×

Revista presei -- Data și ora publicării: 16.06.2016 13:00:57

REVISTA PRESEI / 16 iun 2016 /




Schimbari in conducerea NextGen, firma de cablu a Telekom: Germanul Andreas Rolf Grunewald a fost revocat din functia de membru al Consiliului de Administratie
Emisiunile TV autentice, noul trend în domeniul reality show-urilor
Ce legătură poate să existe între cavalerii templieri și pirații secolului al XVII-lea?
Noua televiziune de documentare româneşti, Cinethronix, va începe să emită din 20 iunie. Postul va fi liber la retransmisie
Reforma din TVR: doi morţi înviaţi şi-o stafie îngropată
Florin Ristei prezintă „FANtastic Show“, la Antena 1: Liviu Vârciu şi Andrei Ştefănescu sunt rivali din nou
Pro TV caută noul MasterChef: Show-ul culinar a dat startul la înscrieri
Ed Stafford, supravieţuitor în cele mai ostile medii de pe planetă, revine la Discovery cu sezonul doi al emisiunii sale
NUMIRE. Unul din cei mai vechi oameni din grupul Mediafax, la conducerea editorială a agenției
Larry David se întoarce. Serialul HBO va avea un nou sezon
History difuzează documentarul “Piraţii şi comoara templierilor”

IT...ONLINE...MOBILE...
Campanie Orange pe segmentul de cartele preplătite: clienţii pot primi de 10 ori traficul de net din extraopţiuni. Bonusul se poate acorda de 2 ori până în decembrie
Oamenii consuma mai mult timp internet mobil, dar toate celelalte media sunt in declin - raport Zenith
Siveco câștigă prin negociere trei contracte pentru mentenanța unor sisteme IT ale Ministerului Educației și va încasa 4,6 mil. Lei
Raluca Mateiu, InternetCorp: Nu poti sa ai un business in care tu sa iti platesti angajatii in fiecare luna, iar clientii sa te plateasca o data la sase luni
Companiile din România au investit în securitate cibernetică cu 10% mai mult decât anul trecut - Crescendo


Schimbari in conducerea NextGen, firma de cablu a Telekom: Germanul Andreas Rolf Grunewald a fost revocat din functia de membru al Consiliului de Administratie
Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom), condusa de slovacul Miroslav Mojoros, a decis luna trecuta reducerea de la patru la trei a numarului membrilor Consiliului de Administratie al Nextgen Communications, firma de cablu detinuta integral de catre Telekom si revocarea germanului Andreas Rolf Grunewald din functia de membru in CA-ul NextGen, hotarare care a fost publicata miercuri in Monitorul Oficial. Andreas Grunewald, unul dintre directorii adusi la Bucuresti de fostul CEO al Telekom, Nikolai Beckers, a parasit compania la 30 aprilie, in urma schimbarilor de management facute de noul sef al Telekom, slovacul Miroslav Mojoros. Cu prilejul acestei intruniri, Asociatul unic (n.a Telekom Romania), in temeiul art. 14 din Actul Constitutiv al Societatii, a hotarat: 1. Sa aprobe reducerea numarului membrilor Consiliului de Administratie al Societatii de la 4 (patru) la 3 (trei) administratori. 2. sa aprobe revocarea domnului Andreas Rolf Grunewald din calitatea de membru al Consiliului de Administratie al NextGen Communications. Domnul Andreas Rolf Grunewald urmeaza sa fie descarcat de gestiune de catre Asociatul unic, dupa aprobarea Situatiilor Financiare pentru exercitiul financiar 2016", se arata in hotararea luata in data de 3 mai 2016 de catre Telekom Romania. (vezi captura de ecran alaturata). In acelasi timp, Telekom a modificat si actul constitutiv al NextGen, in sensul ca societatea va fi administrata de 3 administratori, iar dezbaterile vor fi valabile numai daca acestea au loc in prezenta a cel putin 2 dintre membrii sai. Hotararile vor fi valabile numai daca vor fi adoptate cu votul favorabil al majoritatii membrilor prezenti. Decizia a fost luata in contextul in care, Andreas Grunewald, unul dintre directorii adusi la Bucuresti de fostul CEO al Telekom, Nikolai Beckers, potrivit ZF, a parasit compania la 30 aprilie, in urma schimbarilor de management facute de noul sef al Telekom, slovacul Miroslav Mojoros.
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-21082608-schimbari-conducerea-nextgen-firma-cablu-telekom-germanul-andreas-rolf-grunewald-fost-revocat-din-functia-membru-consiliului-administratie.htm

Emisiunile TV autentice, noul trend în domeniul reality show-urilor
Programele TV autentice, care spun poveştile unor oameni aşa cum s-au întâmplat acestea în realitate, sunt noul trend în domeniul reality show-urilor, după cum a explicat Daniela Matei, CEO Nordics, Central-Eastern Europe and The Balkans, FremantleMedia, la 14 iunie, la târgul de televiziune New Europe Market (NEM), care se desfăşoară la Dubrovnik, Croaţia, în perioada 14-16 iunie. Românca Daniela Matei – care are o experienţă de aproximativ 20 de ani în domenii variate ale media, câştigată în mare parte în România, iar din februarie 2010 lucrează pentru compania internaţională de producţie FremantleMedia – a participat la NEM la panelul “Reality TV – is it fading out or just getting wings?” (Reality TV – pe cale de dispariţie sau în ascensiune?, trad. red.). Potrivit Danielei Matei, show-urile de tip reality TV au cunoscut un regres, cauzat de “fragmentarea” existentă în domeniul conţinutului TV. Daniela Matei a atras însă atenţia că nu se poate vorbi de un regres al acestui tip de formate, deoarece oamenii sunt obişnuiţi să se uite la reality show-uri şi le place acest tip de conţinut, fapt pentru care nu vor renunţa la el.
http://www.forbes.ro/emisiunile-tv-autentice-noul-trend-domeniul-reality-show-urilor-64238

Ce legătură poate să existe între cavalerii templieri și pirații secolului al XVII-lea?
History va difuza în premieră documentarul în şase părţi „Piraţii şi comoara templierilor”, care încearcă să elucideze un mister de sute de ani. În fiecare duminică, de la ora 20:00, renumitul arheolog subacvatic Barry Clifford şi istoricul Scott Wolter scot la iveală noi dovezi care să arate conexiunile ascunse dintre două grupuri legendare, despărţite de 500 de ani: cavalerii templieri şi piraţii secolului al XVII-lea. Descoperirile acestor cercetători pot schimba istoria şi pot conduce către o comoară care a fost îngropată cu secole în urmă.
http://www.forbes.ro/ce-legatura-poate-sa-existe-intre-cavalerii-templieri-si-piratii-secolului-al-xvii-lea-64233

Noua televiziune de documentare româneşti, Cinethronix, va începe să emită din 20 iunie. Postul va fi liber la retransmisie
Cinethronix, noua televiziune de documentare româneşti, cu difuzare prin cablu în Bucureşti, în zona de sud-est a României şi în Bulgaria, porneşte emisia luni, 20 iunie, de la ora 08:00, fiind liberă la retransmisie, a anunţat directorul televiziunii, Cosmin Nicolescu. Directorul Cinethronix, administrator şi unic acţionar al societăţii Cinethronix Television Production SRL (din Constanţa), Cosmin Nicolescu, a anunţat presa data şi ora la care începe emisia noua televiziune. "Cabliştii din toată ţara interesaţi de retransmiterea singurului post TV de filme documentare produse integral în România pot solicita avizul de retransmisie, postul fiind liber la retransmisie", a declarat acesta. Grila de programe va cuprinde, în afara filmelor difuzate de sine stătător sau în serial (26 de minute per episod), documentare tematice care vor fi inserate în cadrul unor emisiuni generice, precum: "Cadre de memorie" (cu specific memorialistic şi turistic), "Dacica" (etnogeneza poporului român), "Călătorie în timp" (despre evenimentele istorice naţionale cu importanţă socială şi culturală), "Scurt Metraj" (eseuri cinematografice pe teme ştiinţifice, istorice, culturale), "Retronom" (o trecere în revistă a unor conflagraţii autpohtone sau europene, cu impact major în evoluţia istorică naţională şi continentală), "Vintage" (monografii ale unor localităţi, teatre, cinematografe celebre), "Selfie PTV" (o serie de scurtmetraje cu oameni care la prima vedere par simpli, dar au pasiuni extraordinare sau perfomanţe în domenii inedite), "Edificii", "Artefacte", "Portret în pixeli" (biografii ale unor personalităţi autohtone), "Lecţie deschisă" şi "After school" (programe dedicate elevilor şi liceenilor elaborate pe baza programei şcolare şi care vine ca o completare în imagini a informaţiilor predate la cursuri), "Premiera de sâmbătă/ duminică" (filme documentare din diverse domenii, difuzate în premieră).
http://www.mediafax.ro/cultura-media/noua-televiziune-de-documentare-romanesti-cinethronix-va-incepe-sa-emita-din-20-iunie-postul-va-fi-liber-la-retransmisie-15497436

Reforma din TVR: doi morţi înviaţi şi-o stafie îngropată
Planul de redresare a TVR propus de Irina Radu, preşedinte-director general al TVR include ideea a trei posturi TV. O să ziceţi: care-i diferenţa, fiindcă acum sunt TVR 1, TVR 2 şi TVR 3? Păi, ideea dezgroapă doi morţi pe motiv că îngroapă o stafie. Din cadavre se vor hrăni cel mult angajaţiiTVR. Planul de redresare a TVR propus de Irina Radu, preşedinte-director general al TVR include ideea a trei posturi TV. O să ziceţi: care-i diferenţa, fiindcă acum sunt TVR 1, TVR 2 şi TVR 3? Păi, ideea dezgroapă doi morţi pe motiv că îngroapă o stafie. Iar din cadavre se vor hrăni cel mult angajaţii televiziunii publice. Să vedem întâi de la ce pornim. În momentul de faţă, TVR 1 e TVR 1, TVR 2 e nu se ştie exact ce, iar TVR 3, fantoma despre care vorbeam, animată de producţiile studiourilor teritoriale. Motivul: audienţa necunoscută, fiindcă nu e comunicată în măsurători, dar probabil apropiată de zero, atâta timp cât TVR 2 e undeva pe locul 20 în top, sub jucării precum Cartoon Network, iar TVR 1 se zbate undeva între Naţional TV şi România TV, pe locul 6 în top. Am ales cifrele cele mai favorabile pentru TVR, aşa-numitul target naţional, adică toţi privitorii din oraşele şi satele patriei, mai puţin interesanţi pentru televiziunile comerciale, care numără orăşenii între 18 şi 49 de ani, care atrag publicitate.
http://www.mediafax.ro/cultura-media/comentariu-spotlight-reforma-din-tvr-doi-morti-inviati-si-o-stafie-ingropata-15497052

Florin Ristei prezintă „FANtastic Show“, la Antena 1: Liviu Vârciu şi Andrei Ştefănescu sunt rivali din nou
Vara aceasta, Antena 1 difuzează „FANtastic Show“, o nouă emisiune de divertisment al cărei prezentor va fi Florin Ristei. Show-ul va pune faţă în faţă, pe parcursul mai multor ediţii, două echipe de artişti care se vor întrece în tot felul de probe muzicale şi amuzante. Cele două echipe, cea roşie şi cea verde, vor fi conduse de doi căpitani: Andrei Ştefănescu şi Liviu Vârciu, cei doi buni prieteni care, de această dată, se vor afla în postura de rivali. Show-ul va avea şi un juriu, format din cinci membri din public, care vor aprecia „la plăcere“ anumite probe pe care cele două echipe le vor avea de trecut. „Duetul popular“, „Traduceri muzicale“, „Karaoke cu… cuvinte“, „Paharele cu masa rotundă“, „Alfabetul“ sau „Ruleta imitatorilor“ sunt doar câteva dintre cele 11 probe distractive care îi vor pune la treabă pe cei şase fantastici din platou.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/florin-ristei-prezinta-fantastic-show-antena-1-liviu-varciu-andrei-Stefanescu-rivali-nou-1_5761693e5ab6550cb8f9fcef/index.html

Pro TV caută noul MasterChef: Show-ul culinar a dat startul la înscrieri
Caravana „MasterChef“ se pregăteşte de drum, iar Pro TV a dat startul preselecţiilor pentru cel de-al şaptelea sezon al celui mai urmărit cooking show din România. Timp de şase sezoane, competiţia culinară a reunit oameni din toate colţurile ţării, care au în comun o singură pasiune: gătitul. În această vară, caravana celei mai aşteptate competiţii culinare se pregăteşte de un tur prin România în căutarea noului MasterChef. Dacă ai îndemânarea să pregăteşti un desert delicios, ştii să prepari delicatese care uimesc prin gustul fascinant sau aspectul desăvârşit, iar ustensilele de bucătărie nu au secrete pentru tine bucătăria MasterChef te aşteaptă. Pe masterchef.protv.ro au început înscrierile pentru preselecţiile următorului sezon.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/pro-tv-cauta-noul-masterchef-show-ul-culinar-dat-starul-inscrieri-1_576165a95ab6550cb8f9e4d8/index.html

Ed Stafford, supravieţuitor în cele mai ostile medii de pe planetă, revine la Discovery cu sezonul doi al emisiunii sale
Ed Stafford, primul om care a parcurs pe jos lungimea fluviului Amazon, aventurier şi expert în tehnici de supravieţuire, revine pe Discovery Channel. În sezonul doi al emisiunii „Supravieţuire extremă cu Ed Stafford“, Ed porneşte singur în noi misiuni, fără niciun fel de ajutor, în câteva dintre cele mai ostile medii de pe glob. De fiecare dată, are asupra lui doar un telefon pentru situaţii de urgenţă, o trusă medicală de prim-ajutor şi camera cu care îşi filmează aventurile. Urmăreşte premiera noului sezon duminică, 19 iunie, de la ora 21:00, pe Discovery Channel. Filmat în cele mai izolate locuri de pe Pământ, de la nisipurile aride şi stâncoase din Deşertul Gobi (Mongolia), până în junglele tropicale din Guatemala şi întinderile de tufişuri mărunte din Namibia, Ed îşi propune nu doar să supravieţuiască în fiecare dintre aceste locuri, ci şi să ducă o viaţă fără griji.
http://adevarul.ro/entertainment/tv/ed-stafford-supravietuitor-cele-mai-ostile-medii-planeta-revine-discovery-sezonul-doi-emisiunii-sale-1_576140cb5ab6550cb8f8a8fa/index.html

NUMIRE. Unul din cei mai vechi oameni din grupul Mediafax, la conducerea editorială a agenției
Numire la vârful agenției Mediafax. Dorin Oancea, redactor-șef Business Magazin și unul dintre cei mai vechi angajați ai grupului fondat de Adrian Sârbu, a fost numit ieri la conducerea editorială a agenției de presă Mediafax, ca director editorial. Dorin Oancea va asigura coordonarea editorială a agenției de știri Mediafax și a produselor editate de aceasta, alături de Indira Crasnea, redactor-șef. Oancea, până la numire redactor-șef al publicației economice Business Magazin, are o experiență de peste 20 de ani în grupul Mediafax.
http://www.paginademedia.ro/2016/06/numire-unul-din-cei-mai-vechi-oameni-din-grupul-mediafax-la-conducerea-editoriala-a-agentiei

Larry David se întoarce. Serialul HBO va avea un nou sezon
Serialul de comedie ”Curb Your Enthusiasm”, cu Larry David în rol principal, va reveni pe micile ecrane cu un nou sezon - cel de-al nouălea din istoria acestei producţii de televiziune -, au anunţat, marţi, reprezentanţii postului american HBO, scrie agenția de presă News.ro. Acest show TV, în care Larry David îşi joacă propriul rol, interpretând o versiune exagerată a lui însuşi, a difuzat ultimul episod în 2011. Larry David, despre absența producției timp de cinci ani pe micile ecrane: „Potrivit cuvintelor nemuritoare ale lui Iulius Cezar: «Am plecat, nu am făcut nimic, m-am întors»”.
http://www.paginademedia.ro/2016/06/larry-david-se-intoarce-serialul-hbo-va-avea-un-nou-sezon

History difuzează documentarul “Piraţii şi comoara templierilor”
History va difuza în premieră documentarul în şase părţi “Piraţii şi comoara templierilor”, care încearcă să elucideze un mister de sute de ani. În fiecare duminică, de la ora 20:00, renumitul arheolog subacvatic Barry Clifford şi istoricul Scott Wolter scot la iveală noi dovezi care să arate conexiunile ascunse dintre două grupuri legendare, despărţite de 500 de ani: cavalerii templieri şi piraţii secolului al XVII-lea. Descoperirile acestor cercetători pot schimba istoria şi pot conduce către o comoară care a fost îngropată cu secole în urmă.
http://www.dailybusiness.ro/stiri-media-marketing/history-difuzeaz-documentarul-pira-ii-i-comoara-templierilor-110649/

IT...ONLINE...MOBILE...
Campanie Orange pe segmentul de cartele preplătite: clienţii pot primi de 10 ori traficul de net din extraopţiuni. Bonusul se poate acorda de 2 ori până în decembrie
Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, a lansat o campanie promoţională prin care le oferă clienţilor care utilizează cartele preplătite de telefonie mobilă, în anumite condiţii, un trafic de zece ori mai mare decât cel inclus în extraopţiunile achiziţionate de la operator, conform datelor comunicate de operatorul de comunicaţiii. “La activarea unei opţiuni de minim 5 euro credit cu minute sau internet, clienţii primesc de 10 ori traficul de internet inclus în opţiune, ce va putea fi utilizat până la 31 decembrie 2016, cu o opţiune activă în cont. Activând concomitent o opţiune cu minute şi una de internet, aceştia pot avea bonusul de 10X traficul de internet pentru fiecare dintre opţiuni. Bonusul se acordă la prima activare a uneia din opţiunile PrePay din portofoliul Orange valabile în perioada promoţiei”, conform datelor comunicate de reprezentanţii Orange România.
http://www.zf.ro/business-hi-tech/campanie-orange-pe-segmentul-de-cartele-preplatite-clientii-pot-primi-de-10-ori-traficul-de-net-din-extraoptiuni-bonusul-se-poate-acorda-de-2-ori-pana-in-decembrie-15495245

Oamenii consuma mai mult timp internet mobil, dar toate celelalte media sunt in declin - raport Zenith
​Oamenii vor petrece cu 27,7% mai mult timp utilizand internetul mobil in 2016, ceea ce va duce la o crestere a consumului de media, la nivel global, de 1,4%, potrivit raportului "Media Consumption Forecasts" dat publicitatii de reteaua globala de media buying Zenith. Acelasi raport arata, insa, ca aceasta crestere nu este sustinuta de celelalte tipuri de consum de informatii, deoarece toate celelalte tipuri de media, inclusiv internet pe desktop, sunt asteptate sa inregistreze un declin de 3,4%. Raportul analizeaza cantitatea de timp dedicata de oameni citirii ziarelor si revistelor, vizionarii TV, ascultarii radio, consumului de cinema, folosirii Internetului si vizualizarii publicitatii outdoor. Ultima editie a raportului acopera 71 de tari. 71% din consumul de internet va fi prin intermediul telefoanelor mobile, cea mai dezvoltata regiune, din acest punct de vedere, fiind Asia-Pacific (73%). Dar consumul de desktop internet, care a crescut de la 36 de minute pe zi in 2010 la 52 de minute pe zi in 2014, a intrat in declin, pe masura ce tot mai multi oameni apeleaza la dispozitive mobile in acest scop. In 2015, mobile-ul a depasit desktop-ul, iar anul acesta Zenith prevede ca oamenii vor petrece in medie 86 de minute pe zi folosind internetul mobil. Intre timp, potrivit prognozei, consumul de desktop internet va cobori la nivelul din 2010.
http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-21082517-oamenii-consuma-mai-mult-timp-internet-mobil-dar-toate-celelalte-media-sunt-declin-raport-zenith.htm

Siveco câștigă prin negociere trei contracte pentru mentenanța unor sisteme IT ale Ministerului Educației și va încasa 4,6 mil. Lei
Ministerul Educației a atribuit Siveco Romania, prin negociere fără anunț de participare, trei contracte de servicii de mentenanță și suport tehnic pentru trei sisteme informatice ale instituției și va plăti 4,64 milioane de lei, fără TVA, de la un estimat de 5,25 milioane de lei. Instituția justifică algerea procedurii de atribuire prin faptul că “lucrările/produsele/serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate”. Toate cele trei contracte au fost atribuite în data de 25 mai, potrivit datelor ministerului. Cu o valoare de 1,53 milioane de lei, de la un estimat de 1,75 milioane de lei, primul contract vizează prestarea de servicii de suport tehnic și mentenanță pentru sistemul informatic de salarizare din instituțiile de învățământ preuniversitar, numit EduSAL.
http://www.profit.ro/stiri/siveco-castiga-prin-negociere-trei-contracte-pentru-mentenanta-unor-sisteme-it-ale-ministerului-educatiei-si-va-incasa-4-6-mil-lei-15503976

Raluca Mateiu, InternetCorp: Nu poti sa ai un business in care tu sa iti platesti angajatii in fiecare luna, iar clientii sa te plateasca o data la sase luni
Publicitatea generata de agentiile de media ar trebui sa reprezinte sub 50% din veniturile unui publisher in contextul in care presiunea pentru rebate-uri si preturi mai mici este in crestere, iar facturile se platesc si o data la sase luni, a declarat Raluca Mateiu, CEO al InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucatori din publishingul online romanesc si editorul Wall-Street.ro. “Zona de advertising traditional, adica venituri generate de agentii, ideal ar fi sa se micsoreze sub 50%. In Internet Corp, partea de core business, mai exact de advertising traditional, este in jur de 85%. Iar, din acest core business, zona de agentii inseamna un alt 80%”, a explicat managerul intr-un interviu pe site-ul PinkCrayon.ro, un proiect dezvoltat de reteaua de marketing afiliat 2Parale. InternetCorp, o companie fondata in 2005 care editeaza site-uri precum Wall-Street.ro, Start-up.ro, 9AM.ro, Kudika.ro, Garbo.ro, a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 2,3 milioane de euro si un profit net de aproximativ 72.000 de euro, conform Ministerului de Finante. De asemenea, compania avea un numar mediu de 60 de angajati. Raluca Mateiu a afirmat ca si-ar dori ca ponderea veniturilor generate de agentiile de media sa scada in business deoarece publisherii sunt dezavantajati de cerintele clientilor. “Modul in care se desfasoara lucrurile nu este tocmai in avantajul publisherilor. Nivelul de rebate (n.red. discount acordat agentiilor in functie de volumul investitiilor in advertising) a crescut si pare sa creasca. Sau, cel putin, exista cerere pentru rebate-uri mai mari. De asemenea, politica de preturi scade in fiecare an ori cererea pentru preturi mai mici este tot mai mare. Iar termenele de plata sunt nesustenabile pentru oricine pe lumea asta. Nu poti sa ai un business in care tu sa iti platesti angajatii in fiecare luna, iar clientii sa te plateasca o data la sase luni”, a explicat Mateiu.
http://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/199764/raluca-mateiu-internetcorp-nu-poti-sa-ai-un-business-in-care-tu-sa-iti-platesti-angajatii-in-fiecare-luna-iar-clientii-sa-te-pla.html

Companiile din România au investit în securitate cibernetică cu 10% mai mult decât anul trecut - Crescendo
Compania Crescendo International, unul dintre cei mai importanţi integratori de soluţii IT& C din România şi furnizor de soluţii de securitate cibernetică, estimează că investiţile companiilor în soluţii de securitate a informaţiilor au crescut cu 10%, în 2016, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. e asemenea, Crescendo arată că afacerile sale axate pe soluţii de securitate cibernetică au crescut cu 20%, în 2016, faţă de 2015.
http://www.economica.net/companiile-din-romania-au-investit-in-securitate-cibernetica-cu-10prc-mai-mult-decat-anul-trecut-crescendo_121116.html
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL