×

Revista presei -- Data și ora publicării: 17.10.2016 14:44:06

REVISTA PRESEI / 17 oct 2016 /



...
În România sunt circa 7,2 milioane de abonați la distribuția TV în primul semestru al anului 2016
Kenny din „South Park“, omorât de 20 de ori pe străzile din Bucureşti
Paramount, concurs pentru fanii de filme. Marele premiu: un aparat de făcut popcorn
Eurosport va difuza Cursa de 24 de ore de la Le Mans şi Campionatul Mondial de Anduranţă FIA şi în următorii patru ani
Ghiman, Telekom România: Utilizatorii preferă să consume entertainment mobil. „Ceea ce se va întâmpla este că utilizatorii se vor bucura de mai multe servicii în preţurile pe care le plătesc deja”
Românii au mai multe televizoare în casă decât aspiratoare sau frigidere
TVR 2 s-a îmbogăţit cu 11 vedete: Paula Seling, Ovi, Adrian Enache şi Raluca Arvat, printre numele care au semnat cu postul public
Sezonul „Garantat 100%“ începe cu un invitat de marcă - Tim Robbins, care dezvăluie „multe dintre secretele realizării filmelor la Hollywood“
Preselecţiile „Vocea României“ s-au încheiat: echipele antrenorilor sunt complete. Urmează duelurile
Paginadeseriale: Kenny din South Park, 20 de moduri de a muri în Bucureşti
Ultimele preselecţii la Vocea României: peste 1,7 milioane de persoane. Ce au făcut Antena 1 și Kanal D
TVR declara ca va transmite Eurovision in 2017 si CM de Fotbal in 2018, in baza unui acord de esalonare a unor datorii de 10 milioane de euro
Emisiunea ”Te cunosc de undeva!” a fost urmărită, sâmbătă seară, de peste 2 milioane de telespectatori
TVR celebrează cei 60 de ani de existenţă printr-o serie de programe speciale

IT...ONLINE...MOBILE...
Google şi Facebook construiesc cel mai rapid cablu subacvatic care va lega Los Angeles de Hong Kong. „Cablul va fi primul din lume care se va conecta direct folosind transmisia ultra-high-capacity"
Ministerul Fondurilor Europene sesizează DNA pentru licitații trucate și rapoarte false la CJ Suceava pentru echipamente IT

...
În România sunt circa 7,2 milioane de abonați la distribuția TV în primul semestru al anului 2016
ANCOM a înregistrat la sfârșitul primului semestru al acestui an circa 7,2 milioane de abonați la servicii de retransmisie a programelor audiovizuale furnizate contra-cost, în creștere anuală cu aproape 5%, informează Media Expres. Dintre aceștia, 4,6 milioane sunt abonați prin reţele de cablu, 2,4 milioane sunt abonaţi prin reţele satelit (DTH) și 89.000 sunt abonaţi prin tehnologie IP (IPTV). Numărul de abonați care recepționează servicii de retransmisie a programelor audiovizuale în format digital crește cu 7,5%. La jumătatea acestui an, rata de penetrare a serviciilor de retransmisie a programelor audiovizuale la nivel de gospodării era de aproape 96%, în timp ce incidența acestor servicii recepționate în format digital a atins 60%. Din totalul de 7,2 milioane de abonați la servicii de retransmisie a programelor audiovizuale, 60% (4,3 milioane) sunt din mediul urban, iar restul de 40% (2,9 milioane) din mediul rural. Suportul de recepționare prin cablu este în continuare majoritar în mediul urban (75% din totalul abonaților prin cablu), restul de 25% dintre abonați fiind clienți din mediul rural. În schimb, gospodăriile din mediul rural sunt deservite preponderent de rețele cu transmisie prin satelit de tip DTH – 59%. Urmând tendința ultimilor ani, numărul de abonați la serviciile de retransmisie a programelor media audiovizuale recepționate în format digital continuă să crească, ajungând la valoarea de aproximativ 4,5 milioane din totalul de 7,2 milioane de abonați.
http://www.forbes.ro/romania-sunt-circa-72-milioane-de-abonati-la-distributia-tv-primul-semestru-al-anului-2016-69494

Kenny din „South Park“, omorât de 20 de ori pe străzile din Bucureşti
Cu ocazia premierei naţionale a celui de-al 20-lea sezon al serialului „South Park“, Comedy Central, canalul TV pe care poate fi urmărit în România celebrul serial, a realizat un scurt film în care unul dintre personajele desenului animat moare de câteva ori în urma unor accidente absurde petrecute pe străzile din Bucureşti. Protagonistul filmuleţului este Kenny, care ajunge la Bucureşti numai pentru a muri aici de 20 de ori. Kenny este faimos pentru faptul că moare în aproape toate episoadele, numărul-record de morţi pe care îl are la activ fiind de 102.    Decesele sunt pe cât de absurde, pe atât de originale şi în linie cu ceea ce „South Park“ ne-a obişnuit să vedem: personajul e rupt în două de două persoane care se ceartă pe el, aruncat în Dâmboviţa după ce un avion cade pe el şi lovit de un meteorit în flăcări.    Un nou episod al serialului „South Park“ poate fi urmărit în fiecare marţi, de la ora 23.00, pe Comedy Central.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/kenny-south-park-omorat-20-strazile-bucuresti-video-1_5800e2675ab6550cb88ec3d8/index.html

Paramount, concurs pentru fanii de filme. Marele premiu: un aparat de făcut popcorn
Postul Paramount România a lansat un concurs menit să testeze cultura generală a fanilor şi a cinefililor, în materie de filme. Provocarea constă în rezumarea unui lungmetraj difuzat de canalul TV într-o care să nu depășească 150 de caractere (puțin mai mare decât ). Data limită pentru înscrieri este 31 octombrie. Premiile puse la bătaie constau în hanorace, umbrele sau, marele premiu, decernat la sfârşitul concursului, un aparat de făcut popcorn. Înscrierile se fac pe site-ul Paramount, iar câştigătorii vor fi aleşi în urma voturilor primite pentru rezumatul postat pe site-ul de concurs. László Szűcs, director al departamentului de comunicare al Paramount Romania: „Noul concurs a fost conceput în așa fel încât să pună la încercare cultura cinematografică a fanilor Paramount România. Știm că telespectatorii noștri sunt cinefili, nu se limitează la o singură vizionare a filmelor și aprofundează experiențele oferite de lungmetraje, așa că sunt mai mult decât capabili să sintetizeze esența peliculelor și să o transmită într-un mod adecvat.”
http://www.paginademedia.ro/2016/10/paramount-concurs-pentru-fanii-de-filme-marele-premiu-un-aparat-de-facut-popcorn

Eurosport va difuza Cursa de 24 de ore de la Le Mans şi Campionatul Mondial de Anduranţă FIA şi în următorii patru ani
Eurosport a semnat un nou contract pentru drepturile de difuzare a Cursei de 24 de ore de la Le Mans, rezervată maşinilor sport-prototip, şi a Campionatului Mondial de Anduranţă FIA, pentru următorii patru ani.
http://www.news.ro/cultura-media/eurosport-va-difuza-cursa-de-24-de-ore-de-la-le-mans-si-campionatul-mondial-de-anduranta-fia-si-in-urmatorii-patru-ani-1922414814482016101715592378

Ghiman, Telekom România: Utilizatorii preferă să consume entertainment mobil. „Ceea ce se va întâmpla este că utilizatorii se vor bucura de mai multe servicii în preţurile pe care le plătesc deja”
Consumatorii sunt din ce în ce mai mobili, atât în vieţile lor personale, cât şi în cele profesionale, preferând să consume entertainment mobil, este de părere Ovidiu Ghiman, director executiv comercial pe segmentul business al grupului Telekom România. ”Un alt trend este acela că au început să înţeleagă faptul că avem o infrastructură foarte bună în România, dar avem nevoie de nişte aplicaţii tehnice care să îi ajute să o folosească la adevărata capacitate", spune el. Reprezentantul Telekom apreciază câ, în ciuda comunicării tot mai agresive a tuturor jucătorilor, piaţa de profil a atins un nivel sub care nu mai poate să scadă. ”Ceea ce se va întâmpla este că utilizatorii se vor bucura de mai multe servicii în preţurile pe care le plătesc deja”. În opinia lui Ovidiu Ghiman, piaţa are nevoie de educaţie în sensul de a înţelege că orice conţinut trebuie să fie plătit. ”Dacă ne dorim să avem acces online de pe mobil la tot conţinutul disponibil în acest moment, trebuie să alegem o formă de monetizare a lui. Este un proces pe care trebuie să îl desfăşoare toţi operatorii, aşa cum a făcut Netflix. Avem nevoie de un model de business sustenabil”
http://www.zf.ro/business-hi-tech/ghiman-telekom-romania-utilizatorii-prefera-sa-consume-entertainment-mobil-ceea-ce-se-va-intampla-este-ca-utilizatorii-se-vor-bucura-de-mai-multe-servicii-in-preturile-pe-care-le-platesc-deja-15814798

Românii au mai multe televizoare în casă decât aspiratoare sau frigidere
Piaţa locală de televizoare va depăşi 1,4 milioane de unităţi în 2016, cu 40% peste anul trecut, cel mai bun ritm de creştere de la criză încoace, în condiţiile în care familiile au curaj să cheltuiască iar pe bunuri de larg consum văzând că salariile cresc an la an cu peste 15%. La 100 de gospodării sunt 145 de televizoare, 81 de maşini de spălat rufe, 75 de frigidere şi 70 de aspiratoare. Computere - PC-uri şi laptopuri - se vând 800.000 pe an. „Anul trecut piaţa s-a situat la circa un milion de unităţi, iar previziunile pentru 2016 sunt de 1,4 milioane de unităţi.  În primele opt luni ale anului, piaţa de televizoare a crescut cu circa 40% din punct de vedere cantitativ şi cu 25% valoric faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Sunt multe aspecte care justifică majorarea, printre care creşterea consumului pe baza scăderii cotei de TVA şi desfăşurarea Campionatului Mondial de Fotbal“, a declarat pentru ZF Lucian Rădulescu, cluster head Sony România şi Republica Moldova.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/romanii-au-mai-multe-televizoare-in-casa-decat-aspiratoare-sau-frigidere-15794455

TVR 2 s-a îmbogăţit cu 11 vedete: Paula Seling, Ovi, Adrian Enache şi Raluca Arvat, printre numele care au semnat cu postul public
Oficialii Televiziunii Române au anunţat oficial că a început procesul de reorganizare editorială a canalelor, principalul scop fiind recâştigarea încrederii publicului. Noua strategie, care va fi pusă în aplicare începând de săptămâna viitoare, presupune ca TVR 2 să se redefinească drept un canal generalist. Astfel, de luni, 17 octombrie, în grila canalului se vor regăsi multe filme, seriale, emisiuni de divertisment, documentare, sport, informaţie de actualitate, emisiuni noi, dar şi cele tradiţionale. Mai mult o serie de noi nume se alătură echipei TVR. Raluca Arvat, Iulia Zgripcea, Stela Popa, Teodora Antonescu, Costin Deşliu, George Dumitrescu, dar şi două mari campioane internaţionale, gimnastele Sandra Izbaşa şi Monica Roşu, vor prezenta din această toamnă programele informative de la TVR 2. Acestea vor fi coordonate, din 17 octombrie, de către producătorul Cristi Marin, jurnalist de Ştiri cu o experienţă de două decenii şi cu studii de specialitate la BBC şi CNN. Divertismentul la TVR 2 primeşte şi el „forţe proaspete“, astfel că vedetelor consacrate ale postului, precum Iuliana Marciuc, Mitică Popescu, Corina Dănilă, li se alătură, în noua grilă, Marina Almăşan, Mircea Radu, Ioana Voicu, Dragoş Huluba şi Diana Cavallioti şi artiştii Paula Seling, Ovi şi Adrian Enache.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/tvr-s-a-imbogatit-11-vedete-paula-seling-ovi-adrian-enache-raluca-arvat-printre-numele-semnat-postul-public-1_57ffa1405ab6550cb88727aa/index.html

Sezonul „Garantat 100%“ începe cu un invitat de marcă - Tim Robbins, care dezvăluie „multe dintre secretele realizării filmelor la Hollywood“
Noul sezon „Garantat 100%“ începe duminică, 16 octombrie, de la ora 23.00 la TVR 1, primul invitat fiind actorul Tim Robbins (57 de ani), distins cu un premiu Oscar şi două Globuri de Aur.    „La «Garantat 100%», Tim Robbins ne dezvăluie multe dintre secretele realizării filmelor la Hollywood. Discuţia noastră a fost în special despre ce înseamnă să fii actor de teatru şi film, iar intervievatul meu a mărturisit că filmul reprezintă acum o chestiune secundară pentru el, preferând teatrul“, a dezvăluit Cătălin Ştefănescu, realizatorul emisiunii.   Este cel mai amplu interviu pe care Tim Robbins l-a acordat unui jurnalist român şi o exclusivitate pentru postul TVR 1. Înregistrarea a fost făcută în Sala Baroc a Bibliotecii ASTRA din Sibiu, interviul fiind gândit sub forma unui spectacol cu public, la care au participat studenţi şi actori de teatru din România şi străinătate, prezenţi la Festivalul Internaţional de Teatru Sibiu 2016.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/noul-sezon-garantat-100-incepe-invitat-marca-actorul-tim-robbins-dezvaluie-multe-secretele-realizarii-filmelor-hollywood-video-1_5800e9635ab6550cb88ef0a8/index.html

Preselecţiile „Vocea României“ s-au încheiat: echipele antrenorilor sunt complete. Urmează duelurile
A şaptea ediţie a noului sezon Vocea României a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a înregistrat 12.8 puncte de rating şi 33% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 7.7 puncte de rating şi 19.7% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, peste 1.7 milioane de telespectatori au urmărit competiţia vocilor, iar în minutul de maximă audienţă de la 21:47, show-ul a adus în faţa televizoarelor aproape 2.5 milioane de români.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/preselectiile-vocea-romaniei-s-au-incheiat-echipele-antrenorilor-complete-urmeaza-duelurile-foto-1_5801ff215ab6550cb8951d5a/index.html

Paginadeseriale: Kenny din South Park, 20 de moduri de a muri în Bucureşti
Postul Comedy Central a realizat un promo cu ocazia premierei naţionale a celui de-al 20-lea sezon de South Park. În clip apare Kenny, unul dintre protagoniştii serialului animat. Personajul ajunge în Bucureşti numai pentru… a muri de douăzeci de ori.
http://www.paginademedia.ro/2016/10/kenny-din-south-park-20-de-moduri-de-a-muri-in-bucuresti

Ultimele preselecţii la Vocea României: peste 1,7 milioane de persoane. Ce au făcut Antena 1 și Kanal D
Vocea a ținut în fața televizoarelor peste 1,7 milioane de persoane din întreaga țară, la ultima rundă de audiții. Locul al doilea pentru Antena 1, care a cu aproape 600.000 de persoane mai puține decât liderul.  NAȚIONAL. Vocea României a fost urmărită, în medie, de 1,7 milioane de persoane din întreaga țară, în cele două ore și jumătate de show. Antena 1, cu X Factor pe interval, a fost urmărită de 1,1 milioane de persoane. Kanal D i-a „suflat în ceafă” Antenei 1. Postul turcesc a obținut, cu serial turcesc pe interval o medie de 1,1 milioane de persoane. Distanța dintre cele două posturi a fost de nici 40.000 de persoane.  URBAN. Pro TV a avut o medie de aproape 1,1 milioane de persoane, în mediul urban. Antena 1 a fost la 400.000 de persoane distanță, pe locul al doilea. Kanal D, cifre la jumătate față de Pro TV, cu o medie de 536.000 de orășeni.
http://www.paginademedia.ro/2016/10/ultimele-preselectii-la-vocea-romaniei-peste-17-milioane-de-persoane-ce-au-facut-antena-1-si-kanal-d

TVR declara ca va transmite Eurovision in 2017 si CM de Fotbal in 2018, in baza unui acord de esalonare a unor datorii de 10 milioane de euro
Televiziunea Romana a anuntat ca a ajuns la un acord cu organizatia radiodifuzorilor publici europeni, EBU, prin care va fi posibil ca postul public sa difuzeze anul viitor Eurovision - competitie muzicala pe care nu a putut-o transmite in 2016. Acordul prevede si posibilitatea difuzarilor urmatoarelor doua Campionate Mondiale de Fotbal, din 2018 si 2022. TVR nu a putut difuza Eurovision anul acesta din cauza imposibilitatii de a plati datoriile acumulate de institutie fata de European Broadcasting Corporation (EBU). Acum, Televiziunea publica afirma ca a ajuns la "o sensibila stabilitate financiara" si s-a angajat sa-si plateasca datoriile in maximum trei ani: "Pentru ca TVR a ajuns la o sensibila stabilitate financiara si pentru ca pune mai presus interesul publicului si valoarea continutului difuzat, conducerea SRTv a demarat o negociere cu reprezentantii EBU. S-a stabilit ca datoriile istorice sa se plateasca in maximum trei ani (cca. 10 milioane de Euro), iar platile la zi s-au stabilit pentru competitiile deja contractate pana in anul 2022." In comunicatul prin care TVR a facut anuntul, presedintele-director general Irina Radu face trimitere la dorinta de a raspunde intereselor celor care platesc taxa radio-TV. Amintim ca, zilele trecute, Irina Radu a evitat sa ridice obiectii fata de proiectul legislativ al PSD de eliminare a taxei radio-TV.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-21351918-tvr-declara-transmite-eurovision-2017-fotbal-2018-baza-unui-acord-esalonare-unor-datorii-10-milioane-euro.htm

Emisiunea ”Te cunosc de undeva!” a fost urmărită, sâmbătă seară, de peste 2 milioane de telespectatori
Emisiunea "Te cunosc de undeva!", difuzată de Antena 1, a fost sâmbătă seara lider de audienţă la oraşe şi în toată ţara, fiind urmărită de 2.015.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de maximă audienţă, de la 20.46. La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe primul loc şi a obţinut sâmbătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (19.59 - 23.18), o audienţă medie de 8,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20,6%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, a înregistrat doar 6,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 15,4%.
http://www.news.ro/cultura-media/emisiunea-te-cunosc-de-undeva-a-fost-urmarita-sambata-seara-de-peste-2-milioane-de-telespectatori-1922403116302016101215594191

TVR celebrează cei 60 de ani de existenţă printr-o serie de programe speciale
Televiziunea Română împlineşte anul acesta şase decenii de la înfiinţare, aniversare ce va fi marcată printr-o serie de emisiuni şi programe aniversare, difuzate sub genericul "TVR 60". Din 18 octombrie, TVR 2 introduce în grilă o serie de emisiuni aniversare pe tronsonul de la ora 20:00. În fiecare zi (de luni până joi), vor fi difuzate producţii în care personalităţi care au făcut istorie pe micul ecran aduc mărturii, povestiri, relatări şi imagini inedite despre ceea ce a însemnat TVR în viaţa lor şi a publicului larg. Astfel, TVR 2 va difuza "Povestea minorităţilor din România" produsă de Diana Deleanu, marţea; Daniela Zeca Buzura îşi va incita invitaţii la "O istorie polemică şi sentimentală", miercurea; vedete precum Iuliana Tudor, Iuliana Marciuc, Mihai Rădulescu, Cristina Şoloc şi Andreea Marin, vor discuta cu foşti colegi, oameni de televiziune care au marcat "Generaţiile TVR"; iar joia, Cătălin Ştefănescu îşi aşteaptă telespectatorii la un "Portret de secol" - un ciclu despre evenimentele secolului XX reflectate în programele TVR şi dincolo de ele, în România.
http://www.mediafax.ro/cultura-media/tvr-celebreaza-cei-60-de-ani-de-existenta-printr-o-serie-de-programe-speciale-15811121

IT...ONLINE...MOBILE...
Google şi Facebook construiesc cel mai rapid cablu subacvatic care va lega Los Angeles de Hong Kong. „Cablul va fi primul din lume care se va conecta direct folosind transmisia ultra-high-capacity"
Google şi Facebook îşi unesc forţele pentru a pune în funcţiune primul cablu care conctează Los Angeles de Hong Kong, alături de Pacific Light Data Communication şi TE SubCom. Cablul care va fi operaţional în luna mai a anului 2018 va purta numele de Pacific Light Cable Network (PLCN). Reţeaua de cabluri de internet subacvatice din lume este vastă, iar giganţii tehnologiei moderne sunt gata să o exploateze. Cablul care va contecta Los Angeles de Hong Kong va avea 12,800 km (7,953 mile) de fibră optică şi capacitatea uriaşă de 120 terabiţi pe secundă. Acesta va fi cablul cu cea mai mare capacitate din lume, recordul actual fiind deţinut de cablul Google Faster. Google Faster leagă Statele Unite ale Americii de Japonia, având 9,000 de km şi capacitatea de 60 terabiţi pe secundă şi un cost de 300 de milioane de dolari, potrivit wired.co.uk. Cablul va creşte viteza traficului de internet dintre USA şi teritoriul Chinei. “PLCN va furniza capacitatea suficientă pentru Hong Kong de a susţine 80 de milioane de conferinţe video concomitant cu Los Angeles”, a declarat directorul infrastructurii de reţea al Google, Brian Quigley, într-o postare pe blogul  cloudplatform.googleblog.com.
http://www.zf.ro/business-international/google-si-facebook-construiesc-cel-mai-rapid-cablu-subacvatic-care-va-lega-los-angeles-de-hong-kong-cablul-va-fi-primul-din-lume-care-se-va-conecta-direct-folosind-transmisia-ultra-high-capacity-15814634

Ministerul Fondurilor Europene sesizează DNA pentru licitații trucate și rapoarte false la CJ Suceava pentru echipamente IT
Ministerul Fondurilor Europene a sesizat Direcția Națională Anticorupție (DNA) după ce a constatat licitații trucate și rapoarte de implementare false în două proiecte de e-guvernare, finanțate din fonduri europene, derulate de către Consiliul Județean Suceava (CJ) și având ca furnizori de hardware și soluții IT firmele Expert One Research și Siveco România. Valoarea totală a proiectelor se ridică la 13,3 milioane de lei, din care 7,1 milioane de lei au fost cheltuite pentru IT.  "Obiectul controlului l-au reprezentat proiectele CJ Suceava: „Implementarea de soluții de e-guvernare la nivelul a 15 localități din județul Suceava I” (cod SMIS 48451, contract din 5 septembrie 2014 cu SC SIVECO România SRL), și „Implementarea de soluții de e-guvernare la nivelul a 15 localități din județul Suceava III” (cod SMIS 48457, contract din 20 august 2014 cu SC Expert One Research SRL). Prin aceste proiecte, CJ Suceava trebuia să achiziționeze o soluție informatică și componente hardware necesare pentru a informatiza o serie de servicii oferite de primăriile din localitățile județului: registrul agricol, serviciul de taxe și impozite locale, serviciul financiar și cel de contabilitate, resurse umane, management documente, componente de management proiecte etc", arată ministerul.
http://www.profit.ro/stiri/politic/ministerul-fondurilor-europene-sesizeaza-dna-pentru-licitatii-trucate-si-rapoarte-false-la-cj-suceava-pentru-echipamente-it-15592190
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL