×

Revista presei -- Data și ora publicării: 21.06.2016 11:51:33

REVISTA PRESEI / 21 iun 2016 /




Veniturile din tarifele de cablu – prioritate strategică pentru Central European Media Enterprises
Acţionarii RCS&RDS au aprobat remuneraţiile nete lunare ale membrilor CA: Bulgac şi Bendei - 20.000 de lei; Popoviciu, Dinei şi Ciobotaru - 15.000 de lei
Vodafone se pregătește să lanseze propriul serviciu video la cerere: 4GTV
LG: Vânzările de televizoare vor depăşi 1,2 milioane de unităţi în 2016, o piaţă de 350 mil. Euro
Fricţiuni între Telekom / Dolce şi UPC după ce compania de cablu ar fi introdus în grilă posturi nemţeşti care difuzează toate meciurile de la Euro 2016
Telekom ar putea numi un nou şef pentru afacerile din Europa, inclusiv România
Cresc vânzările de televizoare inteligente şi modele cu diagonale mari
Schimbări la „Top Gear“ din cauza audienţelor mici
Serialul „Anatomia lui Grey“, în maraton pe Diva
Câţi telespectatori s-au uitat la ultimul meci al României de la Euro 2016
Drepturile de difuzare Euro 2016 nasc dispute: Telekom, plângere la CNA după ce UPC a introdus în grilă posturi străine care arată partide de la campionat
Aproximativ 4 milioane de telespectatori au urmărit meciul România - Albania, la Pro TV
Moise Guran renunță la Biziday. Ultima emisiune, în aceste zile
Procesul Laura Georgescu (CNA) - Giga TV a început cu o amânare
Un membru CNA vrea reanalizarea deciziei de a sesiza Consiliul Concurenței în cazul Dolce
Kanal D pregăteşte show cu şi despre fashion pentru toamnă: câştigătoarea îşi poate începe cariera în TV
Anisia Gafton, comedianta de la „Românii au Talent“, în ipostaza de prezentatoare TV: Despre ce emisiune este vorba
Ştirile Pro TV lansează campania „Fără părinţi, fără viitor“: „Nici războaiele nu au marcat viitorul ţării ca faptul că părinţi şi-au abandonat copiii“
Răzbunarea vedetelor. „Plasa de Stele“ revine într-un nou format în care vedetele îşi iau revanşa într-o competiţie a farselor: Cine va face parte din juriu

IT...ONLINE...MOBILE...
Profitul net al clujenilor de la Fortech a crescut în 2015 cu 166% la 14 mil. Lei
Centrul de cercetare & dezvoltare din România al nemţilor de la Avira Soft a ajuns la 140 de oameni
Numărul de angajaţi ai centrului de servicii operat de americanii de la Dell în România a stagnat în 2015
Afacerile grecilor de la Intrarom au scăzut în 2015 cu 14%, la 105 mil. lei, iar pierderile s-au adâncit
Afacerile Teamnet Business Services au scăzut cu 31% la 130 mil. lei în 2015

ȘTIRILE PE LARG

Veniturile din tarifele de cablu – prioritate strategică pentru Central European Media Enterprises
Securizarea distribuţiei televiziunilor din portofoliul Central European Media Enterprises (CME), printre care se numără şi Pro TV din România, şi creşterea veniturilor din tarifele aplicate operatorilor de cablu pentru retransmisie sunt una dintre priorităţile strategice ale acestei companii, potrivit lui Christoph Mainusch, co-CEO al CME, informează MEDIA EXPRES. „O prioritate strategică a fost securizarea distribuţiei şi a veniturilor de la operatorii de cablu. Este important să avem şi o a doua sursă de venit. În prezent, distribuţia şi tarifele de la operatorii de cablu reprezintă aproximativ 12% din venitul nostru consolidat net şi circa 25% din venitul nostru net în Bulgaria şi România”, a declarat Christoph Mainusch (foto), într-un interviu publicat în revista târgului de televiziune New Europe Market, care se desfăşoară la Dubrovnik, Croaţia, în perioada 14-16 iunie. Christoph Mainusch a vorbit şi despre ale priorităţi ale CME, pentru a duce compania pe drumul cel bun. În acest context, Mainusch a spus că obiectul strategic „numărul 1” pentru CME a fost recâştigarea cotei de piaţă (market share) în Republica Cehă. Alte obiective ale CME au fost menţinerea leadership-ului în toate teritoriile în care CME operează, creşterea veniturilor din publicitate în Republica Cehă, prin introducerea unei noi politici de vânzări, o mai bună gestionare a zonei de programe, o disciplină a costurilor şi concentrarea pe principalele sale activităţi şi nu pe operaţiunile secundare, a explicat Mainusch.
http://www.forbes.ro/veniturile-din-tarifele-de-cablu-prioritate-strategica-pentru-central-european-media-enterprises-64286

Acţionarii RCS&RDS au aprobat remuneraţiile nete lunare ale membrilor CA: Bulgac şi Bendei - 20.000 de lei; Popoviciu, Dinei şi Ciobotaru - 15.000 de lei
Adunarea generală a acţionarilor din 24 mai a companiei de cablu RCS&RDS, cel mai mare furnizor de servicii de televiziune şi internet fix din România, cu afaceri de 2,7 mld. lei (607 mil. euro) în 2015, a stabilit remuneraţiile nete lunare ale membrilor Consiliului de administraţie (CA) şi a decis să amâne discuţiile privind modificarea CA, conform unui document publicat în Monitorul oficial de companie. Cea mai mare remuneraţie netă lunară va fi primită de Serghei Bulgac, care ocupă funcţia de director general şi preşedinte al Consiliului de administraţie şi de Ioan Bendei - vicepreşedinte, ceilalţi membri primind o sumă mai mică, potrivit datelor din document. “Se aprobă următoarele remuneraţii ale membrilor Consiliului de administraţie pentru exerciţiul financiar în curs: (i) 20.000 lei - remuneraţia netă lunară pentru preşedintele Consiliului de administraţie şi director general, domnul Bulgac Serghei, precum şi pentru Vicepreşedintele Consiliului de administraţie, domnul Bendei Ioan; (ii) 15.000 lei - remuneraţia netă lunară pentru vicepreşedintele Consiliului de administraţie, domnul Popoviciu Valentin şi pentru membrii Consiliului de administraţie, domnul Dinei Mihai şi domnul Ciobotaru Bogdan”, potrivit sursei citate.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/actionarii-rcs-rds-au-aprobat-remuneratiile-nete-lunare-ale-membrilor-ca-bulgac-si-bendei-20-000-de-lei-popoviciu-dinei-si-ciobotaru-15-000-de-lei-15500401

Vodafone se pregătește să lanseze propriul serviciu video la cerere: 4GTV
Compania telecom Vodafone România va avea în curând un serviciu de video la cerere. Compania a depus în acest sens o notificare la Consiliul Național al Audiovizualului pentru lansarea unui serviciu de furnizare media audiovizual la cerere, ce va purta numele 4G TV. Totodată, a depus la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci o cerere de înregistrare a mărcii 4GTV
http://www.paginademedia.ro/2016/06/vodafone-se-pregateste-sa-lanseze-propriul-serviciu-video-la-cerere-4gtv

LG: Vânzările de televizoare vor depăşi 1,2 milioane de unităţi în 2016, o piaţă de 350 mil. Euro
În primele patru luni din 2016, piaţa locală de televizoare a înregistrat deja un avans de 26% în volum şi de 16% în valoare. Volumul vânzărilor de televizoare va înregistra anul acesta o creştere de circa 26%, urmând să depăşească astfel 1,2 milioane de unităţi, în timp ce avansul valoric va fi mai redus, de circa 15%, în condiţiile în care preţul mediu se va reduce faţă de 2015. Astfel, piaţa de televizoare va ajunge la aproximativ 350 de milioane euro, după ce în 2015 livrările de profil au avut o creştere moderată de circa 7-8%, atât din punct de vedere cantitativ, cât şi valoric, potrivit estimărilor LG Electronics România, subsidiara locală a companiei sud-coreene de electronice.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/lg-vanzarile-de-televizoare-vor-depasi-1-2-milioane-de-unitati-in-2016-o-piata-de-350-mil-euro-15500667

Fricţiuni între Telekom / Dolce şi UPC după ce compania de cablu ar fi introdus în grilă posturi nemţeşti care difuzează toate meciurile de la Euro 2016
Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile şi al doilea jucător de pe piaţa locală de servicii de televiziune, va depune plângere împotriva rivalilor de la UPC la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) în condiţiile în care compania de cablu ar fi adăugat în grilă două posturi de televiziune germane care transmit toate meciurile de la Campionatul european de fotbal din Franţa, pentru care Telekom şi Pro TV deţin drepturile exclusive de difuzare pe piaţa locală, după ce au achitat împreună o sumă de aproximativ 7 milioane de euro, au declarat pentru ZF surse din piaţa de comunicaţii, familiare cu situaţia. UPC România ar fi introdus în grilă posturile TV germane Das Erste şi ZDF oferindu-le astfel posibilitatea clienţilor săi să urmărească toate meciurile de la Euro 2016 atât cele transmise doar simultan de PRO TV şi posturile Dolce Sport ale Telekom cât şi cele pentru care doar Dolce Sport (Telekom) are drepturile de difuzare. “Telekom va depune plângere la CNA în condiţiile în care meciurile sunt difuzate fără licenţă, afectând investiţiile companiei în difuzarea meciurilor”, a declarat pentru ZF o sursă familiară cu situaţia. Afirmaţiile sunt susţinute de sursa menţionată cu o serie de capturi foto / video după transmisiunea live a unor meciuri de la Euro 2016 de pe posturile Das Erste şi ZDF, care par a fi difuzate de compania de cablu UPC România.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/frictiuni-intre-telekom-dolce-si-upc-dupa-ce-compania-de-cablu-ar-fi-introdus-in-grila-posturi-nemtesti-care-difuzeaza-toate-meciurile-de-la-euro-2016-15499382

Telekom ar putea numi un nou şef pentru afacerile din Europa, inclusiv România
Claudia Nemat va prelua noi responsabilităţi. Timotheus Hottges, CEO al grupului Deutsche Telekom, are în plan să numească un nou director care să coordoneze afacerile din Europa, inclusiv România (mai puţin Germania) ale gigantului german, actualul şef - Claudia Nemat -, care din 2011 încoace a jucat din această poziţie un rol cheie în definirea strategiei şi a echipei de conducere din România a Telekom, urmând să preia pe lângă zona de tehnologie şi coordonarea unor noi zone, printre care cele de inginerie, IT şi inovaţie, scrie publicaţia germană WirtschaftsWoche. „La jumătatea mandatului său de cinci ani, Timotheus Hottges are în plan să facă schimbări în boardul Deutsche Telekom.“
http://www.zf.ro/business-hi-tech/telekom-ar-putea-numi-un-nou-sef-pentru-afacerile-din-europa-inclusiv-romania-15500664

Cresc vânzările de televizoare inteligente şi modele cu diagonale mari
Campionatul european de fotbal este de fiecare dată unul dintre principalele motoare de creştere ale pieţei locale de televizoare, evenimentul sportiv urmând să impulsioneze şi anul acesta vânzările de televizoare, în special ale modelelor inteligente şi cu rezoluţii şi dimensiuni mai mari ale ecranelor. Peste jumătate din livrările de televizoare din perioada campionatului Euro 2016 vor fi „smart TV-uri“, acest segment înregistrând deja un avans de 10% în primul trimestru al anului, potrivit celor mai mari jucători de pe piaţa de profil din România. „În perioada campionatului, estimăm că cel puţin 60% din televizoarele vândute vor fi «smart». Dacă în urmă cu doi ani, în perioada Campionatului Mondial de Fotbal, vânzările de televizoare cu diagonale mai mari de 50 de inci (127 cm) au crescut, în acest an estimăm creşteri pentru modelele cu diagonale de peste 60 de inci (153 cm). Românii preferă în perioada campionatelor televizoare cu diagonale mari“, a spus Sorin Spînu, şeful diviziei de consumer electronics din cadrul LG Electronics România, al doilea cel mai mare producător de televizoare de pe plan local după Samsung.
http://www.zf.ro/suplimente/cresc-vanzarile-de-televizoare-inteligente-si-modele-cu-diagonale-mari-15448861

Schimbări la „Top Gear“ din cauza audienţelor mici
Prezentatorii „Top Gear“, Chris Evans şi Matt LeBlanc, vor avea un rol mai puţin important în cadrul emisiunii automobilistice, în urma scăderilor de audienţă înregistrate după plecarea echipei iniţiale. Absenţa trio-ului de succes format din Jeremy Clarkson, Richard Hammond şi James May, care au părăsit Top Gear la sfârşitul sezonului trecut, s-a dovedit o schimbare mult prea mare şi decisivă pentru unii telespectatori, având în vedere audienţele în continuă scădere pe care le înregistrează noul sezon, prezentat de Chris Evans şi Matt LeBlanc, arată contactmusic.com. Producătorii au decis să adopte o altă strategie şi să le acorde lui Evans şi LeBlanc un rol secund în emisiune, după ce prezentatorii show-ului conex „Extra Gear“, Rory Reid şi Chris Harris, au avut o primă apariţie la „Top Gear“ şi s-au bucurat de reacţii pozitive. Astfel că, materialele pre-înregistrate cu Reid şi Harris vor ocupa un spaţiu mai mare în emisiune.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/schimbari-top-gear-cauza-audientelor-mici-producatorii-trec-plan-secund-chris-evans-matt-leblanc-1_57629dcd5ab6550cb801a872/index.html

Serialul „Anatomia lui Grey“, în maraton pe Diva
Sezonul şapte al serialului „Anatomia lui Grey“ este difuzat între 19 şi 20 iunie pe Diva. Maratonul dedicat producţiei debutează de la ora 10:00. Între 19 şi 20 iunie, televiziunea pentru femei Diva difuzează ate cele 22 de episoade ale sezonului şapte al serialului care îi are în prim plan pe medicii de la Spitalul Seattle Grace, arată paginademedia.ro. Maratonul începe la ora 10.00 în fiecare dintre cele două zile dedicate „Anatomiei lui Grey“. În seria a şaptea a serialului „Anatomia lui Grey“, rezidenţii din anul patru află că postul de rezident-şef este pus la bătaie şi încearcă să găsească metode de a ieşi în evidenţă. April Kepner şi Jackson Avery se mută cu Meredith şi Derek, alăturându-se „găştii“, Alex Karev este, în sfârşit, sigur că vrea să devină medic pediatru, iar Teddy ia o decizie pripită, pentru a ajuta un pacient care are nevoie de o operaţie pe care nu şi-o permite. Cristina - care se căsătoreşte, în sfârşit, cu Owen - pare a fi cea mai afectată de atacul armat din sezonul precedent, iar drumul ei spre recuperare este unul lung. Meredith şi Derek încearcă să facă un copil, dar şansele nu sunt în favoarea lor, aşa că iau în considerare adopţia.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/serialul-anatomia-grey-maraton-canalul-diva-video-1_5763d3ef5ab6550cb8096510/index.html

Câţi telespectatori s-au uitat la ultimul meci al României de la Euro 2016
Pro TV a fost lider de audienţă cu difuzarea meciului dintre România şi Albania, de la Euro 2016, în urma căruia Naţionala de Fotbal a României a părăsit competiţia. Tricolorii au părăsit Euro 2016, după un meci dificil împotriva Albaniei. Echipa României s-a clasat pe ultima poziţie a grupei A, cu numai 1 punct, după un debut destul de promiţător. Meciul, difuzat de Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public, fiind urmărit de aproape 4 milioane de telespectatori, la nivel naţional, pe întreg intervalul de difuzare, între 22:00 - 23:53. În minutul de maximă audienţă, de la 22:43, peste 4.6 milioane de telespectatori urmăreau meciul dintre România şi Albania, arată postul de televiziune într-un comunicat.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/cati-romani-s-au-uitat-ultimul-meci-romaniei-euro-2016-1_5767bca65ab6550cb81f0604/index.html

Drepturile de difuzare Euro 2016 nasc dispute: Telekom, plângere la CNA după ce UPC a introdus în grilă posturi străine care arată partide de la campionat
Meciurile de la Euro 2016 devin subiect de dispută între marii jucători de pe piaţa locală. Telekom România va reclama UPC la CNA din cauza faptului că a introdus în grilă posturi de televiziune din Germania care difuzează partide de la Campionatul European de Fotbal 2016. Tema drepturilor de difuzare pentru meciurile de la Euro 2016 intră într-un nou episod, după ce Telekom România, cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile şi al doilea jucător de pe piaţa locală de servicii de televiziune, care deţine pachetul Euro 2016 şi difuzează partidele de fotbal pe canalele Dolce Sport, va depune plângere împotriva rivalilor de la UPC la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) din cauza faptului că UPC ar fi dăugat în grilă două posturi de televiziune germane care transmit toate meciurile de la Campionatul European de Fotbal din Franţa, pentru care Telekom şi Pro TV deţin drepturile exclusive de difuzare pe piaţa locală, arată Ziarul Financiar. Aceeşi sursă specifică faptul că Telekom şi Pro TV ar fi achitat împreună şapte milioane de euro pentru difuzarea meciurilor. În România drepturile de difuzare sunt deţinute de Telekom (întregul pachet de 51 de meciuri) şi de Pro TV (23 de partide).
http://adevarul.ro/entertainment/tv/drepturile-difuzare-euro-2016-nasc-dispute-telekom-plangere-cna-upc-introdus-grila-posturi-straine-arata-partide-campionat-1_576677205ab6550cb81801d8/index.html

Aproximativ 4 milioane de telespectatori au urmărit meciul România - Albania, la Pro TV
Meciul România - Albania, disputat duminică seară în cadrul Euro 2016, a fost urmărit, pe Pro TV, de aproximativ 4 milioane de telespectatori, la nivel naţional, pe întreg intervalul de difuzare, între 22.00 - 23.53.
http://www.news.ro/cultura-media/aproximativ-4-milioane-de-telespectatori-au-urmarit-meciul-romania-albania-la-pro-tv-1922415720342016061115506396

Moise Guran renunță la Biziday. Ultima emisiune, în aceste zile
Moise Guran renunță la emisiunea Biziday, pe care o realizează la Digi 24. Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, ultima ediție a emisiunii Biziday va fi difuzată la Digi 24 joi, 23 iunie. Din informațiile Paginademedia.ro, Moise Guran nu va mai realiza emisiunea Biziday, însă va fi prezent în continuare pe micile ecrane. Guran va rămâne la postul de știri Digi 24 în calitate de invitat la emisiunile postului. În plus, el va avea în continuare și emisiunea de la Europa FM, România în direct.
http://www.paginademedia.ro/2016/06/exclusiv-moise-guran-renunta-la-biziday-ultima-emisiune-in-aceste-zile

Procesul Laura Georgescu (CNA) - Giga TV a început cu o amânare
Procesul în care Gheorghe Ştefan, Viorel Hrebenciuc, dar şi preşedintele CNA Laura Georgescu și Narcisa Iorga, fost membru CNA, sunt judecaţi pentru fapte de corupţie în cazul retragerii licenţei Giga TV a început astăzi cu o amânare. Motivul? Avocaţii fostului primar al municipiului Piatra Neamţ Gheorghe Ştefan nu s-au prezentat, fapt ce le-a atras celor doi apărători câte o amendă de 1.000 de lei, potrivit News.ro. Dacă fostul deputat Viorel Hrebenciuc a arătat în faţa judecătorului că doreşte un nou termen pentru a-şi angaja un avocat, Gheorghe Ştefan a spus că are doi apărători angajaţi, însă aceştia nu s-au prezentat la proces.
http://www.paginademedia.ro/2016/06/procesul-laura-georgescu---giga-tv-a-inceput-cu-o-amanare

Un membru CNA vrea reanalizarea deciziei de a sesiza Consiliul Concurenței în cazul Dolce
După ce Consiliul Național al Audiovizualului, prin votul a șase membri, a decis să sesizeze Consiliul Concurenței pentru că Dolce a achiziționat drepturile pentru Euro 2016, Valentin Jucan, membru al CNA, a cerut reanalizarea. Mai exact, marțea trecută, mai mulți membri au votat sesizarea Consiliului Concurenței, constatând că Dolce, prin deținerea drepturilor de la Euro 2016, ar încălca un articol de lege privind evenimentele de importanță majoră, așa cum este acest campionat
http://www.paginademedia.ro/2016/06/un-membru-cna-vrea-reanalizarea-deciziei-de-a-sesiza-consiliul-concurentei-in-cazul-dolce---euro

Kanal D pregăteşte show cu şi despre fashion pentru toamnă: câştigătoarea îşi poate începe cariera în TV
Kanal D caută concurente pentru un show care urmează să fie lansat în grila de toamnă a postului. Câştigătoarea îşi poate începe cariera în TV chiar la postul turcesc. Cea mai tare competiţie de stil le poate aduce participantelor 100.000 de lei şi un job la Kanal D, anunţă postul de televiziune. Kanal D lansează în grila de toamnă un fashion game show produs de Global Agency („My Style Rocks“ - numele formatului original), care a cunoscut un succes uriaş în Turcia.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/kanal-d-pregateste-show-despre-fashion-toamna-castigatoarea-isi-incepe-cariera-tv-1_576412bf5ab6550cb80ad300/index.html

Anisia Gafton, comedianta de la „Românii au Talent“, în ipostaza de prezentatoare TV: Despre ce emisiune este vorba
Comedianta Anisia Gafton, care a câştigat premiul de originalitate la „Românii au Talent“ cu un moment de stand-up, va fi văzută de această dată în ipostaza de prezentatoare a unei emisiuni de la Pro TV. Timp de o săptămână, Anisia Gafton va fi coprezentatoarea lui Cove în emisiunea „Vorbeşte lumea“ de la Pro TV, arată Pagina de Media. Deoarece Adela Popescu, prezentatoarea iniţială a emisiunii mondene, a intrat în concediu de maternitate, Pro TV a decis ca în fiecare săptămână să aducă o nouă prezentatoare. Astfel că, prin platoul de filmare „Vorbeşte lumea“ au trecut până acum cântăreţele Giulia Anghelescu şi Lili Sandu, dar şi Nicoleta Luciu. De această dată, telespectatorii se pot bucura de şarmul şi umorul Anisiei Gafton, de luni până vineri, în intervalele 11.30-13.00 şi 14.00-15.00, la „Vorbeşte lumea“.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/anisia-gafton-comedianta-romanii-talent-ipostaza-prezentatoare-tv-despre-emisiune-vorba-1_57653f6f5ab6550cb81127b0/index.html

Ştirile Pro TV lansează campania „Fără părinţi, fără viitor“: „Nici războaiele nu au marcat viitorul ţării ca faptul că părinţi şi-au abandonat copiii“
Elena Lasconi prezintă din 21 iunie, în cadrul jurnalului Pro TV de la ora 17:00, o nouă campanie, „Fără părinţi, fără viitor“, menită să atragă atenţie asupra viitorului unei generaţii de copii care sunt lăsaţi în urmă din cauza mirajului Occidentului. Ştirile Pro TV lansează campania „Fără părinţi, fără viitor“: Elena Lasconi arată dramele unei generaţii de sacrificiu: „Nici războaiele nu au marcat atât de dramatic viitorul ţării ca faptul părinţi şi-a abandonat copiii pentru mirajul Occidentului“.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/Stirile-pro-tv-lanseaza-campania-fara-parinti-viitor-nici-razboaiele-nu-marcat-viitorul-tarii-faptul-parinti-si-au-abandonat-copiii-1_57666c575ab6550cb817c294/index.html

Răzbunarea vedetelor. „Plasa de Stele“ revine într-un nou format în care vedetele îşi iau revanşa într-o competiţie a farselor: Cine va face parte din juriu
Din luna iulie, Dan Negru revine la Antena 1 în postura de prezentator al emisiunii „Plasa de stele – Răzbunarea vedetelor“, în cadrul căreia farsele vor fi făcute doar de vedete, care vor intra în competiţie pentru titlul de cel mai bun farsor şi pentru trofeul „Negrul de Aur“. S-a întors roata. După ce în sezoanele trecute vedetele au fost „victimele“ farselor puse la cale de producătorii emisiunii, la care luau parte oameni obişnuiţi, în noul sezon vedetele le vor face farse nu doar altor vedete, ci şi unor oameni obişnuiţi. „«Plasa de stele» este unul dintre marile hituri de televiziune şi revenirea show-ului în grilă aduce şi adaptări. Vedete, juriu, un trofeu şi scenarii de farse moderne. În 2010, când am lansat show-ul, el a devenit un trend. Sunt tot mai puţine show-urile de televiziune care devin trenduri. «Plasa de stele» e un astfel de program de televiziune“, spune Dan Negru.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/razbunarea-vedetelor-plasa-stele-revine-intr-un-nou-format-vedetele-isi-iau-revansa-intr-o-competitie-farselor-parte-juriu-1_5767b4345ab6550cb81ec931/index.html

IT...ONLINE...MOBILE...
Profitul net al clujenilor de la Fortech a crescut în 2015 cu 166% la 14 mil. Lei
Dezvoltatorul clujean de software Fortech, controlat de antreprenorul Călin Văduva (foto), a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 81,6 mil. lei (18,4 mil. euro), în creştere cu 65% faţă de anul precedent, conform datelor de pe pagina web a Ministerului de Finanţe. Profitul net al companiei a crescut de asemenea de aproape trei ori, de la 5,2 mil. lei în 2014 la 13,7 mil. lei anul trecut, potrivit aceleiaşi surse. Numărul mediu de angajaţi al companiei a crescut cu 123 de persoane la 468. Compania Fortech a fost înfiinţată în urmă cu 12 ani şi este specializată în dezvoltarea de soluţii software la comandă pentru firme preponderent din străinătate care activează în industrii precum auto, comerţ electronic, telecom, media şi sănătate. În prezent, portofoliul Fortech numără peste 100 de clienţi din Europa şi SUA. Compania a deschis în acest an un nou centru în Iaşi. http://www.zf.ro/business-hi-tech/profitul-net-al-clujenilor-de-la-fortech-a-crescut-in-2015-cu-166-la-14-mil-lei-15500700

Centrul de cercetare & dezvoltare din România al nemţilor de la Avira Soft a ajuns la 140 de oameni
Centrul de cercetare & dezvoltare deschis în România de compania germană Avira Soft, care este specializată în soluţii de securitate IT, a ajuns anul trecut la un număr mediu de 140 de angajaţi, cu 26 mai mulţi decât în anul precedent, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 24% la 28,4 mil. lei (6,4 mil. euro), iar profitul net a avansat cu 21% la 1,2 mil. lei, potrivit sursei citate. Centrul din România este al doilea ca mărime dintre cele deţinute de firmă în Germania, SUA şi Olanda.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/centrul-de-cercetare-dezvoltare-din-romania-al-nemtilor-de-la-avira-soft-a-ajuns-la-140-de-oameni-15500686

Numărul de angajaţi ai centrului de servicii operat de americanii de la Dell în România a stagnat în 2015
Dell International Services, centrul de servicii operat în Bucureşti de gigantul IT american Dell, a avut anul trecut un număr mediu de 374 de angajaţi, aproape egal cu cel din 2014 (370 persoane), arată datele disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. Centrul din România, care a trecut sub umbrela Dell în anul 2009 odată cu achiziţia companiei Perot Systems, asigură suport pentru întreaga regiune Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA) pentru zona de vânzări şi cea tehnică în vederea sprijinirii procesului de vânzare şi al partenerilor. Profitul net al companiei a crescut cu 63% la 2,4 mil. lei în timp ce cifra de afaceri a crescut cu 1%, la 73,6 mil. lei (16,6 mil. euro). Compania şi-a extins anul trecut activitatea din România cu o echipă care să ofere servicii de suport pentru şi businessul Dell din Europa Centrală şi de Est.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/numarul-de-angajati-ai-centrului-de-servicii-operat-de-americanii-de-la-dell-in-romania-a-stagnat-in-2015-15501757

Afacerile grecilor de la Intrarom au scăzut în 2015 cu 14%, la 105 mil. lei, iar pierderile s-au adâncit
Compania Intrarom, un furnizor de soluţii de telecom, IT&C, aplicaţii şi servicii de mentenanţă care deţine pe plan local şi o unitate de producţie pentru echipamente de telecom, a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 105,2 mil. lei (23,7 mil. euro), în scădere cu 14% faţă de anul precedent, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. Pierderile nete ale companiei au crescut de la 15,2 mil. lei în 2014 la 25,3 mil. lei în anul precedent, în timp ce numărul mediu de angajaţi s-a redus cu 28 de persoane, la 364, potrivit sursei citate.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/afacerile-grecilor-de-la-intrarom-au-scazut-in-2015-cu-14-la-105-mil-lei-iar-pierderile-s-au-adancit-15501754

Afacerile Teamnet Business Services au scăzut cu 31% la 130 mil. lei în 2015
Compania Teamnet Business Services, parte a grupului de firme Teamnet, cu afaceri preponderent în IT, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 129,6 mil. lei (29,2 mil. euro), în scădere cu 31% faţă de anul precedent, conform datelor de pe site-ul Ministerului finanţelor publice. Profitul net al companiei a crescut puternic, de la 51.532 lei în 2014 la 1,4 mil. lei anul trecut, arată datele de la Finanţe, iar numărul mediu de angajaţi al firmei a crescut cu 69 de persoane la 119. Acţionarul unic al Teamnet Business Services SRL este compania Teamnet Internaţional, care a fost controlată până în anul 2012 de politicianul Sebastian Ghiţă. Bilanţul Teamnet Internaţional pe anul 2015 nu este în prezent disponibil pe site-ul Ministerului Finanţelor. http://www.zf.ro/business-hi-tech/afacerile-teamnet-business-services-au-scazut-cu-31-la-130-mil-lei-in-2015-15500692
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL