×

Revista presei -- Data și ora publicării: 23.08.2016 12:37:44

REVISTA PRESEI / 23 aug 2016 /



...
UPC a obținut ajutor de stat pentru crearea de noi locuâri de munca (titlu modificat de Media Expres, titlul original este: „Nouă companii de servicii de IT şi dezvoltare soft vor crea 1.400 de joburi noi cu bani de la stat”)
ANALIZĂ Ce aduce toamna la TV: „Merită aplaudată ideea Pro TV de a folosi un tip de factura lui Dragoş Bucurenci, care nu e nici paiaţă, nici blondă“
O româncă de 14 ani apare într-un nou serial Disney Channel
Sorin Ovidiu Vîntu atacă postul Antena 3: „Nu turnam la DNA, îi ţineam de urât candidului tău patron, la biblioteca de la Rahova”
Observatorul Antenei 1 va suferi modificări: cine se va ocupa de relansare
Un fost șef din Pro TV se va ocupa de relansarea Observatorului pentru varianta HD
Manchester City - Steaua Bucureşti, la Pro Tv şi Dolce Sport
In memoriam Marin Moraru. TVR 2 și TVR 1 şi-au adaptat programele: piesa „Nebunia lui Pantalone” şi Profesioniştii
AUDIENȚE. Meciul Steaua - Dinamo, audiențe bune. Digi Sport 1, lider pe intervalul meciului
Cele mai urmărite competiții de la Jocurile Olimpice, la TVR. Gimnastica feminină, pe primul loc
Finala de gimnastică feminină din 15 august, cea mai urmărită probă a Jocurilor Olimpice, la TVR1
Rio 2016 - locul al doilea în topul audienţelor medii NBC din întreaga istorie a transmisiunilor de la Jocurile Olimpice

IT...ONLINE...MOBILE...
Cei mai mari zece retaileri GSM au avut afaceri de 653 mil. lei în 2015
Record online în România - Canalul de YouTube al Cat Music a înregistrat miliarde de vizualizări

...
UPC a obținut ajutor de stat pentru crearea de noi locuâri de munca (titlu modificat de Media Expres, original: „Nouă companii de servicii de IT şi dezvoltare soft vor crea 1.400 de joburi noi cu bani de la stat”)
Webhelp România, UPC şi Assystem vor face 70% din recrutări pentru care vor primi fonduri de 38,6 milioane lei de la statul român. Nouă companii care activează în domeniul tehnologic – dezvoltare software, inginerie şi servicii de IT, vor înfiinţa în total în următorii doi ani 1.403 locuri de muncă ca urmare a aprobării solicitărilor făcute de acestea în baza schemei de ajutor de stat regelementată de H.G. 332/2014. Cumulat, suma ajutoarelor de stat aprobate se ridică la aproape 51 milioane lei. Cele mai multe locuri de muncă - 457 - vor fi create de Webhelp România, filiala locală a furnizorului francez de servicii de tip call-center, suma aprobată pentru ajutorul de stat situându-se la 16,9 milioane lei. Compania franceză are în prezent şase centre în patru oraşe din ţară - Bucureşti, Galaţi, Ploieşti şi Iaşi, sediul din Iaşi fiind ultimul deschis de Webhelp pe plan local. Inaugurarea acestuia a fost făcută la începutul anului, când reprezentanţii Webhelp România au anunţat că vor angaja 300 de persoane vorbitoare de limba franceză în noul centru. În total, compania franceză are peste 2.000 de angajaţi în România.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/noua-companii-de-servicii-de-it-si-dezvoltare-soft-vor-crea-1-400-de-joburi-noi-cu-bani-de-la-stat-15597960

ANALIZĂ Ce aduce toamna la TV: „Merită aplaudată ideea Pro TV de a folosi un tip de factura lui Dragoş Bucurenci, care nu e nici paiaţă, nici blondă“
NOUTĂŢI Din toamnă, televiziunile autohtone revin cu sezoane proaspete ale show-urilor deja consacrate, dar şi cu producţii noi. Emisiunile „MasterChef“ şi „Vocea României Junior“ de la Pro TV au fost amânate pentru anul viitor. Posturile de televiziune generaliste Pro TV, Antena 1 şi Kanal D, aflate în permanentă concurenţă pentru rating, au pregătit pentru grila de toamnă programe prin care speră să crească cifrele de audienţă. În timp ce Pro TV şi Kanal D mizează pe două producţii noi, Antena 1 se bazează pe succesul emisiunilor deja existente. „Adevărul“ a stat de vorbă cu analistul media Iulian Comănescu pentru a afla cum se prefigurează toamna la televizor. Aşadar, Pro TV aduce pe micile ecrane un format internaţional de succes, „Supravieţuitorul“, care nu dispune încă de o dată de lansare. Reality-show-ul filmat în Fillipine va fi prezentat de Dragoş Bucurenci şi va aduce în casele românilor aventurile şi lupta a 18 concurenţi pentru titlul de unicul supravieţuitor şi premiul de 100 de mii de euro. „Merită aplaudată ideea Pro TV-ului de a folosi ca prezentator un tip de factura lui Dragoş Bucurenci, care nu e nici paiaţă, nici blondă. E a doua oară când se întâmplă asta în trecutul recent, după Dragoş Bucur la «Visuri la cheie». Cu ocazia asta, cei doi nu vor mai confundaţi din cauza numelui, cel puţin“, a comentat analistul media Iulian Comănescu alegerea făcută de Pro TV.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/analizA-aduce-toamna-tv-merita-aplaudata-ideea-pro-tv-folosi-tip-factura-dragos-bucurenci-nu-e-paiata-blonda-1_57bad6245ab6550cb8fddfe1/index.html

O româncă de 14 ani apare într-un nou serial Disney Channel
Cantăreaţa Bianca Lixandru (Bibi), în vârstă de 14 ani, interpretează piesa „Hai doreşte-ţi“ din noul serial de la Disney Channel, „Star Darlings“. Adolescenta dublează şi personajul principal din acest serial, Leona, una dintre cele douăsprezece eleve ale Academiei Starling care acceptă rolul de a salva Starland, steaua cea mai strălucitoare, unde în fiecare zi se împlinesc dorinţe, care este ameninţată de o forţă malefică. „M-am regăsit mult în personajul Leona. Simt că avem atât de multe lucruri în comun de parcă personajul ar fi fost creat special pentru mine. Este încrezătoare şi ambiţioasă şi se simte cel mai bine atunci când este pe scenă şi cântă. Fiecare dintre cele douăsprezece fete Star Darlings este un exemplu despre puterea de a-ti urma visul, oricare ar fi el“, a afirmat Bibi.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/o-romanca-14-ani-apare-intr-un-nou-serial-disney-channel-video-1_57bb15ce5ab6550cb8ff78dd/index.html

Sorin Ovidiu Vîntu atacă postul Antena 3: „Nu turnam la DNA, îi ţineam de urât candidului tău patron, la biblioteca de la Rahova”
Mogulul Sorin Ovidiu Vîntu, cercetat pentru cumpărare de influenţă în dosarul fostului viceguvernator al BNR, Bogdan Olteanu, a reacţionat luni pe blogul său, la o ştire difuzată de postul Antena 3. El este supărat că în ştirile difuzate de postul familiei Voiculescu este prezentat ca denunţător, deşi ar fi fost audiat la DNA doar o singură dată, când a fost pus sub acuzare. „Băi, Antena 3, în ziua în care băgai breaking news cu ştirea că sunt la DNA şi torn pe toată lumea, eram la Penitenciarul Rahova unde îi ţineam de urât candidului tău patron, la biblioteca stabilimentului mai sus menţionat (a nu se înţelege că ne băteam pe burtă, cuprinşi de tandreţe). Băi, canal de ştiri, referitor la ştirea conform căreia am fost muşcat de un şobolan de testicule, ţin să precizez că lucrurile au stat exact invers”, scrie SOV, pe blogul său, într-o postare intitulată „Despre DNA, şobolani şi alţi tâmpiţi”
http://adevarul.ro/news/eveniment/sorin-ovidiu-vintu-ataca-postul-antena-3-nu-turnam-dna-tineam-urat-candidului-patron-biblioteca-rahova-1_57badc5c5ab6550cb8fe01f8/index.html

Observatorul Antenei 1 va suferi modificări: cine se va ocupa de relansare
Catinca Marinescu va ocupa funcţia de Project Manager şi se va ocupa de relansarea Observatorului, principalul program de ştiri al Antenei 1. Cu o experienţă de peste 20 de ani în domeniul marketing-ului, Catinca Marinescu va dezvolta strategia de relansare şi, alături de echipa Observator, va upgrada structura de conţinut a programului de ştiri, anunţă reprezentanţii televiziunii. În următoarea perioadă, Observatorul va trece printr-o serie de schimbări şi va avea inclusiv studiouri noi şi o altă grafică, dar şi sisteme tehnice mai performante. „Am făcut marketing pentru clienţi, am făcut marketing pentru propriul business, am acoperit foarte multe domenii, dar în televiziune mă simt cel mai bine şi niciodată în viaţa mea nu am refuzat un challenge. Observatorul este un proiect ambiţios, cu schimbări nu doar la nivel de conţinut, ci şi în ceea ce priveşte componenta vizuală şi echipamentele tehnice, un proiect care are nevoie de timp pentru dezvoltare şi implementare, dar un proiect care are din start avantajul de a fi susţinut de o super echipă“, a declarat Catinca Marinescu. Catinca Marinescu şi-a început cariera ca Strategic Planner la agenţia Tempo Advertising. A fost apoi, pe rând, director de marketing la Pro TV şi vicepreşedinte pe marketing la Central European Media Enterprises – CME, compania mamă a Pro TV.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/observatorul-antenei-1-suferi-modificari-ocupa-relansare-1_57bb0b975ab6550cb8ff3971/index.html

Un fost șef din Pro TV se va ocupa de relansarea Observatorului pentru varianta HD
Catinca Marinescu, care a lucrat mai mult timp la marketingul Central European Enterprises (compania-mamă a Pro TV), va ocupa funcția de Project Manager pentru Observator, pricipalul program de știri al Antenei 1. „Ea va dezvolta strategia de relansare și, alături de echipa Observator, va upgrada structura de conținut a programului de știri”, anunță reprezentanții postului. „Postul va avea studiouri noi, grafică nouă și sisteme tehnice la cel mai înalt nivel vor susține transformările pe care Observatorul le va suferi în următoarea perioadă”, mai spun reprezentanții Antenei 1.
http://www.paginademedia.ro/2016/08/un-fost-sef-din-pro-tv-se-va-ocupa-de-relansarea-observatorului

Manchester City - Steaua Bucureşti, la Pro Tv şi Dolce Sport
Steaua Bucureşti va disputa miercuri la Manchester partida retur din dubla manşă din play-off-ul Ligii Cmapionilor, contra echipei britanice Manchester City. Partida va putea fi urmărită miercuri, începând cu ora 21.45, în direct la Pro Tv şi Dolce sport 1. Partida se va juca pe stadionul Etihad din Manchester. În meciul tur, susţinut la Bucureşti, pe Arena Naţională, Manchester City s-a impus cu scorul de 0-5.
http://www.paginademedia.ro/2016/08/manchester-city-steaua-bucuresti-la-pro-tv-si-dolce-sport

In memoriam Marin Moraru. TVR 2 și TVR 1 şi-au adaptat programele: piesa „Nebunia lui Pantalone” şi Profesioniştii
TVR 1 va difuza mâine Profesioniştii - in memoriam Marin Moraru, de la ora 22.20. Emisiunea de colecţie va fi reluată miercuri, de la 17.00 şi sâmbătă, de la 23.00. TVR 2 şi-a modificat programul acestei seri pentru a cinsti memoria actorului Marin Moraru, care s-a stins ieri din viaţă. Astfel, postul public va difuza de la ora 20.10 piesa de teatru „Nebunia lui Pantalone”, din 1971, după un scenariu de Alexandru Tatos. Producţia va fi difuzată şi în reluare săptămâna viitoare, pe 29 august, de la ora 01:10.
http://www.paginademedia.ro/2016/08/in-memoriam-marin-moraru-tvr-2-difuzeaza-piesa-nebunia-lui-pantalone

AUDIENȚE. Meciul Steaua - Dinamo, audiențe bune. Digi Sport 1, lider pe intervalul meciului
Derby-ul Steaua - Dinamo, „rețetă” de audiență. Meciul disputat de cele două rivale sâmbătă seara, și încheiat la egalitate (1 - 1), a pus Digi Sport 1 în poziția de lider. Dolce Sport, care a avut de asemenea meciul, a fost pe locul opt la nivel național și urban și pe cinci, pe publicul comercial. Împreună, cele două posturi care au difuzat partida au obținut puțin peste un milion de telespectatori, la nivel național. Meciul a fost difuzat și de Look TV, însă postul nu este în studiul de audiență. Digi Sport a fost primul pe intervalul meciului Steaua - Dinamo, 21.00 - 22.50. Partida a avut o medie de 780.000 de privitori în fiecare minut de difuzare. Dolce Sport a avut poziția a opta: cu o medie de 270.000 de persoane, la nivel național. O proporție importantă din cei 780.000 de telespectatori de la nivel național erau de la orașe.Mai exact: 648.000 de orășeni. Pro TV, ocupantul locului doi, a avut cifre aproape la jumătate: 370.000 de orășeni. Dolce Sport a avut și la nivel urban poziția a opta: 107.000 de privitori.
http://www.paginademedia.ro/2016/08/audiente-meciul-steaua-dinamo-audiente-bune-digi-sport-1-lider-pe-intervalul-meciului

Cele mai urmărite competiții de la Jocurile Olimpice, la TVR. Gimnastica feminină, pe primul loc
Românii au încă o apetență crescută pentru gimnastica feminină, în ciuda criticilor dure aduse în ultima vreme acestui sport. Asta reiese dintr-un top al celor mai urmărite competiții sportive de la această ediție a Jocurilor Olimpice. Finala de gimnastică feminină în care a evoluat și Cătălina Ponor, difuzată pe 15 august de TVR 1 în direct de la Rio, a fost cea mai urmărită competiție din România de la această Olimpiadă pe toate cele trei segmente de public: național, urban și comercial. Evoluția gimnastei, care deși nu a adus României nicio medalie, a fost urmărită de peste 880.000 de telespectatori din întreaga țară. În topul preferințelor românilor la această Olimpiadă s-au mai aflat gimnastica masculină, care l-a avut ca principal reprezentant pe Marian Drăgulescu, handbalul si judo-ul feminin, dar şi tenisul.
http://www.paginademedia.ro/2016/08/care-au-fost-cele-mai-urmarite-competitii-de-la-jocurile-olimpice-gimnastica-feminina-pe-primul-loc

Finala de gimnastică feminină din 15 august, cea mai urmărită probă a Jocurilor Olimpice, la TVR1
Finala de gimnastică artistică feminină din 15 august a fost cea mai urmărită probă a Jocurilor Olimpice de la Rio de Janeiro, la principalul post al Televiziunii Române, TVR 1, care a înregistrat 880.000 de telespectatori, la nivel naţional, între orele 21.38 şi 22.26.
http://www.news.ro/cultura-media/finala-de-gimnastica-feminina-din-15-august-cea-mai-urmarita-proba-a-jocurilor-olimpice-la-tvr1-1922415622002016081915551119

Rio 2016 - locul al doilea în topul audienţelor medii NBC din întreaga istorie a transmisiunilor de la Jocurile Olimpice
Jocurile Olimpice de la Rio s-au clasat pe locul al doilea în topul audienţelor la NBC Universal din întreaga istorie a transmisiunilor olimpice de la ediţii organizate în afara Statelor Unite ale Americii, cu o medie de 27,5 milioane de telespectatori, pe locul întâi menţinându-se ediţia organizată în Londra, în anul 2012, care a înregistrat o audienţă medie de 30,3 milioane de telespectatori, informează variety.com.
http://www.news.ro/cultura-media/rio-2016-locul-al-doilea-in-topul-audientelor-medii-nbc-din-intreaga-istorie-a-transmisiunilor-de-la-jocurile-olimpice-1922415222282016081515550879

IT...ONLINE...MOBILE...
Cei mai mari zece retaileri GSM au avut afaceri de 653 mil. lei în 2015
Cei mai mari zece jucători de pe piaţa locală de retail GSM (servicii de comunicaţii, telefoane, tablete şi accesorii) au înregistrat în anul 2015 afaceri cumulate de 653,1 mil. lei (147 mil. euro), în creştere cu 1% faţă de anul precedent, arată datele raportate de companii la Ministerul Finanţelor Publice şi analizate de ZF. Rezultatul net cumulat pentru anul 2015 este o pierdere netă de 23,8 mil. lei faţă de un profit net de 1,2 mil. lei în anul precedent în condiţiile în care pierderile liderului Germanos Telecom s-au dublat şi au debalansat situaţia din piaţă. Excluzând Germanos, cei mai mari 9 jucători din piaţă au obţinut un profit net de 16 mil. lei. Numărul mediu de angajaţi pentru cei 10 retaileri la nivelul anului 2015 a fost de 2.200 de oameni, cei mai mari angajatori fiind Germanos şi Arsis Trading. Cel mai mare profit net raportat de un retailer de telecom este cel de 5,3 mil. lei al companiei IQBox, partener al grupului Telekom România, care este deţinut de cetăţeanul grec Michail Kontos şi mai multe companii cu sediul în Cipru. IQBox a obţinut şi cea mai mare creştere a cifrei de afaceri din 2015, conform datelor de la Finanţe.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/cei-mai-mari-zece-retaileri-gsm-au-avut-afaceri-de-653-mil-lei-in-2015-15593199

Record online în România - Canalul de YouTube al Cat Music a înregistrat 3 miliarde de vizualizări
Canalul de YouTube al companiei Cat Music a stabilit un nou record - 3 miliarde de vizualizari - şi ocupă în continuare prima poziţie în topul canalelor româneşti.
http://www.news.ro/cultura-media/record-online-in-romania-canalul-de-youtube-al-cat-music-a-inregistrat-3-miliarde-de-vizualizari-1922414622152016081715551012
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL