×

Revista presei -- Data și ora publicării: 24.11.2016 15:08:33

REVISTA PRESEI / 24 nov 2016 /



TLC difuzează prima emisiune filmată în România: „Cea mai bună cină de Crăciun”
Filmul „Toni Erdmann” este câștigătorul Premiului LUX 2016 al Parlamentului European
Ce a declarat Ravinder Takkar, CEO al Vodafone România, la ZF Digital’ 16: România trebuie să stimuleze competiţia pe toate segmentele din piaţa de telecom dacă vrea să păstreze actualul raport preţ-calitate al serviciilor
Vodafone oferă 2x 10GB trafic de date bonus la cartele preplătite, utilizatorilor şi prietenilor lor
Ce a declarat Miroslav Majoros, CEO al Telekom România, la ZF Digital ’16: Viitorul pachetelor de servicii oferite de operatori va fi o combinaţie între cloud şi multimedia
Până la finalul acestui an aproape jumătate din populaţia lumii va avea acces la internet
Aproape 70% din bugetele de marketing online din SUA merg către Google şi Facebook
În București apare un nou brand de cinematograf. Primul spațiu va fi amenajat în mall-ul Liberty Center
Antena Play, o nouă identitate – bold, îndrăzneț, live
Audiență TV, o afacere anuală de peste 30 mil.euro: Românii preferă scamatoriile lui Tamaș sau Alibec driblingurilor lui Messi sau Ronaldo. Cine și ce meciuri urmărește mai mult
Licitație de aproape 100 milioane de lei pentru distribuirea corespondenței Electrica Furnizare
Finala „Supravieţuitorul“ nu a atras telespectatorii: Pro TV, sub Kanal D şi Antena 1 în audienţe
Cine sunt câştigătorii Premiilor TVmania 2016: Pro TV a dominat gala
Preşedintele Societăţii Române de Radiodifuziune, Ovidiu Miculescu, urmărit penal pentru abuz în serviciu şi conflict de interese
Directorul general al BBC vrea să lanseze un serviciu radio asemănător Netflix, pentru publicul din afara Marii Britanii
TVR 1 va prezenta poveştile românilor care votează din afara graniţelor, timp de o săptămână, în ”Telejurnal”
UPC, în discuții cu Antena Group pentru preluarea Antenelor HD: „nu putem confirma data la care vor fi disponibile canalele”
Pe ce butoane se vor vedea Antenele HD la cei peste 1,4 milioane de abonați ai Telekom


.....


TLC difuzează prima emisiune filmată în România: „Cea mai bună cină de Crăciun”

TLC a anunţat premiera emisiunii „Cea mai bună cină de Crăciun”, un program culinar în patru părţi, găzduit de bucătari din România, Bulgaria, Ungaria şi Serbia, filmată integral în România, despre meniurile speciale pentru sărbătorile de iarnă, cu difuzare din 30 noiembrie de la ora 20:00, informează Media Expres. Filmată integral în România la începutul lunii noiembrie, emisiunea prezintă rețete specifice fiecărei ţări în parte. Seria „Cea mai bună cină de Crăciun” va fi difuzată pe TLC în fiecare miercuri, de la ora 21:00, începând din 30 noiembrie, apoi în reluare, în varianta integrală, pe Discovery Channel, pe 24 decembrie, de la ora 20:00. Fiecare episod de 30 de minute prezintă una dintre cele patru gazde – chef Foa din România, chef Ivan Manchev din Bulgaria, chef Andras Jokuti din Ungaria şi chef Nenad Gladic din Serbia – preparând pas cu pas câte două reţete tradiţionale, urmând ca apoi să prezinte încă un fel de mâncare gata pregătit. Ada Roseti, Director de Programe la Discovery Europa Centrală şi de Est, a declarat: „Ideea programului reflectă prezența TLC în regiune. Există programe pe teme culinare locale sau internaţionale, însă nu şi regionale. Ştim ce se întâmplă în bucătăria noastră, ştim ce se întâmplă în bucătăriile chef-ilor deveniţi vedete internaţionale, dar nu ştim ce gătesc vecinii noştri. Şi cred că e fascinant să descoperim asemănările şi diferenţele dintre bucătăriile din regiunea noastră. Crăciunul reprezintă un moment excelent pentru o discuţie despre bucatele tradiţionale din România, Ungaria, Bulgaria şi Serbia. E o idee simplă şi tihnită, care se potriveşte de minune cu programul TLC din perioada sărbătorilor de iarnă”.
http://www.forbes.ro/tlc-difuzeaza-prima-emisiune-filmata-romania-cea-mai-buna-cina-de-craciun-71522

Filmul „Toni Erdmann” este câștigătorul Premiului LUX 2016 al Parlamentului European

Filmul explorează o relație complexă între un tată și fiica sa în cultura corporatistă contemporană. Alături de celelalte două finaliste, „Toni Erdmann” poate fi văzut în Bucureşti în cadrul Zilelor Filmului LUX 2016, eveniment organizat de Biroul de Informare al Parlamentului European în România în perioada 27-29 noiembrie, la Cinema Elvire Popesco. Președintele Schulz i-a felicitat pe cei trei finaliști, inclusiv pe regizoarea filmului câștigător, Maren Ade, și echipa ei și a spus: ,,Felicit din toată inima echipa filmului câștigător Toni Erdmann. Acest film, o combinație între o comedie neagră și o dramă comică, descrie relația dificilă, tensionată și uneori absurdă între o tânără expată și tatăl ei. Descrie felul în care relațiile de familie se modifică și ne afectează într-o societate competitivă. Acest film nu oferă răspunsuri ușoare, dar între valurile de umor, ne încurajează să căutăm ceea ce merită protejat și prețuit.” Celelalte două filme finaliste de anul acesta sunt: „À Peine J’ouvre les Yeux” (Cum am deschis ochii) (Franța, Tunisia, Belgia, Emiratele Arabe Unite) de Leyla Bouzid și „Ma Vie de Courgette” (Viața mea de dovlecel) (Elveția, Franța) de Claude Barras.
http://www.forbes.ro/filmul-toni-erdmann-este-castigatorul-premiului-lux-2016-al-parlamentului-european-71604

Ce a declarat Ravinder Takkar, CEO al Vodafone România, la ZF Digital’ 16: România trebuie să stimuleze competiţia pe toate segmentele din piaţa de telecom dacă vrea să păstreze actualul raport preţ-calitate al serviciilor

România trebuie să se asigure că are un cadru de reglementare care stimulează competiţia pe toate segmentele pieţei locale de comunicaţii şi investiţiile operatorilor pentru a se asigura că va fi şi în viitor ţara cu cele mai bune reţele de comunicaţii şi cele mai mici preţuri din Europa, a declarat Ravinder Takkar, CEO al Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de comunicaţii mobile la conferinţa ZF Digital ’16, care a avut loc în perioada 14-15 noiembrie în Bucureşti. „Provocarea pentru noi din punctul de vedere a ceea ce ne aduce viitorul, pentru că acum lucrurile arată bine, este aceea că trebuie să pastrăm un climat concurenţial egal, că trebuie să păstrăm pieţele de acces de o asemenea manieră încât competiţia între operatori să fie stimulată. Dacă mă întrebaţi, cred că acesta este obiectivul pe termen lung la care ar trebui să lucrăm pentru a ne asigura că la nivel de industrie competitivitatea este menţinută. Iar acest lucru se poate face oferind acces şi menţinând un cadru competiţional egal pentru toţi jucătorii care vor să fie în industrie“, a declarat Takkar. În prezent, a spus şeful Vodafone, întrega piaţă se află în creştere, serviciile de date fiind responsabile, în principal, pentru această tendinţă. „Am avut o inversare de trend în business, piaţa este acum în creştere faţă de ceea ce s-a întâmplat în anii anteriori când ne-am confruntat cu o scădere. O parte din creştere a fost ajutată de economia României şi de creşterea PIB-ului şi de consum.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/declarat-ravinder-takkar-ceo-vodafone-romania-zf-digital-16-romania-stimuleze-competitia-toate-segmentele-piata-telecom-vrea-pastreze-actualul-raport-pret-calitate-serviciilor-15999779

Vodafone oferă 2x 10GB trafic de date bonus la cartele preplătite, utilizatorilor şi prietenilor lor

Vodafone a anunţat noua ofertă de iarnă adresată utilizatorilor de cartele preplătite, prin care aceştia primesc 10GB trafic de date suplimentar şi au posibilitatea să „dăruiască” alţi 10GB trafic de date unui prieten la alegere, care la rândul său este utilizator de cartelă Vodafone preplătită. Oferta se aplică la extraopţiunea de 6 euro, care în forma standard include 2.000 de MB trafic de date, 200 de minute internaţionale, precum şi 1.500 de unităţi „Ce vrei tu”, care pot fi folosite pentru trafic de date, apeluri sau SMS-uri naţionale. „În această iarnă, Cartela Vodafone vine cu o ofertă unică, prin care utilizatorii au puterea de a reinventa cadourile de Crăciun şi de a împărtăşi cu cei dragi beneficiile unui trafic generos de date în reţeaua lor de încredere, Supernet 4G+”, a declarat Andrea Rossini, Director, Consumer Business Unit, Vodafone România.
http://www.go4it.ro/internet/vodafone-ofera-2x-10gb-trafic-de-date-bonus-la-cartele-preplatite-utilizatorilor-si-prietenilor-lor-15996683/

Ce a declarat Miroslav Majoros, CEO al Telekom România, la ZF Digital ’16: Viitorul pachetelor de servicii oferite de operatori va fi o combinaţie între cloud şi multimedia

Pachetele de servicii furnizate de operatorii de comunicaţii în viitor vor fi compuse, în principal, dintr-o combinaţie de servicii multimedia şi de cloud, a declarat Miroslav Majoros, CEO al Telekom România - cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală, la conferinţa ZF Digital ’16, care a avut loc în perioada 14-15 noiembrie în Bucureşti. „De multe ori sunt întrebat: ce veţi face, care este strategia, ce aveţi de gând să le oferiţi clienţilor în viitor? Răspunsul meu de regulă este că e vorba de o combinaţie între cloud şi multimedia. Probabil pentru familii componenta multimedia este mai impor­tantă, aşa cum pentru companii cloud­ul este cel mai important. Acest lucru arată că e greu de spus care este cel mai important lucru la care se uită clienţii, dacă este vorba de preţ, calitate, acoperire sau altceva. Eu cred că toate aceste componente sunt luate în calcul”, a declarat Majoros în cadrul evenimentului. Şeful Telekom România a menţionat că grupul va continua să investească puternic în expansiunea reţelei fixe, obiectivul pentru acest an fiind atingerea pragului de 2 mili­oane de gospodării aflate în zona de „acoperire” a infrastructurii.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/ce-a-declarat-miroslav-majoros-ceo-al-telekom-romania-la-zf-digital-16-viitorul-pachetelor-de-servicii-oferite-de-operatori-va-fi-o-combinatie-intre-cloud-si-multimedia-15994360

Până la finalul acestui an aproape jumătate din populaţia lumii va avea acces la internet

Potrivit unui studiu recent, până la sfârşitul acestui an 47% din populaţia planetei va avea acces la internet. International Telecommunications Union din cadrul ONU a transmis că în statele dezvoltate 80% din populaţie are acces la internet. Procentul scade la 45% în statele aflate în curs de dezvoltare şi la 15% în ţările sărace. În acest moment planeta are o populaţie de aproximativ 7,5 miliarde de oameni. ONU estimează că peste patru ani 60% dintre cei care trăiesc pe planetă vor avea acces la serviciile online. S-ar putea, însă, ca această prognoză să fie optimistă. În ţările sărace rata de penetrare a internetului se află în acest moment la nivelul la care se găsea în 1998 în statele dezvoltate. Asta înseamnă un decalaj de aproape 20 de ani. http://www.go4it.ro/internet/pana-la-finalul-acestui-an-aproape-jumatate-din-populatia-lumii-va-avea-acces-la-internet-15996665/

Aproape 70% din bugetele de marketing online din SUA merg către Google şi Facebook

Circa 68% din bugetele companiilor americane pentru promovarea în mediul digital au fost direcţionate în al doilea trimestru al acestui an către Google, parte a gigantului Alphabet, şi Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, procentul fiind în creştere faţă de anul trecut, scrie agenţia Bloomberg. Anul trecut ponderea bugetelor alocate promovării online prin intermediul Google şi Facebook s-a situat la 61%, piaţa de publicitate online din SUA fiind estimată la aproximativ 200 miliarde de dolari. Majoritatea veniturilor înregistrate de Google sunt generate de vânzările de publicitate de pe platforma YouTube şi motorul său de căutare pe internet.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/aproape-70-din-bugetele-de-marketing-online-din-sua-merg-catre-google-si-facebook-15999764

În București apare un nou brand de cinematograf. Primul spațiu va fi amenajat în mall-ul Liberty Center

Mallul Liberty Center din București, deținut de băncile finanțatoare, vrea să-și revitalizeze activitatea prin crearea unui mix optim de chiriași și implementarea unor acțiuni de promovare, primul chiriaș atras fiind operatorul român de cinematografe HAPPYCINEMA, a anunțat compania de consultanță JLL, care se ocupă de serviciile de property și asset management pentru Liberty Center. Liberty Center a fost deschis în noiembrie 2008, de grupul irlandez Mivan și de familia Awdi, după o investiție de 70 milioane euro, dar, pe fondul crizei financiare, acesta a fost preluat de băncile finanțatoare Alpha Bank, Eurobank și Bank of Cyprus. Centrul comercial este situat în partea de sud a Bucureștiului, la intersecția a două bulevarde principale – Calea Rahova și Progresului, la circa 2 kilometri față de Piața Unirii. Acum, operatorul român de cinematografe HAPPYCINEMA va deschide, în decembrie, primul cinemaplex al rețelei din București, în Liberty Center. Cinemaplexul va avea 7 săli, pe o suprafață de 3.337 metri pătrați. HAPPYCINEMA operează în prezent cinematografe în alte 4 orașe. ”Liberty Center se numără printre primele centre comerciale de pe piața din București, lansat chiar înainte ca efectele crizei financiare să se resimtă acut și în România. Mall-ul beneficiază de o locație cu vizibilitate, iar dimensiunea acestuia este optimă ținând cont de cererea din zonă. Pentru JLL preluarea managementului Liberty Center este o provocare și considerăm că experiența pe care o avem pe piața serviciilor de property și asset management ne va ajuta să repoziționăm centrul comercial în zona pe care o deservește”, a declarat Mariana Stamate, șeful departamentului de Property Management al JLL.
http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/in-bucuresti-apare-un-nou-brand-de-cinematograf-primul-spatiu-va-fi-amenajat-in-mall-ul-liberty-center-16060012

Antena Play, o nouă identitate – bold, îndrăzneț, live

AntenaPlay are o nouă identitate ce marchează transformarea prin care platforma video a grupului Intact a trecut în ultimii trei ani de la lansare. AntenaPlay a intrat într-o nouă etapă, în care accentul cade pe diversificarea conținutului și a modului de consum. Noul univers al brandului AntenaPlay este centrat pe o identitate vizuală proaspătă, cu o paletă de culori vibrantă, care poziționează brandul pe un teritoriu young. Odată cu diversificarea modului de consum al conținutului video și introducerea canalelor speciale Comedy Play și Cook&Play în 2016, AntenaPlay a înregistrat o creștere a segmentului de public tânăr. Acesta petrece în medie un timp de 1.5 ore pe cele mai populare canale speciale.
http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/media-advertising-csr/antena-play-o-noua-identitate-bold-indraznet-live-16058887

Audiență TV, o afacere anuală de peste 30 mil.euro: Românii preferă scamatoriile lui Tamaș sau Alibec driblingurilor lui Messi sau Ronaldo. Cine și ce meciuri urmărește mai mult

Telespectatorii români preferă mai degrabă să-i urmărească la lucru pe Tamaș, Dorin Rotariu, Briceag sau Alibec decât pe Messi, Ronaldo, Sergio Aguero, Hazard sau Lewandowski, susține Liga Profesionistă de Fotbal (LPF), organizatoarea primei competiții fotbalistice din România. Potrivit LPF, Liga 1 are o audiență medie pe meci cuprinsă între 1.02% și 11%, superioară celei înregistrate la meciurile transmise din Primera Divizion, Premier League, Il Calcio sau Bundesliga. “Fotbalul intern rămâne preferatul românilor, meciurile transmise din Bundesliga având, de exemplu, o audiență medie de 0.29%, cele din Il Calcio, de 0,45%, cele din Primera Division, de 0,8% iar cele din Premier League, de 0,7%”, precizează LPF. În topul audiențelor se află partidele disputate de FC Steaua București, Dinamo București, CSU Craiova și Astra Giurgiu. Cu peste 70% din transmisiile în direct, fotbalul rămâne “sportul rege” și din punctul de vedere al televiziunilor din România. Din totalul competițiilor sportive transmise la televiziune, cele organizate de LPF (Liga 1 Orange și Cupa Ligii) reprezintă peste 75% având și dețin cele mai bune date de audiență. Sezonul trecut, Liga 1 Orange a fost transmisă de mai multe televiziuni: TVR 1, TVR 2, Antena 1, Dolce Sport 1 și 2 și Digi Sport 1 și 2. Conform datelor LPF, principala audiență a meciurilor de fotbal provine din rândul bărbaților cu vârste cuprinse între 18 – 54 de ani, din mediul urban. LPF încasează anual de la compania Intel Sky Broadcast LTD (ISB), un off-shore din Malta, aproximativ 34 de milioane de euro pe sezon, inclusiv TVA, pentru drepturile de transmisie ale Ligii 1 Orange și Cupei Ligii Adeplast.
http://www.profit.ro/profitul-tau/sport/audienta-tv-o-afacere-anuala-de-peste-30-mil-euro-romanii-prefera-scamatoriile-lui-tamas-sau-alibec-driblingurilor-lui-messi-sau-ronaldo-cine-si-ce-meciuri-urmareste-mai-mult-16057630

Licitație de aproape 100 milioane de lei pentru distribuirea corespondenței Electrica Furnizare

Electrica Furnizare a inițiat o licitație de 99,5 milioane de lei, fără TVA, pentru cumpărarea de servicii de distribuire a corespondenței, a coletelor și servicii de arhivare computerizată a documentelor rezultate după distribuirea preavizelor de deconectare în următorii doi ani. Ofertele vor fi deschise la 27 decembrie. În prezent, aceste servicii sunt furnizate de Zipper Services SRL Cluj-Napoca, care a câștigat o licitație în decembrie 2014 pentru suma de 100,5 milioane de lei, fără TVA.
http://www.profit.ro/stiri/licitatie-de-aproape-100-milioane-de-lei-pentru-distribuirea-corespondentei-electrica-furnizare-16058616

Finala „Supravieţuitorul“ nu a atras telespectatorii: Pro TV, sub Kanal D şi Antena 1 în audienţe

Finala „Supravieţuitorul“ nu a atras telespectatorii la Pro TV, Kanal D şi Antena 1 trecând în faţa postului. De altfel, Pro TV a avut cifre de audienţă mai mici decât mediile de pe octombrie. Finala show-ului „Supravieţuitorul“ nu a reuşit să ridice postul Pro TV în audienţe, oscilând între locurile doi şi trei. Astfel, serialul turcesc „Ziua în care mi s-a scris destinul“ a reuşit din nou să ocupe primul loc în audienţe, punând Kanal D în frunte. De altfel, Cu o finală de mare show, audienţele Pro TV au fost sub media staţiei în prime-time (n.r. - interval orar de maximă audienţă, cuprins între orele 19:00 şi 23:00) pe toată luna octombrie, scrie paginademedia.ro. Astfel, la nivelul întregii ţări, finala „Supravietuitorul“, cea mai scurtă a unui show mare, de o oră, a fost urmărită de 1,2 milioane de români, cu jumătate de milion mai puţini decât la „Ziua în care mi s-a scris destinul“, de pe Kanal D, care a avut 1,7 milioane de telespectatori. Astfel, Pro TV a fost pe locul al treilea, după Kanal D şi după „Poftiţi la muncă“ (1,4 milioane de telspectatori), de pe Antena 1.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/finalasupravietuitorul-nu-atras-telespectatorii-pro-tv-kanal-d-antena-1in-audiente-1_5835b96d5ab6550cb8c62a7b/index.html

Cine sunt câştigătorii Premiilor TVmania 2016: Pro TV a dominat gala

Cea de-a 15-a ediţie a premiilor TVmania, singurele premii de televiziune acordate de public, şi-a desemnat câştigătorii marţi seara. Emisiuni şi vedete de televiziune de la Pro TV şi Antena 1 au câştigat în faţa Kanal D, Prima TV, TVR 1 şi Digi 24. Programe precum Ştirile Pro TV, „Las fierbinţi“, „Vocea României“, „Chefi la cuţite“ şi vedete precum Andreea Esca, Pavel Bartoş şi Delia, au fost premiate în cadrul galei Premiilor TVmania de anul aceasta, potrivit Pagina de Media. Pe scenă, au urcat pentru a înmâna premiile Virgil Ianţu, Dana Războiu, Lucian Mîndruţă, Elena Gheorghe, Ada Roseti şi mulţi alţii.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cine-castigatorii-premiilor-tvmania-2016-pro-tv-dominat-gala-1_583569c85ab6550cb8c38c60/index.html

Preşedintele Societăţii Române de Radiodifuziune, Ovidiu Miculescu, urmărit penal pentru abuz în serviciu şi conflict de interese

Preşedintele director general al Societăţii Române de Radiodifuziune, Ovidiu Miculescu, este urmărit penal pentru abuz în serviciu şi conflict de interese, în dosarul privind achiziţii de servicii de turism, în care au mai fost puşi sub acuzare zece membri ai Consiliului de Administraţie al SRR. Parchetul Judecătoriei Sectorului 1 Bucureşti a anunţat, miercuri, că în acest dosar s-a dispus efectuarea în continuare a urmăririi penale şi faţă de Ovidiu Miculescu, Alexandru Ducu Bertzi, Adrian Valentin Moise, Adelina Rădulescu, Ileana Savu şi Ana Florea, membri ai Consiliului de Administraţie al Societăţii Române de Radiodifuziune, toţi fiind suspectaţi de abuz în serviciu şi conflict de interese. În acelaşi dosar, din 17 noiembrie sunt urmăriţi penal Andras Istvan Demeter, Mirela-Ioana Fugaru, Mihai Voicu, Stejărel-Nicolae Olaru şi Doina Moşneag, membri ai Consiliului de Administraţie al SRR, aceştia fiind puşi sub acuzare tot pentru abuz în serviciu şi conflict de interese. "Din probatoriul administrat în cauză, până în acest moment al urmăririi penale, a rezultat faptul că în perioada iulie 2011 - ianuarie 2014 aceştia ar fi participat la luarea unor decizii în cadrul şedinţelor Consiliului de Administraţie al Societăţii Române de Radiodifuziune în urma cărora au fost încheiate mai multe contracte de prestări servicii, în baza cărora aceştia au obţinut în mod ilegal foloase patrimoniale în cuantum total de aproximativ 400.000 lei”, potrivit Parchetului Judecătoriei Sectorului 1.
http://www.news.ro/justitie/presedintele-societatii-romane-de-radiodifuziune-ovidiu-miculescu-urmarit-penal-pentru-abuz-in-serviciu-si-conflict-de-interese-1922405723562016111516059237

Directorul general al BBC vrea să lanseze un serviciu radio asemănător Netflix, pentru publicul din afara Marii Britanii

Tony Hall, directorul genetal al BBC, a declarat miercuri că vrea să creeze un serviciu asemănător Netflix pentru distribuirea de conţinutul radio, printr-o platformă dedicată publicului din afara Marii Britanii, informează bbc.com.
http://www.news.ro/cultura-media/directorul-general-al-bbc-vrea-sa-lanseze-un-serviciu-radio-asemanator-netflix-pentru-publicul-din-afara-marii-britanii-1922412123342016111416059072

TVR 1 va prezenta poveştile românilor care votează din afara graniţelor, timp de o săptămână, în ”Telejurnal”

TVR 1 va transmite o serie de şapte reportaje cu poveşti ale românilor care votează din străinătate, în cadrul ”Telejurnalului”, timp de o săptămână, începând de vineri, de la ora 20.00, ca parte a campaniei ”Tu votezi România”, desfăşurată în această perioadă de Televiziunea Română. Reportajele vor putea fi urmărite şi online, pe TVR+, informează Televiziunea Română. ”Vom intra, aşadar, în comunităţile de români din Italia, Franţa, Spania, Germania, Belgia, SUA şi Republica Moldova, de unde vom afla poveştile celor care trăiesc cu gândul la... acasă. Din 25 noiembrie, timp de o săptămână, îi vom cunoaşte pe oamenii a căror muncă apropie România de cetăţenii săi din străinătate. Cum se organizează alegerile pentru românii din fiecare dintre aceste ţări, ce înseamnă pentru un român aflat în străinătate să-şi exercite dreptul de cetăţean al României, care au fost problemele şi dificultăţile întâmpinate anii trecuţi în organizarea alegerilor din afara graniţelor, dacă vor putea vota toţi cei care doresc să-şi exprime acest drept pe 11 decembrie - toate aceste întrebări vor avea răspunsuri în reportajele pregătite de echipa Ştirilor TVR”, au transmis reprezentanţii TVR.
http://www.news.ro/cultura-media/tvr-1-va-prezenta-povestile-romanilor-care-voteaza-din-afara-granitelor-timp-de-o-saptamana-in-telejurnal-1922405123002016111216058942

UPC, în discuții cu Antena Group pentru preluarea Antenelor HD: „nu putem confirma data la care vor fi disponibile canalele”

În prag de lansare HD, companiile de cablu sunt în discuții pentru preluarea celor cinci posturi ale Antenei Group, care de săptămâna viitoare vor începe emisia HD. UPC, unul dintre cei mai mari cabliști, este în discuții cu grupul de media pentru preluarea posturilor, însă nu au o dată exactă legată de începerea emisiei. Reprezentanții UPC, pentru Paginademedia.ro: „Discuțiile UPC România cu reprezentanții Antena Group nu sunt finalizate și nu putem confirma data la care vor fi disponibile canalele. Îi asigurăm pe clienții noștri ca depunem toate eforturile pentru a găsi o soluție care să fie în beneficiul lor.” Reamintim că din 28 noiembrie posturile Antenei Group și Antenei 3 vor începe emisia în High Definition. Este vorba despre Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV, Antena 3 și Antena International. Paginademedia.ro a trimis solicitări și către Telekom și RCS&RDS, legat de intrarea Antenelor HD în rețelele de cablu. Pe măsură ce vom primi răspunsurile, le vom publica.
http://www.paginademedia.ro/2016/11/upc-in-discutii-cu-antena-group-pentru-preluarea-antenelor-hd-nu-putem-confirma-data-la-care-vor-fi-disponibile-canalele

Pe ce butoane se vor vedea Antenele HD la cei peste 1,4 milioane de abonați ai Telekom

Cele cinci posturi Intact vor începe să intre de săptămână viitoare în rețeaua Telekom, au declarat reprezentanții companiei pentru Paginademedia.ro. Toate posturile vor intra pe IPTV și cablul digital, în timp ce la DTH va intra doar Antena 1 HD, au explicat pentru Paginademdia.ro reprezentanții Telekom, „întrucât toți clienții beneficiază de receptoare HD”. Paginademedia.ro: Veti avea in retea variantele HD ale posturilor Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, Zu TV si Antena 3? Telekom va introduce in grila variantele HD ale acestor canale, in functie de tehnologia de distributie. În ce rețele vor fi? Toate cele 5 canale HD vor fi introduse pe tehnologiile IPTV si DVBC, adica Telekom TV Interactiv si cablu digital, unde versiunile canalelor la definitie standard vor fi inlocuite de cele HD, întrucât toți clienții beneficiază de receptoare HD. Pe tehnologia DTH (satelit) va fi introdus canalul Antena 1 HD. De cand vor intra? Pe TV Interactiv vor fi disponibile incepand din 28 noiembrie, pe cablu digital vor fi introduse progresiv, in toate localitatile, incepand cu 28 noiembrie pana pe 9 decembrie, iar pe satelit din 28/29 noiembrie. Pe ce canale pot fi gasite? Pe TV Interactiv si cablu digital canalele HD vor inlocui versiunile SD: Antena 1 HD la pozitia 115, Antena Stars HD la 113, Antena 3 HD la 253, Happy Channel HD la 406, ZU HD la 464. Pe satelit, Antena 1 HD va fi regasita la pozitia 110.
http://www.paginademedia.ro/2016/11/unde-se-vor-vedea-antenele-hd-la-telekom

(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL