×

Publicitate -- Data și ora publicării: 19.11.2015 17:18:15

DISCOVERY-CONFERINȚĂ / Discovery organizează conferința „Publicitatea TV în era curiozității”



București (MEDIA EXPRES) / 18 nov 2015 / Discovery organizează la 25 noiembrie în România o conferință B2B (business-to-business) cu denumirea „Publicitatea TV în era curiozității” la care este anunțată participarea unor vicepreședinți de top din conducerea internațională a companiilor Discovery Networks, FOX International Channels, Eurosport dar și manageri din România din companiile UPC, Samsung, Zenith, Starcom MediaVest și MSLGROUP The Practice.

Conferința unde accesul se face doar pe bază de invitație va prezenta concluziile studiului „Era Curiozităţii” realizat de Discovery, cu participarea vicepreședintelui pentru cercetare și inovație de la Discovery Networks CEEMEA, Tanya Adlam.

Paneliștii conferinței care vor vorbi despre Valoarea de brand în „Era curiozității” se numără Paul Welling, SVP Head of Channels Discovery Networks CEEMEA, Christian Brent, SVP Global Research & Audience Strategy FOX International Channels, Arnaud Simon, SVP, Content and Production Eurosport, Roxana Grigorean, PR Manager Samsung Romania și Bogdan Bucurei, Marketing Director UPC Romania.

În partea a doua a zilei vor vorbi despre „Monetizarea curiozității” Victoria Davies, VP, Country Manager Discovery SEE, Marcin Lukasiewicz, Ad Sales Director CEE FOX International Channels, Maria Tudor, Managing Director Zenith Romania, Alexandra Iavorschi, Associate Managing Director Starcom MediaVest și Monica Jitariuc, Managing Director MSLGROUP The Practice.

Asocierea de nume și participanți ilustrează printre altele parteneriatul pe care televiziunile Discovery și National Georgraphic (deținută de Fox) îl au pe piața din România pentru vânzarea de publicitate, care se face prin biroul Discovery de la București, deși televiziunile concurează pentru audiență încercând să educe și totodată să distreze publicul pe aceeași nișă de documentare ("entertainment factual").
(MEDIA EXPRES)


Dacă tot ați ajuns aiciAbonamentele vă oferă acces la News Alerts pe e-mail, Anuarul gratuit online, și zilnic la REVISTA PRESEI, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știrile la liber, accesibile și pentru cei cu mai puține mijloace materiale interesați de comunicații, audiovizual și cinematografie. Dacă aceia dintre Dvs. care citesc știrile noastre și găsesc un folos în ele ne-ar ajuta, existența noastră nu ar mai fi pusă sub semnul nesiguranței zilei de mâine. Abonament click aici




Revista MEDIA EXPRES ediția curentă
Gratuit online, doar un click: Most recent issue of monthly Media Expres 1st Cover


Anuarul MEDIA EXPRES cu ediția 2023-2024 este online!
Gratuit online, doar un click: Latest issue Media Expres YEARBOOK 1st Cover




Abonamentele la știrile MEDIA EXPRES va oferă acces la Alerta Știri! pe e-mail, Anuarul Media Expres și zilnic la REVISTA PRESEI, cu ultimele știri media, tv și comunicații, iar mai important pentru noi, ne ajută să publicăm știri verificate, la liber, pentru toți cei interesați de programe TV, radio, conținut online, cablu, comunicații, audiovizual și film (cinematografie). Noi ținem în arhivă istoria audiovizualului. Click aici pentru prima nostră știre online, când foarte puține dintre marile ziare și reviste nici nu se gândeau la versiuni digitale și la prezența pe web.

Pentru abonamente click aici




© 2001 -  Media Expres SRL