei OTT, VoD suntem pregătiți și din punct de vedere tehnologic, și din punct de vedere a drepturilor de difuzare pentru toată gama de distribuție online. Strategia noastră e să sprijinim distribuitorii noștri, fiind experți B2B în toate piețele pe care operăm.

Rep.: Tehnic, cum aduceți semnalul?
R.G.: Prin fibră optică din Polonia în head-end-ul digital NXDATA din București. Feed-ul este subtitrat 24 de ore pe zi în limba română. Avem în total aproximativ 1.000 de ore de conținut, cu 25% rata de conținut nou.

Rep.: Crește prețul pe abonat la UPC?
R.G.: Romance TV este în pachetul UPC Maxim, care are un preț stabilit deja. Difuzarea televiziunii noastre nu va crește prețul pachetului Maxim – din informațiile noastre.

Rep.: Unde este licențiată televiziunea?
R.G.: Romance TV este licentiata in Germania.

R.G.: Mai aduceți și alte televiziuni în România?
Rep.: Compania noastră are în portofoliu mai multe televiziuni, printre care una muzicală care se concentrează pe șlagăre locale. O altă televiziune difuzeaza filme și seriale inspirate din mediul natural al Alpilor. Eu lucrez acum cu ajutorul colegei mele Kinga Szentesi la stabilirea distribuției Romance TV în România și Ungaria. Suntem o companie de mărime medie și acționăm pas cu pas.

Trei întrebări pentru Kinga Szentesi

Rep.: Ce teritorii coordonați și unde aveți sediul?
K.Sz.: Coordonez toate piețele în afara Germaniei. Pentru început voi lucra de la München, direct din sediul central al televiziunii, pentru a facilita o preluare cat mai ușoara a informatiilor din partea grupului nostru catre piețele în care ne extindem.

Rep.: Ce planuri aveti pentru pozitionarea Romance TV in Romania ?
Kinga Szentesi: Pentru poziționarea televiziunii avem la bază un pachet promoțional care funcționează foarte bine în Germania și Polonia. Dorim să adaptăm aceste experiențe deja testate cu succes în alte piețe și în România.

Scopul nostru e să transmitem mesajul nostru într-un timp foarte scurt la toate femeile de peste 30 ani din România.

Pentru promovarea Romance TV vom folosi canalele social media, publicațiile print relevante, dar vom avea și acțiuni speciale pe tot parcursul anului cu scopul de a ne adresa audienței noastre cât mai eficient.

În această privință ne bazăm și pe experiența revistei Media Expres pentru prezentarea intențiilor noastre la nivelul distribuției și al pieței.

Rep.: Care este diferența specifică în contextul conținutului și al programelor Romance TV?
K.Sz.: Lucrăm cu distribuitori precum ZDF Enterprises, Global Screen, Red Arrow care ne livrează un conținut nevizionat încă de telespectatorii din România. Avem în program filme în premieră, seriale produse inițial pentru piața din Germania și comedii de dragoste foarte populare pe continentul nostru. Întregul conținut al televiziunii noastre se bucură de performanțe foarte bune în Europa.

Publicul românesc va iubi Romance TV pentru conținutul extraordinar al poveștilor cu finaluri fericite. Noi oferim o experiență de vizionare total relaxantă și optimistă. Aceste filme nu le poți vedea dacât la Romance TV.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL