×

Revista presei -- Data și ora publicării: 25.11.2016 09:52:19

REVISTA PRESEI / 25 nov 2016 /




HBO difuzează în premieră „Doar o răsuflare“, documentar ce prezintă şapte ani din viaţa unei familii dintr-un sat românesc
Antena 1 HD va intra de săptămâna viitoare la Akta
Dentiștii vor noi mesaje de avertizare pe TV: „Spălați-vă pe dinți de două ori pe zi”
23 de ore pe zi-publicitate TV la medicamente în România
CNA a cerut intrarea în legalitate a unor spoturi publicitare şi de teleshopping pentru suplimentele alimentare Visislim şi Prostafix
Documentarul ”Doar o răsuflare” va fi difuzat în premieră, joi, pe HBO
Un nou sezon al emisiunii ”Jocuri de celebritate” va fi difuzat de Pro TV, începând de joi
Un post de radio din Târgu-Jiu a fost amendat cu 30.000 de lei pentru modificarea acţionariatului fără acordul CNA
Începe un nou sezon al show-ului „Jocuri de celebritate“: cine sunt invitaţii primei ediţii
Promoţiile de Crăciun, reclamele la cozonaci şi la produsele de post intră în prime-time-ul televiziunilor
Cum se descurcă X Factor când nu se bate cu Vocea României. Cifrele de miercuri

IT...ONLINE...MOBILE...
Licitatia Politiei pentru sistemul IT de recunoastere faciala continua: Ymens Teamnet, parte a grupului fondat de Sebastian Ghita, printre ofertanti


HBO difuzează în premieră „Doar o răsuflare“, documentar ce prezintă şapte ani din viaţa unei familii dintr-un sat românesc
Documentarul „Doar o răsuflare“, care prezintă şapte ani din viaţa unei familii din România, va fi difuzat în premieră de postul HBO. „Doar o răsuflare“, descris drept o călătorie de iniţiere şi o parabolă teologică, va fi difuzat joi, de la ora 20.00, pe HBO. Filmul prezintă şapte ani din viaţa familiei Sicrea, care locuieşte într-un sat din România, şi toate obstacolele pe care le au de înfruntat Dobrin, soţia lui, Lia, şi cei trei copii ai lor. Dobrin aşteaptă miracolul care să îi permită fiicei lui să se ridice din scaunul cu rotile. „Doar o răsuflare“ a câştigat trofeul Heart of Sarajevo (Inima oraşului Sarajevo) pentru cel mai bun documentar, la festivalul care a avut loc în perioada 12-20 august. „Doar o răsuflare“, o producţie HBO Europe şi Manifest Film, a avut premiera naţională în cadrul Zilei HBO de la Festivalul Internaţional de Film Transilvania 2016, şi premiera mondială, în aprilie 2016, în Elveţia, la festivalul Visions du Réel.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/hbo-difuzeaza-premiera-doar-rasuflare-documentar-prezinta-sapte-ani-viata-familii-dintr-un-sat-romanesc-video-1_5836ff9d5ab6550cb8cf7ebd/index.html

Antena 1 HD va intra de săptămâna viitoare la Akta
Rețeaua Akta, al patrulea cel mai mare cablist din România, va prelua Antena 1 HD, de săptămâna viitoare, a declarat pentru Paginademedia.ro un reprezentant al companiei. Acesta a explicat că Anten 1 HD, primul post care va fi disponibil la Akta, va intra în jurul datelor de 28 - 29 noiembrie în rețea. Urmând apoi ca celalte posturi să intre în rețea, în funcție de spațiul din grilă, a mai spus pentru Paginademedia.ro reprezentantul Akta. Reamintim că din 28 noiembrie posturile Antenei Group și Antenei 3 vor începe emisia în High Definition. Este vorba despre Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV, Antena 3 și Antena International.
http://www.paginademedia.ro/2016/11/antena-1-hd-va-intra-de-saptamana-viitoare-la-akta

Dentiștii vor noi mesaje de avertizare pe TV: „Spălați-vă pe dinți de două ori pe zi”
Mesajele „Spălați-vă pe dinți de două ori pe zi” și „Mergeți la stomatolog” s-ar putea alătura pe TV deja cunoscutului „Pentru sănătatea dumneavoastră evitați excesul de sare, zahăr și grăsimi”. Centrul pentru Monitorizarea Politicilor Publice și Asociația Medicilor Stomatologi cu Practică Privată din România AMSPPR au înaintat către CNA o solicitare de a adăuga noi mesaje de avertizare pe TV, referitoare la sănătatea orală. Solicitarea vine în contextul în care CNA are în dezbatere publică o propunere de modificare a codului de reglementare în audiovizual. Cele două organizații argumentează solicitarea și cu o cercetare legat de efectele mesajelor de avertizare/educare, difuzate deja pe TV de mai mulți ani.
http://www.paginademedia.ro/2016/11/o-asociatie-a-medicilor-stomatologi-vrea-noi-mesaje-de-avertizare-pe-tv-spalati-va-pe-dinti-de-doua-ori-pe-zi

23 de ore pe zi-publicitate TV la medicamente în România
O mică pauză în cazul multinaționalei Air Liquide Vitalaire. Publicăm răspunsul pe care ministerul îl dă publicului după ce s-a aflat că altă corporație, Sanofi-Zentiva, îl plătește pe un director de spital public fără să declare banii. Merită să-l citiți! 5.171 de spoturi pharma sînt difuzate în medie în fiecare zi pe cele 60 de canale de televiziune din România. Numărul reclamelor TV care promovează medicamentele pentru copii a depășit în 2016 numărul spoturilor pentru bolile cardio-vasculare! În România, pe primele 9 luni ale lui 2016, publicitatea pharma a întrecut-o pe cea la mîncare. 34 de milioane de euro s-au cheltuit, numai anul acesta și doar pentru inserțiile pe TV, cu reclama la medicamente, farmacii, clinici și dispozitive medicale.
http://www.tolo.ro/2016/11/24/23-de-ore-pe-zi-publicitate-la-medicamente-in-romania-cum-apara-ministerul-sanatatii-corporatia-sanofi-zentiva/?utm_campaign=Adevarul-Widget&utm_medium=Parteneri&utm_source=Adevarul

CNA a cerut intrarea în legalitate a unor spoturi publicitare şi de teleshopping pentru suplimentele alimentare Visislim şi Prostafix
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a cerut, joi, intrarea în legalitate a unui spot publicitar pentru suplimentul alimentar Visislim şi a unor spoturi de teleshopping pentru produsul Prostafix, care utilizează practici comerciale înşelătoare şi, respectiv, menţionează indicaţii terapeutice referitoare la boli precum cancer şi alte boli tumorale.
http://www.news.ro/cultura-media/cna-a-cerut-intrarea-in-legalitate-a-unor-spoturi-publicitare-si-de-teleshopping-pentru-suplimentele-alimentare-visislim-si-prostafix-1922412224002016111616060431

Documentarul ”Doar o răsuflare” va fi difuzat în premieră, joi, pe HBO
Documentarul ”Doar o răsuflare”, regizat de Monica Lăzurean-Gorgan, va fi difuzat în premieră, joi, de la ora 20.00, pe HBO. Filmul prezintă şapte ani din viaţa familiei Sicrea, care locuieşte într-un sat din România, şi toate obstacolele pe care le au de înfruntat Dobrin, soţia lui, Lia, şi cei trei copii ai lor, informează postul de televiziune. Dobrin aşteaptă miracolul care să îi permită fiicei lui să se ridice din scaunul cu rotile. Filmul este o călătorie de iniţiere, o parabolă teologică. Pelicula ”Doar o răsuflare” (2016) a câştigat trofeul Heart of Sarajevo (Inima oraşului Sarajevo) pentru cel mai bun documentar, la festivalul care a avut loc în perioada 12 - 20 august.
http://www.news.ro/cultura-media/documentarul-doar-o-rasuflare-va-fi-difuzat-in-premiera-joi-pe-hbo-1922403224182016111516060337

Un nou sezon al emisiunii ”Jocuri de celebritate” va fi difuzat de Pro TV, începând de joi
Un nou sezon al emisiunii de divertisment ”Jocuri de celebritate”, prezentată de Mihai Bobonete, va fi transmis de postul de televiziune Pro TV începând de joi seară, de la ora 23.00. Bobonete îi va avea alături şi în acest al doilea sezon al emisiunii pe actorii Paul Ipate şi Octvian Strunilă. În primul episod au fost pregătite noi probe, pe lângă cele consacrate. Cele două echipe vor juca pentru prima dată ”Pe mâna ta”, într-o probă care presupune o sincronizare perfectă între mâinile unui concurent şi mimica altui concurent, ambii lucrând împreună pentru ca echipa să ghicească indiciul.
http://www.news.ro/cultura-media/un-nou-sezon-al-emisiunii-jocuri-de-celebritate-va-fi-difuzat-de-pro-tv-incepand-de-joi-1922402924352016111416060186

Un post de radio din Târgu-Jiu a fost amendat cu 30.000 de lei pentru modificarea acţionariatului fără acordul CNA
Un post de radio generalist din Târgu Jiu, Radio Omega, a fost amendat, joi, cu 30.000 de lei de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), pentru modificarea acţionariatului fără acordul forului, după ce a fost sancţionat cu o somaţie publică pentru aceeaşi încălcare a legii audiovizuale în luna iunie.
http://www.news.ro/cultura-media/un-post-de-radio-din-targu-jiu-a-fost-amendat-cu-30-000-de-lei-pentru-modificarea-actionariatului-fara-acordul-cna-1922410624382016111316060036

Începe un nou sezon al show-ului „Jocuri de celebritate“: cine sunt invitaţii primei ediţii
Show-ul „Jocuri de celebritate“ revine pe micile ecrane cu al doilea sezon, ce va începe în această seară la Pro TV. În această seară, de la ora 23.00, Mihai Bobonete şi-a pregătit sufrageria pentru noi invitaţi, iar Paul Ipate şi Octvian Strunilă sunt gata să se distreze alături de coechipierii lor. Jucătorii din primul episod al noului sezon sunt Mihai Rait, Costi Diţă şi Ioana, prietena lui Costi, care fac echipă cu Paul Ipate. În echipa lui Strunilă, Adrian Văncică, magicianul Robert Tudor şi Silvia, prietena lui Adrian, sunt pregătiţi să îşi vrăjească adversarii.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/Incepe-nou-sezon-show-ului-jocuri-celebritate-invitatii-primei-editii-video-1_5836e45f5ab6550cb8ce5bf9/index.html

Promoţiile de Crăciun, reclamele la cozonaci şi la produsele de post intră în prime-time-ul televiziunilor
Cele mai frecvente spoturi publicitare difuzate luni seara în prime-time pe trei dintre cele mai urmărite posturi TV din România au fost la produse din industria farma şi retail farma, la alimente şi băuturi, servicii de telecom, dar şi cosmetice, dintr-un total de 112 reclame. Astfel, luni seara, în intervalul orar 20.00-21.00, medicamentele eliberate fără prescripţie medicală (OTC-uri, - n. red.) au fost reprezentate de 46 de reclame, o pondere mai ridicată ca de obicei, urmate de alimente şi băuturi (21 de reclame), servicii din industria telecom (6), dar şi cosmetice (5). În ce priveşte industria farma şi retail farma, la fel ca acum două săptămâni, cele mai multe spoturi publicitare din prime-time (9) au fost la OTC-uri precum Nurofen Răceală şi Gripă, Nurofen Junior 7+ sau Strepsils, branduri ale gigantului britanic Reckitt Benckiser folosite pentru tratarea răcelii şi gripei.
http://www.zf.ro/companii/promotiile-de-craciun-reclamele-la-cozonaci-si-la-produsele-de-post-intra-in-prime-time-ul-televiziunilor-16004425

Cum se descurcă X Factor când nu se bate cu Vocea României. Cifrele de miercuri
X Factorul de miercuri, cifre asemănătoare cu cele de vineri, când a avut Vocea României la concurență. Show-ul Antenei 1 a avut locul trei pe toate cele trei targeturi: național, urban, comercial. Kanal D a fost lider, cu serialul turcesc, la orașe și în întreaga țară. Primul loc pe comercial a fost al Pro TV, care a avut aseară un film de acum 10 ani: Casino Royale. NAȚIONAL. Antena 1 a avut locul al treilea cu show-ul X Factor. Talent Show-ul a avut puțin peste un milion media, pe minut. Kanal D a fost liderul detașat, cu o medie de 1,8 milioane de persoane. Iar Pro TV a fost al doilea, cu 1,3 milioane de privitori. URBAN. Kanal D a avut prima poziție și la orașe, cu 890.000, media. Pro TV, pe doi cu 700.000, iar Antena 1, cu X afctor a fost a treia televiziune cu o medie de 587.000. COMERCIAL. Pe publicul comerial, cu vârste între 18 și 49 de ani, Kanal D și Antena 1 au fost aproape la egalitate, cu un mic avand pentru Kanal D. Pro TV a fost liderul de audiență cu aproape 400.000, media.
http://www.paginademedia.ro/2016/11/cum-se-descurca-x-factor-cand-nu-se-bate-cu-vocea-romaniei

IT...ONLINE...MOBILE...
Licitatia Politiei pentru sistemul IT de recunoastere faciala continua: Ymens Teamnet, parte a grupului fondat de Sebastian Ghita, printre ofertanti
Licitatia demarata de Politia Romana pentru implementarea pana in 20 decembrie 2016 a unui sistem de recunoastere faciala la nivel national, care sa identifice persoanele din imagini chiar daca poarta cagula sau burka, continua dupa ce firma Divergent Solutions si-a retras contestatia, arata datele din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Drept urmare, Politia analizeaza acum patru oferte primite, una dintre acestea fiind de la Ymens Teamnet, firma de solutii IT de tip cloud a grupului fondat de catre deputatul Sebastian Ghita. Politia Romana a demarat in luna septembrie o licitatie deschisa pentru implementarea unui sistem informatic numit NBIS (National Biometric Identification System), contract cu o valoare estimata cu TVA de peste 5,1 milioane lei (peste 1,1 milioane de euro). Mai exact, Politia vrea sa implementeze pana la Craciun (20 decembrie) un sistem IT de recunoastere faciala a persoanelor, destinat activitatilor criminalistice de achizitie, comparare si verificare a imaginilor digitale faciale ale suspectilor, condamnatilor, persoanelor cu identitate necunoscuta, persoanelor disparute si cadavrelor cu identitate necunoscuta intr-o baza de date cu fotografii faciale organizata la nivelul Politiei Romane. Solutia IT va trebui sa permita identificarea persoanelor din imagini, chiar daca acestea poarta cagula sau burka.
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-21431102-licitatia-politiei-pentru-sistemul-recunoastere-faciala-continua-ymens-teamnet-parte-grupului-fondat-sebastian-ghita-printre-ofertanti.htm

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL