×

Revista presei -- Data și ora publicării: 25.08.2016 09:42:27

REVISTA PRESEI / 25 aug 2016 /




Impactul și vizibilitatea campaniei „Cumințenia pământului” pe televiziune
Prima reacţie oficială a CNA în scandalul reportajului difuzat de Sky News despre presupusul trafic de arme din România
UPC: 80% dintre abonaţi utilizează conexiunea wireless la internet
Kanal D, locul doi pe naţional şi urban cu serialul Guneş. România TV, peste Antena 3 pe aceleaşi targeturi
Dolce Sport și Digi Sport au drepturile pentru Campionatul de Handbal feminin si masculin și Cupa României
CNA a solicitat Ofcom să analizeze reportajul Sky News despre un presupus trafic de arme făcut pe teritoriul României
Mai multe televiziuni britanice participă la un proiect de monitorizare a diversităţii programelor
Eurosport 1 transmite în direct şi în exclusivitate West Ham - Astra, din play-off-ul Ligii Europa
Cosmin Cernat, producător la o emisiune canadiană de călătorii, creată de un fost jurnalist GSP

IT...ONLINE...MOBILE...
Google va sancționa site-urile care afișează reclame ce acoperă conținutul paginii. Exemple de reclame care vor fi sau nu sancționate
Presa străină: România poate fi următorul hub pentru start-up-uri din IT
Total Soft contestă o licitație CEZ Distribuție și acuză compania că favorizează “anumiți operatori economici”
SRI a primit 8 oferte pentru sistemul de control al banilor publici, criticat de ONG. Telekom, Teamnet, UTI și Siveco sunt printre ofertanți

CINEMA...
Filmul ”Toni Erdmann”, al cărui coproducător român este Ada Solomon, va primi FIPRESCI Grand Prix la Festivalul de la San Sebastián
(MEDIA EXPRES)


Impactul și vizibilitatea campaniei „Cumințenia pământului” pe televiziune
Campania de comunicare „Brâncuși e al meu”, derulată pe televiziune, a avut o expunere decentă pentru un proiect pro bono, fără să aibă pretenția de a se ridica la agresivitatea campaniilor pentru brandurile comerciale. Circa 84,3% dintre români au văzut cel puțin o dată un spot din această campanie, în perioada analizată. În perioada 19 mai – 22 august, spoturile din campania „Brâncuși e al meu” au acumulat un volum de 1.214 puncte de audiență la nivel național (Gross Rating Points – GRP). Precizăm din capul locul că este vorba de clipurile create de GMP Group și aprobate de Ministerul Culturii, și nu de recentul spot realizat independent de agenția Papaya Advertising. Strategia, panificarea și distribuția campaniei în media au fost realizate, de asemenea în regim pro bono, de agenția Media Investment.
http://www.forbes.ro/impactul-si-vizibilitatea-campaniei-cumintenia-pamantului-pe-televiziune-67448

Prima reacţie oficială a CNA în scandalul reportajului difuzat de Sky News despre presupusul trafic de arme din România
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a anunţat că a solicitat Ofcom, organism cu rol de reglemantare a industriei radio şi TV din Marea Britanie, să analizeze reportajul difuzat pe 7 august de postul britanic Sky News în legătură cu un presupus trafic de armament făcut pe teritoriul României. Potrivit unui comunicat al instituţiei, CAN, în calitatea sa de autoritate unică de reglementare şi control în domeniul comunicării audiovizuale, a transmis, miercuri, 24 august, o adresă către Ofcom (The Office of Communications) - organism din Marea Britanie similar cu CNA - prin care a solicitat ca reportajul difuzat de postul Sky News în legătură cu un presupus trafic de armament făcut pe teritoriul României să fie analizat prin prisma legislaţiei britanice din domeniul audiovizualului referitoare la informarea corectă a publicului, respectarea acurateţei şi imparţialităţii în ceea ce priveşte opiniile şi punctele de vedere exprimate în legătură cu acest subiect. Reacţia oficială a CNA vine la aproape trei săptămâni de la izbucnirea scandalului şi la o săptămână după ce procutorii DIICOT au început urmărirea penală faţă de trei dintre jurnaliştii de la Sky News, printre care şi Stuart Ramsay, coordonatorul materialului.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/prima-reactie-oficiala-cna-scandalul-reportajului-difuzat-sky-news-despre-presupusul-trafic-arme-romania-1_57bdd1025ab6550cb80f3a4b/index.html

UPC: 80% dintre abonaţi utilizează conexiunea wireless la internet
Aproape 80% dintre abonaţii UPC România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe de pe piaţa locală, utilizează în prezent conexiuni wireless la internet, tot mai mulţi alegând serviciile de internet de mare viteză. Astfel, 100.000 de clienţi au optat pentru achiziţia echipamentului wireless numit Connect Box, care asigură o viteză de internet prin Wi-Fi de până la 500 Mbps, stabilitate a conexiunii şi acoperire în orice colţ al casei. Acesta este oferit gratuit clienţilor de internet de la UPC. „Rata de adopţie a noului modem a fost foarte rapidă, două treimi din clienţii care au ales Connect Box provenind dintre clienţii de internet de la UPC deja existenţi”, potrivit reprezentanţilor UPC România. Compania de cablu a lansat echipamentul Connect Box în urmă cu 10 luni. Preţul pachetelor de servicii UPC în care este inclus şi modemul „Connect Box” variază între 59 lei şi 84 de lei pe lună. Acesta include şi servicii de cablu TV şi de telefonie fixă. Conform unui studiu de piaţă realizat de UPC, în medie, un utilizator deţine 3,6 echipamente prin care accesează internetul acasă, iar în intervalele orare obişnuite de utilizare sunt conectate simultan la internet aproximativ 2,4 persoane într-o locuinţă. Pe segmentul business, peste 2.000 de companii au achiziţionat servicii internet de la UPC cu modemul Connect Box inclus. În total, UPC România avea la finalul trimestrului al doilea din acest an 11.700 de clienţi pentru serviciile de internet.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/upc-80-dintre-abonati-utilizeaza-conexiunea-wireless-la-internet-15607657

Kanal D, locul doi pe naţional şi urban cu serialul Guneş. România TV, peste Antena 3 pe aceleaşi targeturi
Audienţe în creştere pentru noua telenovelă de la Kanal D. Guneş, serial turcesc care a intrat pe TV la începutul lunii, i-a adus ieri postului deţinut de trustul Dogan Media locul doi în topul audienţei la nivel naţional şi urban, fiind urmărit de mai mulţi români decât la debut. Pe intervalul serialului, care se află în grila Kanal D în intervalul 20.00 - 22.30, este de remarcat că România TV a fost peste Antena 3, pe targeturile naţional şi urban. Antena 3 s-a aflat aseară pe locul cinci la nivel naţional, urban şi comercial, pe timpul difuzării Guneş. Sinteza zilei, emisiunea de dezbatere moderată de Mihai Gâdea şi cel mai urmărit program al Antenei 3, s-a intersectat cu serialul turcesc timp de o oră şi jumătate. NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Pro TV s-a aflat pe primul loc în topul audienţelor cu Las Fierbinţi şi filmul Justiţiarul, fiind urmărit de peste 1,2 milioane de persoane, la nivel național. Kanal D s-a aflat pe cea de-a doua poziţie cu telenovela Guneş, care a ţinut în faţa televizoarelor peste 840.000 de persoane din întreaga ţară.
http://www.paginademedia.ro/2016/08/kanal-d-locul-doi-pe-national-si-urban-cu-serialul-gunes-romania-tv-peste-antena-3-pe-aceleasi-targeturi

Dolce Sport și Digi Sport au drepturile pentru Campionatul de Handbal feminin si masculin și Cupa României
Posturile Dolce Sport și Digi Sport au achiziționat drepturile de difuzare pentru Campionatul National de Handbal feminin si masculin (câte două opțiuni pe etapă), precum și pentru Cupa Romaniei, pentru următorii doi ani. În cazul drepturile pentru Campionatul Național de Handbal feminin și masculin, Dolce și Digi vor avea avea opțiunile 1 și 3 din fiecare etapă a celor două competiții. TVR este în cărți pentru celelalte două opțiuni - 2 și 4 - însă discuțiile nu s-au încheiat.
http://www.paginademedia.ro/2016/08/dolce-sport-si-digi-sport-au-drepturile-pentru-campionatul-de-handbal-feminin-si-masculin-si-cupa-romaniei

CNA a solicitat Ofcom să analizeze reportajul Sky News despre un presupus trafic de arme făcut pe teritoriul României
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a anunţat miercuri că a solicitat Ofcom, organism cu rol de reglemantare a industriei radio şi TV din Marea Britanie, să analizeze reportajul difuzat pe 7 august de postul britanic Sky News în legătură cu un presupus trafic de armament făcut pe teritoriul României. Consiliul Naţional al Audiovizualului, în calitatea sa de autoritate unică de reglementare şi control în domeniul comunicării audiovizuale, a transmis, miercuri, o adresă către Ofcom (The Office of Communications) - organism din Marea Britanie similar cu CNA - prin care a solicitat ca reportajul difuzat de postul Sky News în legătură cu un presupus trafic de armament făcut pe teritoriul României să fie analizat prin prisma legislaţiei britanice din domeniul audiovizualului referitoare la informarea corectă a publicului, respectarea acurateţei şi imparţialităţii în ceea ce priveşte opiniile şi punctele de vedere exprimate în legătură cu acest subiect.
http://www.news.ro/cultura-media/cna-a-solicitat-ofcom-sa-analizeze-reportajul-sky-news-despre-un-presupus-trafic-de-arme-facut-pe-teritoriul-romaniei-1922400624002016081515552301

Mai multe televiziuni britanice participă la un proiect de monitorizare a diversităţii programelor
Televiziunile britanice BBC, ITV, Channel 4 şi Sky participă la ”Project Diamond”, un proiect prin care serialele TV pe care le difuzează, precum ”EastEnders” şi ”Coronation Street”, vor fi monitorizate în legătură cu diversitatea etnică şi de gen, precum şi cea legată de vârstă, orientare sexuală şi dizabilităţi, informează The Guardian.
http://www.news.ro/cultura-media/mai-multe-televiziuni-britanice-participa-la-un-proiect-de-monitorizare-a-diversitatii-programelor-1922414324002016081815552526

Eurosport 1 transmite în direct şi în exclusivitate West Ham - Astra, din play-off-ul Ligii Europa
Eurosport 1 transmite în direct şi în exclusivitate meciul West Ham - Astra, returul din play-off-ul Ligii Europa, joi, de la ora 21.45, informează postul de televiziune.
http://www.news.ro/cultura-media/eurosport-1-transmite-in-direct-si-in-exclusivitate-west-ham-astra-din-play-off-ul-ligii-europa-1922412324422016081615552399

Cosmin Cernat, producător la o emisiune canadiană de călătorii, creată de un fost jurnalist GSP
Cosmin Cernat va fi producătorul general al reality-show-ului Travel by Dart, o emisiune de călătorii care are și o componentă filantropică. Ideea care stă la baza formatului aparține unui român, fost ziarist la Gazeta Sporturilor, care de 15 ani trăiește în Canada și care va fi și prezentatorul show-ului, Sorin Mihailovici. Show-ul va fi difuzat la televiziunea canadiană OMNI TV, în septembrie 2017, însă realizatorii formatului sunt în discuții și cu posturile din România pentru a fi preluat. Filmările vor începe în luna decembrie a acestui an și se vor face în 12 țări din întreaga lume. „Impreuna cu Matt Cook, si el host al show-ului, la începutul fiecarui episod aruncăm o săgeata de darts pe harta lumii și unde se infige acolo mergem! Este un show de travel, aventură, cu mult umor, insa cu o componenta caritabila foarte puternică.
http://www.paginademedia.ro/2016/08/video-cosmin-cernat-producator-la-o-emisiune-canadiana-de-calatorii-creata-de-un-fost-jurnalist-gsp

IT...ONLINE...MOBILE...
Google va sancționa site-urile care afișează reclame ce acoperă conținutul paginii. Exemple de reclame care vor fi sau nu sancționate
Google va sancționa, prin reducerea vizibilității în rezultatele afișate de motorul de căutare, site-urile pentru mobil care afișează reclame ce acoperă conținutul paginii și afectează astfel experiența utilizatorilor, informează Wall Street Journal. Acest pas ar putea afecta puternic numeroasele site-uri web care se bazează pe acest tip de mesaje publicitare pentru a genera venituri. “Paginile care afișează reclame interstițiale oferă o experiență mai slabă utilizatorilor comparativ cu cele al căror conținut este imediat accesibil. Acest lucru poate fi problematic pe dispozitivele mobile, care au în general ecrane mai mici”, a afirmat managerul de produs Doantam Phan, într-o postare pe site-ul Google.
http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/google-va-sanctiona-site-urile-care-afiseaza-reclame-ce-acopera-continutul-paginii-exemple-de-reclame-care-vor-fi-sau-nu-sanctionate-15552500

Presa străină: România poate fi următorul hub pentru start-up-uri din IT
Grație culturii sale unice, istoriei, sistemului de educație și infrastructurii IT, în București a apărut o noua generație de antreprenori în IT, care speră să așeze capitala României pe harta start-up-urilor din domeniul tehnologiei informației, relatează publicația online Quartz. Potrivit European Digital City Index, în ultimii cinci ani în România au fost înființate aproximativ 170 de start-up-uri în domeniul tehnologiei informației. Unul dintre factorii care a favorizat boom-ul sectorului IT din România este internetul de mare viteză. Potrivit raportului companiei Akamai "State of the Internet", România are una dintre cele mai mari viteze de internet în Europa și al șaselea cel mai rapid internet din lume, cu o medie de 57,7 Mbps în al treilea trimestru al anului 2015. Prin comparație, SUA se clasează pe locul al 17-lea. Faptul că infrastructura digitală din România ocupă o poziție mai bună decât alte țări din Europa de Est face din România un loc atractiv pentru a începe o afacere în zona tehnologiei informației.
http://www.profit.ro/must-read/presa-straina-romania-poate-fi-urmatorul-hub-pentru-start-up-uri-din-it-15552466

Total Soft contestă o licitație CEZ Distribuție și acuză compania că favorizează “anumiți operatori economici”
Total Soft, unul dintre principalii jucători pe piața aplicațiilor software pentru mediul de business, acuză CEZ Distribuție că îi limitează accesul la o licitație organizată de distribuitorul de energie electrică și că favorizează, prin criteriul experiență, “anumiți operatori economici”, fără să-i nominalizeze. Prin cererea depusă luni la Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), compania de software afirmă că solicitarea impusă în caietul de sarcini al licitației privind experiență similară în sectorul utilități (electricitate, gaz, apă) este incorectă, limitativă și restrictivă și că elemente ale acesteia sunt concepute sau structurate cu scopul de a favoriza sau dezavantaja în mod nejustificat anumiți operatori economici. “Autoritatea contractantă elimină posibilitatea de a se adresa unui număr mai mare de operatori economici care au capacitatea tehnică și profesională dovedită de a desfășura activități specifice obiectului acestui contract și în alte domenii relevante ale pieței nu numai în activitatea relevantă a entității contractante (electricitate, gaz, apă). Astfel, considerăm ca cerință impusă prin fișa de date în ceea ce privește experiența similară este de natură a restrânge artificial concurența, achiziția fiind concepută cu scopul de a favoriza sau dezavantaja în mod nejustificat anumiți operatori economici”, se arată în cererea Total Soft înaintată către CNSC.
http://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/total-soft-contesta-o-licitatie-cez-distributie-si-acuza-compania-ca-favorizeaza-anumiti-operatori-economici-15551805

SRI a primit 8 oferte pentru sistemul de control al banilor publici, criticat de ONG. Telekom, Teamnet, UTI și Siveco sunt printre ofertanți
Serviciul Român de Informații (SRI) a primit opt oferte pentru furnizarea sistemului IT prin care afirmă că urmărește un mai bun control al modului de cheltuire a banilor în instituții publice. De asemenea, sistemul va identifica rapid și firmele ai căror acționari sau administratori figurează la mai multe societăți și au cazier judiciar, precum și persoanele fizice în cazul cărora sunt neconcordanțe între venitul declarat și clădirile, terenul sau mașinile achiziționate. Ofertele au fost depuse de Unique Solutions Iași, Certsign (subcontractant/terț susținător – UTI Grup), Asseco SEE România și asocierile formate din Logic Computer, Revitalco Management Consulting și Amerilex (subcontractant Cloud Research Studio), Telekom Romania Communications (fost Romtelecom) și Ymens Teamnet, Frontal Communication și Verint Systems Limited (Israel), Mira Telecom și Datanet Systems (subcontractant Dataware Consulting), respectiv Siveco Romania și Nova Tech Integrated Solutions (subcontractant Romsoft International). Certsign și UTI Grup sunt companii controlate indirect de omul de afaceri Tiberiu Urdăreanu. Ymens Teamnet este parte a grupului de firme înființat de deputatul Sebastian Ghiță. El susține că nu mai deține acțiuni la firmele din grupul Teamnet din vara anului 2012. Pentru un astfel de sistem, care va fi finalizat până la sfârșitul anului viitor, SRI a estimat cheltuieli de 114,6 milioane de lei, fără TVA, din bugetul de stat și fonduri europene.
http://www.profit.ro/stiri/sri-a-primit-8-oferte-pentru-sistemul-de-control-al-banilor-publici-criticat-de-ong-telekom-teamnet-uti-si-siveco-sunt-printre-ofertanti-15552158

CINEMA...
Filmul ”Toni Erdmann”, al cărui coproducător român este Ada Solomon, va primi FIPRESCI Grand Prix la Festivalul de la San Sebastián
Filmul ”Toni Erdmann” (Germania-Austria-România), de Maren Ade, al cărui coproducător român este Ada Solomon, va primi FIPRESCI Grand Prix, în deschiderea Festivalului de la San Sebastián, care are loc în perioada 16 - 24 septembrie, informează site-ul evenimentului.
http://www.news.ro/entertainment/filmul-toni-erdmann-al-carui-coproducator-roman-este-ada-solomon-va-primi-fipresci-grand-prix-la-festivalul-de-la-san-sebastian-1922412324002016081115552045
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL