×

Comunicaţii -- Data și ora publicării: 12.08.2016 12:47:11

TELEKOM-BILANȚ-TRIMESTRUL 2/ Telekom a ajuns la 1,461 milioane de clienți la serviciile de distribuție TV



București (MEDIA EXPRES) / 12 aug 2016 / Telekom are 1,461 milioane de clienți la distribuția de televiziune, în creștere cu 2,8% comparativ cu trimestrul al doilea 2015 și a crescut acoperirea cu fibră optică la aproximativ 1,7 milioane de gospodării, de la 1,4 milioane, potrivit bilanțului trimestrial al companiei.

Conexiunea de fibră permite viteze de până la 1 Gbps pentru Internet și servicii de televiziune interactivă (IPTV).

Abonații serviciilor de Internet broadband (atât fix, cât și mobil) au scăzut cu 1,2% în trimestrul al doilea 2016 față de perioada similară din 2015, la 1,194 milioane, iar veniturile din Internet fix s-au diminuat cu 4% în aceeași perioadă.

Numărul utilizatorilor de voce (fixă și mobilă) a crescut cu 1%, la 2,183 milioane, pe fondul evoluției pozitive a segmentului mobil, în timp ce numărul liniilor fixe continuă tendința descrescătoare, cu o reducere de 6,9% în trimestrul al doilea 2016, şi un declin de 16% al veniturilor corespunzătoare în aceeşi perioadă.

Veniturile Telekom Romania Communications pe segmentul wholesale au crescut cu 2,1 milioane euro în primele șase luni ale lui 2016 față de aceeași perioadă a anului precedent, în principal datorită încheierii unor noi parteneriate la nivel internațional.

Numărul de abonamente raportat pentru serviciile fixe și cele mobile a crescut cu 1% în trimestrul al doilea 2016, față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 4,838 milioane.

Compania arată că rezultatele financiare la jumătatea anului 2016 au reflectat venituri relativ stabile, un declin al EBITDA, dar și o tendință pozitivă în zonele-cheie precum ofertele integrate fix-mobil, respectiv serviciile TV. În trimestrul al doilea 2016, veniturile au atins 149,5 milioane euro, cu 0,7% mai mici decât în trimestrul al doilea din 2015. Pro forma EBITDA (câştigurile operaţionale înaintea dobânzilor, taxelor, deprecierii şi amortizărilor, excluzând costurile de restructurare) pentru trimestrul al doilea 2016 a fost de 15,2 milioane euro, cu 41,8% mai mică decât în perioada similară a anului trecut. Costurile operaționale au fost mai ridicate datorită cheltuielilor cu interconectarea, chiriei privind reţeaua și a costurilor cu conținutul TV.

"Într-un mediu provocator, Telekom Romania prezintă primele semnale de creștere, ca urmare a recentelor inițiative strategice. Pachetele integrate fix şi mobil, MagentaONE, câștigă teren constant; segmentul TV, care oferă conținut unic, este în creștere, iar îmbunătățirea rapidă a serviciilor noastre de telefonie mobilă 4G atrage noi clienți, în special pe segmentul mobil de abonamente business. Cu toate acestea, presiunea din partea unui mediu puternic concurenţial şi a altor factori a afectat rata de creștere și performanța companiei, în general. De la începutul anului, am înregistrat o creștere de 20% a acoperirii rețelei de fibră optică, ajungând la aproape 1,7 milioane de gospodării şi, în acest moment, suntem capabili să oferim cele mai avansate servicii de comunicaţii de pe piață către o bază de clienţi în continuă extindere.

Interesul mai scăzut pentru serviciile mobile este parțial compensat de preferința clienților pentru servicii integrate. Prioritatea noastră pentru următoarea perioadă este să ne concentrăm asupra valorii adăugate pe care o oferim clienților, prin creșterea gradului de disponibilitate a rețelei de fibră optică, respectiv a acoperirii 4G, prin calitatea serviciilor și simplificarea interacțiunii cu clienții”, a spus Anastasios Tzoulas, Director Financiar, Telekom Romania (foto).

Telekom Romania este o companie prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 de angajați la nivel mondial.
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL