×

Revista presei -- Data și ora publicării: 06.01.2017 13:17:31

REVISTA PRESEI / 6 ian 2017 /




HBO GO difuzează serialul „Tabu” creat de Tom Hardy și produs de Ridley Scott
Audiențele televiziunilor muzicale în DECEMBRIE 2016
Cine „a băut” mai multe reclame TV pentru bere în 2016?
Norvegia va începe tranziţia completă către radioul digital, prin renunţarea la FM, din 11 ianuarie
AUDIENȚE. Furtună pe Bosfor a pus Kanal D pe locul al doilea. Antena 1, pe cinci la orașe

IT...ONLINE...MOBILE...
Site-ul Port.ro se închide. Compania continuă afacerea pe furnizarea de conținut
Soţul Irinei Socol, care deţine 27,6% din acţiunile Siveco, va primi 89% din profitul companiei de soft
Gigantul Samsung a deschis în România un centru de servicii de HR, financiare şi programare pentru 30 de ţări din Europa
ANCOM ar putea deschide din 2019 piața serviciului poștal universal către companiile private

CINEMA...
Intrare gratuită la film pentru cei ce-şi aniversează onomastica: „Ionel, nu mai pirata, hai la HappyCinema!“


HBO GO difuzează serialul „Tabu” creat de Tom Hardy și produs de Ridley Scott
HBO GO va difuza serialul „Tabu” („Taboo”) cu Tom Hardy în rolul principal, din 8 ianuarie, o dramă care recreează Londra anului 1814, în opt episoade, cu durata de câte o oră, produsă de Tom Hardy, Ridley Scott și Steven Knight, informează Media Expres. Serialul prezintă povestea lui James Keziah Delaney, un bărbat care a fost până la capătul pământului (în Africa) și se întoarce schimbat complet, deși se credea că a murit de mult timp. La Londra, el moștenește ce a rămas din imperiul de transport al tatălui său și încearcă să își reclădească viața într-un decor cu conspirații, crimă și trădare. Un mister întunecat al familiei începe să iasă la suprafață. Din distribuție mai fac parte Jonathan Pryce („Urzeala tronurilor”) în rolul lui Sir Stuart Strange, Michael Kelly („Culisele puterii”) care îl interpretează pe Dumbarton, Oona Chaplin („Urzeala tronurilor”) apare ca Zilpha Geary și David Hayman ca Brace.
http://www.forbes.ro/hbo-go-difuzeaza-serialul-tabu-creat-de-tom-hardy-si-produs-de-ridley-scott-73736

Audiențele televiziunilor muzicale în DECEMBRIE 2016
Luna trecută, cele 9 televiziuni cu programe muzicale (populară, petrecere, pop, dance și manele) au avut o cotă de piață (vizionare) de 4,2% la nivel național. În urban, cota de piață a fost de doar 2,8% (toată ziua). Mediul rural este mai mare consumator de muzică la televizor decât urbanul, mai cu seamă muzică populară și manele. ETNO TV, televiziune ce difuzează muzică populară și de petrecere, a avut în decembrie o audiență medie la nivel național de 79.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 21.000 de persoane față de luna precedentă. Este una din cele mai mari creșteri de audiență de pe piața TV. Explicația ar fi că în luna sărbătorilor, când în mediu rural muncile agricole sunt reduse, interesul pentru programele muzicale este mai mare. În topul audienței generale, ETNO TV ocupă locul 11 pe național, cu o audiență mai mare decât B1 TV, Pro Cinema, Acasă TV, Realitatea TV și TVR 2.
http://www.forbes.ro/audientele-televiziunilor-muzicale-decembrie-2016-73782

Cine „a băut” mai multe reclame TV pentru bere în 2016?
Volumul de audiență TV pentru reclamele comandate de cei patru mari producători de bere din România, în perioada 1 ianuarie – 18 decembrie 2016, s-a ridicat la nivelul anului 2015. Asta în ciuda unor evenimente sportive de anvergură care ar fi putut încuraja investițiile în publicitatea TV ale berarilor. Campaniile de promovare pe televiziune pentru brandurile de bere deținute de Heineken, Bergenbier S.A., Ursus Breweries și United Romanian Breweries Bereprod (URBB) au acumulat un volum total de audiență de 108.262 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 18 decembrie 2016, în scădere cu 0,5% față de același interval din 2015. Se poate spune că volumul total de publicitate TV consumat de berari s-a menținut la același nivel din anul precedent. În 2016 a avut loc Campionatul European de fotbal din Franța și ne-am fi așteptat ca volumul să crească. Doar URBB „s-a lipit” mai tare de acest eveniment, marca sa Carlsberg numărându-se printre printre sponsorii competiție. Bugetul de audiență TV consumat de cei patru mari jucători pe piața berii din România a reprezentat, în perioada analizată, circa 5% din volumul total de publicitate TV.
http://www.forbes.ro/cine-baut-mai-multe-reclame-tv-pentru-bere-2016-73822

Norvegia va începe tranziţia completă către radioul digital, prin renunţarea la FM, din 11 ianuarie
Norvegia va începe tranziţia completă către radioul digital, prin renunţarea la FM, din 11 ianuarie, urmând să devină prima ţară care realizează o astfel de modificare, informează Reuters.
http://www.news.ro/cultura-media/norvegia-va-incepe-tranzitia-completa-catre-radioul-digital-prin-renuntarea-la-fm-din-11-ianuarie-1922415606002017011016468445

AUDIENȚE. Furtună pe Bosfor a pus Kanal D pe locul al doilea. Antena 1, pe cinci la orașe
Kanal D a avut poziția a doua la orașe și la nivelul întregii țări cu serialul turces Furtună pe Bosfor, care a revenit de pe 2 ianuarie la postul TV.  Pro TV a condus audoențele, cu filmul Adevărul gol-goluț, în timp ce Antena 1 a variat: a fost a treia la nivel național, pe cinci la orașe și pe doi pe publicul comercial.   NAȚIONAL. Aproape 1,4 milioane de persoane au urmărit miercuri seara serialul turcesc de pe Kanal D, difuzat de la 20.00 la 22.55. Postul a fost pe locul al doilea. după Pro TV, care a avut pe interval comedia Adevărul gol-goluț. Antena 1, care a difuzat Paddington, dublat în română, a avut o medie de 900.000 la nivelul întregii țări.
http://www.paginademedia.ro/2017/01/audiente-furtuna-pe-bosfor-a-pus-kanal-d-pe-locul-al-doi-antena-1-locul-cinci-la-orase

IT...ONLINE...MOBILE...
Site-ul Port.ro se închide. Compania continuă afacerea pe furnizarea de conținut
Anunțul se afișează în deschiderea port.ro, unul din cele mai vechi site-uri de pe piața românească. De săptămâna viitoare, site-ul de recomandări se închide, după 20 de ani pe piața din România. Compania care deține port.ro - Port Data – a decis să renunțe la toate site-urile de pe piețele unde au birouri, mai puțin cel din Uungaria. România, Serbia, Croația și Cehia își închid, de asemenea, site-urile de recomandări. Se închid port.ro, port.rs, port.sk, port.cz, port.hr. Motivul: site-urile nu sunt rentabile din punct de vedere economic. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, renunțarea la site a însemnat și o restructurare a angajaților. Cea mai mare parte dintre ei au fost păstrați pentru activitatea de furnizare de date. Domeniul Port.ro este activ în România din 1996. Urmează să fie închis săptămâna viitoare. În ultima lună, potrivit trafic.ro, site-ul a avut peste două milioane de afișări, de la 385.000 de vizitatori unici.
http://www.paginademedia.ro/2017/01/site-ul-portro-se-inchide-compania-continua-afacerea-pe-furnizarea-de-continut

Soţul Irinei Socol, care deţine 27,6% din acţiunile Siveco, va primi 89% din profitul companiei de soft
Alexandru Rădăşanu, vicepreşedinte pentru cercetare şi dezvoltare şi cofondator alături de soţia sa Irina Socol al furnizorului de soft şi servicii de IT Siveco România, va primi aproape 90% din profitul obţinut de companie chiar dacă deţine 27,6% din acţiuni, în urma unei decizii luate anul trecut de acţionari, prin care sunt modificate cotele de participare la profit şi pierderi, conform unei decizii publicate în Monitorul Oficial. Majorarea cotei de participare la profit şi pierderi a lui Alexandru Rădăşanu a fost posibilă în condiţiile în care acţionarul Siveco Netherlands BV, care deţine 62,3% din acţiuni, a fost de acord să-şi diminueze cota de participare la profit la 1%. Acţionarii pot decide ulterior să revină la o repartizare a profitului şi pierderilor proporţional cu participarea la capitalul social, conform deciziei luate pe 29 noiembrie de proprietarii Siveco.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/sotul-irinei-socol-care-detine-27-6-din-actiunile-siveco-va-primi-89-din-profitul-companiei-de-soft-16050427

Gigantul Samsung a deschis în România un centru de servicii de HR, financiare şi programare pentru 30 de ţări din Europa
Subsidiara gigantului sud-coreean Samsung, una dintre cele mai mari companii globale de tehnologie, a înfiinţat anul trecut la Bucureşti un centru de servicii care va oferi servicii pentru filialele grupului din 30 de ţări europene. „Noua linie de afaceri a Samsung Electronics România urmează să asigure servicii de suport pentru o parte din societăţile membre ale grupului Samsung, în domenii de activitate precum suport produse clienţi, resurse umane, financiar şi altele“, conform unei decizii luate de acţionari la jumătatea anului trecut şi publicate recent în Monitorul Oficial. Managerul acestei linii de business este coreeanul Kim Wonsok, 51 de ani, potrivit aceleiaşi surse. Contactaţi de ZF, reprezentanţii Samsung România nu au oferit detalii până la închiderea ediţiei.Compania, cu afaceri de 3,3 mld. lei (744 mil. euro) în 2015, a demarat deja o campanie de recrutare pentru posturi de specialist în recrutare, analist HR, specialist în învăţare şi dezvoltare, programator de aplicaţii în limbajul Visual Basic, specialist în salarizare şi contabilitate.
http://www.zf.ro/companii/gigantul-samsung-a-deschis-in-romania-un-centru-de-servicii-de-hr-financiare-si-programare-pentru-30-de-tari-din-europa-16049095

ANCOM ar putea deschide din 2019 piața serviciului poștal universal către companiile private
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a lansat joi în dezbatere publică proiectul de strategie prin care va reglementa domeniul serviciilor poștale în perioada 2017-2020 și va analiza, până la finalul lui 2018, în ce măsură serviciul universal va putea fi oferit și de către alte companii în afara Companiei Naționale Poșta Română (CNPR). CNPR are o rețea de peste 1.200 de unități poștale la nivel național, fiind singurul jucător care poate asigura în prezent livrarea scrisorilor și coletelor în toate localitățile din țară, inclusiv în sate și comune, scrie News.ro. Acesta este și principalul motiv pentru care compania a fost desemnată de ANCOM să fie unicul furnizor de servicii poștale universale, în schimbul unor compensații financiare.
http://www.profit.ro/insider/it-c/ancom-ar-putea-deschide-din-2019-piata-serviciului-postal-universal-catre-companiile-private-16466482

CINEMA...
Intrare gratuită la film pentru cei ce-şi aniversează onomastica: „Ionel, nu mai pirata, hai la HappyCinema!“
Lanţul de cineplexuri HappyCinema oferă o intrare gratuită la un film la alegere celor care îşi serbează onomastica de Sfântul Ioan, pe 7 ianuarie. Sub sloganul „Ionel, nu mai pirata, hai la HappyCinema“, evenimentul este organizat de HappyCinema împreună cu Asociaţia de Consultanţă şi Consiliere Economico-Socială Oltenia şi are ca scop încurajarea vizionării producţiilor cinematografice în mod legal, în condiţii de cineplex pentru filmele noi sau pe platforme online care onorează drepturile de autor, pentru filmele care ies din circuitul cinematografelor. 
http://adevarul.ro/entertainment/film/intrare-gratuita-film-cei-ce-si-aniverseaza-onomastica-ionel-nu-mai-pirata-hai-happycinema-1_586e541e5ab6550cb81b39c3/index.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL