×

Revista presei -- Data și ora publicării: 16.09.2016 12:13:38

REVISTA PRESEI / 16 sep 2016 /




Comedy Central se relansează cu o versiune dedicată exclusiv pentru România
Carmen Dumitrache este director executiv de resurse umane Telekom România
Planurile CE pentru reforma drepturilor de autor: YouTube sa plateasca mai multi bani muzicienilor; masuri de sprijin pentru jurnalisti si artisti
Michael Fischler, supervizor al seriei „Harley and The Davidsons“: „Am descoperit Bucureştiul cu Google Maps“
Magic TV și Rock TV au intrat oficial în rețeaua UPC
AUDIENȚE. Visuri la cheie, la debut: cifre duble față de locul doi
La un an de la lansare, Digi FM va avea o linie muzicală clară și un playlist manager. A lucrat la Kiss, Magic FM, Pro FM și MTV
TVR a înlocuit teledonul pentru Cumințenia Pământului cu trei emisiuni în direct
Sezoane noi din Next Star, Las Fierbinţi şi Atletico Textila, astăzi la Antena 1 şi ProTV
Cu vocea pe balcon. O echipă de români filmează pentru proiectul internațional Balcony TV
SRR a obţinut o prelungire a termenului de intrare în emisie pentru Antena Satelor - Comăneşti şi Radio Timişoara - Petroşani
Monica Gubernat, membru CNA, cere demisia vicepreşedintelui instituţiei; Răsvan Popescu: Nu este cazul

MOBILE...IT...ONLINE...
RCS&RDS ofera clientilor care se porteaza sume de bani
Peste o jumătate de milion de români au schimbat reţeaua mobilă în 2016
Teamnet, una din fostele firme ale lui Sebastian Ghiță, a primit un contract public în Oman
Fostul director de vânzări al Ymens Teamnet a preluat conducerea IDC Romania
Premieră: "Sume cadou" de la RCS & RDS pentru clienţii noi, la portarea din altă reţea şi contractarea unui pachet fix-mobil
Teamnet Group își extinde activitatea în Orientul Mijlociu


Comedy Central se relansează cu o versiune dedicată exclusiv pentru România

Viacom a anunțat lansarea unui feed dedicat României al televiziunii Comedy Central, marcată prin difuzarea primului episod din al douăzecilea sezon "South Park" în data de 20 septembrie, de la ora 20:00, informează Media Expres.
Schimbarea presupune adaptarea programului la nevoile publicului local și introducerea în grilă a unor noi seriale de succes la nivel internațional, premiere la nivel național și producții autohtone.
Zoltan Kabai, Director de Programe Comedy Central, regiunea Europa Centrală și de Est, a spus: „Intenționăm ca noul Comedy Central să reprezinte o propunere unică pe piața media locală, cu un conținut puternic de comedie, mai puternic ca oricând în România. De aceea, am adaptat programul la nevoile publicului local, și, investind în conținut, am introdus în grilă noi seriale de succes la nivel internațional, premiere la nivel național și producții autohtone. În luna iunie a acestui an, am procedat la fel în privința lui Paramount Channel, care acum a reușit să-și dubleze rating-ul în prime time. Acest exemplu ne-a convins că trebuie să dedicăm Comedy Central pieței locale, concentrându-ne pe obiceiurile de consum mediatic și pe preferințele românilor. În acest sens, vom pune din ce în ce mai mult accent pe crearea producțiilor locale marcă proprie a Comedy Central”.
Reînnoirea televiziunii începe prin introducerea unui flux separat de difuzare Comedy Central, specific României.
Mai mult decât atât, relansarea cu un nume simplificat (Comedy Central în loc de Comedy Central Extra) înseamnă și o direcție nouă în ce privește conținutul: vor fi difuzate seriale americane care au înregistrat audiențe foarte mari, francize de comedie categoria A în premieră, cele mai bune seriale de animație pentru adulți, alături de producții locale amuzante și îndrăgite.
Din 20 septembrie, serialul „South Park”, premiat cu Emmy și câștigător al premiului Peabody, începe cel de-al douăzecilea sezon. Primul episod al acestuia este difuzat în România la doar o săptămână după premiera americană și poate fi vizionat exclusiv la Comedy Central.
http://www.forbes.ro/comedy-central-se-relanseaza-cu-o-versiune-dedicata-exclusiv-pentru-romania-68414

Carmen Dumitrache este director executiv de resurse umane Telekom România

Telekom Romania anunță numirea lui Carmen Dumitrache în poziția de Director Executiv de Resurse Umane, în funcție din 15 septembrie 2016, fiind responsabilă cu coordonarea activităților de resurse umane în grupul de companii Telekom Romania, raportând direct către directorul general al Telekom Romania, informează Media Expres.
Cu aproape 20 de ani petrecuți în poziții de management executiv de resurse umane, Carmen Dumitrache a lucrat în companii de tehnologie și IT, consultanță și externalizare, din domeniul medical, dar și în ONG. Ea vine la Telekom de pe poziția de HR Business Partner – Global Support Center la Ericsson Telecommunication.
Carmen Dumitrache este licențiată în medicină și deține un MBA Româno-Canadian în marketing.
Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.
http://www.forbes.ro/carmen-dumitrache-este-director-executiv-de-resurse-umane-telekom-romania-68420

Planurile CE pentru reforma drepturilor de autor: YouTube sa plateasca mai multi bani muzicienilor; masuri de sprijin pentru jurnalisti si artisti

Planurile CE pentru reforma drepturilor de autor: YouTube sa plateasca mai multi bani muzicienilor; masuri de sprijin pentru jurnalisti si artisti
Potrivit Comisiei Europene, "noul peisaj digital va crea oportunitati pentru creatorii europeni, atat timp cat normele ofera claritate si securitate juridica pentru toti actorii din domeniu", intr-o perioada in care "tehnologiile digitale schimba modul in care muzica, filmele, televiziunea, radio-ul, cartile si presa sunt produse, distribuite si accesate."
Comisia tine cont de numeroasele plangeri ale jurnalistilor, artistilor etc la adresa marilor motoare de cautare, agregatoare de continut sau retele social media (Google, YouTube, Facebook), pentru faptul ca nu ar fi remunerati corect pentru opera lor distribuita prin intermediul acestora. Pe de alta parte, insa, in timp ce normele anuntate saptamana aceasta prevad ca YouTube sa plateasca mai mult, ele nu precizeaza si cum va fi fortata, efectiv, platforma de video-sharing sa faca acest lucru.
Noile planuri fac parte din Strategia privind piata unica digitala si au in vedere sa diversifice oferta de continut; sa asigure o piata mai echitabila si sustenabila pentru media, creatori si industriile creative; sa ofere un acces mai larg la continutul online transfrontalier; sa intareasca normele privind drepturile de autor in domeniul educatiei, cercetarii, patrimoniului cultural si incluziunii persoanelor cu handicap.
Jean-Claude Juncker in discursul sau de miercuri privind Starea Uniunii 2016: "Vreau ca jurnalistii, editorii si autorii sa fie platiti corect pentru munca lor, indiferent daca lucreaza in studiouri sau in sufragerie, indiferent daca produsul muncii lor este difuzat offline sau online si indiferent daca este distribuit publicului utilizand un copiator sau este disponibil in scopuri comerciale pe internet prin intermediul unui hyperlink."
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-21292413-planurile-pentru-reforma-drepturilor-autor-youtube-plateasca-mai-multi-bani-muzicienilor-masuri-sprijin-pentru-jurnalisti-artistilor.htm

Michael Fischler, supervizor al seriei „Harley and The Davidsons“: „Am descoperit Bucureştiul cu Google Maps“

Michael Fischler, Production Management Director pentru Discovery Communications şi supervizor al seriei „Harley and The Davidsons“, a povestit într-un interviu pentru „Adevărul“ de ce a ales România ca loc de filmare, ce dificultăţi a întâmpinat şi de ce a ales să spună povestea motocicletei Harley Davidson.
„Harley and The Davidsons“, una dintre cele mai mari producţii de ficţiune realizate de Discovery Channel şi filmată în România a avut recent premiera la postul de televiziune. A doua parte a seriei în trei episoade despre naşterea emblematicei motociclete Harley Davidson are loc duminică, 18 septembrie, de la ora 22:00. Noua producţie Discovery Channel beneficiază şi de un site dedicat. Pentru „Harley and The Davidsons“, Michael Fischler, care ocupă funcţia de Production Management Director pentru Discovery Communications, a fost cel care a supervizat întregul proces al „facerii“ acestui serial, fiind, de asemenea, şi cel care a ales România drept loc pentru filmări. Acesta a declarat într-un interviu pentru „Adevărul“ că România dispune de condiţii ideale, atât istorice, cât şi futuriste, pentru a realiza şi lansa producţii de talie mondială, povestind, în acelaşi timp modul în care a colaborat cu românii şi ce dificultăţi a întâmpinat în timpul filmărilor. Mai multe, în cele ce urmează.
„Adevărul“: Prima întrebare e absolut firească: de ce aţi ales tocmai România pentru a filma „Harley and the Davidsons“?
Michael Fischler: Am ales România după o analiză atentă. Am căutat în jurul lumii un loc care să se potrivească cu atmosfera serialului, cu scenele cu curse de motociclete. Am venit cu ideea de a folosi un velodrom preexistent astfel încât cursele să se desfăşoare normal. Cu puţin noroc şi cu Google Maps am descoperit Bucureştiul, unde exista un velodrom din beton. Părea să nu fie utilizat, spre deosebire de alte piste pe care le-am găsit în Africa de Sud, în Noua Zeelandă, în Georgia sau în Canada, care erau moderne şi acoperite. Eram sceptic, nu credeam că vom avea banii necesari pentru a ne încadra în buget şi a obţine pista cu pricina. Din fericire, pista asta era aproape nefolosită, era chiar într-o stare proastă. Era în apropiere de un stadion, loc frecventat şi utilizat, dar nu şi această pistă. A fost un element cheie, dintre multe altele, care a produs un efect de domino. Celălalt a fost, ca în cazul multor ţări est-europene, că în Bucureşti există o infrastructură veche. Adică arată precum America industrială. Am găsit fabrici, un combinat siderurgic, care erau necesare pentru serial. În combinat se construiau componente pentru tren, alt lucru de care aveam nevoie. Un alt spaţiu abandonat a servit drept fabrică pentru motocicletele Harley. Am luat legătura şi cu cei de la Castel Studios şi totul a prins contur. Cu cât m-am gândit mai mult la România cu atât s-a potrivit mai bine cu nevoile noastre. Aşadar, de-asta am ales România.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/title-1_57daa8bd5ab6550cb8af89f1/index.html

Magic TV și Rock TV au intrat oficial în rețeaua UPC

Posturile de muzică ale grupului grec Antenna Group au intrat pe cablu. Rock TV și Magic TV se pot vedea, de astăzi, în rețeaua companiei de cablu UPC, pe pozițiile 613 și 614, pe cablul digital.
Rock TV și Magic TV au intrat la UPC după ce în ultimele săptămâni au fost anunțate două date de lansare: inițial pe 26 august, iar apoi pe 2 septembrie. Ultima dată avansată a fost cea de 15 septembrie.
Totodată, Rock TV, Magic TV, dar și Kiss TV (parte a aceluiași grup) vor emite HD, după ce compania a informat CNA în acest sens
http://www.paginademedia.ro/2016/09/magic-tv-si-rock-tv-au-intrat-oficial-in-reteaua-upc

AUDIENȚE. Visuri la cheie, la debut: cifre duble față de locul doi

AUDIENȚE. Al treilea sezon Visuri la cheie, de la Pro TV, a debutat din poziție de lider. Emisiunea prezentată de Dragoș Bucur a avut cifre duble față de locul al doilea pe toate cele trei targeturi.
Antena 1 a avut locul trei la nivel național, patru la orașe și poziția a doua pe publicul comercial.
NAȚIONAL. Emisiunea care s-a derulat pe parcursul a două ore a fost urmărită de aproape două milioane de persoane din întreaga țară, media fiecărui minut. Kanal D a avut cifre la jumătate, cu serialul turcesc Gunes. Locul trei pentru Antena 1, cu filmul Cursă mortală 2, care a fost urmărit de 777.000 de persoane, media fiecărui minut.
URBAN. Visurile au fost urmărite, la orașe, de puțin peste un milion de persoane, în medie. Și aici, Kanal D a avut poziția a doua, cu cifre la jumătate: 521.000. Locul al treilea a fost al Antenei 3, cu o medie de 417.000 de persoane, care a dezbătut cazul violenței în familie și ultimul scandal din viația personală a lui Cristian Boureanu, cercetat pentru că și-ar fi lovit fiica.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/audiente-visuri-la-cheie-la-debut-cifre-duble-fata-de-locul-doi

La un an de la lansare, Digi FM va avea o linie muzicală clară și un playlist manager. A lucrat la Kiss, Magic FM, Pro FM și MTV

La un an de la lansarea stației, Digi FM se concentrează și pe linia muzicală. Canalul radio de știri a numit un playlist manager (poziție care nu a existat până acum) și anunță formatul muzical pe care va merge postul de news.
Muzica postului va fi coordonată de Dragoș Vulgaris, playlist manager care s-a ocupat în trecut de muzica posturilor Kiss FM, Magic FM, MTV și Pro FM.
Dragoș Vulgaris, despre formatul muzical al Digi FM: „Muzica Digi FM se adreseaza unui public matur, trecut de 30 de ani. De astazi, principala schimbare pe care o aducem, fara a ne indeparta de formatul actual al radioului, este aceea de familiaritate a melodiilor, fara a influenta insa obiceiurile de ascultare si preferintele muzicale ale publicului pe care îl țintim.”
“Informatia obiectiva complexa merita un fond sonor pe gustul ascultatorului. Din punct de vedere muzical, DigiFM este un post de radio A.C.”
http://www.paginademedia.ro/2016/09/la-un-an-de-la-lansare-digi-fm-va-avea-o-linie-muzicala-clara-si-un-playlist-manager-a-lucrat-la-kiss-magic-fm-pro-fm-si-mtv

TVR a înlocuit teledonul pentru Cumințenia Pământului cu trei emisiuni în direct

Teledonul de opt ore anunțat în vară de TVR, pentru a strânge fonduri pentru Cumințenia Pământului, s-a transformat în trei emisiuni care însumează puțin peste patru ore.
TVR a anunțat că duminică, 18 septembrie, va găzdui trei emisiuni Brâncuși e al meu, îns termenul de „teledon” nu mai este folosit în comunicarea postului public pe acest subiect.
Reprezentanții TVR nu au putut fi contactați pentru a da explicații în legătură cu schimbarea de program.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/tvr-a-inlocuit-teledonul-pentru-cumintenia-pamantului-cu-trei-emisiuni-in-direct

Sezoane noi din Next Star, Las Fierbinţi şi Atletico Textila, astăzi la Antena 1 şi ProTV

Antena 1 şi ProTV bifează premiere astăzi, într-o seară în care Steaua are primul meci din acest sezon din Europa League (pe Pro TV), iar Astra joacă în aceeași competiție (într-o partidă care se vede pe DolceSport).
Un nou sezon de Next Star începe la Antena 1, primele episoade din sezoanele noi de Las Fierbinţi şi Atletico Textila, la ProTV.
Prima ediţie din sezonul 7 al show-ului de talente „Next Star” debutează la Antena 1, în această seară, de la ora 20.30.
http://www.paginademedia.ro/2016/09/sezoane-noi-din-next-star-las-fierbinti-si-atletico-textila-astazi-la-antena-1-si-protv

Cu vocea pe balcon. O echipă de români filmează pentru proiectul internațional Balcony TV

Ai loc cu o trupă pe balcoanele din București? Mai mult, poți filma un clip? Un fost om de radio – Călina Maria Curticăpean și un om de film – Alex Purje sunt artizanii proiectului în Capitală. Rock, jazz, funk, pop, alternativ, rap, electro, reggae sau influențe de muzică clasică. Nu contează stilul, pe balcon să se cânte!
Clipurile sunt filmate pentru un proiect internațional, Balcony TV, care adună astfel de videoclipuri din toată lumea și le postează online.
Călina Maria Curticăpean povestește pentru Paginademedia.ro: Eu și Alex Purje, de asemenea producător și regizor la BalconyTv Bucharest suntem și muzicieni, colegi în trupa Space Needle. Eram familiari cu platforma și ne-am fi dorit să putem cânta și noi pe balcon așa că i-am contactat întrebându-i când vor veni și în București, descriindu-le foarte frumos orașul și scena muzicală a acestuia.
Chiar Stephen O’Regan (unul dintre fondatorii platformei mondiale n. red) mi-a răspuns la mesaj, după ce ne-a „puricat” conturile pe rețelele de socializare și i-a plăcut ce a văzut. Eu activam în radio în acea perioadă, Alex Purje în cinematografie, experiența noastră ca muzicieni era un atu așa că ne-a propus să producem noi BalconyTv Bucharest. Am acceptat imediat și așa a început povestea noastră.”
http://www.paginademedia.ro/2016/09/video-cu-vocea-pe-balcon-o-echipa-de-romani-filmeaza-pentru-proiectul-international-balcony-tv

SRR a obţinut o prelungire a termenului de intrare în emisie pentru Antena Satelor - Comăneşti şi Radio Timişoara - Petroşani

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a obţinut, joi, de la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), o prelungire cu şase luni a termenului de intrare în emisie pentru Antena Satelor – Comăneşti şi Radio Timişoara – Petroşani.
http://www.news.ro/cultura-media/srr-a-obtinut-o-prelungire-a-termenului-de-intrare-in-emisie-pentru-antena-satelor-comanesti-si-radio-timisoara-petrosani-1922411015322016091715568092

Monica Gubernat, membru CNA, cere demisia vicepreşedintelui instituţiei; Răsvan Popescu: Nu este cazul

Monica Gubernat, membru al Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), a cerut demisia vicepreşedintelui instituţiei, Răsvan Popescu, joi, după ce acesta a dezvăluit că renunţă la exercitarea dreptului de semnătură cu care a fost delegat de preşedintele Consiliului, Laura Georgescu. Răsvan Popescu a spus că nu este cazul să îşi dea demisia, pentru că şi-a îndeplinit funcţia corespunzător.
http://www.news.ro/cultura-media/monica-gubernat-membru-cna-cere-demisia-vicepresedintelui-institutiei-rasvan-popescu-nu-este-cazul-1922413715072016091615568052

MOBILE...IT...ONLINE...
RCS&RDS ofera clientilor care se porteaza sume de bani

Operatorul telecom RCS & RDS desfasoara la nivel national, pana la 15 octombrie 2016, o campanie promotionala prin care ofera noilor clienti Digi Mobil, care vin cu numarul lor in retea, posibilitatea sa achizitioneze smartphone-uri 4G cu avans 0. Ei pot astfel sa plece acasa imediat cu telefonul mobil, fara a fi conditionati de vreo plata la momentul contractarii oricaruia dintre abonamentele Optim (2, 3, 5 sau Nelimitat).
Noii clienti care contracteaza Optim Nelimitat (tarif de 4,84 euro/luna, TVA inclus), Optim 2 (tarif de 1,94 euro/luna, TVA inclus), Optim 3 (tarif de 2,90 euro/luna, TVA inclus) sau Optim 5 (tarif de 4,84 euro/luna, TVA inclus), primesc la abonare sume cadou de pana la 120 lei, cu care pot achita contravaloarea avansului pentru orice telefon mobil din oferta Digi Mobil:
pana la 50 lei pentru contractarea serviciului, in functie de abonamentul ales (Optim 2 ~ 30 lei, Optim 3 ~ 40 lei, Optim 5 si Nelimitat ~ 50 lei)
50 lei daca vin la Digi Mobil cu numar de abonament din alta retea
25 lei daca vin la Digi Mobil cu numarul de cartela din alta retea
La aceste sume cadou, Digi adauga inca 20 lei daca noul abonat opteaza si pentru factura electronica.
http://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/202834/rcs-rds-ofera-clientilor-care-se-porteaza-sume-de-bani.html

Peste o jumătate de milion de români au schimbat reţeaua mobilă în 2016

Compania orădeană RCS&RDS a câştigat cu 65.855 mai mulţi clienţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Compania RCS&RDS, cel mai mare jucător de pe piaţa de cablu TV, şi Orange, liderul pieţei locale de telecom, au înregistrat în primele 8 luni din acest an cea mai mare creştere a numărului de clienţi atraşi de la alţi operatori prin portare, conform datelor publicate de Autoritatea Naţională de Reglementare în Comunicaţii (ANCOM).
RCS&RDS a câştigat cu 65.855 mai mulţi clienţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar Orange a câştigat cu 49.076 mai mulţi clienţi, conform sursei citate. Portarea este procedura prin care un client îşi schimbă furnizorul de servicii de comu­nicaţii păstrându-şi numărul de telefon.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/peste-o-jumatate-de-milion-de-romani-au-schimbat-reteaua-mobila-in-2016-15711570

Teamnet, una din fostele firme ale lui Sebastian Ghiță, a primit un contract public în Oman

Teamnet Group, companie IT care a aparținut lui Sebastian Ghiță, a obținut un contract de la Ministerul Municipalității Regionale și al Resurselor de Apă din Oman, care vizează implementarea unui sistem care va emite online autorizații municipale, a anunțat, joi, compania.
Prtin acest proiect, Teamnet și Grupul Modern Information Technology LLC (ITON) vor digitaliza și optimiza a peste 400 de tipuri de servicii și 700 de proceduri aferente unor domenii precum sănătate publică, salubrizare, construcții și exploatarea resurselor de apă, scrie News.ro.
Piața din Orientul Mijlociu este considerată atractivă de către companiile din sector, în condițiile în care investițiile în IT sunt estimate de Gartner la 212,9 miliarde de dolari în 2016 în întreaga regiune.
Gartner estimează că afacerile din serviciile IT vor reprezenta 84% din segmentul total de servicii în domeniu.
http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/teamnet-una-din-fostele-firme-ale-lui-sebastian-ghita-a-primit-un-contract-public-in-oman-15568028

Fostul director de vânzări al Ymens Teamnet a preluat conducerea IDC Romania

Fostul director de vânzări al Ymens Teamnet, Alina Georgescu, a preluat conducerea IDC România, post rămas vacant după plecarea lui Laurențiu Popescu la Bitdefender.
“În noul său rol, Alina Georgescu va coordona activitatea IDC în România și va fi responsabilă pentru dezvoltarea strategiei comerciale pentru toate liniile de business ale companiei precum: cercetare de piață, servicii de consultanță și conferințe, cu focus pe programul de IT Executive Programme. Din această poziție, Alina Georgescu va susține demersul clienților noștri de a accelera procesul de transformare digitală, prin înțelegerea noilor tehnologii de dezvoltare și implementarea unei strategii de succes”, se arată într-un comunicat al IDC remis Profit.ro.
Înainte de a se alătura echipei IDC România, Alina Georgescu a lucrat în domeniul IT. Cu o experiență de peste 13 ani, ea a deținut anterior poziții cheie de management în alte companii din industrie. În ultimii ani, Georgescu a coordonat activități de business development si vânzări din poziții precum Sales Director al Ymens, Business Development Executive al Global Business Services sau Country Manager for Business Partner Organization și Mid Market în cadrul IBM România și Moldova.
http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/fostul-director-de-vanzari-al-ymens-teamnet-a-preluat-conducerea-idc-romania-15567923

Premieră: "Sume cadou" de la RCS & RDS pentru clienţii noi, la portarea din altă reţea şi contractarea unui pachet fix-mobil

Compania de cablu RCS & RDS derulează o campanie promoţională prin care le oferă recompense în bani clienţilor noi care vin cu numărul de mobil din altă reţea şi care încheie contracte pentru mai multe servicii ale companiei. Bonusurile pot ajunge la 300 de lei şi pot fi folosite pentru achiziţionarea de telefoane din oferta Digi Mobil.
Astfel, clienţii Digi Mobil care portează numărul din altă reţea şi optează pentru unul dintre abonamentele Optim (de la 2 la 5 euro) vor putea cumpăra smartphone-uri 4G din oferta Digi Mobil cu avans zero, fără să facă vreo plată la momentul contractării serviciilor.
http://www.economica.net/premiera-sume-cadou-de-la-rcs-rds-pentru-clientii-noi-la-portarea-din-alta-retea-si-contractarea-unui-pachet-fix-mobil_125430.html

Teamnet Group își extinde activitatea în Orientul Mijlociu

Teamnet Group își extinde activitatea din Orientul Mijlociu printr-un proiect desfășurat pentru Ministerul Municipalității Regionale și al Resurselor de Apă din Oman, în colaborare cu Grupul Modern Information Technology LLC (ITON).
Astfel, cele două companii vor sprijini digitalizarea și optimizarea a peste 400 de tipuri de servicii și 700 de proceduri aferente unor domenii precum sănătate publică, salubrizare, construcții și exploatarea resurselor de apă. Pe o piață în care investițiile IT din acest an sunt estimate de Gartner la 212.9 miliarde de dolari1 la nivelul Orientului Mijlociu, soluțiile realizate în acest proiect au rolul de a contribui la reducerea birocratiei, întărirea transparenței decizionale și facilitarea comunicării cu cetățenii.
http://www.economica.net/teamnet-group-i-i-extinde-activitatea-in-orientul-mijlociu_125433.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL