×

Revista presei -- Data și ora publicării: 27.09.2016 16:08:42

REVISTA PRESEI / 27 sep 2016 /




Barometrul Cultural 2015: Peste 50% din populaţia ţării nu a fost la cinema sau la vreun festival
Discovery va filma o producţie de realitate virtuală la Castelul Corvinilor, pentru Halloween
Opriș (STS): Mesajele de urgență instantanee primite în rețelele de radio și televiziune reprezintă un subiect de negociere, în România
Matt LeBlanc va prezenta încă două sezoane ale emisiunii „Top Gear“
Experimentul "60 de zile după gratii" revine cu un nou sezon pe Crime + Investigation
O nouă producţie de realitate virtuală marca Discovery, filmată în România. Parte din conţinutul video, preluat de o televiziune din State
Televiziunea de documentare Cinethronix, lansată în acest an, distribuită și românilor din Bulgaria (titlu modificat de Media Expres)
Antena 3 se află în negocieri pentru vânzare
Mihai Gadea dezminte existenta unor discutii privind vanzarea Antenei 3, subiectul unor zvonuri vehiculate luni
Micutzu şi Nelu Cortea dau tonul celui de-al doilea sezon din Comedy Club
„X Factor“, audienţe sub Pro TV în seara de duminică, dar cu cele mai bune cifre din ultimii trei ani: ce concurenţi au trecut mai departe
Când începe serialul „Ziua în care mi s-a scris destinul“, la Kanal D
În puii mei, sezon nou, din octombrie. Emisiunea, mai scurtă cu o oră, va fi completată de serialul Băieți de oraș
După Mircea Marian, și Silviu Sergiu lasă EVZ pentru România liberă
Andrei Nourescu se desparte de DolceSport
Ultima parte din seria Wild Carpathia, luna viitoare la TVR. Carrefour România, câteva zeci de mii de euro pentru postproducție
TV H îşi schimbă sigla şi se pregăteşte pentru emisia HD. Postul negociază cu cabliştii trecerea la formatul High Defintion
Efecte după cutremur. Reporterii Digi 24, anunțați că vor face și ture de noapte
Kenny din South Park, întâmpinat cu coliva într-o campanie semnată de DDB România pentru Comedy Central
PNL va cere în Parlament o comisie de anchetă în cazul scandalului de la Radioul Public privind jurnaliştii cercetaţi disciplinar
CINEMA...
#Selfie69, locul I in box office Romania, dupa prima saptamana in cinema. Peste 63.000 de spectatori au vazut filmul
IT...ONLINE...MOBILE...
Serialul Luke Cage va fi lansat luna aceasta pe Netflix și în România
eMAG va funcționa în Polonia sub acest brand începând de marți


Barometrul Cultural 2015: Peste 50% din populaţia ţării nu a fost la cinema sau la vreun festival
Conform Barometrului Cultural pe 2015, în ultimul an, aproximativ 80% din populaţia ţării nu au fost niciodatǎ la un film într-un cinematograf clasic, iar peste jumătate nu a fost la niciun festival organizat în localitatea în care locuiesc. Institutul Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală (INCFC) a lansat, luni, 26 septembrie, "Barometrul de Consum Cultural 2015", cea mai importantă analiză statistică a sectorului cultural din România. Potrivit directorului INCFC, Carmen Croitoru, în curând urmează a fi lansat un studiu realizat împreună cu ArCuB la nivelul oraşului Bucureşti. Privitul la televizor se situeazǎ pe primul loc în topul preferinţelor de consum non-public la nivel naţional, potrivit Barometrului de Consum Cultural 2015, studiu lansat luni, 26 septembrie, de Institutul Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală. Potrivit studiului, după televizor, urmează filmele TV (vizionarea de filme la TV - 84%), ascultarea de muzicǎ (75%) sau radio (66%), urmate de lectura de ziare (42%), reviste (32%) sau cǎrţi. În ultimele 12 luni, 38% dintre respondenţi, la nivel naţional, nu au citit niciodată cărţi, 21% au citit o dată, de două ori (în întregul an), 14% - o dată, de două ori pe lună, 12 % săptămânal, 7% dintre ei au declarat că citesc zilnic, sub o oră/zi, 5% citesc între una şi trei ore/ zi, iar 3% din populaţia ţării a declarat că citeşte zilnic, peste trei ore, conform răspunsurilor primite de cei care au realizat Barometrul Cultural. Nici ziarele sau revistele nu au avut un consum masiv în 2015, 32%, respectiv 35% declarând că nu au citit niciodată ziare, respectiv reviste. În jur de 20% dintre respondenţi au citit o dată, de două ori pe săptămână (ziare şi reviste), în timp ce 13% (ziare) şi 16% (reviste) au făcut-o o dată sau de două ori în întregul an. Un procent de 13% (ziare) şi 17% (reviste) dintre români citesc o dată, de două ori pe lună, iar 16% (ziare) şi 10% (reviste) citesc zilnic (o oră pe zi), potrivit studiului. De asemenea, privitul la televizor a însemnat ocuparea a peste trei ore din zi pentru 30% din totalul respondenţilor, 35% au declarat ca se uită la TV între una şi trei ore/zi, 23% - o oră/zi şi 1% dintre cei intervievaţi au declarat ca nu s-au uitat deloc la TV în ultimul an.
http://www.mediafax.ro/cultura-media/barometrul-cultural-2015-peste-50-din-populatia-tarii-nu-a-fost-la-cinema-sau-la-vreun-festival-15747177

Discovery va filma o producţie de realitate virtuală la Castelul Corvinilor, pentru Halloween
Discovery va filma, pe 3 octombrie, o producţie de realitate virtuală la Castelul Corvinilor, iar conţinutul va fi disponibil pe platforma Discovery VR şi pe site-ul castelului, la finalul lunii octombrie, cu ocazia sărbătorii Halloween. Pentru buna desfăşurare a filmărilor, Castelul Corvinilor va fi închis pentru vizitare pe durata zilei de luni, informează postul de televiziune. Ideea realizării materialului - ”Castelul bântuit” - a venit ca urmare a unei competiţii interne, realizate de Discovery la nivel internaţional. Din echipa care va realiza materialul vor face parte experţi din Statele Unite, România şi Marea Britanie. “Mă bucur că ţara noastră este o sursă constantă de resurse şi inspiraţie pentru colegii din alte ţări şi că iniţiativele de a realiza conţinut aici sunt din ce în ce mai multe, mai ales după filmările recente pentru «Harley and the Davidsons» din România. Prin acest nou proiect avem şansa de a promova încă una dintre atracţiile României”  a spus Ada Roseti, director de programe Europa Centrală şi de Est. Destination America, una dintre televiziunile Discovery din Statele Unite,va prelua o parte din conţinutul video realizat cu această ocazie – materiale de tip making of şi interviuri cu echipa de filmare, precum şi cu ghizii Castelului.
http://www.news.ro/cultura-media/discovery-va-filma-o-productie-de-realitate-virtuala-la-castelul-corvinilor-pentru-halloween-1922403927002016091115576881

Opriș (STS): Mesajele de urgență instantanee primite în rețelele de radio și televiziune reprezintă un subiect de negociere, în România
Mesajele de urgență instantanee primite într-o rețea de radiodifuziune sau de televiziune reprezintă o normalitate în țările civilizate, în timp ce în România înseamnă un subiect de negociere, a declarat, luni, în cadrul conferinței internaționale 'Noua paradigmă a comunicațiilor radio', Marcel Opriș, director Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), vorbind pe tema unor situații precum cutremurul produs recent în țară. "În România există o lege care se numește 76 din 8 noiembrie 1993, care a ratificat semnarea de către România a Constituției Uniunii Internaționale a Comunicațiilor. Fără această lege și semnarea acestei convenții nu am fi vorbit astăzi de comunicații în România. Articolul 40 din Convenția ITU prevede ca prioritate absolută a tuturor telecomunicațiilor securitatea vieților omenești pe uscat, pe mare, în aer și în spațiul extra-atmosferic. De asemenea, un articol foarte interesant al Convenției face referire la mesajele de urgență. Stațiile de radiocomunicații sunt obligate să accepte cu prioritate absolută apelurile și mesajele de primejdie, să răspundă la aceste mesaje. Rețineți că televiziunea este un serviciu de radiocomunicație, în acest moment, dar noi ne-am îndepărtat foarte mult de la acest concept. Ceea ce în alte țări reprezintă o normalitate ca un mesaj de urgență să fie instantaneu primit într-o rețea de radiodifuziune sau de televiziune, la noi încă este un subiect de negociere", a spus Opriș. Oficialul STS a precizat, totodată, că orice cetățean poate da în judecată statul ca urmare a lipsei de comunicare și informare față de un eveniment de urgență produs la un moment dat și care i-ar pune viața în pericol.
http://www.agerpres.ro/social/2016/09/26/opris-sts-mesajele-de-urgenta-instantanee-primite-in-retelele-de-radio-si-televiziune-reprezinta-un-subiect-de-negociere-in-romania-11-51-03

Matt LeBlanc va prezenta încă două sezoane ale emisiunii „Top Gear“
Actorul american Matt LeBlanc, unul dintre protagoniştii serialului „Prietenii tăi/ Friends“, a semnat un contract cu BBC pentru a prezenta încă două sezoane ale emisiunii „Top Gear“, informează  site-ulbbc.com, citat de News.ro. Matt LeBlanc va fi ajutat în prezentarea acestei emisiuni de Chris Harris şi Rory Reid. În următoarele sezoane din „Top Gear“ vor apărea cu regularitate şi Eddie Jordan, Sabine Schmitz şi The Stig. Chris Evans, coprezentator alături de Matt LeBlanc în 2016, s-a retras din emisiunea „Top Gear“ după un singur sezon.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/matt-leblanc-prezenta-inca-doua-sezoane-emisiunii-top-gear-1_57e93af35ab6550cb803589a/index.html

Experimentul "60 de zile după gratii" revine cu un nou sezon pe Crime + Investigation
Experimentul "60 de zile după gratii" revine cu un nou sezon pe Crime + Investigation. Al doilea sezon, ce va avea premiera săptămâna viitoare, urmăreşte opt noi participanţi nevinovați ce pătrund în lumea penitenciarului Clark County din Jeffersonville, Indiana, în încercarea de a dezvălui adevărata lume din spatele gratiilor. "Aceștia vor oferi o perspectivă mai profundă asupra problemelor de trafic de droguri, violență și corupție expuse în primul sezon al seriei", potrivit oficialilor Crime + Investigation. Noul sezon are premiera marți, 4 octombrie, de la ora 22:00, pe Crime + Investigation.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/experimentul-60-de-zile-dupa-gratii-revine-cu-un-nou-sezon-pe-crime---investigation

O nouă producţie de realitate virtuală marca Discovery, filmată în România. Parte din conţinutul video, preluat de o televiziune din State
Discovery Channel, împreună cu Primăria Municipiului Hunedoara, anunţă realizarea unei noi producţii de realitate virtuală (virtual reality - VR) în România, la Castelul Corvinilor din Hunedoara. Filmările vor avea loc în data de 3 octombrie, iar conținutul va fi disponibil pe platforma Discovery VR și pe site-ul castelului, la finalul aceleiași luni, cu ocazia Halloween-ului. "Ideea realizării materialului („Castelul bântuit”) a venit ca urmare a unei competiții interne, realizate de Discovery la nivel internațional. Din echipa care va realiza materialul vor face parte experți din Statele Unite, România și Marea Britanie", potrivit oficialilor Discovery Channel.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/discovery-va-filma-o-noua-productie-de-realitate-virtuala-o-parte-din-continutul-video-preluat-de-o-televiziune-din-state

Televiziunea de documentare Cinethronix, lansată în acest an, distribuită și românilor din Bulgaria (titlu modificat de Media Expres)
Postul Cinethronix, lansat în luna iune a acestui an, pe teritoriul României, se extinde și în Bulgaria. Începând din 20 septembrie 2016, postul de televiziune Cinethronix poate fi vizionat si de către vorbitorii de limba română din nordul Bulgariei, fiind retransmis, într-o primă fază, de compania Nordelink, în 25 de orașe din țara vecină, între care zonele Ruse si Silistra. Cosmin Nicolescu, directorul Cinethronix: „Suntem in discutii avansate si cu alte doua societati de cablu, BDIN BG COM și LAFI, care retransmit in zonele Balcic si Vidin. De asemenea, suntem în discuțíi avansate cu mai mulți cabliști din Republica Moldova, care s-au arătat interesați să ne distribuie. Așa cum am mai spus, în paralel cu distribuția pe plan intern la nivel național, acordăm o atenție deosebită și Diasporei, intenționând ca programele noastre să poată fi urmărite de românii din Italia, Spania sau Israel.”
http://www.paginademedia.ro/2016/09/canalul-de-documentare-cinethronix-lansat-in-acest-an-distribuit-si-romanilor-din-bulgaria

Antena 3 se află în negocieri pentru vânzare
Interesat de achiziționarea Antena 3 se pare că este un grup de investitori străini reprezentat de profesorul dr. Stylianos Syrmoglou, CEO de-a lungul timpului a mai multor trusturi de presă din Grecia și nu numai, conectat foarte bine și la industria de televiziune din SUA. Nu doar Antena 3 e în vizorul grupului de investitori, ci și Kanal D, dar negocierile se poartă doar cu Antena 3. Pe surse, am aflat că discuțiile dintre jurnalistul grec și reprezentanții Antena Group deja au început de aproximativ o lună. Syrmoglou a avut întrevederi cu Camelia Voiculescu și Sorin Alexandrescu, acesta din urmă fost CEO al Antena Group, dar retras, oficial, după condamnarea la 3 ani și 6 luni de închisoare, sentință ce nu e definitivă, dar rămas, în continuare, între oamenii care iau decizii. Din informațiile noastre, grupul de investitori străini așteaptă un răspuns la propunerile făcute trustului român de presă chiar de la fondatorul antenelor Dan Voiculescu, în ciuda faptului că în prezent acesta se află în penitenciar. Propunerile făcute grupului media din care face parte și Antena 3 se referă fie la colaborarea cu întreg trustul, fie la achiziționarea postului Antena3 în sine, care trece în prezent printr-o situație financiară extrem de dificilă. Informațiile de până acum sunt acelea că stația TV se îndreaptă rapid spre insolvență, iar o astfel de propunere pare să fie o oportunitate , cum ar spune englezul once in a life time, să iasă din impasul actual. Din cauza problemelor financiare cauzate, printre altele, și mutării forțate a sediului, anul acesta, Antena 3 a redus salariile și a concediat angajați iar în acest moment se pare că vor urma noi tăieri de salarii chiar de luna următoare. Din informațiile noastre, se pare că Stylianos Syrmoglou, cel care poartă negocierile la București, ar avea mai mulți ași în mânecă. Dacă Dan Voiculescu va refuza oferta acestuia, sursele noastre spun că jurnalistul grec va face o ofertă similiară grupului turcesc DOGAN direct la Istanbul, pentru preluarea postului KANAL D. Ceea ce se știa de ceva vreme în mediile bine informate de la noi este că personajul acesta cheie a mai purtat negocieri și cu grupul CME, din care face parte postul PRO TV. Proiectul de televiziune propus de grupul de investitori străini ar veni cu un suflu nou pe piața de profil, propunând un alt gen de mentalitate jurnalistică după cum reiese din articolele ziaristului grec postate pe profilul său de Facebook. O scurtă privire peste acestea și vedem un atac frontal la modul în care se face televiziune la ora aceasta în România.
http://www.stiripesurse.ro/exclusiv-antena-3-se-afla-in-negocieri-pentru-vanzare_1153930.html

Mihai Gadea dezminte existenta unor discutii privind vanzarea Antenei 3, subiectul unor zvonuri vehiculate luni
"Antena 3 infirma categoric existenta unor discutii de negociere avand in vedere o tranzactie cu un grup de investitori straini, asa cum speculeaza un site local de stiri", arata Mihai Gadea, CEO al televiziunii de stiri, intr-o pozitie oficiala prezentata luni dupa-amiaza. Dezmintirea vine in conditiile in care Stiripesurse.ro sustinuse, cu titlu de exclusivitate, ca Antena 3 s-ar afla "in negocieri pentru vanzare" cu un grup de investitori straini reprezentat de un anume prof. dr. Stylianos Syrmoglou. Potrivit mesajului lui Gadea, este vorba despre informatii "total opuse realitatii, fiind lansate impotriva oricaror principii jurnalistice, fara a fi verificate". Materialul Stiripesurse.ro a fost preluat, pe parcursul zilei, de nenumarate alte site-uri si bloguri romanesti.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-21314076-mihai-gadea-dezminte-existenta-unor-discutii-privind-vanzarea-antenei-3-subiectul-unor-zvonuri-vehiculate-luni.htm

Micutzu şi Nelu Cortea dau tonul celui de-al doilea sezon din Comedy Club
După ce şi-a făcut debutul pe micul ecran în Comedy Club, Micutzu revine, alături de Nelu Cortea, în primul episod al celui de-al doilea sezon al îndrăgitului serial, care se difuzează luni, 26 septembrie, de la ora 22:00, în exclusivitate pe Comedy Central. În primul episod al celui de-al doilea sezon al Comedy Club, Micutzu trece la un atac frontal asupra „instituţiei numite biserică“. Începe cu religia musulmană, revoltat că aceasta nu permite „două lucruri esenţiale“ - din punctul lui de vedere - „în viaţa oricărui bărbat“: consumul cărnii de porc şi cel de alcool, ceea ce l-ar face şi pe el extrem de supărat pe americani. Apoi trece la vestimentaţia preoţilor din România: poartă pe cap „mini-Catedrala neamului“ şi mantii cusute cu aur „ca să se apere dacă plouă cu sărăcie“. Iar „cele mai nasoale“ i se par obiceiurile ortodoxe propagate de babe, care urmăresc restul credincioşilor de parcă ar fi ninja. Cum greşesc vreun obicei, cum se înfiinţează o babă care le reproşează abaterea de la cutumă.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/micutzu-nelu-cortea-dau-tonul-celui-de-al-doilea-sezon-comedy-club-1_57e938635ab6550cb80344f0/index.html

„X Factor“, audienţe sub Pro TV în seara de duminică, dar cu cele mai bune cifre din ultimii trei ani: ce concurenţi au trecut mai departe
Show-ul „X Factor“ difuzat în seara de duminică a reuşit să se ţină aproape de Pro TV pe intervalul de difuzare. Totodată, emisiunea a adunat cele mai bune cifre de audienţă din ultimii trei ani. La nivel naţional, între Antena 1 şi Pro TV a fost o diferenţă de 40.000 de telespectatori. Show-ul de talente de pe Antena 1 a avut locul al doilea, cu o medie de 1,6 miloane de privitori, având cele mai bune cifre din acest sezon. Kanal D şi România TV au avut, pe intervalul X Factor, cifre aproape la egalitate: peste 630.000 de telespectatori fiecare. Pe de altă parte, tot la nivel naţional, Antena 1 a fost pe locul doi cu 1,5 milioane de telespectatori, în timp ce Pro TV a fost pe primul loc cu 1,8 milioane de telespectatori pe tot intervalul de difuzare al filmului Pro, de la 20:30 la 22:45, arată paginademedia.ro.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/x-factor-audiente-pro-tv-seara-duminica-cele-mai-bun-cifre-ultimii-trei-ani-concurenti-trecut-mai-departe-1_57e926d75ab6550cb80292f8/index.html

Când începe serialul „Ziua în care mi s-a scris destinul“, la Kanal D
Serialul, cu Hatice Sendil şi Ozcan Deniz în rolurile principale, va fi difuzat de luni până vineri, de la ora 20:00, la Kanal D, după ce producţia „Gunes“ ajunge la final. Serialul „Ziua în care mi s-a scris destinul“, ce o are în rolul principal pe actriţa Hatice Sendil (n.r. -Dila din serialul cu acelaşi nume), va începe pe 12 octombrie, la Kanal D, după ce producţia „Gunes“ va ajunge la final. Telespectatorii Kanal D vor avea parte de un scenariu puternic, în care două mame îşi dispută acelaşi copil.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cand-incepe-serialul-ziua-s-a-scris-destinul-kanal-d-1_57e942775ab6550cb8039bc9/index.html

În puii mei, sezon nou, din octombrie. Emisiunea, mai scurtă cu o oră, va fi completată de serialul Băieți de oraș
Mihai Bendeac revine în grila Antenei 1 cu un nou sezon al emisiunii „În puii mei”. Producția a fost programată miercuri, din 5 octombrie, de la 20.30. Emisiunea de divertisment a lui Mihai Bendeac va fi mai scurtă cu o oră decât în sezoanele precedente. Va fi completată însă, tot de o producție care îl are pe Bendeac în centru: serialul de comedie „Băieți de oraș”.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/in-puii-mei-sezon-nou-din-octombrie-emisiunea-mai-scurta-cu-o-ora-va-fi-completata-de-serialul-baieti-de-oras

După Mircea Marian, și Silviu Sergiu lasă EVZ pentru România liberă
Jurnalistul EVZ Silviu Sergiu se va alătura și el ziarului România liberă, după cum a anunțat el pe pagina sa de Facebook. Anunțul vine la doar o zi după ce și Mircea Marian și-a anunțat plecarea de la publicația deținută de Dan Andronic. „Aş mai fi amânat un pic anunțul. Nu aş fi vrut să se interpreteze că eu şi Mircea Marian am plănuit plecarea de la EVZ ca pe o lovitură dată ziarului. Dar cum Simona Ionescu mi-a luat-o înainte, anunțând plecarea mea, nu-mi rămâne decât să confirm: după 11 ani de EVZ, mă voi alătura echipei României libere.”, a menționat Silviu Sergiu. Mircea Marian va fi senior editor la România liberă.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/dupa-mircea-marian-si-silviu-sergiu-lasa-evz-pentru-romania-libera

Andrei Nourescu se desparte de DolceSport
Jurnalistul Andrei Nourescu se desparte de postul Dolce Sport, canal la care a lucrat în ultimii cinci ani. În cei cinci ani, Andrei Nourescu a realizat și moderat la postul deținut de Telekom emisiuni precum Morning Sport, Sport Weekend și Zoom. Contactat de Paginademedia.ro, Andrei Nourescu nu a detaliat motivele plecării. "Deocamdată nu doresct să vorbesc despre motive", a declarat Nourescu pentru Paginademedia.ro.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/andrei-nourescu-se-desparte-de-dolcesport

Ultima parte din seria Wild Carpathia, luna viitoare la TVR. Carrefour România, câteva zeci de mii de euro pentru postproducție
Cel de-al patrulea episod al seriei de documentare Wild Carpathia, care este şi ultimul, va fi difuzat luna viitoare de Televiziunea Română. Noua producţie regizată de prezentatorul britanic Charlie Ottley se numeşte "Seasons of Change" şi promovează frumuseţile, tradiţiile şi zonele rurale pe timpul iernii. Ultima parte a seriei Wild Carpathia va putea fi urmărită la postul public de televiziune pe data de 9 octombrie. Pentru noul episod Charlie Ottley şi echipa sa au desfăşurat o campanie de strângere de fonduri. Pe lângă banii strânşi în urma acestei campanii, demersul său a fost susţinut şi de Carrefour România cu peste 20.000 de lire sterline şi de European Nature Trust. Potrivit site-ului wildcarpathia.tv, Carrefour România a contribuit cu 23.000 de lire sterline (aproximativ 26.000 de euro) pentru operaţiunile de postproducţie.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/ultima-parte-din-seria-wild-carpathia-luna-viitoare-la-tvr-carrefour-romania-cateva-zeci-de-mii-de-euro-pentru-postproductie

TV H îşi schimbă sigla şi se pregăteşte pentru emisia HD. Postul negociază cu cabliştii trecerea la formatul High Defintion
Postul TVH îşi schimbă sigla, grila de programe şi de luna viitoare va emite 16:9. Aceste schimbări se vor produce pe 10 octombrie, când va avea loc relansarea postului. Televiziunea deținută de Fundația România de Mâine și Universitatea Spiru Haret se pregăteşte să treacă şi la formatul High Definition. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, conducerea TVH negociază în prezent cu operatorii de cablu detaliile tehnice pentru a începe de la jumătate lunii noiembrie să emită în format HD.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/tv-h-isi-schimba-sigla-si-se-pregateste-pentru-emisia-hd-postul-negociaza-cu-cablistii-trecerea-la-formatul-high-defintion

Efecte după cutremur. Reporterii Digi 24, anunțați că vor face și ture de noapte
Lipsa de reacţie a televiziunilor de ştiri în noaptea cutremurului de vineri noaptea începe să producă efecte. Şefii de la Digi 24 i-au anunţat în acest weekend pe reporteri că trebuie să lucreze şi noaptea, în ture. Cei aproximativ 30-40 de reporteri de la secţiile politic, economic, social si eveniment ar urma să lucreze noaptea, prin rotație. Ideea nu a fost bine primită de toată redacția postului de știri. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, discuțiile din interiorul redacției au vizat modul în care o astfel de decizie afectează fluxul de lucru al reporterilor de zi, dar și felul în care turele de noapte vor fi prevăzute în contracte.  Conform informațiilor Paginademedia.ro, turele de noapte au început aseară, când un reporter a fost de serviciu.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/efecte-dupa-cutremur-digi-24-introduce-tura-de-noapte-pentru-reporteri

Kenny din South Park, întâmpinat cu coliva într-o campanie semnată de DDB România pentru Comedy Central
Comedy Central a lansat campania publicitară „Distracţie plăcută în România”. Aceasta a fost dezvoltată de agenţia de publicitate DDB România pentru a marca noile seriale produse de Comedy Central în România pentru grila de toamnă: „Comedy Club”, sezonul al doilea şi serialul de teatru de păpuşi „Morr toţi duşmanii”. Direcţia strategică şi creativă a pornit de la conceptul “Comedy Central, față în față cu realitatea româneasă”. Conceptul a presupus identificarea aspectelor prin care românii se diferenţiază faţă de alte popoare, obiceiuri considerate “ciudate” de către străini dar pe care românii obişnuiesc să le ironizeze.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/kenny-din-south-park-intampinat-cu-coliva-intr-o-campanie-semnata-de-ddb-romania-pentru-comedy-central

PNL va cere în Parlament o comisie de anchetă în cazul scandalului de la Radioul Public privind jurnaliştii cercetaţi disciplinar
Partidul Naţional Liberal va cere în Parlament constituirea unei comisii de anchetă, după cercetarea disciplinară a doi jurnalişti ai postului public de radio, au declarat pentru News.ro surse din conducerea partidului. Comisia de anchetă parlamentară ar urma să analizeze modul în care Radioul Public a gestionat problema celor doi jurnalişti şi ”cenzura impusă în cadrul postului”. Despre cercetarea întreprinsă de conducerea Radioului Public în cazul jurnaliștilor Alexandru Rusu și Cătălin Gomboș. Reamintim că vineri a avut loc audierea celor doi jurnalişti de către o comisie de disciplină. Aceasta a decis amânarea luării unei decizii pentru a se consulta cu Serviciul Juridic al SRR asupra statutului de "avertizor public" al celor doi salariaţi cercetaţi.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/pnl-va-cere-in-parlament-o-comisie-de-ancheta-in-cazul-scandalului-de-la-radioul-public-privind-jurnalistii-cercetati-disciplinar

CINEMA...
#Selfie69, locul I in box office Romania, dupa prima saptamana in cinema. Peste 63.000 de spectatori au vazut filmul
Comedia #selfie69, in regia Cristinei Iacob, a adus in cinematografe la finalul acestei saptamani 63.016 spectatori, situandu-se pe primul loc in box-office-ul din Romania, ca numar de spectatori si incasari realizate in saptamana 19 - 25 septembrie. Filmul a fost lansat in 16 septembrie si a surclasat in aceasta perioada productiile hollywoodiene de pe marile ecrane din Romania. #selfie69 (2016) este sequel-ul succesului de public #selfie (2014), cel mai bine vandut film romanesc al anului 2014 si a fost lansat in cinematografe in 16 septembrie. Dupa primul weekend in cinematografe filmul a fost vizionat de peste 25.000 de spectatori. Cele trei protagoniste interpretate de Olimpia Melinte, Flavia Hojda si Crina Semciuc raman de sexy si in #selfie69, dar mult mai imprevizibile decat in primul #selfie, acestea fiind aruncate in mai multe situatii amuzante in urma pariului lor  intitulat "cum sa te mariti in 3 zile?" Cei peste 63.000 de spectatori care au vazut filmul pana acum, au petrecut aproape 2 ore in compania insolitelor personaje care intra in situatii comice, fierbinti si neasteptate. http://life.hotnews.ro/stiri-prin_oras-21315773-selfie69-locul-box-office-romania-dupa-prima-saptamana-cinema-peste-60-000-spectatori-vazut-filmul.htm

IT...ONLINE...MOBILE...
Serialul Luke Cage va fi lansat luna aceasta pe Netflix și în România
Serialul „Luke Cage”, inspirat de benzile desenate Marvel, va fi lansat pe platforma video Netflix, începând din 30 septembrie. Seria de 13 episoade va fi disponibilă și abonaților din România.  Mike Colter îl joacă pe Luke Cage, un fost deţinut cu puteri supranaturale, dobândite în urma unui experiment ştiinţific sabotat în care a fost cobai.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/serialul-luke-cage-va-fi-lansat-luna-aceasta-pe-netflix-si-in-romania

eMAG va funcționa în Polonia sub acest brand începând de marți
Trecerea magazinului polonez online Agito la brandul românesc eMAG va fi operată marți, 27 septembrie, a anunțat pentru Profit.ro omul de afaceri Iulian Stanciu, care deține aproape peste 22% din acțiunile Dante International, compania care a cumpărat Agito la începutul anului 2015. “Pe 27 septembrie, agito.pl va deveni emag.pl. Achiziția domeniului a fost un proces de durată și costisitor având în vedere că era folosit de un institut de cercetare deținut de statul polonez”, a afirmat Stanciu, care nu a dorit să facă publică suma plătită pentru preluarea adresei web emag.pl. În ianuarie 2015, grupul sud-african Naspers a decis să extindă platforma de vânzări a retailerului eMAG.ro în Polonia, prin preluarea integrală de către Dante International a companiei Agito, un important jucător local pe segmentul retailului online.
http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/emag-va-functiona-in-polonia-sub-acest-brand-incepand-de-marti-15576223
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL