×

Revista presei -- Data și ora publicării: 10.01.2017 12:55:48

REVISTA PRESEI / 10 ian 2017 /




Virgin Radio s-a lansat în România și emite pe frecvențele Radio 21
Topul companiilor cu cele mai mari bugete de publicitate pe RADIO în anul 2016
Ce pregătesc televiziunile în 2017: care sunt noutăţile propuse de Pro TV, Antena 1 şi Kanal D
Radio 21 a devenit oficial Virgin Radio. Ce schimbări aduce noua grilă: weekend-ul vine cu emisiunea lui Armin van Buuren
Televiziunile grupului Intact Media, creşteri semnificative ale audienţelor în 2016: ce cifre au înregistrat
Antena 1: Bingo, suntem pe patru. Uniplay cu Horia Brenciu, depășită și de Antena 3 și de România TV
Te pui cu blondele revine la Antena 1. Noul sezon vine cu o modificare în formatul emisiunii lui Dan Negru
Sport.ro, schimbare radicală: vom vedea MASH, Seinfeld, Bundy și Prison Break
Nașul Radu Moraru, formulă neobișnuită de a cere donații: „Ușurați-vă de 10 lei”
Laura Codruţa Kovesi, despre acuzaţiile lui Ghiță: Am sesizat CNA pentru 12 emisiuni
Antena 1 se pregătește pentru sezonul trei al emisiunii Insula iubirii 5

CINEMA...
GLOBURILE DE AUR 2017. Filmul "Elle" a câştigat trofeul pentru "cel mai bun film străin"

IT...ONLINE...MOBILE...
Trei acționari ies din Prime Telecom pentru un milion de euro. La această sumă, compania valorează 3,3 milioane de euro
DOCUMENT Scutirea extinsă de impozit pe salariul programatorilor IT, din februarie. Au fost publicate condițiile
Serialul „Seinfeld“ va putea fi văzut prin serviciul de streaming al Amazon Prime
Yahoo isi va schimba denumirea in Altaba, Marissa Mayer paraseste board-ul


Virgin Radio s-a lansat în România și emite pe frecvențele Radio 21
Virgin Radio este lansat astăzi în România pe frecvenţele fostului post Radio 21, deținut de grupul media francez Lagardere Active Radio International, care mai are în porfoliu și posturile de radio Europa FM și Vibe FM. Recunoscut internaţional, Virgin Radio emite în numeroase limbi şi formate muzicale, înregistrând în jur de 24 de milioane de ascultători în Europa, America de Nord şi Asia. Ca parte a celebrului grup Virgin Radio International, Virgin Radio România va beneficia de know-how-ul şi  întreaga experienţă a tuturor celorlalte staţii Virgin Radio. Postul se va adresa tinerei generaţii, mereu în căutare de nou, fie că vorbim de muzică, tehnologie sau divertisment. Daniel Galinski, CEO-ul  Lagardere Active Radio International, a declarat: „Succesul pe care l-am înregistrat cu Virgin Radio în Franta ne-a determinat să extindem această colaborare şi în România. Într-o piaţă statică în ultimii ani, am simţit nevoia să ne repoziţionăm şi să înfruntăm giganţii industriei radio, iar pentru a face acest lucru cea mai bună opţiune era un brand  în al cărui ADN scrie «provocare»”. La rândul său, Ian Grace, președinte Virgin Radio International, a spus: „Parteneriatul de succes cu grupul Lagardere a început în Franța în urmă cu mulți ani, iar acum suntem încântați că am fost invitați să lansăm un nou radio în România. Așteptăm cu nerăbdare să auzim noul sunet al Virgin Radio România și să facem cunostință cu o echipă fantastică”.
http://www.forbes.ro/virgin-radio-s-lansat-romania-si-emite-pe-frecventele-radio-21-74020

Topul companiilor cu cele mai mari bugete de publicitate pe RADIO în anul 2016
Volumul brut de publicitate radio (rate card) în anul 2016 a crescut cu 17,5% față de anul precent. Numărul de spoturi radio difuzate s-a majorat cu 11,7%. Majoritatea clienților publicitari și-au crescut investițiile în publicitatea radio. Companiile de retail au simțit imediat creșterea consumului populației în 2016 și au reacționat firesc, majorându-și investițiile publicitare pe radio, principalul suport de promovare a ofertelor și pentru anunțarea promoțiilor. De altfel, sectorul retail (magazine) a fost în 2016 cel mai mare investitor în publicitatea radio, cu un volum brut de 62,9 milioane de euro (rate card), reprezentând 182.789 de difuzări de spoturi, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea pentru Radio” (MIPR), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Investițiile publicitare ale acestui domeniu reprezintă 30,1% din bugetul total de publicitate consumat în radio. Cel de-al doilea mare investitor în publicitatea radio a fost reprezentat de companiile din piața farmaceutică și sănătate, cu un volum brut de 49 milioane euro (rate card). Aceste sector are o cotă de piață de 23,5% din bugetul total de publicitate. Bugetul total investit în publicitatea radio s-a ridicat la 208,86 milioane euro (rate card), potrivit monitorizării BRAT, în creștere cu 17,5% față de 2015. Compania farmaceutică Zdrovit, producător de suplimente alimentare și vitamine, este cel mai mare consumator de publicitate radio, chiar dacă și-a diminuat bugetul brut față de 2015 cu 4,8% (rate card). În ciuda acestei scăderi ușoare, Zdrovit se află la mare distanță de ceilalți investitori în radio, cu un volum brut de 28,7 milioane de euro (rate card), conform BRAT.
http://www.forbes.ro/topul-companiilor-cu-cele-mai-mari-bugete-de-publicitate-radio-anul-2016-73983

Ce pregătesc televiziunile în 2017: care sunt noutăţile propuse de Pro TV, Antena 1 şi Kanal D
NOUTATE Anul 2017 se anunţă a fi încă un duel între marile televiziuni în ceea ce priveşte difuzarea show-urilor de top şi atragerea telespectatorilor  Lupta pentru supremaţie în lumea televiziunilor româneşti începe de la începutul anului. Fiecare televiziune de top anunţă noi producţii cu care speră să impresioneze şi să capteze atenţia publicului telespectator. Aşa se face că Pro TV a anunţat încă din 2016 că în primăvara noului an urmează să difuzeze un nou sezon „MasterChef“, dar care o să aibă o altă componenţă a juriului. La masa juriului se vor afla Samuel Le Torriellec, Răzvan Exarhu şi Liviu Popescu, postul Pro TV precizând că această schimbare le va oferi atât concurenţilor, cât şi telespectatorilor o imagine de ansamblu asupra domeniului culinar.  „«MasterChef» a ajuns la următorul nivel: pune accent pe tehnică, pe sfaturi indispensabile, pe pasiune, pe respect, pe business. Se va vedea o evoluţie foarte interesantă a concurenţilor, care merită urmărită, iar expertiza fiecăruia dintre noi, cei din juriu, întregeşte acest cerc pentru a le oferi atât concurenţilor, cât şi telespectatorilor un show complet şi complex“, a declarat Samuel Le Torriellec într-un interviu pentru „Adevărul“. 
http://adevarul.ro/entertainment/tv/ce-pregatesc-televiziunile-2017-noutatile-propuse-pro-tv-antena-1-kanal-d-foto-1_587264ba5ab6550cb839d6d1/index.html

Radio 21 a devenit oficial Virgin Radio. Ce schimbări aduce noua grilă: weekend-ul vine cu emisiunea lui Armin van Buuren
Virgin Radio a fost lansat astăzi în România, în parteneriat cu grupul media francez Lagardere Active Radio International, care deţine şi posturile de radio Europa FM si Vibe FM. Virgin Radio emite în România pe frecvenţele fostului post Radio 21, din care a păstrat echipa şi formatul Contemporary Hit Radio, care targhetează persoane cu vârste între 15 şi 29 de ani. Recunoscut internaţional pentru spiritul creativ, inovator, calitatea şi umorul programelor sale, Virgin Radio emite în numeroase limbi şi formate muzicale, înregistrând 24 de milioane de ascultători în Europa, America de Nord şi Asia.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/radio-21-devenit-oficial-virgin-radio-schimbari-aduce-noua-grila-1_58736d295ab6550cb8430611/index.html

Televiziunile grupului Intact Media, creşteri semnificative ale audienţelor în 2016: ce cifre au înregistrat
Anul 2016 a reprezentat, pentru divizia TV Intact Media Group, o consolidare a cifrelor de audienţă pe cele mai importante intervale orare, precum Whole Day şi Prime Time, dar şi relocarea în studiorile din Pipera, cu aparatura HD de ultimă generaţie.  La nivelul cotei de piaţă, televiziunile Intact Media Group au avut creşteri,  în 2016, pe majoritatea intervalelor orare, atât pe segmentul publicului comercial, cât şi  la nivel urban şi naţional.  • Target 18-49 Urban (Comercial): “Antenele” au creşteri ale cotei de piaţă în Prime Time   (+ 3%) şi Morning (+2%); • Target Urban: posturile Intact conduc clasamentul audienţelor pe cele mai multe intervale orare, printre care Whole Day şi Day Time, în timp ce în Prime Time se înregistrează o creştere de +3%; • Target Naţional: televiziunile Grupului sunt pe primul loc pe intervale orare cheie, înregistrând creşteri, faţă de anul 2015, pe majoritatea intervalelor orare, inclusiv Whole Day (+2%) şi Prime Time (+7%).
http://adevarul.ro/entertainment/tv/televiziunile-grupului-intact-media-inregistrat-cresteri-semnificative-audientelor-2016-1_586f8aaa5ab6550cb82380f9/index.html

Antena 1: Bingo, suntem pe patru. Uniplay cu Horia Brenciu, depășită și de Antena 3 și de România TV
Duminica, seară grea pentru Antena 1. Postul TV a fost pe locurile patru și cinci la orașe și în întreaga țară, cu emisiunea de bingo, Uniplay Show, prezentată de Horia Brenciu și Diana Munteanu. Pe publicul comercial, Antena 1 a avut locul al doilea, dar cu cifre de cinci ori mai mici decât al liderului.  În plus, postul a fost depășit, la orașe și la nivel național, de televiziuni precum Antena 3 și România TV. Mai mult, România TV a fost la orașe, a doua televiziune în top.  Sâmbătă, primele două poziții au fost împărțite între Pro TV și Antena 1, în timp ce locul al treilea a fost al România TV, pe toate targeturile de audiență.
http://www.paginademedia.ro/2017/01/antena-1-bingo-suntem-pe-patru-uniplay-cu-horia-brenciu-depasita-si-de-antena-3-si-de-romania-tv

Te pui cu blondele revine la Antena 1. Noul sezon vine cu o modificare în formatul emisiunii lui Dan Negru
Show-ul Te pui cu blondele revine la Antena 1 cu sezonul optsprezece. Prima ediţie, miercuri, 11 ianuarie, de la ora 20.30. Noul sezon al quiz-show-ului prezentat de Dan Negru vine cu o modificare în format, anunță reprezentanții postului. Concret, cele 50 de blonde prezente în emisiune vor face parte din aceeaşi categorie socială, fiecare emisiune propunând o temă distinctă.
http://www.paginademedia.ro/2017/01/fotote-pui-cu-blondele-revine-la-antena-1-noul-sezon-vine-cu-o-modificare-in-formatul-emisiunii-lui-dan-negru

Sport.ro, schimbare radicală: vom vedea MASH, Seinfeld, Bundy și Prison Break
Sport.ro va trece prin cea mai importantă schimbare de la lansarea stației. Mare parte din grila de programe a postului va fi dată de seriale. Televiziunea din grupul Pro este pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Național de marți, cu o solicitare de modificare a grilei de programe, dar și de schimbare a formatului, din tematic-sport, în tematic pentru bărbați. Dacă aceasta va fi aprobată de membrii CNA, televiziunea va avea în prime-time mai multe seriale, însă, postul va continua să găzduiască și competiții sportive pentru care are drepturi de difuzare, precum Champions League, Cupa României sau Galele Kick Boxing, potrivit surselor paginademedia.ro.
http://www.paginademedia.ro/2017/01/sportro-schimbare-radicala-vom-vedea-mash-seinfeld-bundy-si-prison-break

Nașul Radu Moraru, formulă neobișnuită de a cere donații: „Ușurați-vă de 10 lei”
Radu Moraru, proprietarul Nașul TV, cere internauților să doneze pentru „televiziunea liberă”, într-un text publicat pe site-ul Nașul TV, cu un titlul... mai puțin obișnuit: „10 lei/an  pentru Nașul TV sau cât să faci un pipi decent în Europa”.   „Toate televiziunile din Romania, care conteaza in spatiul public, incaseaza bani de la popor, sub o forma sau alta, in afara banilor din publicitate”, își începe argumentația Radu Moraru.  Donațiile se pot face pe un cont de PayPal care este pe numele mamei lui Radu Moraru, Moraru Victoria.
http://www.paginademedia.ro/2017/01/nasul-radu-moraru-formula-neobisnuita-de-a-cere-donatii-usurati-va-de-10-lei

Laura Codruţa Kovesi, despre acuzaţiile lui Ghiță: Am sesizat CNA pentru 12 emisiuni
Laura Codruţa Kovesi, şefa DNA a făcut reclamații în legătură cu 12 emisiuni la Consiliul Național al Audiovizualului. Reclamațiile vizează acuzațiile făcute de Sebastian Ghiță, prin înregistrări difuzate de România TV, postul pe care îl controlează și preluate și de alte canale. Este vorba de 12 emisiuni cu acest subiect, a spus Laura Codruța Kovesi astăzi, la ieşirea de la Ministerul Justiţiei, acolo unde a avut o întâlnire cu ministrul Justiţiei, Florin Iordache.
http://www.paginademedia.ro/2017/01/foto-laura-codruta-kovesi-despre-acuzatiile-lui-ghita-am-sesizat-cna-pentru-12-emisiuni

Antena 1 se pregătește pentru sezonul trei al emisiunii Insula iubirii
Filmările pentru cel de-al treilea sezon al emisiunii Insula iubirii au început zilele acestea în Thailanda. Toate pregătirile vor dura o lună de zile, anunță postul într-un comunicat. O echipă a emisiunii a ajuns deja în Thailanda unde a amplasat camerele de supraveghere, a amenajat resorturile şi a stabilit locaţiile de filmare şi a locurilor în care concurenţii vor merge la întâlniri.
http://www.paginademedia.ro/2017/01/antena-1-sezonul-trei-insula-iubirii
 
CINEMA...
GLOBURILE DE AUR 2017. Filmul "Elle" a câştigat trofeul pentru "cel mai bun film străin"
Lungmetrajul "Elle", în regia lui Paul Verhoeven, a câştigat trofeul Globul de Aur pentru "cel mai bun film străin" la cea de-a 74-a gală a premiilor Globul de Aur, care a avut loc duminică seară, în Los Angeles. În thriller-ul "Elle", Huppert interpretează rolul lui Michèle, o femeie de carieră ce pare indestructibilă. Şefă a unei companii de jocuri video, ea pare să se comporte la fel de distant şi de crud şi în viaţa sa personală, nu doar în cea profesională. Faptul că este atacată în propria casă îi schimbă viaţa pentru totdeauna. Când îl găseşte pe bărbatul care a asaltat-o, amândoi sunt atraşi într-un joc curios şi incitant – un joc cu reguli care poate degenera în orice moment. Ediţia din acest an a premiilor Globul de Aur, decernate de Asociaţia presei străine de la Hollywood (Hollywood Foreign Press Association, HFPA), a fost prezentată de velebrul actor şi prezentator american Jimmy Fallon, care a fost ajutot de de cele trei fiice ale lui Sylvester Stallone, pe nume Sistine, Sophia şi Scarlet, desemnate anterior Miss Globurile de Aur 2017. Evenimentul s-a desfăşurat pe 8 ianuarie, la Hotelul Beverly Hilton din Beverly Hills, Los Angeles.
http://www.zf.ro/business-international/globurile-de-aur-2017-filmul-elle-a-castigat-trofeul-pentru-cel-mai-bun-film-strain-16053418

IT...ONLINE...MOBILE...
Trei acționari ies din Prime Telecom pentru un milion de euro. La această sumă, compania valorează 3,3 milioane de euro
Prime Telecom, unul dintre ultimii jucători independenți din piața locală de comunicații, va plăti în 4 rate, până la finele anului 2018, suma de 1,028 milioane de euro către trei acționari care au decis să se retragă din companie și aveau o participație cumulată de 31,223%. Retragerea a fost acceptată de ceilalți acționari ai companiei într-o ședință care a avut loc la finele anului trecut. Cea mai mare sumă va fi încasată de Adrian-Nicolae Ionescu, care va primi 669.207,85 euro pentru 7.993 acțiuni care reprezentau 23,84% din capitalul social. Cătălin-Marius Ionescu va primi 286.803,36 euro pentru 2.312 acțiuni (6,895% din capital) pe care le-a deținut în cadrul operatorului telecom.
http://www.profit.ro/insider/it-c/trei-actionari-ies-din-prime-telecom-pentru-un-milion-de-euro-la-aceasta-suma-compania-valoreaza-3-3-milioane-de-euro-16473034

DOCUMENT Scutirea extinsă de impozit pe salariul programatorilor IT, din februarie. Au fost publicate condițiile
Procedura în baza căreia programatorii IT vor fi scutiți de impozit pe veniturile din salarii și asimilate salariilor, chiar dacă firma la care lucrează nu a obținut un venit de 10.000 de dolari anual pe angajat, a fost finalizată, urmând să fie aplicată din luna februarie. Facilitatea va fi aplicată inclusiv firmelor aflate în primul an de funcționare sau celor care au trecut printr-o reorganizare. Profit.ro a anunțat din vară intenția Guvernului de a elimina "bariera" de 10.000 de dolari fixată în acest moment ca plafon pentru scutirea programatorilor de plata impozitului pe venit și preocuparea acestuia de statutul start-upurilor.
http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/document-scutirea-extinsa-de-impozit-pe-salariul-programatorilor-it-din-februarie-au-fost-publicate-conditiile-16473661

Serialul „Seinfeld“ va putea fi văzut prin serviciul de streaming al Amazon Prime
Cele 180 de episoade ale serialului „Seinfeld“, unul dintre cele mai apreciate sitcom-uri americane, vor putea fi văzute prin serviciul de streaming al Amazon Prime, potrivit „The Guardian“, scrie News.ro. „Când Jerry Seinfeld (Seinfeld), Elaine Benes (Julia Louis-Dreyfus), George Costanza (Jason Alexander) şi vecinul lui Jerry, Kramer (Michael Richards) apar pe ecran împreună, arată ca un puzzle ale cărui piese se aşază la locul lor. Fiecare episod este o mică piatră esenţială, într-o baltă: un portofel este furat, George este prins masturbându-se de mama lui, Jerry se scarpină în nas, dar pare că se scobeşte“, scriu jurnaliştii de la The Guardian. 
http://adevarul.ro/entertainment/tv/serialul-seinfeld-putea-vazut-serviciul-streaming-amazon-prime-1_586fbb8c5ab6550cb8254a0f/index.html

Yahoo isi va schimba denumirea in Altaba, Marissa Mayer paraseste board-ul
Marissa Mayer, CEO al Yahoo, alaturi de cofondatorul David Filo si altii planuiesc sa isi dea demisia din board-ul companiei, dupa ce va fi finalizata tranzactia de 4,8 miliarde de dolari cu Verizon. Mayer, adusa la carma companiei in 2012 pentru a incerca sa salveze gigantul american, dar si Filo, care a cofondat compania in 1994, alaturi de alti trei membri ai board-ului vor parasi compania. Nu este inca sigur daca Mayer va mai pastra vreo pozitie in companie. Eric Brandt, membru al board-ului de 11 oameni, a fost numit deja presedinte, scrie USAToday.com. Totodata, compania va fi redenumita Altaba, dupa incheierea deal-ului cu Verizon.
http://www.wall-street.ro/articol/New-Media/206451/yahoo-isi-va-schimba-denumirea-in-altaba-marissa-mayer-paraseste-board-ul.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL