×

Revista presei -- Data și ora publicării: 13.01.2017 13:24:24

REVISTA PRESEI / 13 ian 2017 /



...
A+E Networks UK a bătut palma cu Thematic Channels pentru vânzările de publicitate din România
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențele generale în Prime Time, la nivel NAȚIONAL – anul 2016
Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențele generale în Prime Time, la nivel URBAN – anul 2016
Publicitatea Radioului Public, vândută de două agenții. Ce sumă minimă trebuie să aducă din reclame
Decizie parțial favorabilă în instanță pentru unul dintre fondatorii Profit.ro: primește salarii, dar nu e reangajat
ÎN TIMP CE ACUMULEAZĂ RESTANŢE LA PLATA TAXELOR, "Profit.ro Publishing", dat în judecată de Agerpres, pentru o plată restantă
Norvegia a devenit prima țară care va renunța total la rețeaua de radio FM, în favoarea celei digitale

IT...ONLINE...MOBILE...
ANALIZA O propunere de strategie de guvernare pentru telecomunicatii: 4. Administrarea activelor de telecomunicatii ale statului
Sorin Grindeanu l-a numit pe Liviu Cozmin Stoica în funcția de președinte, cu rang de secretar de stat, al Agenției pentru Agenda Digitală a României (titlu modificat)
O echipă de IT-işti clujeni au lansat aplicaţia care elimină chelnerul şi este folosită la New York
Florin Talpeş, şeful Bitdefender: În programul de guvernare nu sunt măsuri pentru susţinerea directă a economiei
Raportul privind cauzele intrării în insolvenţă a 2K Telecom, până la jumătatea lunii februarie
Florin Talpeş, Bitdefender: Costurile cu salariile vor creşte cu 5-10% după eliminarea plafonului la contribuţiile pentru pensii şi sănătate
Facebook a lansat un proiect pentru a îmbunătăți relația cu organizațiile de media

CINEMA...
Jeffrey Dean Morgan, celebrul actor din ”Anatomia lui Grey” şi Aaron Eckhart, cunoscut din filmul „Cavalerul Negru”, filmează în România
Ana Ularu este „West”, vrăjitoarea din serialul Emerald City: „Am studiat dependenţa de opium pentru acest rol”


A+E Networks UK a bătut palma cu Thematic Channels pentru vânzările de publicitate din România
Compania A+E Networks UK anunță un nou parteneriat strategic pentru vânzările de publicitate cu grupul Thematic Channels. Colaborarea va susține activitatea de vânzări de publicitate în România pentru History, cea mai importantă televiziune din portofoliul A+E Networks. Începând cu luna februarie 2017, Thematic Channels va fi reprezentantul History pentru vânzările spot și non-spot, inclusiv pentru conținut sposorizat și sponsorizări de programe. Luke Duffy, Vice President of Advertising Sales, A+E Networks UK, a declarat: „Suntem încântați de parteneriatul cu THEMATIC, cea mai importantă regie de vânzări care gestionează un portofoliu extern de televiziuni. Cu un istoric dovedit în a realiza strategii extrem de eficiente în România, suntem convinși că Thematic ne va ajuta să identificăm și să oferim oportunități chiar mai valoroase pentru History, brandul nostru de top pe această piață importantă.” La rândul său, Radu Budeș, Managing Partner, Thematic Channels, a spus: „Suntem încântaţi să reprezentăm grupul A+E Networks UK în România. History ocupă de patru ani poziţia de lider pe segmentul industriei de divertisment factual în România. Mulţumită telespectatorilor săi tineri şi educaţi, History deţine una dintre cele mai performante structuri demografice de pe întreaga piaţă TV”. A+E Networks UK a înregistrat anul trecut o creștere de două cifre a vânzărilor de publicitate pe teritoriul EMEA. History s-a lansat în România în anul 2011. De la 1 martie 2017, emisiile locale History  și History HD vor fi transmise simultan (simulcast). Canalul History este în prezent disponibil în peste 5,3 milioane de locuințe în România, prin intermediul Digi, Telekom, UPC, iNES IPTV și Orange TV.
http://www.forbes.ro/ae-networks-uk-batut-palma-cu-thematic-channels-pentru-vanzarile-de-publicitate-din-romania-74376

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențele generale în Prime Time, la nivel NAȚIONAL – anul 2016
Audiența înregistrată în 2016 la nivelul pieței de televiziune monitorizată de Kantar Media (59 de stații) a fost de 7.499.000 de telespectatori pe minut, în prime time, la nivel național, în scădere cu 392.000 de persoane față de anul 2015. Anul trecut, în intervalul orar 19:00 – 24:00 (prime time), Pro TV a avut o medie de 1.348.000 telespectatori pe minut la nivel național, în scădere cu 11.000 de persoane față de anul precedent. Este o ușoară scădere a audienței generale a programelor Pro TV în prime time, dar televiziunea își menține detașat poziția de lider. Kanal D a înregistrat cea mai mare creștere de audiență în prime time de pe piața TV, câștigând 157.000 de persoane față de 2015. Kanal D ocupă poziția de doua pe universul național, cu o medie de 994.000 de telespectatori pe minut. Antena 1 a câștigat 82.000 de persoane pe național, având un rating mediu de 958.000 de telespectatori pe minut în prime time. Trei televiziuni fruntașe au înregistrat pierderi importante de audiență față de 2015: Acasă TV (-138.000 de persoane), TVR 1 (-95.000) și Antena 3 (-90.000). Este îngrijorătoare scăderea de audiență a canalului public TVR 1 într-un an electoral și în care a avut drepturile TV pentru Jocurile Olimpice de la Rio. Alte stații TV care au suferit scăderi de audiență în prime time, la nivel național: Național TV (-27.000), Antena Stars (-10.000), B1 TV (-40.000), TVR 2 (-33.000), Realitatea TV (-34.000), Digi24 (-10.000) și Sport.ro (-22.000).
http://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audientele-generale-prime-time-la-nivel-national-anul-2016-74356

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențele generale în Prime Time, la nivel URBAN – anul 2016
Lupta pentru punctele de audiență la nivel urban, în prime time, este foarte mare pe piața TV, pentru că de aici provin veniturile din publicitate ale televiziunilor. În 2016, audiența generală în prime time a scăzut cu 205.000 persoane față de 2015. Piața TV din România, monitorizată de serviciile Kantar Media (59 de televiziuni), a avut o medie în prime time (orele 19:00 – 24:00) de 7.499.000 de telespectatori pe minut la nivel urban în anul 2016, în scădere cu 205.000 față de anul precedent. Marile televiziuni și-au mărit audiența pe acest segment: Pro TV (+22.000 de persoane), Antena 1 (17.000) și Kanal D (64.000). De remarcat este intrarea în Top 10 a canalului de sport DigiSport 1 (RCS & RDS), propulsat de meciurile de fotbal din competițiile interne și internaționale. Și în urban, televiziunile publice TVR 1 și TVR 2 au pierdut audiență față de 2015: 22.000 de orășeni, respectiv 6.000. Televiziuni care au suferit pierderi de audiență în prime time față de anul precedent: Antena 3 (-53.000), Național TV (-38.000), Prima TV (-9.000), Acasă TV (-89.000), B1 TV (-17.000), Realitatea TV (-16.000) și Sport.ro (-9.000). Televiziuni care au câștigat audiență: România TV (+30.000 de persoane), AXN (11.000), Happy Channel (14.000), Minimax (17.000), DolceSport 2 (16.000) și Dolce Sport (9.000).
http://www.forbes.ro/topul-televiziunilor-cu-cele-mai-mari-audientele-generale-prime-time-la-nivel-urban-anul-2016-74390

Publicitatea Radioului Public, vândută de două agenții. Ce sumă minimă trebuie să aducă din reclame
Best Avertising&Consult impreuna cu Complete Media Grup, in calitate de sustinator, sunt firmele care vor vinde spatiul publicitar al Societatii Romane de Radiodifuziune (SRR) in urmatorii 3 ani. Consortiul format din cele doua agentii au fost declarate castigatoare la o licitatie deschisă la care a mai participat si Media Consulta International. Prin caietul de sarcini, firmele castigatoare s-au obligat sa-i aduca Radioului Public venituri din reclame in valoare minima de circa 2,1 milioane euro fara TVA in urmatorii 3 ani. Datele publicate astazi in SEAP arata ca SRR a incheiat acordul cadru cu Best Avertising&Consult in data de 29 decembrie 2016, valoarea totala finala a contractului atribuit fiind de 135.000 de lei (fara TVA).
http://www.paginademedia.ro/2017/01/publicitatea-radioului-public-vandut-de-doua-agentii-ce-suma-minima-trebuie-sa-aduca-din-reclame

Decizie parțial favorabilă în instanță pentru unul dintre fondatorii Profit.ro: primește salarii, dar nu e reangajat
Unul dintre fondatorii Profit.ro, câștig de cauză în instanță, într-un proces cu publisherul platformei economice. Tribunalul București a admis parțial acțiunea dechisă de Cristi Popa, unul dintre cei care au pornit proiectul Profit.ro, alături de Ovidiu Tempea și Oana Osman.  Popa a contestat în instanță concedierea sa de la Profit.ro în vara anului trecut. Ce a decis Tribunalul? Potrivit hotărârii, Cristi Popa va primi câteva salarii, dar nu va fi reangajat. „Admite în parte acţiunea. Obligă intimata să plătească contestatorului drepturile salariale aferente perioadei 15 aprilie - 15 iulie 2016, corespunzătoare salariului de bază lunar brut de 11.406 lei. Respinge acţiunea în privinţa capetelor de cerere având ca obiect anularea deciziei de concediere nr. 198/15.07.2016 şi plata drepturilor salariale până la data reintegrării, ca neîntemeiată. Executorie de drept. Cu apel în termen de 10 zile de la comunicare”, arată minuta postată pe site-ul portalului instanțelor de judecată. Ovidiu Tempea, un al doilea fondator al publicației cu profil economic, a deschis de asemenea un proces împotriva Profit.ro, având același obiect, „constestație decizie de concediere”, însă în acest caz nu s-a dat nicio decizie.  Reamintim că în august 2016 doi dintre fondatorii Profit.ro au dat în judecată publisherul publicației cu profil economic. Este vorba despre Ovidiu Tempea și Cristi Popa, cei care au pornit alături de Oana Osman proiectul Profit.ro.  Cei doi au înregistrat pe 17 august câte o acțiune în instanță împotriva societății Profit.ro Publishing. Cele două procese au ca obiect „contestație decizie de concediere”.  Restructurarea celor doi a venit pe fondul neînțelegerilor dintre Ovidiu Tempea și Cristi Popa, pe de o parte, și o parte din acționari, pe de altă parte. Ovidiu Tempea și Cristi Popa sunt și acționari ai site-ului Profit.ro (cu câte 10% din participații). Ce se întâmplă cu acțiunile lor? Vor fi preluate de acționarii actuali? "Se discută și această variantă", a declarat la momentul respectiv pentru Paginademedia.ro Andreas Fuhrman, unul dintre acționarii Profit.ro.
http://www.paginademedia.ro/2017/01/decizie-instanta-fostii-fondatori-profitro

ÎN TIMP CE ACUMULEAZĂ RESTANŢE LA PLATA TAXELOR, "Profit.ro Publishing", dat în judecată de Agerpres, pentru o plată restantă
Agenţia de presă de stat Agerpres a dat în judecată, în noiembrie 2016, compania "Profit.ro Publishing", pentru plata unei restanţe, potrivit portalului instanţelor. La termenul de marţi, procesul a fost amânat pentru 20 ianuarie. Se pare că plata datoriilor către stat, sub orice formă, nu este pe lista de priorităţi a companiei "Profit.ro Publishing", editorul site-ului profit.ro, care acumulează restanţe şi la plata taxelor - la bugetul de stat (320.000 de lei), al asigurărilor sociale (297.000 de lei), al asigurărilor de sănătate (128.000 lei) şi al asigurărilor de şomaj (13.000 de lei), conform datelor de la finalul primelor nouă luni din 2016. Site-ul este unul dintre proiectele media administrate de fostul director general "Mediafax Group", Orlando Nicoară, care este trimis în judecată pentru evaziune fiscală, delapidare şi spălare de bani, în dosarul lui Adrian Sârbu.   Ziarul BURSA a scris, în septembrie 2016, că, deşi fuseseră lansate relativ recent, "Profit.ro Publishing" şi "N.RO Agenţia de ştiri" SRL, care administrează agenţia News.ro, aveau deja datorii la stat. În ocazia lansării profit.ro, Orlando Nicoară declara pentru paginademedia.ro: "Ceea ce pot spune este că proiectul Profit.ro este finanţabil timp de un an şi în condiţiile în care nu are venituri".  Conform site-ului citat, proiectul a avut, la început, cinci acţionari: patru jurnalişti (Oana Osman, fost redactor-şef Capital, Cristi Popa, fost redactor-şef Ziarul Financiar, şef al departamentului economic al Mediafax, Ovidiu Tempea, ex-senior editor Mediafax, şi Thomas Dincă, ex-senior editor Mediafax) şi Andreas Fuhrman.
http://www.bursa.ro/in-timp-ce-acumuleaza-restante-la-plata-taxelor-profitro-publishing-dat-in-judecata-de-agerpres-p...&s=media_advertising&articol=314901.html

Norvegia a devenit prima țară care va renunța total la rețeaua de radio FM, în favoarea celei digitale
Norvegia a devenit în această săptămână prima țară care va renunța la rețeaua de radio FM, optând numai pentru transmisiunile digitale, alte țări abandonând planuri similare, într-o lume care sunt adoptate rapid streaming-ul de muzică și podcast-urile, relatează Bloomberg. Decizia de a păstra doar transmisiunile audio digitale va fi urmărită atent de alte state europene, care încep să pună la îndoială beneficiile de a renunța la rețelele analogice, scrie News.ro. Succesul din Norvegia ar fi ultima speranță pentru entuziaștii și retailerii de dispozitive electronice care vor să readucă în actualitate planurile pentru radioul digital, blocate în restul lumii. ”Norvegia este un stat inteligent, un lider în tehnologie. În Marea Britanie suntem în mod clar mai precauți. Dorim ca decizia să fie determinată de ascultători. Nu dorim să obligăm pe nimeni să facă asta”, a spus Ford Ennals, director general la Digital Radio UK.
http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/norvegia-a-devenit-prima-tara-care-va-renunta-total-la-reteaua-de-radio-fm-in-favoarea-celei-digitale-16478976

IT...ONLINE...MOBILE...
ANALIZA O propunere de strategie de guvernare pentru telecomunicatii: 4. Administrarea activelor de telecomunicatii ale statului
Romania detine operatori de telecomunicatii, fiind reprezentata in administrare de diferite ministere: Telekom (RomTelekom, Cosmote), Radiocomunicatii, administrate de catre MCSI, Telecomunicatii CFR administrata de Ministerul Transporturilor, sau Teletrans care apartine de Ministerul Economiei. MCSI mai are in portofoliu si Posta Romana. Administrarea acestor active a fost o problema in aproape toate guvernarile: rezultate financiare nu prea bune, pozitii de piata slabe, scaderea valorii de piata, etc. Noua guvernare ar trebui sa reconsidere modul in care administreaza acesti operatori pentru a-i transforma in competitori puternici pe o piata tot mai competitiva si matura.
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-21527808-analiza-propunere-strategie-guvernare-pentru-telecomunicatii-4-administrarea-activelor-telecomunicatii-ale-statului.htm

Sorin Grindeanu l-a numit pe Liviu Cozmin Stoica în funcția de președinte, cu rang de secretar de stat, al Agenției pentru Agenda Digitală a României (titlu modificat)
Lidia Manuela Onofrei a fost numită în funcția de președinte, cu rang de secretar de stat, al Autorității Naționale pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție (ANPDCA), printr-o decizie a premierului Sorin Grindeanu. Pe de altă parte, Sorin Grindeanu l-a numit pe Liviu Cozmin Stoica în funcția de președinte, cu rang de secretar de stat, al Agenției pentru Agenda Digitală a României. Deciziile au fost publicate joi în Monitorul Oficial.
http://www.agerpres.ro/politica/2017/01/12/lidia-manuela-onofrei-numita-presedinte-al-autoritatii-nationale-pentru-protectia-drepturilor-copilului-si-adoptie-22-08-07

O echipă de IT-işti clujeni au lansat aplicaţia care elimină chelnerul şi este folosită la New York
O echipă de IT-şti din Cluj-Napoca a lansat o aplicaţie care permite trimiterea unei comenzi de pe telefonul mobil direct la bar, astfel încât clientul nu mai aşteaptă chelnerul, aceasta fiind introdusă şi în două restaurante de top din New York, transmite corespondentul MEDIAFAX. Echipa a dezvoltat aplicaţia Fastorder după ce proprietarul unei cafenele din Alba Iulia a realizat cât de grea este gestionarea unui număr mare de comenzi în perioadele aglomerate, când creştea timpul de aşteptare al chelnerului. „Aşa s-a născut Fastorder, la început am investit banii noştri ca să dezvoltăm aplicaţia, după care am găsit un partener care a investit 125.000 de euro în acest proiect. Un client intră într-un local care are implementată aplicaţia, o descarcă pe telefon, scanează codul QR şi se recunoaşte masa la care se află. Poate naviga prin meniu, face comanda direct la bar prin selectarea produselor, dar se poate chema şi un ospătar sau se poate cere debarasarea mesei. Se poate vedea cât este nota de plată iar în perioada următoare vom trece la o altă etapă, care presupune plata cu cardul direct de pe telefonul mobil a consumaţiei. Aplicaţia înseamnă reducerea timpilor de aşteptare a comenzii, astfel încât nu mai trebuie ca un client să aştepte după un chelner”, a declarat corespondentului MEDIAFAX Lucian Cramba, director executiv al Fastorder, proprietarul cafenelei de la care a pornit noul concept.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/o-echipa-de-it-isti-clujeni-au-lansat-aplicatia-care-elimina-chelnerul-si-este-folosita-la-new-york-16059816

Florin Talpeş, şeful Bitdefender: În programul de guvernare nu sunt măsuri pentru susţinerea directă a economiei
Primele măsuri luate de executivul PSD şi prevederile din programul de guvernare - care sunt foarte clare în ceea ce priveşte măririle de pensii şi de salarii din sectorul bugetar, dar „vagi“ în ce priveşte îndeplinirea altor promisiuni ridică un „mare semn de întrebare“ privind intenţia noii administraţii de a susţine mediul economic, afirmă Florin Talpeş, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori români din industria de IT. „Marea întrebare este dacă PSD va sprijini cu adevărat mediul economic sau nu. Am citit şi recitit programul de guvernare al PSD şi am remarcat că majoritatea măsurilor care sunt foarte precis descrise nu se referă la susţinerea directă a mediului economic. Guvernul ar trebui să se focalizeze imediat pe măsuri de stimulare a economiei. Dacă dai cu o mână şi iei imediat cu cealaltă, o creştere economică de 5,5%, care e ambiţioasă, e greu de închipuit că se va şi întâmpla.“
http://www.zf.ro/business-hi-tech/florin-talpes-seful-bitdefender-in-programul-de-guvernare-nu-sunt-masuri-pentru-sustinerea-directa-a-economiei-16059353

Raportul privind cauzele intrării în insolvenţă a 2K Telecom, până la jumătatea lunii februarie
Compania 2K Telecom din Ploieşti, deţinută de Alexandru Ghiţă - fratele politicianului Sebastian Ghiţă -, a intrat în insolvenţă după ce Tribunalul Prahova a admis cererea companiei în acest sens, administrator judiciar fiind numit CITR (Casa de Insolvenţă Transilvania) Ilfov, conform informaţiilor publicate pe portalul instanţelor de judecată. Printre creditorii companiei de comunicaţii se numără BCR, Eximbak şi Necc Telecom România. Până la data de 17 februarie, CITR trebuie să depună „raportul privind cauzele şi împrejurările care au dus la apariţia insolvenţei, cu menţionarea persoanelor vinovate, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea“, conform deciziei luate de instanţă.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/raportul-privind-cauzele-intrarii-in-insolventa-a-2k-telecom-pana-la-jumatatea-lunii-februarie-16059196

Florin Talpeş, Bitdefender: Costurile cu salariile vor creşte cu 5-10% după eliminarea plafonului la contribuţiile pentru pensii şi sănătate
Decizia guvernului Grindeanu de a schimba brusc, fără o consultare prealabilă, regimul de plată a contribuţiilor pentru pensii şi sănătate prin eliminarea plafonului de 5 salarii medii...
http://www.zfcorporate.ro/business-hi-tech/florin-talpes-bitdefender-costurile-cu-salariile-vor-creste-cu-5-10-dupa-eliminarea-plafonului-la-contributiile-pentru-pensii-si-sanatate-16059219

Facebook a lansat un proiect pentru a îmbunătăți relația cu organizațiile de media
Compania Facebook a lansat ”Proiectul Jurnalism”, miercuri, prin care rețeaua de socializare încearcă să își îmbunătățească relația cu organizațiile de media, informează Reuters. Ca parte din noul proiect, Facebook a transmis că se va concentra pe îmbunătățirea formatelor curente de prezentare a informațiilor, precum Live, 360 și Instant Articles. Facebook a mai transmis că va testa o nouă funcție pentru Instant Articles prin care cititorii vor putea vedea mai multe articole simultan, într-un pachet, de la organizațiile de media preferate. Reprezentanții companiei au mai spus că vor colabora cu organizații pentru a promova ”alfabetizarea în privința știrilor” și pentru a ajuta utilizatorii să decidă ce surse sunt de încredere, în timp ce vor continua să depună eforturi pentru reducerea numărului de știri false. Compania Facebook a fost criticată în ultimele câteva luni pentru că nu a luat măsuri suficiente pentru a rezolva problema știrilor false distribuite pe platforma sa în timpul campaniei electorale pentru alegerile prezidențiale din Statele Unite ale Americii.
http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/facebook-a-lansat-un-proiect-pentru-a-imbunatati-relatia-cu-organizatiile-de-media-16478733

CINEMA...
Jeffrey Dean Morgan, celebrul actor din ”Anatomia lui Grey” şi Aaron Eckhart, cunoscut din filmul „Cavalerul Negru”, filmează în România
Actorii Jeffrey Dean Morgan şi Aaron Eckhart au ajuns joi noaptea la Sibiu, unde au rămas până vineri dimineaţa când au plecat spre Hunedoara, unde vor filma o reclamă, transmite corespondentul MEDIAFAX. Surse oficiale au declarat pentru MEDIAFAX că actorul Jeffrey Dean Morgan, cunoscut din serialul de mare succes Anatomia lui Grey şi Aaron Eckhart, cunoscut din filmul „Cavalerul Negru”, au ajuns la Sibiu cu un avion privat şi s-au cazat la un hotel de cinci stele, unde au rămas până vineri dimineaţa, când au plecat spre Hunedora, unde vor filma o reclamă. Aceleaşi surse susţin că Jeffrey Dean Morgan şi Aaron Eckhart vor filma la Castelul Huniazilor.
http://www.mediafax.ro/cultura-media/foto-jeffrey-dean-morgan-celebrul-actor-din-anatomia-lui-grey-si-aaron-eckhart-cunoscut-din-filmul-cavalerul-negru-filmeaza-in-romania-16059749

Ana Ularu este „West”, vrăjitoarea din serialul Emerald City: „Am studiat dependenţa de opium pentru acest rol”
M-am întâlnit cu Ana Ularu la o ciocolată fierbinte. Ea a cerut una neagră, eu una albă. Şi spun asta, pentru că şi personajele pe care le joacă sunt parcă negre, sunt puternice, mai degrabă negative, sunt supranaturale…. Cum e, de pildă rolul vrăjitoarei West din serialul în 10 episoade produs de NBC, Emerald City, a cărui premieră a avut loc acum câteva zile, pe 6 ianuarie. Producţia are la bază romanele în serie ale lui L Frank Baum, Land of Oz, o reinterpretare modernă a Vrăjitorului din Oz. Dorothy are însă 20 de ani. Ajunge în ţara lui Oz purtată de o tornadă. Vrăjitoarea din Vest, West, este jucată de Ana Ularu. Dacă descărcaţi aplicaţa NBC, veţi putea vedea cum s-a făcut filmul, sunt secvenţe de making of care îţi taie răsuflarea. În prezent, Ana filmează Muse, alături de Cristopher Lloyd (pe care îl ştim ca celebrul Dr. Emmet Brown din „Back to the future”), un thriller destul de dur… Ana Ularu vorbeşte impecabil 3 limbi străine, De fapt, 4: spaniolă, engleză, franceză şi italiană pe care spune că o învaţă „urechistic”. Are talent, într-adevăr, la învăţarea limbilor străine şi spune că le prinde şi pronunţă repede şi bine, pentru că are ureche muzicală. De fapt, Ana şi cântă! Dar mai are timp pentru asta? Cum ai pătruns în sistemul acesta internaţional de casting? Că ai intrat în el, ai reuşit… E o competiţie uriaşă… Nu ştiu, nu-mi dau seama. Am un agent în Anglia şi de curând am şi unul în America. Dar agentul… Îţi garantează doar proba. Atât. Să vorbim despre Emerald City… Îţi plac vrăjitoarele? Îmi place serialul. Îmi place la nebunie. Mi-a plăcut povestea de când am citit scenariul, au fost scene la care am plâns citind! Dumnezeule, stăteam în La scena, citeam scenariul şi plângeam! Când ai filmat? Pregătirile pentru filmare au fost în octombrie 2015 şi în noiembrie 2015 au început filmările în Croaţia şi Barcelona, la care însă eu nu am fost. Au fost drăguţi şi m-au lăsat să fac un alt film înainte („The Marker”), în ianuarie 2016 în Birmingham. Iar la sfârşitul lui ianuarie am început la Emerald City.
http://www.life.ro/life-stories/interviuri/ana-ularu-este-west-vrajitoarea-din-serialul-emerald-city-am-studiat-dependenta-de-opium-pentru-acest-rol-16479318?utm_source=profit.ro&utm_medium=article_box&utm_campaign=Box_Content_Promo
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL